MaeghanJa, drop verhoogt je bloeddruk door de werking van de stof glyzzhirizine (en ik kan dat best fout gespeld hebben
![]()
) op je bijnieren. Maar meestal treedt dat effect pas in na langdurig drop gebruik en niet na 1x drop gebruik. Ook zorgt drop voor verlies van zout en dus water via je nieren en dat kan weer hoofdpijn tot gevolg hebben...
Soms sta je trouwens verrast over hoeveel je afgevallen kan zijn terwijl je wel heel veel hebt gesnoept
![]()
Ik zou me stiekem wel wegen. En 20x opdrukken? Je bedoelt gewoon opdrukken als een man?? Ik haal misschien de 1x
![]()
Maar mijn borsten zijn heel snel bij de grond en dan weet ik niet of ik dan weer omhoog moet of...geen idee!
octopussyChocolade is een bekende veroorzaker van veel migraine aanvallen
![]()
(alhoewel daar ook weer discussie over is of dat wel waar is, maar veel mensen zeggen een aanval te krijgen na het eten van chocolade)
Take_A_Picture Ik vind het echt fantastisch dat je met je vader boodschappen bent gaan doen om gezonde dingen te halen! En fijn dat iedereen, inclusief je broer, het lekker vond
![]()
Voor herhaling vatbaar dus en goed voor jouw lijn
LiejannuhIk ben ook bijna arts en heb het ook nog regelmatig mis hoor
![]()
Schroom niet om mij te verbeteren, anders blijf ik dezelfde foute informatie maar doorgeven terwijl het niet klopt. Ik heb veel liever dat jullie gewoon zeggen dat iets je vreemd lijkt oid.
PandorahVervelend van je hoofdpijn, maar drop helpt mee aan hoofdpijn. Maeghan heeft gelijk dat het niet zo slim is, alleen dan niet wat betreft de bloeddruk (dat klopt natuurlijk ook en dat weet je vriend ook), maar wat betreft de dehydratie die weer hoofdpijn in de hand werkt. Drop is overigens uitstekend spul voor heel veel andere kwaaltjes waaronder de bekende zoals keelpijn en hoesten, maar ook tegen het chronisch vermoeidheidssyndroom en fibromyalgie (heeft te maken met cortisol werking en drop), drop helpt bij hepatitis, het helpt bij eczeem (maar dan direct op het eczeem aangebracht), het helpt bij PMS en menopauzale klachten (phyto-oestrogene werking) en het helpt zelfs bij de bescherming tegen hartaandoeningen en sommige kankersoorten. Maar daar tegenover staan bijwerkingen die kunnen optreden zoals een bloeddruk verhoging en hoofdpijn
![]()
Maar misschien word je er zoveel vrolijker van dat dat effect niet merkbaar is
![]()
Ik hoop dat je hoofdpijn weer over is trouwens, rot gevoel
FaatIk durf mensen er niet meer op te wijzen dat je sowieso met twee keer een s schrijft
![]()
Het lijkt wel of
iedereen dat verkeerd spelt
ymmeExtraatjes zijn geen ramp, maar het moeten wel extraatjes blijven en geen maaltijden worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."