abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34713693
Hoi, welkom in NWS (Nieuws en Achtergronden).
Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit het nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.

Verder is hetgeen je in de algemene FAQ van FOK! vindt natuurlijk ook van toepassing op NWS. Veel plezier .
Allah Al Watan Al Malik
pi_34713752
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik weet niet of het testosteron bepaald is.
volgens mij toch wel heel wat meerder dan we zelf denken.
pi_34714055
achter elke sterke man staat een sterke vrouw.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34714162
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

With al due respect, maar ik denk toch dat je een andere mening erop na zou houden als je iets anders tussen je benen had, vooral als het over iets gaat wat een centrale rol in je leven heeft
Pas op, of ik ga nog pleiten voor een iets ruimere besnijdenis van de heren der schepping, moslims, joden en alle anderen gelijk .

En denk je werkelijk dat vrouwen minder beledigbaar zijn dan mannen?
quote:
[..]

precies zo een discussie op gang zetten zou iedereen veel verder brengen dan spotprenten, en al zeker heel wat minder schade aanrichten.
Dat ben ik niet met je eens. Het is belangrijk dat mensen glimlachend beledigingen kunnen opvangen, omdat ze erboven staan óf erom kunnen lachen omdat ze boven zichzelf kunnen staan. Dat is niet makkelijk, maar het kan alleen bereikt worden door grappen te maken.

Wie zo heftig reageert op een grap geeft aan niet erg volwassen te zijn in de omgang met de eigen belangrijkste zaken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:20:19 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34714263
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef sigme het volgende:
Wie zo heftig reageert op een grap geeft aan niet erg volwassen te zijn in de omgang met de eigen belangrijkste zaken.
Geldt dat dan ook niet voor de grappenmaker zelf? Immers het is geen serieuze manier van discussie voeren
Allah Al Watan Al Malik
pi_34714342
erger nog, dat gaat om andermans zaken.
pi_34714455
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:20 schreef Drugshond het volgende:
Meki hij staat in [ONZ]
hij staat nog dicht
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34714464
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geldt dat dan ook niet voor de grappenmaker zelf? Immers het is geen serieuze manier van discussie voeren
Ja en nee. Het blijft (ook) serieus, en een discussie-opening. Sommige grappen (ik denk even aan de Rita-deportatie-posters) openen wel een discussie, zijn wel serieus, maar zijn tegelijkertijd smakeloos en onfatsoenlijk. Het smakeloze onfatsoen kan reden zijn de discussie niet aan te gaan.

Schouderophalend afdoen, met zulke lui wil ik niet praten.
In dat geval is de 'grap' niet geslaagd als discussiestuk.

Maar in het geval van deze prenten is een deel van discussie nu juist de humorloze ernst van sommigen. Dodelijke ernst. Dan is een spottende prent zeer geeigend, lijkt me.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34714680
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Pas op, of ik ga nog pleiten voor een iets ruimere besnijdenis van de heren der schepping, moslims, joden en alle anderen gelijk .
sorry
quote:
En denk je werkelijk dat vrouwen minder beledigbaar zijn dan mannen?
Integendeel ik geloof juist dat vrouwen eerderr beledigt kunnen raken, maar ze zullen niet meteen naar wapens grijpen of geweldadig reageren.
quote:
Dat ben ik niet met je eens. Het is belangrijk dat mensen glimlachend beledigingen kunnen opvangen, omdat ze erboven staan óf erom kunnen lachen omdat ze boven zichzelf kunnen staan. Dat is niet makkelijk, maar het kan alleen bereikt worden door grappen te maken.
Ik weet ik val in herhaling maar voor in hoeverre wordt wat jij ziet als grap voor hen ook als grap gezien, totaal verschillende manier van interpreteren. En waarom toch op zo een manier je gedachtengang uitten als je toch weet dat het kwetst?
quote:
Zoals ik al hierboven zei, velen vatten het niet als een grap op. Hier verschillen we dus van mening wat wel/niet een grap is.
pi_34714717
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
achter elke sterke man staat een sterke vrouw.
cant deny that
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:39:23 #12
89730 Drugshond
pi_34715412
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Integendeel ik geloof juist dat vrouwen eerderr beledigt kunnen raken, maar ze zullen niet meteen naar wapens grijpen of geweldadig reageren.
Ik denk dat vrouwen net zo schadelijk zijn als mannen, al gebruiken vrouwen daar graag hun mannen voor. Ik neem die beperking natuurlijk mee in mijn eigen opstelling: ik zal zelf geen geweld gebruiken, noch mijn / een man aanzetten tot geweld, noch oproepen tot geweld. Hoe erg je me ook beledigt.
quote:
[..]

Ik weet ik val in herhaling maar voor in hoeverre wordt wat jij ziet als grap voor hen ook als grap gezien, totaal verschillende manier van interpreteren. En waarom toch op zo een manier je gedachtengang uitten als je toch weet dat het kwetst?
Kijk, kwetsen kan onfatsoenlijk zijn. Maar dat is geen reden om de kwetsing terug te betalen met (een oproep tot) geweld. Iemand die onfatsoenlijk is corrigeer ik fijntjes, en overfatsoenlijk, of negeer ik. Reageren met (dreiging van) geweld is neaderthalig. Primitief, omfatsoenlijk, afkeurenswaardig.
quote:
[..]

Zoals ik al hierboven zei, velen vatten het niet als een grap op. Hier verschillen we dus van mening wat wel/niet een grap is.
Je kan van mening verschillen of iets een grap is of beledigend. Mee eens. Daarom vind ik het ook waardeloos om op te nemen in de wet. Voor mij staat: het is een mondelinge of schriftelijke uiting. Woorden / plaatjes moeten nooit verboden zijn, daden en acties kunnen verboden worden.
(Met uitzondering van woorden die oproepen tot geweld)
pi_34715825
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen net zo schadelijk zijn als mannen, al gebruiken vrouwen daar graag hun mannen voor. Ik neem die beperking natuurlijk mee in mijn eigen opstelling: ik zal zelf geen geweld gebruiken, noch mijn / een man aanzetten tot geweld, noch oproepen tot geweld. Hoe erg je me ook beledigt.
Geschiedenis bewijst toch wel dat je ongelijk hebt wat betreft dat vrouwen net zo veel schade kunnen veroorzaken als een man, al kunnen ze het wel ze zullen het niet zo snel gaan doen.
quote:
Kijk, kwetsen kan onfatsoenlijk zijn. Maar dat is geen reden om de kwetsing terug te betalen met (een oproep tot) geweld. Iemand die onfatsoenlijk is corrigeer ik fijntjes, en overfatsoenlijk, of negeer ik. Reageren met (dreiging van) geweld is neaderthalig. Primitief, omfatsoenlijk, afkeurenswaardig.
Actie zorgt voor reactie, je weet vast hel hoe er destijds werd gereageert op Dhr Rushie. De moslim kunnen gewoon niet een beleding tegenover Mohammed, Allah verwerken. Het zit zo diep en gevoelig dat ze vinden dat je er vanaf moet blijven en al helemaal als je weet wat zo een actie allemaal te weeg brengt.

Dat jij je wel kunt inhouden is wel mooi,
quote:

Je kan van mening verschillen of iets een grap is of beledigend. Mee eens. Daarom vind ik het ook waardeloos om op te nemen in de wet. Voor mij staat: het is een mondelinge of schriftelijke uiting. Woorden / plaatjes moeten nooit verboden zijn, daden en acties kunnen verboden worden.
(Met uitzondering van woorden die oproepen tot geweld)
Plaatjes en woorden zijn niet waar de moslims in opstand komen, ik denk eerder dat alle commotie is onstaan omdat Mohammed is neer gezet als een terrorist. Dus een man van oorlog en haat, die mensen terroriseert. Wanneer 1,3 miljard moslims hun geloof en overtuiging op zijn boodschap hebben gevestigd, raak je er moslims mee ja. En radicalen zien een rechtvaardiging om weer eens toe te slaan.
pi_34715872
Man het gaat hard met de feedback hier .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 2 februari 2006 @ 16:10:32 #16
89730 Drugshond
pi_34718382
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Geschiedenis bewijst toch wel dat je ongelijk hebt wat betreft dat vrouwen net zo veel schade kunnen veroorzaken als een man, al kunnen ze het wel ze zullen het niet zo snel gaan doen.
Achter oorlogvoerende mannen staan vrouwen. Die zijn net zo fanatiek, evenals er vele flegmatieke mannen zijn. De uiting is anders, natuurlijk .
quote:
[..]

Actie zorgt voor reactie, je weet vast hel hoe er destijds werd gereageert op Dhr Rushie. De moslim kunnen gewoon niet een beleding tegenover Mohammed, Allah verwerken. Het zit zo diep en gevoelig dat ze vinden dat je er vanaf moet blijven en al helemaal als je weet wat zo een actie allemaal te weeg brengt.

Dat jij je wel kunt inhouden is wel mooi,
[..]

Plaatjes en woorden zijn niet waar de moslims in opstand komen, ik denk eerder dat alle commotie is onstaan omdat Mohammed is neer gezet als een terrorist. Dus een man van oorlog en haat, die mensen terroriseert. Wanneer 1,3 miljard moslims hun geloof en overtuiging op zijn boodschap hebben gevestigd, raak je er moslims mee ja. En radicalen zien een rechtvaardiging om weer eens toe te slaan.
Abou Jahjah heeft er een column(?) over geschreven; staat hier: [POL-SC #850] Regina quondam et futura

Ik knip er even een stuk uit:
Ik ben benieuwd naar de reacties van deze kampioenen van de vrije meningsuiting in het geval dat een Deense krant enkele tekeningen zou publiceren van Joodse rabbijnen (of Mosjes bvb.) met een Joodse neus, de Davidster en hen afschrijft als gierige bankiers of een andere vorm van economische parasieten die het bloed uit de mensen zuigen verwijzend naar stereotiepen over Joden. Of een tekening van Koning David, met dezelfde typische Joodse kenmerken en trekken, samenzwerend met de andere Joodse profeten om de wereld te domineren, geïnspireerd door de protocollen van de wijzen van Zion.

Inderdaad, Arabieren zijn nijdig als je aan hun religieuze en nationale symbolen raakt, maar Europa heeft van politieke correctheid, de Holocaustcultus en Jodenaanbidding haar alternatieve religie gemaakt en is nog meer pisnijdig als je hieraan tornt.

Europeanen mogen hun vlag dan niet respecteren, ze mogen dan nog lachen met Jezus en Maria maar als je aan hen nieuwe religie raakt, zal je gebombardeerd worden met verontwaardiging om verder vervolgd te worden in de beste Europese inquisitie traditie.

Ik ben voor de absolute vrijheid van meningsuiting, overal! En daarom roep ik elke ziel onder de Arabieren op om: de Deense vlag te gebruiken als substituut voor toiletpapier en elke muur te bekladden met graffiti om al datgene wat Europa heilig verklaard te beschimpen: dansende rabbijnen op de karkassen van Palestijnse kinderen, Valse Gaskamers vanuit Hollywood in 1946 geïmporteerd met een approval stempel van Steven Spielberg erop, en aidsverspreidende janetten. Laten we samen de absolute vrijheid van meningsuiting verdedigen, zou dat geen nobele daad zijn?

Juist om wat hij hier schrijft geloof ik dat de oplossing niet moet komen van het beschermen van 'groepen' tegen 'beledigingen'. Hij heeft gelijk dat plaatjes van "typisch" Joodse stereotiepen niet gewaardeerd wordt. Maar het beschermen van een groep tegen beledigingen betekent dat je of andere groepen ook moet beschermen tegen beledigingen, of de ene groep anders behandelt dan de eerste. Dat tweede komt neer op discriminatie in de wet, dat is nog onbeschaafder dan een tik links of rechts, het eerste is godsonmogelijk. Je kan niet zowel de ene als de andere groep beschermen tegen belediging en tegelijkertijd vrijheid van meningsuititng of godsdienst toestaan. Het hele idee van het geloof van moslims is beledigend voor christenen (als ze het zo willen opvatten), en vice versa. Om nog maar te zwijgen van de ongelovigen. Het is reuze beledigend om die de hel te wensen, ook met de beste bedoelingen.

Allemaal niet huilen: acties zijn strafbaar, ideeen en woorden niet.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:21:25 #18
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34732113
Mijn topic mag dicht, sterker nog, ik kan hem niet eens openen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34738420
Link

Wat doet die gast hier nog in NWS
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34739341
Als er nog ergens een MOD is:
Te smakeloos: link
  zaterdag 4 februari 2006 @ 21:58:54 #21
89730 Drugshond
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:01:29 #22
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_34744611
"Mijn" Deel vijf over de spotprenten werkt niet, bovendien is er al een ander deel. Slotje dus aub.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 23:20:39 #23
89730 Drugshond
pi_34745214
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 23:01 schreef Plato1980 het volgende:
\"Mijn\" Deel vijf over de spotprenten werkt niet, bovendien is er al een ander deel. Slotje dus aub.
Gevonden en dicht....
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 00:16:56 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34747051
hallo, ik ben dr ook weer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:17:59 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34747083
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:16 schreef sp3c het volgende:
  zondag 5 februari 2006 @ 00:18:17 #26
89730 Drugshond
pi_34747091
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:16 schreef sp3c het volgende:

Ik heb al wat puin zitten ruimen (verkeerde of dubbele topics)... maar ik ben nu ook flink aan het posten [ als user ]
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 00:21:13 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34747192
is er nog veel puin te ruimen?

en wijs mij is in de goede richting pls
  zondag 5 februari 2006 @ 00:21:13 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34747193
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik heb al wat puin zitten ruimen (verkeerde of dubbele topics)... maar ik ben nu ook flink aan het posten [ als user ]
hoe bevalt het je als [moderator] ?
  zondag 5 februari 2006 @ 00:22:26 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34747228
Mijn topic is niet dicht.

0 replies ..........

........ en 0 views.

Niemand kan 'm bekijken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:23:36 #30
89730 Drugshond
pi_34747269
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef popolon het volgende:
Mijn topic is niet dicht.

0 replies ..........

........ en 0 views.

Niemand kan \'m bekijken.
Maar ik krijg hem ook niet dicht... ik heb 10 minuten wat zitten stoeien.. en het lukt niet.
Vaag topic overigens.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:24:46 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34747308
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Maar ik krijg hem ook niet dicht... ik heb 10 minuten wat zitten stoeien.. en het lukt niet.
Vaag topic overigens.
waarom geef je niet chronologisch antwoord? doe je aan willekeur?
  zondag 5 februari 2006 @ 00:26:22 #32
89730 Drugshond
pi_34747366
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
hoe bevalt het je als [moderator] ?
Ik had een vliegende start. Niet gek bij [NWS].
Maar het ligt me wel... denk ik (die mening kan beter iemand anders verkondigen)... echt aan wennen zal moeilijk worden. Ik blijf toch een user.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:26:36 #33
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34747374
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Vaag topic overigens.
Ik denk dat ik de database kapot gemaakt heb.

Soort van aanslag zeg maar.

Krijg ik nu ook een note?
  zondag 5 februari 2006 @ 00:27:30 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34747410
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef Drugshond het volgende:
Ik blijf toch een user.

een verkochte ziel kan nooit meer ongedaan gemaakt worden.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:27:35 #35
89730 Drugshond
  zondag 5 februari 2006 @ 00:28:10 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34747431
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ja ik ben een chaoot.
Wen er maar aan
gheheh ik zit maar wat te dollen in fb. je doet het prima heur.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:29:04 #37
89730 Drugshond
pi_34747464
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:09 schreef Roi het volgende:
Link

Wat doet die gast hier nog in NWS
  zondag 5 februari 2006 @ 00:31:37 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34747565
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Roi het volgende:

[..]
ik?
  zondag 5 februari 2006 @ 00:38:15 #40
89730 Drugshond
pi_34747784
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Roi het volgende:
Lastig. (erg lastig).
\"Homo Ziekte\" google = 178.000 hits.
En daar zitten vele bijdrages tussen (on first scan), die wat dieper op de materie ingaan.
Omdat HIV gekoppeld wordt aan de zogenaamde \'Homo ziekte\'. zie Wikipedia.
Het is natuurlijk geen ziekte = bewezen. Maar omgekeerd trek je wel heel erg snel aan de bel.
Waarschijnlijk omdat deze uitspraak is gemaakt door een moslim. Die net zoveel vrijheid van meningsuiting geniet als iedere andere user.
Wel is bekend (?!) dat een genetische afwijking er voor kan zorgen dat je eerder voelt aangetrokken tot hetzelfde geslacht.

Probeer uit te vogelen, waar die weerstand precies zit.. en waar de drempels zitten. Je bent nergens in conclaaf gegaan met BSB. Terwijl dat wellicht beter was geweest.

Of is zijn opmerking is sarcasme gemaakt dat kan natuurlijk ook... Net zoiets als alle joden zijn gierig.
Het spijt me zeer... (dat is even mijn persoonlijke mening).. ik kan er niks mee. Maar SP3C is nu ook online.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:40:28 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34747857
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:

Probeer uit te vogelen, waar die weerstand precies zit.. en waar de drempels zitten. Je bent nergens in conclaaf gegaan met BSB. Terwijl dat wellicht beter was geweest.

ondanks dat het jaar nog koud begonnen is, kan ik deze uitspraak wel tot een van de betere bestempelen als het gaat om de ezel award.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:41:32 #42
89730 Drugshond
pi_34747899
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat ik de database kapot gemaakt heb.

Soort van aanslag zeg maar.

Krijg ik nu ook een note?
Nee dit topic was ruim na de server crash
  zondag 5 februari 2006 @ 00:47:39 #43
89730 Drugshond
pi_34748085
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:40 schreef zoalshetis het volgende:

ondanks dat het jaar nog koud begonnen is, kan ik deze uitspraak wel tot een van de betere bestempelen als het gaat om de ezel award.
Onzin... ik heb ook leuke (en ook felle) discussies met BSB gehad.
En toch als je slim post kun je hem laten bevangen door een goede discussie. Natuurlijk is hij adrem in discussies (iedereen weet dat). Maar omgekeerd heeft hij wel diepgang in de discussie, die slechts weinig mensen kennen.

BSB = spot-ASCII-tekenaar van het vrije woord.
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 00:47:50 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34748089
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]
Of is zijn opmerking is sarcasme gemaakt dat kan natuurlijk ook... Net zoiets als alle joden zijn gierig.
Het spijt me zeer... (dat is even mijn persoonlijke mening).. ik kan er niks mee. Maar SP3C is nu ook online.
ik maak hem kwijt, opmerkingen in de trend van 'homo's = ziekte' vind ik flamebait.

en over de vraag 'wat doet hij hier nog' kunnen we kort zijn ... hetzelfde als de rest van ons
zo verschrikkelijk is die opmerking nu ook weer niet
  zondag 5 februari 2006 @ 00:50:11 #45
89730 Drugshond
pi_34748162
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef sp3c het volgende:
ik maak hem kwijt, opmerkingen in de trend van \'homo\'s = ziekte\' vind ik flamebait.

en over de vraag \'wat doet hij hier nog\' kunnen we kort zijn ... hetzelfde als de rest van ons
zo verschrikkelijk is die opmerking nu ook weer niet
Maak hem maar zoek...
  zondag 5 februari 2006 @ 00:51:16 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34748202
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:50 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Maak hem maar zoek...
  zondag 5 februari 2006 @ 00:52:56 #47
89730 Drugshond
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 00:53:17 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34748277
sig aangepast onder het mom van solidariteit onder de modjes
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 00:53:46 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34748295
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

that reminds me ... ik heb nog wijn
  zondag 5 februari 2006 @ 00:59:48 #50
89730 Drugshond
pi_34748466
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:53 schreef sp3c het volgende:
sig aangepast onder het mom van solidariteit onder de modjes

Heel die film is leuk... zit vol met leuke pre-hippie-quotes (van Oddball).
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 01:04:08 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34748608
echt!

ook dat hij met zijn tankies de achterhoede aan het bewaken is, compleet met kippen, vrouwen en slapende tankers
  zondag 5 februari 2006 @ 01:09:49 #52
89730 Drugshond
pi_34748776
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:04 schreef sp3c het volgende:
echt!

ook dat hij met zijn tankies de achterhoede aan het bewaken is, compleet met kippen, vrouwen en slapende tankers
Vooral dat nauwe straatgevecht met die Tiger-I en die paint-granaat.

(oeps).
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 01:26:05 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34749110
wheeehehehehe
  zondag 5 februari 2006 @ 01:26:53 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34749129
Tiger.
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 01:30:15 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34749212
Clint Eastwood stapt er gewoon met zijn tommygun op af
  zondag 5 februari 2006 @ 01:32:34 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34749256
Clint is stoer, die kan dat wel.
  zondag 5 februari 2006 @ 01:32:58 #57
89730 Drugshond
pi_34749263
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:26 schreef popolon het volgende:
Tiger.
Toen bezine nog goedkoop was. , blijft een lomp ding (alles recht en dik).
Maar voor die tijd een formidabele tank.
  Moderator zondag 5 februari 2006 @ 01:36:35 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_34749332
quote:
Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef popolon het volgende:
Clint is stoer, die kan dat wel.
ja clint is niet zo snel impressed als de rest van ons
  zondag 5 februari 2006 @ 10:50:57 #59
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_34752676
forum.fok.nl/topic/812610
forum.fok.nl/topic/814743

Waarom 2 topics over Taïda? Die update is nergens voor nodig, dat had ook in het oorspronkelijke topic gekund.
  zondag 5 februari 2006 @ 11:09:47 #60
89730 Drugshond
pi_34752946
quote:
Op zondag 5 februari 2006 10:50 schreef NewOrder het volgende:
forum.fok.nl/topic/812610
forum.fok.nl/topic/814743

Waarom 2 topics over Taïda? Die update is nergens voor nodig, dat had ook in het oorspronkelijke topic gekund.
Aanvraag loopt
pi_34753628
Kon AEL reageert op Cartoons: Antisemitische cartoons op...
niet even openblijven terwijl de merge-aanvraag loopt? Het centrale topic is al een uur zwijgende.

In tegenstelling tot die dubbele Taida topic, waar de discussie nu paralel gaande is, maar waarbij beide topics openblijven.

Ik vind dit niet handig, had beter precies andersom gekund.
  zondag 5 februari 2006 @ 11:51:52 #62
89730 Drugshond
pi_34753753
quote:
Op zondag 5 februari 2006 11:46 schreef sigme het volgende:
Kon AEL reageert op Cartoons: Antisemitische cartoons op...
niet even openblijven terwijl de merge-aanvraag loopt? Het centrale topic is al een uur zwijgende.
Dat laatste lijkt me sterk... Er is al een #7 lopende.
quote:
In tegenstelling tot die dubbele Taida topic, waar de discussie nu paralel gaande is, maar waarbij beide topics openblijven.

Ik vind dit niet handig, had beter precies andersom gekund.
Daarvan is nu ook 1 topic dicht. Anders zijn straks de discussies niet meer te volgen. Voor mensen die later inloggen en tegen een merge topic aanlopen.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:24:43 #63
3542 Gia
User under construction
pi_34759844
Is Holocaust ontkenning niet verboden op Fok?

Ik vermijd opzettelijk de site van de AEL om niet met dergelijke prenten geconfronteerd te worden, worden ze gewoon hier geplaatst.

Vind het niet kunnen.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:25:38 #64
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34759892
meki zit belachelijk te discussieren. vragen ontwijken, belachelijk antwoorden op vragen, welles nietes gedoe...

doe daar dan wat aan, daar ergert iedereen zich aan.
De wereld is op hol geslagen
  zondag 5 februari 2006 @ 14:30:48 #65
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34760100
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hij doet geen flamebait naar andere users... jij wel. En daar komt de discussie niet verder mee.
Of je gaat verder over de inhoud discusseren of je negeert zijn post.
de manier waarop hij discussieert is voor de meeste mensen dus wel een flamebait en ontzettend vervelend.
zelfde als je een lezing hebt over atoomenergie en je zet er een dronken schreeuwende bouwvakker tussen die toevallig een keer iets over einstein in de kijk heeft gelezen
pi_34760209
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

de manier waarop hij discussieert is voor de meeste mensen dus wel een flamebait en ontzettend vervelend.
zelfde als je een lezing hebt over atoomenergie en je zet er een dronken schreeuwende bouwvakker tussen die toevallig een keer iets over einstein in de kijk heeft gelezen
Grappig hoe jij pretendeert de waarheid in pacht te hebben terwijl ik toch enkel een mening lees. Jouw mening is niet meer of minder relevant dan die van Meki.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:39:33 #67
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34760437
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Grappig hoe jij pretendeert de waarheid in pacht te hebben terwijl ik toch enkel een mening lees. Jouw mening is niet meer of minder relevant dan die van Meki.
een neger is paars. als je op die informatie je menig basseert dan ben je niet helemaal lekker, als je dan ook nog niet wil leren van anderen dan wordt het irritant.
meki doet precies hetzelfde.

(trouwens vrijheid van meningsuiting is ook bepekt hier, mijn sig was iets als"steun Denemarken tegen is islamitische facisme"

die wordt aangepast, is toch een mening?
  zondag 5 februari 2006 @ 14:41:46 #68
89730 Drugshond
pi_34760522
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:24 schreef Gia het volgende:
Is Holocaust ontkenning niet verboden op Fok?

Ik vermijd opzettelijk de site van de AEL om niet met dergelijke prenten geconfronteerd te worden, worden ze gewoon hier geplaatst.

Vind het niet kunnen.
Tja... ik ben het stuur ook even kwijt van wat nu tegenwoordig wel of niet mag.
Maar omgekeerd mag daar een rechter over buigen, of deze materie gewenst is of niet.
En zolang deze gerechtelijke aanvraag loopt, kan ik niet vroegtijdig al aktie erop ondernemen.

Wat is feit en wat is fictie... maar feitelijk heb je wel gelijk. Maar omgekeerd gaat er ook een boodschap uit van die postings van de AEL. Die ook doelbewust de grenzen van vrijheid van meningsuiting opzoekt. En in die optiek is het een waardevolle bijdrage in de discussie. Hoe abject de tekeningen ook mogen zijn.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:42:55 #69
89730 Drugshond
pi_34760571
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:25 schreef 1ofthefew het volgende:
meki zit belachelijk te discussieren. vragen ontwijken, belachelijk antwoorden op vragen, welles nietes gedoe...

doe daar dan wat aan, daar ergert iedereen zich aan.
Dus je hebt liever een forum met alleen gelijk gezinden. Die elkaar na zitten te praten.
Nou ik niet hoor.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:46:37 #70
89730 Drugshond
pi_34760721
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef 1ofthefew het volgende:
Fok! is een grote foyer zaal en goed gevuld.
Daar zitten hasrokers, paddo-boeren, zuiplapen en nog meer gespuis tussen. Je hoeft geen IQ van 120+ te hebben om aan de discussie mee te kunnen doen. Fok! is op de eerste plaats een (redelijk) vrij publiekelijk open medium. En daar ga ik niet op screenen. Wel over de gemaakte opmerkingen en suggestieve toespelingen.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:47:14 #71
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34760747
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:42 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dus je hebt liever een forum met alleen gelijk gezinden. Die elkaar na zitten te praten.
Nou ik niet hoor.
er zijn zat moslims die wel op een normale manier kunnen discussieren, zelfs BSB is minder hinderlijk,

meki is echt te erg, kijk eens even goed hoeveel mensen daar al opmerkingen over maken in actuele topics. zou ook de mods heel wat werk schelen als meki niet er tussendoor kwam met de meest rare opmerkingen...
  zondag 5 februari 2006 @ 14:50:33 #72
89730 Drugshond
pi_34760883
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:39 schreef 1ofthefew het volgende:
die wordt aangepast, is toch een mening?
Wel abject voor deze [NWS] discussieflora. Door islam = fascisme neer te zetten.
Is overigens een [WFL] discussie.
Anders stuur maar een mail naar FA/A om je gelijk te halen.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:55:15 #73
89730 Drugshond
pi_34761055
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef 1ofthefew het volgende:
er zijn zat moslims die wel op een normale manier kunnen discussieren, zelfs BSB is minder hinderlijk,

meki is echt te erg, kijk eens even goed hoeveel mensen daar al opmerkingen over maken in actuele topics. zou ook de mods heel wat werk schelen als meki niet er tussendoor kwam met de meest rare opmerkingen...
De user kan proberen zijn mening af te zwakken of te ontkrachten.
En roepen naar een ban of een moderatie is niet de bedoeling, als correctieve maatregel.
Je kunt ook stoppen door elke keer als een stier te reageren als die weer een Meki-(low-price)-rode-doek ziet.

Zonder Meki zou het wel saaier worden op Fok!. Maar (te)veel mensen zien dat niet.
pi_34761378
Sorry dat ik even off-topic ging . Maar ik wou even een aantal mensen een spiegel voorhouden.
pi_34761385
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:47 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

Hoezo scheelt het werk

de moderators hebben mij niet betrapt op persoonlijke aanvallen etc. hoezo scheelt het hun werk als ik me binnen bevindt in de wetten
  zondag 5 februari 2006 @ 15:05:26 #76
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34761442
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:03 schreef du_ke het volgende:
Sorry dat ik even off-topic ging . Maar ik wou even een aantal mensen een spiegel voorhouden.
jij bent zeker salomon of niet?
pi_34761519
Beetje overdreven reactie, Drugshond.
Er wordt nog steeds vooral gereageerd op die cartoons en de gevolgen daarvan.

Dat het een gebed zonder einde is, lijkt me evident, "we" worden het nooit eens, maar om nu dat topic te sluiten met die reden is echt volkomen overtrokken.

een enkele zot tussendoor houd je altijd wel, maar je doet nu net alsof er alleen maar dat soort reacties kwamen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 5 februari 2006 @ 15:08:01 #78
89730 Drugshond
pi_34761540
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:03 schreef du_ke het volgende:
Ik geloof dat bijna iedereen offtopic ging. Maar de balans tussen kwaliteit van de discussie en nieuwe nieuwsfeitjes was even zoek. Ik laat hem ff dicht. Lijkt me wel gezond dat iedereen eerst eens mag nadenken over de primaire vraag wat vrijheid van meningsuiting is en welke grenzen je er aan toe mag kennen. De laatste reeks postings sloegen echt helemaal nergens op. En dan kan ik beter de handrem erop gooien dan dat ik het topic moet kicken naar [ONZ] of [KLB].
  zondag 5 februari 2006 @ 15:10:33 #79
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34761636
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik geloof dat bijna iedereen offtopic ging. Maar de balans tussen kwaliteit van de discussie en nieuwe nieuwsfeitjes was even zoek. Ik laat hem ff dicht. Lijkt me wel gezond dat iedereen eerst eens mag nadenken over de primaire vraag wat vrijheid van meningsuiting is en welke grenzen je er aan toe mag kennen. De laatste reeks postings sloegen echt helemaal nergens op. En dan kan ik beter de handrem erop gooien dan dat ik het topic moet kicken naar [ONZ] of [KLB].
tja, volgens mij reageerden er teveel users op de vraag: "wat zou jij van een kristalnacht tegen moslims gericht vinden"?

was maar een vraag die je dsan moest verwijderen ...
pi_34761708
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:10 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

tja, volgens mij reageerden er teveel users op de vraag: \"wat zou jij van een kristalnacht tegen moslims gericht vinden\"?

en het ook verwijderen van zo dolgraag palestijnen afknallen
  zondag 5 februari 2006 @ 15:12:47 #81
89730 Drugshond
pi_34761709
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:07 schreef milagro het volgende:
Beetje overdreven reactie, Drugshond.
Er wordt nog steeds vooral gereageerd op die cartoons en de gevolgen daarvan.

Dat het een gebed zonder einde is, lijkt me evident, \"we\" worden het nooit eens, maar om nu dat topic te sluiten met die reden is echt volkomen overtrokken.

een enkele zot tussendoor houd je altijd wel, maar je doet nu net alsof er alleen maar dat soort reacties kwamen.
Zie hierboven.... met 4 delen Denemarken en 8,5 delen Ophef 'EU' cartoontekeningen zitten we op 3750 posts. Ik ken het verloop en kwaliteit van de voorgaande deeltjes, maar het slot van deze discussie liep van kwaad naar erger. Als je wilt kan ik een second opinion aanvragen bij een FA/A. Of mijn aktie wel of niet terecht is.
pi_34761757
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:12 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Zie hierboven.... met 4 delen Denemarken en 8,5 delen Ophef \'EU\' cartoontekeningen zitten we op 3750 posts. Ik ken het verloop en kwaliteit van de voorgaande deeltjes, maar het slot van deze discussie liep van kwaad naar erger. Als je wilt kan ik een second opinion aanvragen bij een FA/A. Of mijn aktie wel of niet terecht is.
bij Theo van Gogh Topics was dat al 16.000 posts
en France rellen al 6.000

pi_34761766
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:10 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

tja, volgens mij reageerden er teveel users op de vraag: \"wat zou jij van een kristalnacht tegen moslims gericht vinden\"?

Ik vond het wel interessant zoveel nieuws was er ook niet na 8 maal 300 reacties. En je liet je wel weer heel erg kennen moet ik zeggen.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:15:32 #84
89730 Drugshond
pi_34761802
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:14 schreef Meki het volgende:
bij Theo van Gogh Topics was dat al 16.000 posts
en France rellen al 6.000

Weet je wat... ik ga ff achter de schermen praten.. ik moet ook weten (ben ook nieuwsgierig) of ik de juiste keuze heb gemaakt.
pi_34761806
quote:
Drugshond:

Ik ga het topic ff op de handrem gooien.
Omdat de discussie niet meer loopt in de richting van de cartoons maar eeder een moslim-bash party geworden is waarbij de gemoederen steeds verder verhit raken.
En de reakties steeds absurder (los van de realiteit).
Laat alles maar ff afkoelen, en vanavond gaan we wel weer verder.

Smoesjes, ik geloof er niets van. Volgens mij wil je biertjes gaan drinken in het café, geeft het maar toe!
  zondag 5 februari 2006 @ 15:16:02 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34761821
quote:

[..]

Zie hierboven.... met 4 delen Denemarken en 8,5 delen Ophef \'EU\' cartoontekeningen zitten we op 3750 posts. Ik ken het verloop en kwaliteit van de voorgaande deeltjes, maar het slot van deze discussie liep van kwaad naar erger. Als je wilt kan ik een second opinion aanvragen bij een FA/A. Of mijn aktie wel of niet terecht is.
doe maar ff een secound opinion als je zin hebt.
pi_34761864
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Weet je wat... ik ga ff achter de schermen praten.. ik moet ook weten (ben ook nieuwsgierig) of ik de juiste keuze heb gemaakt.
ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt
pi_34761868
quote:

[..]

Ach, het zal me aan mijn reet roesten verder, of het weer open gaat, alles is al gezegd immers zo onderhand.
Maar je doet nu net alsof het in het laatste topic een en al moslim bashen was, en dat was het niet.

Duke stelt een vraag, waar sommigen op in gaan, en enkele van die reacties zou je moslim gebash kunnen noemen.
De rest, het meerendeel was keurig on topic, en had niets met gebash van doen.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:19:47 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34761947

dh wordt wel in het diepe gegooit
  zondag 5 februari 2006 @ 15:22:49 #90
89730 Drugshond
pi_34762071
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:19 schreef zoalshetis het volgende:

dh wordt wel in het diepe gegooit
Zie aanvraag achter de schermen.
quote:
Vrijheid van meningsuiting is tegenwoordig weer hot-news.
  • forum.fok.nl/topic/814880
  • forum.fok.nl/topic/814029

Eerstgenoemde topic even op slot gezet (ff de zaak afkoelen).
    Terechte beslissing of niet. ? Need second opinion.

Ik voel me net een [NWS] kapitain op een stuurloos schip met al deze discussies.
  • Ik heb toch wel een schip he ?!... of moet ik zelf zwemmen
      zondag 5 februari 2006 @ 15:23:42 #91
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_34762116
    maak je niet zo druk man. we wachten wel weer ff tot het open gaat.
      zondag 5 februari 2006 @ 15:25:30 #92
    89730 Drugshond
    pi_34762184
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef Godslasteraar het volgende:

Smoesjes, ik geloof er niets van. Volgens mij wil je biertjes gaan drinken in het café, geeft het maar toe!
    Ik ben al met een metaaldetector lang de muren en plafond aan het lopen. Waar zit toch die 'geheime' webcam die precies ziet wat ik zodadelijk ga doen.
    pi_34762223
    Ik vind de keuze ook wel ok. Ik had aan het einde van m'n eerste post ''SLOTJE'' willen roepen in combinatie met een bijbehorende slotje-smilie.
    Maar dat zou nogal in tegenspraak zijn met m'n eigen post, dus heb ik het maar gelaten.
    Ik zie eigenlijk niet zo in wat er verder nog te zeggen valt.
      zondag 5 februari 2006 @ 15:36:57 #94
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_34762626
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef Godslasteraar het volgende:
    Ik vind de keuze ook wel ok. Ik had aan het einde van m\'n eerste post \'\'SLOTJE\'\' willen roepen in combinatie met een bijbehorende slotje-smilie.
    Maar dat zou nogal in tegenspraak zijn met m\'n eigen post, dus heb ik het maar gelaten.
    Ik zie eigenlijk niet zo in wat er verder nog te zeggen valt.
    gezien het feit dat dit in nws staat kan het in iedergeval open blijven. want ik denk dat de gemoederen in bepaalde landen en bij bepaalde groeperingen nog niet bedaard zijn.
      zondag 5 februari 2006 @ 15:41:22 #95
    89730 Drugshond
    pi_34762746
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef zoalshetis het volgende:
    gezien het feit dat dit in nws staat kan het in iedergeval open blijven. want ik denk dat de gemoederen in bepaalde landen en bij bepaalde groeperingen nog niet bedaard zijn.
    Hij gaat ook wel open... maar nu even niet.
    Per 1,5 uur een topic doorheen rausen is rap... heel rap.
    Kijk als het nu een aanslag was.. ole... maar we hebben het hier over een spottekening.
    We moeten bepaalde zaken niet buiten proporties gaan blazen. Maar ff wat bedenktijd voor wat gezonde gefundeerde reakties is zeker niet ongezond. Anders wordt het een [GC] topic.
      zondag 5 februari 2006 @ 15:43:33 #96
    33321 stukovich
    Y tu mamá también
    pi_34762811
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 15:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hij gaat ook wel open... maar nu even niet.
    Per 1,5 uur een topic doorheen rausen is rap... heel rap.
    Kijk als het nu een aanslag was.. ole... maar we hebben het hier over een spottekening.
    We moeten bepaalde zaken niet buiten proporties gaan blazen. Maar ff wat bedenktijd voor wat gezonde gefundeerde reakties is zeker niet ongezond. Anders wordt het een [GC] topic.
    Hulde
    Tegenovergestelde van preventief
    WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
      zondag 5 februari 2006 @ 15:45:19 #97
    89730 Drugshond
      zondag 5 februari 2006 @ 15:52:01 #98
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_34763071
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 01:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Toen bezine nog goedkoop was. , blijft een lomp ding (alles recht en dik).
    Maar voor die tijd een formidabele tank.
    't Blijven verreweg de mooiste tanks ooit gemaakt, bijna de hele Tiger serie.

In hoeverre je een tank mooi kunt vinden dan.
      zondag 5 februari 2006 @ 17:00:43 #99
    33321 stukovich
    Y tu mamá también
    pi_34765276
    quote:
    helldeskr het volgende:

Heb je nu je zin ?
    Wel fijn voor je geweten lijkt me...
    Een turkse priester word vermoord omdat een Deen een plaatje heeft getekend.
    Slaap je nog steeds lekker ?
    Dat soort mensen steun jij dus......
    Deze reactie naar aanleiding van mijn avatar in het topic: priester doodgeschoten.

Dit slaat natuurlijk nergens op, omdat in geen enkele post geweld verheerlijk en ik dusdanig opgeleid ben dat ik weet dat ten alle tijden de wet geldt en niets anders dan de wet
      zondag 5 februari 2006 @ 17:08:09 #100
    89730 Drugshond
    pi_34765508
    Goed ik heb feedback gekregen van 2 collega's achter de schermen. En ze ondersteunen mijn beslissing. Topic blijft tot nader order dicht.
      zondag 5 februari 2006 @ 17:08:44 #101
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_34765529
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef Drugshond het volgende:
    Goed ik heb feedback gekregen van 2 collega\'s achter de schermen. En ze ondersteunen mijn beslissing. Topic blijft tot nader order dicht.
    prima, sc neemt het toch wel over. het is belangrijk genoeg. jammer dat je dit uit nieuws weet te houden.
      zondag 5 februari 2006 @ 17:08:53 #102
    33321 stukovich
    Y tu mamá también
    pi_34765534
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef Drugshond het volgende:
    Goed ik heb feedback gekregen van 2 collega\'s achter de schermen. En ze ondersteunen mijn beslissing. Topic blijft tot nader order dicht.
    Je avatar
      zondag 5 februari 2006 @ 17:35:12 #103
    89730 Drugshond
    pi_34766477
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef stukovich het volgende:
    Deze reactie naar aanleiding van mijn avatar in het topic: priester doodgeschoten.

Dit slaat natuurlijk nergens op, omdat in geen enkele post geweld verheerlijk en ik dusdanig opgeleid ben dat ik weet dat ten alle tijden de wet geldt en niets anders dan de wet
    Topic drastisch opgeruimd tot de eerste nieuwsberichten (HIZ,MEKI), en alle offtopic zooi eruit gehaald.
    pi_34767539
    Succes aan diegenen die NWS schoon moeten houden. Met al die topics die nu geopend worden... is het niet handiger alles in het centrale topic te proppen en daar met slagwapen in de aanslag bij te staan?
      zondag 5 februari 2006 @ 18:08:50 #105
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_34767570
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef stukovich het volgende:

[..]

Je avatar
    hijs cool
      zondag 5 februari 2006 @ 18:09:56 #106
    89730 Drugshond
    pi_34767724
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 18:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hijs cool
    zekers.. ik heb de mijne ook even aangepast..
    pi_34768076
    open dan dat centraal weer.
    pi_34768111
    ach, laat ook maar, ik ga wat anders doen.
      zondag 5 februari 2006 @ 18:29:38 #110
    89730 Drugshond
    pi_34768699
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 18:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hij is open.
    sorry voor m'n reaktie, kreeg een beetje de pest in van dit onderwerp, en dat roept weer wat minder plezierige trekjes van mij op. Al moet ik bekennen dat ik dat van die spirituele hondsdolheid ook daadwerkelijk meen. Ik ga in ieder geval wat vrolijkers doen, ik ga maar eens aan de slag met m'n privé cursusje photoshop
      Moderator zondag 5 februari 2006 @ 19:05:38 #112
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_34769405
    mjah of je het meent is een tweede maar je snapt toch wel dat dat niet de bedoeling is hoop ik
      zondag 5 februari 2006 @ 21:37:43 #113
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34774958
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 18:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hij is open.
    kadootje:

http://wiki.fok.nl/index.php/Gebruiker:Drugshond

En nou niet meer zeuren om die link in de index,....

Die komt er wel, al kost het me de hele nacht!

COZ,... helluuup !

[ Bericht 7% gewijzigd door Oversight op 05-02-2006 21:50:10 ]
    ◢◤
      zondag 5 februari 2006 @ 22:49:53 #114
    89730 Drugshond
      maandag 6 februari 2006 @ 00:28:52 #115
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34781307
    drugshond, fok is toch een discussieforum?

terugkomend op meki, ik stel hem een vraag wat hem kennelijk niet bevalt en hij doet het af met de opmerking dat het een vooroordeel is of komt met een onzinnige opmerking.
    niet alleen ik maar ook anderen ergeren zich daaraan in het forum. er word niks gedaan, wel opmerkingen dat je niet op de man (meki) mag spelen.

waarom denk je dat men na die manier van "discussieren" meki aanvalt?

dit was trouwens mijn vraag aan meki en andere islamitische users
    quote:
    Trouwens wat is het probleem van die prenten. spotprenten willen op een spottende manier een probleem onder de aandacht brengen.

enkele feitjes:

-in de afgelopen jaren veel bloedige aanslagen door moslimterroristen.
    WTC-in naam allah worden 2 flatgebouwen vernietigd met onschuldige mensen. het blijft een feit dat een heel groot deel van de moslims dit een feestdag vinden en er ook echt een feestje van maakten. de moslims die het afkeurden zijn moeilijk te vinden.
    -Westerse (europese) landen krijgen te maken met intolerantie en geweld oor moslims.
    denk aan rellen frankrijk, australie, diamantbuurt, engeland, mollesteren homo's eerwraak, straatterreur.
    -moslims staan fel tegenover joden in het bijzonder en andere religies en westerse waarden en normen. homo's in iran, vrouwenrechten daar, joden die keer op keer mikpunt van hat zijn (zelfs als een deense krant iets doet worden de joden er door de moslims bij gesleept). kerken die afgefakkelt worden.

En dan is er een deense krant die prenten maakt waarin mohammed in verband word gebracht met moslim geweld en intolerantie en dan zijn wij opeens fout?
    wat hadden wij moeten doen dan? moslim manier? dus een paar moskeen in de hens zetten met de moslims er nog in onder luid gejuich door nederlanders die met een blikje bier en een LPF petje naar het schouwspel gaan kijken?

hoe durven moslims westerlingen respectloos te noemen. bestaat er weleens respect in de moslimwereld voor niet moslim culturen?
      maandag 6 februari 2006 @ 00:30:06 #116
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_34781341
    No time for losers; harde maatregelen voor kenniseconomie.

kan iemand hem terug kapen
    hij stond oorspronkelijk in NWS
    je laat je topic toch niet kapen door zo'n opgevoerde wasmachine
    Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
      maandag 6 februari 2006 @ 00:52:45 #117
    89730 Drugshond
    pi_34781924
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 00:28 schreef 1ofthefew het volgende:
    drugshond, fok is toch een discussieforum?
    Min of meer (een luchtige flora met de nodige humor)
    quote:
    rest van het verhaal
    Ja en,
    Als hij niet wil onderbouwen en geen slot conclusie wil geven is dat een geweldige graadmeter voor zijn discussievermogen. Maar omgekeerd hoeft hij ook niet te niet te antwoorden als hij daar geen zin in heeft. Het is geen nette manier van discusseren maar zo lopen er nog meer rond op Fok!. Maar iemand verwijderen of vermanen vanwege een gebrek (of tijdelijke absentie) van discussietechnieken is not done.
    Iedereen is welkom op Fok!, mits je een beetje ontopic en binnen de juiste kaders kunt posten.
      maandag 6 februari 2006 @ 00:55:53 #118
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34782009
    Maar kennelijk vind je het wel raar dat zoveel mensen zich eraan ergeren en persoonlijk worden.

het ontwijken of achterlijke antwoorden geven kun je toch ook zien als trollerig gedrag?
      maandag 6 februari 2006 @ 01:01:58 #119
    89730 Drugshond
    pi_34782181
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 00:55 schreef 1ofthefew het volgende:
    Maar kennelijk vind je het wel raar dat zoveel mensen zich eraan ergeren en persoonlijk worden.

het ontwijken of achterlijke antwoorden geven kun je toch ook zien als trollerig gedrag?
    Tot op zekere hoogte... maar je hoeft er niet op te reageren. Het is geen plicht. Pak voor de aardigheid een andere moslim uit die wel de beoogde discussietechnieken in huis heeft om je discussie en/of thema uit te diepen.

Je mist Mutant01 (geef maar toe).
      maandag 6 februari 2006 @ 01:02:50 #120
    89730 Drugshond
    pi_34782203
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 00:30 schreef McCarthy het volgende:

Staat in [NWS] met een bericht in [FC-POL].
      maandag 6 februari 2006 @ 01:14:02 #121
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34782486
    quote:

quote:
    Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef Drugshond het volgende:
    Op verzoek van TS -> [NWS]
    lol dus fuifduif is de kloon van mccarthy
      maandag 6 februari 2006 @ 01:29:36 #122
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34782807
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 22:49 schreef Drugshond het volgende:

Thx dude.
    Opzetje gemaakt,.... check again....

sterkte met spoedklussen,... trusten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Oversight op 06-02-2006 01:35:09 ]
    ◢◤
      maandag 6 februari 2006 @ 01:29:38 #123
    89730 Drugshond
    pi_34782809
    1ofthefew.. je opmerkingen , en oproepen dat je liever een oorlog hebt kunnen niet door de beugel.. Ik gaf eerder aan dat je op en over het randje aan het posten was. En toch zet je door.
    Welnu ik zet ook door en ik ga wat notes verzamelen.
      maandag 6 februari 2006 @ 01:31:03 #124
    89730 Drugshond
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 01:31:51 #125
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34782841
    Centraal Ophef over 'EU' Spotprenten #12

Kun je hier geen normale OP van maken?
      maandag 6 februari 2006 @ 01:32:08 #126
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34782847
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 01:29 schreef Drugshond het volgende:
    1ofthefew.. je opmerkingen , en oproepen dat je liever een oorlog hebt kunnen niet door de beugel.. Ik gaf eerder aan dat je op en over het randje aan het posten was. En toch zet je door.
    Welnu ik zet ook door en ik ga wat notes verzamelen.
    ik roep niet op tot oorlog, ik zeg alleen dat men niet moet onderschatten dat de rest van de europese samenleving die moslimterreur na een tijdje zat is.
    australie is een voorbeeld daarvan, het logische resultaat is dus een soort van burgeroorlog.
    ik doe dus nergens een oproep
      maandag 6 februari 2006 @ 01:37:38 #127
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34782954
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef 1ofthefew het volgende:
    wat ik me trouwens wel afvraag is of dit het begin is van een ontzettende ecalatie/burgeroorlog.

westerlingen zijn het nu zat en de vraag is of ze nog maar iets pikken van moslims en hun haat jegens het westen
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 01:20 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

ik denk dat veel mensen, ook hier op fok, het geweld en intolerantie van moslims zat zijn. ze komen zelf naar de westerse maatschappij maar hebben kritiek op onze samenleving en willen dit vaak met geweld duidelijk maken.

ja, op een gegeven moment ben je het zat en heb je liever een massale oorlog om er vanaf te zijn.
    discussieren kan er schijbaar toch niet met die gasten ...
    ik roep nergens op tot oorlog of een gewapende aanval op moslims.
    ik zeg alleen dat het niet compleet irrationeel zou zijn om rekening te houden met een escalatie en ja ik zou dan ook opkomen voor zaken als vrijheid van meningsuiting en dergelijke (zal de geus in mij wel zijn )

Ga je ook notes verzamelen van je vriendje BSB die keer op keer suggestieve opmerkingen omtrend de holocaust maakt?
      maandag 6 februari 2006 @ 01:48:49 #128
    89730 Drugshond
      maandag 6 februari 2006 @ 01:53:06 #129
    89730 Drugshond
    pi_34783208
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 01:37 schreef 1ofthefew het volgende:
    Ga je ook notes verzamelen van je vriendje BSB die keer op keer suggestieve opmerkingen omtrend de holocaust maakt?
    BSB is heel berucht als het gaat over aantal bans en aantal notes die daaraan vooraf gingen.
    En je moet zijn posts beter lezen... hij ontkent de holocaust niet in de reeks. Omdat dat het ridicuul is om zoiets te ontkennen. Maar hij begrijpt wel de actie van de AEL.
      maandag 6 februari 2006 @ 01:56:51 #130
    37676 freako
    Onverbeterlijke optimist
      maandag 6 februari 2006 @ 02:00:08 #131
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_34783341
    Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
      maandag 6 februari 2006 @ 02:11:55 #132
    89730 Drugshond
      maandag 6 februari 2006 @ 02:23:14 #133
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34783737
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 02:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]
    ja zag het en gereageerd.

ga nu maar slapen, morgen weer een mooie dag en een leuke date dus nu nog ff het pistool ontladen en dan naar bed

(en mijn huisgenoot slaan omdat hij mijn laatste cigaretten heeft opgerookt!'
      maandag 6 februari 2006 @ 02:23:57 #134
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34783752
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef Oversight het volgende:

En nou niet meer zeuren om die link in de index,....

Die komt er wel, al kost het me de hele nacht!
    Belofte maakt schuld, de wiki-uber-god wakker gemaakt

Dan kan ik eindelijk gaan slapen.
    ◢◤
      maandag 6 februari 2006 @ 02:33:12 #135
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_34783882
    !
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
      maandag 6 februari 2006 @ 02:36:42 #136
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_34783932
    anyway .. de enige die dat in de linkerbalk kan plaatsen is slarioux ... afaik (oja , en wss bruels en quitguy )
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
      maandag 6 februari 2006 @ 02:38:48 #137
    89730 Drugshond
      maandag 6 februari 2006 @ 03:42:30 #138
    89730 Drugshond
    pi_34784542
    quote:

Grrr... hij stond even in [NWS] omdat ik dacht dat je de TO was..
    Schijnbaar dus niet... en hij is weer terug in [POL].
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 04:08:55 #139
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34784666
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 01:31 schreef NorthernStar het volgende:
    Centraal Ophef over 'EU' Spotprenten #12

Kun je hier geen normale OP van maken?
    Anders negeer je het even.
      maandag 6 februari 2006 @ 04:26:34 #140
    89730 Drugshond
    pi_34784712
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 04:08 schreef NorthernStar het volgende:
    Anders negeer je het even.
    (diepe) zucht... ,omdat ik zowel voor als achter de schermen solo aan het werk ben.
    Doe eens een voorstel ?!...
    Need info

Ik zit te denken aan een samenvatting. Maar omgekeerd wil ik de discussie niet opblazen tot buiten de (denkkaders) van het 8-uur journaal e.d.
    2 doden wat gebouwen in brand... Nou in Irak zetten ze daar een handtekening onder. Zonder shockerende posts.
    Naast het actuele nieuws(feitjes) is een zekere spiegeling aan de realiteit wel gewenst.

[ Bericht 15% gewijzigd door Drugshond op 06-02-2006 04:32:21 ]
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 04:56:57 #141
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34784820
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 04:26 schreef Drugshond het volgende:

Ik zit te denken aan een samenvatting. Maar omgekeerd wil ik de discussie niet opblazen tot buiten de (denkkaders) van het 8-uur journaal e.d.
    2 doden wat gebouwen in brand... Nou in Irak zetten ze daar een handtekening onder. Zonder shockerende posts.
    Naast het actuele nieuws(feitjes) is een zekere spiegeling aan de realiteit wel gewenst.
    Mjah gewoon wat basic info? Een linkje naar de bewuste spotprenten bijvoorbeeld. Of een tijdlijn met wat links naar nieuwsberichten.

Iig hoort zo'n "Zwijgen maakt medeplichtig" schrijfsel er niet in. Hou het een beetje objectief.
      maandag 6 februari 2006 @ 05:07:19 #142
    89730 Drugshond
    pi_34784864
    De link naar de bewuste spotprenten staat in de OP...... zie site G.W.
    Een chronologische volgorde (of tijdslijn) is net iets te veel eer (uche) voor een topic wat niet gaat over (bom)aanslagen e.d. op Europees grondgebied.

In Europa zijn er vooralsnog demonstraties... qua statements niet altijd gelukkig gekozen (zelfs verre van). Maar het is geen \"killing in the name off.\"
    quote:
    Zwijgen maakt medeplichtig" schrijfsel er niet in. Hou het een beetje objectief.......
    Het raakt de essentie van het verhaal... waar begint vrijheid van meningsuiting.. en wat is de kostprijs van vrije meningsuiting.
    Vrijheid heeft een kostprijs. Als je daar over door gaat denken. En die bijdrage vanuit een fylosofische belichting hoort daar in thuis.

[ Bericht 23% gewijzigd door Drugshond op 06-02-2006 05:13:09 ]
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 05:12:24 #143
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34784887
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 05:07 schreef Drugshond het volgende:
    De link naar de bewuste spotprenten staat in de OP...... zie site G.W.
    Zet je ze op de Fok!server.
    quote:
    Een chronologische volgorde (of tijdslijn) is net iets te veel eer (uche) voor een topic wat niet gaat over (bom)aanslagen e.d. op Europees grondgebied.

In Europa zijn er vooralsnog demonstraties... qua statements niet altijd gelukkig gekozen (zelfs verre van). Maar het is geen \"killing in the name off.\"
    Ja je vroeg om ideeën voor een OP.

Mijn vraag of die onzin als dat gedicht en bepaalde pics eruit konden. In zo'n reeks is (was het iig) gebruikelijk om de OP voor achtergrondinfo te gebruiken, niet om een bepaalde mening te promoten.
      maandag 6 februari 2006 @ 05:15:13 #144
    89730 Drugshond
    pi_34784900
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 05:12 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[..]

Ja je vroeg om ideeën voor een OP.

Mijn vraag of die onzin als dat gedicht en bepaalde pics eruit konden. In zo\'n reeks is (was het iig) gebruikelijk om de OP voor achtergrondinfo te gebruiken, niet om een bepaalde mening te promoten.
    Ook wakker
    Nou ik zit ook niet te wachten op 12 pics van een demonstratie zonder een vorm van een kop-start techniek in de OP. Het is en blijft een ordinaire rel.
      maandag 6 februari 2006 @ 05:19:45 #145
    89730 Drugshond
    pi_34784921
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 05:12 schreef NorthernStar het volgende:
    Dat heb ik betracht, tijdens #1 t/m #5 om alles in Fok!Wiki te plaatsen. Maar het nieuws/reakties verloopt soms/vaak sneller. Dan de content/c.q. samenvatting van de OP.
    quote:
    Niet om een bepaalde mening te promoten.
    Que mening ?!... hit me !! ...
    Hier mag je serieus over uit gaan wijden... want nu ben ik klaar wakker,
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 05:19:51 #146
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34784923
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 05:07 schreef Drugshond het volgende:
    Het raakt de essentie van het verhaal... waar begint vrijheid van meningsuiting.. en wat is de kostprijs van vrije meningsuiting.
    Vrijheid heeft een kostprijs. Als je daar over door gaat denken. En die bijdrage vanuit een fylosofische belichting hoort daar in thuis..
    Bullshit. Het is gewoon een dramatisch aangezette mening. Ik kan ook zo'n gedicht maken maar dan met hele andere dingen erin. Een Irving die al maanden in de cel zit omdat hij niet in de gaskamers gelooft, een Cindy Sheehan die gearresteerd wordt vanwege een T-shirt, dezelfde cartoonist van die Deense krant die een spotprent over Sharon 'racistisch' noemt, over hoe hypocriet die zogenaamde "vrijheid van meningsuiting" is enz.

Omdat het aansluit bij jouw mening is het nog geen filosofische belichting.
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 05:35:17 #147
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34784968
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 05:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ook wakker
    Nou ik zit ook niet te wachten op 12 pics van een demonstratie zonder een vorm van een kop-start techniek in de OP. Het is en blijft een ordinaire rel.
    Dan zet je er links in naar artikelen die de ontwikkelingen weergeven. Zo moeilijk is dat toch niet?

EU in Gaza belaagd vanwege cartoons
    Bezorgdheid bij Annan over spotprenten
    Denen en Noren verlaten Syrië
    Deense ambassade in Beiroet in brand
    Minister Libanon treedt af na rellen

Comments from political leaders around the world
    In pictures: Beirut protests

Bijvoorbeeld.
      maandag 6 februari 2006 @ 05:41:54 #148
    89730 Drugshond
    pi_34784987
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 05:19 schreef NorthernStar het volgende:
    Bullshit. Het is gewoon een dramatisch aangezette mening. Ik kan ook zo'n gedicht maken maar dan met hele andere dingen erin. Een Irving die al maanden in de cel zit omdat hij niet in de gaskamers gelooft, een Cindy Sheehan die gearresteerd wordt vanwege een T-shirt, dezelfde cartoonist van die Deense krant die een spotprent over Sharon 'racistisch' noemt, over hoe hypocriet die zogenaamde "vrijheid van meningsuiting" is enz.

Omdat het aansluit bij jouw mening is het nog geen filosofische belichting.
    Dramatisch of niet... het stukje proza laat meer dan duidelijk zien hoe middels een salami-techniek een volk / groep mensen letterlijk afgesneden kan worden door de buitenwereld zonder kritiek te mogen uiten.
    De bezieling van deze post raakt me ergens... en ergens is dit precies waar het nu om gaat. Waar zijn de grenzen van vrijheid van meningsuiting als deze weer langzaam weer ingebonden moeten worden door (aktie = - reaktie) van buitenaf.

Irving is geen partij voor mij... die neem ik niet serieus. En een Cindy Sheehan die ik niet kan plaatsen in deze context..

De OP is geen persoonlijke belichting mijnerzijds, maar wel een leuke dwarsdoorsnede waarop (op een fatsoenlijke manier) de discussie voortgang kan vinden. En ja ik heb wat grollen gezien van een OP om de discussie (binnen 1 post) omver te werpen.

Ik blijf de nieuwsfeitjes volgen en als dit topic niet in de pas gaat lopen met de lopende gebeurtenissen gaat het op slot. +/- #4700 posts met of zonder goede OP lijkt me genoeg om de situatie ruim en uitvoerig te belichten en alle troeven en stokpaardjes uit te spelen.
    (denk je zelf ook niet).
    Deze situatie kan morgen of overmorgen weer geheel anders uitpakken omdat ik nog niet het gevoel heb dat de geest weer in de fles is.
      maandag 6 februari 2006 @ 05:42:36 #149
    89730 Drugshond
      maandag 6 februari 2006 @ 05:49:24 #150
    89730 Drugshond
      † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 07:04:07 #151
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34785125
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 05:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dramatisch of niet... het stukje proza laat meer dan duidelijk zien hoe middels een salami-techniek een volk / groep mensen letterlijk afgesneden kan worden door de buitenwereld zonder kritiek te mogen uiten.
    De bezieling van deze post raakt me ergens... en ergens is dit precies waar het nu om gaat. Waar zijn de grenzen van vrijheid van meningsuiting als deze weer langzaam weer ingebonden moeten worden door (aktie = - reaktie) van buitenaf.
    Raakt jou ergens - je zegt het goed. Bij mij springen de veters uit de schoenen.

Ik wil voorkomen de discussie nu hier inhoudelijk te gaan voeren want daar is het topic voor, maar dat *kuch* gedicht verwoord een mening, een bepaalde (imo nogal eenzijdige) visie op de zaak.

Het is geen los topic, het is een reeks en op deze manier is de toon gelijk al gezet.
    quote:
    Irving is geen partij voor mij... die neem ik niet serieus. En een Cindy Sheehan die ik niet kan plaatsen in deze context..
    Cindy Sheehan werd gearresteerd vanwege de tekst op haar T-shirt. Hoezo vrijheid van meningsuiting? En je hoeft Irving ook niet serieus te nemen, feit is wel dat hij vastzit vanwege het uiten van zijn overtuiging. Het ene mag wel, het andere mag niet.
    quote:
    De OP is geen persoonlijke belichting mijnerzijds, maar wel een leuke dwarsdoorsnede waarop (op een fatsoenlijke manier) de discussie voortgang kan vinden. En ja ik heb wat grollen gezien van een OP om de discussie (binnen 1 post) omver te werpen.
    Voor zo'n reeks zou je de OP 'moeten' gebruiken voor achtergrondinfo. Dan is iedereen na het lezen van de OP gelijk weer bij en kan inspringen. Ideaal voor info en artikeltjes die anders verzuipen en wegzakken tussen alle posts. Tenminste dat was mijn insteek.
    quote:
    Ik blijf de nieuwsfeitjes volgen en als dit topic niet in de pas gaat lopen met de lopende gebeurtenissen gaat het op slot. +/- #4700 posts met of zonder goede OP lijkt me genoeg om de situatie ruim en uitvoerig te belichten en alle troeven en stokpaardjes uit te spelen.
    (denk je zelf ook niet).
    Nope, al wil zou het vanaf vandaag rustig zijn dan pruttelt het nog wel een paar weken na. Onvergelijkbare grootheden maar met Van Gogh werd er maanden nadien nog in de topics / reeks gepost.
    quote:
    Deze situatie kan morgen of overmorgen weer geheel anders uitpakken omdat ik nog niet het gevoel heb dat de geest weer in de fles is.
    Nee dat denk ik ook niet. Het momentum is er nog niet uit. Plus dat er sowieso nog genoeg over te zeggen valt.
      maandag 6 februari 2006 @ 07:15:35 #152
    89730 Drugshond
    pi_34785145
    Ik ga niet allles in quote hervatten.
    Maar de hint is duidelijk. (mijn engels is soms beter in dit soort spreekwoordelijke uitspraken).
    - Keep your eye on the ball -

Je informatieve boodschap is luid en duidelijk door gekomen..... geef refs....(in plaats van een statische OP).
    #12 is allang aangepast.

[ Bericht 16% gewijzigd door Drugshond op 06-02-2006 07:22:55 ]
      maandag 6 februari 2006 @ 07:57:19 #153
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_34785323
    Als het niet in NWS kan staan zet het dan in POL van mijn part , maar ga niet lopen slotjes

-- ik zal wel kijken --

[ Bericht 51% gewijzigd door Drugshond op 06-02-2006 08:12:39 ]
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_34785445
    Jeetje, Drugshond, ga lekker slapen, man!
      maandag 6 februari 2006 @ 09:54:02 #155
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_34786546
    quote:
    Op zondag 5 februari 2006 11:09 schreef Drugshond het volgende:
    Aanvraag loopt
    Loopt ie nog?
    Of staat het merge-script op die dode fileserver?
      maandag 6 februari 2006 @ 10:25:14 #156
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34787163
    tot bijna 68 uur doorgefokt DH?

tering zeg, je lijkt mijn huisgenoot wel, die slaapt ook niet snachts
      maandag 6 februari 2006 @ 11:40:37 #157
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34789168
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef stukovich het volgende:

[..]

En jij bent 1 of the few, shit nigger. Wil je weten hoe vaak Meki belachelijk is gemaakt, douw die beschuldigende vinger in je reet en wijs naar jezelf.
    Centraal Ophef over 'EU' Spotprenten #13

Ik ben normaal aan het discussieren en probeer zelfs met meki een gesprek te voeren....
    laat hem iemand anders zwart maken niet mij ...
      maandag 6 februari 2006 @ 11:52:51 #158
    33321 stukovich
    Y tu mamá también
    pi_34789524
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

Centraal Ophef over 'EU' Spotprenten #13

Ik ben normaal aan het discussieren en probeer zelfs met meki een gesprek te voeren....
    laat hem iemand anders zwart maken niet mij ...
    tja, hoevaak heb jij Meki niet belachelijk gemaakt, maar ja. Zelfreflectie is nogal moeilijk he als je een bord voor je kop hebt.

Anyway, mogen die pro en anti avatars niet meer??
    pi_34789796
    Ze mogen NU nog wel, maar kom op het heeft geen zin om ze laten staan joh. Het verlaagt het niveau alleen maar.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34793539
    link
    Ik neem aan dat hij het CDI bedoelt ? Zie nergens een bron dus ik snap niet echt wat hij bedoelt.
      maandag 6 februari 2006 @ 19:02:27 #161
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_34803318
    Kunnen SCH en FuifDuif in Uitzetting Taïda [deel 3] tot de orde worden geroepen? Ze kunnen hun haat/liefde verhouding vast ook via andere communicatiemiddelen tot uiting brengen, zonder dat wij daar last van ondervinden.
      maandag 6 februari 2006 @ 19:10:25 #162
    89730 Drugshond
    pi_34803599
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:02 schreef NewOrder het volgende:
    Kunnen SCH en FuifDuif in Uitzetting Taïda [deel 3] tot de orde worden geroepen? Ze kunnen hun haat/liefde verhouding vast ook via andere communicatiemiddelen tot uiting brengen, zonder dat wij daar last van ondervinden.
    Done.... ze mogen hier kweken & kwakken. Eindelijk weer eens wat anders dan een spotprentje.
    pi_34803652
    SCH is gewoon gefrustreerd. Hij moet mij voortdurend hebben, terwijl ik, net als iedereen, gewoon mijn mening geef. Ik heb keer op keer aangegeven dat ik niets tegen Taïda heb en zelfs dat ik haar wel begrijp vanuit haar positie. Ik snap niet waarom SCH de gehele tijd op mij loopt af te geven.
      maandag 6 februari 2006 @ 19:16:20 #164
    89730 Drugshond
    pi_34803831
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:12 schreef FuifDuif het volgende:
    SCH is gewoon gefrustreerd. Hij moet mij voortdurend hebben, terwijl ik, net als iedereen, gewoon mijn mening geef. Ik heb keer op keer aangegeven dat ik niets tegen Taïda heb en zelfs dat ik haar wel begrijp vanuit haar positie. Ik snap niet waarom SCH de gehele tijd op mij loopt af te geven.
    " Gewoon je mening" ? Ik neem dat je in het dagelijks leven je mening wat anders brengt dan hier.
    pi_34803859
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:17 schreef gelly het volgende:

[..]

" Gewoon je mening" ? Ik neem dat je in het dagelijks leven je mening wat anders brengt dan hier.
    Geldt dat niet voor iedereen?
    pi_34803915
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef Drugshond het volgende:
    ff wachten op SCH
    ik hoop wel dat een paar sigaren (van Fidel himself) heeft meegenomen
      maandag 6 februari 2006 @ 19:20:54 #168
    89730 Drugshond
    pi_34803963
    Hij durft niet .
    pi_34803970
    Ik ga lekker uit eten, veel plezier met zijn allen
    pi_34803983
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
    Ik ga lekker uit eten, veel plezier met zijn allen
    Doei he, stinkert.
      maandag 6 februari 2006 @ 19:22:49 #172
    89730 Drugshond
    pi_34804060
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:17 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Geldt dat niet voor iedereen?
    Fatsoensnormen gelden niet op internet ? Lekker he, die anonimiteit.
    pi_34804086
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Fatsoensnormen gelden niet op internet ? Lekker he, die anonimiteit.
    Huilie, zo werkt Fok! nu eenmaal. Als je het niet aankunt, ga dan naar R&P of kom niet op dit forum.
    pi_34804168
    Mutant01!

Ik vertrek morgen, richting de zon. Ik zal aan je denken, vanuit het mooi Marokko. Insh'Allah, natuurlijk.

maandag 6 februari 2006 @ 19:29:36 #176
    89730 Drugshond
    pi_34804207
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef FuifDuif het volgende:
    Huilie, zo werkt Fok! nu eenmaal.
    In [NWS] zijn altijd fatsoenlijke postings te vinden.
    (kolere is verslik me bijna in de rook).

Maar je hebt ongelijk, Fok! zou moeten werken binnen de denkkaders van de FAQ.
    En het is geen anarchistisch medium zoals GeenStijl van schrijf maar raak voor een knaak en alles blijft staan.
      maandag 6 februari 2006 @ 19:31:32 #177
    89730 Drugshond
    pi_34804271
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef sigme het volgende:
    Mutant01!
    Ik vertrek morgen, richting de zon. Ik zal aan je denken, vanuit het mooi Marokko. Insh'Allah, natuurlijk.

Sigme. veel plezier.
    En uitkijken voor mensen die karikatuurtekeningen maken voor een speciale prijs..
    pi_34804287
    He Drugshond, zorg je er even voor dat Mutant mijn groet ziet? Bij voorbaat dank .

-edit, van jou, DH, neem ik wel afscheid in de POLSC
    pi_34804388
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Huilie, zo werkt Fok! nu eenmaal. Als je het niet aankunt, ga dan naar R&P of kom niet op dit forum.
    Het komt niet in je op dat dat soort post niet echt bijdragen aan een normale discussie ? Sowieso vraag ik me af wat je hier doet want aan een discussie lijk je toch al geen behoefte te hebben. Blijf lekker op de FP zou ik zeggen.
    pi_34808326
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef sigme het volgende:
    Mutant01!

Owwwww poepie, ik zal je missen en geniet ze daaro Maak wat mooie foto's voor me
    Allah Al Watan Al Malik
      dinsdag 7 februari 2006 @ 09:01:58 #181
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34819930
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef Drugshond het volgende:
    Bedankt voor de sigaren...

*Kolere* weer geen rel
    Waar moet ie over gaan ?

◢◤
    pi_34830040
    sp3c doe ff normaal, je haalt volkomen normale reacties weg uit dat topic!
      Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 15:29:54 #183
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_34830184
    dat topic loopt voor geen meter omdat sommige figuren een beetje op de man moeten spelen dus haal ik die 'volkomen normale reacties' weg dan kunnen mensen die wel willen over de ophef in de EU over spotprenten praten ipv over BSB
      dinsdag 7 februari 2006 @ 16:09:15 #184
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_34831598
    Hey Sp3c, wat is er gaande? Ik heb er echt zin om in een oprecht debat mee te doen c.q. te participeren, en notabene ik word verweten "geen zin" te hebben, terwijl ik overal inhoudelijk op in ga. Wat is het probleem Sp3c?

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 16:11:19 #185
    14679 crew  sp3c
    Geef me die goud!!!
    pi_34831684
    dat was nu de derde of vierde post van jouw in de trend van 'bewijs, argumenten, logica??? dat heb ik niet nodig want ik ben op mijn werk mar ik heb wel gelijk'

daar volgen dan weer 4 of 5 reacties op in de trend van 'hahahaha bsb staat met zijn mond vol tanden' en de discussie is weer van de baan. Ik geef je voorlopig het voordeel van de twijfel maar volgens mij doe je het erom
      dinsdag 7 februari 2006 @ 18:13:32 #186
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_34835486
    NS gijzelt honderden reizigers in trein

Dit is geen nieuws, er ontbreekt namelijk een verifieerbare bron. Schopje KLB lijkt me.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 19:13:04 #187
    89730 Drugshond
    pi_34837255
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 18:13 schreef NewOrder het volgende:
    NS gijzelt honderden reizigers in trein

Dit is geen nieuws, er ontbreekt namelijk een verifieerbare bron. Schopje KLB lijkt me.
    Ik heb niet zoveel last van het topic.. en ergens staat hij wel goed in [NWS]
    Het is inderdaad geen bron-verhaal-conclusie topic (zoals bij een nieuwsbericht). Maar wel een plausibele (echt) gebeurd scenario. Ik beschouw het even als een soort brand of ongeluk topic die je af te toe ook wel eens in [NWS] ziet.
    Het topic an sich heeft ook juridische bagage waarbij het wellicht in [WGR] zou passen. Maar als TS het bewuste topic in [NWS] wil hebben en hij verstoord de rest van de topics niet. Zie ik persoonlijk geen noodzaak om het bewuste topic te kicken.
    En wat wellicht nog belangrijker is.... er is nog steeds een discussie gaande. Dus het heeft bestaansrecht.
    Bij 10 postings had ik hem wellicht nog kunnen kicken.. Met 200+ postings mag de TS zelf beslissien waar het topic thuishoort.
    Zonder feedback laat ik hem verder in [NWS]-draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 07-02-2006 19:58:59 ]
      dinsdag 7 februari 2006 @ 20:22:28 #188
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_34840064
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 19:13 schreef Drugshond het volgende:
    Ik heb niet zoveel last van het topic.. en ergens staat hij wel goed in [NWS]
    Het is inderdaad geen bron-verhaal-conclusie topic (zoals bij een nieuwsbericht). Maar wel een plausibele (echt) gebeurd scenario. Ik beschouw het even als een soort brand of ongeluk topic die je af te toe ook wel eens in [NWS] ziet.
    Als er werkelijk wat was gebeurd, had het allang de media gehaald. Maar nergens valt ook maar iets te lezen over dit voorval. Daaruit mag je concluderen dat Oversight van een mug een olifant heeft gemaakt en hij hoogstwaarschijnlijk de enige is die zich er druk over heeft gemaakt.
    quote:
    Het topic an sich heeft ook juridische bagage waarbij het wellicht in [WGR] zou passen. Maar als TS het bewuste topic in [NWS] wil hebben en hij verstoord de rest van de topics niet. Zie ik persoonlijk geen noodzaak om het bewuste topic te kicken.
    Dat is een vrijbrief voor iedereen om voortaan zijn persoonlijke actualiteiten in NWS te posten. Een bronvermelding is immers niet meer nodig zolang het verhaal maar geloofwaardig is.
    quote:
    En wat wellicht nog belangrijker is.... er is nog steeds een discussie gaande. Dus het het heeft bestaansrecht.
    Een discussie die nergens meer over gaat. En waar is TS zelf gebleven?
    quote:
    Bij 10 postings had ik hem wellicht nog kunnen kicken.. Met 200+ postings mag de TS zelf beslissien waar het topic thuishoort.
    Het is nooit te laat om een topic te verplaatsen. En het aantal postings is al helemaal geen geldige reden om een topic niet te verplaatsen; het gaat immers om de inhoud van het topic, niet om de grootte ervan.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 20:44:30 #189
    89730 Drugshond
    pi_34840981
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef NewOrder het volgende:
    Als er werkelijk wat was gebeurd, had het allang de media gehaald. Maar nergens valt ook maar iets te lezen over dit voorval. Daaruit mag je concluderen dat Oversight van een mug een olifant heeft gemaakt en hij hoogstwaarschijnlijk de enige is die zich er druk over heeft gemaakt.
    Een trein die 20 minuten te laat of bewust te ver is doorgereden haalt de media niet.
    quote:
    Dat is een vrijbrief voor iedereen om voortaan zijn persoonlijke actualiteiten in NWS te posten. Een bronvermelding is immers niet meer nodig zolang het verhaal maar geloofwaardig is.
    Ik noemde niet voor niks een ongeluk of een brand topic. Die nog niet gevalideerd zijn.
    Het is niet ondenkbaar dat deze validatie achterwege blijft omdat het voor de media niet nieuwswaardig was.
    quote:
    Een discussie die nergens meer over gaat. En waar is TS zelf gebleven?
    Geen idee laatste post is van maandag 6 februari 2006 (gisteren dus)
    En een discussie die nergens meer om gaat zal snel stilvallen
    En ik zie nog steeds ontopic bijdrages als laatste postings.
    quote:
    Het is nooit te laat om een topic te verplaatsen. En het aantal postings is al helemaal geen geldige reden om een topic niet te verplaatsen; het gaat immers om de inhoud van het topic, niet om de grootte ervan.
    Niet helemaal waar... TS bepaald de topic bij starten. Topic heeft vruchtbare grond gevonden en begint een eigen virtueel leven te leiden.
    Kijk als een topic na een paar offtopic stil valt dan was het geen goed topic of staat het topic in de verkeerde flora.

Ik heb al eerder een zwaar topic bewust in [LIF] laten draaien terwijl het daar niet eens thuishoorde. Het was een [NWS] topic. En raad eens wat.... ik kreeg niet 1 topic maar 3+ topics terug van bijna 1000 postings terug (vrijwel allemaal ontopic). Hij stond in [NWS] en na 100 postings was het topic al dood of kapot gechat.

De keuze van het juiste forumpje is niet altijd zaligmakend voor de verdere verloop en ontwikkeling van de discussie. Het is slechts een indicator... niks meer of minder.

Maar goed ik zal die vraag wel eens aan TS stellen. Als ik morgen geen antwoord heb gaat hij naar [KLB].
    pi_34841224
    Euhm ik heb een ander bezwaar tegen het treintopic:
    quote:
    Op maandag 6 februari 2006 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    Oversight, het spijt me dat ik het moet zeggen, maar die smileys voor je zin maken een nogal denigrerende indruk. Met name het consequente gebruik van en en is een vorm van nonverbaal afzeiken. In een serieuze discussie kan je dat beter achterwege laten. Ik vind het een lompe manier van discussie voeren met weinig respect voor je discussiepartners.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 20:53:10 #191
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34841337
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 19:13 schreef Drugshond het volgende:

Ik beschouw het even als een soort brand of ongeluk topic die je af te toe ook wel eens in [NWS] ziet.
    Precies zoals ie bedoeld is, TS staat garant voor echtheid van door hem geposte feiten.
    quote:
    En wat wellicht nog belangrijker is.... er is nog steeds een discussie gaande. Dus het heeft bestaansrecht.
    Zodra de juridische strijd in real life is losgebarsten zal ik verzoeken om een schopje WGR, tot dan graag in NWS laten...

Anders kunnen die aardige meneeren en mevrouwen van de NS het niet meer vinden....

Drugshond Rulez !!!!
    ◢◤
      dinsdag 7 februari 2006 @ 20:57:29 #192
    89730 Drugshond
    pi_34841629
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef Drugshond het volgende:
    @Triggershot zo beter ?
    Drugshond 4 president!
      dinsdag 7 februari 2006 @ 21:01:15 #194
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34841632
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 20:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    [..]
    lieve ..-._---_-.-

Als ik nou morgen bezwaar maak tegen jouw gebruik van leestekens zoals het zetten van een punt achter iedere zin,... maakt dat dan dat jij ermee stopt?

......

....en nu ff een parallel trekken naar de smiley's...

◢◤
      dinsdag 7 februari 2006 @ 21:02:09 #195
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34841661
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 21:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Drugshond 4 president!
    *Aansluit*
    ◢◤
    pi_34841768
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 21:02 schreef Oversight het volgende:

[..]

*Aansluit*
    2 voters
    pi_34841895
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 21:01 schreef Oversight het volgende:

[..]

lieve ..-._---_-.-

Als ik nou morgen bezwaar maak tegen jouw gebruik van leestekens zoals het zetten van een punt achter iedere zin,... maakt dat dan dat jij ermee stopt?

......

....en nu ff een parallel trekken naar de smiley's...

Een punt achter een zin geeft je zin geen suggestieve lading. Een smiley doet dat wel. Zeker als het een smiley is als of of . Die smileys geven je zinnen een nogal denigrerende weinig respectvolle lading. Een punt doet dat niet. Maar goed, je bent Oversight en dus zal je je wel weer in allerlei bochten wringen om maar geen millimeter te hoeven toegeven.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 21:09:18 #198
    89730 Drugshond
    pi_34842006
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 20:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
    Als ik ga beginnen over juist/correct taalgebruik, smileys bij een ontopic post en zou daar een meetlat voor moeten maken van wat wel of niet mag .. Dan zou het wel eens heel stil kunnen worden op Fok!.

Bezie het meer als een stukje identiteit van de user die iets achterlaat.... Net zoiets als V. voor Verbal. Die smileys zijn echt het probleem niet.. iedereen mag ze gebruiken. En er is geen limiet aan het aantal smileys in een post. Kijk als iemand 10-tallen smileys gaat liggen posten en het topic gaat ontsporen dan is er inderdaad een probleem.
    Maar in dit bewuste topic kun je ook veel herleiden wat achter de smiley en het stukje tekst zit.
    Zoals gezegt de smiley zijn geen probleem... bij de user die de informatie verkeerd of bewust onjuist gaat interpreteren kan wel een probleem ontstaan.

Zowel voor als achter de schermen is lang over dit onderwerp gesproken... en tot op heden hebben we nog steeds dezelfde FAQ (als die weer online is ?!). En ik maak er geen probleem van.

Je hoeft de post niet te lezen.... je mag hem lezen.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 21:18:47 #199
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34842398
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef Drugshond het volgende:
    Je hoeft de post niet te lezen.... je mag hem lezen.
    Briljant.
    ◢◤
      dinsdag 7 februari 2006 @ 21:29:20 #200
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_34842836
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 20:53 schreef Oversight het volgende:
    Precies zoals ie bedoeld is, TS staat garant voor echtheid van door hem geposte feiten.
    Wanneer ga je je verhaal bij Rover uit de doeken doen? Ze hebben tegenwoordig een reizigersdagboek, ze zullen vast heel blij zijn met jouw bijdrage.
    pi_34845029
    Drugshond, klopt het dat er een heel topic verdwenen is?
    Of is het verplaatst en kijk ik met mijn neus
    Ik zou toch zweren dat ik net een post geplaatst had in een Denemarken gezeik topic
    Of heb ik het per ongeluk in een CUL topic geplaatst of zo
      dinsdag 7 februari 2006 @ 22:29:39 #202
    89730 Drugshond
    pi_34845229
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 22:29 schreef Drugshond het volgende:
    hahahhaah
    Nee het staat nu in [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #21
    Na een stevige offtopic opruimaktie... van hetzelfde topic voor de merge.
    Ik zie het al idd
    Ik ging helemaal aan mezelf twijfelen

Ga je een beetje op tijd naar bed straks?!
      dinsdag 7 februari 2006 @ 22:38:49 #204
    89730 Drugshond
    pi_34845570
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 22:31 schreef milagro het volgende:
    Ik zie het al idd
    Ik ging helemaal aan mezelf twijfelen

Ga je een beetje op tijd naar bed straks?!
    Ja hoor.. ik ga zelfs op tijd naar bed..
    Beetje lage weerstand, beetje kribbig en dat soort onzin.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:19:01 #205
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_34847262
    [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #21

Voor welke posts krijg ik notes dan?
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_34847447
    Notes wat is dat ?
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:29:32 #207
    89730 Drugshond
    pi_34847699
    @Meki
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef TC03 het volgende:
    Wat heeft het land Denemarken dan gedaan, oh wijze Meki? .
    quote:
    Meki
    het niet optreden van een krant die constant zit te beledigen
    het niet respecteren van mensen in hun geloof

Dat allen is Denemarken ervoor schuldig
    Deze riedel kom ik bijna tegen ik elk topic van deze reeks. (Bijna een soort spam gedrag, zonder constructief te debatteren) Inmiddels kun je afleiden aan de hand van de geposte links in de OP dat de schuldvraag veel complexer is geworden.

@TC03
    Op de man spelen en blijven zuigen in de discussie.. na 20 reeksen verwacht ik onderhand wel dat de gemoederen iets tot rust zijn gekomen. En zeker na een opruimaktie. Dus als je een vraag hebt.. prima.. maar stel hem dan serieus.
  • "oh wijze Meki?" is geen handvat waarop de discussie vrolijk verder kan verlopen.

@Both : En kijk eens goed na de laatste reakties... na de merge van een ander serieus topic. Er zijn gelukkig nog mensen die genuanceerd tot een mening komen die daadwerkelijk de moeite van het lezen waard is. Met steken onder water of een langspeelplaat die blijft hangen komt dit topic geen meter verder.
  •   dinsdag 7 februari 2006 @ 23:30:49 #208
    89730 Drugshond
    pi_34847782
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef Drugshond het volgende:
    @Meki
    [..]

het niet optreden van een krant die constant zit te beledigen
    het niet respecteren van mensen in hun geloof

Dat allen is Denemarken ervoor schuldig
    Deze riedel kom ik bijna tegen ik elk topic van deze reeks. (Bijna een soort spam gedrag, zonder constructies te debatteren) Inmiddels mag je afleiden aan de hand van de geposte links in het OP. Dat de schuldvraag veel complexer is geworden.

@TC03
    Op de man spelen en blijven zuigen in de discussie.. na 20 reeksen verwacht ik onderhand wel dat de gemoederen iets tot rust zijn gekomen. En zeker na een opruimaktie. Dus als je een vraag hebt.. prima.. maar stel hem dan serieus.
  • "oh wijze Meki?" is geen handvat waarop de discussie vrolijk verder kan verlopen.

@Both : En kijk eens goed na de laatste reakties... na de merge van een ander serieus topic. Er zijn gelukkig nog mensen die genuanceerd tot een mening komen die daadwerkelijk de moeite van het lezen waard is. Met steken onder water of een langspeelplaat die blijft hangen komt dit topic geen meter verder.
    [/quote]

maar dat is slecht mijn mening . mensen vinden dat vrijheid ik benadruk dat het hier om beledigen gaat . maar dat zal ik minder gebruiken en met nieuwe argumenten komen
  • Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_34847815
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:30 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Een aantekening in je user-dossier... en kan uiteindelijk leiden tot een afkoelbannetje.
    en wie geeft notes aan ?
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:34:11 #211
    53267 TC03
    pi_34847901
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef Drugshond het volgende:
    @Meki
    [..]

[..]

Deze riedel kom ik bijna tegen ik elk topic van deze reeks. (Bijna een soort spam gedrag, zonder constructief te debatteren) Inmiddels kun je afleiden aan de hand van de geposte links in de OP dat de schuldvraag veel complexer is geworden.

@TC03

• Ik post nog geen 20 topics mee hoor. Bovendien vind ik het vreemd dat alles op Fok ineens genuanceerd moet zijn.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:36:24 #212
    89730 Drugshond
    pi_34847990
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
    maar dat is slecht mijn mening . mensen vinden dat vrijheid ik benadruk dat het hier om beledigen gaat . maar dat zal ik minder gebruiken en met nieuwe argumenten komen
    Prachtig dat het je mening is... maar na 100x gelezen te hebben is de glans er wel een beetje er van af.
    Bijkomend nadeel is dan wel dat mensen je minder serieus in de discussie gaan nemen. En gaan liggen vervelen.. dan komt er weer een reaktie.. nog meer vervelen.. en dan kan ik weer posts gaan deleten die geen ene ruk meer met het oorspronkelijke topic te maken hebben.
    Een post van enkel one-liners zonder fundament raakt eens een keer uitgewerkt. Probeer wat meer tijd te nemen om een goede uitvoerige posting te schrijven. Die constructief het topic verder helpt.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:37:00 #213
    89730 Drugshond
    pi_34848035
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef Drugshond het volgende:

[..]

De moderator
    hoeveel notes mag je hebben
    pi_34848071
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:36 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Prachtig dat het je mening is... maar na 100x gelezen te hebben is de glans er wel een beetje er van af.
    Bijkomend nadeel is dan wel dat mensen je minder serieus in de discussie gaan nemen. En gaan liggen vervelen.. dan komt er weer een reaktie.. nog meer vervelen.. en dan kan ik weer posts gaan deleten die geen ene ruk meer met het oorspronkelijke topic te maken hebben.
    Een post van enkel one-liners zonder fundament raakt eens een keer uitgewerkt. Probeer wat meer tijd te nemen om een goede uitvoerige posting te schrijven. Die constructief het topic verder helpt.
    Juist de mensen die het niet eens zijn met mijn mening beginnen te schelden etc. en dat negeer ik . hun kunnen ook mijn posts negeren
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:38:37 #216
    89730 Drugshond
    pi_34848088
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:34 schreef TC03 het volgende:
    Ik post nog geen 20 topics mee hoor. Bovendien vind ik het vreemd dat alles op Fok ineens genuanceerd moet zijn.
    Na een opruimslotje ... .. kom op.. think again. Die post kon je niet missen.. sterker nog stond al 3 x in dit topic dat ik me daaraan stoorde.
    pi_34848166
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Juist de mensen die het niet eens zijn met mijn mening beginnen te schelden etc. en dat negeer ik . hun kunnen ook mijn posts negeren
    vind je het gek dat mensen je niet meer serieus nemen, en aan je gaan storen als je als standaard antwoord: zoiets als dit [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #21 post?

Als je nu eens je mening zou onderbouwen, zou je veel beter een dialoog krijgen.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_34848184
    Meki on drugs?
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:29 schreef Meki het volgende:

[..]

En de regels zijn door Deense krant en Europese kranten over geweest . Het onnodig mensen beledigigen van mensen bestaat niet in de mensheid

Maar als ik onnodig Joden had beledigd had ik allang me excuces aangeboden namens me hele land etc.
    Ik wil graag klagen over meki, hij is stelselmatig topics aan het verzieken.

Kan hier dan niets aan gedaan worden?

Dubbel posten, onbegrijpelijke wartaal, opruiende teksten.. enz

dinsdag 7 februari 2006 @ 23:41:51 #219
    53267 TC03
    pi_34848211
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Meki on drugs?
    [..]

En vooral: argumenten die kant noch wal raken en nooit reageren op tegenargumenten.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:42:31 #220
    89730 Drugshond
    pi_34848231
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
    hoeveel notes mag je hebben
    Best veel.. als ik sommige users bekijk..
    Je hebt gelet op je Fok! historie heb je betrekkelijk weinig notes.. slechts 5 meer dan wat ik heb.
    Maar serieus.. bij klein aantal op dezelfde dag of doelbewust de topics liggen te verzieken ligt een banaanvraag op de loer.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:42:39 #221
    53267 TC03
    pi_34848237
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Na een opruimslotje ... .. kom op.. think again. Die post kon je niet missen.. sterker nog stond al 3 x in dit topic dat ik me daaraan stoorde.
    Ik vind 'oh wijze Meki?' niet echt bijzonder ongenuanceerd. Maarja, 't zal wel.
    pi_34848257
    Inderdaad, ik vraag me af, Hoe oud is Meki eigenlijk?
    pi_34848271
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Inderdaad, ik vraag me af, Hoe oud is Meki eigenlijk?
    56
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:44:52 #224
    89730 Drugshond
    pi_34848309
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:42 schreef TC03 het volgende:
    Ik vind 'oh wijze Meki?' niet echt bijzonder ongenuanceerd. Maarja, 't zal wel.
    Vergeet niet dat ik tijdens de opruimaktie al veel keer TC03 ben tegen gekomen.
    Ik/Jullie kan de posts niet meer zien... een FA kan ze nog wel terughalen.
    pi_34848363
    Hoi Meki,

Ben je echt 56 jaar oud?.

Oh , ik dacht altijd dat je nog heel jong bent.

Mag ik vragen, woon je al lang in Nederland ?

Groetjes Johan
    pi_34848398
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Hoi Meki,

Groetjes Johan

nee ik ben 18 en woon al me leven hier

hoezo ??
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:47:46 #227
    53267 TC03
    pi_34848408
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Hoi Meki,

Groetjes Johan
    Hij is 17 ofzo.
      dinsdag 7 februari 2006 @ 23:49:52 #228
    89730 Drugshond
    pi_34848482
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Meki on drugs?

Dat dubbe/trippel/quadruppel posten is mij ook een doorn in het oog geworden.
    Wartaal... is lastig.. we hebben geen IQ lat bij de [NWS] deur hangen. Zo zit Fok! geloof ik ook niet in elkaar.
    Opruiende teksten... is niet het goede woord.. je kunt beter spreken dat hij nog niet alle links heeft gelezen heeft en daardoor nog steeds aan het reageren is of we nu pas bij deeltje #3 zijn. Zie zijn dubbelpostings moraal.
    pi_34848593
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:47 schreef Meki het volgende:

[..]

nee ik ben 18 en woon al me leven hier

hoezo ??
    Nou ik dacht , dat als je nog maar kort in Nederland woont. Dan zou ik kunnen begrijpen dat de posts van je soms wat moeilijk te begrijpen zijn. Vooral taaltechnisch gezien.

En eh.. mag ik ook vragen wat voor opleiding je doet?

Ik ben gewoon nieuwsgierig.. naar hoe dat bij jou in elkaar zit.

Want tot nu toe kan ik gewoon weinig van je snappen, en kan ook maar weinig respect opbrengen voor je bijdragen in het forum

Ik dacht.. misschien als ik wat meer achtergrond informatie heb.. nou ja.. misschien dat ik dan minder streng zou zijn m.b.t. je posts.

pi_34848659
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

Nou ik dacht , dat als je nog maar kort in Nederland woont. Dan zou ik kunnen begrijpen dat de posts van je soms wat moeilijk te begrijpen zijn. Vooral taaltechnisch gezien.

En eh.. mag ik ook vragen wat voor opleiding je doet?

Ik ben gewoon nieuwsgierig.. naar hoe dat bij jou in elkaar zit.

Want tot nu toe kan ik gewoon weinig van je snappen, en kan ook maar weinig respect opbrengen voor je bijdragen in het forum

Ik dacht.. misschien als ik wat meer achtergrond informatie heb.. nou ja.. misschien dat ik dan minder streng zou zijn m.b.t. je posts.

Nou ik ben Meki . heb respect voor iedereen maar sinds deze week niet meer.

Ik doe Handel opleiding in Hoofddorp . mijn taaltechniek is erg goed
    pi_34848799
    Nou okay dan , ik zal je posts de volgende keer dan maar met "liefde" benaderen. Onder het mom, het zal wel mijn gebrek zijn dat ik er niets van snap of er geen logika en samenhang in kan ontdekken.

Eh succes met je opleiding. Handel is leuk, kun je alle kanten mee op.
    pi_34848991
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat dubbe/trippel/quadruppel posten is mij ook een doorn in het oog geworden.
    Wartaal... is lastig.. we hebben geen IQ lat bij de [NWS] deur hangen. Zo zit Fok! geloof ik ook niet in elkaar.
    Opruiende teksten... is niet het goede woord.. je kunt beter spreken dat hij nog niet alle links heeft gelezen heeft en daardoor nog steeds aan het reageren is of we nu pas bij deeltje #3 zijn. Zie zijn dubbelpostings moraal.
    indoctrinatie is toch onderdwang of ben ik nou gek?
    pi_34849085
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Nou okay dan , ik zal je posts de volgende keer dan maar met "liefde" benaderen. Onder het mom, het zal wel mijn gebrek zijn dat ik er niets van snap of er geen logika en samenhang in kan ontdekken.

dank je wel hetzelfde zal ik bij jou ook doen
    pi_34849169
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:

[..]

dank je wel hetzelfde zal ik bij jou ook doen
    thx
      woensdag 8 februari 2006 @ 00:16:20 #235
    13462 BansheeBoy
    pi_34849363
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 23:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

Lees mijn posts maar, zeggen hetzelfde als Meki, maar dan op een andere manier.

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
      woensdag 8 februari 2006 @ 00:26:53 #236
    89730 Drugshond
    pi_34849679
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:04 schreef Triggershot het volgende:
    indoctrinatie is toch onderdwang of ben ik nou gek?
    Bevoogdend opvoeden... noem ik zoiets.
    Ach er is niet zo veel aan de hand... maar ik blijf niet op die delete knop rammen.
    Ik krijg er bijna RSI van.
    pi_34849700
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:26 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Bevoogdend opvoeden... noem ik zoiets.
    Ach er is niet zo veel aan de hand... maar ik blijf niet op die delete knop rammen.
    Ik krijg er bijna RSI van.
    hehe, maar zou je het onder druk/dwang noemen?
    pi_34849707
    BSB jouw posts hebben ook niet echt bijgedragen bij welke discussie dan ook. Je gedachtengoed staat treffend omschreven in je sig. In discussies waar ik jou tegenkom, negeer je stelselmatig aangeleverde bewijzen, wieger je inhoudelijk in te gaan op argumenten en doe je aannames waaneer het Westen negatief eruit komt, en eis je keihard bewijs als moslims er negatief uitkomen (en vice versa). Bewijs wat je, zoals ik al zei, vaak domweg negeert.
      woensdag 8 februari 2006 @ 00:39:34 #239
    89730 Drugshond
    pi_34850101
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 00:27 schreef Triggershot het volgende:
    hehe, maar zou je het onder druk/dwang noemen?
    Of heeft het te maken met niet willen luisteren en gezonde/preventieve adviezen niet ter hand willen nemen. ?

De FAQ is geen druk/drang middel .... het is een empirische common-law van Fok! die voor iedereen geldig is. Met een beetje clementie van de mods.
    pi_34854023
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 22:29 schreef Drugshond het volgende:
    hahahhaah
    Nee het staat nu in [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #21
    Na een stevige offtopic opruimaktie... van hetzelfde topic voor de merge.
    Wel een vreemde gewaarwording als er ineens reacties van heiknurften als calvobbes her en der in de topic zwerven.
    pi_34855213
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 07:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wel een vreemde gewaarwording als er ineens reacties van heiknurften als calvobbes her en der in de topic zwerven.
    maakt in feite niet zo gek veel uit, ik sla bijna standaard knurften als calv, meki en BSB over.
    pi_34855403
    En ik wordt moe van mensen als SocialDisorder die iedereen te pas en on te pas voor knurften uit maakt.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34855419
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 09:34 schreef Mutant01 het volgende:
    En ik wordt moe van mensen als SocialDisorder die iedereen te pas en on te pas voor knurften uit maakt.
    ik wil bronnen zien! Dit is mijn eerste post met knurft erin
    pi_34855485
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ik wil bronnen zien! Dit is mijn eerste post met knurft erin
    Ja, maar het is niet de eerste post waarbij je eens lekker users voor van alles en nog wat uitmaakt. Wees er maar trots op.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34855498
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 09:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, maar het is niet de eerste post waarbij je eens lekker users voor van alles en nog wat uitmaakt. Wees er maar trots op.
    kom op, bronnen. gimme gimme.
    pi_34855577
    Ik heb je notes als bronnen, maar ik wil je dus hierbij vragen om gewoon normaal te reageren en niet zo oververhit.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34855610
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 09:34 schreef Mutant01 het volgende:
    ahummmm, voor de goede orde, ik zei heiknurften. Aan het woord zelf is niets denigrerends of wat dan ook te verbinden, je zou het ook als een compliment kunnen opvatten.
    pi_34855626
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
    Ik heb je notes als bronnen, maar ik wil je dus hierbij vragen om gewoon normaal te reageren en niet zo oververhit.
    mijn 'notes'? Heb ik die dan? Maar goed, zolang er normaal en inhoudelijk gediscussieerd word, zul je van mij geen last hebben. Ik kan allang een beetje slecht tegen mensen met een dikke plak gewapend beton voor de kop. Zoals ik al zei, ik heb mijn leven gebeterd
    pi_34855745
    dit soort posts bedoel ik dus
    [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #22
    pi_34855862
    pi_34856183
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
    en op posts als deze krijg ik totaal geen response. Het is gewoon puur trollen van hem.
      woensdag 8 februari 2006 @ 11:20:47 #252
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_34857915
    Mutant01 mijn moslim skatje!
    kuzz!

Alles gucci?
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_34862644
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef Cairon het volgende:
    Mutant01 mijn moslim skatje!
    kuzz!

Alles gucci?
    Altijd Hmmm......Jazz....
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34862734
    mag ik de liefde in de lucht bruut verstoren door te vragen wat er achter de schermen aan flame-baits en trolls gedaan wordt?

Geen beschuldiging, gewoon nieuwsgierig.
    pi_34862779
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 13:49 schreef SocialDisorder het volgende:
    mag ik de liefde in de lucht bruut verstoren door te vragen wat er achter de schermen aan flame-baits en trolls gedaan wordt?

Geen beschuldiging, gewoon nieuwsgierig.
    Die worden meestal weggehaald, show me the light. Want er zijn zoveel threads die ik in de gaten moet houden.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34862844
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die worden meestal weggehaald, show me the light. Want er zijn zoveel threads die ik in de gaten moet houden.
    agie kan je even veranderen naar #23

pi_34862851
    zoals ik zei, geen beschuldigingen. Gewoon nieuwsgierig. Mensen die alleen maar trollen en flame-baiten, wat wordt daar aan gedaan, om de leefbaarheid van Fok in stand te houden?
    pi_34862909
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 13:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

agie kan je even veranderen naar #23

[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #23
    Done.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34862927
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
    zoals ik zei, geen beschuldigingen. Gewoon nieuwsgierig. Mensen die alleen maar trollen en flame-baiten, wat wordt daar aan gedaan, om de leefbaarheid van Fok in stand te houden?
    flamebaiten wordt zowiezo aangepakt en trollen tsja, ligt er maar net aan wat je onder trollen verstaat.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34863070
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 13:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

flamebaiten wordt zowiezo aangepakt en trollen tsja, ligt er maar net aan wat je onder trollen verstaat.
    systematisch provocerende opmerkingen plaatsen.
    pi_34863091
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

systematisch provocerende opmerkingen plaatsen.
    Als het echt puur en alleen om te provoceren is worden die weggehaald.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34863163
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 13:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Done.
    thnx
    pi_34864565
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 14:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als het echt puur en alleen om te provoceren is worden die weggehaald.
    de user, of de posts?
    pi_34876346

Kan ik hier een klacht over BansheeBoy deponeren?

Wel, het volgende. Ik wil een schadeclaim indienen wegens met voorbedachte rade gezorgd te hebben dat mijn lachspier verkrampte en mijn blaassluitspier spontaan openging en daarmede mijn kleding bevuilde. Door mijn ongecontrolleerde bewegingen hierop volgend is een halve beker koffie over mijn toetsenbord gegaan en de ander helft die ik in mijn mond had versproeid over mijn scherm. De aanleiding was een topic over het zoontje van zijn vriend Theo van Gogh om deze preventief op te sluiten wegens toekomstige moslimhaat.
      woensdag 8 februari 2006 @ 20:28:38 #265
    13462 BansheeBoy
    pi_34876916
    Dr. Nikita, waar heb jij het over? Je kunt toch niet ontkennen dat het zeer reëel is dat zijn zoon hem wil wreken?

²
    pi_34877259
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
    Dr. Nikita, waar heb jij het over? Je kunt toch niet ontkennen dat het zeer reëel is dat zijn zoon hem wil wreken?

²

Je hebt onderstaande link moedwillig geplaatst in EU #23 topic

Een theorie over het zoontje van wijlen Theo van G.

doe s wat aan je icon luilak............
      woensdag 8 februari 2006 @ 22:28:05 #267
    13462 BansheeBoy
    pi_34882662
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 20:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja DaveHarris refereerde ernaar vandaar dat ik dat stuk postte. Over het icon, hoe kom ik er weer aan? In het profiel staat het er nl. niet..

²
    pi_34882732
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja DaveHarris refereerde ernaar vandaar dat ik dat stuk postte. Over het icon, hoe kom ik er weer aan? In het profiel staat het er nl. niet..

²
    wel in je fotoboek toch?
    pi_34883784
    meki heeft trouwens de kunst der discussiëren nog steeds niet onder de knie.

Roepen om het roepen, zonder te onderbouwen. Wat moet je hier nou nog mee? [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #23 en verder.
    pi_34884146
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef SocialDisorder het volgende:

Roepen om het roepen, zonder te onderbouwen. Wat moet je hier nou nog mee? [Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #23 en verder.
    kijk eerst naar je zelf voordat je naar andere mensen kijkt
    pi_34884240
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef Meki het volgende:

[..]

kijk eerst naar je zelf voordat je naar andere mensen kijkt
    doe ik standaard, ik heb een spiegel aan m'n deur hangen
      woensdag 8 februari 2006 @ 23:11:50 #272
    89730 Drugshond
    pi_34884893
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 22:47 schreef SocialDisorder het volgende:

Goeie vraag, maar ik kan er ook niet zoveel mee.
    Ook achter de schermen wordt meegedacht/besproken hoe e.e.a. beter kan. Ik heb hem al verschillende keren gewezen op de discussie van gisteren. Om zijn discussies beter uit te diepen. Zijn reakties zijn nog steeds zeer eenzijdig zonder enige vorm van diepgang of onderbouwing. Maar hij voegt wel bruikbare bronnen/links toe aan het topic. Maar gelukkig begint het item wat te zakken op de nieuwsladder. En de rek is eruit.
    Hoe je het ook belicht... het blijft een paradox wat nu werkelijk vrije meningsuiting is. En tot hoever je mag gaan. En die paradox is niet oplosbaar, zelfs na #23 deeltjes loop je nog steeds tegen de blinde muur. Ik ben lang geleden al gestopt met inhoudelijk op het item te reageren want het topic zit qua inhoud muurvast in een soort pat-stelling. Maar ik heb me wel voorgenomen om nog meer selectief te lezen wie nog wat nuttigs in deze materie te melden heeft.
    pi_34885132
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ook achter de schermen wordt meegedacht/besproken hoe e.e.a. beter kan. Ik heb hem al verschillende keren gewezen op de discussie van gisteren. Om zijn discussies beter uit te diepen. Zijn reakties zijn nog steeds zeer eenzijdig zonder enige vorm van diepgang of onderbouwing. Maar hij voegt wel bruikbare bronnen/links toe aan het topic. Maar gelukkig begint het item wat te zakken op de nieuwsladder. En de rek is eruit.
    Hoe je het ook belicht... het blijft een paradox wat nu werkelijk vrije meningsuiting is. En tot hoever je mag gaan. En die paradox is niet oplosbaar, zelfs na #23 deeltjes loop je nog steeds tegen de blinde muur. Ik ben lang geleden al gestopt met inhoudelijk op het item te reageren want het topic zit qua inhoud muurvast in een soort pat-stelling. Maar ik heb me wel voorgenomen om nog meer selectief te lezen wie nog wat nuttigs in deze materie te melden heeft.
    met gasten als triggershot kun je tenminste een discussie voeren, wordt inhoudelijk gereageerd, er wordt geluisterd naar elkaars mening, en meningen worden onderbouwd.
    Meki knalt er gewoon wat in, en verkoopt het als de ultieme waarheid. Alles wat er tegen ingaat, onderbouwd en wel, is ofwel een verzinsel, ofwel propaganda, ofwel een zionistisch complot.
    pi_34885194
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik heb wat aan me meningen aan gedaan zodat ze niet meer echt eenzijdig meer zijn. Ik volg alleen mijn mening. en ik herhaal het niet.

Alleen vind ik dat mensen die hierover klagen zelf persoonlijke aanvallen uitvoeren etc. zij zijn verkeerd bezig . ik volg gewoon de discussie alleen vind ik jammer dat ik daarop word aangesproken, terwijl ze niet erg zijn
      woensdag 8 februari 2006 @ 23:22:48 #275
    89730 Drugshond
    pi_34885289
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 20:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

DaveHarris begon over het bewuste topic, en BSB gaf de tijdsaanduiding + link aan wanneer het bewuste topic was aangemaakt (topic is uiteindelijk door SideKick gesloten).
    Deze postings vallen onder offtopic gemiep en voegen niets toe, en zijn weggehaald uit het Ophef 'Eu' spotprenten #23 topic
    .
    pi_34885381
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

met gasten als triggershot kun je tenminste een discussie voeren, wordt inhoudelijk gereageerd, er wordt geluisterd naar elkaars mening, en meningen worden onderbouwd.
    Meki knalt er gewoon wat in, en verkoopt het als de ultieme waarheid. Alles wat er tegen ingaat, onderbouwd en wel, is ofwel een verzinsel, ofwel propaganda, ofwel een zionistisch complot.
    Dan voer je met mij toch geen discussie ??
    is dat soms moeilijk
    pi_34885719
    dit is dan ook de laatste post waarin ik op meki reageer.

[Centraal] Ophef over 'Eu' spotprenten #23
      woensdag 8 februari 2006 @ 23:52:28 #278
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_34886439
    quote:
    Op dinsdag 7 februari 2006 21:29 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Wanneer ga je je verhaal bij Rover uit de doeken doen? Ze hebben tegenwoordig een reizigersdagboek, ze zullen vast heel blij zijn met jouw bijdrage.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ◢◤
      donderdag 9 februari 2006 @ 00:06:57 #279
    89730 Drugshond
    pi_34886946
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef Meki het volgende:
    Ik heb wat aan me meningen aan gedaan zodat ze niet meer echt eenzijdig meer zijn. Ik volg alleen mijn mening. en ik herhaal het niet.
    Goed ff bezig geweest met wat knip en plakwerk van reeks #18 t/m #23
    quote:
  • Denemarken krijgt alsmaar een slechte naam
  • ik de acherlijke cultuur die graag beledigt nog steeds mensen aan het kwesten ??
  • Denemarken gaat nu ook holocaust ontkennen
    spotprenten maken heeft nog niks met ontkenning te maken
  • Diegene die zielig zijn . zijn mensen die het goedkeuren van beledigen . Mensen die mensen beledigen in hun waarde zijn pas zielig. Mensen die onnodig mensen kwetsen die zijn pas zielig en dat ambassades in fik steken zijn de gevolgen ervan
  • Moslims hechten zich veel aan hun geloof en dat zijn de waardes van de Moslims
    Moslims geloven streng in de Islaam . respect uiten is het enige wat je kan doen in plaats van het constant maar beledigen
  • dat was eerst beledigen . Het kwetsen van mensen is fout en verkeerd maar sinds deze week is het goed
  • dat het nu toegestaan is . je mag iedereen kwetsen in hun geloof en waarden .
  • Ze zijn boos op Europa omdat Europa constant bezig is met beledigen . en daarom gaan ze vreedzaam protesteren. Soms kan het uit de hand lopen. ik vind dit goed omdat ze protesteren tegen de baldadigheid van Europe
  • omdat ze protesteren tegen Europa baldadigheid
    ze zijn woedend op Europa en daarom protesteren ze
  • Nee Europa die laat het toe dat Islaam wordt beledigd maar als er iets over holocaust wordt gezegd dan laten ze dat niet toe
  • Of ze laten iedereen beledigen of helemaal niemand
  • Als Europa nou afstand nam van beledigen hoefden we niet over de holocaust te hebben
    nu denkt iedereeen dat we elkaar mogen beledigen
  • Zeer triest waarom maken ze geen wet voor het beledigen van religies
  • Maar nu lokken ze het weer uit door het goedkeuren van beledigen van een religie waar een miljard mensen aan gelooft . Ik had beter gezien dat iedereen hier afstand nam . nu gaan we elkaar beledigen en dat lokt juist racisme uit . Als we elkaar gaan beledigen lokken wij de racisme
  • Ambassades in de fik steken zijn gevolgen ervan
  • Omdat iedereen nu denkt dat je iedereen mag beledigen in zijn waarde
    dus daarom gaan mensen ook joden beledigen omdat het nu toegestaan is
  • dat weten de mensen niet . En ik vind jammer dat holocaust wordt erbij gehaald dat hoefde niet ? maar omdat Europa dom bezig is en beledigen van mensen goed keurt gaan men dit toch bijhalen
  • Ik had liever dat we niemand mochten beledigen in hun waarde maar dat kan niet meer
  • Dat weten de mensen nu niet . iedereen denkt dat je iedereen mag beledigen . en dat heeft erg gevolgen voor later
  • Het is ook een zwaktebod wat Europa doet massaal beledigen van een geloof
  • De overheid moet het gaan oplossen zoals het verbod opstellen van beledigen een bepaalde bevolkingsgroep in hun waarde
  • mensen die zo denken zijn voorstander van beledigen mensen in hun waarde
  • dat is anders dan mensen beledigen in hun waarde
  • ik wil enkel alleen dat mensen elkaar niet gaan beledigen
  • Jammer maar dat is de schuld van Europa omdat ze niet afstand nemen van beledigen
  • Juist Denemarken wat er daarna komt zijn gevolgen
  • Nee Denemarken wou bewust gaan provoceren ze houden toch daarvan
    en nu moeten zij eronder gaan lijden .
  • Europa heeft ons deze week laten zien dat je iedereen mag beledigen . dat is juist een slechte stap nu krijgen wij voor niemand respect
  • Willen jullie nou dat ik andere mensen nu ook moet gaan beledigen zoals wat AEL en Europa deed
    moet ik hetzelfde doen ??moet ik dan ook naar de niveau gaan ?
  • Maar vind jij dat Beledigen van mensen in hun waarde kan ?? dus voor Europa en AEL
  • dat is niet gebeurd maar van Denemarken is wel gebeurd
  • humor vindt jij
    alle Moslims vinden dit schandalig en daarom protesteren ze hier tegen
    en als Denemarken dat mag doen mag Iran ook
  • Jep - zoals in Europa het belegen tegenwoordig gelijk aan vrijheid van meningsuiting staat
  • dat zijn protesten die uit de hand lopen dankzij Europa. Vele Moslimlanden hebben dat veroordeeld het laffe protesten . Nou moet Denemarken en andere landen zijn excuces aanbieden
  • Nou hebben ze een aanleiding om dat te gaan doen
    en de aanleiding is Denemarken
  • Als het na Denemarken is gebeurt dan is het vrijheid van meningsuiting
  • dat is een reactie van de grove beledigingen van Europa richting Moslims en dat had Denemarken kunnen weten
  • Nee vanaf deze week mag je iedereen beledigen in Europa
  • Zoals in Europa een hele groep mag je dood beledigen
  • het enige wat ik vraag is om niemand te beledigen in hun waarde
  • wat denk je ? ik heb vrijheid van beledigen en meningsuiting
  • respect komt nu van Europa kant al helemaal niet daar komt belediging vandaan
  • de Deense krant is ook een terroristische krant want die zaait onrust en wie onrust zaait is een terorrist
  • jij ook jij vindt beledigen toegestaan en daarmee zaai je onrust dan ben jij ook een terrorist
  • jawel ook met woorden ben je een terrorist
  • jawel hij vindt beledigen goed en daarbij is hij een extremist
  • Nee want ik beledig niemand in zijn waarde
  • Europa heeft juist een groot imagepobleem omdat ze geen afstand nemen van beledigen.
  • dat mag vanaf deze week
  • om zo aan de mensen zien aan wie deze haatprenten zijn gericht dat ze tegen haatprenten zijn en geen mensen willen kwetsen in hun waarde
  • Sinds deze week is Beledigen goedgekeurd door Europa
    daarom steun ik ook de AEL met hun spotprenten
  • Zo triest dat het zover moest komen dat we zelf de holocaust erbij moesten halen maar dat is volgens EUROPA geen beeldiging meer dus mogen we ermee spotten
  • sorry dit is vrijheid van meningsuiting
    sinds deze week mag je iedereen beledigen dus ook joden
  • dat ziet Europa wel zitten en daarom is het ook vrijheid van beledigen hier in Europa
  • dat is heel anders dan massaal goedkeuren van kwetsen van mensen
  • Tel het aantal keer dat je Denemarken de schuld geeft...of Europa de schuld dat mensen in hun waarde gelaten moeten worden. En dat deze week alles mag. Alles onder de noemer van vrije meningsuiting toch ?
    Het aantal keren dat ik de haatzaaiende imam tegenkwam was 0 keer.
    Dat die prenten eerder op de Arabische top zijn besproken was ook 0 keer.
    Dat de rellen georganiseerd zijn is ook niet echt belicht.
    quote:
    Alleen vind ik dat mensen die hierover klagen zelf persoonlijke aanvallen uitvoeren etc. zij zijn verkeerd bezig . ik volg gewoon de discussie alleen vind ik jammer dat ik daarop word aangesproken, terwijl ze niet erg zijn
    Mwah mwah... ik denk dat de meeste mensen bovengenoemde postings al zovaak hebben gezien dat ze er geen acht meer opslaan. Ze gaan omgekeerd liggen te vervelen of op de man spelen. Het geeft niet echt een genuanceerd plaatje van het hele gebeuren. Hoe ik ook mijn best doe. Het is herhaling op herhaling. Vaak 2 of 3 x dezelfde posts in hetzelfde topic met een iets andere woordkeuze. Maar geen verdieping van de stelling waar je achterstaat.

Tja.. met one-liners valt het ook moeilijk discussie te voeren. Omdat elke keer dezelfde of een iets aangepaste stelling voorbij komt.

De nieuwslinks die je post zijn wel goed.. Maar ze zijn meestal ook eenzijdig belicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 09-02-2006 01:10:27 ]
    pi_34891601
    quote:
    Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef Drugshond het volgende:

[..]

DaveHarris begon over het bewuste topic, en BSB gaf de tijdsaanduiding + link aan wanneer het bewuste topic was aangemaakt (topic is uiteindelijk door SideKick gesloten).
    Deze postings vallen onder offtopic gemiep en voegen niets toe, en zijn weggehaald uit het Ophef 'Eu' spotprenten #23 topic
    .
    Je hoefde het van mij niet weg te halen hoor, dat was niet mijn intentie anders had ik dat rechtstreeks wel gevraagd zonder omwegen. Sja, en offtopic geneuzel is er altijd wel. Het gaat mij alleen storen als het pagina's lang duurt.

Ik vond het alleen leuk om dit hilarisch gebeuren te delen met andere fokkertjes.
      donderdag 9 februari 2006 @ 10:04:13 #281
    13462 BansheeBoy
    pi_34892262
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 09:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

Ik vond het alleen leuk om dit hilarisch gebeuren te delen met andere fokkertjes.
    Verklaar je nader, hoezo "hilarisch"?

²
    pi_34893345
    Ik vraag me af, hoe vaak mag iemand dubbelposten, voordat hij een (tijdelijke) ban krijgt?
    pi_34893746
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 10:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Verklaar je nader, hoezo "hilarisch"?

²
    quote:
    Wel, het volgende. Ik wil een schadeclaim indienen wegens met voorbedachte rade gezorgd te hebben dat mijn lachspier verkrampte en mijn blaassluitspier spontaan openging en daarmede mijn kleding bevuilde. Door mijn ongecontrolleerde bewegingen hierop volgend is een halve beker koffie over mijn toetsenbord gegaan en de ander helft die ik in mijn mond had versproeid over mijn scherm. De aanleiding was een topic over het zoontje van zijn vriend Theo van Gogh om deze preventief op te sluiten wegens toekomstige moslimhaat.
      donderdag 9 februari 2006 @ 11:26:01 #284
    89730 Drugshond
    pi_34894103
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 10:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    Ik vraag me af, hoe vaak mag iemand dubbelposten, voordat hij een (tijdelijke) ban krijgt?
    Als moderators zijn we ook niet alleswetend en een deel van deze materie wordt op dit moment achter de schermen besproken. Ik kan daar vooralsnog nog geen kwalitatieve of kwantitatieve uitspraak over doen. Kijk je dan alleen naar het postgedrag of ook naar de invloed die deze persoon heeft ?
    Je vraag lijkt simpel... maar is veel complexer dan je denkt.
      donderdag 9 februari 2006 @ 11:29:52 #285
    89730 Drugshond
    pi_34894193
    nou ik vind dat er sec gekeken zou moeten worden naar dubbelposten.. twee keer waarschuwing, bij de derde keer een ban.

de invloed van deze persoon zou niet centraal moeten staan bij die vraag, alhoewel het zeker zo is dat bepaalde personen nogal irritant zijn in het algemeen.. die dubbelposten vallen dan extra op
      donderdag 9 februari 2006 @ 16:11:29 #287
    131546 Vulkan
    The Purple Cow
    pi_34903638
    Gisteren had ik een topic geopend ''Mailtje over Boycotten van Deense producten''.

Ineens was mijn topic verdwenen. Er is niet eens een slotje opgezet, het is compleet verdwenen. Ook in mijn postgeschiedenis.

Nu hoeft het niet per se terug van mij, maar ik wil wel graag weten waarom het er is afgehaald?
    Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
      donderdag 9 februari 2006 @ 22:34:03 #288
    89730 Drugshond
    pi_34918251
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 16:11 schreef Vulkan het volgende:
    Gisteren had ik een topic geopend ''Mailtje over Boycotten van Deense producten''.

Ineens was mijn topic verdwenen. Er is niet eens een slotje opgezet, het is compleet verdwenen. Ook in mijn postgeschiedenis.

Nu hoeft het niet per se terug van mij, maar ik wil wel graag weten waarom het er is afgehaald?
    Die is niet weg.. die is gemerged met de reek [Ophef 'Eu' spotprenten #2x]
    x = [0,1,2,3,4...]
      † In Memoriam † donderdag 9 februari 2006 @ 23:03:59 #289
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34919679
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 11:29 schreef Drugshond het volgende:
    We gaan het hier toch niet hebben over Theo van Gogh en/of zijn zoontje
    Give me a break.

Leuk hé? Dit soort toestanden.
      donderdag 9 februari 2006 @ 23:53:20 #290
    89730 Drugshond
    pi_34921923
    quote:
    Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef NorthernStar het volgende:

Leuk hé? Dit soort toestanden.
    Slim he, de meeste stokpaardjes van je tegenstanders kennen. Voordat het [GC]/[KLB] debat nog moet beginnen.

En rel kan soms heel leuk zijn . Maar dan moet het niet gaan over oude koeien die nog ergens in de sloot liggen.
      vrijdag 10 februari 2006 @ 00:55:30 #291
    93304 Orealo
    Tsu Tsu Tsunami!!!
    pi_34923916
    Drugshond het spijt me
      † In Memoriam † vrijdag 10 februari 2006 @ 07:21:02 #292
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_34927239
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 07:13 schreef Calella het volgende:

[..]

Lijkt mij dat jij even Chris Rock's "Bring the Pain" moet kijken en dan voornamelijk het gedeelte: "Niggas vs. Black People."
    Want? Als men dat gezien heeft ga je het voortaan automatisch ook over niggers hebben enzo?

Ik reageer hier om het topic niet te vernaggelen
    pi_34947161
    Taqiyya and kitman

Kan de titel veranderd worden in "Taqiyya bron Moeizame Cartoon Discussie"

[ Bericht 2% gewijzigd door typtypo op 10-02-2006 21:12:59 ]
    "Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
    www.jihadwatch.org
    pi_34949605
    foutje

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2006 21:26:07 ]
    pi_34953926
    Nederland wilt graag Submission 2

Lijkt mij een doodsverwensing .
    pi_34954438
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef Roi het volgende:
    Nederland wil graag Submission 2

Lijkt mij een doodsverwensing .
    Het is net als hetzelfde doodwensing als Osama Bin laden en terroristen
    en die wensen wij het liefst dood

En trouwens is dit geen doodwensing . ik had liever dat ze 10 km onder de grond was
    pi_34954956
    Waar is het topic gebleven dat ik heb geopend over de moslim protesten in Maastricht in NWS? Het is helemaal weg. Niet eens een slotje!
    pi_34954982
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
    Waar is het topic gebleven dat ik heb geopend over de moslim protesten in Maastricht in NWS? Het is helemaal weg. Niet eens een slotje!
    Verbrand waarschijnlijk
    pi_34955019
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Verbrand waarschijnlijk
    Ga je avatar even maken voordat je grappig probeert te doen!
    pi_34955033
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef _The_General_ het volgende:
    Replique autolog:
    Topics (817227,817248) samengevoegd in dit topic.
    pi_34955044
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ga je avatar even maken voordat je grappig probeert te doen!
    Hij was nogal leuk, dat moet je toegeven.

Maar kon het niet gewoon in het algemene cartoon topic dan?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')