abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 31 januari 2006 @ 18:56:09 #203
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34655328
Zeg Isabeau, hoe geobsedeerd kun je met pannekoeken bezig zijn
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_34655570
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, Jamai! En dat vals zingen dat herken ik. Ik zat een keer bij iemand aan tafel een spel te spelen en op de achtergrond de hele tijd vals gezang. Dus ik dacht, waar kijkt dat broertje in godsnaam naar?? Bleek hij Idols te kijken

we zijn zo enthousiast dat we waarschijnlijk in maart alweer een last minute gaan boeken
Jamai is zo leuk! Maar de helft van die Idols kunnen wat mij betreft direct vertrekken!
Morgen maar even de tv uitzending kijken. Mocht nog iemand het zien: we zitten achter een paar meisjes met een enorm spanddoek waar op staat: Floor moet door!

en niets mis met gewoon terug gaan naar dat park!
pi_34659410
Ik baal een beetje... ik zal het ff uitleggen:

Mijn ouders zijn gescheiden en ik kan daar prima mee leven.
Probleem is echter dat mijn moeder graag gezond wil eten, mijn vader ook maar toch blijft hij troep kopen. Veel pasta's enzo, en ik hou van pasta, maarja niet echt goed voor je (tenzij je die groene eet, da's beter dan de witte).
Ik heb de afgelopen 2 weken zooo ontzettend lekker en gezond gegeten bij m'n moeder, veel groenten maar op een manier dat het te eten is (Aardappel Roerbak idee en al dat soort dingetjes).
Ik ben die 2 weken 3 kilo afgevallen en nu ben ik weer hier en ik ben zo bang dat die 3 kilo er nu weer aankomt, al dat goede eten, dat vele bewegen en elke dag 2 liter water drinken is dan voor niks geweest. En dat vind ik dan zo ontzettend jammer als dat gebeurt!
Ik ben in staat om morgen naar de supermarkt te gaan en eens goed inkopen te doen voor deze week t/m vrijdag... eigenlijk hoort dat niet aangezien mijn vader altijd boodschappen doet, maar ik wil gezond blijven eten... ik zag de bakken met Bami al in de koelkast staan en werd er spontaan diepongelukkig van...
Tralalalaaa
pi_34659469
Waarom praat je er niet met je vader over en stel je voor dat jij helpt met koken als je ook mag bepalen wat jullie eten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34659546
Heb ik gedaan. Ik heb een week terug nog gebeld van, 'goh dat is onwijs lekker en gezond' en hij zei toen, 'dat moeten we dan maar proberen' maar vervolgens koopt hij het niet, terwijl ik toch heb gezegd waar het staat. Nee, dit meisje moet dan persé mee, kennelijk...
Tralalalaaa
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 31 januari 2006 @ 20:45:22 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34659576
Ik zou er inderdaad over praten. Best kans dat je vader ook wel graag gezonder wil eten maar gewoon niet weet hoe, of geen tijd heeft om uitgebreid te koken of wat dan ook. Als jullie samen of om beurten koken en boodschappen doen kun je volgens mij al een hoop bereiken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34659599
Nooit te laat om je vader op te voeden Gewoon je zin doorzetten en gezonde dingen met hem gaan halen onder het mom van 'is ook goed voor jou, pa!'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar dinsdag 31 januari 2006 @ 21:11:10 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34660492
16 minuten gerend en 9 minuten gelopen

Take_a_picture, inderdaad je pa mee op sleeptouw en de supermarkt in. Lekker samen boodschappen doen en samen koken, is ook nog gezellig. Dat water drinken is sowieso niet voor niks geweest, kun je nu ook blijven doen...
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 21:14:11 #211
43556 miss_dynastie
pi_34660600
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heb ik gedaan. Ik heb een week terug nog gebeld van, 'goh dat is onwijs lekker en gezond' en hij zei toen, 'dat moeten we dan maar proberen' maar vervolgens koopt hij het niet, terwijl ik toch heb gezegd waar het staat. Nee, dit meisje moet dan persé mee, kennelijk...
Dan ga je toch mee? Je bent in staat morgen naar de supermarkt te gaan en gezonde dingen te kopen, zeg je, dus waarom niet gewoon met je paps? Ik kan me voorstellen dat het een hele mentaliteitsverandering voor hem is, en dat niet zomaar gaat.
pi_34662128
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[afbeelding]

leuk als je je handoek aan het neerleggen bent en iemand maakt achter je een onflateuze foto
Ach, zo'n achterkant hebben we hier waarschijnlijk allemaal... Ik wel iig. Bij jou zie je iig wel waar je taille zit, die ben ik jarenlang kwijtgeweest.
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omtrek 44 cm, pas dus geen enkele laars
Ik ook precies 44 cm. Pas ook geen laarzen. *snif* En dan heb ik ook nog eens platvoeten Maar m'n kuiten zijn wel heel gespierd. Ergens is dat ook weer een nadeel, want dat betekent dat ze zo dik blijven ook al val ik af. *snif*

[ Bericht 28% gewijzigd door Maeghan op 31-01-2006 21:54:23 ]
Sanity is (not) statistical
pi_34664121

dit zijn mijn laarzen. Ben ik echt superblij mee want ik heb En maat 42/43 En stevige kuiten en het is voor mij dus bijna onmogelijke opgave om leuke schoenen te kopen. Maar deze werden (na een lange sessie laarzen passen) door de verkoopster aangedragen. Het zijn niet het soort laarzen die ik zelf zou uitzoeken, maar toen ik ze aan pastte waren ze verkocht! Voor 80 euro...

Nu wil ik nog wel graag eens een keertje mooie nette zwarte laarzen met hak hebben, maar ik denk dat ik daar gewoon tegen aan moet lopen.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 22:57:09 #214
43556 miss_dynastie
pi_34664669
Mooi octopussy!!

Ik heb zelf zwarte met een hak, eigenlijk alleen doordat een verkoopster zelf een grote maat heeft en geinteresseerd was, bij een andere schoenenwinkel waren ze heel bot eigenlijk . En het is dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele rekbare stof
pi_34664739
Erg mooi Octopussy!

Zelf kuiten van 41.5 cm (meet ik ook maar es op hè )
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:59:14 #216
139240 notendop
dopperdedop
pi_34666872
Zoooo, nu ook weer eens een update van mijn kant

notendop (1m75) (36,9) was 115 kg, weegt nu 113 kg en wil graag 85 kg wegen -2
wordt
notendop (1m75) (36,6) was 121 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 85 kg wegen -9

Ik heb het oorspronkelijke gewicht aangepast, omdat ik al bezig was met lijnen voordat ik me in de dieetclub heb aangemeld. 121 was mijn top, en sindsdien ga ik dus naar beneden.

Sporten gebeurt nu weer 3 keer per week (waarvan 2 maal zeer intensief, landelijke unihockeycompetitie), dus dat zal ook wel helpen.
Qua kilocaloriën zit ik gemiddeld elke dag rond de 1500 (met uitschieters tussen de 1200 en 1800).

[ Bericht 12% gewijzigd door notendop op 01-02-2006 00:15:08 ]
pi_34667090
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik baal een beetje... ik zal het ff uitleggen:

Mijn ouders zijn gescheiden en ik kan daar prima mee leven.
Probleem is echter dat mijn moeder graag gezond wil eten, mijn vader ook maar toch blijft hij troep kopen. Veel pasta's enzo, en ik hou van pasta, maarja niet echt goed voor je (tenzij je die groene eet, da's beter dan de witte).
Ik heb de afgelopen 2 weken zooo ontzettend lekker en gezond gegeten bij m'n moeder, veel groenten maar op een manier dat het te eten is (Aardappel Roerbak idee en al dat soort dingetjes).
Ik ben die 2 weken 3 kilo afgevallen en nu ben ik weer hier en ik ben zo bang dat die 3 kilo er nu weer aankomt, al dat goede eten, dat vele bewegen en elke dag 2 liter water drinken is dan voor niks geweest. En dat vind ik dan zo ontzettend jammer als dat gebeurt!
Ik ben in staat om morgen naar de supermarkt te gaan en eens goed inkopen te doen voor deze week t/m vrijdag... eigenlijk hoort dat niet aangezien mijn vader altijd boodschappen doet, maar ik wil gezond blijven eten... ik zag de bakken met Bami al in de koelkast staan en werd er spontaan diepongelukkig van...
Afgezien van dat pasta in mijn ogen niet zo slecht is (geen vet, 45kcal per 50g) kun je inderdaad zelf boodschappen doen. Je moet wel reëel blijven, en eventueel extra gewicht niet toeschrijven aan het inkoopgedrag van je vader. Sterk zijn, en ook die pasta met mate eten als je bang bent dat het slecht is voor je!

Verder kun je ook gewoon eens samen met je vader boodschappen gaan doen, en hem uitleggen hoe je verantwoorde dingen inslaat. Ik heb het ook moeten leren van anderen want ik was ook totaal niet bewust!
pi_34670908
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:42 schreef octopussy het volgende:
[afbeelding]

dit zijn mijn laarzen. Ben ik echt superblij mee want ik heb En maat 42/43 En stevige kuiten en het is voor mij dus bijna onmogelijke opgave om leuke schoenen te kopen. Maar deze werden (na een lange sessie laarzen passen) door de verkoopster aangedragen. Het zijn niet het soort laarzen die ik zelf zou uitzoeken, maar toen ik ze aan pastte waren ze verkocht! Voor 80 euro...

Nu wil ik nog wel graag eens een keertje mooie nette zwarte laarzen met hak hebben, maar ik denk dat ik daar gewoon tegen aan moet lopen.
Die schoenen wilde ik ook, maar mn kuiten waren te dik

maar nu heb ik hele mooie andere

zal thuis even een foto maken
Doei.
pi_34671008
ik ben dus ook druk bezig met afvallen..... maar heb niet zo'n goed overzicht over wat ik wel en niet mag eten. Hebben jullie tips en recepten misschien !?
pi_34671111
octopussy, waren dat niet die laarzen dieik toen ook nog ff heb aangehad? Die pasten mij ook nog geloof ik.... Ik heb nog steeds geen hoge laarzen, maar nu de zomer er weer aankomt wacht ik daar ook nog wel weer even mee.... Ik vrees dat ik het geld ooke ven niet kan missen..

linebear, heb je al eens op www.overgewicht.nl gekeken? Als je daar de eet en beweegwijzer invult zie je al snel wat beter en wat minder is..
Maar algemeen:
neem zo bruin mogelijk brood, dus volkoren en dergelijke. Daar zitten vezels in die belangrijk zijn. Pas op met dingen als liga en sultana, die kunnen best tegenvallen qua calorieen, fruit en groente zijn eigenlijk altijd wel goed, maar met fruit moet je natuurlijk niet kilo's per dag gaan eten, want dat is ook niet goed..

In de openingspost staat nog een linkje naar een topic met recepten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 1 februari 2006 @ 08:36:29 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_34671138
Troel (1m78) (38,9) was 163,9 kg, weegt nu 123,2 kg en wil graag 70 kg wegen - 40,7

Troel (1m78) (38,7) was 163,9 kg, weegt nu 122,7 kg en wil graag 72 kilo wegen -41,2

Even streefgewicht veranderd in het ideale gewicht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34671257
Gisteren weer gewogen :

Oud :

RedScorpion (1m76) (27,8) was 88,4 kg, weegt nu 86,2 kg en wil graag 80 kg wegen - 2,2

Nieuw :
RedScorpion (1m76) (27,5) was 88,4 kg, weegt nu 85,3 kg en wil graag 80 kg wegen - 3,1

Dus ruim 3kg kwijt in precies 2 weken. Gaat lekker.

Grtz. Remko
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 februari 2006 @ 08:56:48 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34671332
Woei... positive flow in dit topic

Ik heb geen update deze week, want ben 2 ons zwaarder dan in mijn regeltje... Sterfgevallen zijn slecht voor de lijn zullen we maar zeggen...

Ik heb ook laarzen (maat 38), geen idee wat mijn kuit omtrek nu is... zal vanmiddag eens meten als ik het meetlint vind

pi_34672090
Sjeen, mooie laarzen hoor... zoiets hoop ik ook toch ooit weer te passen...

Troel, het gaat lekker bij jou zo te zien.. Weet je dat ik net zat te rekenen hoeveel je dan nog moest voor je ideale gewicht en dat ik gewoon even schrok van het getal? Er blijft straks niets van je over joh..... Maar je bent al bijna op de helft richting dat getal.. Ik heb echt bewondering voor je

Redscorpion, lekker weer wat eraf!

Ennuh, ik wil ook verder mee in de positieve flow, gisteren iets minder goed gegeten, maar ik wil deze week dat getalletje blijven zien wat er gisteren stond, of nog lager
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 09:52:58 #225
13151 crew  Rewimo
pi_34672209
Hm, mijn ideale gewicht is 63 zie ik... nou ik hou eerst maar die 70 aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34672236
Ik ga denk ik een feestje geven als mijn weegschaal begint met het getal 6
(wel een slank feestje, anders zit ik de dag na het feestje weer in de 7)
pi_34672619
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga denk ik een feestje geven als mijn weegschaal begint met het getal 6
(wel een slank feestje, anders zit ik de dag na het feestje weer in de 7)
Ik sluit mij hier volledig bij aan dat onze zesjes maar snel mogen opduiken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 10:14:57 #228
13151 crew  Rewimo
pi_34672653
Als ik een 6 vooraan zie word ik gek

Eerst maar eens een 9 vooraan Dan word ik ook gek
pi_34672669
Als we nu een 6 vooraan zien is je weegschaal stuk
pi_34672738
601 kg?

flauw
Doei.
pi_34672752
Oeh, maar dan heb je wel een record gebroken aangezien de dikste mens ooit ergens in de 500 kg woog
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 10:32:51 #232
13151 crew  Rewimo
pi_34673046
500??? Jeutje...
pi_34673073
Ja, dat was een man die chips at omdat dat een 'protein rich snack' was
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 10:38:04 #234
13151 crew  Rewimo
pi_34673170
Zo kun je het ook bekijken
pi_34673248
Okay, ik loog (maar wist niet beter)

Carol Yager (1960 - 1994) of Flint, MI; 5 ft 7 in, estimated to have weighed more than 1600 lbs at her peak. She had been fat since childhood. In 1993, she was measured at 1189 lbs when admitted to Hurley Medical Center, suffering from cellulitis. She lost nearly 500 lbs on a 1200-calorie diet, but most of that weight was thought to be fluid, and she regained all of it and more soon after being discharged. Her teenage daughter, a boyfriend, and a group of volunteers helped take care of her. Despite extravagant promises by diet maven Richard Simmons and talk-show host Jerry Springer, Yager received little practical assistance in return for her media exposure (though Springer continues to profit from her appearance on his show, having rebroadcast that episode at least four times). She was refused further hospitalization on the grounds that her condition was not critical, despite massive water retention and signs of incipient kidney failure, and these problems led to her death a few weeks later.

Linkje naar andere heel erg dikke mensen.
pi_34673549
1600 lbs, hoeveel kilo is dat eigenlijk?

edit: al gevonden, het is 454 gram per lb, dus ze is 725 kilo geweest...
Jeetje...

Ennuh, ik heb ooit geroepen dat ik een feestje zou geven als ik 73 kilo zou wegen, omdat ik toen dacht dat ik dat nooit zou bereiken.... Maarja, dat is nog heeeeeeeeel ver weg
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:59:39 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_34673668
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:46 schreef teigan het volgende:
Troel, het gaat lekker bij jou zo te zien.. Weet je dat ik net zat te rekenen hoeveel je dan nog moest voor je ideale gewicht en dat ik gewoon even schrok van het getal? Er blijft straks niets van je over joh..... Maar je bent al bijna op de helft richting dat getal.. Ik heb echt bewondering voor je
Er is nu al niets van me over
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34673801
Hoe doe je dat met kleren eigenlijk, Troel? Kan me zo voorstellen dat niets echt goed meer zit en dat je ook geen nieuwe kleren wil kopen omdat je zo snel afvalt
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:07:11 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_34673836
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:05 schreef Isabeau het volgende:
Hoe doe je dat met kleren eigenlijk, Troel? Kan me zo voorstellen dat niets echt goed meer zit en dat je ook geen nieuwe kleren wil kopen omdat je zo snel afvalt
Ik heb gelukkig een niet-weggooi tik.

Ik loop dus nu onder andere in kleren van mijn moeder en oude kleren uit mijn eindexamentijd

En af en toe koop ik dus wat bij de Wehkamp, zodat je in ieder geval wel iets nieuws/nets in de kast hebt hangen, want enkel oude kleren vind ik ook niet netjes op stage en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:09:05 #240
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34673892
hallo!

ik ben erg aan t proberen om weer aan t sporten te komen..maar t is lastig om een werkbare weekindeling te vinden met genoeg tijd voor scriptie, koor, bestuur en sport..ook wel omdat ik omenteel misshcin iets té veel sociaal leve heb...ook als je niet drinkt is in de kroeg hangen niet zo heel handig natuurljk, qua slaapritme dan...

maar t is wél heel gezellig allemaal en odanks dat ik helemaal niet tevreden ben met mijn gewicht, ben ik verder wel heel gelukig, en das ook al een poosje niet zo geweest.

pasta: ik eet altijd volkoren pasta (geen vier granen,dat is bijna wit) dat vult enorm en smaakt nauwelijks anders. ook komt t langzamer in je bloed qua suiker.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34675030

Santiago Garcia (b. 1964) of Baytown, TX; 6 ft 1 in, aprox. 900 lbs. Garcia made the papers in 1994, when he was arrested for selling forged immigration cards. After proving too big for a cell, too wide for the shower, and too heavy for the forklift that tried to load him into a prison van, Garcia was released into the care of his family.

