]http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/nederland_wil_submission_2.html[/quote][/url]quote:Uit een enquête van RTL Nieuws blijkt dat 84 procent van de Nederlandse bevolking vindt dat VVD-Tweede Kamerlid Hirsi Ali door moet gaan met het maken van haar film Submission 2. Ongeveer 73 procent van de ondervraagden verwacht dat de woede van een significant deel van de islamitische wereld zich op Nederland zal richten en slechts 36 procent vindt de film zelf goed. Een meerderheid vindt echter dat de film gemaakt moet worden omdat dit hoort bij de persvrijheid.
[url=http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/nederland_wil_submission_2.html
Ze ? en wat hadden we moeten leren dat moslims een stelletje kleinzerige hypocriete geweldadige gasten zijn die niet tegen kritiek kunnen ? wisten we al denk ik zo .....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben erg geschrokken
84 procent wilt het weer dat het uit de hand gaat lopen
kennelijk hebben ze niks geleerd van zaak Denemarken
Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarstenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:53 schreef pindaatje81 het volgende:
Kennelijk ben jij een sukkel
Wij laten ons niet snel bang maken door schapies
Misschien stapt ze daarna de pr0n business in. :/quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
Ik ken de film inhoudelijk niet, maar ik vind ook dat ze door moet gaan. Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Ja. Maar je hoeft ook niet van elke vrijheid die je hebt gebruik te maken. Tokkies hebben ook de vrijheid zich voort te planten...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Mits er geen blatante onwaarheden als feitelijke waarheden gepresenteerd worden.... eenschquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
Ik ken de film inhoudelijk niet, maar ik vind ook dat ze door moet gaan. Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Als zij die film wil maken moet ze dat gewoon doen. Elke andere discussie is ondergeschikt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja. Maar je hoeft ook niet van elke vrijheid die je hebt gebruik te maken. Tokkies hebben ook de vrijheid zich voort te planten...
V.
Waarmee met provocatie en belediging??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
* [ deleted : note ++ ] *quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarsten
Deportatie van Hirsi Ali naar 10 km onder grond zou ons goed doen
Hoezo, kun je het anders niet aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
Mischien omdat ze daar geen ervaring mee heeft ???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarmee met provocatie en belediging??
Waarom zegt die gestoorde ezel niks over Joden ???
Ja dat doet H.Ali al jaren ja, en jullie doet al jaren druk maken om haar, waarom datte doen? Jullie jezelf voor blok zetten, laat haar toch lullen man gek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarsten
Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als zij die film wil maken moet ze dat gewoon doen. Elke andere discussie is ondergeschikt.
Je laat je ook wel heel makkelijk provoceren en beledigen hè?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarmee met provocatie en belediging??
Waarom zegt die gestoorde ezel niks over Joden ???
Hebben we nou iets geleerd van Denemarken-effect ????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hoezo, kun je het anders niet aan?
Heb je nooit geleerd dingen naast je neer te leggen? Tot tien tellen en weer verder gaan? Denken: "Ach, laat maar zitten, ik weet wel beter"?
Of je het verstandig en carrièretechnisch goed vindt dat ze die film maakt daar valt over te twisten. Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen. Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.
V.
kijk, en dat mag jij dan ook weer zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:
Persoonlijke aanvallen en schelden staat een ban voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef pindaatje81 het volgende:
[ * deleted *]
Ja, dat sommige Moslims nergens tegen kunnen. Moeten we ons daaraan gaan aanpassen? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Hebben we nou iets geleerd van Denemarken-effect ????
Met je muil houden ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.
Of aandacht vragen wat in haar ogen een groot probleem is. De nierstichting doet het ook, alleen is dat wat minder controversieel.quote:Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen.
Ze is een gekozen. Indien 'men' vind dat ze het kut doet, zal ze vanzelf parlementariër af zijn.quote:Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.
V.
Weet je wat een mens Hirsi ali is ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je laat je ook wel heel makkelijk provoceren en beledigen hè?
En al zou ze wat over Joden zeggen, wat dan? Voel je je dan beter? Dat zou wel extreem triest zijn hoor.
Dude, het zou wat worden als de Belgen zich na jaren van Belgenmoppen beledigd zouden voelen.
Je hoort mij dan ook niets anders beweren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Toeps het volgende:
Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |