quote:Op zondag 5 februari 2006 18:23 schreef Thieske het volgende:
Ik zou er ook niet blij mee zijn als ik 20 minuten vast zat omdat een of andere josti geen kaartje gekocht heeft.
maar om nou aangifte gaan doen
quote:dat is weer een beetje te veel moeite voor die 20 minuten.
kut smileys.
Misschien was het wel zo'n junk, met spuiten enzo (misschien, miscchien), daar zou ik als conducteur ook geen zin in hebben, daar heb je de politie voor.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:25 schreef Ludwig het volgende:
Het is ook totaal onnodig om al die mensen te laten wachten. Kunnen ze die ene gozer niet in bedwang houden?
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:25 schreef Ludwig het volgende:
Het is ook totaal onnodig om al die mensen te laten wachten. Kunnen ze die ene gozer niet in bedwang houden?
ja dat kan niet, daar zijn ze niet toe gemachtigd dat kan alleen de politie doen, anders gaat hij zelf mensen aan lopen klagenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:25 schreef Ludwig het volgende:
Iedereen in NL mag toch iemand aanhouden? Je mag alleen geen buitensporig geweld gebruiken.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat kan niet, daar zijn ze niet toe gemachtigd dat kan alleen de politie doen, anders gaat hij zelf mensen aan lopen klagen
Nou... een winkelier mag een klant ook tijdelijk vasthouden totdat de politie komt...quote:Op zondag 5 februari 2006 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat kan niet, daar zijn ze niet toe gemachtigd dat kan alleen de politie doen, anders gaat hij zelf mensen aan lopen klagen
Ach sla die gozer op z'n smoel en zorg ervoor dat de politie jouw gegevens niet opschrijft, zit je ook goed.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
Het is niet alleen onnodig,....
Het is bij Wet verboden!
Dat klopt natuurlijk niet. Wat jij hier zegt zou betekenen dat de NS de trein bij wijze van spreken een nacht in een weiland mogen parkeren met alle passagiers erin.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:26 schreef sp3c het volgende:dit gebeurt 15 keer per dag
ik wens je veel geluk met je aanklacht want die ga je echt niet winnen, je bent vrijwillig in de trein gestapt wetende dat de deuren dicht gaan en je moet wachten tot NS personeel ze weer openmaakt.
Dan kom je hoogstwaarschijnlijk helemaal niet meer bij je afspraak.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:32 schreef luciferist het volgende:
ik zou gek worden als ik vastword gehouden als ik niks gedaan heb
ik zou als ik een afsrpaak heb zelfs een ruit inslaan :\')
mjah ik weet het niet, als die klant toch besloot weg te wandelen kun je weinig doen geloof ik ... ik zou het is moeten proberenquote:Op zondag 5 februari 2006 18:32 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nou... een winkelier mag een klant ook tijdelijk vasthouden totdat de politie komt...
Op een lege maag kan niet gewerkt worden, dus ze hebben groot gelijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:33 schreef Trancelocator het volgende:
Twintig minuten is wel erg lang voor de spoorwegpolitie. Waren ze eerst frieten gaan halen?![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah in principe mag het maar je krijgt veel klachten en je verliest klanten en dat is voor een dergelijke organisatie niet helemaal geweldig natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:32 schreef Krush het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk niet. Wat jij hier zegt zou betekenen dat de NS de trein bij wijze van spreken een nacht in een weiland mogen parkeren met alle passagiers erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |