kwetsen van mensen is humor? Hoe humaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:05 schreef basilisk het volgende:
[..]
Wat voor de een een grap is, is voor de andere een belediging.
Ik was me er niet van bewust dat ik een deens vlaggetje als usericon hadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Het punt dat ik wil maken is dat het dezelfde figuren waren die zich nu zo als voorstanders van die vrijheid van meningsuiting tonen. Infantielen met een Deens vlaggetje als usericon.
Er zijn inderdaad ook infantielen zonder Deens vlaggetje, daar heb je geiljk inquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat ik een deens vlaggetje als usericon had.
wat is de grap van submissionquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:05 schreef basilisk het volgende:
[..]
Wat voor de een een grap is, is voor de andere een belediging.
Ik vraag me af waarom je je dan toch aangesproken voelt ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat ik een deens vlaggetje als usericon had.
dat moslims geen gevoel voor humor hebben ofzoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat is de grap van submission
Er zijn altijd mensen te vinden zonder gevoel voor humor. Ik neem aan dat meeste Friezen ook wel om die grap van Freek konden lachen. Omdat sommige dat niet kunnen moet je die grap maar helemaal niet maken?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kwetsen van mensen is humor? Hoe humaan![]()
Ik vraag me af waarom je zo generaliseerd?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je je dan toch aangesproken voelt ?
ach nog 500 jaar en ze zijn wel zover tot die tijd!...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dat moslims geen gevoel voor humor hebben ofzo![]()
wat is nou blijvender, irritatie of humor?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef basilisk het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen te vinden zonder gevoel voor humor. Ik neem aan dat meeste Friezen ook wel om die grap van Freek konden lachen. Omdat sommige dat niet kunnen moet je die grap maar helemaal niet maken?
hahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach nog 500 jaar en ze zijn wel zover tot die tijd!...![]()
Je kan dat vlaggetje dan ook net zo goed WEL nemen SCHquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook infantielen zonder Deens vlaggetje, daar heb je geiljk in![]()
Ik vind Denemarken een prachtig land maar ik snap niet waarom Denemarken ineens als lichtend voorbeeld zou dienen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan dat vlaggetje dan ook net zo goed WEL nemen SCH.
dat is geen antwoord op m'n vraagquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat is nou blijvender, irritatie of humor?
ik kies ervoor om dan dus helemaal geen soortgelijke grappen te maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef basilisk het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op m'n vraag
Btw islam is voor vrijheid van meningsuiting hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef basilisk het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op m'n vraag
Jij doet nu toch precies hetzelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:11 schreef gelly het volgende:
Vragen doet leven Swets. Ik stoor me alleen een beetje aan de selectiviteit als het om de vrijheid van meningsuiting aankomt, en nog meer aan de figuren die zich erop beroepen als het hen uitkomt. That's it.
Dat zou inderdaad de ideale situatie zijn. Als je geloof sterk is, waarom zou je je dan door een prentje van slag laten brengen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef ChOas het volgende:
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. -- Evelyn Hall
Scheld me maar uit voor wat je wil, trap elk geloof wat ik heb de grond in. Ik sta er boven.
Zo wordt niet meer gedacht tegenwoordig blijkbaar, of het staat nergens geschreven
Het is een persoonlijke mening die ik hopelijk niet als feit heb gepresenteerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij doet nu toch precies hetzelfde
Je hebt een hekel aan generaliseren wanneer het jou uitkomt. IN dit topic generaliseer je erop los mbt deense avatars en welke soorten mensen daar dan blijkbaar bijhoren.
Dat kan ik nou humor noemen, ik moest er om lachenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ik ga slapen, ik ga die slappe kut film toch niet kijken.
Tieten schieten helicopters, anders is het de moeite van een torrent niet waard
OK, dat is duidelijk. Ik kies daar niet voor. Een van mijn favoriete films is Life of Brian. Die zou dan ook niet meer uitgezonden mogen worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik kies ervoor om dan dus helemaal geen soortgelijke grappen te maken.
Zijn genoeg grappen waar Friezen en Nederlanders om kunnen lachen die niet tenkoste van iemand gaat
Wederom....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is een persoonlijke mening die ik hopelijk niet als feit heb gepresenteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |