abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34689864
Dat ziet er chique uit zeg, Sjeen Echt heel erg mooi! Wat een bofkont
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:37:07 #277
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34691523
Ik heb ook even mijn kuiten gemeten... je moet toch wat als je zielig ziek zit te zijn.
De omvang valt me eigenlijk nog mee: 41cm... mijn enkels zijn 22cm. Kuiten zijn dus 1,86x mijn enkels. Hoe is die verhouding bij jullie?
Nuttige bezigheid trouwens... kuiten meten

Ik voel me trouwens echt ellendig, had gisteravond enorme buikloop en voel me de hele dag al zo slap als een vaatdoek. Ben ook niet naar m'n werk geweest. Wel jammer dat ik nogsteeds van eten hou, al ben ik ziek. Ik beweeg op zo'n dag amper, maar eet bijna net zoveel als normaal. Heb nu ook al 3x sport gemist deze week: maandag buikdans, dinsdag zou ik gaan spinnen en vanavond zou ik gaan body-combatten... ergens tussendoor had ik ook nog moeten hardlopen. Helaas ging hier dus niets van door. Bah, ziek zijn is slecht voor de lijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34696609
Oud:
Ladybos (1m61) (26,8) was 76,5 kg, weegt nu 69,4 kg en wil graag 60 kg wegen - 7,1

Nieuw:
Ladybos (1m61) (26,0) was 76,5 kg, weegt nu 67,5 kg en wil graag 60 kg wegen - 9,0
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 februari 2006 @ 22:14:30 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34696692
Cool he... heeft baas van vriendje voor ons geregeld We hoeven alleen maar te zorgen dat we daar komen. Ik ben erg benieuwd wat de rackrate is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_34696714
Beterschap Levitation!
Ziek zijn sucks big time inderdaad!
Van het weekend had ik migraine aanvallen (leuk nieuw ongesteldheidskaaltje *not*) en vriendjelief raadde mij aan om drop te eten tegen zo'n hoofdpijnaanval. Leuk zo'n thuisdok maar afvallen doe je er niet van. En nu ben ik sinds het weekend flink verkouden waardoor je weer van hoest/neusdropjes loopt te eten.... schiet niet op als je vroeg gaat slapen en niet sport... Morgen zal ik vast weer beter genoeg zijn om naar spinning te gaan!

Ik heb mijn kuiten eik nog nooit opgemeten, maar laatste keer toen ik laarzen kocht was ik trots op mezelf: ik kon (en kan nog steeds) zowaar de laarzen van de Bijenkorf aan die in de uitverkoop toen waren ...
pi_34698763
Ik weet niet of drop helpt hoor, tegen migraine. Drop verhoogt je bloeddruk (onderdruk?) door een of andere stof die erin zit. Volgens mij mag dat juist niet dan.

Nou, ik heb vandaag het einde van m'n tentamens gevierd met 7 bonbons van Leonidas, een New Delhi wrap en een stroopwafel. Jeej! Maar er is morgen dus vast niets af en ik ga me voorlopig niet wegen ;-)

Maar ik heb gisteren wel de 20 keer opdrukken gehaald!!! Twee maanden geleden of zo zat ik nog maar op 3 keer!

[ Bericht 50% gewijzigd door Maeghan op 01-02-2006 23:07:31 ]
Sanity is (not) statistical
pi_34699490
pandorah wat vervelend van die migraine. Ik weet ook niet of drop helpt tegen migraine. Migraine hoeft toch niet een lage bloeddruk te betekenen? Ik denk dat je beter aan de chocolade kan gaan

maar als je je morgen nog niet lekker voelt dan lijkt het me niet zo verstandig om intensief te gaan sporten

Mocht je nou vaker last hebben van migraine tijdens je ongesteldheid, dan zou ik dat even bij je huisarts aankaarten. Die kan je dan weer speciale pijnstillers voorschrijven ( die zijn niet afdoende bij echt heftige migraine). Maar dat wist je misschien wel al van je vriend.

voor nu een dikke knuffel aan jou en Levitation
pi_34700850
Kleine update: ben vandaag zelf boodschappen gaan doen
Ik kon afgelopen week niet met mn vader mee boodschappen doen omdat ik toen bij m'n moeder zat.
Anyway, vrijdag ga ik weer mee boodschapjes doen en dan komt alles goed. Vandaag een visschotel gemaakt met lekker veel snijbonen, zalm en paprika, en hij vond het erg lekker!
broerlief ook, trouwens. Die was helemaal niet happig op mijn wens om gezond te eten (die gozer komt nooit aan... some guys have all the luck!) maar is nu aardig bijgedraaid nu hij weet dat zelfs snijbonen lekker kunnen zijn

Ik weeg mijzelf volgende week weer!
Tralalalaaa
pi_34700900
Migraine is een vernauwing van je bloedvaten, dus als je bloeddruk stijgt moet er juist meer bloed door dezelfde vernauwde vaten. Het lijkt me dus niet bevorderlijk. Verder natuurlijk geen koffie, thee, chocola, cola en andere caffeinehoudende producten (dus ook geen paracetamol met coff.). Magnesium schijnt een preventieve werking te hebben op migraine, al weet ik niet in hoeverre dat klopt. Ik weet wel dat magnesium kalmerend moet werken en ook een positief effect op spierpijn en -kramp heeft. Mss. dat het daardoor werkt of zo. Proberen waard iig, een overdosis magnesium krijg je niet binnen als je een magnesiumtabletje slikt.
Sanity is (not) statistical
pi_34701378
Even ter informatie: vriendjelief van Pandorah is arts. Dus die zal zijn advies niet alleen hebben gebaseerd op de al dan niet aanwezige dropverslaving van Pandorah.
pi_34706107
Haha, dat klopt Liejannuh, studerend nog voor arts he .
Maar goed, hij vroeg ook hoe lang ik het had (meestal een dag) en had mijn dropverslaving in zijn hoofd en mijn humeur die opknapt na het eten van drop (ik ben niet zo'n chocolademens ). Ik dacht dat zoute dropjes altijd niet goed waren voor je bloeddruk. Maar ik weet ook niet of ie daar goed over nagedacht heeft omdat het maar 1 dag en tijdens mijn ongesteldsheidsperiode was. Ik denk gewoon dat ie mij drop adviseerde omdat ie zo dan een vrolijker vriendinnetje heeft Volgende keer zal ik es vragen over hoge bloeddruk en magnesium maar ik was zowiezo van plan om die keer naar de huisarts te gaan.
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:36:54 #288
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34706176
sowieso schrijf je zo!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34706280
Ik ben ook weer goed bezig de afgelopen dagen. NIET dus..
Gisteren heb ik op school een kaasbroodjes op. En 's avonds thuis kreeg ik honger heb ik snel nog 4 wentelteefjes gemaakt, uiterraadt niet met suiker maar zoetstof.
En die dag daarvoor, heb ik friet op, en een schuimtaartje.
Dus ik moet mezelf moed in spreken.
IK kan het heel goed, daar ben ik al achter, en ik weet dat het voor een keer niet erg is, maar dat denk ik te vaak. En ik denk vaak, ach komt wel weer goed.
Maar ik moet toch wat strenger worden voor mezelf.
Vandaag gewoon weer eens aan het dieet houden.
Dadelijk ontbijten met cornflakes en een mandarijn.
Dan om 12 uur 2 geroosterde boterhammen met jam.
tussen door fruit.
Vanavond heel veel sla, met krieltjes en een tartaartje.

En zo hoort dat. En geen extra dingen meer!
pi_34706971
Maeghan
Ja, drop verhoogt je bloeddruk door de werking van de stof glyzzhirizine (en ik kan dat best fout gespeld hebben ) op je bijnieren. Maar meestal treedt dat effect pas in na langdurig drop gebruik en niet na 1x drop gebruik. Ook zorgt drop voor verlies van zout en dus water via je nieren en dat kan weer hoofdpijn tot gevolg hebben...
Soms sta je trouwens verrast over hoeveel je afgevallen kan zijn terwijl je wel heel veel hebt gesnoept Ik zou me stiekem wel wegen. En 20x opdrukken? Je bedoelt gewoon opdrukken als een man?? Ik haal misschien de 1x Maar mijn borsten zijn heel snel bij de grond en dan weet ik niet of ik dan weer omhoog moet of...geen idee!

octopussy
Chocolade is een bekende veroorzaker van veel migraine aanvallen (alhoewel daar ook weer discussie over is of dat wel waar is, maar veel mensen zeggen een aanval te krijgen na het eten van chocolade)

Take_A_Picture
Ik vind het echt fantastisch dat je met je vader boodschappen bent gaan doen om gezonde dingen te halen! En fijn dat iedereen, inclusief je broer, het lekker vond Voor herhaling vatbaar dus en goed voor jouw lijn

Liejannuh
Ik ben ook bijna arts en heb het ook nog regelmatig mis hoor Schroom niet om mij te verbeteren, anders blijf ik dezelfde foute informatie maar doorgeven terwijl het niet klopt. Ik heb veel liever dat jullie gewoon zeggen dat iets je vreemd lijkt oid.

Pandorah
Vervelend van je hoofdpijn, maar drop helpt mee aan hoofdpijn. Maeghan heeft gelijk dat het niet zo slim is, alleen dan niet wat betreft de bloeddruk (dat klopt natuurlijk ook en dat weet je vriend ook), maar wat betreft de dehydratie die weer hoofdpijn in de hand werkt. Drop is overigens uitstekend spul voor heel veel andere kwaaltjes waaronder de bekende zoals keelpijn en hoesten, maar ook tegen het chronisch vermoeidheidssyndroom en fibromyalgie (heeft te maken met cortisol werking en drop), drop helpt bij hepatitis, het helpt bij eczeem (maar dan direct op het eczeem aangebracht), het helpt bij PMS en menopauzale klachten (phyto-oestrogene werking) en het helpt zelfs bij de bescherming tegen hartaandoeningen en sommige kankersoorten. Maar daar tegenover staan bijwerkingen die kunnen optreden zoals een bloeddruk verhoging en hoofdpijn Maar misschien word je er zoveel vrolijker van dat dat effect niet merkbaar is
Ik hoop dat je hoofdpijn weer over is trouwens, rot gevoel

Faat
Ik durf mensen er niet meer op te wijzen dat je sowieso met twee keer een s schrijft
Het lijkt wel of iedereen dat verkeerd spelt

ymme
Extraatjes zijn geen ramp, maar het moeten wel extraatjes blijven en geen maaltijden worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34707077
Hmmm, leuke dag tot nu toe.
Ik kom uit mijn bed, wil brood om mee te nemen smeren, schimmel op mijn brood Dus ik ronfdzoeken, maar nee, niets te eten in huis.
Nu ben ik dus op stage, heb honger en dat duurt dus nog tot het avondeten.... Drink wel een boel thee nu

Zit ik lekker op mijn stage achter mijn laptop, komt er iemand binnen, Die blijkt iets aan de lift te komen doen en de liftkast zit op mijn werkplek, nu zit er anderhalve meter verderop dus één of andere technicus te hameren, boren, schroeven en heel hard te bellen met zijn mobiel met mega-irritante beltoon. Niet zo bevorderlijk voor mijn toch al verschrikkelijke concentratie.
Maar ik ben nog wel vrolijk
pi_34707175
Je had helemaal geen beschuitjes, crackertjes, appels etc in huis?
Jee...je kan toch niet tot het avondeten niets eten op kopjes thee na? Je mag vast wel even naar een winkel/bakkertje etc toe. En hebben ze daar geen kantine met broodjes? Of is het zo'n school met alleen koeken, marsen en andere candybars
pi_34707341
Ik schreef sowieso ook in mijn verkoudheidsbui
Die migraine aanval was gelukkig ook na een dag over (zo'n nieuw PMS kwaaltje dus) en de drop hielp daar goed tegen... Zoveel drop eet ik gelukkig ook weer niet, alleen als ik dus die PMS kwaaltjes heb...
pi_34707347
wat isabeau zegt, je moet vast wel ergens wat te eten vandaan kunnen halen...

ik voel me bagger, niet normaal. Ik begin sinds ongeveer een week steeds meer last te krijgen van mijn rechterarm. Begon het in mijn schouder, nu kan ik ook al bijna niets meer met mijn elleboog en schrijven doet zeer aan mijn pols...
Ik weet dat ik rust zou moeten nemen met computeren, maar er moet nog een verslag en een werkbespreking af..

Ik weet het gewoon allemaal even niet meer..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 februari 2006 @ 10:10:45 #295
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34707863
Alles in de put, ik sluit me ook maar even aan... Weight Loss Surgery (deel 9)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar donderdag 2 februari 2006 @ 10:16:38 #296
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34707991
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef teigan het volgende:

ik voel me bagger, niet normaal. Ik begin sinds ongeveer een week steeds meer last te krijgen van mijn rechterarm. Begon het in mijn schouder, nu kan ik ook al bijna niets meer met mijn elleboog en schrijven doet zeer aan mijn pols...
Ik weet dat ik rust zou moeten nemen met computeren, maar er moet nog een verslag en een werkbespreking af..

Even niet meer reageren hier Teigan, alle kleine beetjes helpen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:17:00 #297
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_34707998
Pfff hier ook 2 baaldagen gehad, ben door mijn rug gegaan en ben uit frustratie maar gaan eten maar goed niets aan te doen, vandaag gewoon weer lekker verder met gezond doen . Aanstaande zaterdag is jarig en nu moet ik dus hapjes en taart en lekkers en nog meer lekkers enz enz gaan regelen, hebben jullie nog ideeen om dit alles wat gezonder te maken Sorry voor het warrige verhaaltje, maar zit op me werk en chatten, forummen e.d. zijn zwaar verboden dus moest het ff snel doen.
pi_34708037
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef teigan het volgende:

Vervelend. Heb je niet iemand die het kan typen voor je.
Als je nou in de buurt had gewoont, had ik dat dolgraag voor je willen doen.
Dan had je het op kunnen noemen, en dan die andere kunnen typen voor je.
Doe het wel rustig aan he...
pi_34708150
Ik heb net trouwens lekker cornflakes met melk op.
1 mandarijn en 1 kiwi...
Op naar de lunch
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:24:49 #300
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_34708189
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Even niet meer reageren hier Teigan, alle kleine beetjes helpen
Weet niet precies waar het over gaat omdat ik net kom binnenvallen, maar kijk alsjeblieft uit met wat je doet, ik ben nu net sinds een jaar weer aan het werk omdat ik verlammingsverschijnselen had in mijn arm, te lang doorgelopen met RSI, ben nu deels afgekeurd maar door afwisseling in mijn werk kan ik gelukkig 90 % van de dingen die ik voor heen deed ook weer doen. Veel succes in ieder geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')