Ja want Israel heeft precies dezelfde wet als Denemarken natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
kunnen alle moslims eindelijk ook de deense klanten officieel aanklagen .
of word ik nu gek.
Die over het ontkennen van de holocaust is al door de stoere man van zijn site gehaald. Hij scheet blijlbaar toch in zijn broek voor de aanklacht.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:45 schreef 1ofthefew het volgende:
waar staan die prenten eigenlijk op die site?
Volgens mij konden de moslims de krant wel aanklagen hoor, alleen ze vonden het beter om er overdreven op te reageren na een kwart jaar...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
voor antisemitisme ,
als er iets antisemiet is deze tijden is het israel wel trouwens.
anyway..
wegens de spotprenten op hun site dus..
nou word ie mooi , als abu jaja vervolgd (of wie ze tekenden / plaatsten) kan worden hierom
of word ik nu gek.
Ze doen het iig via de officiele weg...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
niet? israel heeft een superieure wet waarmee ze alles kan aanklagen ?
Maar wat heeft het er mee te maken dat Israel een staat is die gesticht is? Iedereen kan officieel aanklagen, het feit dat dit niet gebeurde ligt niet bij Israel of Denemarken oid...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef BaajGuardian het volgende:
tja omdat ze een erkende (natuurlijk , door europa zelf gesticht) staat hebben
vriendjespolitiek e.d. ?
wie kan israel aanklagen ?
ok ik ga offtopic , (in mn eigen topic nog wel)
anyway , hopelijk worden al deze misselijkmakende acties van provocatie dmv spotprenten over en weer snel gestaakt en gaat men wettelijk die krant die ermee begon aanklagen.
aangezien dat harrassment is , wat verboden is.
dacht ik zo.
Nope, want dat waren spotprenten die nog waar waren ook gezien de reacties van de moslim hooligans, geen aanzetten tot moord of het ontkennen van de holocaust, groot verschilquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
voor antisemitisme ,
anyway..
nou word ie mooi , als abu jaja vervolgd (of wie ze tekenden / plaatsten) kan worden hierom
of word ik nu gek.
Wil je me vertellen dat de Duitsers de Joden slechts aan het keppeltje herkenden?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:54 schreef BaajGuardian het volgende:
moslims worden als ras behandeld met deze beledigingen (joden een ras? ahum)
Joden zijn geen ras, maar een volk.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Wil je me vertellen dat de Duitsers de Joden slechts aan het keppeltje herkenden?
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:49 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Volgens mij konden de moslims de krant wel aanklagen hoor, alleen ze vonden het beter om er overdreven op te reageren na een kwart jaar...
Klopt, en dat is hun goed recht... maar ambassades in brand steken en haatzaaiende massademonstratiesquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
voor antisemitisme ,
anyway..
of word ik nu gek.
doen ze dat ja?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef Meki het volgende:
Israel ziet het verkeerd . AEL doet beroep op zijn meningsuiting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |