Jouw interpretatie, even waardevol of waardeloos als die van ieder ander.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dat zegt de Islam. Je kan niet homo en moslim tegelijk zijn. Je mag dan wel homo zijn, maar je moet je lusten wel beheersen, dus niet overgaan tot het praktizeren ervan.
Volgens mij komt Mohammed wel degelijk voor in een aflevering van South Park. De volgende rel?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:16 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Alleen weten de schrijvers van Southpark wat vrijheid van meningsuitting en pers is en de gemiddelde Amerikaan ook, vandaar dat zij een normaal leven kunnen leiden itt diegenen die hun satire op het Christendom vervangen door satire op de Islam.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dat zegt de Islam. Je kan niet homo en moslim tegelijk zijn. Je mag dan wel homo zijn, maar je moet je lusten wel beheersen, dus niet overgaan tot het praktizeren ervan.
Er was toch een imam die homo's gelijkstelde aan varkens en dat je homo's van een flat mag gooien of iets dergelijks? Dus die loog?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dat zegt jouw interpretatie van de islam. Helaas kunnen we het de profeet zelf niet even vragen hoe bepaalde zaken geļnterpreteerd dienen te worden. Alle religies zijn interpretaties van mensen van "heilige" geschriften en deze interpretaties willen door de eeuwen heen wel eens wat wijzigen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Stond het erbij?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Omdat het erbij stond misschien?
beste meid, het was de opdracht.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:23 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Stond het erbij?
Ik heb het niet gezien.
maar misschien keek ik niet goed, dus geef me een plaatje waar het staat en ik zei niks![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef Drugshond het volgende:
Het lijkt wel een chattopic.
Eigenlijk zou ik de TT moeten hernoemen.Hoe moet ik een moslim beledigen voor beginners The hitchhikers guide to Stormfront Test hier je kennis over de multiculturele samenleving. De grote mijnheer Kaktusshow.
Stuur wat moslims met de bewuste band naar Saudie-Arabie en we weten het zo..quote:Op maandag 6 februari 2006 15:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Volgens mij komt Mohammed wel degelijk voor in een aflevering van South Park. De volgende rel?![]()
Youssef!!!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:24 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
Maar vooral punt 2 is natuurlijk vrijheid van meningsuiting
Ik vind anders dat ik toch wel bij de gevorderden hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef Drugshond het volgende:
Het lijkt wel een chattopic.
Eigenlijk zou ik de TT moeten hernoemen.Hoe moet ik een moslim beledigen voor beginners
..................
Negeren is ook een vak he...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef Posdnous het volgende:
15 topics lang een big deal maken van het feit dat moslims ergens een big deal van maken.
ronduit lomp en beledigend. Valt naar mijn mening nog wel onder de vrijheid van meningsuiting maar dit niveau wordt zelfs op Stormfront overtroffen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef salutem het volgende:
Heiligschennis
[[url=http://img206.imageshack.us/img206/226/naamloos5tu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dan moet ik er wel tevens een bandje bij doen waarbij de profeet anaal genomen wordt door een varken. Anders krijg ik ze niet warm, natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:25 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Stuur wat moslims met de bewuste band naar Saudie-Arabie en we weten het zo..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |