abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34953136
quote:
Uit een enquête van RTL Nieuws blijkt dat 84 procent van de Nederlandse bevolking vindt dat VVD-Tweede Kamerlid Hirsi Ali door moet gaan met het maken van haar film Submission 2. Ongeveer 73 procent van de ondervraagden verwacht dat de woede van een significant deel van de islamitische wereld zich op Nederland zal richten en slechts 36 procent vindt de film zelf goed. Een meerderheid vindt echter dat de film gemaakt moet worden omdat dit hoort bij de persvrijheid.

[url=http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/nederland_wil_submission_2.html
]http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/nederland_wil_submission_2.html[/quote][/url]

Ik ben erg geschrokken
84 procent wilt het weer dat het uit de hand gaat lopen
kennelijk hebben ze niks geleerd van zaak Denemarken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34953569
Kennelijk ben jij een sukkel
Wij laten ons niet snel bang maken door schapies
Verwijderd @ A
pi_34953586
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben erg geschrokken
Ze ? en wat hadden we moeten leren dat moslims een stelletje kleinzerige hypocriete geweldadige gasten zijn die niet tegen kritiek kunnen ? wisten we al denk ik zo .....

[ Bericht 1% gewijzigd door dontcare op 10-02-2006 22:55:13 (hypocriete vergeten ....) ]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_34953620
Ik ken de film inhoudelijk niet, maar ik vind ook dat ze door moet gaan. Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
pi_34953659
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:53 schreef pindaatje81 het volgende:
Kennelijk ben jij een sukkel
Wij laten ons niet snel bang maken door schapies
Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarsten

Deportatie van Hirsi Ali naar 10 km onder grond zou ons goed doen
pi_34953670
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
Ik ken de film inhoudelijk niet, maar ik vind ook dat ze door moet gaan. Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Misschien stapt ze daarna de pr0n business in. :/
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:56:31 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_34953672
quote:
Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Ja. Maar je hoeft ook niet van elke vrijheid die je hebt gebruik te maken. Tokkies hebben ook de vrijheid zich voort te planten...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 22:57:05 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34953696
quote:
Mits er geen blatante onwaarheden als feitelijke waarheden gepresenteerd worden.... eensch
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 22:57:46 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34953719
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja. Maar je hoeft ook niet van elke vrijheid die je hebt gebruik te maken. Tokkies hebben ook de vrijheid zich voort te planten...

V.
Als zij die film wil maken moet ze dat gewoon doen. Elke andere discussie is ondergeschikt.
pi_34953721
quote:
Waarmee met provocatie en belediging??
Waarom zegt die gestoorde ezel niks over Joden ???
pi_34953755
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarsten

* [ deleted : note ++ ] *

[ Bericht 14% gewijzigd door Drugshond op 11-02-2006 00:46:02 ]
Verwijderd @ A
pi_34953762
quote:

Hoezo, kun je het anders niet aan?

Heb je nooit geleerd dingen naast je neer te leggen? Tot tien tellen en weer verder gaan? Denken: "Ach, laat maar zitten, ik weet wel beter"?
pi_34953765
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Mischien omdat ze daar geen ervaring mee heeft ???
en trouwens dat doen jouw broeders al genoeg ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_34953803
quote:

[..]

Ja dat doet H.Ali al jaren ja, en jullie doet al jaren druk maken om haar, waarom datte doen? Jullie jezelf voor blok zetten, laat haar toch lullen man gek.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:00:41 #15
136 V.
pi_34953825
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als zij die film wil maken moet ze dat gewoon doen. Elke andere discussie is ondergeschikt.
Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen. Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_34953827
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Je laat je ook wel heel makkelijk provoceren en beledigen hè?

En al zou ze wat over Joden zeggen, wat dan? Voel je je dan beter? Dat zou wel extreem triest zijn hoor.

Dude, het zou wat worden als de Belgen zich na jaren van Belgenmoppen beledigd zouden voelen.
pi_34953880
Als deze film alleen al wordt aangekondigd is het hek al van de dam, of er nu een goede boodschap in zit of niet. Het zou zonde zijn als de boodschap verloren gaat alleen om de film te timen met deze hectische weken. Ik zou er even mee wachten.
pi_34953881
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef Toeps het volgende:

[..]

Hoezo, kun je het anders niet aan?

Heb je nooit geleerd dingen naast je neer te leggen? Tot tien tellen en weer verder gaan? Denken: "Ach, laat maar zitten, ik weet wel beter"?
Hebben we nou iets geleerd van Denemarken-effect ????

Hirsi Ali wilt ook een film maken over Allah over onze god
Dat gaat echt te ver zo lokt het ze maar uit en als ze dat doet dan zeg ik niks meer

Nederland is pro-provocatie geworden
zo triest
pi_34953885
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen. Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.

V.
Of je het verstandig en carrièretechnisch goed vindt dat ze die film maakt daar valt over te twisten. Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:02:36 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34953903
quote:
kijk, en dat mag jij dan ook weer zeggen mooi hè, die vrijheid van meningsuiting!?!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_34953911
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef pindaatje81 het volgende:
[ * deleted *]
Persoonlijke aanvallen en schelden staat een ban voor

[ Bericht 21% gewijzigd door Drugshond op 11-02-2006 00:51:31 ]
pi_34953925
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Hebben we nou iets geleerd van Denemarken-effect ????
Ja, dat sommige Moslims nergens tegen kunnen. Moeten we ons daaraan gaan aanpassen? Dacht het niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:03:29 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34953934
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Met je muil houden ook niet . Tja behalve dat je niet op klaarlichte dag de strot wordt afgesneden.
quote:
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen.
Of aandacht vragen wat in haar ogen een groot probleem is. De nierstichting doet het ook, alleen is dat wat minder controversieel.
quote:
Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.

V.
Ze is een gekozen. Indien 'men' vind dat ze het kut doet, zal ze vanzelf parlementariër af zijn.

Maar je mag best een eigen mening hebben hoor Net als Hirsi Ali.
pi_34953936
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Toeps het volgende:

[..]

Je laat je ook wel heel makkelijk provoceren en beledigen hè?

En al zou ze wat over Joden zeggen, wat dan? Voel je je dan beter? Dat zou wel extreem triest zijn hoor.

Dude, het zou wat worden als de Belgen zich na jaren van Belgenmoppen beledigd zouden voelen.
Weet je wat een mens Hirsi ali is ?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:04:14 #25
136 V.
pi_34953961
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Toeps het volgende:

Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
Je hoort mij dan ook niets anders beweren.

Het enige waar ik voorstander van ben is dat mensen ook zuiver met hun vrijheden omgaan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_34953965
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja, dat sommige Moslims nergens tegen kunnen. Moeten we ons daaraan gaan aanpassen? Dacht het niet.
En waarom kunnen ze nergens tegen Omdat jullie constant bezig zijn met Islaam te beledigen
pi_34953985
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Weet je wat een mens Hirsi ali is ?
Een homo sapiens? Net als jij?
pi_34953992
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Toeps het volgende:

[..]

Of je het verstandig en carrièretechnisch goed vindt dat ze die film maakt daar valt over te twisten. Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
Wat doet ze in de Tweede kamer ???
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:04:54 #29
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_34953995
Het ligt niet aan Denemarken, aan Submission of aan mn kont, maar aan die gekken zelf die zo achterlijk reageren.

Zie het als een zwakte van hun, niet aan toegeven iig
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:05:20 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954016
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben erg geschrokken
meki kom op jonge , even het hoofd gebruiken hierbij
dit is natuurlijk compleet gelul
het zijn de ondervraagden (wss in rotterdam de enquete gehouden oid)
de nieuwslezers verspraken zich ook al een paar keer

zo was het dan weer de ondervraagden , dan weer *de nederlanders*
het is niet de nederlanders die submission 2 willen , maar 80+ procennt van de ondervraagden , dit zegt absoluut niks over de nederlanders in zn geheel (al zou je op fokforum soms anders denken)
dit weet je zelf toch ook wel.

(ik ben overigens zwaar tegen deze corrupte enquete presentaties)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:05:45 #31
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954037
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:

[..]

En waarom kunnen ze nergens tegen Omdat jullie constant bezig zijn met Islaam te beledigen
'jullie'?
'constant'?

tuurlijk....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:06:00 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954044
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Je hoort mij dan ook niets anders beweren.

Het enige waar ik voorstander van ben is dat mensen ook zuiver met hun vrijheden omgaan.

V.
In hoe verre gaat ze dan onzuiver met haar vrijheden om? Wij ventileren hier onze mening op een openbaar forum, zij doet het op iets grotere podia. Wezenlijk verschilt het eigenlijk niet.
pi_34954051
De laatste weken hebben laten zien dat een aggressieve vorm van het syndroom van down zich verspreidt over de Arabische wereld dus ik hoop dat AHA beter weet.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:06:29 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954061
trouwens ik vind dat hirsi ali wel eens uitgezet mag worden , kan verdonk ook eens iets *goeds* doen
pi_34954074
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Toeps het volgende:

[..]

Een homo sapiens? Net als jij?
Steun jij haar kruistocht tegen de Islaam
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:07:04 #36
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34954076
Zo'n film moet gewoon kunnen natuurlijk.

Ik vraag me alleen af waarom Ali dat zou moeten doen, heeft ze nou echt niks anders te doen
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34954096
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Wie, ikke?

Tevens is de Islam een geloof, met een boek, nou, wat zal dat boek een verdriet hebben. Verder vraag ik me ook af, als jullie geloven in een almachtige Allah, waarom je je dan nog druk maakt. Als je echt in Allah zou vertrouwen, dan zou je toch denken dat het vanzelf wel goed komt? Dat de persoon die die tekeningetjes heeft gemaakt ineens een meteoriet op zijn kop krijgt of zo? Kortom, waar maak je je druk om?

Verder, als je zo tegen het beledigen bent, hoe verklaar je dan dat sommige Moslims precies hetzelfde terug doen? Erger zelfs nog? "Wat u niet wilt dat u geschiedt..."
pi_34954102
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

meki kom op jonge , even het hoofd gebruiken hierbij
dit is natuurlijk compleet gelul
het zijn de ondervraagden (wss in rotterdam de enquete gehouden oid)
de nieuwslezers verspraken zich ook al een paar keer

zo was het dan weer de ondervraagden , dan weer *de nederlanders*
het is niet de nederlanders die submission 2 willen , maar 80+ procennt van de ondervraagden , dit zegt absoluut niks over de nederlanders in zn geheel (al zou je op fokforum soms anders denken)
dit weet je zelf toch ook wel.

(ik ben overigens zwaar tegen deze corrupte enquete presentaties)
De bron geeft Nederlanders aan
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:07:48 #39
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34954109
Alleen vanwege de persvrijheid die behouden moet blijven, ben ik voor een deel 2. Alleen, omdat jij Meki daarmee op je pik getrapt bent, doet daar niets aan af.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:07:56 #40
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_34954117
Hirsi is tenminste geen schijterd, als je jou eigen mening niet eens meer kan uiten kun je beter je bek houden en alvast in een grafkist gaan liggen
Own Style
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:07:57 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954120
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef popolon het volgende:

Ik vraag me alleen af waarom Ali dat zou moeten doen, heeft ze nou echt niks anders te doen
Dacht jij dat het hard werken was dan als kamerlid?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:08:05 #42
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954128
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

je kan best achter haar recht om iets te zeggen staan, zonder de inhoud van wat ze zegt te steunen...
pi_34954129
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef popolon het volgende:

Tsja, ze is kamerlid inderdaad. Ik betwijfel of dat het juiste podium voor haar is.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:08:54 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34954163
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dacht jij dat het hard werken was dan als kamerlid?
Een beetje kamerlid wel ja.

Maar Ali schijnt wel vaker haar belangen ergens anders te hebben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34954171
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Toeps het volgende:

[..]

Wie, ikke?

Tevens is de Islam een geloof, met een boek, nou, wat zal dat boek een verdriet hebben. Verder vraag ik me ook af, als jullie geloven in een almachtige Allah, waarom je je dan nog druk maakt. Als je echt in Allah zou vertrouwen, dan zou je toch denken dat het vanzelf wel goed komt? Dat de persoon die die tekeningetjes heeft gemaakt ineens een meteoriet op zijn kop krijgt of zo? Kortom, waar maak je je druk om?

Verder, als je zo tegen het beledigen bent, hoe verklaar je dan dat sommige Moslims precies hetzelfde terug doen? Erger zelfs nog? "Wat u niet wilt dat u geschiedt..."
Mensen die dit graag willen dat Hirsi Ali haar kruistocht kan uitvoeren tegen de Islaam
Waar ik me druk om dat Nederland toelaat dat Hirsi Ali constant bezig is om de Islaam in de zwarte daglicht te stellen
pi_34954204
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee. Verder wil ik ook absoluut niet gaan twisten óf ze wel of niet een kruistocht tegen de Islam houdt.

Ik zeg alleen dat, ongeacht de inhoud, iemand vrij moet zijn een film te maken. Ook al ging het over kabouters en aliëns.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:09:57 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954206
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef RichardQuest het volgende:
De laatste weken hebben laten zien dat een aggressieve vorm van het syndroom van down zich verspreidt over de Arabische wereld dus ik hoop dat AHA beter weet.
dat syndroom is meer aanwewzig in het westen... mischien teveel mobieltjes
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:10:03 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954212
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:08 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je kan best achter haar recht om iets te zeggen staan, zonder de inhoud van wat ze zegt te steunen...
En uit deze enquette blijkt dat dat voor een groot deel van de Nederlanders zo is.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:10:37 #49
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34954238
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Mensen die dit graag willen dat Hirsi Ali haar kruistocht kan uitvoeren tegen de Islaam
Waar ik me druk om dat Nederland toelaat dat Hirsi Ali constant bezig is om de Islaam in de zwarte daglicht te stellen
Jij stelt de Islam in het zwarte daglicht met je oneindige en herhaaldelijke gezever.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:10:39 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954239
zet gewoon FICTIE VAN EEN PROVOCATEUR , op de hoes .
klaar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:10:49 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954247
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Toeps het volgende:
Ook al ging het over kabouters en aliëns.
Jammer dat Rien Poortvliet niet meer leeft. Die had direkt inspiratie voor een heel nieuw kabouter boek
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:10:57 #52
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954255
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:

ieder z'n hobby

net zoals Hirsi Ali de Islam mag aanvallen, mag jij Hirsi Ali aanvallen...
pi_34954258
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En uit deze enquette blijkt dat dat voor een groot deel van de Nederlanders zo is.
Dacht dat jij enquetes niet erg serieus nam?
pi_34954260
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef GnAgn het volgende:
Hirsi is tenminste geen schijterd, als je jou eigen mening niet eens meer kan uiten kun je beter je bek houden en alvast in een grafkist gaan liggen
Noemde je dat een mening

Hirsi heeft het elke keer tegen de Moslims en ze beledigt elke keer enkel de Moslims
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:11:40 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954292
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ow? Dat is nieuw voor mij. Kan je me vertellen wanneer ik dat geventileerd heb?
pi_34954301
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik neem engeutes serieus omdat zij het beeld aangeven over heel Nederland
waarbij ik erg geschrokken ben . Vind je het gek dat er radicalen zijn
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:11:52 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954302
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

De bron geeft Nederlanders aan
bij alle enquetes doen ze dat , omdat die mensen graag positief generaliseren om dingen door te drukken , een van de redenen waarom ik walg van de media.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:12:15 #58
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_34954317
Ik schijt op dat soort mensen, die elk dingetje aangrijpen om het vervolgens enorm op te blazen ( ja leuke woordkeuze), van een mug een olifant maken, om met hun radicale gezeik weer rond te kunnen stampen
Own Style
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:12:16 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954318
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Noemde je dat een mening

Hirsi heeft het elke keer tegen de Moslims en ze beledigt elke keer enkel de Moslims
gossie. Even mijn viool pakken hoor voor het juiste achtergrond muziekje.
pi_34954342
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

bij alle enquetes doen ze dat , omdat die mensen graag positief generaliseren om dingen door te drukken , een van de redenen waarom ik walg van de media.
En dat is een gevaar voor onze samenleving
Ik weet niet waarom Nederland dit toelaat
Zo denkt iedereen dat Nederland Anti-islaam is
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:13:10 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954363
quote:

[..]

Nee, omdat nederlanders voor vrijheid van meningsuiting zijn, schep je radicalen. Logisch .
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:14:46 #62
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954433
quote:

[..]

ik neem enquetes juist niet serieus , ik neem berichtgeving van de westerse nieuwsgroepen amper nog serieus , ik raad je aan dat ook te doen , het is allemaal stemmingmakerij , conditionering , en jij weet het . ze willen mensen juist opfokken zodat ze weer publiek hun gelijk kunnen omroepen dat *de moslims* zo haatdragend zijn of meer van dat soort gelul.

en ik vind het in de context niet gek dat er radicalen zijn.
(geen idee wat de andere fokkers vinden)
pi_34954462
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Meki het volgende:

Nee, zo denkt iedereen dat men voor vrijheid van meningsuiting is.

Je moet even twee dingen los zien Meki.
Je kunt iemand respecteren, maar het niet eens zijn met diens mening.
Een mening en een persoon, dat zijn twee verschillende zaken.
Elke persoon heeft recht op zijn of haar mening.
pi_34954498
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, omdat nederlanders voor vrijheid van meningsuiting zijn, schep je radicalen. Logisch .
Dat zeggen ze enkel tegen Moslims dan gebruiken ze vrijheid van meningsuiting
Tegen joden als je dat zegt gebruiken ze antisemitisme

verklaar dat nader
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:17:09 #65
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954532
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:

ik neem enquetes juist niet serieus , ik neem berichtgeving van de westerse nieuwsgroepen amper nog serieus , ik raad je aan dat ook te doen , het is allemaal stemmingmakerij , conditionering , en jij weet het . ze willen mensen juist opfokken zodat ze weer publiek hun gelijk kunnen omroepen dat *de moslims* zo haatdragend zijn of meer van dat soort gelul.

jij klinkt anders ook vrij radicaal in je anti-media-houding en dat kennelijk geheel zonder invloed van de media...volstrekt op eigen houtje bereikt! da's ook een kwaliteit!
pi_34954559
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

En de stemmingmakerij maakt juist de Islaam slechter . Vaak gaan mensen slechter denken over de Moslims omdat ze constact Moslims horen in de media terwijl dat niet waar is . en dat heeft gevolgen tot tegen elke moslims die met een andere gezicht op aangekeken
pi_34954577
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef Toeps het volgende:

[..]

Het is niet vreemd dat men opgefokt kan worden door een bepaalde mening, als je hem onrespectvol naar voren brengt.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:18:21 #68
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954578
quote:

[..]

precies! ook al ben ik het niet met Meki eens, ik vind absoluut dat hij alles mag zeggen wat hij wil!

pi_34954580
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat zeggen ze enkel tegen Moslims dan gebruiken ze vrijheid van meningsuiting
Tegen joden als je dat zegt gebruiken ze antisemitisme
Nou vind ik persoonlijk die wet tegen antisemitisme ook onzin. Als iemand wil beweren dat er geen Joden zijn afgemaakt in WO2, moet 'ie dat lekker doen. Ik zal het waarschijnlijk een debiel standpunt vinden, maar als iemand dat wil vinden, mij best.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:18:33 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954589
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Meki het volgende:

[..]

En dat is een gevaar voor onze samenleving
Ik weet niet waarom Nederland dit toelaat
juist
dit is dus letterlijk Conditionering.
pi_34954594
quote:

[..]

Wat vind je van mensen die vrijheid van meningsuiting misbruiken
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:19:15 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954620
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Meki het volgende:

[..]

En de stemmingmakerij maakt juist de Islaam slechter . Vaak gaan mensen slechter denken over de Moslims omdat ze constact Moslims horen in de media terwijl dat niet waar is . en dat heeft gevolgen tot tegen elke moslims die met een andere gezicht op aangekeken
100% mee eens.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:21:09 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954710
maar meki probeer jezelf dan ook een beetje in te houden hoe je een topic begint , want terug slaan is natuurlijk niet hoe je dit soort gedoe tegenwerkt , want wat je zegt word altijd tegen je gebruikt.
de eerste post vond ik dus niet goed , de laatste paar zoals ik zei mee eens.

speel nooit de media spelletjes mee , dat willen ze juist.
pi_34954745
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat vind je van mensen die vrijheid van meningsuiting misbruiken
Ik weet niet in hoeverre je dat kan misbruiken.

Maar iemand die in jou ogen een debiele mening ventileert, daar prik je toch gewoon doorheen? (Nee, niet letterlijk.)

Als iemand continu beweert dat alle vegetariërs stom zijn, en veganisten moordenaars zijn, dan heb ik medelijden met die persoon en zijn gebrek aan relativeringsvermogen, en leef ik vrolijk verder op de manier die ik goed acht. Ik ga mijn energie daar toch zeker niet aan verspillen.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:21:57 #75
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954748
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:

'ze' ?
pi_34954767
Ze doet maar
pi_34954781
quote:
maar meki probeer jezelf dan ook een beetje in te houden hoe je een topic begint , want terug slaan is natuurlijk niet hoe je dit soort gedoe tegenwerkt , want wat je zegt word altijd tegen je gebruikt.

Ik was alleen teleurgesteld en woedend dat Nederland ook Anti-islaam gaat worden
wat moet ik daarmee '???. Ik woon in Nederland en ik wil helemaal niet dat mensen tegen elkaar gaan staan. dat is verkeerd en daar gaan wij die kant op
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:23:09 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954792
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij klinkt anders ook vrij radicaal in je anti-media-houding en dat kennelijk geheel zonder invloed van de media...volstrekt op eigen houtje bereikt! da's ook een kwaliteit!
moet ik dit als compliment zien?
pi_34954835
quote:

Volgens mij zit je in het verkeerde subforum...
pi_34954843
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre je dat kan misbruiken.

Maar iemand die in jou ogen een debiele mening ventileert, daar prik je toch gewoon doorheen? (Nee, niet letterlijk.)

Als iemand continu beweert dat alle vegetariërs stom zijn, en veganisten moordenaars zijn, dan heb ik medelijden met die persoon en zijn gebrek aan relativeringsvermogen, en leef ik vrolijk verder op de manier die ik goed acht. Ik ga mijn energie daar toch zeker niet aan verspillen.

Hirsi misbruikt de vrijheid van meningsuiting om Moslims aan te vallen ? en dan stemt 83 % van Nederland mee

dus dan vraag ik van mezelf Hebben we dan niks geleerd van 39-45
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:25:10 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954870
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:

moet ik dit als compliment zien?
dat laat ik geheel en al aan jouw eigen inschatting over
pi_34954892
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik was alleen teleurgesteld en woedend dat Nederland ook Anti-islaam gaat worden
wat moet ik daarmee '???. Ik woon in Nederland en ik wil helemaal niet dat mensen tegen elkaar gaan staan. dat is verkeerd en daar gaan wij die kant op
Denk er wel even aan dat als Nederland al anti-islam zou worden dat dat wordt veroorzaakt door het gedrag van bepaalde moslims. Maak dus niet de fout te beweren dat de radicalisering van de islam de schuld is van de westerse houding t.o.v. de islam, want dan zet je de wereld echt op zijn kop.
pi_34954900
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat syndroom is meer aanwewzig in het westen... mischien teveel mobieltjes
Dan ga je toch naar de Arabische wereld? Weet ik veel waar jij graag zou willen wonen...
pi_34954904
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Hirsi misbruikt de vrijheid van meningsuiting om Moslims aan te vallen ? en dan stemt 83 % van Nederland mee

Dat betekent niet dat 83% het ook eens is met de inhoud van de film.

Ik vind ook dat de EO op tv mag uitzenden. Ben ik het nog niet eens met hun ideeën.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:25:58 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954905
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou vind ik persoonlijk die wet tegen antisemitisme ook onzin. Als iemand wil beweren dat er geen Joden zijn afgemaakt in WO2, moet 'ie dat lekker doen. Ik zal het waarschijnlijk een debiel standpunt vinden, maar als iemand dat wil vinden, mij best.
Vind ik van niet. Een mening is prima zo lang je geen blatante onwaarheden verkondigt In het geval van bevolkingsgroepen noemen we dat dan racisme, anti-semitisme, etc. Bij personen heet het smaad en laster.

En dat is gelukkig bij wet gewoon verboden.

En dat geldt voor Joden EN voor Moslims. Hirsi Ali verkondigde met Submission 1 geen onwaarheden en waarschijnlijk zal ze dat met submission2 ook niet doen. Of het beeld misschien eenzijdig is doet niets af dat feit.

Kortom, je mag best zeggen dat Joden vaker betrokken zijn bij eeehmz... ehh... het oprichten van VOF's maar je mag niet beweren dat de holocaust niet heeft plaats gevonden .
pi_34954922
quote:

[..]

Waarom haal je nou weer de tweede wereldoorlog erbij?
pi_34954928
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef Jalu het volgende:

[..]

Denk er wel even aan dat als Nederland al anti-islam zou worden dat dat wordt veroorzaakt door het gedrag van bepaalde moslims. Maak dus niet de fout te beweren dat de radicalisering van de islam de schuld is van de westerse houding t.o.v. de islam, want dan zet je de wereld echt op zijn kop.
Haha . De radicalisering is slecht het gevolg door Hirsi Ali etc.. en daar is het aanleiding ervan
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:26:44 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954929
quote:

Jawel, daarom mag ze die film maken
pi_34954939
Hopelijk is ie wat interessanter dan deel 1
pi_34954954
quote:

[..]

De groep die in 39-45 werd aangevallen bracht dan ook niet radicale groeperingen voort die om de haverklap aanslagen op onschuldigen pleegden onder het mom van hun religie.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:27:32 #91
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954959
quote:

da's geen misbruik hoor...en jij hebt precies hetzelfde recht op vrije meningsuiting om haar mening aan te vallen...

dat het onderwerp waar het hier om gaat toevallig een religie is doet wat betreft het recht op vrije meningsuiting volstrekt niet ter zake....wat je in feite zegt is: iedereen mag alles zeggen, behalve als ik het er niet mee eens ben...

en zo werkt het nou net niet
pi_34954964
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jawel, daarom mag ze die film maken
Dat haatzaaien mag?
pi_34954965
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Waarom haal je nou weer de tweede wereldoorlog erbij?
Om jullie te laten zien dat we die kant opgaan
Nederland steunt massaal Hirsi Ali´s oorlog tegen de Islaam
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:28:15 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954986
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat haatzaaien mag?
Is de film verboden?
pi_34954992
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Haha . De radicalisering is slecht het gevolg door Hirsi Ali etc.. en daar is het aanleiding ervan
Nee Meki. Hirsi Ali is het gevolg van een radicale islam.
pi_34954997
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Vind ik van niet. Een mening is prima zo lang je geen blatante onwaarheden verkondigt In het geval van bevolkingsgroepen noemen we dat dan racisme, anti-semitisme, etc. Bij personen heet het smaad en laster.

En dat is gelukkig bij wet gewoon verboden.

En dat geldt voor Joden EN voor Moslims. Hirsi Ali verkondigde met Submission 1 geen onwaarheden en waarschijnlijk zal ze dat met submission2 ook niet doen. Of het beeld misschien eenzijdig is doet niets af dat feit.

Kortom, je mag best zeggen dat Joden vaker betrokken zijn bij eeehmz... ehh... het oprichten van VOF's maar je mag niet beweren dat de holocaust niet heeft plaats gevonden .
Nou ja, als iemand meent aanleiding te hebben om dat te denken, dan mag deze persoon wat mij betreft zijn bevindingen op tafel leggen.
Zo kunnen anderen die bevindingen weer weerleggen, zodat je tot een wetenschappelijk oordeel komt.

Want het zou zomaar kunnen dat er minder joden zijn omgekomen. Je weet het niet. Niet dat het veel uit zou maken, maar goed, zo'n houding dat er niet over gediscussieerd mag worden vind ik verkeerd.

Goed, da's offtopic.
pi_34955005
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is de film verboden?
je ontwijkt mijn vraag.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2006 23:29:07 ]
pi_34955006
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Abbadon het volgende:

[..]

da's geen misbruik hoor...en jij hebt precies hetzelfde recht op vrije meningsuiting om haar mening aan te vallen...

dat het onderwerp waar het hier om gaat toevallig een religie is doet wat betreft het recht op vrije meningsuiting volstrekt niet ter zake....wat je in feite zegt is: iedereen mag alles zeggen, behalve als ik het er niet mee eens ben...

en zo werkt het nou net niet
Dus ik heb vrijheid van meningsuiting om Nederlanders steeds te beledigen en kwetsen
Dus ik heb vrijheid om te gaan radicaliseren ????
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:29:28 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34955025
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus ik heb vrijheid van meningsuiting om Nederlanders steeds te beledigen en kwetsen
Dus ik heb vrijheid om te gaan radicaliseren ????
be my guest ik zal er niet wakker van liggen...
pi_34955028
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Om jullie te laten zien dat we die kant opgaan
Nederland steunt massaal Hirsi Ali?s oorlog tegen de Islaam
We gaan helemaal niet die kant op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')