Even met bronnetje komen en anders geen onzin kramenquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee hoor dat heeft jouw Profeet jullie opgedragen en ik bevestig zijn boodschap![]()
het was een retorische vraagquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vreemd dat je nog moeite neemt om het me te vragen, na ik tig keer heb neer gezet dat je alles moet verdragen wat mondeling gesproken wordt
ok, mijn antwoord is dus wel duidelijk he?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het was een retorische vraag
jouw mening in deze is allang duidelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ok, mijn antwoord is dus wel duidelijk he?
Je andere standpunt weet ik nu onderhand wel maar op een antwoord van het vet gedrukte zit ik te wachten en uiteraard gaat het over de uitlatingen in brandbare kwestie zoals geopperd zelfs 1 grote islamitische staat compleet met massavernietigingswapensquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry ik ga toch een poging tot vluchten proberen.
Kan je wat specifieker zijn met welke punten je bedoel?
Hetgeen ook duidelijk en letterlijk uit koran geinspireerd isquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jouw mening in deze is allang duidelijken daar kan ik me helemaal in vinden.
In principe heeft de Islam wereld als een "fatwa" dat kruid enkel en alleen in noodsituaties mag gebruikt worden. En dan nog alleen tegen de vijand, met garandering dat er geen onschuldige burgers gaan vallen van welke kant dan ook. Een land is pas islamtisch als het aan betreffende fatwa houdt, samen met steun van kalifaat/geleerden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je andere standpunt weet ik nu onderhand wel maar op een antwoord van het vet gedrukte zit ik te wachten en uiteraard gaat het over de uitlatingen in brandbare kwestie zoals geopperd zelfs 1 grote islamitische staat compleet met massavernietigingswapens, persvrijheid inperken e.d.
Wat denk jij zelf over de standpunten van je medegeloofsgenootjes zoals BSB, Meki en die superstrijder?
Vluchtpoging 1 is mislukt.![]()
onrealistisch, en provocerend.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
Het opperen van 1 islamitische staat is zowiezo onrealistisch. En dan met name in deze periode.
ik vind het altijd opmerkelijk dat het "broeders" zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In principe heeft de Islam wereld als een "fatwa" dat kruid enkel en alleen in noodsituaties mag gebruikt worden. En dan nog alleen tegen de vijand, met garandering dat er geen onschuldige burgers gaan vallen van welke kant dan ook. Een land is pas islamtisch als het aan betreffende fatwa houdt, samen met steun van kalifaat/geleerden.
Ik kan nu even niets zeggen over wie, wat en waar heeft gezegt. Maar als de geleerden al hebben duidelijk gemaakt dat kruid gebruiken ongepast is wat valt er dan te zeggen van massavernietiginswapens.
En nee er valt niet om heen te lullen met "drastic times, ask for drastic measures" het is absoluut uit den boze en ten strengste verboden van de soenietische islam stroming om onschuldigen te doden met intentie oorlog te winnen.
Als betreffende broeders dat hebben gezegt, sta ik er ook niet achter.
provocerend? moslims mogen geen eigen staat hebben?quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
onrealistisch, en provocerend.
Maar als ze dat zeggen, weet je dus dat ze het niet eens zijn met die acties. Dat betekent dat ze door moslims niet meer als broeder maar als afvallige worden gezien. Mijnsinsziens juist een goede zaak.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:02 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik vind het altijd opmerkelijk dat het "broeders" zijn.
als er rottigheid wordt uitgehaald en iedereen begint af te geven op de moslimgemeenschap dan is de reactie van de moslims vaak:
"dat zijn geen echte moslims en ze zijn niet representatief voor alle moslims"
ik heb altijd het idee dat broederschap onder moslims alleen voorkomt als ze er profijt uit kunnen halen ...
als je mijn bericht quote ga dan ook in op mijn reactie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:02 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik vind het altijd opmerkelijk dat het "broeders" zijn.
als er rottigheid wordt uitgehaald en iedereen begint af te geven op de moslimgemeenschap dan is de reactie van de moslims vaak:
"dat zijn geen echte moslims en ze zijn niet representatief voor alle moslims"
ik heb altijd het idee dat broederschap onder moslims alleen voorkomt als ze er profijt uit kunnen halen ...
Waarom zouden ze dat wel mogen? Het volk leeft dan in vrede en veiligheid? Taliban en Iran.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
provocerend? moslims mogen geen eigen staat hebben?
Omdat ze zelf voor zich mogen beslissen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat wel mogen? Het volk leeft dan in vrede en veiligheid? Taliban en Iran.
sorry, ik hoorde van een collega dat een imam één grote moslimstaat wilde maken van Europa. Ik legde een link, die ik niet had moeten leggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
provocerend? moslims mogen geen eigen staat hebben?
Oke, met veel omwegen komt het wel over denk ik. Ik kan me wel iets voorstellen dat moslims beledigd zijn door die spotprentjes maar met de nadruk op iets. Vergeef me mijn onwetendheid maar als goedgelovige ware moslim zou ik me toch af en toe eens achter mijn oren krabben als ik zie dat geloofsgenoten op een forum gevoelsmatig mijn basisgeloof door het slijk halen zou ik deze er met nadruk op attenderen. Het kan natuurlijk ook zijn dat je dat niet mag van je geloof, ja, dan houdt het op.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In principe heeft de Islam wereld als een "fatwa" dat kruid enkel en alleen in noodsituaties mag gebruikt worden. En dan nog alleen tegen de vijand, met garandering dat er geen onschuldige burgers gaan vallen van welke kant dan ook. Een land is pas islamtisch als het aan betreffende fatwa houdt, samen met steun van kalifaat/geleerden.
Ik kan nu even niets zeggen over wie, wat en waar heeft gezegt. Maar als de geleerden al hebben duidelijk gemaakt dat kruid gebruiken ongepast is wat valt er dan te zeggen van massavernietiginswapens.
En nee er valt niet om heen te lullen met "drastic times, ask for drastic measures" het is absoluut uit den boze en ten strengste verboden van de soenietische islam stroming om onschuldigen te doden met intentie oorlog te winnen.
Als betreffende broeders dat hebben gezegt, sta ik er ook niet achter.
Ja als je het zo ziet snap ik je wel ja, geen enkel systeem laat het toe een nieuwe ideologie over te laten nemen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
sorry, ik hoorde van een collega dat een imam één grote moslimstaat wilde maken van Europa. Ik legde een link, die ik niet had moeten leggen.
Ik ben heir een beetje achtergebleven, voor als nog weet ik niet wat ze letterlijk wel/niet hebben gesproken. En dat ik een ander overtuiging heb betekent niet natuurlijk dat hun fout zitten. Maar als ik iets zou zien, dat echt radicaal tegen de fundamenten van de islam zou schoppen dan had ik er zeker wel wat van gezegt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Oke, met veel omwegen komt het wel over denk ik. Ik kan me wel iets voorstellen dat moslims beledigd zijn door die spotprentjes maar met de nadruk op iets. Vergeef me mijn onwetendheid maar als goedgelovige ware moslim zou ik me toch af en toe eens achter mijn oren krabben als ik zie dat geloofsgenoten op een forum gevoelsmatig mijn basisgeloof door het slijk halen zou ik deze er met nadruk op attenderen. Het kan natuurlijk ook zijn dat je dat niet mag van je geloof, ja, dan houdt het op.
Enlarge me.
sorry mijn foutquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat ze zelf voor zich mogen beslissen?
Als de moslims achter Taliban stonden was er wel wereldstrijders/mensen in Afghanistan gaan wonen tijdens periode van Taliban.
Iran wordt naar de wetten van Shia bestuurd, meer in verdiepen voor je conclusies trekt beste klummie
een ware moslim zal geen oordeel vellen/ straffen. Beledigd voelen is wat andersquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
ik blijf er overigens bij dat een ware gelovige zich niet aangevallen kan worden door een tekening. Hij weet dat Allah de ongelovigen in het hiernamaals wel zal straffen, als Allah dat nodig acht. Allah is volgens mij de enige die mag oordelen over mensen, heb ik begrepen.
Hoeveel moslim landen hebben VS gesteund en hoeveel landen hebben Taliban gesteund tijdens 9/11?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:26 schreef Klummie het volgende:
[..]
sorry mijn fout
Iran wordt bestuurd dmv terreur verpakt in een moslimjasje, niet bepaald een oase van vrede.
Ik kan me niet heugen dat het regime van de Taliban scherp veroordeeld is door de moslimwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |