abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34954767
Ze doet maar
pi_34954781
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
maar meki probeer jezelf dan ook een beetje in te houden hoe je een topic begint , want terug slaan is natuurlijk niet hoe je dit soort gedoe tegenwerkt , want wat je zegt word altijd tegen je gebruikt.
de eerste post vond ik dus niet goed , de laatste paar zoals ik zei mee eens.

speel nooit de media spelletjes mee , dat willen ze juist.
Ik was alleen teleurgesteld en woedend dat Nederland ook Anti-islaam gaat worden
wat moet ik daarmee '???. Ik woon in Nederland en ik wil helemaal niet dat mensen tegen elkaar gaan staan. dat is verkeerd en daar gaan wij die kant op
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:23:09 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954792
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij klinkt anders ook vrij radicaal in je anti-media-houding en dat kennelijk geheel zonder invloed van de media...volstrekt op eigen houtje bereikt! da's ook een kwaliteit!
moet ik dit als compliment zien?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_34954835
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:
maar meki probeer jezelf dan ook een beetje in te houden hoe je een topic begint , want terug slaan is natuurlijk niet hoe je dit soort gedoe tegenwerkt , want wat je zegt word altijd tegen je gebruikt.
de eerste post vond ik dus niet goed , de laatste paar zoals ik zei mee eens.

speel nooit de media spelletjes mee , dat willen ze juist.
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum...
pi_34954843
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre je dat kan misbruiken.

Maar iemand die in jou ogen een debiele mening ventileert, daar prik je toch gewoon doorheen? (Nee, niet letterlijk.)

Als iemand continu beweert dat alle vegetariėrs stom zijn, en veganisten moordenaars zijn, dan heb ik medelijden met die persoon en zijn gebrek aan relativeringsvermogen, en leef ik vrolijk verder op de manier die ik goed acht. Ik ga mijn energie daar toch zeker niet aan verspillen.

Hirsi misbruikt de vrijheid van meningsuiting om Moslims aan te vallen ? en dan stemt 83 % van Nederland mee

dus dan vraag ik van mezelf Hebben we dan niks geleerd van 39-45
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:25:10 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954870
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:

moet ik dit als compliment zien?
dat laat ik geheel en al aan jouw eigen inschatting over
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_34954892
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik was alleen teleurgesteld en woedend dat Nederland ook Anti-islaam gaat worden
wat moet ik daarmee '???. Ik woon in Nederland en ik wil helemaal niet dat mensen tegen elkaar gaan staan. dat is verkeerd en daar gaan wij die kant op
Denk er wel even aan dat als Nederland al anti-islam zou worden dat dat wordt veroorzaakt door het gedrag van bepaalde moslims. Maak dus niet de fout te beweren dat de radicalisering van de islam de schuld is van de westerse houding t.o.v. de islam, want dan zet je de wereld echt op zijn kop.
pi_34954900
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat syndroom is meer aanwewzig in het westen... mischien teveel mobieltjes
Dan ga je toch naar de Arabische wereld? Weet ik veel waar jij graag zou willen wonen...
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34954904
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Hirsi misbruikt de vrijheid van meningsuiting om Moslims aan te vallen ? en dan stemt 83 % van Nederland mee

Dat betekent niet dat 83% het ook eens is met de inhoud van de film.

Ik vind ook dat de EO op tv mag uitzenden. Ben ik het nog niet eens met hun ideeėn.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:25:58 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954905
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou vind ik persoonlijk die wet tegen antisemitisme ook onzin. Als iemand wil beweren dat er geen Joden zijn afgemaakt in WO2, moet 'ie dat lekker doen. Ik zal het waarschijnlijk een debiel standpunt vinden, maar als iemand dat wil vinden, mij best.
Vind ik van niet. Een mening is prima zo lang je geen blatante onwaarheden verkondigt In het geval van bevolkingsgroepen noemen we dat dan racisme, anti-semitisme, etc. Bij personen heet het smaad en laster.

En dat is gelukkig bij wet gewoon verboden.

En dat geldt voor Joden EN voor Moslims. Hirsi Ali verkondigde met Submission 1 geen onwaarheden en waarschijnlijk zal ze dat met submission2 ook niet doen. Of het beeld misschien eenzijdig is doet niets af dat feit.

Kortom, je mag best zeggen dat Joden vaker betrokken zijn bij eeehmz... ehh... het oprichten van VOF's maar je mag niet beweren dat de holocaust niet heeft plaats gevonden .
pi_34954922
quote:

[..]

Waarom haal je nou weer de tweede wereldoorlog erbij?
pi_34954928
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef Jalu het volgende:

[..]

Denk er wel even aan dat als Nederland al anti-islam zou worden dat dat wordt veroorzaakt door het gedrag van bepaalde moslims. Maak dus niet de fout te beweren dat de radicalisering van de islam de schuld is van de westerse houding t.o.v. de islam, want dan zet je de wereld echt op zijn kop.
Haha . De radicalisering is slecht het gevolg door Hirsi Ali etc.. en daar is het aanleiding ervan
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:26:44 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954929
quote:

Jawel, daarom mag ze die film maken
pi_34954939
Hopelijk is ie wat interessanter dan deel 1
pi_34954954
quote:

[..]

De groep die in 39-45 werd aangevallen bracht dan ook niet radicale groeperingen voort die om de haverklap aanslagen op onschuldigen pleegden onder het mom van hun religie.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:27:32 #91
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954959
quote:

da's geen misbruik hoor...en jij hebt precies hetzelfde recht op vrije meningsuiting om haar mening aan te vallen...

dat het onderwerp waar het hier om gaat toevallig een religie is doet wat betreft het recht op vrije meningsuiting volstrekt niet ter zake....wat je in feite zegt is: iedereen mag alles zeggen, behalve als ik het er niet mee eens ben...

en zo werkt het nou net niet
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_34954964
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jawel, daarom mag ze die film maken
Dat haatzaaien mag?
pi_34954965
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Waarom haal je nou weer de tweede wereldoorlog erbij?
Om jullie te laten zien dat we die kant opgaan
Nederland steunt massaal Hirsi Ali´s oorlog tegen de Islaam
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:28:15 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954986
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat haatzaaien mag?
Is de film verboden?
pi_34954992
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Haha . De radicalisering is slecht het gevolg door Hirsi Ali etc.. en daar is het aanleiding ervan
Nee Meki. Hirsi Ali is het gevolg van een radicale islam.
pi_34954997
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Vind ik van niet. Een mening is prima zo lang je geen blatante onwaarheden verkondigt In het geval van bevolkingsgroepen noemen we dat dan racisme, anti-semitisme, etc. Bij personen heet het smaad en laster.

En dat is gelukkig bij wet gewoon verboden.

En dat geldt voor Joden EN voor Moslims. Hirsi Ali verkondigde met Submission 1 geen onwaarheden en waarschijnlijk zal ze dat met submission2 ook niet doen. Of het beeld misschien eenzijdig is doet niets af dat feit.

Kortom, je mag best zeggen dat Joden vaker betrokken zijn bij eeehmz... ehh... het oprichten van VOF's maar je mag niet beweren dat de holocaust niet heeft plaats gevonden .
Nou ja, als iemand meent aanleiding te hebben om dat te denken, dan mag deze persoon wat mij betreft zijn bevindingen op tafel leggen.
Zo kunnen anderen die bevindingen weer weerleggen, zodat je tot een wetenschappelijk oordeel komt.

Want het zou zomaar kunnen dat er minder joden zijn omgekomen. Je weet het niet. Niet dat het veel uit zou maken, maar goed, zo'n houding dat er niet over gediscussieerd mag worden vind ik verkeerd.

Goed, da's offtopic.
pi_34955005
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is de film verboden?
je ontwijkt mijn vraag.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2006 23:29:07 ]
pi_34955006
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Abbadon het volgende:

[..]

da's geen misbruik hoor...en jij hebt precies hetzelfde recht op vrije meningsuiting om haar mening aan te vallen...

dat het onderwerp waar het hier om gaat toevallig een religie is doet wat betreft het recht op vrije meningsuiting volstrekt niet ter zake....wat je in feite zegt is: iedereen mag alles zeggen, behalve als ik het er niet mee eens ben...

en zo werkt het nou net niet
Dus ik heb vrijheid van meningsuiting om Nederlanders steeds te beledigen en kwetsen
Dus ik heb vrijheid om te gaan radicaliseren ????
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:29:28 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34955025
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus ik heb vrijheid van meningsuiting om Nederlanders steeds te beledigen en kwetsen
Dus ik heb vrijheid om te gaan radicaliseren ????
be my guest ik zal er niet wakker van liggen...
pi_34955028
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Om jullie te laten zien dat we die kant opgaan
Nederland steunt massaal Hirsi Ali?s oorlog tegen de Islaam
We gaan helemaal niet die kant op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')