Jaaaa dat had ik ook zaterdagquote:Op maandag 30 januari 2006 09:24 schreef pluisje het volgende:
Er was dit weekend weer iemand die het meteen opviel dat ik heel veel afgevallen was
Ik moet meer mensen een half jaar niet zien denk ik, dan valt het tenminste op
Het schijnt dat als je wat van de cafetaria wilt eten, je het beste een kaassoufle kunt nemen omdat daar het minst inzit.quote:Op maandag 30 januari 2006 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
En dat broodje tartaar is niet eens heel erg erg. Alleen die kaassoufle en dat is nou ook niet de wereld uit qua rampen eens een keertje toch?
Welkom Dobbey! Gezellig dat je meedoet!quote:Op maandag 30 januari 2006 09:38 schreef dobbey het volgende:
Na een tijdje mee gelurkt te hebben nu toch het lef gevonden om me aan te melden.![]()
Ben in November begonnen met 118 kg met een BMI van 39.89 (1.72mt lang) en zit nu op 108.5 met een BMI van 36.68.![]()
Als ik het goed begrijp moet ik het op de volgende manier invullen
dobbey(1.72) (39.89) was 118 kg weegt nu 108.5 en wil graag 75 kg wegen -9.5
Hoi! Leuk dat je er weer bent.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:54 schreef freecell het volgende:
* freecell duikt weer eens op in topic.....
Dus... ik heb aldoor het gevoel dat ik meer buik krijg, maar ik kom niet aan....
Heel irritant (niet dat ik niet aankom)
Waarschijnlijk ga ik hier weer vaker opduiken nu, ben weer op stage en heb daar internet.
Dat wilde ik ook vragenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi! Leuk dat je er weer bent.
Hoe ging je doop en je getuigenis eigenlijk? Heb je geen verslag meer van gedaan. (Of ik heb 't gemist...)
Maar waren ze wel lekker?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:28 schreef Sjeen het volgende:
Net zes chocolatechip cookies naar binnen gestouwd... nu misselijk![]()
Niet eens echt... was voor het eerst in tijden weer eten om het eten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |