Omtrek 44 cm, pas dus geen enkele laarsquote:
Jawelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Omtrek 44 cm, pas dus geen enkele laars![]()
Freecell, je hebt opvallend slanke benen! Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef freecell het volgende:
Ik heb de laatste tijd dus weer veel te veel gegeten. Komt weer even verandering in.
Isa: de volgende keer gaan we mee, of je het nou leuk vind of niet
Mooie foto trouwens in die sauna
Over kuiten: ik heb blijkbaar dunne kuiten, laarzen zijn mij vaak te ruim...... toch wel raar met de rest van mijn figuur,
afgelopen zaterdag achter broeken aangeweest, ben weer een maatje gegroeid, of die maten veranderen steeds, had nu weer een 46, terwijl ik thuis ook een 42 heb die ik pas??
Ik stond hier al helemaal tequote:
Ze zijn gruwelijk duur jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik stond hier al helemaal teen toen zag ik dat de laars van mijn keuze 200 euro was. Zo!
Oh zo herkenbaar... volgens de maten van sites/catalogi heb ik een 39 maar ik pas de meeste 40's niet eens omdat ik brede voeten heb.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:54 schreef Levitation het volgende:
Ik heb vrij zware kuiten, maar da's allemaal spier, echt!
Het vet is verder op de rest van mijn lichaam, ter compensatie, over vertegenwoordigd.
Laarzen kopen is bij mij ook altijd een ellende, eigenlijk alle schoenen... heb maat 41, brede voeten en een hoge wreef. Pas dus nergens in.Ik haat schoenen kopen minstens zo erg als ik kleding kopen haat... zucht...
Dit meisje (52 kg bij 1 m 76) is uit de Duitse versie gezet omdat ze te dik isquote:Die Berlinerin Micaela Schäfer (21) ist eine der zwölf Mädchen, die es in die Endrunde der TV-Show "Germany's Next Topmodel" geschafft hat. Sie lief vor Jurymitglied Heidi Klum (32), ließ sich Tips geben, erlebte die schroffe Kritik des Supermodels. Sie war dabei, als Nachwuchs-Model Irina (19) rausflog, weil sie "zu dick" war. Bei 1,76 Meter und nur 52 Kilo. Ärzte warnen vor der Show: "Sehr gefährlich. Die meisten Mädchen bekommen genau aus solchen Gründen Magersucht oder Bulimie." B.Z. fragte Micaela Schäfer, was hinter den Kulissen ablief.
Bron
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb deze uit het America's Next Top Model topic gejat:
[..]
Dit meisje (52 kg bij 1 m 76) is uit de Duitse versie gezet omdat ze te dik is![]()
Achterlijk gewoonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb deze uit het America's Next Top Model topic gejat:
[..]
Dit meisje (52 kg bij 1 m 76) is uit de Duitse versie gezet omdat ze te dik is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |