abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34953136
quote:
Uit een enquête van RTL Nieuws blijkt dat 84 procent van de Nederlandse bevolking vindt dat VVD-Tweede Kamerlid Hirsi Ali door moet gaan met het maken van haar film Submission 2. Ongeveer 73 procent van de ondervraagden verwacht dat de woede van een significant deel van de islamitische wereld zich op Nederland zal richten en slechts 36 procent vindt de film zelf goed. Een meerderheid vindt echter dat de film gemaakt moet worden omdat dit hoort bij de persvrijheid.

[url=http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/nederland_wil_submission_2.html
]http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/nederland_wil_submission_2.html[/quote][/url]

Ik ben erg geschrokken
84 procent wilt het weer dat het uit de hand gaat lopen
kennelijk hebben ze niks geleerd van zaak Denemarken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34953569
Kennelijk ben jij een sukkel
Wij laten ons niet snel bang maken door schapies
Verwijderd @ A
pi_34953586
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben erg geschrokken
84 procent wilt het weer dat het uit de hand gaat lopen
kennelijk hebben ze niks geleerd van zaak Denemarken
Ze ? en wat hadden we moeten leren dat moslims een stelletje kleinzerige hypocriete geweldadige gasten zijn die niet tegen kritiek kunnen ? wisten we al denk ik zo .....

[ Bericht 1% gewijzigd door dontcare op 10-02-2006 22:55:13 (hypocriete vergeten ....) ]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_34953620
Ik ken de film inhoudelijk niet, maar ik vind ook dat ze door moet gaan. Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
pi_34953659
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:53 schreef pindaatje81 het volgende:
Kennelijk ben jij een sukkel
Wij laten ons niet snel bang maken door schapies
Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarsten

Deportatie van Hirsi Ali naar 10 km onder grond zou ons goed doen
pi_34953670
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
Ik ken de film inhoudelijk niet, maar ik vind ook dat ze door moet gaan. Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Misschien stapt ze daarna de pr0n business in. :/
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:56:31 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_34953672
quote:
Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Ja. Maar je hoeft ook niet van elke vrijheid die je hebt gebruik te maken. Tokkies hebben ook de vrijheid zich voort te planten...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 22:57:05 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34953696
quote:
Mits er geen blatante onwaarheden als feitelijke waarheden gepresenteerd worden.... eensch
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 22:57:46 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34953719
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja. Maar je hoeft ook niet van elke vrijheid die je hebt gebruik te maken. Tokkies hebben ook de vrijheid zich voort te planten...

V.
Als zij die film wil maken moet ze dat gewoon doen. Elke andere discussie is ondergeschikt.
pi_34953721
quote:
Waarmee met provocatie en belediging??
Waarom zegt die gestoorde ezel niks over Joden ???
pi_34953755
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarsten

* [ deleted : note ++ ] *

[ Bericht 14% gewijzigd door Drugshond op 11-02-2006 00:46:02 ]
Verwijderd @ A
pi_34953762
quote:

Hoezo, kun je het anders niet aan?

Heb je nooit geleerd dingen naast je neer te leggen? Tot tien tellen en weer verder gaan? Denken: "Ach, laat maar zitten, ik weet wel beter"?
pi_34953765
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Mischien omdat ze daar geen ervaring mee heeft ???
en trouwens dat doen jouw broeders al genoeg ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_34953803
quote:

[..]

Ja dat doet H.Ali al jaren ja, en jullie doet al jaren druk maken om haar, waarom datte doen? Jullie jezelf voor blok zetten, laat haar toch lullen man gek.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:00:41 #15
136 V.
pi_34953825
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als zij die film wil maken moet ze dat gewoon doen. Elke andere discussie is ondergeschikt.
Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen. Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_34953827
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Je laat je ook wel heel makkelijk provoceren en beledigen hè?

En al zou ze wat over Joden zeggen, wat dan? Voel je je dan beter? Dat zou wel extreem triest zijn hoor.

Dude, het zou wat worden als de Belgen zich na jaren van Belgenmoppen beledigd zouden voelen.
pi_34953880
Als deze film alleen al wordt aangekondigd is het hek al van de dam, of er nu een goede boodschap in zit of niet. Het zou zonde zijn als de boodschap verloren gaat alleen om de film te timen met deze hectische weken. Ik zou er even mee wachten.
pi_34953881
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef Toeps het volgende:

[..]

Hoezo, kun je het anders niet aan?

Heb je nooit geleerd dingen naast je neer te leggen? Tot tien tellen en weer verder gaan? Denken: "Ach, laat maar zitten, ik weet wel beter"?
Hebben we nou iets geleerd van Denemarken-effect ????

Hirsi Ali wilt ook een film maken over Allah over onze god
Dat gaat echt te ver zo lokt het ze maar uit en als ze dat doet dan zeg ik niks meer

Nederland is pro-provocatie geworden
zo triest
pi_34953885
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen. Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.

V.
Of je het verstandig en carrièretechnisch goed vindt dat ze die film maakt daar valt over te twisten. Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:02:36 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34953903
quote:
kijk, en dat mag jij dan ook weer zeggen mooi hè, die vrijheid van meningsuiting!?!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_34953911
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef pindaatje81 het volgende:
[ * deleted *]
Persoonlijke aanvallen en schelden staat een ban voor

[ Bericht 21% gewijzigd door Drugshond op 11-02-2006 00:51:31 ]
pi_34953925
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Hebben we nou iets geleerd van Denemarken-effect ????
Ja, dat sommige Moslims nergens tegen kunnen. Moeten we ons daaraan gaan aanpassen? Dacht het niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:03:29 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34953934
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Met je muil houden ook niet . Tja behalve dat je niet op klaarlichte dag de strot wordt afgesneden.
quote:
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen.
Of aandacht vragen wat in haar ogen een groot probleem is. De nierstichting doet het ook, alleen is dat wat minder controversieel.
quote:
Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.

V.
Ze is een gekozen. Indien 'men' vind dat ze het kut doet, zal ze vanzelf parlementariër af zijn.

Maar je mag best een eigen mening hebben hoor Net als Hirsi Ali.
pi_34953936
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Toeps het volgende:

[..]

Je laat je ook wel heel makkelijk provoceren en beledigen hè?

En al zou ze wat over Joden zeggen, wat dan? Voel je je dan beter? Dat zou wel extreem triest zijn hoor.

Dude, het zou wat worden als de Belgen zich na jaren van Belgenmoppen beledigd zouden voelen.
Weet je wat een mens Hirsi ali is ?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:04:14 #25
136 V.
pi_34953961
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Toeps het volgende:

Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
Je hoort mij dan ook niets anders beweren.

Het enige waar ik voorstander van ben is dat mensen ook zuiver met hun vrijheden omgaan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')