]http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/nederland_wil_submission_2.html[/quote][/url]quote:Uit een enquête van RTL Nieuws blijkt dat 84 procent van de Nederlandse bevolking vindt dat VVD-Tweede Kamerlid Hirsi Ali door moet gaan met het maken van haar film Submission 2. Ongeveer 73 procent van de ondervraagden verwacht dat de woede van een significant deel van de islamitische wereld zich op Nederland zal richten en slechts 36 procent vindt de film zelf goed. Een meerderheid vindt echter dat de film gemaakt moet worden omdat dit hoort bij de persvrijheid.
[url=http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/nederland_wil_submission_2.html
Ze ? en wat hadden we moeten leren dat moslims een stelletje kleinzerige hypocriete geweldadige gasten zijn die niet tegen kritiek kunnen ? wisten we al denk ik zo .....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben erg geschrokken
84 procent wilt het weer dat het uit de hand gaat lopen
kennelijk hebben ze niks geleerd van zaak Denemarken
Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarstenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:53 schreef pindaatje81 het volgende:
Kennelijk ben jij een sukkel
Wij laten ons niet snel bang maken door schapies
Misschien stapt ze daarna de pr0n business in. :/quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
Ik ken de film inhoudelijk niet, maar ik vind ook dat ze door moet gaan. Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Ja. Maar je hoeft ook niet van elke vrijheid die je hebt gebruik te maken. Tokkies hebben ook de vrijheid zich voort te planten...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Mits er geen blatante onwaarheden als feitelijke waarheden gepresenteerd worden.... eenschquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
Ik ken de film inhoudelijk niet, maar ik vind ook dat ze door moet gaan. Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Als zij die film wil maken moet ze dat gewoon doen. Elke andere discussie is ondergeschikt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. Maar je hoeft ook niet van elke vrijheid die je hebt gebruik te maken. Tokkies hebben ook de vrijheid zich voort te planten...
V.
Waarmee met provocatie en belediging??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
* [ deleted : note ++ ] *quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarsten
Deportatie van Hirsi Ali naar 10 km onder grond zou ons goed doen
Hoezo, kun je het anders niet aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
Mischien omdat ze daar geen ervaring mee heeft ???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarmee met provocatie en belediging??
Waarom zegt die gestoorde ezel niks over Joden ???
Ja dat doet H.Ali al jaren ja, en jullie doet al jaren druk maken om haar, waarom datte doen? Jullie jezelf voor blok zetten, laat haar toch lullen man gek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarsten
Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als zij die film wil maken moet ze dat gewoon doen. Elke andere discussie is ondergeschikt.
Je laat je ook wel heel makkelijk provoceren en beledigen hè?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarmee met provocatie en belediging??
Waarom zegt die gestoorde ezel niks over Joden ???
Hebben we nou iets geleerd van Denemarken-effect ????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo, kun je het anders niet aan?
Heb je nooit geleerd dingen naast je neer te leggen? Tot tien tellen en weer verder gaan? Denken: "Ach, laat maar zitten, ik weet wel beter"?
Of je het verstandig en carrièretechnisch goed vindt dat ze die film maakt daar valt over te twisten. Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen. Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.
V.
kijk, en dat mag jij dan ook weer zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
Persoonlijke aanvallen en schelden staat een ban voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef pindaatje81 het volgende:
[ * deleted *]
Ja, dat sommige Moslims nergens tegen kunnen. Moeten we ons daaraan gaan aanpassen? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Hebben we nou iets geleerd van Denemarken-effect ????
Met je muil houden ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.
Of aandacht vragen wat in haar ogen een groot probleem is. De nierstichting doet het ook, alleen is dat wat minder controversieel.quote:Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen.
Ze is een gekozen. Indien 'men' vind dat ze het kut doet, zal ze vanzelf parlementariër af zijn.quote:Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.
V.
Weet je wat een mens Hirsi ali is ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je laat je ook wel heel makkelijk provoceren en beledigen hè?
En al zou ze wat over Joden zeggen, wat dan? Voel je je dan beter? Dat zou wel extreem triest zijn hoor.
Dude, het zou wat worden als de Belgen zich na jaren van Belgenmoppen beledigd zouden voelen.
Je hoort mij dan ook niets anders beweren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Toeps het volgende:
Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
En waarom kunnen ze nergens tegen Omdat jullie constant bezig zijn met Islaam te beledigenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, dat sommige Moslims nergens tegen kunnen. Moeten we ons daaraan gaan aanpassen? Dacht het niet.
Wat doet ze in de Tweede kamer ???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Of je het verstandig en carrièretechnisch goed vindt dat ze die film maakt daar valt over te twisten. Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
meki kom op jonge , even het hoofd gebruiken hierbijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben erg geschrokken
84 procent wilt het weer dat het uit de hand gaat lopen
kennelijk hebben ze niks geleerd van zaak Denemarken
'jullie'?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
En waarom kunnen ze nergens tegen Omdat jullie constant bezig zijn met Islaam te beledigen
In hoe verre gaat ze dan onzuiver met haar vrijheden om? Wij ventileren hier onze mening op een openbaar forum, zij doet het op iets grotere podia. Wezenlijk verschilt het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je hoort mij dan ook niets anders beweren.
Het enige waar ik voorstander van ben is dat mensen ook zuiver met hun vrijheden omgaan.
V.
Steun jij haar kruistocht tegen de Islaamquote:
Wie, ikke?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
En waarom kunnen ze nergens tegen Omdat jullie constant bezig zijn met Islaam te beledigen
De bron geeft Nederlanders aanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
meki kom op jonge , even het hoofd gebruiken hierbij
dit is natuurlijk compleet gelul
het zijn de ondervraagden (wss in rotterdam de enquete gehouden oid)
de nieuwslezers verspraken zich ook al een paar keer
zo was het dan weer de ondervraagden , dan weer *de nederlanders*
het is niet de nederlanders die submission 2 willen , maar 80+ procennt van de ondervraagden , dit zegt absoluut niks over de nederlanders in zn geheel (al zou je op fokforum soms anders denken)
dit weet je zelf toch ook wel.
(ik ben overigens zwaar tegen deze corrupte enquete presentaties)
Dacht jij dat het hard werken was dan als kamerlid?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef popolon het volgende:
Zo'n film moet gewoon kunnen natuurlijk.
Ik vraag me alleen af waarom Ali dat zou moeten doen, heeft ze nou echt niks anders te doen
je kan best achter haar recht om iets te zeggen staan, zonder de inhoud van wat ze zegt te steunen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Steun jij haar kruistocht tegen de Islaam
Tsja, ze is kamerlid inderdaad. Ik betwijfel of dat het juiste podium voor haar is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef popolon het volgende:
Zo'n film moet gewoon kunnen natuurlijk.
Ik vraag me alleen af waarom Ali dat zou moeten doen, heeft ze nou echt niks anders te doen
Een beetje kamerlid wel ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dacht jij dat het hard werken was dan als kamerlid?
Mensen die dit graag willen dat Hirsi Ali haar kruistocht kan uitvoeren tegen de Islaamquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wie, ikke?
Tevens is de Islam een geloof, met een boek, nou, wat zal dat boek een verdriet hebben. Verder vraag ik me ook af, als jullie geloven in een almachtige Allah, waarom je je dan nog druk maakt. Als je echt in Allah zou vertrouwen, dan zou je toch denken dat het vanzelf wel goed komt? Dat de persoon die die tekeningetjes heeft gemaakt ineens een meteoriet op zijn kop krijgt of zo? Kortom, waar maak je je druk om?
Verder, als je zo tegen het beledigen bent, hoe verklaar je dan dat sommige Moslims precies hetzelfde terug doen? Erger zelfs nog? "Wat u niet wilt dat u geschiedt..."
Nee. Verder wil ik ook absoluut niet gaan twisten óf ze wel of niet een kruistocht tegen de Islam houdt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Steun jij haar kruistocht tegen de Islaam
dat syndroom is meer aanwewzig in het westen... mischien teveel mobieltjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef RichardQuest het volgende:
De laatste weken hebben laten zien dat een aggressieve vorm van het syndroom van down zich verspreidt over de Arabische wereld dus ik hoop dat AHA beter weet.
En uit deze enquette blijkt dat dat voor een groot deel van de Nederlanders zo is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je kan best achter haar recht om iets te zeggen staan, zonder de inhoud van wat ze zegt te steunen...
Jij stelt de Islam in het zwarte daglicht met je oneindige en herhaaldelijke gezever.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensen die dit graag willen dat Hirsi Ali haar kruistocht kan uitvoeren tegen de Islaam
Waar ik me druk om dat Nederland toelaat dat Hirsi Ali constant bezig is om de Islaam in de zwarte daglicht te stellen
Jammer dat Rien Poortvliet niet meer leeft. Die had direkt inspiratie voor een heel nieuw kabouter boekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Toeps het volgende:
Ook al ging het over kabouters en aliëns.
ieder z'n hobbyquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
Mensen die dit graag willen dat Hirsi Ali haar kruistocht kan uitvoeren tegen de Islaam
Waar ik me druk om dat Nederland toelaat dat Hirsi Ali constant bezig is om de Islaam in de zwarte daglicht te stellen
Dacht dat jij enquetes niet erg serieus nam?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En uit deze enquette blijkt dat dat voor een groot deel van de Nederlanders zo is.
Noemde je dat een meningquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef GnAgn het volgende:
Hirsi is tenminste geen schijterd, als je jou eigen mening niet eens meer kan uiten kun je beter je bek houden en alvast in een grafkist gaan liggen
Ow? Dat is nieuw voor mij. Kan je me vertellen wanneer ik dat geventileerd heb?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dacht dat jij enquetes niet erg serieus nam?
Ik neem engeutes serieus omdat zij het beeld aangeven over heel Nederlandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dacht dat jij enquetes niet erg serieus nam?
bij alle enquetes doen ze dat , omdat die mensen graag positief generaliseren om dingen door te drukken , een van de redenen waarom ik walg van de media.quote:
gossie. Even mijn viool pakken hoor voor het juiste achtergrond muziekje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Noemde je dat een mening
Hirsi heeft het elke keer tegen de Moslims en ze beledigt elke keer enkel de Moslims![]()
En dat is een gevaar voor onze samenlevingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bij alle enquetes doen ze dat , omdat die mensen graag positief generaliseren om dingen door te drukken , een van de redenen waarom ik walg van de media.
Nee, omdat nederlanders voor vrijheid van meningsuiting zijn, schep je radicalen. Logischquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik neem engeutes serieus omdat zij het beeld aangeven over heel Nederland
waarbij ik erg geschrokken ben . Vind je het gek dat er radicalen zijn
ik neem enquetes juist niet serieus , ik neem berichtgeving van de westerse nieuwsgroepen amper nog serieus , ik raad je aan dat ook te doen , het is allemaal stemmingmakerij , conditionering , en jij weet het . ze willen mensen juist opfokken zodat ze weer publiek hun gelijk kunnen omroepen dat *de moslims* zo haatdragend zijn of meer van dat soort gelul.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik neem engeutes serieus omdat zij het beeld aangeven over heel Nederland
waarbij ik erg geschrokken ben . Vind je het gek dat er radicalen zijn
Nee, zo denkt iedereen dat men voor vrijheid van meningsuiting is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Meki het volgende:
Zo denkt iedereen dat Nederland Anti-islaam is
Dat zeggen ze enkel tegen Moslims dan gebruiken ze vrijheid van meningsuitingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, omdat nederlanders voor vrijheid van meningsuiting zijn, schep je radicalen. Logisch.
jij klinkt anders ook vrij radicaal in je anti-media-houdingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:
ik neem enquetes juist niet serieus , ik neem berichtgeving van de westerse nieuwsgroepen amper nog serieus , ik raad je aan dat ook te doen , het is allemaal stemmingmakerij , conditionering , en jij weet het . ze willen mensen juist opfokken zodat ze weer publiek hun gelijk kunnen omroepen dat *de moslims* zo haatdragend zijn of meer van dat soort gelul.
en ik vind het in de context niet gek dat er radicalen zijn.
(geen idee wat de andere fokkers vinden)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik neem enquetes juist niet serieus , ik neem berichtgeving van de westerse nieuwsgroepen amper nog serieus , ik raad je aan dat ook te doen , het is allemaal stemmingmakerij , conditionering , en jij weet het . ze willen mensen juist opfokken zodat ze weer publiek hun gelijk kunnen omroepen dat *de moslims* zo haatdragend zijn of meer van dat soort gelul.
en ik vind het in de context niet gek dat er radicalen zijn.
(geen idee wat de andere fokkers vinden)
Het is niet vreemd dat men opgefokt kan worden door een bepaalde mening, als je hem onrespectvol naar voren brengt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee, zo denkt iedereen dat men voor vrijheid van meningsuiting is.
Je moet even twee dingen los zien Meki.
Je kunt iemand respecteren, maar het niet eens zijn met diens mening.
Een mening en een persoon, dat zijn twee verschillende zaken.
Elke persoon heeft recht op zijn of haar mening.
precies! ook al ben ik het niet met Meki eens, ik vind absoluut dat hij alles mag zeggen wat hij wil!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou vind ik persoonlijk die wet tegen antisemitisme ook onzin. Als iemand wil beweren dat er geen Joden zijn afgemaakt in WO2, moet 'ie dat lekker doen. Ik zal het waarschijnlijk een debiel standpunt vinden, maar als iemand dat wil vinden, mij best.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat zeggen ze enkel tegen Moslims dan gebruiken ze vrijheid van meningsuiting
Tegen joden als je dat zegt gebruiken ze antisemitisme
juistquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
En dat is een gevaar voor onze samenleving
Ik weet niet waarom Nederland dit toelaat
Zo denkt iedereen dat Nederland Anti-islaam is
Wat vind je van mensen die vrijheid van meningsuiting misbruikenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
100% mee eens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
En de stemmingmakerij maakt juist de Islaam slechter . Vaak gaan mensen slechter denken over de Moslims omdat ze constact Moslims horen in de media terwijl dat niet waar is . en dat heeft gevolgen tot tegen elke moslims die met een andere gezicht op aangekeken
Ik weet niet in hoeverre je dat kan misbruiken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die vrijheid van meningsuiting misbruiken
'ze' ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
speel nooit de media spelletjes mee , dat willen ze juist.
Ik was alleen teleurgesteld en woedend dat Nederland ook Anti-islaam gaat wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
maar meki probeer jezelf dan ook een beetje in te houden hoe je een topic begint , want terug slaan is natuurlijk niet hoe je dit soort gedoe tegenwerkt , want wat je zegt word altijd tegen je gebruikt.
de eerste post vond ik dus niet goed , de laatste paar zoals ik zei mee eens.
moet ik dit als compliment zien?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij klinkt anders ook vrij radicaal in je anti-media-houdingen dat kennelijk geheel zonder invloed van de media...volstrekt op eigen houtje bereikt! da's ook een kwaliteit!
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
maar meki probeer jezelf dan ook een beetje in te houden hoe je een topic begint , want terug slaan is natuurlijk niet hoe je dit soort gedoe tegenwerkt , want wat je zegt word altijd tegen je gebruikt.
de eerste post vond ik dus niet goed , de laatste paar zoals ik zei mee eens.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je dat kan misbruiken.
Maar iemand die in jou ogen een debiele mening ventileert, daar prik je toch gewoon doorheen? (Nee, niet letterlijk.)
Als iemand continu beweert dat alle vegetariërs stom zijn, en veganisten moordenaars zijn, dan heb ik medelijden met die persoon en zijn gebrek aan relativeringsvermogen, en leef ik vrolijk verder op de manier die ik goed acht. Ik ga mijn energie daar toch zeker niet aan verspillen.
dat laat ik geheel en al aan jouw eigen inschatting overquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:
moet ik dit als compliment zien?
Denk er wel even aan dat als Nederland al anti-islam zou worden dat dat wordt veroorzaakt door het gedrag van bepaalde moslims. Maak dus niet de fout te beweren dat de radicalisering van de islam de schuld is van de westerse houding t.o.v. de islam, want dan zet je de wereld echt op zijn kop.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik was alleen teleurgesteld en woedend dat Nederland ook Anti-islaam gaat worden
wat moet ik daarmee '???. Ik woon in Nederland en ik wil helemaal niet dat mensen tegen elkaar gaan staan. dat is verkeerd en daar gaan wij die kant op
Dan ga je toch naar de Arabische wereld? Weet ik veel waar jij graag zou willen wonen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat syndroom is meer aanwewzig in het westen... mischien teveel mobieltjes
Dat betekent niet dat 83% het ook eens is met de inhoud van de film.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Hirsi misbruikt de vrijheid van meningsuiting om Moslims aan te vallen ? en dan stemt 83 % van Nederland mee
dus dan vraag ik van mezelf Hebben we dan niks geleerd van 39-45
Vind ik van niet. Een mening is prima zo lang je geen blatante onwaarheden verkondigt In het geval van bevolkingsgroepen noemen we dat dan racisme, anti-semitisme, etc. Bij personen heet het smaad en laster.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou vind ik persoonlijk die wet tegen antisemitisme ook onzin. Als iemand wil beweren dat er geen Joden zijn afgemaakt in WO2, moet 'ie dat lekker doen. Ik zal het waarschijnlijk een debiel standpunt vinden, maar als iemand dat wil vinden, mij best.
Waarom haal je nou weer de tweede wereldoorlog erbij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Hirsi misbruikt de vrijheid van meningsuiting om Moslims aan te vallen ? en dan stemt 83 % van Nederland mee
Haha . De radicalisering is slecht het gevolg door Hirsi Ali etc.. en daar is het aanleiding ervanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef Jalu het volgende:
[..]
Denk er wel even aan dat als Nederland al anti-islam zou worden dat dat wordt veroorzaakt door het gedrag van bepaalde moslims. Maak dus niet de fout te beweren dat de radicalisering van de islam de schuld is van de westerse houding t.o.v. de islam, want dan zet je de wereld echt op zijn kop.
Jawel, daarom mag ze die film makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
De groep die in 39-45 werd aangevallen bracht dan ook niet radicale groeperingen voort die om de haverklap aanslagen op onschuldigen pleegden onder het mom van hun religie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
da's geen misbruik hoor...en jij hebt precies hetzelfde recht op vrije meningsuiting om haar mening aan te vallen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Meki het volgende:
Dat haatzaaien mag?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, daarom mag ze die film maken
Om jullie te laten zien dat we die kant opgaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom haal je nou weer de tweede wereldoorlog erbij?
Nee Meki. Hirsi Ali is het gevolg van een radicale islam.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Haha . De radicalisering is slecht het gevolg door Hirsi Ali etc.. en daar is het aanleiding ervan
Nou ja, als iemand meent aanleiding te hebben om dat te denken, dan mag deze persoon wat mij betreft zijn bevindingen op tafel leggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vind ik van niet. Een mening is prima zo lang je geen blatante onwaarheden verkondigt In het geval van bevolkingsgroepen noemen we dat dan racisme, anti-semitisme, etc. Bij personen heet het smaad en laster.
En dat is gelukkig bij wet gewoon verboden.
En dat geldt voor Joden EN voor Moslims. Hirsi Ali verkondigde met Submission 1 geen onwaarheden en waarschijnlijk zal ze dat met submission2 ook niet doen. Of het beeld misschien eenzijdig is doet niets af dat feit.
Kortom, je mag best zeggen dat Joden vaker betrokken zijn bij eeehmz... ehh... het oprichten van VOF's maar je mag niet beweren dat de holocaust niet heeft plaats gevonden.
Dus ik heb vrijheid van meningsuiting om Nederlanders steeds te beledigen en kwetsenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's geen misbruik hoor...en jij hebt precies hetzelfde recht op vrije meningsuiting om haar mening aan te vallen...
dat het onderwerp waar het hier om gaat toevallig een religie is doet wat betreft het recht op vrije meningsuiting volstrekt niet ter zake....wat je in feite zegt is: iedereen mag alles zeggen, behalve als ik het er niet mee eens ben...
en zo werkt het nou net niet
be my guestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus ik heb vrijheid van meningsuiting om Nederlanders steeds te beledigen en kwetsen
Dus ik heb vrijheid om te gaan radicaliseren ????
We gaan helemaal niet die kant op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Om jullie te laten zien dat we die kant opgaan
Nederland steunt massaal Hirsi Ali?s oorlog tegen de Islaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |