Ik ben dus helemaal relaxt terug gekomen uit Groenlo
![]()
En nu baal ik ervan dat ik weer thuis op de bank zit
![]()
Maar ja, je kan niet eeuwig vakantie vieren, dat zou ook best duur worden. De bungalows waren trouwens vele malen mooier dan ik ooit heb gezien (en ik heb best veel centerparcs en landalparken gezien). Er was een zee aan ruimte, twee toiletten, twee koelkasten, een vaatwasser, een magnetron, een breedbeeldtv met dvdspeler, sauna, jacuzzi, 7 bedden in een 6 persoons bungalow. Het park is vrij nieuw, dus de boompjes en dergelijke waren nog best klein. Maar tegen de tijd dat wij misschien kinderen hebben is dat wel weer groter
![]()
Ik ga ook absoluut hier weer naar toe! Er is ook gewoon een subtropisch zwemparadijs met wedstrijdbad (lekker baantjes getrokken), een erg leuk bruin café met zo'n grote open haard waar we rond hebben gezeten. Je kon daar ook biljarten, maar dat deden alleen de mannen. Alhoewel ik wel van dat air voetbal heb gespeeld (en elk potje gewonnen heb). Voor kinderen is het park trouwens op diverse plekken heel gaaf. Voor in de zomer is er een giga buitenzwembad met zo'n grote glijbaan en er is een erg leuke speeltuin met o.a een standaard aanwezig luchtkussenachtigding. En het leukste is, het is er nog veel goedkoper dan in center parcs ook!! Heel bijzonder.
Oh, en had ik al verteld van de schaatsbaan? Dit was zondagavond:
![]()
Ik had in geen eeuwigheid geschaatst
![]()
Maar het park heeft dus t/m maart een schaatsbaan en daar kan je voor 3,50 schaatsen zo lang je wilt (incl. de schaatsen dus).
Dit was onze jacuzzi:
![]()
Daar kon je wel met een man of 6-7 in. Ik heb helaas verder alleen foto's van andere mensen in de jacuzzi en om die nou zonder toestemming te plaatsen
![]()
Op de foto lijkt het ding kleiner dan het was, ik kon er dus gewoon languit in drijven.
En ik heb veel in de sauna gelegen, deze heeft Dennis door het glas genomen. Eén van de zeldzame keren dat ik er in bikini in lag trouwens, maar er zaten mensen in de jacuzzi haha.
![]()
Oh ja, ik ben eigenlijk ook reclame aan het maken voor het park
![]()
vooral omdat ik het echt véél beter vond dan centerparcs en zelfs goedkoper
linkjeHet lijnen ging op zich prima. Ik had de laptop mee (waar de Eetmeter op staat) en ik had mijn weegschaaltje meegenomen
![]()
Ik heb alles dus gewoon afgewogen en ingevoerd en ben niet boven de 1700 kcal uitgeweest. Vrijdag had ik een kliekje van huis mee terwijl de rest patat ging halen. Terwijl zij patat aten ben ik de sauna ingedoken. Zaterdag hebben we spaghetti gegeten en ik heb gewoon een pannetje voor mezelf klaargemaakt met saus. Zondag dus lekker veel pannenkoeken, gemiddeld 170 kcal per pannenkoek incl. stroop. En omdat er zoveel te doen was heb ik sowieso weinig gesnoept. Tijdens schaatsen, zwemmen, bubbelen, sauna'en etc kan je domweg niet eten. We hebben ook nog veel aan dungeons and dragons gedaan en dan ben ik de DM (spelleider) en dan praat ik teveel om veel chips te eten. Dus al met al een geslaagd weekend
Maeghan Bedankt voor de Sultana waarschuwing! Ik eet die koekjes sowieso niet sinds ik erachter ben hoeveel kcal één zo'n droog dun dingetje is. Voor evenveel kcal heb je veel lekkerdere dingen.
Faithy Passpiegels en verlichting in veel kleedhokjes zijn erop gemaakt om jezelf snel te willen bedekken met hun kleding, althans dat vermoed ik. Ik ben altijd dikker en witter en heb overal pukkels in passpiegels en thuis valt dat altijd reuze mee. En ook ik heb geen idee wat mijn maat is. Ik heb broeken van maat 42 tot 48 en truitjes van medium naar XXL. Snap er ook niet veel van. In de winkels hou ik dingen even tegen me aan en neem rustig 2-3 maten mee naar de paskamer. Ik heb trouwens ook een maat 42 van Mexx liggen
![]()
Die passen blijkbaar goed als je bredere heupen hebt. Niet dat ik di emaat 42 op dit moment pas, maar hopenlijk tegen de zomer wel weer.
YPPY Bedankt voor de opbeurende woorden dat we een probleem blijven houden met broeken kopen
![]()
Maar daar was ik ook al bang voor. Als je dunner wordt dan gaat dat vaak over de hele linie en hou je dus nog steeds brede heupen als je die al had. Voor elke maat. Heel frustrerend.
pluisje Conclusie: we hebben geen confectiemaat
![]()
Blijkbaar maakt de modeindustrie broeken voor de gemiddelde vrouw, maar ik vraag me af hoeveel vrouwen voldoen aan de gemiddelde vrouwen maat. En een gewicht onder de 80
![]()
Ik ben jaloers! Maar wat leuk voor je
Faat ![]()
Glacékoeken als ontbijt! Maar ik hoop dat ze lekker waren en gewoon elke keer weer denken: morgen is er weer een dag. Er komen vast dagen dat je geen glacékoeken binnen handbereik hebt.
![]()
Maar ik herken het heel goed wat je doet. Dat je een chocoladereep in je hand/mond hebt en dat je dan denkt: dit is niet zo verstandig. En terwijl je dat denkt knabbel je rustig verder. Het slaat nergens op.
Liejannuh Hoe was Idols!! En heb je nog iets anders gehad dan McDonalds? Ik zou niet zo'n probleem maken van de Mac, gewoon een salade nemen en de dressing niet gebruiken. Is niet echt vullend, maar dan voel je je achteraf tenminste niet schuldig.
Rewimo En hoe was Avifauna en het uit eten?
![]()
Ben nog nooit in Avifauna geweest, maar heb het ook niet zo op vogels (dat is toch met vogels?).
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:55 schreef teigan het volgende:Ik zag toenstraks in Kassa trouwens nog een stukje over de DNA pillen, en dat dat dus zeer waarschijnlijk niet zal werken..
Voor meer info kan je altijd op de site van Kassa kijken volgens mij
Ik heb op de linksite van de dieetclub ook een aantal links over die DNA pillen gezet. In de kolom helemaal rechts en dan gewoon bij de D van DNA
Ikiskoel Eén tucje bevat 20 kcal, maar ik heb geen idee hoeveel er in een pak zitten, volgens mij dan best veel
![]()
Maar ze zijn wel héél erg lekker. En een Balansjaar, misschien moet je het Voedingscentrum eens schrijven voor dat idee
![]()
"Slecht jaar gehad? Neem een Balansjaar!"
Beessie-Jen Ik heb het Chinees eten of afhalen in Hoogeveen maar opgegeven. De restaurants in mijn buurt zijn geen van allen goed of lekker, naar mijn smaak dan. En dan is het me de kcal gewoon niet waard om het op te eten. Maar ik hoop dat het van jou lekker was!
Sjeen Een nieuwjaarsborrel op 29 januari. Da's best...net op tijd? Ik hoop dat je de begrafenis een beetje goed bent doorgekomen
miss_dynastie Mijn truuk is dan ook dat ik vind dat ik niet op dieet ben. Ik roep gewoon heel hard tegen mezelf dat ik gezond moet eten en als iemand vraagt of ik aan het lijnen ben dan zeg ik gewoon nee. Dan leg ik uit dat ik of geen zin heb in het eten of dat ik liever iets gezonders neem. Ik was trouwens gisteren op kraamvisite in het ziekenhuis in Arnhem en terwijl we even wat dronken bij het winkeltje kwamen er een oom en tante van me aan. Even hallo gezegd en ik ken die mensen helemaal niet zo heel goed, maar het allereerste wat ze zegt na het hallo was "Gog, ben je afgevallen?". Nou, ik ben nooit zo zwaar geweest en ze heeft me ook niet dikker meegemaakt dus ik zeg dat ik niet ben afgevallen. Begint ze een heel verhaal over dat mijn buik toch echt dunner lijkt, maar nee, mijn kont is nog steeds even groot blah blah.
![]()
Ik vind dat best onfatsoenlijk. Helemaal niet 'hoe gaat het ermee' oid, maar direct over mijn figuur gaan praten. Ik ben toch geen stuk vee ter keuring of zo? Ik hou er helemaal niet van dat sommige tantes elke keer dat ze me zien gaan roepen dat ik ben afgevallen terwijl ik dat duidelijk niet ben. Was ik een tonnetje in hun herinneringen of zo
RedScorpion Groot gelijk dat je hebt genoten bij het uit eten gaan!
![]()
En die verjaardag ben je zo te lezen héél netjes doorgekomen. Lekker hoor.
ymme Niet overdrijven met compenseren als je een dag teveel hebt gehad. Probeer dan toch nog steeds minstens 1000 kcal te eten en niet ineens doorslaan naar een paar honderd. Je wilt je lichaam niet in spaarstand hebben
dobbey Welkom! En al bijna 10 kilo kwijt, wat heerlijk. En je moet lijnen inderdaad niet als straf gaan zien. J emoet het namelijk best lang volhouden en als het een straf is dan straf je jezelf dus maanden (soms jaren) lang. Ook niet best voor je eigenwaarde
octopussy Jouw weekend klinkt ook zalig zeg! En die beschrijving van dat taartje
![]()
(wil je dat niet meer doen
![]()
) Ik zou trouwens omvallen van 7 glazen wijn. Waaruit bestond de rest van het 7-gangendiner? (ik ben masochistisch geloof ik) Heb je nog gedoken of kan dat echt niet met deze temperaturen?
Levitation Ik hoop dat je je vandaag beter voelt als gisteren
![]()
En ik ga ook snaaien als ik me ellendig voel hoor, je bent niet de enige.
Vanmorgen op de weegschaal gaan staan en deze week ben ik 0,6 kg afgevallen
![]()
Nieuwe regeltje
Isabeau (1m67) (33,5) was 99,6 kg, weegt nu 93,4 kg en wil graag 77 kg wegen -6,2
Normaal was ik na 1-2 weken lijnen wel onder de 90 kg, maar ik vrees dat als je eenmaal hoog in de 90 kilo bent geëindigd (bijna 100 zelfs) dat die vlieger niet meer opgaat.
Ik ben wel klaar met typen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."