abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34795586
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dat zegt de Islam. Je kan niet homo en moslim tegelijk zijn. Je mag dan wel homo zijn, maar je moet je lusten wel beheersen, dus niet overgaan tot het praktizeren ervan.
Jouw interpretatie, even waardevol of waardeloos als die van ieder ander.
eeeh
pi_34795590
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Alleen weten de schrijvers van Southpark wat vrijheid van meningsuitting en pers is en de gemiddelde Amerikaan ook, vandaar dat zij een normaal leven kunnen leiden itt diegenen die hun satire op het Christendom vervangen door satire op de Islam.
Volgens mij komt Mohammed wel degelijk voor in een aflevering van South Park. De volgende rel?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34795615
quote:

[..]

Dat zegt de Islam. Je kan niet homo en moslim tegelijk zijn. Je mag dan wel homo zijn, maar je moet je lusten wel beheersen, dus niet overgaan tot het praktizeren ervan.
Dus de Islam kent niet-praktiserende handtasjes. Zal voortaan eens opletten of er roze plo-sjaaltjes te spotten zijn tijdens protesten.
Ook het gros van de Christenen moet niets van homo's hebben. Elk geloof gaat ook uit van het gezin ... en daar passen twee mensen van hetzelfde geslacht inderdaad slecht tussen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  maandag 6 februari 2006 @ 15:22:43 #184
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_34795618
quote:

[..]

Er was toch een imam die homo's gelijkstelde aan varkens en dat je homo's van een flat mag gooien of iets dergelijks? Dus die loog?
pi_34795621
quote:

[..]

Dat zegt jouw interpretatie van de islam. Helaas kunnen we het de profeet zelf niet even vragen hoe bepaalde zaken geļnterpreteerd dienen te worden. Alle religies zijn interpretaties van mensen van "heilige" geschriften en deze interpretaties willen door de eeuwen heen wel eens wat wijzigen.
  maandag 6 februari 2006 @ 15:23:27 #186
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_34795642
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Omdat het erbij stond misschien?
Stond het erbij?
Ik heb het niet gezien.
maar misschien keek ik niet goed, dus geef me een plaatje waar het staat en ik zei niks
silence can say more than thousand words
pi_34795649
-edit-
  maandag 6 februari 2006 @ 15:24:13 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34795669
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Stond het erbij?
Ik heb het niet gezien.
maar misschien keek ik niet goed, dus geef me een plaatje waar het staat en ik zei niks
beste meid, het was de opdracht.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34795670
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef Drugshond het volgende:
Het lijkt wel een chattopic.
Eigenlijk zou ik de TT moeten hernoemen.
  • Hoe moet ik een moslim beledigen voor beginners
  • The hitchhikers guide to Stormfront
  • Test hier je kennis over de multiculturele samenleving.
  • De grote mijnheer Kaktusshow.

• Maar vooral punt 2 is natuurlijk vrijheid van meningsuiting
    pi_34795685
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Volgens mij komt Mohammed wel degelijk voor in een aflevering van South Park. De volgende rel?
    Stuur wat moslims met de bewuste band naar Saudie-Arabie en we weten het zo..
    Yeah baby Yeah!
    pi_34795711
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Maar vooral punt 2 is natuurlijk vrijheid van meningsuiting
    Youssef!!!

Mogen moslimkranten spotprenten (over joden) plaatsen?
    pi_34795712
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef Drugshond het volgende:
    Het lijkt wel een chattopic.
    Eigenlijk zou ik de TT moeten hernoemen.
  • Hoe moet ik een moslim beledigen voor beginners
    ..................
  • Ik vind anders dat ik toch wel bij de gevorderden hoor
    Als ik nu eens een leuk fotoalbumpje maak, mag die dan ook in de OP
      maandag 6 februari 2006 @ 15:28:07 #193
    6845 Ringo
    als een rollende steen
    pi_34795789
    (wat een gedoe om niks)
    I/
    < Mohammed
    He's simple, he's dumb, he's the pilot.
    pi_34795803
    Ach, wie wil voor de gek houden, ik heb dat albumpje natuurlijk al gemaakt
    klik:

(geluid aan!!!)
    pi_34795813
    Heiligschennis

maandag 6 februari 2006 @ 15:30:57 #196
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_34795887
    15 topics lang een big deal maken van het feit dat moslims ergens een big deal van maken .
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_34795901
    Ik vind het echt belachelijk dat er nu zo ineens zoveel ophef over is, aangezien de tekeningen al in september geplaatst waren in de krant. Toen ging het zonder ophef voorbij....
    Het lijkt wel haast alsof iemand ze in hun oor gefluistert heeft *ppppssshhtt..... kijk eens naar de Deenste krant van september* en de boel vervolgens heeft zitten opstoken....

Ik snap best dat het niet leuk is om te zien dat jouw geloof op een bepaalde manier "belachelijk" wordt gemaakt, en het is ook wel redelijk provocerend, maar waarom zulke massale, volkomen irrationele acties als die er nu aan de gang zijn?
    Mensen moeten het land uit vluchten vanwege een paar cartoons! Waar gaan we in godnaam naar toe als het al zo ver komt vanwege zo iets "kleins".

Correct me if I'm wrong, maar zelfs in de koude oorlog en WOII is er niet zo op spotprents gereageerd. Zijn we dan zo onvolwassen geworden?
    pi_34795905
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef Posdnous het volgende:
    15 topics lang een big deal maken van het feit dat moslims ergens een big deal van maken .
    Negeren is ook een vak he...
    Yeah baby Yeah!
    pi_34795906
    quote:
    ronduit lomp en beledigend. Valt naar mijn mening nog wel onder de vrijheid van meningsuiting maar dit niveau wordt zelfs op Stormfront overtroffen.
    pi_34795913
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Stuur wat moslims met de bewuste band naar Saudie-Arabie en we weten het zo..
    Dan moet ik er wel tevens een bandje bij doen waarbij de profeet anaal genomen wordt door een varken. Anders krijg ik ze niet warm, natuurlijk.
    Maar įls het loos gaat, dan is het wel de schuld van de makers van South Park, natuurlijk!
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')