Hier verderquote:Zwijgen maakt medeplichtig
Toen ze schrijvers vermoordden
heb ik niets gezegd
ik was geen schrijver.
Toen ze een columnist en filmmaker vermoordden
heb ik niets gezegd
ik was geen columnist.
Toen ze in Europa joden belaagden
heb ik niets gezegd
ik was geen jood.
Toen ze in Amsterdam homoseksuelen mollesteerden
heb ik niets gezegd.
ik was geen homoseksueel.
Toen ze cartoonisten wilden vermoorden
heb ik niets gezegd.
ik was geen cartoonist.
Toen kwamen ze mij halen
en er was niemand meer om iets te zeggen.
Vrij naar een gedicht van dominee Martin Niemöller.
(Duits dominee Martin Niemöller 1892-1984, gearresteerd in 1937 en gedeporteerd naar het kamp Sachsenhausen.)
Post hier als je een denemark-avatar hebt <<<< POST HIER!!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je de vlag van Denemarken in je avatar hebt graag hier één postje plaatsen.
Zodat we kunnen tellen hoeveel FOK!'ers nu deze vlag in hun avatar voeren!
een betere benaming ervoorquote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef Super7fighter het volgende:
Geen spotprenten Meki, maar haatprenten.
Geen normaal protest meer, maar complete hysterie en geweld.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef Super7fighter het volgende:
Geen spotprenten Meki, maar haatprenten.
Geen verstand, slechts primair reageren.quote:
en dat dankzij door ???quote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Geen normaal protest meer, maar complete hysterie en geweld.
Ik denk dat Meki persoonlijk verantwoordelijk is voor de eerstvolgende imam die lens wordt getrapt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:44 schreef Sargon het volgende:
Het bestaan van Meki is een belediging voor de mensheid
Men moet idioten hebben om 's eigen superioriteit aan te tonen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:44 schreef Sargon het volgende:
Het bestaan van Meki is een belediging voor de mensheid
Een deense krant doet ietswat moslimskranten en moslims al jaren doen, namelijk een religie beledigen.quote:
Wedden dat dat niet lukt ? Meki vindt niet eens moord een overdreven reactie.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Blood_Money het volgende:
Even een (misschien flauwe) vraag voor de anti-prent mensen: Is het affikken van ambassades (zoals we in het nieuws hebben kunnen zien) een overdreven reactie? Ja of nee, aub.
wat was de eerste aanleiding om te gaan protesteren ???quote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De geestesgesteldheid van een grote groep moslims.
Spotprent dekt de lading niet. De benaming haatprent is meer op zijn plaats.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef HiZ het volgende:
Oh, en een betere naam voor moslims is moordenaars of zo ? Want kennelijk is het heel moeilijk om te zeggen dat moord erger is dan een belediging van de islam.
Wat was de eerste aanleiding om te gaan moorden? Hou toch eens op met het verdedigen van moordenaars. Je hebt het moreel gezag van een ratelslang.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
wat was de eerste aanleiding om te gaan protesteren ???
juist het express mensen beledigingen in hun waarde en daarvan niet de verantwoordelijkheid nemen![]()
domme actie van de protesterende mensen. maar ik kan hun boosheid begrijpenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Blood_Money het volgende:
Even een (misschien flauwe) vraag voor de anti-prent mensen: Is het affikken van ambassades (zoals we in het nieuws hebben kunnen zien) een overdreven reactie? Ja of nee, aub.
Hoezo haat? Ik zie geen haat in die prenten.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Spotprent dekt de lading niet. De benaming haatprent is meer op zijn plaats.
Als het nou eens bij protesteren bleef...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
wat was de eerste aanleiding om te gaan protesteren ???
juist het express mensen beledigingen in hun waarde en daarvan niet de verantwoordelijkheid nemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |