En waarom kunnen ze nergens tegen Omdat jullie constant bezig zijn met Islaam te beledigenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, dat sommige Moslims nergens tegen kunnen. Moeten we ons daaraan gaan aanpassen? Dacht het niet.
Wat doet ze in de Tweede kamer ???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Of je het verstandig en carrièretechnisch goed vindt dat ze die film maakt daar valt over te twisten. Maar de vrijheid óm die film te maken heeft ze.
meki kom op jonge , even het hoofd gebruiken hierbijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben erg geschrokken
84 procent wilt het weer dat het uit de hand gaat lopen
kennelijk hebben ze niks geleerd van zaak Denemarken
'jullie'?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
En waarom kunnen ze nergens tegen Omdat jullie constant bezig zijn met Islaam te beledigen
In hoe verre gaat ze dan onzuiver met haar vrijheden om? Wij ventileren hier onze mening op een openbaar forum, zij doet het op iets grotere podia. Wezenlijk verschilt het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je hoort mij dan ook niets anders beweren.
Het enige waar ik voorstander van ben is dat mensen ook zuiver met hun vrijheden omgaan.
V.
Steun jij haar kruistocht tegen de Islaamquote:
Wie, ikke?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
En waarom kunnen ze nergens tegen Omdat jullie constant bezig zijn met Islaam te beledigen
De bron geeft Nederlanders aanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
meki kom op jonge , even het hoofd gebruiken hierbij
dit is natuurlijk compleet gelul
het zijn de ondervraagden (wss in rotterdam de enquete gehouden oid)
de nieuwslezers verspraken zich ook al een paar keer
zo was het dan weer de ondervraagden , dan weer *de nederlanders*
het is niet de nederlanders die submission 2 willen , maar 80+ procennt van de ondervraagden , dit zegt absoluut niks over de nederlanders in zn geheel (al zou je op fokforum soms anders denken)
dit weet je zelf toch ook wel.
(ik ben overigens zwaar tegen deze corrupte enquete presentaties)
Dacht jij dat het hard werken was dan als kamerlid?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef popolon het volgende:
Zo'n film moet gewoon kunnen natuurlijk.
Ik vraag me alleen af waarom Ali dat zou moeten doen, heeft ze nou echt niks anders te doen
je kan best achter haar recht om iets te zeggen staan, zonder de inhoud van wat ze zegt te steunen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Steun jij haar kruistocht tegen de Islaam
Tsja, ze is kamerlid inderdaad. Ik betwijfel of dat het juiste podium voor haar is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef popolon het volgende:
Zo'n film moet gewoon kunnen natuurlijk.
Ik vraag me alleen af waarom Ali dat zou moeten doen, heeft ze nou echt niks anders te doen
Een beetje kamerlid wel ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dacht jij dat het hard werken was dan als kamerlid?
Mensen die dit graag willen dat Hirsi Ali haar kruistocht kan uitvoeren tegen de Islaamquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wie, ikke?
Tevens is de Islam een geloof, met een boek, nou, wat zal dat boek een verdriet hebben. Verder vraag ik me ook af, als jullie geloven in een almachtige Allah, waarom je je dan nog druk maakt. Als je echt in Allah zou vertrouwen, dan zou je toch denken dat het vanzelf wel goed komt? Dat de persoon die die tekeningetjes heeft gemaakt ineens een meteoriet op zijn kop krijgt of zo? Kortom, waar maak je je druk om?
Verder, als je zo tegen het beledigen bent, hoe verklaar je dan dat sommige Moslims precies hetzelfde terug doen? Erger zelfs nog? "Wat u niet wilt dat u geschiedt..."
Nee. Verder wil ik ook absoluut niet gaan twisten óf ze wel of niet een kruistocht tegen de Islam houdt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Steun jij haar kruistocht tegen de Islaam
dat syndroom is meer aanwewzig in het westen... mischien teveel mobieltjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef RichardQuest het volgende:
De laatste weken hebben laten zien dat een aggressieve vorm van het syndroom van down zich verspreidt over de Arabische wereld dus ik hoop dat AHA beter weet.
En uit deze enquette blijkt dat dat voor een groot deel van de Nederlanders zo is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:08 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je kan best achter haar recht om iets te zeggen staan, zonder de inhoud van wat ze zegt te steunen...
Jij stelt de Islam in het zwarte daglicht met je oneindige en herhaaldelijke gezever.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Mensen die dit graag willen dat Hirsi Ali haar kruistocht kan uitvoeren tegen de Islaam
Waar ik me druk om dat Nederland toelaat dat Hirsi Ali constant bezig is om de Islaam in de zwarte daglicht te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |