Blijkbaar zat de Volkskrant er niet zo heel ver naast toen ze een dergelijke beschuldiging in de krant van zaterdag publiceerde. Ik vind de rel nu toch wel echt bizarre vormen aannemen, nu blijkt dat het een van tevoren geregisseerde actie is geweest om zo het Westen in diskrediet te brengenquote:en illegale club moslimextremisten heeft bewust de Deense cartoonrel gebruikt om een haatcampagne te provoceren. Onder leiding van de Deense moslim Ahmed Abdel Rahman Abu Laban werd een 40 pagina's tellend dossier gefabriceerd, waarmee een moslimdelegatie de islamitische wereld afreisde.
Om hun netwerken te mobiliseren en een wereldwijde actie te ontketenen, werden niet alleen de twaalf gewraakte cartoons toe uit Jyllands-Posten toegevoegd, maar tevens drie 'ergere'. Op één staat Mohammed met een varkenskop, op de tweede verkracht hij een 9-jarig meisje, op een derde wordt een moslim tijdens het bidden door een hond genomen.
Dan kloppen ook de links niet meer die er in staan. Ik heb een topic report geplaatst dus er zal zo wel een mod voorbij komenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:02 schreef 1ofthefew het volgende:
quote de eerste post van vorige topic en verander de urls van de plaatjes in img
Ik voel me beledigd, waar is je ambassade ?quote:
vraag me af wat je na 19 topics nog kunt bespreken ...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik voel me beledigd, waar is je ambassade ?![]()
M.a.w. terug ontopic, mits daar nog behoefte aan is.
De kwestie lijkt me redelijk uitgepolderd...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:11 schreef 1ofthefew het volgende:
vraag me af wat je na 19 topics nog kunt bespreken ...
'Radicale moslims zetten aan tot haatacties'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:13 schreef Ringo het volgende:
De kwestie lijkt me redelijk uitgepolderd...![]()
http://forum.fok.nl/topic/814447quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:15 schreef 1ofthefew het volgende:
Triggershot, waarom weet je zo zeker dat allah de ware god is?
opgegroeit in een islamitisch gezin?quote:Jij bent vast opgegroeit in een islamitisch gezin. naar de moskee, islamitische omgeving, islamitische vriendjes etc. en dan ben je moslim
Ja, ik denk dat de menigte te verdelen is in:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
De kwestie lijkt me redelijk uitgepolderd...![]()
lol,.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:18 schreef SocialDisorder het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4687996.stm
de vooroordelen blijken steeds vaker waar te zijn
quote:
He apologised for dressing as a suicide bomber
In welk land verblijft die relnicht op het moment en als het niet Denemarken is ,mag mr agitator dan nog terug naar Deenemarken of hebben die inmiddels gezegd dat ie op moet tiefen?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/815720/1/50#34825609]dinsdag 7 februari 2006 13:00Onder leiding van de Deense moslim Ahmed Abdel Rahman Abu Laban
ik geloof dat ik er een beetje tussenin hang. Ik vind de reactie van deze moslims zwaar overtrokken, maar krijg toch ook sterk de indruk dat deze hele rel bewust op de spits gedreven wordt door de westerse media, wat ik ook nogal zinloos vind.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:18 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de menigte te verdelen is in:
1:Onbegrip voor de verontwaardiging van moslims, tegen een verbod.
2:Begrip voor de verontwaardiging, voor verbod.
Radicale moslims zoals blijkt uit het FP bericht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:29 schreef Marietje_34 het volgende:
deze hele rel bewust op de spits gedreven wordt door de westerse media, wat ik ook nogal zinloos vind.
de vraag is dus waarom de meeste moslims zo boos zijn geworden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Radicale moslims zoals blijkt uit het FP bericht.
Meki en/of BSB: Hoe staan jullie tegenover de radicale moslim die deze rel zelf heeft uitgelokt met het toevoegen van drie 'cartoons' die nooit zijn gepubliceerd door de Deense krant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Hmm, beide 'partijen' dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Radicale moslims zoals blijkt uit het FP bericht.
Meki en/of BSB: Hoe staan jullie tegenover de radicale moslim die deze rel zelf heeft uitgelokt met het toevoegen van drie 'cartoons' die nooit zijn gepubliceerd door de Deense krant.
caricaturequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef NanKing het volgende:
Even een vraag tussen door. Weet iemand het specefieke woord voor spotprent in het Engels, behalve cartoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |