Raakt jou ergens - je zegt het goed. Bij mij springen de veters uit de schoenen.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dramatisch of niet... het stukje proza laat meer dan duidelijk zien hoe middels een salami-techniek een volk / groep mensen letterlijk afgesneden kan worden door de buitenwereld zonder kritiek te mogen uiten.
De bezieling van deze post raakt me ergens... en ergens is dit precies waar het nu om gaat. Waar zijn de grenzen van vrijheid van meningsuiting als deze weer langzaam weer ingebonden moeten worden door (aktie = - reaktie) van buitenaf.
Cindy Sheehan werd gearresteerd vanwege de tekst op haar T-shirt. Hoezo vrijheid van meningsuiting? En je hoeft Irving ook niet serieus te nemen, feit is wel dat hij vastzit vanwege het uiten van zijn overtuiging. Het ene mag wel, het andere mag niet.quote:Irving is geen partij voor mij... die neem ik niet serieus. En een Cindy Sheehan die ik niet kan plaatsen in deze context..
Voor zo'n reeks zou je de OP 'moeten' gebruiken voor achtergrondinfo. Dan is iedereen na het lezen van de OP gelijk weer bij en kan inspringen. Ideaal voor info en artikeltjes die anders verzuipen en wegzakken tussen alle posts. Tenminste dat was mijn insteek.quote:De OP is geen persoonlijke belichting mijnerzijds, maar wel een leuke dwarsdoorsnede waarop (op een fatsoenlijke manier) de discussie voortgang kan vinden. En ja ik heb wat grollen gezien van een OP om de discussie (binnen 1 post) omver te werpen.
Nope, al wil zou het vanaf vandaag rustig zijn dan pruttelt het nog wel een paar weken na. Onvergelijkbare grootheden maar met Van Gogh werd er maanden nadien nog in de topics / reeks gepost.quote:Ik blijf de nieuwsfeitjes volgen en als dit topic niet in de pas gaat lopen met de lopende gebeurtenissen gaat het op slot. +/- #4700 posts met of zonder goede OP lijkt me genoeg om de situatie ruim en uitvoerig te belichten en alle troeven en stokpaardjes uit te spelen.
(denk je zelf ook niet).![]()
Nee dat denk ik ook niet. Het momentum is er nog niet uit. Plus dat er sowieso nog genoeg over te zeggen valt.quote:Deze situatie kan morgen of overmorgen weer geheel anders uitpakken omdat ik nog niet het gevoel heb dat de geest weer in de fles is.
Loopt ie nog?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:09 schreef Drugshond het volgende:
Aanvraag loopt
Centraal Ophef over 'EU' Spotprenten #13quote:Op maandag 6 februari 2006 11:37 schreef stukovich het volgende:
[..]
En jij bent 1 of the few, shit nigger. Wil je weten hoe vaak Meki belachelijk is gemaakt, douw die beschuldigende vinger in je reet en wijs naar jezelf.
tja, hoevaak heb jij Meki niet belachelijk gemaakt, maar ja. Zelfreflectie is nogal moeilijk he als je een bord voor je kop hebt.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
Centraal Ophef over 'EU' Spotprenten #13
Ik ben normaal aan het discussieren en probeer zelfs met meki een gesprek te voeren....
laat hem iemand anders zwart maken niet mij ...
Done.... ze mogen hier kweken & kwakken. Eindelijk weer eens wat anders dan een spotprentje.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:02 schreef NewOrder het volgende:
Kunnen SCH en FuifDuif in Uitzetting Taïda [deel 3] tot de orde worden geroepen? Ze kunnen hun haat/liefde verhouding vast ook via andere communicatiemiddelen tot uiting brengen, zonder dat wij daar last van ondervinden.
" Gewoon je mening" ? Ik neem dat je in het dagelijks leven je mening wat anders brengt dan hier.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:12 schreef FuifDuif het volgende:
SCH is gewoon gefrustreerd. Hij moet mij voortdurend hebben, terwijl ik, net als iedereen, gewoon mijn mening geef. Ik heb keer op keer aangegeven dat ik niets tegen Taïda heb en zelfs dat ik haar wel begrijp vanuit haar positie. Ik snap niet waarom SCH de gehele tijd op mij loopt af te geven.
Geldt dat niet voor iedereen?quote:Op maandag 6 februari 2006 19:17 schreef gelly het volgende:
[..]
" Gewoon je mening" ? Ik neem dat je in het dagelijks leven je mening wat anders brengt dan hier.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef Drugshond het volgende:
ff wachten op SCH![]()
ik hoop wel dat een paar sigaren (van Fidel himself) heeft meegenomen
Doei he, stinkert.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Ik ga lekker uit eten, veel plezier met zijn allen
Huilie, zo werkt Fok! nu eenmaal. Als je het niet aankunt, ga dan naar R&P of kom niet op dit forum.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Fatsoensnormen gelden niet op internet ? Lekker he, die anonimiteit.
In [NWS] zijn altijd fatsoenlijke postings te vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef FuifDuif het volgende:
Huilie, zo werkt Fok! nu eenmaal.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef sigme het volgende:
Mutant01!
Ik vertrek morgen, richting de zon. Ik zal aan je denken, vanuit het mooi Marokko. Insh'Allah, natuurlijk.
Het komt niet in je op dat dat soort post niet echt bijdragen aan een normale discussie ? Sowieso vraag ik me af wat je hier doet want aan een discussie lijk je toch al geen behoefte te hebben. Blijf lekker op de FP zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Huilie, zo werkt Fok! nu eenmaal. Als je het niet aankunt, ga dan naar R&P of kom niet op dit forum.
Owwwww poepie, ik zal je missen en geniet ze daaroquote:Op maandag 6 februari 2006 19:28 schreef sigme het volgende:
Mutant01!
Ik vertrek morgen, richting de zon. Ik zal aan je denken, vanuit het mooi Marokko. Insh'Allah, natuurlijk.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:22 schreef Drugshond het volgende:
Bedankt voor de sigaren...
*Kolere* weer geen rel![]()
Ik heb niet zoveel last van het topic.. en ergens staat hij wel goed in [NWS]quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:13 schreef NewOrder het volgende:
NS gijzelt honderden reizigers in trein
Dit is geen nieuws, er ontbreekt namelijk een verifieerbare bron. Schopje KLB lijkt me.
Als er werkelijk wat was gebeurd, had het allang de media gehaald. Maar nergens valt ook maar iets te lezen over dit voorval. Daaruit mag je concluderen dat Oversight van een mug een olifant heeft gemaakt en hij hoogstwaarschijnlijk de enige is die zich er druk over heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:13 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb niet zoveel last van het topic.. en ergens staat hij wel goed in [NWS]
Het is inderdaad geen bron-verhaal-conclusie topic (zoals bij een nieuwsbericht). Maar wel een plausibele (echt) gebeurd scenario. Ik beschouw het even als een soort brand of ongeluk topic die je af te toe ook wel eens in [NWS] ziet.
Dat is een vrijbrief voor iedereen om voortaan zijn persoonlijke actualiteiten in NWS te posten. Een bronvermelding is immers niet meer nodig zolang het verhaal maar geloofwaardig is.quote:Het topic an sich heeft ook juridische bagage waarbij het wellicht in [WGR] zou passen. Maar als TS het bewuste topic in [NWS] wil hebben en hij verstoord de rest van de topics niet. Zie ik persoonlijk geen noodzaak om het bewuste topic te kicken.
Een discussie die nergens meer over gaat. En waar is TS zelf gebleven?quote:En wat wellicht nog belangrijker is.... er is nog steeds een discussie gaande. Dus het het heeft bestaansrecht.
Het is nooit te laat om een topic te verplaatsen. En het aantal postings is al helemaal geen geldige reden om een topic niet te verplaatsen; het gaat immers om de inhoud van het topic, niet om de grootte ervan.quote:Bij 10 postings had ik hem wellicht nog kunnen kicken.. Met 200+ postings mag de TS zelf beslissien waar het topic thuishoort.
Zonder feedback laat ik hem verder in [NWS]-draaien.
Een trein die 20 minuten te laat of bewust te ver is doorgereden haalt de media niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:22 schreef NewOrder het volgende:
Als er werkelijk wat was gebeurd, had het allang de media gehaald. Maar nergens valt ook maar iets te lezen over dit voorval. Daaruit mag je concluderen dat Oversight van een mug een olifant heeft gemaakt en hij hoogstwaarschijnlijk de enige is die zich er druk over heeft gemaakt.
Ik noemde niet voor niks een ongeluk of een brand topic. Die nog niet gevalideerd zijn.quote:Dat is een vrijbrief voor iedereen om voortaan zijn persoonlijke actualiteiten in NWS te posten. Een bronvermelding is immers niet meer nodig zolang het verhaal maar geloofwaardig is.
Geen idee laatste post is van maandag 6 februari 2006 (gisteren dus)quote:Een discussie die nergens meer over gaat. En waar is TS zelf gebleven?
Niet helemaal waar... TS bepaald de topic bij starten. Topic heeft vruchtbare grond gevonden en begint een eigen virtueel leven te leiden.quote:Het is nooit te laat om een topic te verplaatsen. En het aantal postings is al helemaal geen geldige reden om een topic niet te verplaatsen; het gaat immers om de inhoud van het topic, niet om de grootte ervan.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oversight, het spijt me dat ik het moet zeggen, maar die smileys voor je zin maken een nogal denigrerende indruk. Met name het consequente gebruik vanen
en
is een vorm van nonverbaal afzeiken. In een serieuze discussie kan je dat beter achterwege laten. Ik vind het een lompe manier van discussie voeren met weinig respect voor je discussiepartners.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:13 schreef Drugshond het volgende:
Ik beschouw het even als een soort brand of ongeluk topic die je af te toe ook wel eens in [NWS] ziet.
quote:Het topic an sich heeft ook juridische bagage waarbij het wellicht in [WGR] zou passen. Maar als TS het bewuste topic in [NWS] wil hebben en hij verstoord de rest van de topics niet. Zie ik persoonlijk geen noodzaak om het bewuste topic te kicken.
En wat wellicht nog belangrijker is.... er is nog steeds een discussie gaande. Dus het heeft bestaansrecht.
Bij 10 postings had ik hem wellicht nog kunnen kicken.. Met 200+ postings mag de TS zelf beslissien waar het topic thuishoort.
Zonder feedback laat ik hem verder in [NWS]-draaien.
Drugshond 4 president!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:57 schreef Drugshond het volgende:
@Triggershot zo beter ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Euhm ik heb een ander bezwaar tegen het treintopic:
[..]
Een punt achter een zin geeft je zin geen suggestieve lading. Een smiley doet dat wel. Zeker als het een smiley is alsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:01 schreef Oversight het volgende:
[..]
lieve ..-._---_-.-
Als ik nou morgen bezwaar maak tegen jouw gebruik van leestekens zoals het zetten van een punt achter iedere zin,... maakt dat dan dat jij ermee stopt?
......
![]()
....en nu ff een parallel trekken naar de smiley's...
![]()
Als ik ga beginnen over juist/correct taalgebruik, smileys bij een ontopic post en zou daar een meetlat voor moeten maken van wat wel of niet mag .. Dan zou het wel eens heel stil kunnen worden op Fok!.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Euhm ik heb een ander bezwaar tegen het treintopic:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:09 schreef Drugshond het volgende:
Je hoeft de post niet te lezen.... je mag hem lezen.
Wanneer ga je je verhaal bij Rover uit de doeken doen? Ze hebben tegenwoordig een reizigersdagboek, ze zullen vast heel blij zijn met jouw bijdrage.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:53 schreef Oversight het volgende:
Precies zoals ie bedoeld is, TS staat garant voor echtheid van door hem geposte feiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |