abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34953136
quote:
Uit een enquête van RTL Nieuws blijkt dat 84 procent van de Nederlandse bevolking vindt dat VVD-Tweede Kamerlid Hirsi Ali door moet gaan met het maken van haar film Submission 2. Ongeveer 73 procent van de ondervraagden verwacht dat de woede van een significant deel van de islamitische wereld zich op Nederland zal richten en slechts 36 procent vindt de film zelf goed. Een meerderheid vindt echter dat de film gemaakt moet worden omdat dit hoort bij de persvrijheid.

[url=http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/nederland_wil_submission_2.html
]http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/02/nederland_wil_submission_2.html[/quote][/url]

Ik ben erg geschrokken
84 procent wilt het weer dat het uit de hand gaat lopen
kennelijk hebben ze niks geleerd van zaak Denemarken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34953569
Kennelijk ben jij een sukkel
Wij laten ons niet snel bang maken door schapies
Verwijderd @ A
pi_34953586
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben erg geschrokken
Ze ? en wat hadden we moeten leren dat moslims een stelletje kleinzerige hypocriete geweldadige gasten zijn die niet tegen kritiek kunnen ? wisten we al denk ik zo .....

[ Bericht 1% gewijzigd door dontcare op 10-02-2006 22:55:13 (hypocriete vergeten ....) ]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_34953620
Ik ken de film inhoudelijk niet, maar ik vind ook dat ze door moet gaan. Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
pi_34953659
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:53 schreef pindaatje81 het volgende:
Kennelijk ben jij een sukkel
Wij laten ons niet snel bang maken door schapies
Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarsten

Deportatie van Hirsi Ali naar 10 km onder grond zou ons goed doen
pi_34953670
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:55 schreef Toeps het volgende:
Ik ken de film inhoudelijk niet, maar ik vind ook dat ze door moet gaan. Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Misschien stapt ze daarna de pr0n business in. :/
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:56:31 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_34953672
quote:
Je moet de vrijheid hebben een film te maken over wat je maar wilt.
Ja. Maar je hoeft ook niet van elke vrijheid die je hebt gebruik te maken. Tokkies hebben ook de vrijheid zich voort te planten...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 22:57:05 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34953696
quote:
Mits er geen blatante onwaarheden als feitelijke waarheden gepresenteerd worden.... eensch
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 22:57:46 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34953719
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja. Maar je hoeft ook niet van elke vrijheid die je hebt gebruik te maken. Tokkies hebben ook de vrijheid zich voort te planten...

V.
Als zij die film wil maken moet ze dat gewoon doen. Elke andere discussie is ondergeschikt.
pi_34953721
quote:
Waarmee met provocatie en belediging??
Waarom zegt die gestoorde ezel niks over Joden ???
pi_34953755
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Hirsi heeft al sinds haar illegale ingang in Nederland steeds constant oorlog gevoerd tegen de moslims en ze gaat maar door en Submission 3 gaat over Allah en dat zal alles uitbarsten

* [ deleted : note ++ ] *

[ Bericht 14% gewijzigd door Drugshond op 11-02-2006 00:46:02 ]
Verwijderd @ A
pi_34953762
quote:

Hoezo, kun je het anders niet aan?

Heb je nooit geleerd dingen naast je neer te leggen? Tot tien tellen en weer verder gaan? Denken: "Ach, laat maar zitten, ik weet wel beter"?
pi_34953765
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Mischien omdat ze daar geen ervaring mee heeft ???
en trouwens dat doen jouw broeders al genoeg ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_34953803
quote:

[..]

Ja dat doet H.Ali al jaren ja, en jullie doet al jaren druk maken om haar, waarom datte doen? Jullie jezelf voor blok zetten, laat haar toch lullen man gek.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:00:41 #15
136 V.
pi_34953825
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als zij die film wil maken moet ze dat gewoon doen. Elke andere discussie is ondergeschikt.
Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen. Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_34953827
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:57 schreef Meki het volgende:

[..]

Je laat je ook wel heel makkelijk provoceren en beledigen hè?

En al zou ze wat over Joden zeggen, wat dan? Voel je je dan beter? Dat zou wel extreem triest zijn hoor.

Dude, het zou wat worden als de Belgen zich na jaren van Belgenmoppen beledigd zouden voelen.
pi_34953880
Als deze film alleen al wordt aangekondigd is het hek al van de dam, of er nu een goede boodschap in zit of niet. Het zou zonde zijn als de boodschap verloren gaat alleen om de film te timen met deze hectische weken. Ik zou er even mee wachten.
pi_34953881
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:59 schreef Toeps het volgende:

[..]

Hoezo, kun je het anders niet aan?

Heb je nooit geleerd dingen naast je neer te leggen? Tot tien tellen en weer verder gaan? Denken: "Ach, laat maar zitten, ik weet wel beter"?
Hebben we nou iets geleerd van Denemarken-effect ????

Hirsi Ali wilt ook een film maken over Allah over onze god
Dat gaat echt te ver zo lokt het ze maar uit en als ze dat doet dan zeg ik niks meer

Nederland is pro-provocatie geworden
zo triest
pi_34953885
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Vind ik niet. Dit topic gaat over 'dat Nederland wil dat ze doorgaat'. Ik neem aan dat mijn mening dan ook gegeven mag worden. Ik vind het kolder, want ze lost er geen hol mee op.
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen. Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.

V.
Of je het verstandig en carrièretechnisch goed vindt dat ze die film maakt daar valt over te twisten. Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:02:36 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34953903
quote:
kijk, en dat mag jij dan ook weer zeggen mooi hè, die vrijheid van meningsuiting!?!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_34953911
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:58 schreef pindaatje81 het volgende:
[ * deleted *]
Persoonlijke aanvallen en schelden staat een ban voor

[ Bericht 21% gewijzigd door Drugshond op 11-02-2006 00:51:31 ]
pi_34953925
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Hebben we nou iets geleerd van Denemarken-effect ????
Ja, dat sommige Moslims nergens tegen kunnen. Moeten we ons daaraan gaan aanpassen? Dacht het niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:03:29 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34953934
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Met je muil houden ook niet . Tja behalve dat je niet op klaarlichte dag de strot wordt afgesneden.
quote:
Het is gewoon jezelf koste wat kost in the picture willen spelen.
Of aandacht vragen wat in haar ogen een groot probleem is. De nierstichting doet het ook, alleen is dat wat minder controversieel.
quote:
Ik zou het prettiger vinden als ze haar werk als parlementariër wat serieuzer zou oppakken, in plaats van dit martelaarachtige Jeanne D'Arc-gedoe.

V.
Ze is een gekozen. Indien 'men' vind dat ze het kut doet, zal ze vanzelf parlementariër af zijn.

Maar je mag best een eigen mening hebben hoor Net als Hirsi Ali.
pi_34953936
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:00 schreef Toeps het volgende:

[..]

Je laat je ook wel heel makkelijk provoceren en beledigen hè?

En al zou ze wat over Joden zeggen, wat dan? Voel je je dan beter? Dat zou wel extreem triest zijn hoor.

Dude, het zou wat worden als de Belgen zich na jaren van Belgenmoppen beledigd zouden voelen.
Weet je wat een mens Hirsi ali is ?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:04:14 #25
136 V.
pi_34953961
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Toeps het volgende:

Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
Je hoort mij dan ook niets anders beweren.

Het enige waar ik voorstander van ben is dat mensen ook zuiver met hun vrijheden omgaan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_34953965
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ja, dat sommige Moslims nergens tegen kunnen. Moeten we ons daaraan gaan aanpassen? Dacht het niet.
En waarom kunnen ze nergens tegen Omdat jullie constant bezig zijn met Islaam te beledigen
pi_34953985
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Weet je wat een mens Hirsi ali is ?
Een homo sapiens? Net als jij?
pi_34953992
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Toeps het volgende:

[..]

Of je het verstandig en carrièretechnisch goed vindt dat ze die film maakt daar valt over te twisten. Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
Wat doet ze in de Tweede kamer ???
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:04:54 #29
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_34953995
Het ligt niet aan Denemarken, aan Submission of aan mn kont, maar aan die gekken zelf die zo achterlijk reageren.

Zie het als een zwakte van hun, niet aan toegeven iig
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:05:20 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954016
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben erg geschrokken
meki kom op jonge , even het hoofd gebruiken hierbij
dit is natuurlijk compleet gelul
het zijn de ondervraagden (wss in rotterdam de enquete gehouden oid)
de nieuwslezers verspraken zich ook al een paar keer

zo was het dan weer de ondervraagden , dan weer *de nederlanders*
het is niet de nederlanders die submission 2 willen , maar 80+ procennt van de ondervraagden , dit zegt absoluut niks over de nederlanders in zn geheel (al zou je op fokforum soms anders denken)
dit weet je zelf toch ook wel.

(ik ben overigens zwaar tegen deze corrupte enquete presentaties)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:05:45 #31
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954037
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:

[..]

En waarom kunnen ze nergens tegen Omdat jullie constant bezig zijn met Islaam te beledigen
'jullie'?
'constant'?

tuurlijk....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:06:00 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954044
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Je hoort mij dan ook niets anders beweren.

Het enige waar ik voorstander van ben is dat mensen ook zuiver met hun vrijheden omgaan.

V.
In hoe verre gaat ze dan onzuiver met haar vrijheden om? Wij ventileren hier onze mening op een openbaar forum, zij doet het op iets grotere podia. Wezenlijk verschilt het eigenlijk niet.
pi_34954051
De laatste weken hebben laten zien dat een aggressieve vorm van het syndroom van down zich verspreidt over de Arabische wereld dus ik hoop dat AHA beter weet.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:06:29 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954061
trouwens ik vind dat hirsi ali wel eens uitgezet mag worden , kan verdonk ook eens iets *goeds* doen
pi_34954074
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Toeps het volgende:

[..]

Een homo sapiens? Net als jij?
Steun jij haar kruistocht tegen de Islaam
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:07:04 #36
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34954076
Zo'n film moet gewoon kunnen natuurlijk.

Ik vraag me alleen af waarom Ali dat zou moeten doen, heeft ze nou echt niks anders te doen
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34954096
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:

[..]

Wie, ikke?

Tevens is de Islam een geloof, met een boek, nou, wat zal dat boek een verdriet hebben. Verder vraag ik me ook af, als jullie geloven in een almachtige Allah, waarom je je dan nog druk maakt. Als je echt in Allah zou vertrouwen, dan zou je toch denken dat het vanzelf wel goed komt? Dat de persoon die die tekeningetjes heeft gemaakt ineens een meteoriet op zijn kop krijgt of zo? Kortom, waar maak je je druk om?

Verder, als je zo tegen het beledigen bent, hoe verklaar je dan dat sommige Moslims precies hetzelfde terug doen? Erger zelfs nog? "Wat u niet wilt dat u geschiedt..."
pi_34954102
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

meki kom op jonge , even het hoofd gebruiken hierbij
dit is natuurlijk compleet gelul
het zijn de ondervraagden (wss in rotterdam de enquete gehouden oid)
de nieuwslezers verspraken zich ook al een paar keer

zo was het dan weer de ondervraagden , dan weer *de nederlanders*
het is niet de nederlanders die submission 2 willen , maar 80+ procennt van de ondervraagden , dit zegt absoluut niks over de nederlanders in zn geheel (al zou je op fokforum soms anders denken)
dit weet je zelf toch ook wel.

(ik ben overigens zwaar tegen deze corrupte enquete presentaties)
De bron geeft Nederlanders aan
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:07:48 #39
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_34954109
Alleen vanwege de persvrijheid die behouden moet blijven, ben ik voor een deel 2. Alleen, omdat jij Meki daarmee op je pik getrapt bent, doet daar niets aan af.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:07:56 #40
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_34954117
Hirsi is tenminste geen schijterd, als je jou eigen mening niet eens meer kan uiten kun je beter je bek houden en alvast in een grafkist gaan liggen
Own Style
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:07:57 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954120
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef popolon het volgende:

Ik vraag me alleen af waarom Ali dat zou moeten doen, heeft ze nou echt niks anders te doen
Dacht jij dat het hard werken was dan als kamerlid?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:08:05 #42
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954128
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

je kan best achter haar recht om iets te zeggen staan, zonder de inhoud van wat ze zegt te steunen...
pi_34954129
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef popolon het volgende:

Tsja, ze is kamerlid inderdaad. Ik betwijfel of dat het juiste podium voor haar is.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:08:54 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34954163
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dacht jij dat het hard werken was dan als kamerlid?
Een beetje kamerlid wel ja.

Maar Ali schijnt wel vaker haar belangen ergens anders te hebben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_34954171
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Toeps het volgende:

[..]

Wie, ikke?

Tevens is de Islam een geloof, met een boek, nou, wat zal dat boek een verdriet hebben. Verder vraag ik me ook af, als jullie geloven in een almachtige Allah, waarom je je dan nog druk maakt. Als je echt in Allah zou vertrouwen, dan zou je toch denken dat het vanzelf wel goed komt? Dat de persoon die die tekeningetjes heeft gemaakt ineens een meteoriet op zijn kop krijgt of zo? Kortom, waar maak je je druk om?

Verder, als je zo tegen het beledigen bent, hoe verklaar je dan dat sommige Moslims precies hetzelfde terug doen? Erger zelfs nog? "Wat u niet wilt dat u geschiedt..."
Mensen die dit graag willen dat Hirsi Ali haar kruistocht kan uitvoeren tegen de Islaam
Waar ik me druk om dat Nederland toelaat dat Hirsi Ali constant bezig is om de Islaam in de zwarte daglicht te stellen
pi_34954204
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee. Verder wil ik ook absoluut niet gaan twisten óf ze wel of niet een kruistocht tegen de Islam houdt.

Ik zeg alleen dat, ongeacht de inhoud, iemand vrij moet zijn een film te maken. Ook al ging het over kabouters en aliëns.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:09:57 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954206
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef RichardQuest het volgende:
De laatste weken hebben laten zien dat een aggressieve vorm van het syndroom van down zich verspreidt over de Arabische wereld dus ik hoop dat AHA beter weet.
dat syndroom is meer aanwewzig in het westen... mischien teveel mobieltjes
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:10:03 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954212
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:08 schreef Abbadon het volgende:

[..]

je kan best achter haar recht om iets te zeggen staan, zonder de inhoud van wat ze zegt te steunen...
En uit deze enquette blijkt dat dat voor een groot deel van de Nederlanders zo is.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:10:37 #49
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34954238
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:

[..]

Mensen die dit graag willen dat Hirsi Ali haar kruistocht kan uitvoeren tegen de Islaam
Waar ik me druk om dat Nederland toelaat dat Hirsi Ali constant bezig is om de Islaam in de zwarte daglicht te stellen
Jij stelt de Islam in het zwarte daglicht met je oneindige en herhaaldelijke gezever.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:10:39 #50
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954239
zet gewoon FICTIE VAN EEN PROVOCATEUR , op de hoes .
klaar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:10:49 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954247
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Toeps het volgende:
Ook al ging het over kabouters en aliëns.
Jammer dat Rien Poortvliet niet meer leeft. Die had direkt inspiratie voor een heel nieuw kabouter boek
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:10:57 #52
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954255
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:

ieder z'n hobby

net zoals Hirsi Ali de Islam mag aanvallen, mag jij Hirsi Ali aanvallen...
pi_34954258
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En uit deze enquette blijkt dat dat voor een groot deel van de Nederlanders zo is.
Dacht dat jij enquetes niet erg serieus nam?
pi_34954260
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef GnAgn het volgende:
Hirsi is tenminste geen schijterd, als je jou eigen mening niet eens meer kan uiten kun je beter je bek houden en alvast in een grafkist gaan liggen
Noemde je dat een mening

Hirsi heeft het elke keer tegen de Moslims en ze beledigt elke keer enkel de Moslims
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:11:40 #55
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954292
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ow? Dat is nieuw voor mij. Kan je me vertellen wanneer ik dat geventileerd heb?
pi_34954301
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ik neem engeutes serieus omdat zij het beeld aangeven over heel Nederland
waarbij ik erg geschrokken ben . Vind je het gek dat er radicalen zijn
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:11:52 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954302
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

De bron geeft Nederlanders aan
bij alle enquetes doen ze dat , omdat die mensen graag positief generaliseren om dingen door te drukken , een van de redenen waarom ik walg van de media.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:12:15 #58
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_34954317
Ik schijt op dat soort mensen, die elk dingetje aangrijpen om het vervolgens enorm op te blazen ( ja leuke woordkeuze), van een mug een olifant maken, om met hun radicale gezeik weer rond te kunnen stampen
Own Style
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:12:16 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954318
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Noemde je dat een mening

Hirsi heeft het elke keer tegen de Moslims en ze beledigt elke keer enkel de Moslims
gossie. Even mijn viool pakken hoor voor het juiste achtergrond muziekje.
pi_34954342
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

bij alle enquetes doen ze dat , omdat die mensen graag positief generaliseren om dingen door te drukken , een van de redenen waarom ik walg van de media.
En dat is een gevaar voor onze samenleving
Ik weet niet waarom Nederland dit toelaat
Zo denkt iedereen dat Nederland Anti-islaam is
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:13:10 #61
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954363
quote:

[..]

Nee, omdat nederlanders voor vrijheid van meningsuiting zijn, schep je radicalen. Logisch .
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:14:46 #62
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954433
quote:

[..]

ik neem enquetes juist niet serieus , ik neem berichtgeving van de westerse nieuwsgroepen amper nog serieus , ik raad je aan dat ook te doen , het is allemaal stemmingmakerij , conditionering , en jij weet het . ze willen mensen juist opfokken zodat ze weer publiek hun gelijk kunnen omroepen dat *de moslims* zo haatdragend zijn of meer van dat soort gelul.

en ik vind het in de context niet gek dat er radicalen zijn.
(geen idee wat de andere fokkers vinden)
pi_34954462
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Meki het volgende:

Nee, zo denkt iedereen dat men voor vrijheid van meningsuiting is.

Je moet even twee dingen los zien Meki.
Je kunt iemand respecteren, maar het niet eens zijn met diens mening.
Een mening en een persoon, dat zijn twee verschillende zaken.
Elke persoon heeft recht op zijn of haar mening.
pi_34954498
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, omdat nederlanders voor vrijheid van meningsuiting zijn, schep je radicalen. Logisch .
Dat zeggen ze enkel tegen Moslims dan gebruiken ze vrijheid van meningsuiting
Tegen joden als je dat zegt gebruiken ze antisemitisme

verklaar dat nader
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:17:09 #65
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954532
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:

ik neem enquetes juist niet serieus , ik neem berichtgeving van de westerse nieuwsgroepen amper nog serieus , ik raad je aan dat ook te doen , het is allemaal stemmingmakerij , conditionering , en jij weet het . ze willen mensen juist opfokken zodat ze weer publiek hun gelijk kunnen omroepen dat *de moslims* zo haatdragend zijn of meer van dat soort gelul.

jij klinkt anders ook vrij radicaal in je anti-media-houding en dat kennelijk geheel zonder invloed van de media...volstrekt op eigen houtje bereikt! da's ook een kwaliteit!
pi_34954559
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

En de stemmingmakerij maakt juist de Islaam slechter . Vaak gaan mensen slechter denken over de Moslims omdat ze constact Moslims horen in de media terwijl dat niet waar is . en dat heeft gevolgen tot tegen elke moslims die met een andere gezicht op aangekeken
pi_34954577
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:15 schreef Toeps het volgende:

[..]

Het is niet vreemd dat men opgefokt kan worden door een bepaalde mening, als je hem onrespectvol naar voren brengt.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:18:21 #68
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954578
quote:

[..]

precies! ook al ben ik het niet met Meki eens, ik vind absoluut dat hij alles mag zeggen wat hij wil!

pi_34954580
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat zeggen ze enkel tegen Moslims dan gebruiken ze vrijheid van meningsuiting
Tegen joden als je dat zegt gebruiken ze antisemitisme
Nou vind ik persoonlijk die wet tegen antisemitisme ook onzin. Als iemand wil beweren dat er geen Joden zijn afgemaakt in WO2, moet 'ie dat lekker doen. Ik zal het waarschijnlijk een debiel standpunt vinden, maar als iemand dat wil vinden, mij best.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:18:33 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954589
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:12 schreef Meki het volgende:

[..]

En dat is een gevaar voor onze samenleving
Ik weet niet waarom Nederland dit toelaat
juist
dit is dus letterlijk Conditionering.
pi_34954594
quote:

[..]

Wat vind je van mensen die vrijheid van meningsuiting misbruiken
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:19:15 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954620
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Meki het volgende:

[..]

En de stemmingmakerij maakt juist de Islaam slechter . Vaak gaan mensen slechter denken over de Moslims omdat ze constact Moslims horen in de media terwijl dat niet waar is . en dat heeft gevolgen tot tegen elke moslims die met een andere gezicht op aangekeken
100% mee eens.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:21:09 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954710
maar meki probeer jezelf dan ook een beetje in te houden hoe je een topic begint , want terug slaan is natuurlijk niet hoe je dit soort gedoe tegenwerkt , want wat je zegt word altijd tegen je gebruikt.
de eerste post vond ik dus niet goed , de laatste paar zoals ik zei mee eens.

speel nooit de media spelletjes mee , dat willen ze juist.
pi_34954745
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat vind je van mensen die vrijheid van meningsuiting misbruiken
Ik weet niet in hoeverre je dat kan misbruiken.

Maar iemand die in jou ogen een debiele mening ventileert, daar prik je toch gewoon doorheen? (Nee, niet letterlijk.)

Als iemand continu beweert dat alle vegetariërs stom zijn, en veganisten moordenaars zijn, dan heb ik medelijden met die persoon en zijn gebrek aan relativeringsvermogen, en leef ik vrolijk verder op de manier die ik goed acht. Ik ga mijn energie daar toch zeker niet aan verspillen.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:21:57 #75
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954748
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef BaajGuardian het volgende:

'ze' ?
pi_34954767
Ze doet maar
pi_34954781
quote:
maar meki probeer jezelf dan ook een beetje in te houden hoe je een topic begint , want terug slaan is natuurlijk niet hoe je dit soort gedoe tegenwerkt , want wat je zegt word altijd tegen je gebruikt.

Ik was alleen teleurgesteld en woedend dat Nederland ook Anti-islaam gaat worden
wat moet ik daarmee '???. Ik woon in Nederland en ik wil helemaal niet dat mensen tegen elkaar gaan staan. dat is verkeerd en daar gaan wij die kant op
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:23:09 #78
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34954792
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

jij klinkt anders ook vrij radicaal in je anti-media-houding en dat kennelijk geheel zonder invloed van de media...volstrekt op eigen houtje bereikt! da's ook een kwaliteit!
moet ik dit als compliment zien?
pi_34954835
quote:

Volgens mij zit je in het verkeerde subforum...
pi_34954843
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:21 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre je dat kan misbruiken.

Maar iemand die in jou ogen een debiele mening ventileert, daar prik je toch gewoon doorheen? (Nee, niet letterlijk.)

Als iemand continu beweert dat alle vegetariërs stom zijn, en veganisten moordenaars zijn, dan heb ik medelijden met die persoon en zijn gebrek aan relativeringsvermogen, en leef ik vrolijk verder op de manier die ik goed acht. Ik ga mijn energie daar toch zeker niet aan verspillen.

Hirsi misbruikt de vrijheid van meningsuiting om Moslims aan te vallen ? en dan stemt 83 % van Nederland mee

dus dan vraag ik van mezelf Hebben we dan niks geleerd van 39-45
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:25:10 #81
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954870
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef BaajGuardian het volgende:

moet ik dit als compliment zien?
dat laat ik geheel en al aan jouw eigen inschatting over
pi_34954892
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik was alleen teleurgesteld en woedend dat Nederland ook Anti-islaam gaat worden
wat moet ik daarmee '???. Ik woon in Nederland en ik wil helemaal niet dat mensen tegen elkaar gaan staan. dat is verkeerd en daar gaan wij die kant op
Denk er wel even aan dat als Nederland al anti-islam zou worden dat dat wordt veroorzaakt door het gedrag van bepaalde moslims. Maak dus niet de fout te beweren dat de radicalisering van de islam de schuld is van de westerse houding t.o.v. de islam, want dan zet je de wereld echt op zijn kop.
pi_34954900
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat syndroom is meer aanwewzig in het westen... mischien teveel mobieltjes
Dan ga je toch naar de Arabische wereld? Weet ik veel waar jij graag zou willen wonen...
pi_34954904
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Hirsi misbruikt de vrijheid van meningsuiting om Moslims aan te vallen ? en dan stemt 83 % van Nederland mee

Dat betekent niet dat 83% het ook eens is met de inhoud van de film.

Ik vind ook dat de EO op tv mag uitzenden. Ben ik het nog niet eens met hun ideeën.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:25:58 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954905
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou vind ik persoonlijk die wet tegen antisemitisme ook onzin. Als iemand wil beweren dat er geen Joden zijn afgemaakt in WO2, moet 'ie dat lekker doen. Ik zal het waarschijnlijk een debiel standpunt vinden, maar als iemand dat wil vinden, mij best.
Vind ik van niet. Een mening is prima zo lang je geen blatante onwaarheden verkondigt In het geval van bevolkingsgroepen noemen we dat dan racisme, anti-semitisme, etc. Bij personen heet het smaad en laster.

En dat is gelukkig bij wet gewoon verboden.

En dat geldt voor Joden EN voor Moslims. Hirsi Ali verkondigde met Submission 1 geen onwaarheden en waarschijnlijk zal ze dat met submission2 ook niet doen. Of het beeld misschien eenzijdig is doet niets af dat feit.

Kortom, je mag best zeggen dat Joden vaker betrokken zijn bij eeehmz... ehh... het oprichten van VOF's maar je mag niet beweren dat de holocaust niet heeft plaats gevonden .
pi_34954922
quote:

[..]

Waarom haal je nou weer de tweede wereldoorlog erbij?
pi_34954928
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef Jalu het volgende:

[..]

Denk er wel even aan dat als Nederland al anti-islam zou worden dat dat wordt veroorzaakt door het gedrag van bepaalde moslims. Maak dus niet de fout te beweren dat de radicalisering van de islam de schuld is van de westerse houding t.o.v. de islam, want dan zet je de wereld echt op zijn kop.
Haha . De radicalisering is slecht het gevolg door Hirsi Ali etc.. en daar is het aanleiding ervan
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:26:44 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954929
quote:

Jawel, daarom mag ze die film maken
pi_34954939
Hopelijk is ie wat interessanter dan deel 1
pi_34954954
quote:

[..]

De groep die in 39-45 werd aangevallen bracht dan ook niet radicale groeperingen voort die om de haverklap aanslagen op onschuldigen pleegden onder het mom van hun religie.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:27:32 #91
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34954959
quote:

da's geen misbruik hoor...en jij hebt precies hetzelfde recht op vrije meningsuiting om haar mening aan te vallen...

dat het onderwerp waar het hier om gaat toevallig een religie is doet wat betreft het recht op vrije meningsuiting volstrekt niet ter zake....wat je in feite zegt is: iedereen mag alles zeggen, behalve als ik het er niet mee eens ben...

en zo werkt het nou net niet
pi_34954964
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jawel, daarom mag ze die film maken
Dat haatzaaien mag?
pi_34954965
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Waarom haal je nou weer de tweede wereldoorlog erbij?
Om jullie te laten zien dat we die kant opgaan
Nederland steunt massaal Hirsi Ali´s oorlog tegen de Islaam
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:28:15 #94
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34954986
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat haatzaaien mag?
Is de film verboden?
pi_34954992
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Haha . De radicalisering is slecht het gevolg door Hirsi Ali etc.. en daar is het aanleiding ervan
Nee Meki. Hirsi Ali is het gevolg van een radicale islam.
pi_34954997
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Vind ik van niet. Een mening is prima zo lang je geen blatante onwaarheden verkondigt In het geval van bevolkingsgroepen noemen we dat dan racisme, anti-semitisme, etc. Bij personen heet het smaad en laster.

En dat is gelukkig bij wet gewoon verboden.

En dat geldt voor Joden EN voor Moslims. Hirsi Ali verkondigde met Submission 1 geen onwaarheden en waarschijnlijk zal ze dat met submission2 ook niet doen. Of het beeld misschien eenzijdig is doet niets af dat feit.

Kortom, je mag best zeggen dat Joden vaker betrokken zijn bij eeehmz... ehh... het oprichten van VOF's maar je mag niet beweren dat de holocaust niet heeft plaats gevonden .
Nou ja, als iemand meent aanleiding te hebben om dat te denken, dan mag deze persoon wat mij betreft zijn bevindingen op tafel leggen.
Zo kunnen anderen die bevindingen weer weerleggen, zodat je tot een wetenschappelijk oordeel komt.

Want het zou zomaar kunnen dat er minder joden zijn omgekomen. Je weet het niet. Niet dat het veel uit zou maken, maar goed, zo'n houding dat er niet over gediscussieerd mag worden vind ik verkeerd.

Goed, da's offtopic.
pi_34955005
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Is de film verboden?
je ontwijkt mijn vraag.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2006 23:29:07 ]
pi_34955006
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Abbadon het volgende:

[..]

da's geen misbruik hoor...en jij hebt precies hetzelfde recht op vrije meningsuiting om haar mening aan te vallen...

dat het onderwerp waar het hier om gaat toevallig een religie is doet wat betreft het recht op vrije meningsuiting volstrekt niet ter zake....wat je in feite zegt is: iedereen mag alles zeggen, behalve als ik het er niet mee eens ben...

en zo werkt het nou net niet
Dus ik heb vrijheid van meningsuiting om Nederlanders steeds te beledigen en kwetsen
Dus ik heb vrijheid om te gaan radicaliseren ????
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:29:28 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_34955025
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Dus ik heb vrijheid van meningsuiting om Nederlanders steeds te beledigen en kwetsen
be my guest ik zal er niet wakker van liggen...
pi_34955028
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Nederland steunt massaal Hirsi Ali?s oorlog tegen de Islaam
We gaan helemaal niet die kant op.
pi_34955030
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Nederland steunt massaal Hirsi Ali´s oorlog tegen de Islaam
Ik wou dat ze overal op de wereld oorlog voerden als Hirsi Ali. Weg met de wapens, allemaal films maken!

Peace.
pi_34955053
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Jalu het volgende:

[..]

Nee Meki. Hirsi Ali is het gevolg van een radicale islam.
Onzin . Waarom keur je Hirsi Ali gedachten goed ???
enkel alleen het is gericht tegen de Islaam
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:30:07 #103
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955054
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

je ontwijkt mijn vraag/
Nee hoor.
Je suggereerd dat de film haatzaaiend is. Ik vraag of de film verboden is.
Wanneer de film verboden is, zou hij namelijk als haatzaaiend betitelt kunnen worden. In elk ander geval is het interpretatie.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:30:13 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34955058
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:22 schreef Meki het volgende:

[..]

ik zal je vertellen , elke dag dat ik op fok topics over moslims dit en moslims dat lees , word ik echt moe van het klimaat dat heerst , het word steeds verder opgevoerd , ik weet ook niet meer wat er aan op te lossen is , het enige wat ik kan doen is proberen mensen te laten her-nadenken over de zaak (en moeilijk is het omdat het zoveel is , soms lijkt het net tegen muren oplopen) , vandaar ook dat ik mijn *de kettingreactie* topic heb gestart in POL.
en ik daar ook zovaak naar verwijs.

al weet ik dat het zelfs in fok ondergesneeuwd gaat worden door alle moslimhaat , en het 't zogenaamde publiek nooit zal bereiken.

ga iig nooit mee in het spelletje.
dat is mijn persoonlijke tip.
blijf vechten voor menselijkheid.
pi_34955069
quote:

[..]

Denk er maar even goed over na wat je zegt.
Ik merk in mijn omgeving dat iedereen radicaler wordt.
Iedereen.
pi_34955081
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja hoor, doe wat je niet laten kan.
quote:
Zolang als je niemand lastigvalt met je radicale ideeën ga je je gang toch lekker?
pi_34955090
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef Jalu het volgende:

[..]

We gaan helemaal niet die kant op.
Jawel ik zie het wel aankomen . En jammer dat Nederland ( 83 % ) dat goedkeurt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:31:23 #108
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955102
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:28 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou ja, als iemand meent aanleiding te hebben om dat te denken, dan mag deze persoon wat mij betreft zijn bevindingen op tafel leggen.
Zo kunnen anderen die bevindingen weer weerleggen, zodat je tot een wetenschappelijk oordeel komt.

Want het zou zomaar kunnen dat er minder joden zijn omgekomen. Je weet het niet. Niet dat het veel uit zou maken, maar goed, zo'n houding dat er niet over gediscussieerd mag worden vind ik verkeerd.

Goed, da's offtopic.
Ik heb nergens gezegd dat er niet over gediscussieerd mag worden. Maar simpelweg zeggen, zonder enige onderbouwing dat het niet heeft plaats gevonden, is bij wet verboden. En terecht.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:31:46 #109
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34955114
de film van hirsi ali is generalisatie en provocatief.
ik vind dat die films geboycot moeten worden.
submission 1 EN 2.
pi_34955126
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee hoor.
Je suggereerd dat de film haatzaaiend is. Ik vraag of de film verboden is.
Wanneer de film verboden is, zou hij namelijk als haatzaaiend betitelt kunnen worden. In elk ander geval is het interpretatie.
De film is een eenzijdig beeld van vrouwen ( inclusief hirsi ali) die subjectief een boodschap naar voren te brengen over de islam geregisseerd door een man die al jaren oorlog voert tegenover te islam. Wat mij betreft zou hij naast "de eeuwige jood" moeten komen in lijstje van verboden films
pi_34955129
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat haatzaaien mag?
Ik ben ook geen fan van Hirsi Ali, maar als je dat zo ervaart kun je naar de rechter stappen. Heel simpel .
pi_34955154
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van Hirsi Ali, maar als je dat zo ervaart kun je naar de rechter stappen. Heel simpel .
Klopt, maar om nou al dat moeite te nemen
pi_34955160
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef schatje het volgende:

[..]

Replique autolog:
Topics (817227,817248) samengevoegd in dit topic.

Bedankt voor je hulp schatje! ( Feedback zit vol )
pi_34955164
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Onzin . Waarom keur je Hirsi Ali gedachten goed ???
Waar zeg ik dat? Het is haar goed recht echter om te doen wat zij vindt dat ze moet doen; ze heeft vooralsnog niemand kwaad gedaan.
quote:
enkel alleen het is gericht tegen de Islaam
En hoe zou het komen, Meki, dat Hirsi Ali, die zelf moslima was, zich zo gekeerd heeft tegen de islam?
pi_34955170
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik wou dat ze overal op de wereld oorlog voerden als Hirsi Ali. Weg met de wapens, allemaal films maken!

Peace.
weg peace, is het dan.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:33:07 #116
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34955173
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Jawel ik zie het wel aankomen . En jammer dat Nederland ( 83 % ) dat goedkeurt
*de ondervraagden*
(in werkerlijkheid zal het zon 40 tot 50% van de nederlanders zijn dunkt mij)
pi_34955184
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik zal je vertellen , elke dag dat ik op fok topics over moslims dit en moslims dat lees , word ik echt moe van het klimaat dat heerst , het word steeds verder opgevoerd , ik weet ook niet meer wat er aan op te lossen is , het enige wat ik kan doen is proberen mensen te laten her-nadenken over de zaak (en moeilijk is het omdat het zoveel is , soms lijkt het net tegen muren oplopen) , vandaar ook dat ik mijn *de kettingreactie* topic heb gestart in POL.
en ik daar ook zovaak naar verwijs.

al weet ik dat het zelfs in fok ondergesneeuwd gaat worden door alle moslimhaat , en het 't zogenaamde publiek nooit zal bereiken.

ga iig nooit mee in het spelletje.
dat is mijn persoonlijke tip.
blijf vechten voor menselijkheid.
Wat ben ik blij om dit te horen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:33:51 #118
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955209
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Klopt, maar om nou al dat moeite te nemen
Als iedereen nou zo dacht, zou Hirsi Ali een film maken, waar nog geen handje vol naar komt kijken en iedereen zijn schouders over ophaalt.

Ergo... er is geen probleem, behalve wat degene die zich aangesproken voelen er van maken.
pi_34955215
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:31 schreef BaajGuardian het volgende:
de film van hirsi ali is generalisatie en provocatief.
ik vind dat die films geboycot moeten worden.
submission 1 EN 2.
Want?
pi_34955229
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Jalu het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Het is haar goed recht echter om te doen wat zij vindt dat ze moet doen; ze heeft vooralsnog niemand kwaad gedaan.
[..]

En hoe zou het komen, Meki, dat Hirsi Ali, die zelf moslima was, zich zo gekeerd heeft tegen de islam?
Door de domme gedachten van veel mensen

maar wil jij die kant opgaan ?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:34:51 #121
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955252
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De film is een eenzijdig beeld van vrouwen ( inclusief hirsi ali) die subjectief een boodschap naar voren te brengen over de islam geregisseerd door een man die al jaren oorlog voert tegenover te islam. Wat mij betreft zou hij naast "de eeuwige jood" moeten komen in lijstje van verboden films
Moeten we de 'opzij' dan ook maar verbieden wegens haatzaaierij richting 'de man'?
pi_34955268
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als iedereen nou zo dacht, zou Hirsi Ali een film maken, waar nog geen handje vol naar komt kijken en iedereen zijn schouders over ophaalt.

Ergo... er is geen probleem, behalve wat degene die zich aangesproken voelen er van maken.
Ofwel, wie de schoen past, trekke hem aan.
pi_34955278
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ben ik het niet met je eens, film wordt gewoon letterlijk in je gezicht gedrukt. Ik als moslim heb geen behoefte om het te zien, maar toch elke actualiteit programma destijds toonde (scenes) er van.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:35:41 #124
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955281
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ofwel, wie de schoen past, trekke hem aan.
Exact.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:36:17 #125
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_34955307
kan niemand van fok! een pol maken??
Wat moet je anders?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:36:17 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955308
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ben ik het niet met je eens, film wordt gewoon letterlijk in je gezicht gedrukt. Ik als moslim heb geen behoefte om het te zien, maar toch elke actualiteit programma destijds toonde (scenes) er van.
Ja en als ik SBS teletext aanzet zie ik sex reclames.
Your point being?
pi_34955318
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:34 schreef Meki het volgende:

[..]

Door de domme gedachten van veel mensen

maar wil jij die kant opgaan ?
Welke kant? Welke domme gedachteb?

En probeer nou alstjeblieft een beetje duidelijker te zijn en niet zo zwart/wit te denken, want jij bent in je eentje meer polariserend bezig dan heel moslim-hatend Fok!....
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:37:04 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34955324
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:32 schreef Jalu het volgende:

[..]

[..]

ik betwijfel of zij zelf moslim was , naar mijn ziens is ze duidelijk een mishandeld vrouwtje dat nu alles generaliseerd in haar haat erdoor. , als ik door een turk word geslagen dat mn oog dicht zit , ga ik toch ook niet de politiek in omdat er meer geweldadige turken zijn ?
er zijn ook geweldadige , en vooral vrouwen mishandelende nederlanders , en joden , en amerikanen , en denen , en engelsen , en fransen , daar hoor je hirsi ali niet over
je hoort haar enkel over de moslims , elke fking keer weer.
dat mensen zit er om kritiek te geven vanuit haar eigen trauma.
dat figuur hoort niet in de politiek , ze hoort in een kliniek.
pi_34955337
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Moeten we de 'opzij' dan ook maar verbieden wegens haatzaaierij richting 'de man'?
als je eventueel zou kunnen tonen dat mensen oprecht op grote schaal gekwetst voelen, natuurlijk
pi_34955350
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:36 schreef Jalu het volgende:

[..]

Welke kant? Welke domme gedachteb?

En probeer nou alstjeblieft een beetje duidelijker te zijn en niet zo zwart/wit te denken, want jij bent in je eentje meer polariserend bezig dan heel moslim-hatend Fok!....
Steun jij Hirsi Ali de strijd tegen de Islaam
pi_34955358
Kansloos dit gesnater op dit forum
Zoek het zelf maar uit.
pi_34955365
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja en als ik SBS teletext aanzet zie ik sex reclames.
Your point being?
manieren uitlokken voor provocatie mbt voorbeeld dat ik gaf.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:39:13 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955402
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

als je eventueel zou kunnen tonen dat mensen oprecht op grote schaal gekwetst voelen, natuurlijk
Dat vind ik een enge redenering. Het zou namelijk uiteindelijk betekenen dat er voor geen enkele afwijkende mening meer ruimte is en iedereen maar moet zeggen wat de grote massa vind.
pi_34955455
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik betwijfel of zij zelf moslim was , naar mijn ziens is ze duidelijk een mishandeld vrouwtje dat nu alles generaliseerd in haar haat erdoor. , als ik door een turk word geslagen dat mn oog dicht zit , ga ik toch ook niet de politiek in omdat er meer geweldadige turken zijn ?
er zijn ook geweldadige , en vooral vrouwen mishandelende nederlanders , en joden , en amerikanen , en denen , en engelsen , en fransen , daar hoor je hirsi ali niet over
Dat denk ik niet, ik denk dat ze de Nederlanders scherp houdt voor een reëel gevaar. Er is namelijk een stroming binnen de islam die de hele wereld, desnoods met geweld, wil onderwerpen. Deze stroming is de grootste bedreiging voor de wereldvrede sinds de 2e wereldoorlog, in mijn ogen. En dus heeft Hirsi Ali gelijk dat ze de westerse wereld wijst op dit gevaar.

En hier uit ik geen moslimhaat; er is geen enkele religie die ik haat. Ik heb echter wel de pest aan het misbruiken van religie voor politieke doeleinden.
pi_34955456
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat vind ik een enge redenering. Het zou namelijk uiteindelijk betekenen dat er voor geen enkele afwijkende mening meer ruimte is en iedereen maar moet zeggen wat de grote massa vind.
Waarom zou het dat betekenen?

Jij wordt toch ook niet graag gekwetst?
pi_34955457
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat verklaart nader haar strijd tegen de moslims
pi_34955468
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zo een universeel moreel moeten komen voor kleine/grote groepen mensen. Cursus beledigen/kritiek/mening duidelijk kunnen onderscheiden, naar mijn mening houdt vrijheid van meningsuiting op wanneer je de ander (opzettelijk ) kwetst
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:41:26 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955477
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

manieren uitlokken voor provocatie mbt voorbeeld dat ik gaf.
Onzin, je wordt af en toe onbedoeld geconfronteerd met meningen en uitdragingen waar je geen boodschap of behoefte aan hebt. Dan zap je weg, of je verbreekt de verbinding wanneer het een telefonische verkoper betreft, of je doet de deur dicht als er een jehova met een tractaatje staat, of je zegt 'geen interesse' wanneer een straatkrant verkoper je vastzet bij de uitgang van Donner, etc....

Welkom in een democratie met verregaande vrijheden voor iedereen.
pi_34955506
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik lust ook geen cola of koffie, maar man, dat wordt je toch ook zo in het gezicht gedrukt! En wat dacht je van vlees?! Daar maken ze keiveel reclame voor, en ze insinueren zelfs dat het slecht is voor je gezondheid als je het niet eet. En die "Een op de 10 vrouwen krijgt borstkanker" posters wil ik ook niet zien!

Iedereen heeft daar last van.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:43:04 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955526
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zou het dat betekenen?

Jij wordt toch ook niet graag gekwetst?
Nee, maar ik vind wel dat er ruimte moet zijn voor afwijkende meningen. Zeker wanneer die niet direkt op de man gespeeld worden EN geen blatante onwaarheden bevatten.
pi_34955538
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Onzin, je wordt af en toe onbedoeld geconfronteerd met meningen en uitdragingen waar je geen boodschap of behoefte aan hebt. Dan zap je weg, of je verbreekt de verbinding wanneer het een telefonische verkoper betreft, of je doet de deur dicht als er een jehova met een tractaatje staat, of je zegt 'geen interesse' wanneer een straatkrant verkoper je vastzet bij de uitgang van Donner, etc....

Welkom in een democratie met verregaande vrijheden voor iedereen.
blijkbaar kijk jij niet veel tv tijdens Submission/ 2 november 2004. Overal waar je zapte was er sprake van submission en Islam, "haat religie" etc. Daden van minderheden die ze niet kunnen oppaken worden verspreid over gematigde meerderheden.

Welkom in een hypocriete democratie zonder grenzen waar het toegestaan is ten onrechte iemand te kwetsen
pi_34955545
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind wel dat er ruimte moet zijn voor afwijkende meningen. Zeker wanneer die niet direkt op de man gespeeld worden EN geen blatante onwaarheden bevatten.
Dat is toch heel subjectief - of het op de man gespeeld wordt en onwaarheden bevat?
pi_34955550
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zo een universeel moreel moeten komen voor kleine/grote groepen mensen. Cursus beledigen/kritiek/mening duidelijk kunnen onderscheiden, naar mijn mening houdt vrijheid van meningsuiting op wanneer je de ander (opzettelijk ) kwetst
Zo iets hebben we al, dat heet de wet, en er zijn rechters die toetsen of de wet overtreden wordt of niet. Goed hè?
pi_34955572
quote:

[..]

Dan kun je alles wel gaan verbieden: Cartoons over politici, Youp van 't Hek, Freek de Jonge etc...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:44:39 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955582
quote:

[..]

Niet helemaal. Zolang de mening geen onwaarheden bevat.
pi_34955603
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:42 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik lust ook geen cola of koffie, maar man, dat wordt je toch ook zo in het gezicht gedrukt! En wat dacht je van vlees?! Daar maken ze keiveel reclame voor, en ze insinueren zelfs dat het slecht is voor je gezondheid als je het niet eet. En die "Een op de 10 vrouwen krijgt borstkanker" posters wil ik ook niet zien!

Iedereen heeft daar last van.
schat, een naakte vrouw met koran verzen op haar lichaam zonder enige vorm van tegenkritiek 5 uur per dag op TV uitzenden, zelfs in Italiaans/Frans media is provocerend. Het provoceerd mij niet dat dat wordt gedaan, wel wordt ik geprovoceerd als ik wordt aangekeken alsof ik Mo B was
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:45:22 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955607
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is toch heel subjectief - of het op de man gespeeld wordt en onwaarheden bevat?
Klopt en daar hebben we een rechterlijke macht voor om dat te toetsen
pi_34955619
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is altijd subjectief
pi_34955622
quote:

[..]

subjectieve mening was het
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:45:51 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955630
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:45 schreef Triggershot het volgende:
Het provoceerd mij niet
Wat loop je je dan druk te maken:?
pi_34955636
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Klopt en daar hebben we een rechterlijke macht voor om dat te toetsen
Sommige mensen gaan liever dreigen
pi_34955640
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:44 schreef basilisk het volgende:

[..]

Dan kun je alles wel gaan verbieden: Cartoons over politici, Youp van 't Hek, Freek de Jonge etc...
hen vind ik wel kunnen, humor enzo
pi_34955642
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

blijkbaar kijk jij niet veel tv tijdens Submission/ 2 november 2004. Overal waar je zapte was er sprake van submission en Islam, "haat religie" etc. Daden van minderheden die ze niet kunnen oppaken worden verspreid over gematigde meerderheden.

Welkom in een hypocriete democratie zonder grenzen waar het toegestaan is ten onrechte iemand te kwetsen
De film kreeg inderdaad enorm veel meer aandacht nadat de maker ervan door een radicale moslim met veel te lange tenen was vermoord. Gek he?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:46:14 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955645
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is altijd subjectief
Nou nee, onwaarheden zijn in de regel ZEER eenvoudig te controleren.
pi_34955649
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat loop je je dan druk te maken:?
Druk of discussieren?
pi_34955685
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:43 schreef Toeps het volgende:

[..]

Zo iets hebben we al, dat heet de wet, en er zijn rechters die toetsen of de wet overtreden wordt of niet. Goed hè?
tot er een wet wordt afgewezen een debiel opstaat meent in mijn religies naam van Gogh neer te knallen en men mij aan kijkt?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:47:27 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955689
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Sommige mensen gaan liever dreigen
Ook dan zijn er stappen welke je kunt ondernemen.

Maar dat gebeurt in de regel pas wanneer de andere partij feitelijke onwaarheden verkondigt. Over pedofilie enzo.

Je weet wel datgene wat in mijn mening NIET kan .
pi_34955698
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Jalu het volgende:

[..]

De film kreeg inderdaad enorm veel meer aandacht nadat de maker ervan door een radicale moslim met veel te lange tenen was vermoord. Gek he?
nogal
pi_34955701
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou nee, onwaarheden zijn in de regel ZEER eenvoudig te controleren.
Nee, het heeft vaak met interpretatie te maken.

Zeker met cryptische films als submission, niks eenvoudig aan.
pi_34955712
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

hen vind ik wel kunnen, humor enzo
Ja, maar er zijn ook mensen die zich er beledigd door voelen. En dus zou je dat volgens jouw definitie moeten verbieden. Er is nl altijd wel iemand die er niet om kan lachen/zich beledigd voelt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:48:32 #161
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955719
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, het heeft vaak met interpretatie te maken.

Zeker met cryptische films als submission, niks eenvoudig aan.
Feitelijke onwaarheden zijn niet te controleren?
pi_34955727
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ook dan zijn er stappen welke je kunt ondernemen.

Maar dat gebeurt in de regel pas wanneer de andere partij feitelijke onwaarheden verkondigt. Over pedofilie enzo.

Je weet wel datgene wat in mijn mening NIET kan .
Je steunt dus de moslims die klagen over submission of je bent hypocriet en vindt dat je wel mag klagen als jij het vervelend vindt. Omdat het in jouw mening niet kan
pi_34955750
quote:

[..]

Natuurlijk heb je die vrijheid, maar het strookt niet helemaal met het beeld van normen en waarden waarover we de laatste tijd zo onze mond vol van hebben en die we allochtonen, waaronder moslims, proberen duidelijk te maken.

Waar waren de voorstanders van de vrijheid van meningsuiting toen El Moumni wat minder aardige dingen zei over homo's ? Toen was de tendens meer van "oprotten met die gast, uitzetten, laat ie lekker in de zandbak over homo's ouwehoeren". Dat is toch, uhm, vreemd ?
pi_34955753
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Feitelijke onwaarheden zijn niet te controleren?
Nee, niet altijd. Dat zag je bij Submission. Daar werden koranteksten uit de context gehaald en misbruikt - had niet veel met waarheid te maken natuurlijk.
pi_34955772
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef basilisk het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn ook mensen die zich er beledigd door voelen. En dus zou je dat volgens jouw definitie moeten verbieden. Er is nl altijd wel iemand die er niet om kan lachen/zich beledigd voelt
als men zich beledigd voeld vind ik het hen goed recht om actie te ondernemen, je gaat er natuurlijk niet van opkijken als een radicale naar wapens grijpt en een gematigde naar de rechter stapt, maar uiteindelijk wijzen alle vingers weer naar een religie die begint met een I
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:50:00 #166
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34955783
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:40 schreef Jalu het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, ik denk dat ze de Nederlanders scherp houdt voor een reëel gevaar. Er is namelijk een stroming binnen de islam die de hele wereld, desnoods met geweld, wil onderwerpen. Deze stroming is de grootste bedreiging voor de wereldvrede sinds de 2e wereldoorlog, in mijn ogen. En dus heeft Hirsi Ali gelijk dat ze de westerse wereld wijst op dit gevaar.
jonge je weet niet wat je zegt , echt waar..
de islam het gevaar na de 2e wereldoorlog , is dit een antichrist benoeming?
figuren als hirsi ali die provocerend in de politiek notabene (als VOORBEELDFUNCTIE) volken generaliserend belasteren zijn juist het gevaar , de leiders leiden ons waartoe?
oorlog ziet het ernaar uit.
(waar zitten we nu trouwens , op de eilanden? nee in irak en afghanistan om *democrati..*kuch kuch* assimilatie van de markt te brengen)
quote:
En hier uit ik geen moslimhaat; er is geen enkele religie die ik haat. Ik heb echter wel de pest aan het misbruiken van religie voor politieke doeleinden.
nee dat is duidelijk , je uit hier meer dat moslims de nieuwe '40 duitsers zijn.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:50:27 #167
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34955795
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, niet altijd. Dat zag je bij Submission. Daar werden koranteksten uit de context gehaald en misbruikt - had niet veel met waarheid te maken natuurlijk.
Daar ging Submission nou juist over. Je hebt de film in ieder geval een klein beetje begrepen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34955804
Gekwetst worden is gewoon heel subjectief, dan kan je niet altijd laten toetsen door de rechter.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:50:52 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955809
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Je steunt dus de moslims die klagen over submission of je bent hypocriet en vindt dat je wel mag klagen als jij het vervelend vindt. Omdat het in jouw mening niet kan
Eh nee, je leest niet.
Wanneer er feitelijke onwaarheden verkondigt worden is het bij wet verboden.
En persoonlijk heb ik er ook moeite mee wanneer mensen feitelijke onwaarheden over mij verspreiden, zoals jij letterlijk zei dat ik pedofiel zou zijn. Ja dan waarschuw ik je inderdaad .
pi_34955821
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je die vrijheid, maar het strookt niet helemaal met het beeld van normen en waarden waarover we de laatste tijd zo onze mond vol van hebben en die we allochtonen, waaronder moslims, proberen duidelijk te maken.

Waar waren de voorstanders van de vrijheid van meningsuiting toen El Moumni wat minder aardige dingen zei over homo's ? Toen was de tendens meer van "oprotten met die gast, uitzetten, laat ie lekker in de zandbak over homo's ouwehoeren". Dat is toch, uhm, vreemd ?
Ah, dus Mohammed tekenen met een bom als tulband is net zo erg als zegen dat homo's minder zijn als varkens en dat die met het hoofd naar beneden van een hoog gebouw gegooid zouden moeten worden?
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:51:19 #171
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34955824
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Jalu het volgende:

[..]

nou nou veel te lang , het had ook een jood kunnen zijn (of ken je de opmerkingen van theo aan de joden niet) , duidelijk geescaleerd , losgeslagen ja , en een slechte naam bezorgend.
maar theo had it coming in a way (in context)
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:51:20 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34955825
Hou 't netjes dames.
pi_34955850
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:50 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Daar ging Submission nou juist over. Je hebt de film in ieder geval een klein beetje begrepen.
Nee, dat was juist de zwakte van de film. Ayaan maakte haar eigen waarheid - ze gaf aan de Koran heel belangrijk te vinden en tegelijkertijd beschimpt ze die. Dat zie je vaak bij mensen die orthodox zijn opgevoed, die kunnen eigenlijk niet loskomen van het geloof en gaan er op een wat verkrampte manier mee om.

Submission 1 was qua vorm een statement en vooal een provocatie, echte inhoud was er niet.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:52:18 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34955866
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:49 schreef gelly het volgende:

[..]

Hij mag zeggen een hekel te hebben aan homo's. Hij mag niet oproepen ze te vermoorden door ze head first van een flat te gooien.
Ik zie niet in wat er zo moeilijk is aan die stelling eigenlijk
pi_34955870
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ah, dus Mohammed tekenen met een bom als tulband is net zo erg als zegen dat homo's minder zijn als varkens en dat die met het hoofd naar beneden van een hoog gebouw gegooid zouden moeten worden?
Het kan net zo kwetsend zijn inderdaad.
pi_34955897
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh nee, je leest niet.
Wanneer er feitelijke onwaarheden verkondigt worden is het bij wet verboden.
En persoonlijk heb ik er ook moeite mee wanneer mensen feitelijke onwaarheden over mij verspreiden, zoals jij letterlijk zei dat ik pedofiel zou zijn. Ja dan waarschuw ik je inderdaad .
Dan stap je toch naar de rechter?

Alsof ik dat trouwens gezegd heb
pi_34955903
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef Jalu het volgende:

[..]

"Net zo erg" is natuurlijk uiterst subjectief, het zijn echter beide meningen die toch evenveel verdedigd zouden moeten worden door de voorstanders van de vrijheid van meningsuiting.
pi_34955914
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Het kan net zo kwetsend zijn inderdaad.
Zoals ik al zei: wie de schoen past, trekke hem aan...
pi_34955925
Gelly, SCH doe toch eens wat aan die usericons, zien jullie dat zelf niet?
pi_34955931
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hij mag zeggen een hekel te hebben aan homo's. Hij mag niet oproepen ze te vermoorden door ze head first van een flat te gooien.
Mohammed beledigen dus om iets wat 1 imam heeft gezegt?
pi_34955944
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het was geen oproep tot, hij is immers ook vrigesproken.
pi_34955949
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef _The_General_ het volgende:
Nee
pi_34955954
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef Jalu het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: wie de schoen past, trekke hem aan...
Ja, dat gebeurt toch ook.
pi_34955965
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef _The_General_ het volgende:
Misschien boeit het me niet zo Generaal Ik zal als ik wat tijd heb een andere neerzetten.
pi_34955989
Ik zie mijn eigen icon wel, mooi zat
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:58:11 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34956073
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan stap je toch naar de rechter?
Dat kan. Ik koos voor een wat direktere benadering. Als je daar mee zit heb JIJ weer de mogelijkheid om naar de rechter te stappen.
quote:
Alsof ik dat trouwens gezegd heb
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:34 schreef SCH het volgende:
Als jij niet zo hoereert met dat kind dan heb ik het er niet over hoor
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 09:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe us lief BE, je neemt het indirect nu wel voor die incestueuze Swets op
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens Swets is iedereen pedo, dat slaat vooral op hemzelf terug als jonge vader
  vrijdag 10 februari 2006 @ 23:58:24 #187
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34956085
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat was juist de zwakte van de film. Ayaan maakte haar eigen waarheid - ze gaf aan de Koran heel belangrijk te vinden en tegelijkertijd beschimpt ze die. Dat zie je vaak bij mensen die orthodox zijn opgevoed, die kunnen eigenlijk niet loskomen van het geloof en gaan er op een wat verkrampte manier mee om.

Submission 1 was qua vorm een statement en vooal een provocatie, echte inhoud was er niet.
Sorry? Ik vraag me af of je de film wel gezien hebt?

De film gaat over maar één vraag: Allah, als je bestaat, waarom gebeuren er dan in jouw naam dingen met vrouwen die in je geschriften juist niet worden toegestaan? Ik gedraag me zoals me wordt geleerd in de Koran, en toch wordt ik gestrafd? Mannen gedragen zich niet, en komen daar mee weg? Waarom?

OK, iets meer dan één vraag, maar je begrijpt het punt hopelijk
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34956093
Waar staat het dan letterlijk?
pi_34956094
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

als men zich beledigd voeld vind ik het hen goed recht om actie te ondernemen, je gaat er natuurlijk niet van opkijken als een radicale naar wapens grijpt en een gematigde naar de rechter stapt, maar uiteindelijk wijzen alle vingers weer naar een religie die begint met een I
Los van religie. Beledigen van mannen met een staartje, Friezen, noem maar op. Volgens jou houdt vrijheid van meningsuiting dan op omdat mensen zich beledig voelen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 februari 2006 @ 23:58:48 #190
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34956100
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Het was geen oproep tot, hij is immers ook vrigesproken.
Precies
Dus...?
pi_34956118
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:58 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Sorry? Ik vraag me af of je de film wel gezien hebt?

De film gaat over maar één vraag: Allah, als je bestaat, waarom gebeuren er dan in jouw naam dingen met vrouwen die in je geschriften juist niet worden toegestaan? Ik gedraag me zoals me wordt geleerd in de Koran, en toch wordt ik gestrafd? Mannen gedragen zich niet, en komen daar mee weg? Waarom?

OK, iets meer dan één vraag, maar je begrijpt het punt hopelijk
Daar gaat de film helemaal niet over- dat is puur jouw interpretatie.
pi_34956167
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Precies
Dus...?
Dus zijn het beide meningen die evenveel verdedigd zouden moeten worden. Er gebeurde echter wat anders, men wilde zijn recht tot spreken afnemen en hem het liefst deporteren.
pi_34956169
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:58 schreef basilisk het volgende:

[..]

Los van religie. Beledigen van mannen met een staartje, Friezen, noem maar op. Volgens jou houdt vrijheid van meningsuiting dan op omdat mensen zich beledig voelen.
Wat voor nut zie je om bijv friezen te beledigen?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:01:01 #194
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34956197
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar gaat de film helemaal niet over- dat is puur jouw interpretatie.
Ah. Enlighten me then please.
- Privacy Matters
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2006 @ 00:01:09 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34956202
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Dus zijn het beide meningen die evenveel verdedigd zouden moeten worden. Er gebeurde echter wat anders, men wilde zijn recht tot spreken afnemen en hem het liefst deporteren.
En het gebeurt niet.
Mooi he, vrijheid van meningsuiting en een onpartijdige macht welke de boel controleert
pi_34956287
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat voor nut zie je om bijv friezen te beledigen?
Was een sketch van Freek de Jonge die grap maakte over volkssporten van de Friezen en dat in het extreme doortrok. Erg grappig, maar wellicht voor sommige Friezen niet zo leuk dat hun folklore belachelijk werd gemaakt
pi_34956309
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef basilisk het volgende:

[..]

Was een sketch van Freek de Jonge die grap maakte over volkssporten van de Friezen en dat in het extreme doortrok. Erg grappig, maar wellicht voor sommige Friezen niet zo leuk dat hun folklore belachelijk werd gemaakt
sorry, laat ik het algemeen houden.

Wat is nut van beledigen?
pi_34956318
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ah. Enlighten me then please.
Nou niet meer dan dat, jij vindt dat de film daar over gaat, ik vind dat de film over iets anders gaat en weer een derde vindt dat hij over nog iets anders gaat. Je kunt eenvoudigweg bij een kunstwerk niet zeggen: daar gaat het over. Misschien zie jij inde Mona Lisa een gewone mooie vrouw en ik de verlichting.
pi_34956354
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

sorry, laat ik het algemeen houden.

Wat is nut van beledigen?
Wat voor de een een grap is, is voor de andere een belediging.
pi_34956355
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:01 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En het gebeurt niet.
Mooi he, vrijheid van meningsuiting en een onpartijdige macht welke de boel controleert
Het punt dat ik wil maken is dat het dezelfde figuren waren die zich nu zo als voorstanders van die vrijheid van meningsuiting tonen. Infantielen met een Deens vlaggetje als usericon.
pi_34956373
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:05 schreef basilisk het volgende:

[..]

kwetsen van mensen is humor? Hoe humaan
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2006 @ 00:06:33 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34956391
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:05 schreef gelly het volgende:

[..]

Het punt dat ik wil maken is dat het dezelfde figuren waren die zich nu zo als voorstanders van die vrijheid van meningsuiting tonen. Infantielen met een Deens vlaggetje als usericon.
Ik was me er niet van bewust dat ik een deens vlaggetje als usericon had .
pi_34956410
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad ook infantielen zonder Deens vlaggetje, daar heb je geiljk in
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:07:25 #204
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34956421
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:05 schreef basilisk het volgende:

[..]

wat is de grap van submission
pi_34956424
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom je je dan toch aangesproken voelt ?
pi_34956447
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wat is de grap van submission
dat moslims geen gevoel voor humor hebben ofzo
pi_34956469
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

kwetsen van mensen is humor? Hoe humaan
Er zijn altijd mensen te vinden zonder gevoel voor humor. Ik neem aan dat meeste Friezen ook wel om die grap van Freek konden lachen. Omdat sommige dat niet kunnen moet je die grap maar helemaal niet maken?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2006 @ 00:08:38 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34956472
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom je je dan toch aangesproken voelt ?
Ik vraag me af waarom je zo generaliseerd?
pi_34956481
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dat moslims geen gevoel voor humor hebben ofzo
ach nog 500 jaar en ze zijn wel zover tot die tijd!...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_34956491
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef basilisk het volgende:

[..]

Er zijn altijd mensen te vinden zonder gevoel voor humor. Ik neem aan dat meeste Friezen ook wel om die grap van Freek konden lachen. Omdat sommige dat niet kunnen moet je die grap maar helemaal niet maken?
wat is nou blijvender, irritatie of humor?
pi_34956506
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ach nog 500 jaar en ze zijn wel zover tot die tijd!...
haha
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2006 @ 00:09:34 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34956512
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad ook infantielen zonder Deens vlaggetje, daar heb je geiljk in
Je kan dat vlaggetje dan ook net zo goed WEL nemen SCH .
pi_34956529
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je kan dat vlaggetje dan ook net zo goed WEL nemen SCH .
Ik vind Denemarken een prachtig land maar ik snap niet waarom Denemarken ineens als lichtend voorbeeld zou dienen.
pi_34956539
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat is nou blijvender, irritatie of humor?
dat is geen antwoord op m'n vraag
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:10:49 #215
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34956555
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. -- Evelyn Hall

Scheld me maar uit voor wat je wil, trap elk geloof wat ik heb de grond in. Ik sta er boven.

Zo wordt niet meer gedacht tegenwoordig blijkbaar, of het staat nergens geschreven
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_34956566
Vragen doet leven Swets. Ik stoor me alleen een beetje aan de selectiviteit als het om de vrijheid van meningsuiting aankomt, en nog meer aan de figuren die zich erop beroepen als het hen uitkomt. That's it.
pi_34956582
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef basilisk het volgende:

[..]

ik kies ervoor om dan dus helemaal geen soortgelijke grappen te maken.

Zijn genoeg grappen waar Friezen en Nederlanders om kunnen lachen die niet tenkoste van iemand gaat
pi_34956597
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef basilisk het volgende:

[..]

Btw islam is voor vrijheid van meningsuiting hoor, daar niet van
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2006 @ 00:12:07 #219
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34956602
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:11 schreef gelly het volgende:
Vragen doet leven Swets. Ik stoor me alleen een beetje aan de selectiviteit als het om de vrijheid van meningsuiting aankomt, en nog meer aan de figuren die zich erop beroepen als het hen uitkomt. That's it.
Jij doet nu toch precies hetzelfde
Je hebt een hekel aan generaliseren wanneer het jou uitkomt. IN dit topic generaliseer je erop los mbt deense avatars en welke soorten mensen daar dan blijkbaar bijhoren.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2006 @ 00:13:26 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34956636
Maar ik ga slapen, ik ga die slappe kut film toch niet kijken.
Tieten schieten helicopters, anders is het de moeite van een torrent niet waard
pi_34956637
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef ChOas het volgende:
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. -- Evelyn Hall

Scheld me maar uit voor wat je wil, trap elk geloof wat ik heb de grond in. Ik sta er boven.

Zo wordt niet meer gedacht tegenwoordig blijkbaar, of het staat nergens geschreven
Dat zou inderdaad de ideale situatie zijn. Als je geloof sterk is, waarom zou je je dan door een prentje van slag laten brengen.

Maar waarom zou je zonder dat het een doel dient mensen van slag willen brengen met een prentje?
pi_34956655
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jij doet nu toch precies hetzelfde
Je hebt een hekel aan generaliseren wanneer het jou uitkomt. IN dit topic generaliseer je erop los mbt deense avatars en welke soorten mensen daar dan blijkbaar bijhoren.
Het is een persoonlijke mening die ik hopelijk niet als feit heb gepresenteerd.
pi_34956658
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ik ga slapen, ik ga die slappe kut film toch niet kijken.
Tieten schieten helicopters, anders is het de moeite van een torrent niet waard
Dat kan ik nou humor noemen, ik moest er om lachen

truste

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2006 00:15:06 ]
pi_34956662
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ik kies ervoor om dan dus helemaal geen soortgelijke grappen te maken.

Zijn genoeg grappen waar Friezen en Nederlanders om kunnen lachen die niet tenkoste van iemand gaat
OK, dat is duidelijk. Ik kies daar niet voor. Een van mijn favoriete films is Life of Brian. Die zou dan ook niet meer uitgezonden mogen worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2006 @ 00:14:24 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34956671
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Het is een persoonlijke mening die ik hopelijk niet als feit heb gepresenteerd.
Wederom....
Mooi he die vrijheid van meningsuiting .
pi_34956680
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:14 schreef basilisk het volgende:

[..]

OK, dat is duidelijk. Ik kies daar niet voor. Een van mijn favoriete films is Life of Brian. Die zou dan ook niet meer uitgezonden mogen worden.
lees mijn post der onder Nederland wil graag Submission 2

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2006 00:15:37 ]
pi_34956683
quote:
Ik hou d'r niet tegen maar ik zal er niet naar kijken, ik vond submission 1 eigenlijk ook te saai voor woorden.

Van mij mag AHA eens iets nuttigs gaan doen in de politiek en iets aan het beleid veranderen in plaats van een beetje open deuren in trappen en suffe filmpjes maken "om voor moslimvrouwen op te komen.".

Er zijn zat manieren waarop ze zichzelf aanzienlijk nuttiger kan maken voor onze maatschappij.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_34956742
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wederom....
Mooi he die vrijheid van meningsuiting .
Het is een prachtig en krachtig iets waarbij veel verantwoordelijkheid komt kijken. Het is helaas zo dat het momenteel wordt gehanteerd als een kleuter dat een volautomatisch wapen in z'n klauwtjes heeft gekregen.
pi_34956751
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

haha
ow niet leuk? ben je een moslim ofzo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_34956763
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ow niet leuk? ben je een moslim ofzo?
pi_34956798
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ja wat dan?
pi_34956811
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja wat dan?
wel dus
pi_34956824
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jemig ik wordt al nerveus als ik een moslim online tegenkom ken je nagaan!
dit is toch wel heel intens triest of niet?
Wat vind jij daar nu van of is dit de bedoeling ofzo?
pi_34956854
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

lees mijn post der onder Nederland wil graag Submission 2
..behalve als er iemand beledig word. Bij Life of Brian zijn dat sommige Christenen. Er is altijd wel iemand te vinden die iets als beledigend ervaart.
maar dat had ik al gezegd
pi_34956865
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jemig ik wordt al nerveus als ik een moslim online tegenkom ken je nagaan!
dit is toch wel heel intens triest of niet?
Wat vind jij daar nu van of is dit de bedoeling ofzo?

nee aub zeg, geen groter kloof
pi_34956883
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wel dus
dus je vind de strips niet zo leuk? Maar wat vind je dan van alle commotie eromheen? Vind je dat normaal of? Is het een ietsiepietsie overdreven?
Heel europa is nu kut omdat er in een krant in denemarken 12 strips stonden? bedoel sorry maar
pi_34956902
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:20 schreef basilisk het volgende:

[..]

..behalve als er iemand beledig word. Bij Life of Brian zijn dat sommige Christenen. Er is altijd wel iemand te vinden die iets als beledigend ervaart.
maar dat had ik al gezegd
maak je maar geen zorgen hoor, als die radicalen zich vervelen en Mohammed wordt niet meer beledigd, dan gaan ze toeslaan bij Life of brian
pi_34956926
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dus je vind de strips niet zo leuk? Maar wat vind je dan van alle commotie eromheen? Vind je dat normaal of? Is het een ietsiepietsie overdreven?
Heel europa is nu kut omdat er in een krant in denemarken 12 strips stonden? bedoel sorry maar
Mijn mening staat gelijk aan dat van de koran he, verdragen die handel dus.
pi_34956928
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

nee aub zeg, geen groter kloof
dus
wat moet er gebeuren? las net iets over maastricht, kids die de deense vlag in de fik staken
bedoel halloooooo dit is hier ongekend hoor zoiets daar wordt het niet beter van allemaal!

laten we verdorie met zijn allen demonstreren voor de vrede!
pi_34956942
The Mohammed Cartoons: Recruiting Europe for Bush's war on Iran
Geplaatst op 09.02.2006 om 11:14:01 uur | 1376 bekeken | Het complot | www.NIBURU.NL | print
By Webster Griffin Tarpley
2-9-6

WASHINGTON, DC -- The NATO intelligence provocation appearing in the guise of the scurrilous Mohammed cartoons published by the reactionary newspaper Jyllands Posten of Denmark, and then by a series of other European publications, has already done much to mobilize the armies, bases, and treasuries of Europe in support of the lunatic plan to the Bush-neocon clique for a nuclear sneak attack and punitive expedition against Iran over the coming weeks or months. As I warned in a red alert for synthetic terrorism issued on total411.info and other sites in the late afternoon of Feb. 3, this entire affair has been cynically orchestrated by NATO intelligence agencies to set the stage for a new world war.

In recent years, Moslem and Arab resentment for the various crimes of imperialism has been directed primarily against the United States, the United Kingdom, and Israel. What is new about the present crisis is that Denmark, Norway, France, and Germany are the main targets this time, while the usual suspects in London and Washington can remain in the background and hypocritically condemn the inflammatory cartoons. The result has been a massive degeneration of the ideological climate of Europe in favor of militant racism in the form of the Samuel Huntington War of Civilizations. The Europeans are now far more likely than previously to go to war against Iran as the tail on the Anglo-American kite. The genocidal demand that the European Union cut off all aid to the Hamas-led government of Palestine has become far more likely to succeed.

BILDERGERGERS AND NEOCONS

The evidence strongly suggests that the cartoon provocation was presented to Atlanticist oligarchs at the meeting of the Bilderberger group held from May 5 to May 8, 2005 at the Dorint Sofitel Seehotel Überfahrt in Rottach-Egern, on the shores of the Tegernsee lake in the south German federal state of Bavaria. (See http://www.bilderberg.org/2006.htm#

Fountainhead for a partial attendance list) The first publication of the cartoons in Denmark followed in September 2005. This meeting was attended by the certified neocon fascist madmen Michael Ledeen, Richard Perle, and William Luti ­ all desperadoes haunted by the prospect of criminal indictment for their roles in the Iraq aggression, the Plame case, the Niger yellowcake forgeries, and the Lord Conrad Black embezzlement case. All three are fanatic proponents of the wider war against Iran, also in the hope of staying out of jail. Others in attendance included Dutch, Belgian, and Spanish royalty, top Eurocrats and NATO bigwigs (including NATO Secretary General Jaap Hoop de Scheffer himself) from Brussels, Rockefeller and Rothschild international bankers, and such all-purpose villains as Henry Kissinger. Another prominent participant in the Bavarian Bilderberger group was Anders Eldrep of Denmark, a Bilderberger regular over the last five years. This Anders Eldrep (or Eldrup),the chairman of DONG (Danish Oil and Natural Gas), is the husband of Merete Eldrep, the managing director of JP/Politikens Hus (JP for Jyllands-Posten), the Danish publishing firm which owns the newspaper which first published the Mohammed cartoons.

The Bilderberger group, founded after World War II by Britain's genocidal Prince Philip and the Nazi SS Prince Bernard of the Netherlands, represents one of the key nodal points where the international finance oligarchs meet under US-UK leadership to ratify consensus on larger strategic initiatives. It was for example the Bilderberger meeting held near Stockholm in Saltsjøbaden, Sweden in the spring of 1973 which secured the final consensus for the Royal Dutch Shell plans for the October 1973 Middle East War and the attendant "Arab" oil boycott, which looted Japan and Europe and imposed global austerity to stabilize the US dollar and the Atlanticist banking system. That financiers' staged oil boycott was the 1973 version of today's "peak oil" hoax.

SOMETHING ROTTEN: POLITIETS EFTERRETNINGSTJENESTE

As for the repeated canard about freedom of the press, all the countries of the Nordic Council have long maintained press control through psychological warfare boards with the power to suppress and plant news stories for propaganda purposes. Sweden is the best-known example, but Denmark, a NATO member state, is no slouch either. Having directed political organizing in Denmark for a number of years, the present writer can also personally attest to the pervasive surveillance of publishing, political meetings, and public speech (as of the mid-1980s) maintained by the PET (Politiets Efterretningstjeneste), the Danish Security Intelligence Service. The PET is a sinister and stealthy organization staffed by devotees of the Danish monarchy, and its mandate is unchecked. (See http://www.pet.dk/English.aspx for a chilling self-presentation, including the ominous news that "the new Danish legislation on terrorism expands the scope of the Intelligence Service so that PET's investigations, to a higher degree than previously, may provide the basis of actual criminal cases or other more offensive initiatives." Author's emphasis, WGT.) Denmark, in short, is a monarchist police state.

Denmark has been largely a British puppet state over the last two centuries ­ since Lord Nelson burned the Danish fleet in a sneak attack on Copenhagen which put an end to Denmark as an independent power. For the broadest political purposes, provocations coming from Denmark can be thought of as being signed by the warmonger Tony Blair personally. The current Danish neocon regime is in any case a member of Bush's coalition of the willing engaged in the illegal occupation of Iraq.

The editor of Jyllands Posten who ordered the publication of the cartoons is Flemming Rose, who has extensive connections to Daniel Pipes, another neocon fascist madman who runs Campus Watch, a neo-McCarthyite witch-hunting organization which vilifies American professors who criticize Israel or show sympathy for the Palestinians. President Bush wanted to name Daniel Pipes to the board of the US Institute of Peace, a government-funded arm of the State Department which organizes conferences and publishes books. When the raving extremist Pipes turned out to be too widely discredited to obtain Senate confirmation for this post, Bush forced his nomination through with a summer 2003 recess appointment to a temporary term at USIP without Senate approval. Daniel Pipes is the nepotist son of Richard Pipes, a Sovietologist who was a leading figure in George H.W. Bush's 1976 Team B, the incubator of today's neocon clique. At the time of his recess appointment, Daniel Pipes was accused by the very moderate Arab-American Institute of "hatred and bigotry" in the context of his "bizarre obsession with all things Arab and Muslim." (http://www.aaiusa.org/pr/release08-14-03.htm) This is the sick, racist point of view embraced by Jyllands Posten.

Flemming Rose provided details of his conversation with Daniel Pipes in a later article. They talked about the need to mobilize Europe for the war of civilizations against the Moslem world. Rose wrote: "Pipes is surprised that there isn't greater alarm in Europe over the challenge that Islam represents thanks to falling rates of fertility and a weakened sense for its own history and culture." (Flemming Rose, "The Threat from Islamism, Jyllands-Posten, October 29, 2004) The relation of such racist arguments to the Mohammed cartoons provocation should be clear enough.

GENERAL WAR IN SIGHT

With these facts, a strong prima facie case for preconcert in the cartoon affair emerges. The convergence of the US-UK nuclear lynch mob's dragging Iran before the United Nations Security Council in a parody of the spring 2003 US-UK proceedings against Iraq, plus the cartoons affair, means that a new general war, perhaps more like the Thirty Years' War (1618-1648) than futuristic scenarios of World War III, is now in sight.

EURO-TRAITORS ON THE MARCH

The impact of the cartoon affair has been to re-invigorate the already considerable racist and xenophobic forces of European society, making these tendencies more respectable in parts of the mainstream. For the moment, xenophobic reactionaries ­ Euro-traitors in every sense ­ are in power in France, Germany, Italy, Denmark, the Netherlands, and other countries of the old continent. None of these governments would dare resist Rice and Straw in a war vote at the UN. Of course, if these regimes decide to play Mussolini to Bush's Hitler and actually send their troops to join the Anglo-Americans in war with Iran, most of them would fall, but that would come too late to avoid the looming general conflagration.

The alleged free speech defended by ranting Atlanticist hypocrites (including Cheney) thus amounts to the opposite: the defense of a society incessantly manipulated by out-of-control secret intelligence agencies with the help of the controlled corporate media ­ a martial law society on the road to the endless war desired by the invisible government and the neocons.

PRECONCERT ON BOTH SIDES

Danish embassies have been burned in Syria, Lebanon, and Iran. There are indications that some of these violent riots were not spontaneous, but were the work of mercenary rent-a-mobs stoked and steered by CIA, MI-6 and Mossad. In Beirut, UN officials told CNN they knew about the riot before it happened. But the embassy attacks, plus world-wide threats, protests, and economic boycotts, have gone far to convince European public opinion that the war of civilizations between the west and the Moslem world is indeed inevitable.

In 2003, Germany, France, Belgium, and other European nations rejected the Bush-Blair plan for an illegal aggressive war against Iran. Since, then, Atlanticist (US-UK) intelligence networks have been working to overthrow or subvert the leading European governments. In Germany, Chancellor Schroeder has been replaced by Mrs. Merkel, a puppet of Wall St. and the City of London. In France, the Chirac presidency, weakened by its own foolish support of last year's European constitution, has been wholly subverted by last fall's "Moslem" riots, which were led by old Nazi networks sheep-dipped in Islam under the guidance of Atlanticist intelligence agencies. The beneficiary has been the Anglo-Saxon Trojan horse, Sarkozy. Chirac has even issued his own nuclear threats against Iran. The days are long gone when Chirac could reject the war of civilizations and be cheered for it by Algerian students, as he was in the spring of 2003. The one valuable lesson most Europeans had learned from the twentieth century ­ the utter and suicidal futility of war ­ has been called into question by the cartoons affair.

IF A TERRORIST ATTACK OCCURS, BLAME CHENEY

Since last July, the world has known of the order from Dick Cheney to the Pentagon to prepare for the atomic bombing of Iran in the wake of a new 9/11 terrorist atrocity. Given Cheney's manifest aggressive intent, it should also be plain that he is not occupying his time doing rain dances in the hopes of conjuring up a new terrorist attack. Cheney and his invisible government backers in the US-UK rogue network are actively preparing a new 9/11 or Gulf of Tonkin provocation with weapons of mass destruction in order to secure the pretext for their attack. Our advice to the world is accordingly: if mysterious WMD incidents occur anywhere in the world, don't start looking for the swarthy perpetrators sporting turbans in the caves of Pushtunistan. Look instead in Dick Cheney's office.

THE REAL CASUS BELLI: THE IRAN OIL BOURSE

Much of the real urgency of the Anglo-American attack on Iran comes not from nonexistent nuclear devices, but from the planned March 20 opening of the Iran oil bourse, the first international exchange since 1945 where buyers and sellers of oil can conduct their oil transactions using a currency other than the US dollar ­ in this case, the euro. The Iran oil bourse threatens the number one pillar of US-UK world domination ­ the global hegemony of the dollar, as anchored in the dollar's central role in oil and other raw materials transactions. With the Iranian oil bourse, as much as $1 trillion of central bank reserves may flee the US greenback into the euro, the yen, and other currencies. The concomitant exodus of hot money from Wall Street would then puncture the US stock bubble, the US housing bubble, and the US bubble economy generally, leading to a collapse of the dollar in international exchange and the dumping of hundreds of billions of dollars in US treasury bonds now in the hands of the Chinese and Japanese. The transition from today's outmoded and obsolete dollar-based system to a dollar-euro-yen system of fixed parities, gold settlement, and high-technology exports to the developing sector could be easily handled by peaceful negotiations, but this is exactly what the neocons are determined to prevent. Ironically, the neocon obsession for general war to preserve dollar dominance, by almost guaranteeing the closure of the straits of Hormuz, will lead to an even more catastrophic dollar collapse and world depression than the peaceful Iranian oil bourse ever could. The neocons, in other words, are playing a losing hand. Only fools would join them.

BEWARE THE IDES OF MARCH

When might the new hostilities begin? General Sharon, before he was incapacitated, had told the Israeli Defense Force to be ready to strike Iran in March. The former US Iraq weapons inspector Scott Ritter says that the attack order has already been given. Vladimir Zhirinovsky, the maverick Russian politician, thinks that the most likely date is March 28, coincident with the Israeli elections. Zhirinovsky has longed served as an auxiliary to Russian President Putin, and his estimate may benefit from the insights of the Russian special services. Whenever the attack comes, it is clear that the NATO logistics and manpower infrastructure ­ the German railways, the French air force and navy, the Italian ports and air bases ­ will play a vital role. Without these, the US could hardly operate in the Middle East at all. Today, the US neocons may be offering occupation rights in various secondary target countries, like Syria, to tempt countries like France or Italy into joining the war. When Hitler attacked the USSR in June 1941, he was joined by troops from Italy, Romania, Hungary, Finland, Spain, and other European states. These auxiliaries had received promises of their own, but they fared poorly. The parallel is suggestive for the path some Europeans wish to tread today.

RATTLING THE CAGES OF OFFICIAL WASHINGTON

Last Wednesday, a Home Depot in the Washington DC suburb of Gaithersburg, Maryland was evacuated because of suspicious package emitting a strange smell, which turned out to be a harmless videotape recorder. Last Friday, the Rachel Carson Elementary School in the same community, which is part of the region where many federal officials and bureaucrats live and have their families, was evacuated because of another suspicious package which a local official claimed looked like an Improvised Explosive Device or Iraq-style roadside bomb. It was "something like you might see in a war zone," said the spokesman of the Gaithersburg fire department said to the radio and television that afternoon. The school is typically attended by the children of federal employees. But the "IED" also turned out to be a big nothing. Early this evening, the Russell Senate Office Building was evacuated because of a nerve gas alert that also proved to be groundless, a complete false alarm. But a dozen senators had to flee. This escalating pattern of incidents likely to provoke hysteria among US government officials betrays the intent of the invisible government to overload the circuits and facilitate the stampeding of this government into a wider war full of incalculable danger.

MOSLEMS: DO NOT ACCEPT PROVOCATIONS

Our advice to the Moslem world: DO NOT FALL FOR PROVOCATIONS. From Count Thurn's 1618 defenestration of Prague to Bismarck's Ems telegram in 1870, big wars have often grown out of staged provocations. For years former Prime Minister Dr. Mahatir Mohammed of Malaysia, an astute Moslem observer who knows how the Atlanticists operate, has been telling his co-religionists that the greatest vulnerability of the oppressors is located in the weakness of the US dollar. Mahatir's argument has long been that it is time to stop complaining and dump the dollar. The fall of the dollar will entail the fall of the International Monetary Fund and of Wolfowitz's World Bank, the greatest engines of global oppression. Those who burn the embassies of European countries or attack their citizens risk becoming dupes serving as recruiting sergeants for the NATO armies and air forces that are about to strike Iran, currently the leading Moslem state, plus Syria and others. It is time to break ideological profile, and respond unpredictably on the international monetary front, where the chances for success are the greatest.

REFUTE THE BLOOD LIBEL OF 9/11

In terms of the battle of ideas, the other great task for the Moslem world and for persons of good will everywhere is to contribute to the utmost to the dismantling and discrediting of the ultimate blood libel against Islam, the fantastic Atlanticist myth surrounding the events of September 11, 2001. The international 9/11 truth movement has shown how rogue networks inside the Pentagon and CIA organized those events. Since the basis of every attack on Islam is 9/11, it is incumbent on Moslems to join in refuting the myth. This will have the additional effect of eroding Bush's fanatical political base, and preparing his fall.

WORLD PEACE

In my address to the Inter-Religious Conference in Khartoum, Sudan in October 1994, I pleaded for a platform of ecumenical and irenic cooperation among the world's great faiths based in the comprehensive scientific, technological, and economic development of all nations. This is the call of Christianity, with its imperative of charity (agape) and faith expressed through good works, as in the second great commandment: love your neighbor. This is the call of the doctrine of social solidarity in Islam. This is the call of Confucian benevolence and the related need for rulers to promote prosperity and education. These are the ideas reflected in similar impulses prominent in Buddhism, Judaism, and other faiths. These are ideas readily accessible to persons of good will whose outlook is purely secular, whatever their political persuasion. Humanity must act now to neutralize war provocations, and thus to prevent the horrors of war itself.
pi_34956956
quote:

[..]

Jij bent dus echt een l**. Wij houden niet van het woord deportatie, want dat doet ons Europeanen denken aan de Holocaust die volgens sommigen van jullie nooit is gebeurd. En deze doodswens aan het adres van Hirsi Ali bevalt de meesten van ons ook niet. Ayaan komt uit Somalië, is (of was) een moslima, en weet hoeveel pijn jullie "vredige" godsdienst vrouwen doet. En nogmaals: wij hebben niks met allah en die mohammed van jullie. De Holocaust is geen verzinsel, die heeft echt plaatsgevonden, en of jullie Mohammed echt heeft bestaan weet niemand concreet. Dat heet "geloven"; en de meeste Europeanen geloven nou toevallig net in een andere vorm van allah die hier God genoemd wordt. Wanneer dringt het nou eens tot jullie botte koppen door dat wij hier een vijheid van meningsuiting, pers en godsdienst hebben. Wij laten ons geen islam opdringen. En als jou en je vriendjes dat niet bevalt heb je gewoon pech gehad. Begrepen, meki?
pi_34956964
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dus
wat moet er gebeuren? las net iets over maastricht, kids die de deense vlag in de fik staken
bedoel halloooooo dit is hier ongekend hoor zoiets daar wordt het niet beter van allemaal!

laten we verdorie met zijn allen demonstreren voor de vrede!
Mijn vader zei : "als je het hier niet naar je zin hebt oprotten dan" ( tegen me oom )
pi_34956969
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

maak je maar geen zorgen hoor, als die radicalen zich vervelen en Mohammed wordt niet meer beledigd, dan gaan ze toeslaan bij Life of brian
heb je die film gezien?
die is echt heel erg grappig!
niks mis mee, daar kijk je doorheen enzo
pi_34956997
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Welke radicalen? Die film is al bijna 30 jaar oud. Geen moord om gepleegd.
pi_34956999
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:23 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

heb je die film gezien?
die is echt heel erg grappig!
niks mis mee, daar kijk je doorheen enzo
nopez, mag ik ook niet he, Jezus blijft een religieus personage in de islam.
pi_34957015
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:24 schreef basilisk het volgende:

[..]

Welke radicalen? Die film is al bijna 30 jaar oud. Geen moord om gepleegd.
Radicalen die nu pogen vrijheid in te perken
pi_34957024
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn vader zei : "als je het hier niet naar je zin hebt oprotten dan" ( tegen me oom )
moderne pa..
ik zou dat ook zeggen tegen iemand die zou zeiken over maakt niet uit wat eigenlijk
staat het je niet aan
de weg is vrij om te gaan waar je wilt
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:25:51 #248
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34957033
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad de ideale situatie zijn. Als je geloof sterk is, waarom zou je je dan door een prentje van slag laten brengen.

Maar waarom zou je zonder dat het een doel dient mensen van slag willen brengen met een prentje?
Waarom vertellen mensen belgen moppen ?

Niet om belgen te kwetsen. Een mop/grap draait om iets wat herkenbaar is, en uit context wordt getrokken. Nergens anders om.

Ik ben het ZO eens met wat je hierboven zegt... Als je geloof zo sterk is waarom zou je je er dan wat van aantrekken.

Maar aan de andere kant moet ik het misschien wel anders zien, alsof iemand tegen mijn voordeur heeft lopen pissen. Tsja, daar kan ik dan wel weer pissed over worden. Maarja, is een geloof een eigendom ? En zo ja.... dan gaan we een HELE andere discussie in...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_34957041
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

nopez, mag ik ook niet he, Jezus blijft een religieus personage in de islam.
dan raad ik je echt aan om het te gaan zien
tis puur humor! niks verkeerds aan
het gaat niet eens echt om jezus zelf
pi_34957070
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

moderne pa..
zou ik niet zeggen.
quote:
ik zou dat ook zeggen tegen iemand die zou zeiken over maakt niet uit wat eigenlijk
staat het je niet aan
de weg is vrij om te gaan waar je wilt
Waarom weg gaan als je kunt klagen, voor alle voorzieningen dat je krijgt.
pi_34957094
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

zou ik niet zeggen.
[..]

Waarom weg gaan als je kunt klagen, voor alle voorzieningen dat je krijgt.
is dat dan de issue? dan is het toch logisch dat men booskijkt?
pi_34957100
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dan raad ik je echt aan om het te gaan zien
tis puur humor! niks verkeerds aan
het gaat niet eens echt om jezus zelf
ik zal eens een paar reviews/ storyline chekken voor ik een besluit neem, anders ben ik natuurlijk hypocriet bezig. Eerst rellen over cartoons/submission en dat Life of brian kijken
pi_34957105
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

is dat dan de issue? dan is het toch logisch dat men booskijkt?
hoe bedoel je?
pi_34957140
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ik zal eens een paar reviews/ storyline chekken voor ik een besluit neem, anders ben ik natuurlijk hypocriet bezig. Eerst rellen over cartoons/submission en dat Life of brian kijken
Zou ik zeker doen
pi_34957155
pleur op met submission, who cares.. fucking B film.

Nederlanders worden steeds dommer lijkt het wel, krijg soms gewoon plaatsvervangende schaamte...

Want wat schieten we op met Submission2???? GEEN HOL!!!!!

84% wil die film.. pfff volgens mij heeft maar 0.002% submission1 gezien.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34957161
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:29 schreef basilisk het volgende:

[..]

Zou ik zeker doen
Ik zal het overwegen
pi_34957163
Het probleem is natuurlijk dat 99 van de 100 mensen misschien kwaad worden, verontwaardigd reageren of zich er niets van aantrekken, maar net die ene zijn gedachten in daden wil omzetten. En of dat nou moslims, voetbalsupporters of verkeersdeelnemers zijn maakt dan weinig uit. In dit land wordt je sowieso overladen met dreigbrieven als je een afwijkende mening hebt pf iets hebt gedaan wat een ander niet aanstaat. Daarom is het ook zo onzinnig om je op 1 groep te richten, het is namelijk een maatschappelijk probleem.
pi_34957173
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:30 schreef venomsnake het volgende:
pleur op met submission, who cares.. fucking B film.

Nederlanders worden steeds dommer lijkt het wel, krijg soms gewoon een plaatsvervangende schaamte...

Want wat schieten we op met Submission2???? GEEN HOL!!!!!
ondertussen is script voor sub 3 klaar
pi_34957177
quote:

[..]

hoe bedoel je?
je weet toch wij zijn zuinig enzo
Nou als buitenlanders hier wonen en gebruik maken van de zorgstaat hier, en dit is algemeen bekend hoor, dat men dit in de verste verten der werelddelen weet, dan gaat men booskijken.

Ik ken ook wat *buitenlanders* een ervan zei, laat ze mij maar uitbetalen!
Als dank voor de olie die ons land jullie gaf..ja jeetje hallowww?
pi_34957209
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

je weet toch wij zijn zuinig enzo
Nou als buitenlanders hier wonen en gebruik maken van de zorgstaat hier, en dit is algemeen bekend hoor, dat men dit in de verste verten der werelddelen weet, dan gaat men booskijken.

Ik ken ook wat *buitenlanders* een ervan zei, laat ze mij maar uitbetalen!
Als dank voor de olie die ons land jullie gaf..ja jeetje hallowww?
, dan wil ik ook wel uitbetaald worden voor alle tulpen die "we" "jullie" gaven
pi_34957223
quote:

[..]

ik denk dat je dan meer snapt van onze humor!
Die is anders en minder zwaartillend... en dit is echt ook een probleem de kloof die er is, buitenlanders die hier komen wonen! Kunnen op den duur geen kant meer op!
Ze kunnen niet meer terug omdat ze te modern zijn maar hier aarden ze ook niet omdat ze toch niet helemaal zichzelf zijn hier...dit is echt heel zwaar!
ik onderschat dit dus echt niet!
pi_34957248
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

IRAN?
pi_34957280
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar ik snap het wel! snappie? het is fucking moeilijk om te wennen hier, omdat alles hier veel vrijer is en zo intens anders!
in eigen land wordt men meteen dood gemaakt bij een afwijkende mening..hier niet?
Jemig man dat is pas fijn maar hier komt ook eigen verantwoording kijken!
dat is anders..dat kan soms heel moeilijk zijn
pi_34957288
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Die is anders en minder zwaartillend... en dit is echt ook een probleem de kloof die er is, buitenlanders die hier komen wonen! Kunnen op den duur geen kant meer op!
Ze kunnen niet meer terug omdat ze te modern zijn maar hier aarden ze ook niet omdat ze toch niet helemaal zichzelf zijn hier...dit is echt heel zwaar!
maar desondanks groeit een kloof tussen sommige groepen moslims waardoor alle moslims in NL in algemeen moeilijk krijgen he, men is gewoon een identiteit aan het vormen in NL en wanneer er dan iets over Mohammed wordt gesproken/afgebeeld als terrorist, terwijl de islam uit een terreur reputatie probeert te kruipen.. Tsjaah dan heb je poppetjes aan dansen .
pi_34957296
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

IRAN?
Turkije
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:37:03 #266
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_34957336
DO NOT FALL FOR PROVOCATIONS

sluit ik me bij aan.
pi_34957337
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

maar desondanks groeit een kloof tussen sommige groepen moslims waardoor alle moslims in NL in algemeen moeilijk krijgen he, men is gewoon een identiteit aan het vormen in NL en wanneer er dan iets over Mohammed wordt gesproken/afgebeeld als terrorist, terwijl de islam uit een terreur reputatie probeert te kruipen.. Tsjaah dan heb je poppetjes aan dansen .
nederlanders eigen he? dat weet je toch?
we zijn een stel zeikerds soms dat wil je niet weten en het liefst scheren we alles over een kam.
Lekker makkelijk gewoon!
easy going niet hoeven nadenken en klaar..
dat is wel jammer..
denk dat beide kanten water bij de wijn moeten doen!
MOET!
laten we met zijn allen demonstreren voor vrede en vrijheid!
pi_34957345
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Maar ik snap het wel! snappie? het is fucking moeilijk om te wennen hier, omdat alles hier veel vrijer is en zo intens anders!
in eigen land wordt men meteen dood gemaakt bij een afwijkende mening..hier niet?
Jemig man dat is pas fijn maar hier komt ook eigen verantwoording kijken!
dat is anders..dat kan soms heel moeilijk zijn
klopt idd, mijn vader heeft zich nooit kunnen aanpassen aan NL.
Mijn moeder aan andere kant.. Tsjaah een typische zuid-hollandse inclusief plat hollands accent. En dan zit je daar tussen hutspot en spruitjes Allah akbar te roepen.
pi_34957355
quote:

[..]

Turkije
ow nou uit mijn bronnen eh komen ze uit iran
LOL
pi_34957375
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ow nou uit mijn bronnen eh komen ze uit iran
LOL
google

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2006 00:39:03 ]
pi_34957398
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

klopt idd, mijn vader heeft zich nooit kunnen aanpassen aan NL.
Mijn moeder aan andere kant.. Tsjaah een typische zuid-hollandse inclusief plat hollands accent. En dan zit je daar tussen hutspot en spruitjes Allah akbar te roepen.
dat is echt heel moeilijk..ken er genoeg die hier moeite mee hebben.
o.a een schat van een meid, 24 jaar oud, en opeens zonder dat ze dit wist uitgehuwelijkt...man man wat erg voor haar..maar ze moest wel, had geen enkele keus ik denk nog vaak aan haar..zij is hier geboren...
het is misschien gemakkelijker om van onvrijheid naar vrijheid te gaan dan andersom..
pi_34957418
quote:

[..]

helemaal mee eens, met brandende foto's van wapens
pi_34957422
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

google
Google too
pi_34957430
quote:

kanten water bij de wijn moeten doen!
MOET!
graag, ben alleen bang dat je weinig support krijgt met dit rare sfeertje wat er momenteel in dit land hangt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34957432
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Lees dit dan maaar eens een keer door.
Dan wordt er een heel ander licht geworpen op de term discussie hoe wij dat begrijpen en hoe onze vrienden het begrijpen.

Taqiyya and kitman
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_34957438
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

helemaal mee eens, met brandende foto's van wapens
JAAHHHHHHHHHHHHHHHH!
PEACEEEEEEEE
tijd voor de oude demonstraties van jaren geleden!
mensen verzamelt u!
het is tijd om op te staan!
pi_34957470
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

dat is echt heel moeilijk..ken er genoeg die hier moeite mee hebben.
o.a een schat van een meid, 24 jaar oud, en opeens zonder dat ze dit wist uitgehuwelijkt...man man wat erg voor haar..maar ze moest wel, had geen enkele keus ik denk nog vaak aan haar..zij is hier geboren...
het is misschien gemakkelijker om van onvrijheid naar vrijheid te gaan dan andersom..
Rot voor het meisje, mijn nichtje zou ook uitgehuwelijkt worden. Meisje helemaal kapot enzo, tot imaam van de moskee. afkeurde en zich tegen haar vader rug toe keerde ( imam had een hoog positie)
Zo is het gelukkig vreedzaam opgelost
pi_34957479
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:40 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dan wordt er een heel ander licht geworpen op de term discussie hoe wij dat begrijpen en hoe onze vrienden het begrijpen.

Taqiyya and kitman
misschien is alles opzet
van de illuminati
pi_34957494
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

JAAHHHHHHHHHHHHHHHH!
PEACEEEEEEEE
tijd voor de oude demonstraties van jaren geleden!
mensen verzamelt u!
het is tijd om op te staan!
Javier guzman:

"kunnen we niet uitzendbureau bellen ofzo"
pi_34957511
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Rot voor het meisje, mijn nichtje zou ook uitgehuwelijkt worden. Meisje helemaal kapot enzo, tot imaam van de moskee. afkeurde en zich tegen haar vader rug toe keerde ( imam had een hoog positie)
Zo is het gelukkig vreedzaam opgelost
wow gelukkigvoor haar dan
kijk en jij geeft nu hele positieve voorbeelden van de islam weer
dat is belangrijk!
pi_34957520
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:40 schreef typtypo het volgende:

[..]

Taqiyya and kitman
Net zo min dat ik jouw " bijdrage" aan de discussie toongevend vind voor de Nederlander is de willekeurige mening van een moslim dat ook. Gelukkig maar. Figuren als jij misbruiken de situatie alleen maar in eigen belang om je beknepen xenofobie te ventileren en kunnen we eigenlijk missen als kiespijn.
pi_34957522
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Javier guzman:

"kunnen we niet uitzendbureau bellen ofzo"
uwv?
pi_34957545
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Google too
google 3
pi_34957548
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

misschien is alles opzet
van de illuminati
Hoe duidelijk wil je het hebben?

"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_34957558
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

uwv?
2e kamerleden/koningshuis voeren ze ook nog eens wat uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2006 00:44:54 ]
pi_34957559
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wow gelukkigvoor haar dan
kijk en jij geeft nu hele positieve voorbeelden van de islam weer
dat is belangrijk!
ik bedoel eigenlijk het is simpel om negatief te denken, maar probeer het eens om te draaien
de extremisten vind je overal, ook onder christenen!
we gaan voor positief denken!
we laten ons niet ondersneeuwen en alles afbranden wat is opgebouwt toch?
pi_34957570
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:44 schreef typtypo het volgende:

[..]

[afbeelding]
extreemmmmmmmmmm
pi_34957577
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:44 schreef typtypo het volgende:

[..]

[afbeelding]
krijg jij betaald ofzo, voor elke x dat te plaatsen.
pi_34957580
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

google 3
oke ik geloof je
pi_34957593
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

er heerst angst!
dat is gewoon wel duidelijk en dat moet weg!
pi_34957618
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

er heerst angst!
en de media werkt hieraan mee..zou ieder mens aanraden om geen nieuws meer te kijken
pi_34957625
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

er heerst angst!
ok maar om elke x in elke topic te plaatsen, maakt ook niet beter op
pi_34957636
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

en de media werkt hieraan mee..zou ieder mens aanraden om geen nieuws meer te kijken
je kan altijd nog al-jazeera bekijken
pi_34957679
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ok maar om elke x in elke topic te plaatsen, maakt ook niet beter op
is ook zo! dat is tegen het zere been keer op keer van beide kanten uit!
dit moet gewoon stoppen!
HOU ERMEE OP
alsof dit helpt?
maar wie weet
media moet op zijn flikker krijgen, ze doen dit enkel om geld te verdienen en kijkcijfers..
kijk ik vond het weersbericht kijken ooit leuk maar tegenwoordig?
en dan straks het weer..5 minuten reclame en dan krijg je een half uur geleuter over het weer? dus ik kijk maar naar belgisch weer..
bedoel maar overdreven en overtrokken allemaal
pi_34957690
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Krijg jij betaald om ons de hele dag te spammen over hoe geweldig de islam wel niet is, als een soort jahova?

Ik en vele met mij zijn niet in jouw dawah geinteresseerd en toch blijf jij baggeren topic na topic.

http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
www.jihadwatch.org
pi_34957694
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

je kan altijd nog al-jazeera bekijken
duh wie?
pi_34957707
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

is ook zo! dat is tegen het zere been keer op keer van beide kanten uit!
dit moet gewoon stoppen!
HOU ERMEE OP
alsof dit helpt?
maar wie weet
media moet op zijn flikker krijgen, ze doen dit enkel om geld te verdienen en kijkcijfers..
kijk ik vond het weersbericht kijken ooit leuk maar tegenwoordig?
en dan straks het weer..5 minuten reclame en dan krijg je een half uur geleuter over het weer? dus ik kijk maar naar belgisch weer..
bedoel maar overdreven en overtrokken allemaal
haha alles wat ik zou willen zeggen, heb je zelf vermeld/beantwoord
pi_34957726
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef typtypo het volgende:

[..]

Krijg jij betaald om ons de hele dag te spammen over hoe geweldig de islam wel niet is, als een soort jahova?

Ik en vele met mij zijn niet in jouw dawah geinteresseerd en toch blijf jij baggeren topic na topic.

tis mijn religie
pi_34957734
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

duh wie?
jij
pi_34957740
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ik geloof in God..hoe hij ook heet hoe hij er ook uitziet of niet..het is mijn God..niemand zal mij beinvloeden ook al proberen ze dit dus ik heb er geen enkele moeite mee als anderen dit zouden proberen nml.
Je angst is erger dan de reden
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:51:54 #301
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_34957747
quote:

[..]

Dus de kwetsbare positie van Moslims in Nederland moet ons verletten kritiek te uiten op een van de grootste geloofsovertuigingen wereldwijd? Beetje krom. Ik snap best dat Moslims het zwaar te verduren hebben in Nederland, maar de vraag is of ze dat ook niet zelf hadden kunnen beletten.

Het is trouwens pertinente onzin om te stellen dat alle Moslims het slecht hebben in Nederland. Turken hebben precies dezelfde sociaal-economische positie als Marokkanen, maar toch is die laatste groep oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken. Het is dus niet zo dat Nederlanders perse een hekel hebben aan Moslims. Ze hebben een hekel aan die Marokkaanse kutjochies die leven van de straatcriminaliteit. Turken zijn oke
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:56:14 #302
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34957866
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
Persoonlijke aanvallen en schelden staat een ban voor
Yep, die user heeft zijn eerste note(s) al te pakken.

Wellicht kun je beter een 'topic report' maken. Dat is het uitroeptekentje wat rechts bij de titelnaam van het topic staat. Op die manier kan ik sneller zien of postings wel of niet door de beugel kunnen. Je hoeft daarvoor niet (altijd) in [NWS-FB] te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')