Ja want Israel heeft precies dezelfde wet als Denemarken natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
kunnen alle moslims eindelijk ook de deense klanten officieel aanklagen .
of word ik nu gek.
Die over het ontkennen van de holocaust is al door de stoere man van zijn site gehaald. Hij scheet blijlbaar toch in zijn broek voor de aanklacht.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:45 schreef 1ofthefew het volgende:
waar staan die prenten eigenlijk op die site?
Volgens mij konden de moslims de krant wel aanklagen hoor, alleen ze vonden het beter om er overdreven op te reageren na een kwart jaar...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
voor antisemitisme ,
als er iets antisemiet is deze tijden is het israel wel trouwens.
anyway..
wegens de spotprenten op hun site dus..
nou word ie mooi , als abu jaja vervolgd (of wie ze tekenden / plaatsten) kan worden hierom
of word ik nu gek.
Ze doen het iig via de officiele weg...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
niet? israel heeft een superieure wet waarmee ze alles kan aanklagen ?
Maar wat heeft het er mee te maken dat Israel een staat is die gesticht is? Iedereen kan officieel aanklagen, het feit dat dit niet gebeurde ligt niet bij Israel of Denemarken oid...quote:Op maandag 6 februari 2006 00:56 schreef BaajGuardian het volgende:
tja omdat ze een erkende (natuurlijk , door europa zelf gesticht) staat hebben
vriendjespolitiek e.d. ?
wie kan israel aanklagen ?
ok ik ga offtopic , (in mn eigen topic nog wel)
anyway , hopelijk worden al deze misselijkmakende acties van provocatie dmv spotprenten over en weer snel gestaakt en gaat men wettelijk die krant die ermee begon aanklagen.
aangezien dat harrassment is , wat verboden is.
dacht ik zo.
Nope, want dat waren spotprenten die nog waar waren ook gezien de reacties van de moslim hooligans, geen aanzetten tot moord of het ontkennen van de holocaust, groot verschilquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
voor antisemitisme ,
anyway..
nou word ie mooi , als abu jaja vervolgd (of wie ze tekenden / plaatsten) kan worden hierom
of word ik nu gek.
Wil je me vertellen dat de Duitsers de Joden slechts aan het keppeltje herkenden?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:54 schreef BaajGuardian het volgende:
moslims worden als ras behandeld met deze beledigingen (joden een ras? ahum)
Joden zijn geen ras, maar een volk.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:04 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Wil je me vertellen dat de Duitsers de Joden slechts aan het keppeltje herkenden?
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:49 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Volgens mij konden de moslims de krant wel aanklagen hoor, alleen ze vonden het beter om er overdreven op te reageren na een kwart jaar...
Klopt, en dat is hun goed recht... maar ambassades in brand steken en haatzaaiende massademonstratiesquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
voor antisemitisme ,
anyway..
of word ik nu gek.
doen ze dat ja?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:52 schreef Meki het volgende:
Israel ziet het verkeerd . AEL doet beroep op zijn meningsuiting
Misschien willen ze ermee aantonen dat Hitler net zulke pedofiele neigingen had als de profeet Mohammed.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
doen ze dat ja?
wat is het nut om hitler met anne frank in bed af te beelden?
wat willen ze ter discussie stellen?
waarom worden de joden, die er dit x niks mee te maken hebben, er weer bij gehaald?
Ja, ik geloof ook niet dat Israel een aanklacht heeft ingediend. Dat het CIDI dat doet vind ik hun goed recht maar dat Israel dit zou doen kan ik me echt niet voorstellen. Het zal hun een rotzorg zijn wat Abu Jaja doet. Dus Meki, kom eens met de bron waaruit blijkt dat Israel een klacht aan het indienen is.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef Knarf het volgende:
Geef eens een bron dat 'israel', JaJa aanklaagt.
Volgens mij is het totnutoe alleen het CIDI. En dat mogen ze ook. Het is een Nederlands clubje, die een 'nederlandse' site aanklaagt via de rechter.
de TT geeft Israel aanquote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Frances het volgende:
Maar Meki, is het de staat Israel die Abu jaja wil aanklagen of bedoel je het CIDI?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Israel zich druk maakt om die Libanees Abu.
ze willen de discussie stellen dat je vanaf nu iedereen mag beledigenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
doen ze dat ja?
wat is het nut om hitler met anne frank in bed af te beelden?
wat willen ze ter discussie stellen?
waarom worden de joden, die er dit x niks mee te maken hebben, er weer bij gehaald?
waarom schrijven/spreken de moslimterroristen dan steeds over mohammed/allah in hun afscheidspreken/briefen?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
ze willen de discussie stellen dat je vanaf nu iedereen mag beledigen
waarom wordt Mohammed zomaar erbij gehaald . hij heeft er toch niks mee te maken
Dat kan toch ookquote:Op maandag 6 februari 2006 00:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Ow nee? Dus al die aanslagen door moslims heeft niets te maken met de islam?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef Meki het volgende:
[..]
ze willen de discussie stellen dat je vanaf nu iedereen mag beledigen
waarom wordt Mohammed zomaar erbij gehaald . hij heeft er toch niks mee te maken
Als ze een beetje zelfspot hadden gehad hadden ze een Arabier met een geit laten trouwen in het progressieve Europaquote:Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef Supersymmetry het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe spotprent van AEL is tegen Europa...
En dáár gaat het al fout..quote:Op maandag 6 februari 2006 15:19 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Als ze een beetje zelfspot hadden gehad
Het een komt je op een afwijzende blik te staan (en misschien een strafrechterlijke veroordeling gezien het verschil tussen de beledigingen) en de ander op een afgehakte tong of hand.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef Posdnous het volgende:
Wat is het verschil dan tussen spotprenten over Joden of over moslims.
Is dat zo?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het een komt je op een afwijzende blik te staan (en misschien een strafrechterlijke veroordeling gezien het verschil tussen de beledigingen) en de ander op een afgehakte tong of hand.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef Supersymmetry het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe spotprent van AEL is tegen Europa...
het kan door beide groepen beleefd worden als een belediging, maar daar houdt het ook wel bij op.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik zie tot nu toe bij de ene een excuus en bij de ander een rechterlijke aanklacht.
maar in principe lijkt er me weinig verschil tussen zitten.
Wat hebben jarenlange aanslagen nu met moslims in het algemeen te makenquote:Op maandag 6 februari 2006 15:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het kan door beide groepen beleefd worden als een belediging, maar daar houdt het ook wel bij op.
Er zitten wel deglijk verschillen tussen. Het één ontkent de geschiedenis, het ander geeft het resultaat van jarenlange aanslagen.
Ok, bij aanslagen, onthoofdingsvideo's etc etc etc, wordt vaak geschermd met Allah, Mohammed etc.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat hebben jarenlange aanslagen nu met moslims in het algemeen te maken.
wat is dat nou weer voor waanzinnige opmerking.
Niets maar alles met Mohammed. Want de aanslagen worden uit zijn naam gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:42 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat hebben jarenlange aanslagen nu met moslims in het algemeen te maken.
wat is dat nou weer voor waanzinnige opmerking.
Omdat bepaalde idioten als excuus met Mohammed aankomen, is het dus ook daadwerkelijk zijn schuldquote:Op maandag 6 februari 2006 15:47 schreef Knarf het volgende:
[..]
Niets maar alles met Mohammed. Want de aanslagen worden uit zijn naam gedaan.
Tuurlijk wel, zo vaak.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef Elgigante het volgende:
Dat men in de Arabische wereld dan eens fel optreed tegen ieder die Mohammed misbruikt voor zijn eigen interpretatie van de Islam, maar daar hoor je nooit iets over.
Het is niet Mohammeds schuld nee, maar deze cartoon was dus een aansporing naar het Midden Oosten om eens actie te ondrnemen tegen mensen die in naam van Mohammed de Islam misbruiken.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat bepaalde idioten als excuus met Mohammed aankomen, is het dus ook daadwerkelijk zijn schuldright.
Mohammed en gepleegde aanslagen hebben geen ruk met elkaar te maken, tenzij men zo dom is te denken dat alle moslims hetzelfde zooitje bommengooiers zijn. Dan wordt het idd moeilijk.
De gematigde moslims steken anders geen poot uit om hun radicale geloofsgenoten tot de orde te roepen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat bepaalde idioten als excuus met Mohammed aankomen, is het dus ook daadwerkelijk zijn schuldright.
Mohammed en gepleegde aanslagen hebben geen ruk met elkaar te maken, tenzij men zo dom is te denken dat alle moslims hetzelfde zooitje bommengooiers zijn. Dan wordt het idd moeilijk.
Dat is de patstelling in een notendopje en vormt de basis voor de cartoons.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:50 schreef Klummie het volgende:
[..]
De gematigde moslims steken anders geen poot uit om hun radicale geloofsgenoten tot de orde te roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |