quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jawel, ik heb me vanochtend gewogen:
Take_A_Picture (1,72) (28,5) was 85 kg, weegt nu 82,6 kg en wil graag 65 kg wegen -2,4
De eerste 2,4 kilo's zijn er af!
Volgens mij zijn er een paar mensen die zich een beetje vervelen overdag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:53 schreef Isabeau het volgende:Wat gaan we de laatste tijd snel zeg
We babbelen wel heel erg veel.
Ik heb echt heel hard gewerkt vandaagquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij zijn er een paar mensen die zich een beetje vervelen overdag.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Whehehe hoorde vandaag toch iets moois...
Vandaag moest ik van een leraar iets op het bord schrijven.
Komt vanavond een klasgenootje van mij op MSN en die zegt: 'Weetje je stond zo te schrijven op het bord en je achterkant... je kont dus... en je voorkant zijn dunner!'
Misschien was het haar verbeelding(want ze weet dat ik met m'n gewicht bezig ben) maar het was alsnog leuk om te horen!
Als je echt honger hebt moet je iets eten hoor. Maar eet dan iets gezonds zoals een schaaltje magere yoghurt, een appel of een stuk ontbijtkoek. En evalueer je avondeten of dat wel verzadigend genoeg is. Heel weinig eten heb je ook niets aan, dan zit je even later inderdaad met een knagend gevoel.quote:
Dan zou ik maar eens hard aan de slag gaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je echt honger hebt moet je iets eten hoor. Maar eet dan iets gezonds zoals een schaaltje magere yoghurt, een appel of een stuk ontbijtkoek. En evalueer je avondeten of dat wel verzadigend genoeg is. Heel weinig eten heb je ook niets aan, dan zit je even later inderdaad met een knagend gevoel.
En ik moet nog zoveel doen! Tassen pakken, koffie drinken bij mijn moeder (dat is een half uur heen en een half uur terug fietsen, dus minstens 2 uur weg), dingen uitprinten want ik wil de laptop niet meenemen, een brief voor de oppas van Oscar en Babette schrijven en ook het huis nog opruimen en schoonmakenWil nooit vóór 3 uur vanmiddag
He wat vervelend. En wat goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:49 schreef RedScorpion het volgende:
Gisteren ff f**kup bericht gehad mbt huidige job.. maar daarin tegen ook weer goed nieuws dat ik vanmiddag al weer een intake heb. Meisie was in de stad aan het shoppen, na het werk direct nog ff direct stad in geweest met haar, om samen even lekker ergens wat te gaan eten. Tomatensoep vooraf, waarna een overheerlijke varkenshaas saté gegeten, met patat (zonder mayo). En niet alle patat opgegeten, best nog wel wat laten staan, en salade.
Bij thuiskomst toch ff gewogen.. zat op 86 rond, dus toch nog -0,2 kg tov afgelopen dinsdag avond. In totaal dus al 2.4 kg kwijt in ruim 1,5 week.
Vanavond weer lekker sportschool in. Nu al zin in. En dan ook eindelijk weekend, druk weekie achter de rug.
Ik ga een weekend naar een bungalowpark (niet centerparcs maar http://www.marveld.nl/ daar hebben ze momenteel zelfs een ijsbaan naast het subtropische zwembad! We hebben bungalowtype vwl5)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:23 schreef ymme het volgende:
Dan zou ik maar eens hard aan de slag gaan.
Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar waar ga je heen?
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Al in de wasmand gekeken?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Update Spijkerbroekmystery:
Heb al behoorlijk veel opgeruimd en schoongemaakt. Spijkerbroek nog steeds zoek.
Einde Update
Ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik kan jullie vast vertellen dat die nieuwe hartige Sultana niet echt lekker is.
Nou, als het daarvan afhing...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef teigan het volgende:
Ik heb weer last van met lucht gevulde darmen, net zoals de afgelopen twee weken..
Ahh, liefquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef Faithy het volgende:
de kat kwam me opvrolijken net door in mn nek te gaan liggen terwijl ik achter de pc zat
[afbeelding]
lukt wel beetje
Op dit tijdstip al aan de glacé koeken????? Neem toch een boterham Faat!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:53 schreef Faat het volgende:
Shame on me!! Ik zit het dieettopic bij te lezen terwijl ik van 2 glacékoeken zit te smullen[afbeelding]
En wederom ligt mijn dieet deze week op zijn kont terwijl ik toch elke dag de beste voornemens heb![]()
Hoihoi!quote:
Ik varieer: of 42, of 44...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef teigan het volgende:
Maar wat voor maat heb je dan Faithy? Volgens mij had jij niet zo'n grote maat, dus moet jij wel makkelijker broeken kunnen vinden
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Faithy het volgende:42
van Mexx!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb een broek!42
van Mexx!!!!!!!!!!!!!!!!
*hangt vlag uit*
gefeliciteerd!!!! zei toch dat je je niet druk hoefte te makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Faithy het volgende:42
van Mexx!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb een broek!42
van Mexx!!!!!!!!!!!!!!!!
*hangt vlag uit*
Voor dit keer heb ik het aangepast. Wil je dit voortaan vormgieten in onderstaand regeltje zodat het makkelijker is voor de updater om het aan te passen (ook bmi en afgevallen gewicht aanpassen dan)quote:Op zondag 29 januari 2006 17:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik zie dat ik mn gewicht ook nog effe moet updaten. Ik weeg nu 128,5. Kan iemand dat aanpassen voor me?
Bedankt voor het aanpassen! De volgende keer zal ik het hier neerzetten zoals het hoort. Sorry...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:47 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Voor dit keer heb ik het aangepast. Wil je dit voortaan vormgieten in onderstaand regeltje zodat het makkelijker is voor de updater om het aan te passen (ook bmi en afgevallen gewicht aanpassen dan)
Dus: dit regeltje voortaan posten met aangepaste gegevens:
Ikiskoel (1m78) (40,6) was 134,0 kg, weegt nu 128,5 kg en wil graag 80 kg wegen -5,5
Vanaf 20 september, precies even lang als Troel. Maar wij spelen een beetje vals samenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Rewimo, hoe lang heb jij er over gedaan om die kilo's kwijt te raken?? Knap hoor!! (ik vind dat we allemaal de allerbesten zijn trouwens)
Jaaaa dat had ik ook zaterdagquote:Op maandag 30 januari 2006 09:24 schreef pluisje het volgende:
Er was dit weekend weer iemand die het meteen opviel dat ik heel veel afgevallen was
Ik moet meer mensen een half jaar niet zien denk ik, dan valt het tenminste op
Het schijnt dat als je wat van de cafetaria wilt eten, je het beste een kaassoufle kunt nemen omdat daar het minst inzit.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
En dat broodje tartaar is niet eens heel erg erg. Alleen die kaassoufle en dat is nou ook niet de wereld uit qua rampen eens een keertje toch?
Welkom Dobbey! Gezellig dat je meedoet!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:38 schreef dobbey het volgende:
Na een tijdje mee gelurkt te hebben nu toch het lef gevonden om me aan te melden.![]()
Ben in November begonnen met 118 kg met een BMI van 39.89 (1.72mt lang) en zit nu op 108.5 met een BMI van 36.68.![]()
Als ik het goed begrijp moet ik het op de volgende manier invullen
dobbey(1.72) (39.89) was 118 kg weegt nu 108.5 en wil graag 75 kg wegen -9.5
Hoi! Leuk dat je er weer bent.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:54 schreef freecell het volgende:
* freecell duikt weer eens op in topic.....
Dus... ik heb aldoor het gevoel dat ik meer buik krijg, maar ik kom niet aan....
Heel irritant (niet dat ik niet aankom)
Waarschijnlijk ga ik hier weer vaker opduiken nu, ben weer op stage en heb daar internet.
Dat wilde ik ook vragenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi! Leuk dat je er weer bent.
Hoe ging je doop en je getuigenis eigenlijk? Heb je geen verslag meer van gedaan. (Of ik heb 't gemist...)
Maar waren ze wel lekker?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:28 schreef Sjeen het volgende:
Net zes chocolatechip cookies naar binnen gestouwd... nu misselijk![]()
Niet eens echt... was voor het eerst in tijden weer eten om het eten...quote:
lekker Isabeau!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:01 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi!
Morgen een uitgebreid berichtje, nu alleen even dat ik een zálig weekend heb gehadDe jacuzzi bood gewoon plek voor 7 personen, dus daar heb ik het hele weekend in gelegen
(gisteravond in mijn eentje liggen drijven in de jacuzzi, dat kon dus gewoon: er languit in drijven! en elke dag in onze eigen sauna gelegen natuurlijk) Ik geloof dat ik me wel ingehouden heb qua eten, gisteravond alleen 7 pannenkoeken dik belegd met stroop gehad haha.
verwen jezelf eens met cracottes (van LU) met wat magere smeerkaas ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:17 schreef joshus_cat het volgende:
Hij is vast al -tig keer langsgekomen, maar hebben jullie nog tips voor de betere snacks die wel aardig vullen, maar niet vet of zoet zijn? Vooral rond deze tijd wil ik nog wel eens op jacht gaan naar alles wat eetbaar is. En om mezelf nu te vergrijpen aan een komkommer....
Ging goedquote:Op maandag 30 januari 2006 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi! Leuk dat je er weer bent.
Hoe ging je doop en je getuigenis eigenlijk? Heb je geen verslag meer van gedaan. (Of ik heb 't gemist...)
*proest* Dat klinkt helemaal niet vreemd, voor mij klinkt dat als "normaal"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:03 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren echt een kl*te dag gehad. Ik voel(de) me niet lekker, hoofdpijn, duizelig, vermoeid, last van mijn buik... en dan ga ik eten, heel veel eten. Klinkt misschien een beetje vreemd, maar ik eet altijd super veel als ik me ellendig voel
Ik denk van niet, met de volgende hoeveelheden die ik heb uitgerekend kom je tot 2750 kcalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:03 schreef Levitation het volgende:
........ Denk dat ik wel 4000 kcal op heb
Mijn berekening:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:43 schreef Faat het volgende:
[..]
*proest* Dat klinkt helemaal niet vreemd, voor mij klinkt dat als "normaal"![]()
[..]
Ik denk van niet, met de volgende hoeveelheden die ik heb uitgerekend kom je tot 2750 kcal
* yoghurt met crunch ( 250 ml yoghurt = 105 kcal/ 100 gr crunch = 380 kcal)
* 3 robuste koeken van Bolletje (3 x 155 kcal = 465 kcal)
* 3 belegde boterhammen (3 x 70 brood, 3 x 40 boter, 3 x 80 beleg = 570 kcal)
* pakje sultana ( 3 x 32 = 96 kcal)
* 3 mandarijnen (3 x 15 = 45 kcal)
* veel dropjes (20 x 15 = 300 kcal)
* aantal handjes M&M's (3 x 100 = 300 kcal)
* pizza ( 1000 kcal)
* chocola (500 kcal)
Als het je lukt om je vandaag en morgen in te houden dan heb je dat wel weer gelijk getrokken.
Maar voor nu allereerst in ieder geval beterschap gewenst
Ik heb op de linksite van de dieetclub ook een aantal links over die DNA pillen gezet. In de kolom helemaal rechts en dan gewoon bij de D van DNAquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:55 schreef teigan het volgende:
Ik zag toenstraks in Kassa trouwens nog een stukje over de DNA pillen, en dat dat dus zeer waarschijnlijk niet zal werken..
Voor meer info kan je altijd op de site van Kassa kijken volgens mij
Het was heerlijk in Avifauna:quote:Rewimo En hoe was Avifauna en het uit eten?Ben nog nooit in Avifauna geweest, maar heb het ook niet zo op vogels (dat is toch met vogels?).
Isabeau klopt jouw weegschaal wel? Ik zie hier toch echt een mooie slanke dame metquote:
Een appel, dus die ga ik zo maar eens eten...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:18 schreef Rewimo het volgende:
Heb je niks gezonds om te knabbelen? Of in elk geval iets minder calorierijks?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:49 schreef Faat het volgende:
Isabeau klopt jouw weegschaal wel? Ik zie hier toch echt een mooie slanke dame met
een prachtig figuur. Of zitten alle kilo's bij jou aan je kuiten en vallen die net buiten beeld![]()
Omtrek 44 cm, pas dus geen enkele laarsquote:
Jawelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Omtrek 44 cm, pas dus geen enkele laars![]()
Freecell, je hebt opvallend slanke benen! Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb de laatste tijd dus weer veel te veel gegeten. Komt weer even verandering in.
Isa: de volgende keer gaan we mee, of je het nou leuk vind of niet
Mooie foto trouwens in die sauna
Over kuiten: ik heb blijkbaar dunne kuiten, laarzen zijn mij vaak te ruim...... toch wel raar met de rest van mijn figuur,
afgelopen zaterdag achter broeken aangeweest, ben weer een maatje gegroeid, of die maten veranderen steeds, had nu weer een 46, terwijl ik thuis ook een 42 heb die ik pas??
Ik stond hier al helemaal tequote:
Ze zijn gruwelijk duur jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik stond hier al helemaal teen toen zag ik dat de laars van mijn keuze 200 euro was. Zo!
Oh zo herkenbaar... volgens de maten van sites/catalogi heb ik een 39 maar ik pas de meeste 40's niet eens omdat ik brede voeten heb.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:54 schreef Levitation het volgende:
Ik heb vrij zware kuiten, maar da's allemaal spier, echt!
Het vet is verder op de rest van mijn lichaam, ter compensatie, over vertegenwoordigd.
Laarzen kopen is bij mij ook altijd een ellende, eigenlijk alle schoenen... heb maat 41, brede voeten en een hoge wreef. Pas dus nergens in.Ik haat schoenen kopen minstens zo erg als ik kleding kopen haat... zucht...
Dit meisje (52 kg bij 1 m 76) is uit de Duitse versie gezet omdat ze te dik isquote:Die Berlinerin Micaela Schäfer (21) ist eine der zwölf Mädchen, die es in die Endrunde der TV-Show "Germany's Next Topmodel" geschafft hat. Sie lief vor Jurymitglied Heidi Klum (32), ließ sich Tips geben, erlebte die schroffe Kritik des Supermodels. Sie war dabei, als Nachwuchs-Model Irina (19) rausflog, weil sie "zu dick" war. Bei 1,76 Meter und nur 52 Kilo. Ärzte warnen vor der Show: "Sehr gefährlich. Die meisten Mädchen bekommen genau aus solchen Gründen Magersucht oder Bulimie." B.Z. fragte Micaela Schäfer, was hinter den Kulissen ablief.
Bron
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb deze uit het America's Next Top Model topic gejat:
[..]
Dit meisje (52 kg bij 1 m 76) is uit de Duitse versie gezet omdat ze te dik is![]()
Achterlijk gewoonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb deze uit het America's Next Top Model topic gejat:
[..]
Dit meisje (52 kg bij 1 m 76) is uit de Duitse versie gezet omdat ze te dik is![]()
Jamai is zo leuk!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, Jamai!En dat vals zingen dat herken ik. Ik zat een keer bij iemand aan tafel een spel te spelen en op de achtergrond de hele tijd vals gezang. Dus ik dacht, waar kijkt dat broertje in godsnaam naar?? Bleek hij Idols te kijken
![]()
we zijn zo enthousiast dat we waarschijnlijk in maart alweer een last minute gaan boeken![]()
Dan ga je toch mee? Je bent in staat morgen naar de supermarkt te gaan en gezonde dingen te kopen, zeg je, dus waarom niet gewoon met je paps? Ik kan me voorstellen dat het een hele mentaliteitsverandering voor hem is, en dat niet zomaar gaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heb ik gedaan. Ik heb een week terug nog gebeld van, 'goh dat is onwijs lekker en gezond' en hij zei toen, 'dat moeten we dan maar proberen' maar vervolgens koopt hij het niet, terwijl ik toch heb gezegd waar het staat. Nee, dit meisje moet dan persé mee, kennelijk...
Ach, zo'n achterkant hebben we hier waarschijnlijk allemaal...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[afbeelding]leuk als je je handoek aan het neerleggen bent en iemand maakt achter je een onflateuze foto
Ik ook precies 44 cm. Pas ook geen laarzen. *snif* En dan heb ik ook nog eens platvoetenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omtrek 44 cm, pas dus geen enkele laars![]()
Afgezien van dat pasta in mijn ogen niet zo slecht is (geen vet, 45kcal per 50g) kun je inderdaad zelf boodschappen doen. Je moet wel reëel blijven, en eventueel extra gewicht niet toeschrijven aan het inkoopgedrag van je vader. Sterk zijn, en ook die pasta met mate eten als je bang bent dat het slecht is voor je!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik baal een beetje... ik zal het ff uitleggen:
Mijn ouders zijn gescheiden en ik kan daar prima mee leven.
Probleem is echter dat mijn moeder graag gezond wil eten, mijn vader ook maar toch blijft hij troep kopen. Veel pasta's enzo, en ik hou van pasta, maarja niet echt goed voor je (tenzij je die groene eet, da's beter dan de witte).
Ik heb de afgelopen 2 weken zooo ontzettend lekker en gezond gegeten bij m'n moeder, veel groenten maar op een manier dat het te eten is (Aardappel Roerbak idee en al dat soort dingetjes).
Ik ben die 2 weken 3 kilo afgevallen en nu ben ik weer hier en ik ben zo bang dat die 3 kilo er nu weer aankomt, al dat goede eten, dat vele bewegen en elke dag 2 liter water drinken is dan voor niks geweest. En dat vind ik dan zo ontzettend jammer als dat gebeurt!
Ik ben in staat om morgen naar de supermarkt te gaan en eens goed inkopen te doen voor deze week t/m vrijdag... eigenlijk hoort dat niet aangezien mijn vader altijd boodschappen doet, maar ik wil gezond blijven eten... ik zag de bakken met Bami al in de koelkast staan en werd er spontaan diepongelukkig van...
Die schoenen wilde ik ook, maar mn kuiten waren te dikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef octopussy het volgende:
[afbeelding]
dit zijn mijn laarzen. Ben ik echt superblij mee want ik heb En maat 42/43 En stevige kuiten en het is voor mij dus bijna onmogelijke opgave om leuke schoenen te kopen. Maar deze werden (na een lange sessie laarzen passen) door de verkoopster aangedragen. Het zijn niet het soort laarzen die ik zelf zou uitzoeken, maar toen ik ze aan pastte waren ze verkocht! Voor 80 euro...![]()
Nu wil ik nog wel graag eens een keertje mooie nette zwarte laarzen met hak hebben, maar ik denk dat ik daar gewoon tegen aan moet lopen.![]()
Ik sluit mij hier volledig bij aanquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga denk ik een feestje geven als mijn weegschaal begint met het getal 6
(wel een slank feestje, anders zit ik de dag na het feestje weer in de 7)
Er is nu al niets van me overquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef teigan het volgende:
Troel, het gaat lekker bij jou zo te zien.. Weet je dat ik net zat te rekenen hoeveel je dan nog moest voor je ideale gewicht en dat ik gewoon even schrok van het getal? Er blijft straks niets van je over joh..... Maar je bent al bijna op de helft richting dat getal.. Ik heb echt bewondering voor je
Ik heb gelukkig een niet-weggooi tik.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Hoe doe je dat met kleren eigenlijk, Troel? Kan me zo voorstellen dat niets echt goed meer zit en dat je ook geen nieuwe kleren wil kopen omdat je zo snel afvalt
ik wil ook wel!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:39 schreef Iksje het volgende:
Ik wil ook wel naar dat park, je hebt ons allemaal warm gemaakt Isabeau!
Is voor mij wel 254 km rijden...maar toch de brochure alvast aangevraagd...
wat zij zeiquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef teigan het volgende:
Hm, lijkt mij ook best wel een gaaf idee voor een meeting eerlijk gezegd hoor!
wij gingen vroeger met mijn ouders naar avifauna, puur voor de speeltuin.... de grote speeltuin vond ik vroeger echt fantastisch! met rubber botsbootjes enzo...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuke vogel in die schommelEn 1,2 kg afvallen na het eten van saté, ideaal!
Jeetje dat is goedkoop.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn beoordeling op deze site erbij gezet en zo te zien was ik niet de enige die dik tevreden was![]()
Ooh, een meeting!! We hebben 38,25 per persoon betaald voor vrijdag t/m maandag. Incl. gas, water en licht(dat is belangrijk als je de jacuzzi 4x per dag laat vollopen en de sauna gemiddeld 2x per dag helemaal warm stookt haha) Dat is dus de totaal prijs met lakenpakketten, eindschoonmaak, reserveringskosten etc etc
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:53 schreef Cutie het volgende:
Ik zóu een update kunnen posten, maar dan moet ik weg uit dit topic!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:48 schreef Troel het volgende:
Ik neem aan dat er dus 7 maal 38.25 is betaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*SNAP* Je bent nu onder hypnose! Bovenstaand zinnetje ben je meteen weer vergeten! *SNAP*
Je bent weer wakker.![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Isabeau op 01-02-2006 18:14:17 ]
Gewoon sjoemelen met je lengtequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:14 schreef Cutie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kán nog niet eens weg hier; ik sta nog niet in de top 5!![]()
Ach, dan is mijn BMI 19,4.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:22 schreef Rewimo het volgende:
Nee, je mag niet weg voor je Troel hebt ingehaald
Je moet je gewoon 10cm korter voordoenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:24 schreef Cutie het volgende:
[..]
Ach, dan is mijn BMI 19,4.
Precies hoog genoeg voor het andere topic!![]()
Enne Sjeen, sjoemelen met mijn lengte doe ik maar niet, steek nu al overal bovenuit.
Even niet meer reageren hier Teigan, alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef teigan het volgende:
wat isabeau zegt, je moet vast wel ergens wat te eten vandaan kunnen halen...
ik voel me bagger, niet normaal. Ik begin sinds ongeveer een week steeds meer last te krijgen van mijn rechterarm. Begon het in mijn schouder, nu kan ik ook al bijna niets meer met mijn elleboog en schrijven doet zeer aan mijn pols...
Ik weet dat ik rust zou moeten nemen met computeren, maar er moet nog een verslag en een werkbespreking af..
Ik weet het gewoon allemaal even niet meer..![]()
![]()
Vervelend. Heb je niet iemand die het kan typen voor je.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef teigan het volgende:
wat isabeau zegt, je moet vast wel ergens wat te eten vandaan kunnen halen...
ik voel me bagger, niet normaal. Ik begin sinds ongeveer een week steeds meer last te krijgen van mijn rechterarm. Begon het in mijn schouder, nu kan ik ook al bijna niets meer met mijn elleboog en schrijven doet zeer aan mijn pols...
Ik weet dat ik rust zou moeten nemen met computeren, maar er moet nog een verslag en een werkbespreking af..
Ik weet het gewoon allemaal even niet meer..![]()
![]()
Weet niet precies waar het over gaat omdat ik net kom binnenvallen, maar kijk alsjeblieft uit met wat je doet, ik ben nu net sinds een jaar weer aan het werk omdat ik verlammingsverschijnselen had in mijn arm, te lang doorgelopen met RSI, ben nu deels afgekeurd maar door afwisseling in mijn werk kan ik gelukkig 90 % van de dingen die ik voor heen deed ook weer doen. Veel succes in ieder gevalquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Even niet meer reageren hier Teigan, alle kleine beetjes helpen![]()
Ik zit hier op mijn werk met mijn meegebrachte bakje yoghurt en allbran (staat hier in mijn laatje) maar het is echt NIET te eten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef ymme het volgende:
Ik heb net trouwens lekker cornflakes met melk op.
1 mandarijn en 1 kiwi...
Op naar de lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |