Hier verderquote:Zwijgen maakt medeplichtig
Toen ze schrijvers vermoordden
heb ik niets gezegd
ik was geen schrijver.
Toen ze een columnist en filmmaker vermoordden
heb ik niets gezegd
ik was geen columnist.
Toen ze in Europa joden belaagden
heb ik niets gezegd
ik was geen jood.
Toen ze in Amsterdam homoseksuelen mollesteerden
heb ik niets gezegd.
ik was geen homoseksueel.
Toen ze cartoonisten wilden vermoorden
heb ik niets gezegd.
ik was geen cartoonist.
Toen kwamen ze mij halen
en er was niemand meer om iets te zeggen.
Vrij naar een gedicht van dominee Martin Niemöller.
(Duits dominee Martin Niemöller 1892-1984, gearresteerd in 1937 en gedeporteerd naar het kamp Sachsenhausen.)
Post hier als je een denemark-avatar hebt <<<< POST HIER!!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je de vlag van Denemarken in je avatar hebt graag hier één postje plaatsen.
Zodat we kunnen tellen hoeveel FOK!'ers nu deze vlag in hun avatar voeren!
een betere benaming ervoorquote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef Super7fighter het volgende:
Geen spotprenten Meki, maar haatprenten.
Geen normaal protest meer, maar complete hysterie en geweld.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef Super7fighter het volgende:
Geen verstand, slechts primair reageren.quote:
en dat dankzij door ???quote:Op zondag 5 februari 2006 22:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Geen normaal protest meer, maar complete hysterie en geweld.
Ik denk dat Meki persoonlijk verantwoordelijk is voor de eerstvolgende imam die lens wordt getrapt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:44 schreef Sargon het volgende:
Het bestaan van Meki is een belediging voor de mensheid
Men moet idioten hebben om 's eigen superioriteit aan te tonen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:44 schreef Sargon het volgende:
Het bestaan van Meki is een belediging voor de mensheid
Een deense krant doet ietswat moslimskranten en moslims al jaren doen, namelijk een religie beledigen.quote:
Wedden dat dat niet lukt ? Meki vindt niet eens moord een overdreven reactie.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Blood_Money het volgende:
Even een (misschien flauwe) vraag voor de anti-prent mensen: Is het affikken van ambassades (zoals we in het nieuws hebben kunnen zien) een overdreven reactie? Ja of nee, aub.
wat was de eerste aanleiding om te gaan protesteren ???quote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
De geestesgesteldheid van een grote groep moslims.
Spotprent dekt de lading niet. De benaming haatprent is meer op zijn plaats.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:43 schreef HiZ het volgende:
Oh, en een betere naam voor moslims is moordenaars of zo ? Want kennelijk is het heel moeilijk om te zeggen dat moord erger is dan een belediging van de islam.
Wat was de eerste aanleiding om te gaan moorden? Hou toch eens op met het verdedigen van moordenaars. Je hebt het moreel gezag van een ratelslang.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
wat was de eerste aanleiding om te gaan protesteren ???
juist het express mensen beledigingen in hun waarde en daarvan niet de verantwoordelijkheid nemen![]()
domme actie van de protesterende mensen. maar ik kan hun boosheid begrijpenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:45 schreef Blood_Money het volgende:
Even een (misschien flauwe) vraag voor de anti-prent mensen: Is het affikken van ambassades (zoals we in het nieuws hebben kunnen zien) een overdreven reactie? Ja of nee, aub.
Hoezo haat? Ik zie geen haat in die prenten.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Spotprent dekt de lading niet. De benaming haatprent is meer op zijn plaats.
Als het nou eens bij protesteren bleef...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
juist het express mensen beledigingen in hun waarde en daarvan niet de verantwoordelijkheid nemen![]()
ach man de meeste moslims hebben die cartoons geeneens gezien daaro maar lopen als een kudde schapen achter een jankende imam aan.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit vat ik op als een directe belediging aan het adres van Jezus Christus, ik eis onmiddelijk en onvoorwaardelijke excusesquote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Des te meer in het gedrag van de dames en heren moslims daarentegen...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoezo haat? Ik zie geen haat in die prenten.
For the record, naast moorden lukt het Meki ook niet om het afbranden van ambassades te veroordelen. Want Meki vindt namelijk altijd dat zijn mohammedaanse maatjes eigenlijk wel gelijk hebben, ongeacht wat ze doen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
domme actie van de protesterende mensen. maar ik kan hun boosheid begrijpen
Wat die Deense imams hebben geflikt is anders ook niet netjes. Dat is gewoon haat zaaien. In plaats van naar de rechter te stappen gaan ze naar het Midden-Oosten om daar het nieuws te vertellen. Zeer kwalijke zaak.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:40 schreef Super7fighter het volgende:
ik heb eerder gezegd dat ik geen moordenaars steun . en helemaal niet verdedigenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wat was de eerste aanleiding om te gaan moorden? Hou toch eens op met het verdedigen van moordenaars. Je hebt het moreel gezag van een ratelslang.
De ideale situatie zou zijn dat we ze wijsmaken dat hun buurman de tekenaar is. Zo ben je in één klap van een probleem af.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
ach man de meeste moslims hebben die cartoons geeneens gezien daaro maar lopen als een kudde schapen achter een jankende imam hebben.
Fantastisch, maar ik zie het nut er niet van inquote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef LXIV het volgende:
Hé XcUZ_Me, doe ff een postje in het Post hier als je een denemark-avatar hebt-topic.
Dan staan er al meer als 20!
''Ze laten mensen in hun waarde in het Midden-Oosten.'' Hoe zijn die cartoons daar gekomen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
juist het express mensen beledigingen in hun waarde
Heb je het nou nog steeds over de regering? Zitten we echt tegen een muur te praten? Ben je met je gedachten bij de Meki-shop?quote:en daarvan niet de verantwoordelijkheid nemen![]()
Ok, nog een keertje. Goed kijken, en misschien kun je het dan lezen.... komt-ie hoor:quote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
domme actie van de protesterende mensen. maar ik kan hun boosheid begrijpen
Ach, met het soort fijne denkers dat we hier hebben met Meki is het gedrag van dat type ratten ook wel te begrijpen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat die Deense imams hebben geflikt is anders ook niet netjes. Dat is gewoon haat zaaien. In plaats van naar de rechter te stappen gaan ze naar het Midden-Oosten om daar het nieuws te vertellen. Zeer kwalijke zaak.
Hoe zijn ze daarheen gegaan? Op een kameel of zo? Die tekeningen zijn in september al gepubliceerd.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat die Deense imams hebben geflikt is anders ook niet netjes. Dat is gewoon haat zaaien. In plaats van naar de rechter te stappen gaan ze naar het Midden-Oosten om daar het nieuws te vertellen. Zeer kwalijke zaak.
de Deense krant begon als eerste met haat zaaien . en de Deense Imaams hebben het enkel overgenomen naar midden-oosten op zich een slechte idee. want anders was het nooit zo erg geweest. maar als de Deense krant de vrijheid ervoor heeft dan mag de Deense imaam dat ook doen het overbrengen van nieuws naar midden-oostenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Beste Meki,quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kronkel zit al in de eerste zin. Die tekeningen waren geen vorm van haat zaaien. Punt.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
de Deense krant begon als eerste met haat zaaien . en de Deense Imaams hebben het enkel overgenomen naar midden-oosten op zich een slechte idee. want anders was het nooit zo erg geweest. maar als de Deense krant de vrijheid ervoor heeft dan mag de Deense imaam dat ook doen het overbrengen van nieuws naar midden-oosten
ik betreur ze beide
Momentje, jullie kranten zijn begonnen, jaren geleden met van dat soort cartoons tegen jodenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
de Deense krant begon als eerste met haat zaaien . en de Deense Imaams hebben het enkel overgenomen naar midden-oosten op zich een slechte idee. want anders was het nooit zo erg geweest. maar als de Deense krant de vrijheid ervoor heeft dan mag de Deense imaam dat ook doen het overbrengen van nieuws naar midden-oosten
ik betreur ze beide
nee dat is onzin en als dat gebeurde dan is dat ook beledigen van mensen in hun waardequote:Op zondag 5 februari 2006 22:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
Momentje, jullie kranten zijn begonnen, jaren geleden met van dat soort cartoons tegen joden![]()
Dat heb ik dus ook al tig keer gezegd, maar daar durft meneer niet op te reageren. Te moeilijk denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
Momentje, jullie kranten zijn begonnen, jaren geleden met van dat soort cartoons tegen joden![]()
Ach kom op, spotprenten zijn al zo oud als de weg naar Rome (zo niet ouder).quote:Op zondag 5 februari 2006 22:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
dat is een moord een lafhartige moord . een moord om niet goed te keurenquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef HiZ het volgende:
En vertel eens Meki, heeft die vermoorde priester geschreven voor die krant?
Dus als het niet in je straatje past, dan is het onzin? Ga toch weg joh!quote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is onzin en als dat gebeurde dan is dat ook beledigen van mensen in hun waarde
Precies maar ja breng dat maar es aan hun verstandquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ach kom op, spotprenten zijn al zo oud als de weg naar Rome (zo niet ouder).
Het is wel degelijk waar maar ja ontkennen is zo makkelijk hčquote:Op zondag 5 februari 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat is onzin en als dat gebeurde dan is dat ook beledigen van mensen in hun waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |