abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34515315
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Update Spijkerbroekmystery:

Heb al behoorlijk veel opgeruimd en schoongemaakt. Spijkerbroek nog steeds zoek.

Einde Update

Heeft je vriend hem niet aan? Ik heb ook wel eens een paar uur in de spijkerbroek van mijn vriendin rondgelopen zonder dat ik er erg in had. Ik had het pas in de gaten toen ik naar beneden keek en zag hoe breed de pijpen waren. Het eerste wat ik dacht was "nooit geweten dat ik een broek had met uitlopende broekspijpen" Daarna viel het kwartje pas.
Zu hause ist alles besser
pi_34515611
Hij zou bij mijn vriend van z'n kont glijden Maar ik vrees dat de vuilniszak (die inmiddels al weg is) de laatst overgebleven plek is

Maar ja, hij zou me binnenkort (hopenlijk) toch te groot zijn geworden en echt een heel erg mooie broek was het nou ook weer niet. Toch jammer.

Ik ga in ieder geval offline, heb veel te veel ingepakt, maar het wordt vast een fijn weekend. Tot snel! (maandagavond of zo)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34516015
Ik ging mij vanochtend weer wegen, voor de gein... 82,0!
Ik zou zeggen - ga zo door! (stom, tegen jezelf zeggen, ga zo door... maargoed!)

Lekker vaag dat je spijkerbroek verdwenen is! Ik heb dat weleens met een trui gehad... kwam ik 'm ineens bovenop m'n linnenkast tegen
En mijn wasmachine is ook al een sokkenvreter. Ik blijf maar nieuwe kopen!
Tralalalaaa
pi_34516045
Veel plezier dit weekend Isabeau!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_34516177
Nou, ik kan jullie vast vertellen dat die nieuwe hartige Sultana niet echt lekker is.
Sanity is (not) statistical
pi_34516651
Njoy the weekend Isabeau!
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 januari 2006 @ 15:17:26 #57
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34518611
Veel plezier Isa, en geniet ervan als je zondigt De spijt komt naderhand wel, maar dan heb je in elk geval genoten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 januari 2006 @ 15:17:54 #58
13151 crew  Rewimo
pi_34518633
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:01 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik kan jullie vast vertellen dat die nieuwe hartige Sultana niet echt lekker is.
Ik wist niet eens dat dat bestond Niet proberen dus?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34518835
Ik zag het woensdag. Ik werk in een supermarkt en ben echt gek op nieuwe producten uitproberen, dus ja. =) Je hebt de smaken Italiaanse kruiden & tomaat en tomaat & kaas. Ze bevatten 417 kcal/100 g of 58 kcal per biscuit. De wafeltjes zijn helaas niet knapperig en bros, maar erg compact en droog. En dan zit er een laagje met een soort vulling tussen die qua structuur lijkt op de vulling van de Wasa Sandwich, maar dan minder smakelijk. En er zitten zoutkorreltjes op waardoor het soms wel lijkt of je zand zit te eten. Mijn collega's vonden het ook niet lekker. Zelf vind ik de tomaat-kaasvariant nog wel gaan op zich.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 januari 2006 @ 15:23:50 #60
13151 crew  Rewimo
pi_34518870
Ik hoor het al. Die Wasadingen vond ik ook al niet geweldig trouwens
pi_34518910
Oh, die ene Wasa sandwich met kaas/tomaat/ui (geloof ik) vind ik dus wel lekker.
pi_34519190
Die dingen heb ik dus nog nooit gegeten, maar ik hoef er dus ook niet rouwig om te zijn..

Volgens mij heeft mijn lichaam na een paar mindere dagen het afvallen weer te pakken gekregen..
Ik heb weer last van met lucht gevulde darmen, net zoals de afgelopen twee weken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 januari 2006 @ 15:34:16 #63
13151 crew  Rewimo
pi_34519265
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef teigan het volgende:
Ik heb weer last van met lucht gevulde darmen, net zoals de afgelopen twee weken..
Nou, als het daarvan afhing...
pi_34519386
net gewinkeld..

wel schoenen en een rok en een paar truitjes maat 44 en een L maar geen broeken..

ja, heb de halve stad aangehad aan broeken, maar mn bovenbenen zijn gewoon in verhouding zo stom dik! ik baal hiervan..

ben wel blij met mn nieuwe kleren verder hoor , maar baal van die broeken..
Doei.
pi_34519431
oh, en dan kijk ik in de passpiegel, krijg ik een sms-je: wou dat je hier was...

en dan kijk ik terug in de passpiegel en dan denk ik gatver!!!!!! dat kannie niet menen..

*minderwaardigheidscomplexdagje*
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 januari 2006 @ 15:42:00 #66
13151 crew  Rewimo
pi_34519516

Hij vindt je lief, dat lijkt me duidelijk Vriendje vond mij met 150 kilo nog steeds lief hoor

Die kleding, da's wel heel vervelend natuurlijk Je moet maar net tegen een model aanlopen dat goed zit...
pi_34519687
Gek genoeg heb ik dus altijd problemen met broeken omdat m'n buik te dik is. Voor mijn gevoel zijn alle broeken gemaakt voor vrouwen met relatief dikkere benen en billen.
pi_34520515
de kat kwam me opvrolijken net door in mn nek te gaan liggen terwijl ik achter de pc zat

lukt wel beetje
Doei.
pi_34521210
Ik had ook dat probleem met broeken hoor, vooral spijkerbroeken, maar ik ben laatst in de koopjeskelder eindelijk geslaagd voor 2 broeken...

Maar wat voor maat heb je dan Faithy? Volgens mij had jij niet zo'n grote maat, dus moet jij wel makkelijker broeken kunnen vinden
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 januari 2006 @ 16:44:55 #70
13151 crew  Rewimo
pi_34521911
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef Faithy het volgende:
de kat kwam me opvrolijken net door in mn nek te gaan liggen terwijl ik achter de pc zat

[afbeelding]

lukt wel beetje
Ahh, lief
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:53:00 #71
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34522242
zoo ik ben er ook weer eens... drukke week gehad...
Morgen ga ik ook weer wegen en updaten. Hoop dat er ff weer wat af is.

Isabeau: hoop dat je een leuk weekend gaat hebben (ook al lees je dit pas na het weekend haha)

Faithy: niet te druk om maken de meeste kledingwinkels zijn gewoon voor minimensjes gemaakt ...
one size fits all...... YEAH RIGHT!
(mij dus niet haha)

Rewino:
wat fijn dat er nu toch weer wat af is! lekker gevoel he?

en de rest:
succes met afvallen!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34522716
Dat met die broeken is blijvend hoor Faithy vrees ik. Met vier maten kleiner vond ik het niet makkelijker worden iets goed passends te vinden. Je hebt alleen wat meer verschillende winkels waar je het kunt proberen. Ze moeten eens een broek uitvinden waarvan je de bovenbeen, heup en taille maat zelf in kunt stellen. Dat zou handig zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:37:03 #73
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34525380
Inderdaad, ik heb ook een heleboel nieuwe broeken gekocht, allemaal maat 42. Maar de ene zit te wijd in mijn rug, de ander eik te strak om mijn buik, de volgende gaat alleen met grof geweld over mijn heupen, terwijl de volgende juist weer te ruim zit etc.
We hebben blijkbaar met zijn alleen een raar lichaam (of de modeindustrie geen idee hoe een vrouwenlijf er uit ziet).
  vrijdag 27 januari 2006 @ 23:32:08 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34535296
Mijn benen doen pijn!
Eerst vanmiddag eerste keertje fitness en vanavond nog anderhalf uur staan pitchen.

Auw! Ga zo maar eens de stijfheid eruit douchen.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 28 januari 2006 @ 00:20:31 #75
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34537056
Nog even snel naar BE, welkom hier
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 08:53:45 #76
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34541954
Shame on me!! Ik zit het dieettopic bij te lezen terwijl ik van 2 glacékoeken zit te smullen

En wederom ligt mijn dieet deze week op zijn kont terwijl ik toch elke dag de beste voornemens heb
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34542004
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 08:53 schreef Faat het volgende:
Shame on me!! Ik zit het dieettopic bij te lezen terwijl ik van 2 glacékoeken zit te smullen[afbeelding]

En wederom ligt mijn dieet deze week op zijn kont terwijl ik toch elke dag de beste voornemens heb
Op dit tijdstip al aan de glacé koeken????? Neem toch een boterham Faat!!
Gewoon even lopen naar de bakker of supermarkt, vers brood halen en dan lekker beleggen met rosbief. Is nog veel lekkerder dan een glacé koek ook!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 09:16:19 #78
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34542043
Liejannuh ik weet dat je gelijk hebt en het is zelfs zo dat er al vers brood en lekker beleg in huis is!!

Ik snap er ook weinig van, door omstandigheden (o.a. het vinden van een nieuwe baan) ben ik
momenteel 1 bonk stress. Oké ik weet wel zoveel van mezelf dat dat geen makkelijke periodes
zijn om te lijnen. Maar wat dan de reden is dat ik net die 2 laatste glacékoeken moet pakken ipv
een boterham of Activia, die ik doorgaans 's morgens neem, is me dan wel weer volledig onduidelijk

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 januari 2006 @ 09:21:24 #79
13151 crew  Rewimo
pi_34542070
Regeltje alweer aangepast

Rewimo (1m65) (42,6) was 150,0 kg, weegt nu 116,0 kg en wil graag 70 kg wegen -34
pi_34542130
Goedemorgen allen! Ikiskoel is present

Gaat goed, Rewimo!! Ga zo door! Ik ben inmiddels onder de 130 kg, ERG blij mee! Het afvallen gaat goed en daar ben ik erg blij mee!

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
It is your friends who make your world!
pi_34542175
Ik herken het wel een beetje Faat, je gaat ongezonde dingen zitten eten, baalt ervan dat je ze eet, maar blijft toch dooreten.
Ik haal het maar gewoon niet in huis, dat werkt voor mij het beste, maar ik heb dan ook niemand om rekening mee te houden in huis.

En Ikiskoel, ik ga vanavond naar Idols!!! Moet dus alleen nog een paar vriendinnen overtuigen dat ik geen zin heb ik McDonalds onderweg.
pi_34542198
Idols, das leuk!!! Ik zit braaf elke zaterdag voor de tv met een paar vrienden Bij Mc Donalds kun je ook hele lekkere salades krijgen, dus als je ze niet kan overtuigen kun je dat altijd nog nemen, haha

En Faat, ik ken dat ook wel hoor: Hele zoete dingen eten 's ochtends! Dat is ook een struikelpunt voor me. Nu haal ik gewoon niks meer in huis. Gisteren bij een vriendin een paar chocolaatjes van Leonidas gehad. Damn, die zijn LEKKER!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 januari 2006 @ 09:47:02 #83
13151 crew  Rewimo
pi_34542254
Tja Faat, troosteten hè. Dat is lekker, het is alleen jammer dat je er naderhand (of zelfs tijdens ) weer spijt van krijgt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 28 januari 2006 @ 09:48:33 #84
13151 crew  Rewimo
pi_34542264
Wij gaan naar Avifauna en vanavond naar een party waar een vriend van Frank draait als DJ. Tussendoor gaan we nog even lekker uit eten samen

Tot eh... morgen zal het wel worden
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:17:03 #85
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34542545

Ik ging vandaag op de weegschaal staan, en voor het eerst in pakweg 10 jaar begon de uitkomst met een 7

pi_34542865
halllowwwww allemaal!

ook ik heb weer een update:

oud:
Beessie-jen (1m85) (27,3) was 115,5 kg, weegt nu 93,5 kg en wil graag 85 kg wegen - 22.0

nieuw:
Beessie-jen (1m85) (27,1) was 115,5 kg, weegt nu 92,9 kg en wil graag 85 kg wegen - 22.6

nog 8 kilo voor mijn streefgewicht! maar misschien dat ik die nog 5 kg verlaag voor een perfect BMI.
(85 kg = BMI 24,8 , 80 kg= BMI 23,3)
als ik toch bezig ben, heb nog wel een poosje de tijd om echt gezond te worden
pi_34542898
Goed bezig Pluis en Beessie-Jen!!!
  zaterdag 28 januari 2006 @ 10:47:58 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34542987
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:20 schreef Sjeen het volgende:
Nog even snel naar BE, welkom hier
Hoihoi!
Sterkte vandaag!

Pluisje! Gefeliciteerd!

* Brighteyes is ook al bijna 2 kilo af van die vreselijke stand van woensdagavond.
Weliswaar op de ochtend gewogen nu, maar toch... ik was toch wel even blij.
pi_34543079
ik weeg altijd op de ochtend Als je dat maar standaard doet is dat geen probleem lijkt mij

ik zat net te kijken ik had gewoon een BMI van 34 toen ik begon! en nu dus 27, 1
  zaterdag 28 januari 2006 @ 11:04:11 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34543262
Ik normaal ook hoor, dus ik had dat ook gewoon niet moeten doen woensdag.

Gefeliciteerd met je resultaten trouwens!
pi_34543267
Ojee, wat gaan jullie snel. Ik heb even geen tijd om bij te lezen, maar wel eindelijk een nieuwe update!! Het is maar 2 ons, maar het is voor het eerst sinds september dat er weer wat af is! Dus ik vier hier even een heel klein feestje.

**oud**
Levitation (1m70) (32,0) was 102,7 kg, weegt nu 92,4 kg en wil graag 80 kg wegen - 10,3

**nieuw**
Levitation (1m70) (31,9) was 102,7 kg, weegt nu 92,2 kg en wil graag 80 kg wegen - 10,5

Gisteren voor het eerst in jaren hardgelopen, heb een trainingsschema van www.morgenbeginik.nl en de eerste keer ging in iedergeval goed. Ben benieuwd hoelang ik het volhoud.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34543343
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef teigan het volgende:
Maar wat voor maat heb je dan Faithy? Volgens mij had jij niet zo'n grote maat, dus moet jij wel makkelijker broeken kunnen vinden
Ik varieer: of 42, of 44...
de ene broek van 42 is te groot, en de andere broek van 44 is te klein..
Meestal zakken broeken mij mn buik een beetje af, maar zitten ze bij mijn bovenbenen te strak..

en wat boven-maten betreft: ik heb een paar truitjes van maat 38 , maar gisteren had ik weer (ook H&M) 44 nodig voor een bloesje, en bij SUZY een XL en een L

ik volg 't allemaal niet meer.. eigenlijk..
Doei.
pi_34543400
De dag dat ik in maat 44 kan hang ik de vlag uit
pi_34545238
42 van Mexx!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb een broek!

*hangt vlag uit*
Doei.
pi_34545707
Hahaha, gefeliciteerd!!!
*Hangt de vlag ook even uit*
  zaterdag 28 januari 2006 @ 13:06:56 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34546295
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Faithy het volgende:

ik heb een broek!

*hangt vlag uit*

Heul goed...

Hier een off-week... Zo druk geweest dat ik niet aan gezond eten ben toegekomen. Ook het sporten schoot erbij in

Ik durf maandag amper op de weegschaal...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_34548717
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Faithy het volgende:

ik heb een broek!

*hangt vlag uit*
gefeliciteerd!!!! zei toch dat je je niet druk hoefte te maken ?

ik schommel tussen 42 en 44 momenteel.....
pi_34550688
Nou mensen,

willen jullie misschien mijn regeltje weghalen.
Zit momenteel wat moeilijk en ik denk dat afvallen in de komende tijd er niet bij zit.

Veel sterkte in ieder geval.

IlseV
pi_34550993
IlseV, jammer dat het niet gaat met afvallen de komende tijd, sterkte met wat er dan ook mag zijn.

Verder, allemaal positieve regeltjes en dingen..

Nu kan ik niet achterblijven:

Nieuw regeltje:

teigan(1m60)(34.7) was 96,1kg, weegt nu 88,8 kg en wil graag 85 kg wegen, -7.3

In 3 weken dus 1,2 kilo kwijt, en ik ben er zeker blij mee... Deze week jammergenoeg iets aangekomen, maar we gaan weer door!!!!
pi_34560328
Ik zag toenstraks in Kassa trouwens nog een stukje over de DNA pillen, en dat dat dus zeer waarschijnlijk niet zal werken..
Voor meer info kan je altijd op de site van Kassa kijken volgens mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')