Hier verderquote:Zwijgen maakt medeplichtig
Toen ze schrijvers vermoordden
heb ik niets gezegd
ik was geen schrijver.
Toen ze een columnist en filmmaker vermoordden
heb ik niets gezegd
ik was geen columnist.
Toen ze in Europa joden belaagden
heb ik niets gezegd
ik was geen jood.
Toen ze in Amsterdam homoseksuelen mollesteerden
heb ik niets gezegd.
ik was geen homoseksueel.
Toen ze cartoonisten wilden vermoorden
heb ik niets gezegd.
ik was geen cartoonist.
Toen kwamen ze mij halen
en er was niemand meer om iets te zeggen.
Vrij naar een gedicht van dominee Martin Niemöller.
(Duits dominee Martin Niemöller 1892-1984, gearresteerd in 1937 en gedeporteerd naar het kamp Sachsenhausen.)
Post hier als je een denemark-avatar hebt <<<< POST HIER!!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je de vlag van Denemarken in je avatar hebt graag hier één postje plaatsen.
Zodat we kunnen tellen hoeveel FOK!'ers nu deze vlag in hun avatar voeren!
een betere benaming ervoorquote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef Super7fighter het volgende:
Geen spotprenten Meki, maar haatprenten.
Geen normaal protest meer, maar complete hysterie en geweld.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef Super7fighter het volgende:
Geen verstand, slechts primair reageren.quote:
en dat dankzij door ???quote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Geen normaal protest meer, maar complete hysterie en geweld.
Ik denk dat Meki persoonlijk verantwoordelijk is voor de eerstvolgende imam die lens wordt getrapt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:44 schreef Sargon het volgende:
Het bestaan van Meki is een belediging voor de mensheid
Men moet idioten hebben om 's eigen superioriteit aan te tonen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:44 schreef Sargon het volgende:
Het bestaan van Meki is een belediging voor de mensheid
Een deense krant doet ietswat moslimskranten en moslims al jaren doen, namelijk een religie beledigen.quote:
Wedden dat dat niet lukt ? Meki vindt niet eens moord een overdreven reactie.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Blood_Money het volgende:
Even een (misschien flauwe) vraag voor de anti-prent mensen: Is het affikken van ambassades (zoals we in het nieuws hebben kunnen zien) een overdreven reactie? Ja of nee, aub.
wat was de eerste aanleiding om te gaan protesteren ???quote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De geestesgesteldheid van een grote groep moslims.
Spotprent dekt de lading niet. De benaming haatprent is meer op zijn plaats.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef HiZ het volgende:
Oh, en een betere naam voor moslims is moordenaars of zo ? Want kennelijk is het heel moeilijk om te zeggen dat moord erger is dan een belediging van de islam.
Wat was de eerste aanleiding om te gaan moorden? Hou toch eens op met het verdedigen van moordenaars. Je hebt het moreel gezag van een ratelslang.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
wat was de eerste aanleiding om te gaan protesteren ???
juist het express mensen beledigingen in hun waarde en daarvan niet de verantwoordelijkheid nemen![]()
domme actie van de protesterende mensen. maar ik kan hun boosheid begrijpenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Blood_Money het volgende:
Even een (misschien flauwe) vraag voor de anti-prent mensen: Is het affikken van ambassades (zoals we in het nieuws hebben kunnen zien) een overdreven reactie? Ja of nee, aub.
Hoezo haat? Ik zie geen haat in die prenten.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Spotprent dekt de lading niet. De benaming haatprent is meer op zijn plaats.
Als het nou eens bij protesteren bleef...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
juist het express mensen beledigingen in hun waarde en daarvan niet de verantwoordelijkheid nemen![]()
ach man de meeste moslims hebben die cartoons geeneens gezien daaro maar lopen als een kudde schapen achter een jankende imam aan.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit vat ik op als een directe belediging aan het adres van Jezus Christus, ik eis onmiddelijk en onvoorwaardelijke excusesquote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Des te meer in het gedrag van de dames en heren moslims daarentegen...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoezo haat? Ik zie geen haat in die prenten.
For the record, naast moorden lukt het Meki ook niet om het afbranden van ambassades te veroordelen. Want Meki vindt namelijk altijd dat zijn mohammedaanse maatjes eigenlijk wel gelijk hebben, ongeacht wat ze doen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
domme actie van de protesterende mensen. maar ik kan hun boosheid begrijpen
Wat die Deense imams hebben geflikt is anders ook niet netjes. Dat is gewoon haat zaaien. In plaats van naar de rechter te stappen gaan ze naar het Midden-Oosten om daar het nieuws te vertellen. Zeer kwalijke zaak.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef Super7fighter het volgende:
ik heb eerder gezegd dat ik geen moordenaars steun . en helemaal niet verdedigenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat was de eerste aanleiding om te gaan moorden? Hou toch eens op met het verdedigen van moordenaars. Je hebt het moreel gezag van een ratelslang.
De ideale situatie zou zijn dat we ze wijsmaken dat hun buurman de tekenaar is. Zo ben je in één klap van een probleem af.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
ach man de meeste moslims hebben die cartoons geeneens gezien daaro maar lopen als een kudde schapen achter een jankende imam hebben.
Fantastisch, maar ik zie het nut er niet van inquote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef LXIV het volgende:
Hé XcUZ_Me, doe ff een postje in het Post hier als je een denemark-avatar hebt-topic.
Dan staan er al meer als 20!
''Ze laten mensen in hun waarde in het Midden-Oosten.'' Hoe zijn die cartoons daar gekomen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
juist het express mensen beledigingen in hun waarde
Heb je het nou nog steeds over de regering? Zitten we echt tegen een muur te praten? Ben je met je gedachten bij de Meki-shop?quote:en daarvan niet de verantwoordelijkheid nemen![]()
Ok, nog een keertje. Goed kijken, en misschien kun je het dan lezen.... komt-ie hoor:quote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
domme actie van de protesterende mensen. maar ik kan hun boosheid begrijpen
Ach, met het soort fijne denkers dat we hier hebben met Meki is het gedrag van dat type ratten ook wel te begrijpen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat die Deense imams hebben geflikt is anders ook niet netjes. Dat is gewoon haat zaaien. In plaats van naar de rechter te stappen gaan ze naar het Midden-Oosten om daar het nieuws te vertellen. Zeer kwalijke zaak.
Hoe zijn ze daarheen gegaan? Op een kameel of zo? Die tekeningen zijn in september al gepubliceerd.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat die Deense imams hebben geflikt is anders ook niet netjes. Dat is gewoon haat zaaien. In plaats van naar de rechter te stappen gaan ze naar het Midden-Oosten om daar het nieuws te vertellen. Zeer kwalijke zaak.
de Deense krant begon als eerste met haat zaaien . en de Deense Imaams hebben het enkel overgenomen naar midden-oosten op zich een slechte idee. want anders was het nooit zo erg geweest. maar als de Deense krant de vrijheid ervoor heeft dan mag de Deense imaam dat ook doen het overbrengen van nieuws naar midden-oostenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Beste Meki,quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kronkel zit al in de eerste zin. Die tekeningen waren geen vorm van haat zaaien. Punt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
de Deense krant begon als eerste met haat zaaien . en de Deense Imaams hebben het enkel overgenomen naar midden-oosten op zich een slechte idee. want anders was het nooit zo erg geweest. maar als de Deense krant de vrijheid ervoor heeft dan mag de Deense imaam dat ook doen het overbrengen van nieuws naar midden-oosten
ik betreur ze beide
Momentje, jullie kranten zijn begonnen, jaren geleden met van dat soort cartoons tegen jodenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
de Deense krant begon als eerste met haat zaaien . en de Deense Imaams hebben het enkel overgenomen naar midden-oosten op zich een slechte idee. want anders was het nooit zo erg geweest. maar als de Deense krant de vrijheid ervoor heeft dan mag de Deense imaam dat ook doen het overbrengen van nieuws naar midden-oosten
ik betreur ze beide
nee dat is onzin en als dat gebeurde dan is dat ook beledigen van mensen in hun waardequote:Op zondag 5 februari 2006 22:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
Momentje, jullie kranten zijn begonnen, jaren geleden met van dat soort cartoons tegen joden![]()
Dat heb ik dus ook al tig keer gezegd, maar daar durft meneer niet op te reageren. Te moeilijk denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
Momentje, jullie kranten zijn begonnen, jaren geleden met van dat soort cartoons tegen joden![]()
Ach kom op, spotprenten zijn al zo oud als de weg naar Rome (zo niet ouder).quote:Op zondag 5 februari 2006 22:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
dat is een moord een lafhartige moord . een moord om niet goed te keurenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef HiZ het volgende:
En vertel eens Meki, heeft die vermoorde priester geschreven voor die krant?
Dus als het niet in je straatje past, dan is het onzin? Ga toch weg joh!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is onzin en als dat gebeurde dan is dat ook beledigen van mensen in hun waarde
Precies maar ja breng dat maar es aan hun verstandquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ach kom op, spotprenten zijn al zo oud als de weg naar Rome (zo niet ouder).
Het is wel degelijk waar maar ja ontkennen is zo makkelijk hčquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is onzin en als dat gebeurde dan is dat ook beledigen van mensen in hun waarde
Zo, Meki marches on... wat hebben we tot nu toe..quote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
en stel dat waar is ( eerst bron zien ) geeft dat de recht om hetzelfde te doen ???quote:Op zondag 5 februari 2006 22:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
Onzin? Mwah...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
En is moord erger dan belediging?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:53 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is een moord een lafhartige moord . een moord om niet goed te keuren![]()
moge de jongen keihard gestraft worden
Zou hij erg gewetst zijn als we zouden zeggen dat Rome eeuwen ouder is dan de hele Islam?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef Klummie het volgende:
[..]
Precies maar ja breng dat maar es aan hun verstand
DEZE opmerking verdient een prijsquote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
en stel dat waar is ( eerst bron zien ) geeft dat de recht om hetzelfde te doen ???
Ik ben er klaar mee. Ik discussieer niet verder met iemand met een IQ kleiner dan zijn schoenmaat.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
en stel dat waar is ( eerst bron zien ) geeft dat de recht om hetzelfde te doen ???
Je bent nog gulquote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Ik discussieer niet verder met iemand met een IQ kleiner dan zijn schoenmaat.
Ik hoop dat je hier "indirect" niet meer mensen mee beledigd, stel dat je "indirect" je schuldig maakt aan het beledigen van iets onnoembaars!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee. Ik discussieer niet verder met iemand met een IQ kleiner dan zijn schoenmaat.
Niks persoonlijks tegen meki (ik ken 'm niet persoonlijk), maar, tenzij het een act is, is hij werkelijk de domste mens die ik in mijn leven ben tegengekomen. Ongelooflijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
heb jij mij dat horen zeggen ???quote:
Straks wordt hij jaloers op mensen met grote schoenen en steekt hij die in brand. Ben ik dan mede-verantwoordelijk?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:00 schreef VendoR het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier "indirect" niet meer mensen mee beledigd, stel dat je "indirect" je schuldig maakt aan het beledigen van iets onnoembaars!![]()
Nee, vrrijheid van meningsuiting. Bij laster of belediging kan iedereen zich achteraf tot de rechterquote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
de Deense krant begon als eerste met haat zaaien .
Het is zeer waarschijnlijk dat hij is opgegroeid met hetzelfde 'slachtoffertrauma' waar veel Arabieren mee worden groot gebracht. De hele wereld is altijd tegen ze en ze zijn altijd slachtoffer. En als je het slachtoffer bent dan is het moeilijk begrip op te brengen voor het feit dat 'jouw mensen' ook wel eens fout zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:00 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Niks persoonlijks tegen meki (ik ken \'m niet persoonlijk), maar, tenzij het een act is, is hij werkelijk de domste mens die ik in mijn leven ben tegengekomen. Ongelooflijk.
voor mensen die persoonlijke aanvallen op mij richten kan men niks schelen. ik blijf gewoon discussieren . en als jullie dat verkeerd zien dan is dat jullie probleem.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:00 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Niks persoonlijks tegen meki (ik ken \'m niet persoonlijk), maar, tenzij het een act is, is hij werkelijk de domste mens die ik in mijn leven ben tegengekomen. Ongelooflijk.
Daaaaar issie weer! Te absurd voor woorden.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
heb jij mij dat horen zeggen ???
Nee ik zeg ik keur moord af maar als ik kijk naar de aanleiding kom ik terecht bij Denemarken
Ik vraag je, is moord erger dan belediging. Geef nou gewoon eens antwoord op MIJN vraag en niet op jouw eigen vraag.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik zeg ik keur moord af maar als ik kijk naar de aanleiding kom ik terecht bij Denemarken
Groot gelijk goos!quote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
voor mensen die persoonlijke aanvallen op mij richten kan men niks schelen. ik blijf gewoon discussieren . en als jullie dat verkeerd zien dan is dat jullie probleem.
de wereld is gek gemaakt omdat mensen alles schuiven naar vrijheid en dankzij Denemarken die weigert de provocateurs aan te pakkenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef NorthernStar het volgende:
Muslim cartoon provokes fury among UK Jews
An anti-Semitic cartoon in a Muslim paper, which depicts Israel's acting Prime Minister, Ehud Olmert, as a hook-nosed figure wearing a giant Star of David, last night drew protests from MPs and Jewish groups.
For days, Muslims across the world have been protesting about European newspapers that published drawings showing the Prophet Mohamed. One MP accused the editors of hypocrisy.
Yesterday a newspaper published cartoons that Jewish groups say they find offensive, and US generals protested about a cartoon in the Washington Post. It showed Donald Rumsfeld, the Defense Secretary, beside a limbless soldier, but the generals said, on behalf of the normally robust Mr Rumsfeld, that the drawing was "tasteless".
The Independent
---
Het is officieel. De wereld is gek.
Hmm. Ok. Geen act dus. Ik heb met je te doen, man. Geen grap.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
voor mensen die persoonlijke aanvallen op mij richten kan men niks schelen. ik blijf gewoon discussieren . en als jullie dat verkeerd zien dan is dat jullie probleem.
Ben jij ook zo'n idioot die in een simpele scheldpartij een aanleiding ziet voor een moord?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
moord is erger dan belediging , NATUURLIJK is dat zoquote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vraag je, is moord erger dan belediging. Geef nou gewoon eens antwoord op MIJN vraag en niet op jouw eigen vraag.
Dit is te wijten aan de Deense uitgever zelf. Immers hij vroeg zelf om een interview bij de wereldwijd bij Arabieren populaire nieuwszender, Al-Jazeera, die hij vervolgens kreeg. Hij maakte de kijkers nieuwsgierig naar die haatprenten. Toen vatte de pan in de vlam.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch tamelijk verbijsterend om mee te maken dat iemand niet eens in staat is om de simpelste morele afwegingen te maken. Op zich is wat er hier in dit topic gebeurt wat er nu in het groot gebeurt tussen 'ons' en 'hun'.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef schatje het volgende:
Kom op mensen, niet op de man gaan spelen.
daar wilt men naartoe gaanquote:Op zondag 5 februari 2006 23:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n idioot die in een simpele scheldpartij een aanleiding ziet voor een moord?
"Nou ja, een moord is natuurlijk niet goed te praten, maar hij had ook niet over zijn moeder moeten beginnen."
Ik wil je ook geen gruwelijkheden in de schoenen schuiven (heb je grote schoenen?), dat vind ik iets te ver gaan. Maar ik hou je wel verantwoordelijk voor je onwetendheid, ik hoop dat het je trots is die je tegenhoud je te schikken aan de feiten...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Kortom naar jouw mening is de reactie van veel moslims normaal en rechtvaardig op dergelijke spotprenten?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit is te wijten aan de Deense uitgever zelf. Immers hij vroeg zelf om een interview bij de wereldwijd bij Arabieren populaire nieuwszender, Al-Jazeera, die hij vervolgens kreeg. Hij maakte de kijkers nieuwsgierig naar die haatprenten. Toen vatte de pan in de vlam.
Flauw.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Nog even en ik klaag de gehele mensheid aan. Een spotprent zo groot als de reet van jullie moeder; geen kind of god zal worden gespaard.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef NorthernStar het volgende:
The Independent
---
Het is officieel. De wereld is gek.
het is gewoon makkelijkquote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef VendoR het volgende:
[..]
Ik wil je ook geen gruwelijkheden in de schoenen schuiven (heb je grote schoenen?), dat vind ik iets te ver gaan. Maar ik hou je wel verantwoordelijk voor je onwetendheid, ik hoop dat het je trots is die je tegenhoud je te schikken aan de feiten...
Denemarken is een seculier land waarin dit soort dingen zijn toegestaan. Simpel.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
de wereld is gek gemaakt omdat mensen alles schuiven naar vrijheid en dankzij Denemarken die weigert de provocateurs aan te pakken
Wat zijn eigenlijk jouw waarden dat het je niet eens lukt om zonder mitsen en maaren moord te veroordelen? En het is wel erg makkelijk om alles op beledigd worden te schuiven. Het allermakkelijkste is je altijd beledigd voelen, dan heb je altijd wel een reden om iemand lens te slaan of zo.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
daar wilt men naartoe gaan
elke belediging schuiven naar vrijheid. wil men hier heen gaan ???
dat we steeds elkaar gaan beledigen in onze waarden ?
Ik dacht dat flamen not done was?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:08 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Kortom naar jouw mening is de reactie van veel moslims normaal en rechtvaardig op dergelijke spotprenten?
Als daar reden toe is: ja. In een globale samenleving als de onze is het onvermijdelijk dat in het contact tussen culturen op tenen wordt getrapt.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
Even een serieuze vraag (met de valse hoop op een eerlijk antwoord):quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel. Maar dit ook:quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dit is te wijten aan de Deense uitgever zelf. Immers hij vroeg zelf om een interview bij de wereldwijd bij Arabieren populaire nieuwszender, Al-Jazeera, die hij vervolgens kreeg. Hij maakte de kijkers nieuwsgierig naar die haatprenten. Toen vatte de pan in de vlam.
bronquote:Als bewijzen lieten de Deense moslimleiders op hun rondreis niet alleen de twaalf cartoons zien, maar ook een drietal andere afbeeldingen. Op een beeld had de profeet seks met een dier, op een andere was hij afgebeeld met een varkensneus.
Flamen mag inderdaad niet, maar mijn post is geen flame... Graag een inhoudelijke reactie.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik dacht dat flamen not done was?![]()
de imaam natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2006 23:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Flauw.
Als ik die trant van redeneren volg kom ik bijvoorbeeld uit bij een zelfmoordterrorist, of een imam die ze 72 maagden beloofd. Want zij zijn de aanleiding tot het bedenken van die spotprent.
dit is toch niet te gelovenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als daar reden toe is: ja. In een globale samenleving als de onze is het onvermijdelijk dat in het contact tussen culturen op tenen wordt getrapt.
Tja.
Of je rekt de tollerantiegrenzen op.. zodat er nuance komt in deze materie (en wellicht ook in deze discussie).quote:Op zondag 5 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
Wat een complottheorieën.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zal dan ook wel. Maar dit ook:
[..]
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |