Niet dan? Ik vind dat het aantoont dat men het hoog heeft zitten en dat men op een vredige manier z`n steun aan de cartoonist wil laten blijken. Mooi gebaar dus wat mij betreft.quote:
Precies, als een fanatieke idiote moslimkrant dat mag, kunnen wij dat in het vrije Westen dat ook maar het beste gaan doenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef Gia het volgende:
Hier: http://www.adl.org/Anti_semitism/arab/qatar_cartoons.asp
wat cartoons over Joden.
Ik neem aan dat de Joodse meneer in de plaatjes David bedoeld is.
Oftewel: De pot verwijt de ketel.
Steun aan de cartoonistquote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Niet dan? Ik vind dat het aantoont dat men het hoog heeft zitten en dat men op een vredige manier z`n steun aan de cartoonist wil laten blijken. Mooi gebaar dus wat mij betreft.
Het maken van beelden of afbeeldingen is niet alleen in de Islam verboden, de bijbel verbiedt het ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:21 schreef 61neorej het volgende:
Even een vraagje.
Het is verboden om Mohammed af te beelden.
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef Gia het volgende:
Ik neem aan dat de Joodse meneer in de plaatjes David bedoeld is.
is heel simpel met dit programmaatje: http://jalbum.netquote:
Merkwaardig nu je het zegt dat ik haar nog niet bij NOVA gezien heb om haar kindertjes te verdedigen die het EU-gebouw bestormden...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee.
Maar het zijn wel een beetje Gretta Duisenberg cartoons ja.
Moslims fokken dmv van een usericon met een Deens vlaggetje erin hebben. Lijkt me wat ver gezocht.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Steun aan de cartoonist.
Gewoon fokken tegen moslims bedoel je.
quote:
Tjonge wat een klanken. Klinkt niet bijster intelligent en rationeel. Zijn dat echt demonstrerende Midden-Oostenaren? Maar als vrouwen een Hakbar beginnen waar mannen niet binnen mogen dan zal de bar vast wel binnen de kortste keren het leven zuur worden gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:28 schreef Godslasteraar het volgende:
Ach, wie wil voor de gek houden, ik heb dat albumpje natuurlijk al gemaakt![]()
klik:
[[url=http://i1.tinypic.com/nbrapv.jpg]afbeelding][/url]
![]()
(geluid aan!!!)
Ja, dat vind ik ook altijd zo idioot in discussies over moskeeen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, als een fanatieke idiote moslimkrant dat mag, kunnen wij dat in het vrije Westen dat ook maar het beste gaan doen.
Zo he he, eindelijk een zinnige reactie van een niet-moslim. De oorspronkelijke cartoons waren onrespectvol naar de Islam toe en zeer incorrect in hun generalisaties naar een vreedzame religie en haar aanhangers.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:36 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja en zo jaag je dat percentage goedwillende moslims ook tegen je in je harnas. Door te stellen dat Mohammed het eens is met de terroristen.
Tja, maar dat zou je er wel in kunnen zien.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef DaveHarris het volgende:
Dan gaan we door naar de bonusvraag.
Dit kan echt niet johquote:Vindt
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef Super7fighter het volgende:
.......... een vreedzame religie en haar aanhangers.
Ik heb je volgens mij nu al vaker tekeningen en opmerkingen naar je eigen hand zien zetten. "Ja maar, dit zie ik erin" en vervolgens een absurde conslusie trekken.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef Gia het volgende:
Tja, maar dat zou je er wel in kunnen zien.
Gia echt, met je 45+ een bord ter grootte van de Ka'ba voor je kop hebben. Doe asjeblieft niet of je IQ onder die van de gemiddelde stormfronter ligt, dat zou ik zielig vinden voor je kids.quote:Niemand beweert dat de figuur op de deense plaatjes Mohammed is. Dat wordt er van gemaakt, maar kan zomaar een willekeurige moslim zijn.
Beide domme opmerkingen....quote:Op maandag 6 februari 2006 15:44 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo idioot in discussies over moskeeen.
"Ja, je moet hen in Saudi-Arabië eens zien als we daar een kerk bouwen!"
Dus nu moeten we opeens alles net als Saudi-Arabië doen?
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij nu al vaker tekeningen en opmerkingen naar je eigen hand zien zetten. "Ja maar, dit zie ik erin" en vervolgens een absurde conslusie trekken.
[..]
Gia echt, met je 45+ een bord ter grootte van de Ka'ba voor je kop hebben. Doe asjeblieft niet of je IQ onder die van de gemiddelde stormfronter ligt, dat zou ik zielig vinden voor je kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |