volgens mij toch wel heel wat meerder dan we zelf denken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niet of het testosteron bepaald is.
Pas op, of ik ga nog pleiten voor een iets ruimere besnijdenis van de heren der schepping, moslims, joden en alle anderen gelijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
With al due respect, maar ik denk toch dat je een andere mening erop na zou houden als je iets anders tussen je benen had, vooral als het over iets gaat wat een centrale rol in je leven heeft
Dat ben ik niet met je eens. Het is belangrijk dat mensen glimlachend beledigingen kunnen opvangen, omdat ze erboven staan óf erom kunnen lachen omdat ze boven zichzelf kunnen staan. Dat is niet makkelijk, maar het kan alleen bereikt worden door grappen te maken.quote:[..]
precies zo een discussie op gang zetten zou iedereen veel verder brengen dan spotprenten, en al zeker heel wat minder schade aanrichten.
Geldt dat dan ook niet voor de grappenmaker zelf? Immers het is geen serieuze manier van discussie voerenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef sigme het volgende:
Wie zo heftig reageert op een grap geeft aan niet erg volwassen te zijn in de omgang met de eigen belangrijkste zaken.
hij staat nog dichtquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:20 schreef Drugshond het volgende:
Meki hij staat in [ONZ]
Ja en nee. Het blijft (ook) serieus, en een discussie-opening. Sommige grappen (ik denk even aan de Rita-deportatie-posters) openen wel een discussie, zijn wel serieus, maar zijn tegelijkertijd smakeloos en onfatsoenlijk. Het smakeloze onfatsoen kan reden zijn de discussie niet aan te gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook niet voor de grappenmaker zelf? Immers het is geen serieuze manier van discussie voeren![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Pas op, of ik ga nog pleiten voor een iets ruimere besnijdenis van de heren der schepping, moslims, joden en alle anderen gelijk.
Integendeel ik geloof juist dat vrouwen eerderr beledigt kunnen raken, maar ze zullen niet meteen naar wapens grijpen of geweldadig reageren.quote:En denk je werkelijk dat vrouwen minder beledigbaar zijn dan mannen?
Ik weet ik val in herhaling maar voor in hoeverre wordt wat jij ziet als grap voor hen ook als grap gezien, totaal verschillende manier van interpreteren. En waarom toch op zo een manier je gedachtengang uitten als je toch weet dat het kwetst?quote:Dat ben ik niet met je eens. Het is belangrijk dat mensen glimlachend beledigingen kunnen opvangen, omdat ze erboven staan óf erom kunnen lachen omdat ze boven zichzelf kunnen staan. Dat is niet makkelijk, maar het kan alleen bereikt worden door grappen te maken.
Zoals ik al hierboven zei, velen vatten het niet als een grap op. Hier verschillen we dus van mening wat wel/niet een grap is.quote:Wie zo heftig reageert op een grap geeft aan niet erg volwassen te zijn in de omgang met de eigen belangrijkste zaken.
cant deny thatquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
achter elke sterke man staat een sterke vrouw.
Ik denk dat vrouwen net zo schadelijk zijn als mannen, al gebruiken vrouwen daar graag hun mannen voor. Ik neem die beperking natuurlijk mee in mijn eigen opstelling: ik zal zelf geen geweld gebruiken, noch mijn / een man aanzetten tot geweld, noch oproepen tot geweld. Hoe erg je me ook beledigt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Integendeel ik geloof juist dat vrouwen eerderr beledigt kunnen raken, maar ze zullen niet meteen naar wapens grijpen of geweldadig reageren.
Kijk, kwetsen kan onfatsoenlijk zijn. Maar dat is geen reden om de kwetsing terug te betalen met (een oproep tot) geweld. Iemand die onfatsoenlijk is corrigeer ik fijntjes, en overfatsoenlijk, of negeer ik. Reageren met (dreiging van) geweld is neaderthalig. Primitief, omfatsoenlijk, afkeurenswaardig.quote:[..]
Ik weet ik val in herhaling maar voor in hoeverre wordt wat jij ziet als grap voor hen ook als grap gezien, totaal verschillende manier van interpreteren. En waarom toch op zo een manier je gedachtengang uitten als je toch weet dat het kwetst?
Je kan van mening verschillen of iets een grap is of beledigend. Mee eens. Daarom vind ik het ook waardeloos om op te nemen in de wet. Voor mij staat: het is een mondelinge of schriftelijke uiting. Woorden / plaatjes moeten nooit verboden zijn, daden en acties kunnen verboden worden.quote:[..]
Zoals ik al hierboven zei, velen vatten het niet als een grap op. Hier verschillen we dus van mening wat wel/niet een grap is.
Geschiedenis bewijst toch wel dat je ongelijk hebt wat betreft dat vrouwen net zo veel schade kunnen veroorzaken als een man, al kunnen ze het wel ze zullen het niet zo snel gaan doen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen net zo schadelijk zijn als mannen, al gebruiken vrouwen daar graag hun mannen voor. Ik neem die beperking natuurlijk mee in mijn eigen opstelling: ik zal zelf geen geweld gebruiken, noch mijn / een man aanzetten tot geweld, noch oproepen tot geweld. Hoe erg je me ook beledigt.
Actie zorgt voor reactie, je weet vast hel hoe er destijds werd gereageert op Dhr Rushie. De moslim kunnen gewoon niet een beleding tegenover Mohammed, Allah verwerken. Het zit zo diep en gevoelig dat ze vinden dat je er vanaf moet blijven en al helemaal als je weet wat zo een actie allemaal te weeg brengt.quote:Kijk, kwetsen kan onfatsoenlijk zijn. Maar dat is geen reden om de kwetsing terug te betalen met (een oproep tot) geweld. Iemand die onfatsoenlijk is corrigeer ik fijntjes, en overfatsoenlijk, of negeer ik. Reageren met (dreiging van) geweld is neaderthalig. Primitief, omfatsoenlijk, afkeurenswaardig.
Plaatjes en woorden zijn niet waar de moslims in opstand komen, ik denk eerder dat alle commotie is onstaan omdat Mohammed is neer gezet als een terrorist. Dus een man van oorlog en haat, die mensen terroriseert. Wanneer 1,3 miljard moslims hun geloof en overtuiging op zijn boodschap hebben gevestigd, raak je er moslims mee ja. En radicalen zien een rechtvaardiging om weer eens toe te slaan.quote:
Je kan van mening verschillen of iets een grap is of beledigend. Mee eens. Daarom vind ik het ook waardeloos om op te nemen in de wet. Voor mij staat: het is een mondelinge of schriftelijke uiting. Woorden / plaatjes moeten nooit verboden zijn, daden en acties kunnen verboden worden.
(Met uitzondering van woorden die oproepen tot geweld)
Hans Christian Andersen is er niks bijquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef du_ke het volgende:
Man het gaat hard met de feedback hier.
Achter oorlogvoerende mannen staan vrouwen. Die zijn net zo fanatiek, evenals er vele flegmatieke mannen zijn. De uiting is anders, natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geschiedenis bewijst toch wel dat je ongelijk hebt wat betreft dat vrouwen net zo veel schade kunnen veroorzaken als een man, al kunnen ze het wel ze zullen het niet zo snel gaan doen.
Abou Jahjah heeft er een column(?) over geschreven; staat hier: [POL-SC #850] Regina quondam et futuraquote:[..]
Actie zorgt voor reactie, je weet vast hel hoe er destijds werd gereageert op Dhr Rushie. De moslim kunnen gewoon niet een beleding tegenover Mohammed, Allah verwerken. Het zit zo diep en gevoelig dat ze vinden dat je er vanaf moet blijven en al helemaal als je weet wat zo een actie allemaal te weeg brengt.
Dat jij je wel kunt inhouden is wel mooi,
[..]
Plaatjes en woorden zijn niet waar de moslims in opstand komen, ik denk eerder dat alle commotie is onstaan omdat Mohammed is neer gezet als een terrorist. Dus een man van oorlog en haat, die mensen terroriseert. Wanneer 1,3 miljard moslims hun geloof en overtuiging op zijn boodschap hebben gevestigd, raak je er moslims mee ja. En radicalen zien een rechtvaardiging om weer eens toe te slaan.
Deleted en note gezet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:38 schreef sigme het volgende:
Als er nog ergens een MOD is:
Te smakeloos: link![]()
Gevonden en dicht....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:01 schreef Plato1980 het volgende:
\"Mijn\" Deel vijf over de spotprenten werkt niet, bovendien is er al een ander deel. Slotje dus aub.![]()
quote:
hoe bevalt het je als [moderator] ?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al wat puin zitten ruimen (verkeerde of dubbele topics)... maar ik ben nu ook flink aan het posten [ als user ]
Maar ik krijg hem ook niet dicht... ik heb 10 minuten wat zitten stoeien.. en het lukt niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef popolon het volgende:
Mijn topic is niet dicht.
0 replies ..........
........ en 0 views.
Niemand kan \'m bekijken.
waarom geef je niet chronologisch antwoord? doe je aan willekeur?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar ik krijg hem ook niet dicht... ik heb 10 minuten wat zitten stoeien.. en het lukt niet.
Vaag topic overigens.
Ik had een vliegende start. Niet gek bij [NWS].quote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
hoe bevalt het je als [moderator] ?
Ik denk dat ik de database kapot gemaakt heb.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar ik krijg hem ook niet dicht... ik heb 10 minuten wat zitten stoeien.. en het lukt niet.
Vaag topic overigens.
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef Drugshond het volgende:
Ik blijf toch een user.
Ja ik ben een chaoot.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
waarom geef je niet chronologisch antwoord? doe je aan willekeur?
gheheh ik zit maar wat te dollen in fb. je doet het prima heur.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja ik ben een chaoot.
Wen er maar aan![]()
Gelukkig zit ik er nu wel warmpjes bij.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:27 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
een verkochte ziel kan nooit meer ongedaan gemaakt worden.
ik?quote:
Lastig. (erg lastig).quote:Op zondag 5 februari 2006 00:29 schreef Roi het volgende:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:
Probeer uit te vogelen, waar die weerstand precies zit.. en waar de drempels zitten. Je bent nergens in conclaaf gegaan met BSB. Terwijl dat wellicht beter was geweest.
Nee dit topic was ruim na de server crashquote:Op zondag 5 februari 2006 00:26 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat ik de database kapot gemaakt heb.
Soort van aanslag zeg maar.
Krijg ik nu ook een note?
Onzin... ik heb ook leuke (en ook felle) discussies met BSB gehad.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
ondanks dat het jaar nog koud begonnen is, kan ik deze uitspraak wel tot een van de betere bestempelen als het gaat om de ezel award.
ik maak hem kwijt, opmerkingen in de trend van 'homo's = ziekte' vind ik flamebait.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of is zijn opmerking is sarcasme gemaakt dat kan natuurlijk ook... Net zoiets als alle joden zijn gierig.
Het spijt me zeer... (dat is even mijn persoonlijke mening).. ik kan er niks mee. Maar SP3C is nu ook online.
Maak hem maar zoek...quote:Op zondag 5 februari 2006 00:47 schreef sp3c het volgende:
ik maak hem kwijt, opmerkingen in de trend van \'homo\'s = ziekte\' vind ik flamebait.
en over de vraag \'wat doet hij hier nog\' kunnen we kort zijn ... hetzelfde als de rest van ons
zo verschrikkelijk is die opmerking nu ook weer niet
that reminds me ... ik heb nog wijnquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 00:53 schreef sp3c het volgende:
sig aangepast onder het mom van solidariteit onder de modjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |