abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34654842
Isa, Idols was geweldig! Jamai was er en ik was 3 jaar geleden helemaal fan van Jamai!
Verder zingen ze vals en is het heel leuk om een keer bij zo'n opname te zijn.

Dat park klinkt trouwens erg leuk. Eens kijken of ik er een keer heen kan met vrienden.
pi_34655006
Oeh, Jamai! En dat vals zingen dat herken ik. Ik zat een keer bij iemand aan tafel een spel te spelen en op de achtergrond de hele tijd vals gezang. Dus ik dacht, waar kijkt dat broertje in godsnaam naar?? Bleek hij Idols te kijken

we zijn zo enthousiast dat we waarschijnlijk in maart alweer een last minute gaan boeken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar dinsdag 31 januari 2006 @ 18:56:09 #203
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34655328
Zeg Isabeau, hoe geobsedeerd kun je met pannekoeken bezig zijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_34655570
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, Jamai! En dat vals zingen dat herken ik. Ik zat een keer bij iemand aan tafel een spel te spelen en op de achtergrond de hele tijd vals gezang. Dus ik dacht, waar kijkt dat broertje in godsnaam naar?? Bleek hij Idols te kijken

we zijn zo enthousiast dat we waarschijnlijk in maart alweer een last minute gaan boeken
Jamai is zo leuk! Maar de helft van die Idols kunnen wat mij betreft direct vertrekken!
Morgen maar even de tv uitzending kijken. Mocht nog iemand het zien: we zitten achter een paar meisjes met een enorm spanddoek waar op staat: Floor moet door!

en niets mis met gewoon terug gaan naar dat park!
pi_34659410
Ik baal een beetje... ik zal het ff uitleggen:

Mijn ouders zijn gescheiden en ik kan daar prima mee leven.
Probleem is echter dat mijn moeder graag gezond wil eten, mijn vader ook maar toch blijft hij troep kopen. Veel pasta's enzo, en ik hou van pasta, maarja niet echt goed voor je (tenzij je die groene eet, da's beter dan de witte).
Ik heb de afgelopen 2 weken zooo ontzettend lekker en gezond gegeten bij m'n moeder, veel groenten maar op een manier dat het te eten is (Aardappel Roerbak idee en al dat soort dingetjes).
Ik ben die 2 weken 3 kilo afgevallen en nu ben ik weer hier en ik ben zo bang dat die 3 kilo er nu weer aankomt, al dat goede eten, dat vele bewegen en elke dag 2 liter water drinken is dan voor niks geweest. En dat vind ik dan zo ontzettend jammer als dat gebeurt!
Ik ben in staat om morgen naar de supermarkt te gaan en eens goed inkopen te doen voor deze week t/m vrijdag... eigenlijk hoort dat niet aangezien mijn vader altijd boodschappen doet, maar ik wil gezond blijven eten... ik zag de bakken met Bami al in de koelkast staan en werd er spontaan diepongelukkig van...
Tralalalaaa
pi_34659469
Waarom praat je er niet met je vader over en stel je voor dat jij helpt met koken als je ook mag bepalen wat jullie eten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34659546
Heb ik gedaan. Ik heb een week terug nog gebeld van, 'goh dat is onwijs lekker en gezond' en hij zei toen, 'dat moeten we dan maar proberen' maar vervolgens koopt hij het niet, terwijl ik toch heb gezegd waar het staat. Nee, dit meisje moet dan persé mee, kennelijk...
Tralalalaaa
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 januari 2006 @ 20:45:22 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34659576
Ik zou er inderdaad over praten. Best kans dat je vader ook wel graag gezonder wil eten maar gewoon niet weet hoe, of geen tijd heeft om uitgebreid te koken of wat dan ook. Als jullie samen of om beurten koken en boodschappen doen kun je volgens mij al een hoop bereiken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34659599
Nooit te laat om je vader op te voeden Gewoon je zin doorzetten en gezonde dingen met hem gaan halen onder het mom van 'is ook goed voor jou, pa!'
  Licht Ontvlambaar dinsdag 31 januari 2006 @ 21:11:10 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34660492
16 minuten gerend en 9 minuten gelopen

Take_a_picture, inderdaad je pa mee op sleeptouw en de supermarkt in. Lekker samen boodschappen doen en samen koken, is ook nog gezellig. Dat water drinken is sowieso niet voor niks geweest, kun je nu ook blijven doen...
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 21:14:11 #211
43556 miss_dynastie
pi_34660600
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heb ik gedaan. Ik heb een week terug nog gebeld van, 'goh dat is onwijs lekker en gezond' en hij zei toen, 'dat moeten we dan maar proberen' maar vervolgens koopt hij het niet, terwijl ik toch heb gezegd waar het staat. Nee, dit meisje moet dan persé mee, kennelijk...
Dan ga je toch mee? Je bent in staat morgen naar de supermarkt te gaan en gezonde dingen te kopen, zeg je, dus waarom niet gewoon met je paps? Ik kan me voorstellen dat het een hele mentaliteitsverandering voor hem is, en dat niet zomaar gaat.
pi_34662128
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[afbeelding]

leuk als je je handoek aan het neerleggen bent en iemand maakt achter je een onflateuze foto
Ach, zo'n achterkant hebben we hier waarschijnlijk allemaal... Ik wel iig. Bij jou zie je iig wel waar je taille zit, die ben ik jarenlang kwijtgeweest.
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omtrek 44 cm, pas dus geen enkele laars
Ik ook precies 44 cm. Pas ook geen laarzen. *snif* En dan heb ik ook nog eens platvoeten Maar m'n kuiten zijn wel heel gespierd. Ergens is dat ook weer een nadeel, want dat betekent dat ze zo dik blijven ook al val ik af. *snif*

[ Bericht 28% gewijzigd door Maeghan op 31-01-2006 21:54:23 ]
Sanity is (not) statistical
pi_34664121

dit zijn mijn laarzen. Ben ik echt superblij mee want ik heb En maat 42/43 En stevige kuiten en het is voor mij dus bijna onmogelijke opgave om leuke schoenen te kopen. Maar deze werden (na een lange sessie laarzen passen) door de verkoopster aangedragen. Het zijn niet het soort laarzen die ik zelf zou uitzoeken, maar toen ik ze aan pastte waren ze verkocht! Voor 80 euro...

Nu wil ik nog wel graag eens een keertje mooie nette zwarte laarzen met hak hebben, maar ik denk dat ik daar gewoon tegen aan moet lopen.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 22:57:09 #214
43556 miss_dynastie
pi_34664669
Mooi octopussy!!

Ik heb zelf zwarte met een hak, eigenlijk alleen doordat een verkoopster zelf een grote maat heeft en geinteresseerd was, bij een andere schoenenwinkel waren ze heel bot eigenlijk . En het is dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele rekbare stof
pi_34664739
Erg mooi Octopussy!

Zelf kuiten van 41.5 cm (meet ik ook maar es op hè )
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:59:14 #216
139240 notendop
dopperdedop
pi_34666872
Zoooo, nu ook weer eens een update van mijn kant

notendop (1m75) (36,9) was 115 kg, weegt nu 113 kg en wil graag 85 kg wegen -2
wordt
notendop (1m75) (36,6) was 121 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 85 kg wegen -9

Ik heb het oorspronkelijke gewicht aangepast, omdat ik al bezig was met lijnen voordat ik me in de dieetclub heb aangemeld. 121 was mijn top, en sindsdien ga ik dus naar beneden.

Sporten gebeurt nu weer 3 keer per week (waarvan 2 maal zeer intensief, landelijke unihockeycompetitie), dus dat zal ook wel helpen.
Qua kilocaloriën zit ik gemiddeld elke dag rond de 1500 (met uitschieters tussen de 1200 en 1800).

[ Bericht 12% gewijzigd door notendop op 01-02-2006 00:15:08 ]
pi_34667090
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik baal een beetje... ik zal het ff uitleggen:

Mijn ouders zijn gescheiden en ik kan daar prima mee leven.
Probleem is echter dat mijn moeder graag gezond wil eten, mijn vader ook maar toch blijft hij troep kopen. Veel pasta's enzo, en ik hou van pasta, maarja niet echt goed voor je (tenzij je die groene eet, da's beter dan de witte).
Ik heb de afgelopen 2 weken zooo ontzettend lekker en gezond gegeten bij m'n moeder, veel groenten maar op een manier dat het te eten is (Aardappel Roerbak idee en al dat soort dingetjes).
Ik ben die 2 weken 3 kilo afgevallen en nu ben ik weer hier en ik ben zo bang dat die 3 kilo er nu weer aankomt, al dat goede eten, dat vele bewegen en elke dag 2 liter water drinken is dan voor niks geweest. En dat vind ik dan zo ontzettend jammer als dat gebeurt!
Ik ben in staat om morgen naar de supermarkt te gaan en eens goed inkopen te doen voor deze week t/m vrijdag... eigenlijk hoort dat niet aangezien mijn vader altijd boodschappen doet, maar ik wil gezond blijven eten... ik zag de bakken met Bami al in de koelkast staan en werd er spontaan diepongelukkig van...
Afgezien van dat pasta in mijn ogen niet zo slecht is (geen vet, 45kcal per 50g) kun je inderdaad zelf boodschappen doen. Je moet wel reëel blijven, en eventueel extra gewicht niet toeschrijven aan het inkoopgedrag van je vader. Sterk zijn, en ook die pasta met mate eten als je bang bent dat het slecht is voor je!

Verder kun je ook gewoon eens samen met je vader boodschappen gaan doen, en hem uitleggen hoe je verantwoorde dingen inslaat. Ik heb het ook moeten leren van anderen want ik was ook totaal niet bewust!
pi_34670908
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef octopussy het volgende:
[afbeelding]

dit zijn mijn laarzen. Ben ik echt superblij mee want ik heb En maat 42/43 En stevige kuiten en het is voor mij dus bijna onmogelijke opgave om leuke schoenen te kopen. Maar deze werden (na een lange sessie laarzen passen) door de verkoopster aangedragen. Het zijn niet het soort laarzen die ik zelf zou uitzoeken, maar toen ik ze aan pastte waren ze verkocht! Voor 80 euro...

Nu wil ik nog wel graag eens een keertje mooie nette zwarte laarzen met hak hebben, maar ik denk dat ik daar gewoon tegen aan moet lopen.
Die schoenen wilde ik ook, maar mn kuiten waren te dik

maar nu heb ik hele mooie andere

zal thuis even een foto maken
Doei.
pi_34671008
ik ben dus ook druk bezig met afvallen..... maar heb niet zo'n goed overzicht over wat ik wel en niet mag eten. Hebben jullie tips en recepten misschien !?
pi_34671111
octopussy, waren dat niet die laarzen dieik toen ook nog ff heb aangehad? Die pasten mij ook nog geloof ik.... Ik heb nog steeds geen hoge laarzen, maar nu de zomer er weer aankomt wacht ik daar ook nog wel weer even mee.... Ik vrees dat ik het geld ooke ven niet kan missen..

linebear, heb je al eens op www.overgewicht.nl gekeken? Als je daar de eet en beweegwijzer invult zie je al snel wat beter en wat minder is..
Maar algemeen:
neem zo bruin mogelijk brood, dus volkoren en dergelijke. Daar zitten vezels in die belangrijk zijn. Pas op met dingen als liga en sultana, die kunnen best tegenvallen qua calorieen, fruit en groente zijn eigenlijk altijd wel goed, maar met fruit moet je natuurlijk niet kilo's per dag gaan eten, want dat is ook niet goed..

In de openingspost staat nog een linkje naar een topic met recepten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 1 februari 2006 @ 08:36:29 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_34671138
Troel (1m78) (38,9) was 163,9 kg, weegt nu 123,2 kg en wil graag 70 kg wegen - 40,7

Troel (1m78) (38,7) was 163,9 kg, weegt nu 122,7 kg en wil graag 72 kilo wegen -41,2

Even streefgewicht veranderd in het ideale gewicht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34671257
Gisteren weer gewogen :

Oud :

RedScorpion (1m76) (27,8) was 88,4 kg, weegt nu 86,2 kg en wil graag 80 kg wegen - 2,2

Nieuw :
RedScorpion (1m76) (27,5) was 88,4 kg, weegt nu 85,3 kg en wil graag 80 kg wegen - 3,1

Dus ruim 3kg kwijt in precies 2 weken. Gaat lekker.

Grtz. Remko
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 februari 2006 @ 08:56:48 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34671332
Woei... positive flow in dit topic

Ik heb geen update deze week, want ben 2 ons zwaarder dan in mijn regeltje... Sterfgevallen zijn slecht voor de lijn zullen we maar zeggen...

Ik heb ook laarzen (maat 38), geen idee wat mijn kuit omtrek nu is... zal vanmiddag eens meten als ik het meetlint vind

pi_34672090
Sjeen, mooie laarzen hoor... zoiets hoop ik ook toch ooit weer te passen...

Troel, het gaat lekker bij jou zo te zien.. Weet je dat ik net zat te rekenen hoeveel je dan nog moest voor je ideale gewicht en dat ik gewoon even schrok van het getal? Er blijft straks niets van je over joh..... Maar je bent al bijna op de helft richting dat getal.. Ik heb echt bewondering voor je

Redscorpion, lekker weer wat eraf!

Ennuh, ik wil ook verder mee in de positieve flow, gisteren iets minder goed gegeten, maar ik wil deze week dat getalletje blijven zien wat er gisteren stond, of nog lager
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 09:52:58 #225
13151 crew  Rewimo
pi_34672209
Hm, mijn ideale gewicht is 63 zie ik... nou ik hou eerst maar die 70 aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34672236
Ik ga denk ik een feestje geven als mijn weegschaal begint met het getal 6
(wel een slank feestje, anders zit ik de dag na het feestje weer in de 7)
pi_34672619
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga denk ik een feestje geven als mijn weegschaal begint met het getal 6
(wel een slank feestje, anders zit ik de dag na het feestje weer in de 7)
Ik sluit mij hier volledig bij aan dat onze zesjes maar snel mogen opduiken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 10:14:57 #228
13151 crew  Rewimo
pi_34672653
Als ik een 6 vooraan zie word ik gek

Eerst maar eens een 9 vooraan Dan word ik ook gek
pi_34672669
Als we nu een 6 vooraan zien is je weegschaal stuk
pi_34672738
601 kg?

flauw
Doei.
pi_34672752
Oeh, maar dan heb je wel een record gebroken aangezien de dikste mens ooit ergens in de 500 kg woog
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 10:32:51 #232
13151 crew  Rewimo
pi_34673046
500??? Jeutje...
pi_34673073
Ja, dat was een man die chips at omdat dat een 'protein rich snack' was
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 10:38:04 #234
13151 crew  Rewimo
pi_34673170
Zo kun je het ook bekijken
pi_34673248
Okay, ik loog (maar wist niet beter)

Carol Yager (1960 - 1994) of Flint, MI; 5 ft 7 in, estimated to have weighed more than 1600 lbs at her peak. She had been fat since childhood. In 1993, she was measured at 1189 lbs when admitted to Hurley Medical Center, suffering from cellulitis. She lost nearly 500 lbs on a 1200-calorie diet, but most of that weight was thought to be fluid, and she regained all of it and more soon after being discharged. Her teenage daughter, a boyfriend, and a group of volunteers helped take care of her. Despite extravagant promises by diet maven Richard Simmons and talk-show host Jerry Springer, Yager received little practical assistance in return for her media exposure (though Springer continues to profit from her appearance on his show, having rebroadcast that episode at least four times). She was refused further hospitalization on the grounds that her condition was not critical, despite massive water retention and signs of incipient kidney failure, and these problems led to her death a few weeks later.

Linkje naar andere heel erg dikke mensen.
pi_34673549
1600 lbs, hoeveel kilo is dat eigenlijk?

edit: al gevonden, het is 454 gram per lb, dus ze is 725 kilo geweest...
Jeetje...

Ennuh, ik heb ooit geroepen dat ik een feestje zou geven als ik 73 kilo zou wegen, omdat ik toen dacht dat ik dat nooit zou bereiken.... Maarja, dat is nog heeeeeeeeel ver weg
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:59:39 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_34673668
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef teigan het volgende:
Troel, het gaat lekker bij jou zo te zien.. Weet je dat ik net zat te rekenen hoeveel je dan nog moest voor je ideale gewicht en dat ik gewoon even schrok van het getal? Er blijft straks niets van je over joh..... Maar je bent al bijna op de helft richting dat getal.. Ik heb echt bewondering voor je
Er is nu al niets van me over
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34673801
Hoe doe je dat met kleren eigenlijk, Troel? Kan me zo voorstellen dat niets echt goed meer zit en dat je ook geen nieuwe kleren wil kopen omdat je zo snel afvalt
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:07:11 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_34673836
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Hoe doe je dat met kleren eigenlijk, Troel? Kan me zo voorstellen dat niets echt goed meer zit en dat je ook geen nieuwe kleren wil kopen omdat je zo snel afvalt
Ik heb gelukkig een niet-weggooi tik.

Ik loop dus nu onder andere in kleren van mijn moeder en oude kleren uit mijn eindexamentijd

En af en toe koop ik dus wat bij de Wehkamp, zodat je in ieder geval wel iets nieuws/nets in de kast hebt hangen, want enkel oude kleren vind ik ook niet netjes op stage en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:09:05 #240
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34673892
hallo!

ik ben erg aan t proberen om weer aan t sporten te komen..maar t is lastig om een werkbare weekindeling te vinden met genoeg tijd voor scriptie, koor, bestuur en sport..ook wel omdat ik omenteel misshcin iets té veel sociaal leve heb...ook als je niet drinkt is in de kroeg hangen niet zo heel handig natuurljk, qua slaapritme dan...

maar t is wél heel gezellig allemaal en odanks dat ik helemaal niet tevreden ben met mijn gewicht, ben ik verder wel heel gelukig, en das ook al een poosje niet zo geweest.

pasta: ik eet altijd volkoren pasta (geen vier granen,dat is bijna wit) dat vult enorm en smaakt nauwelijks anders. ook komt t langzamer in je bloed qua suiker.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34675030

Santiago Garcia (b. 1964) of Baytown, TX; 6 ft 1 in, aprox. 900 lbs. Garcia made the papers in 1994, when he was arrested for selling forged immigration cards. After proving too big for a cell, too wide for the shower, and too heavy for the forklift that tried to load him into a prison van, Garcia was released into the care of his family.

Hier kan ik dan weer hartelijk om lachen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 12:09:02 #242
13151 crew  Rewimo
pi_34675617
Da's handig ja, pas je niet in de cel mag je weer naar huis

Ik heb niet veel kleren meer uit dunnere periodes. Ik koop dus af en toe iets nieuws maar probeer daar niet te veel geld aan te besteden (leve Bonprix!) en verder struint mijn moeder altijd alle tweedehandswinkels af En nog even en ik kan in haar kasten shoppen
pi_34675936
Ik voel me zo dun na die plaatjes
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:45:11 #244
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34676658
Isa, de brochure van dat park is binnen, en er zit een soort van bouwplaat met poppetje (Teun en Pleun ) bij

Ziet er serieus leuk uit
pi_34676789
Het is er ook heel erg leuk Wij gaan waarschijnlijk in maart nog terug

Ik eet nu trouwens een ijsje ipv lunch
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:52:40 #246
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34677082

Ga eens even een broodje smeren jij!
pi_34677262
Ik had eigenlijk door dat ijsje heel erg veel zin gekregen in nòg een ijsje
Maar ik heb brood gepakt.
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:15:06 #249
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:34:05 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34678114
Ziet er idd leuk uit dat park Isa!
En wat vind ik je dapper met die foto! Dat zou ik nooit durven! Hell, ik zie nu al op tegen een verjaardag zondag waar veel mensen gaan zijn die me 4 maanden niet gezien hebben En dan heb ik nog gewoon kleren aan! Die laatste paar kilo'tjes erbij zijn echt hele zichtbare geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')