quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Update Spijkerbroekmystery:
Heb al behoorlijk veel opgeruimd en schoongemaakt. Spijkerbroek nog steeds zoek.
Einde Update
Ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik kan jullie vast vertellen dat die nieuwe hartige Sultana niet echt lekker is.
Nou, als het daarvan afhing...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef teigan het volgende:
Ik heb weer last van met lucht gevulde darmen, net zoals de afgelopen twee weken..
Ahh, liefquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef Faithy het volgende:
de kat kwam me opvrolijken net door in mn nek te gaan liggen terwijl ik achter de pc zat
[afbeelding]
lukt wel beetje
Op dit tijdstip al aan de glacé koeken????? Neem toch een boterham Faat!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:53 schreef Faat het volgende:
Shame on me!! Ik zit het dieettopic bij te lezen terwijl ik van 2 glacékoeken zit te smullen[afbeelding]
En wederom ligt mijn dieet deze week op zijn kont terwijl ik toch elke dag de beste voornemens heb![]()
Hoihoi!quote:
Ik varieer: of 42, of 44...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef teigan het volgende:
Maar wat voor maat heb je dan Faithy? Volgens mij had jij niet zo'n grote maat, dus moet jij wel makkelijker broeken kunnen vinden
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Faithy het volgende:42
van Mexx!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb een broek!42
van Mexx!!!!!!!!!!!!!!!!
*hangt vlag uit*
gefeliciteerd!!!! zei toch dat je je niet druk hoefte te makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Faithy het volgende:42
van Mexx!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb een broek!42
van Mexx!!!!!!!!!!!!!!!!
*hangt vlag uit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |