abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34792986
heb de prenten nog eens bekeken bij geert wilders op de site...
zo erg is t niet eens
  maandag 6 februari 2006 @ 13:57:03 #3
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34792992
Je kan nog wel 100 topics volkrijgen, echter denk ik dat er een blijvend verschil van inzicht zal blijven bestaan.
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_34793044
stimmt, t gaat uiteindelijk om de rek van de wet op vrijheid van meningsuiting, tis verdomde lastig een grens te trekken
pi_34793048
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:57 schreef stukovich het volgende:
Je kan nog wel 100 topics volkrijgen, echter denk ik dat er een blijvend verschil van inzicht zal blijven bestaan.
Derhalve een interessant onderwerp om over te discussieren.
eeeh
  maandag 6 februari 2006 @ 14:00:41 #6
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34793094
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
stimmt, t gaat uiteindelijk om de rek van de wet op vrijheid van meningsuiting, tis verdomde lastig een grens te trekken
Jurisprudentie zou gewenst zijn, of in ieder geval een standpunt van de rechtsprekende macht
pi_34793100
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:57 schreef stukovich het volgende:
Daarom moet er ook aan een oplossing gewerkt worden.
Als je dit dood laat bloeden haal je je nog meer op de hals dan dat je er nu definitief mee afrekent.
Yeah baby Yeah!
  maandag 6 februari 2006 @ 14:01:56 #8
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34793124
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:57 schreef DaveHarris het volgende:

Hier verder

Mijn standpunt; Mohammedanen dienen respect te hebben voor de vrijheid van meningsuiting zoals wij die in het Westen kennen. Als het in Denemarken mag om zulke tekeningen te maken dan heeft iemand in Beirout daar geen drol mee te maken. Een gepaste reactie op het in brand steken van de Deense ambassade zou het wat mij betreft gepast zijn om alle Europese Ambassadeur`s uit de landen waar de fik erin gegaan is terug te halen.
Als slavernij geaccepteerd wordt in Afrika moeten wij ons daarbij neerleggen........Op die redenering komt het neer
  maandag 6 februari 2006 @ 14:01:56 #9
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_34793125
Ik zag trouwens gisteren op een van de journaals een Deense meneer ('k ben kwijt wie) die ondermeer vertelde dat er ook een groep Deense Imams door het M-O aan het reizen was en daar via andere geestelijken de mensen daar ophitsten tegenover Denemarken...iemand meer info daarover?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_34793143
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef stukovich het volgende:

[..]

Jurisprudentie zou gewenst zijn, of in ieder geval een standpunt van de rechtsprekende macht
jaren 70, reve, god, ezel. Reve en de vrijheid van meningsuiting kregen gelijk, Christelijke kerk ongelijk.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34793149
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:00 schreef stukovich het volgende:

[..]

Op welk niveau?
pi_34793160
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef stukovich het volgende:

[..]

Als slavernij geaccepteerd wordt in Afrika moeten wij ons daarbij neerleggen........Op die redenering komt het neer
Nee, vrijheid van meningsuitting kun je niet vergelijken met slavernij, maar is een algemeen goed dat de wereld heeft geaccepteerd, dat Moslims daar nog steeds niet aan kunnen wennen is hun probleem.
Yeah baby Yeah!
pi_34793171
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef stukovich het volgende:

[..]

Weer zo`n onzinnige vergelijking van jouw kant. Hoe kun je de vrijheid van meningsuiting en expressie vergelijken met slavernij?
eeeh
  maandag 6 februari 2006 @ 14:04:13 #14
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34793176
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Op welk niveau?
Luxemburg
  maandag 6 februari 2006 @ 14:04:49 #15
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34793186
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Weer zo`n onzinnige vergelijking van jouw kant. Hoe kun je de vrijheid van meningsuiting en expressie vergelijken met slavernij?
Jouw redeneringswijze, eindelijk een beetje zelfreflectie toegepast?
pi_34793203
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

jaren 70, reve, god, ezel. Reve en de vrijheid van meningsuiting kregen gelijk, Christelijke kerk ongelijk.

vertel jij het aan de protesterende moslims?
pi_34793211
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef stukovich het volgende:

[..]

Luxemburg
Dus dan bekijken we het wéér vanuit Westers perspectief? Zou het 'conflict' opgelost worden als de rechterlijke macht in Saudie Arabie er uitspraken over zou doen?
pi_34793219
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

vertel jij het aan de protesterende moslims?
erm, mijn leven is me iets te veel waard. En ik heb het vermoeden dat er niet echt geluisterd gaat worden.
pi_34793225
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die oplet..!
Yeah baby Yeah!
pi_34793235
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dus dan bekijken we het wéér vanuit Westers perspectief? Zou het 'conflict' opgelost worden als de rechterlijke macht in Saudie Arabie er uitspraken over zou doen?
De tekeningen komen uit Denemarken. De tekenaars komen uit Denemarken. Wat heeft Saudi-Arabië ermee te maken?
pi_34793236
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:01 schreef YuckFou het volgende:
Ik zag trouwens gisteren op een van de journaals een Deense meneer ('k ben kwijt wie) die ondermeer vertelde dat er ook een groep Deense Imams door het M-O aan het reizen was en daar via andere geestelijken de mensen daar ophitsten tegenover Denemarken...iemand meer info daarover?
Islamisk Trossamfund. De groepering die het Midden-Oosten op de hoogte stelde van de spot prenten en 3 vervalsingen (o.a. de profeet Mohammed met een varkensneus en als een pedofiel) om nog meer olie op het vuur te gooien.
quote:
A Muslim religious organisation in Denmark, Islamisk Trossamfund, has brought attention to the cartoons during a tour of the Middle-East, and has allegedly represented that Muslims in Denmark have been exposed to much more overtly offensive images.[41] However, these additional images, none of which had previously been published by any mainstream media outlet, would be considered deliberately profane and obscene by many non-Muslims. On February 1 BBC World aired a story showing one of these three images, and incorrectly claimed that it had been published in Jyllands-Posten. [42]

Akhmad Akkari, spokesman of the Danish Muslim organisations which organised the tour, claimed to be unaware of the origin of the three pictures, claiming that they had been sent by unknown persons to Muslims in Denmark. Arkkari purported to justify the use of the three drawings as providing "insight in how hateful the atmosphere in Denmark is towards Muslims." However, when Akkari was asked if the Muslims who had received these pictures could be interviewed, Akkari refused to reveal their identities.[43]
bron
pi_34793240
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:05 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Nee. Net zomin als een gerechtelijke uitspraak van het Deense Hof iets zou kunnen uitmaken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34793268
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef stukovich het volgende:

[..]

Jouw redeneringswijze, eindelijk een beetje zelfreflectie toegepast?
Slavernij is een schending van de mensenrechten, tegen schendingen van mensenrechten dient opgetreden te worden. Vrijheid van meningsuitng en expressie is een fundamenteel recht dat ieder mens zou moeten doen toekomen en dat maakt de vergelijking totaal onzinnig.
eeeh
pi_34793305
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:06 schreef schatje het volgende:

[..]

Islamisk Trossamfund. De groepering die het Midden-Oosten op de hoogte stelde van de spot prenten en 3 vervalsingen (o.a. de profeet Mohammed met een varkensneus en als een pedofiel) om nog meer olie op het vuur te gooien.
Over polariseren gesproken...
Yeah baby Yeah!
pi_34793308
quote:

[..]

[..]

bron
dus daar hebben we de boosdoeners die het van denemarken naar het midden-oosten brachten
pi_34793309
Verschil in ontwikkeling is m.i. de voornaamste reden van de onlusten in verschillende steden in het MO. Landen met een overwegend Islamitische bevolikng behoren doorgaans tot de armere landen (op een paar oliestaatjes met enorme welvaartsverschillen na ....) en moslims in de westerse samenlevingen vormen vaak de maatschappelijke onderlaag.
Simpele mensen laten zich nu eenmaal makkelijk ophitsen door slimme idioten in het MO. Daarnaast hebben wij in Europa immigranten de kans gegeven op kosten van de staat hun verwerpelijke ideologieen te preken ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34793327
Mohammed zelf ziet er de humor wel van in:

pi_34793351
Zoals ik al het vorige deel zei, waar niet veel op gereageerd werd: Je kan de spotprenten ook anders zien. Je kan er ook in zien dat het terrorisme de islam gekaapt heeft en misbruikt voor zijn eigen doeleinden. Het is Bin Laden die van Mohammed een bom heeft gemaakt. De moslims die nu in Beiroet zitten te rellen zien gewoon wat ze er in willen zien.
pi_34793389
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

De tekeningen komen uit Denemarken. De tekenaars komen uit Denemarken. Wat heeft Saudi-Arabië ermee te maken?
Helemaal niks, evenmin als het hele middenoosten
pi_34793398
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef MrBean het volgende:
. De moslims die nu in Beiroet zitten te rellen zien gewoon wat ze er in willen zien.
Niet eens. De mensen die aan het rellen zijn hebben de prentjes waarschijnlijk helemaal niet gezien. Blinde woede.
eeeh
pi_34793423
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:11 schreef MrBean het volgende:
Zoals ik al het vorige deel zei, waar niet veel op gereageerd werd: Je kan de spotprenten ook anders zien. Je kan er ook in zien dat het terrorisme de islam gekaapt heeft en misbruikt voor zijn eigen doeleinden. Het is Bin Laden die van Mohammed een bom heeft gemaakt. De moslims die nu in Beiroet zitten te rellen zien gewoon wat ze er in willen zien.
Dat gaat de meeste relschoppers helaas boven de pet...

Ik hoor moslims nooit zo massal wanneer weer een of andere idioot uit naam van de Islam kinderen vermoord ... Maar wanneer een westerse cartoontekenaar hun gedrag even scherp op papier zet ontploft men.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_34793437
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Mohammed zelf ziet er de humor wel van in:

[afbeelding]
Dus Mohammed sprak engels,
wist ik nog niet
Lurf is the message and the message is Lurf
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 14:15:08 #33
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34793454
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:10 schreef Idiosincrasico het volgende:

Simpele mensen laten zich nu eenmaal makkelijk ophitsen door slimme idioten
Een waarheid als een koe.

Nu alleen nog doorkrijgen dat het voor beide partijen geldt.
pi_34793460
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:13 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Niet eens. De mensen die aan het rellen zijn hebben de prentjes waarschijnlijk helemaal niet gezien. Blinde woede.
Men laat zich al ophitsen omdat men denkt dat een of ander leider zich bedreigd zou kunnen gaan voelen.
Dit biedt weinig goeds als er écht eens wat aan de hand is.
Het optreden van de regeringen stemt me ook zeer somber, zij lijken het allemaal prima te vinden wat hun onderdanen aanrichten tegen hun geldschieters.
Yeah baby Yeah!
pi_34793463
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:14 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Dus Mohammed sprak engels,
wist ik nog niet
En hij leest een Nederlandse 'krant'
pi_34793467
het reve-proces was oveirgens in 1966, my bad
pi_34793501
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Men laat zich al ophitsen omdat men denkt dat een of ander leider zich bedreigd zou kunnen gaan voelen.
Dit biedt weinig goeds als er écht eens wat aan de hand is.
Het optreden van de regeringen stemt me ook zeer somber, zij lijken het allemaal prima te vinden wat hun onderdanen aanrichten tegen hun geldschieters.
Niet helemaal. Meen gehoord te hebben dat iemand afgetreden is naar aanleiding van de rellen, dat zou dus betekenen dat dit zeker niet de bedoeling was.
eeeh
pi_34793542
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Niet helemaal. Meen gehoord te hebben dat iemand afgetreden is naar aanleiding van de rellen, dat zou dus betekenen dat dit zeker niet de bedoeling was.
Er is zelfs excuus aangeboden richting Denemarken wegens de vernielingen.
pi_34793555
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Er is zelfs excuus aangeboden richting Denemarken wegens de vernielingen.
Dat is toch positief.
eeeh
  maandag 6 februari 2006 @ 14:19:49 #40
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34793591
quote:

[..]

[..]

bron
Ik geloof eerder Akkari dan Jyllands-Posten, de telegraaf van Denemarken. Wel een goede afleidingsmanoevre om de schuld bij een ander neer te leggen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34793609
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Dat is toch positief.
Ja, landen als Syrie en Libanon moeten ook wel ... Zonder steun van de westerse wereld zijn ze namelijk helemaal nergens. Want die broederliefde krijgen ze alleen wanneer er voor de sponsorende partij (bv. SA) macht te winnen valt.
pi_34793611
iedereen weet inmiddels dat spotprenten uitlokken tot..
Vrijheid van mening ok, waarom toch provoceren? in mijn ogen is dat het

respect? nah dat heeft niemand meer
watching you })
pi_34793635
M.i. ,wat ik al eerder zei, komt het voornamelijk doordat de relatie tussen t westen en midden-oosten zo enorm op scherp staat (door 9-11, gazastrook, irak/afghanistan oorlog etc. etc...)
bij zoiets kleins krijg je dan enorme escalatie
wat hebben we ons toch in een trieste situatie gewerkt
geloof zou iets moois moeten zijn, en nu wordt het gebruikt om zieltjes te winnen voor je eigen doeleinde..
pi_34793640
Wie heeft trouwens gisterochtend bij Villa Achterwerk de slotaflevering gezien van die Deense kinderserie over dat jongetje dat graag moslim wil worden?
pi_34793646
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:18 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Dat is toch positief.
En verstandig wil men nog enigzins in de toekomst verzekerd zijn van ontwikkelingshulp.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:21:28 #46
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34793647
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:13 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Rellende Libanezen zijn net als Nederlandse voetbalhooligans?

Dan zijn ze toch aardig aangepast volgens jou.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34793667
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:16 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

In Libanon meen ik ja, maar dat is natuurlijk mooie schijn.
Kom nou toch! dat het tot dit soort ongeregeldheden zou gaan leiden was van meet af aan duidelijk te zien in he Westen en ik neem toch aan dat de regeringen daar hun onderdanen nét iets beter kennen dan wij.
Toch kunnen demonstranten blijkbaar ambassades in brand steken en daarvoor bradweerauto's sabotteren zodat een eventuele brand niet geblust kan worden.
Je zet er een klein legertje neer en iedereen die over de strep komt schiet je zonder pardon af, gesteund met een noodverordening moet zoiets in de hand gehouden kunnen worden.
Ik heb Hamas ook nog niet gehoord dat dergelijke zaken in hun gebieden niet getolereerd worden....
Yeah baby Yeah!
pi_34793699
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:20 schreef devilseye het volgende:
iedereen weet inmiddels dat spotprenten uitlokken tot..
Vrijheid van mening ok, waarom toch provoceren? in mijn ogen is dat het

respect? nah dat heeft niemand meer
Tja ... die prenten zijn een reactie op misdragingen uit naam van de Islam. Wanneer moslims zich op een zelfde manier zouden verzetten tegen het misbruiken van de volgens hun vreedzame Islam waren die prenten er nooit geweest.
pi_34793702
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:19 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik geloof eerder Akkari dan Jyllands-Posten, de telegraaf van Denemarken. Wel een goede afleidingsmanoevre om de schuld bij een ander neer te leggen.
quote:
However, when Akkari was asked if the Muslims who had received these pictures could be interviewed, Akkari refused to reveal their identities.
klinkt idd erg betrouwbaar.
pi_34793723
Het hele probleem is dat er in het middenoost blijkbaar ook een soort van Wilders figuren zijn die de boel opblazen en willen laten escalleren om zodoende aan de macht te komen.
De Hamas in Israel is het bijvoorbeeld aardig gelukt.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')