Hier kan ik dan weer hartelijk om lachen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 12:09:02 #242
13151 crew  Rewimo
pi_34675617
Da's handig ja, pas je niet in de cel mag je weer naar huis

Ik heb niet veel kleren meer uit dunnere periodes. Ik koop dus af en toe iets nieuws maar probeer daar niet te veel geld aan te besteden (leve Bonprix!) en verder struint mijn moeder altijd alle tweedehandswinkels af En nog even en ik kan in haar kasten shoppen
pi_34675936
Ik voel me zo dun na die plaatjes
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:45:11 #244
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34676658
Isa, de brochure van dat park is binnen, en er zit een soort van bouwplaat met poppetje (Teun en Pleun ) bij

Ziet er serieus leuk uit
pi_34676789
Het is er ook heel erg leuk Wij gaan waarschijnlijk in maart nog terug

Ik eet nu trouwens een ijsje ipv lunch
  woensdag 1 februari 2006 @ 12:52:40 #246
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34677082

Ga eens even een broodje smeren jij!
pi_34677262
Ik had eigenlijk door dat ijsje heel erg veel zin gekregen in nòg een ijsje
Maar ik heb brood gepakt.
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:15:06 #249
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:34:05 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34678114
Ziet er idd leuk uit dat park Isa!
En wat vind ik je dapper met die foto! Dat zou ik nooit durven! Hell, ik zie nu al op tegen een verjaardag zondag waar veel mensen gaan zijn die me 4 maanden niet gezien hebben En dan heb ik nog gewoon kleren aan! Die laatste paar kilo'tjes erbij zijn echt hele zichtbare geweest.
  woensdag 1 februari 2006 @ 13:37:21 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34678237
deze week mijn update even wat eerder (moet het weekend werken en dan dus geen weegmoment)

oud:
Beessie-Jen (1m85) (27,1) was 115,5 kg, weegt nu 92,9 kg en wil graag 85 kg wegen - 22,6

nieuw:
Beessie-Jen (1m85) (26,9) was 115,5 kg, weegt nu 92,0 kg en wil graag 85 kg wegen - 23,5

ja BMI onder de 27
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34678334
Ik wil ook wel naar dat park, je hebt ons allemaal warm gemaakt Isabeau!
Is voor mij wel 254 km rijden...maar toch de brochure alvast aangevraagd...
pi_34678558
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 13:39 schreef Iksje het volgende:
Ik wil ook wel naar dat park, je hebt ons allemaal warm gemaakt Isabeau!
Is voor mij wel 254 km rijden...maar toch de brochure alvast aangevraagd...
ik wil ook wel!

nou we hebben weer een idee voor een meeting nu

Isabeau, wat hebben je ongeveer betaald voor het huisje?
pi_34679037
Ik heb mijn beoordeling op deze site erbij gezet en zo te zien was ik niet de enige die dik tevreden was

Ooh, een meeting!! We hebben 38,25 per persoon betaald voor vrijdag t/m maandag. Incl. gas, water en licht (dat is belangrijk als je de jacuzzi 4x per dag laat vollopen en de sauna gemiddeld 2x per dag helemaal warm stookt haha) Dat is dus de totaal prijs met lakenpakketten, eindschoonmaak, reserveringskosten etc etc
pi_34681206
Hm, lijkt mij ook best wel een gaaf idee voor een meeting eerlijk gezegd hoor!
pi_34682242
Beessie-Jen!

Supergoed meis!!
Doei.
pi_34682265
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef teigan het volgende:
Hm, lijkt mij ook best wel een gaaf idee voor een meeting eerlijk gezegd hoor!
wat zij zei
Doei.
pi_34682647
38,25 was voor 7 personen trouwens (er staan 7 bedden in de 6-persoons bungalow)
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:55:35 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_34682743
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuke vogel in die schommel En 1,2 kg afvallen na het eten van saté, ideaal!
wij gingen vroeger met mijn ouders naar avifauna, puur voor de speeltuin.... de grote speeltuin vond ik vroeger echt fantastisch! met rubber botsbootjes enzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_34684405
Oh ik ben gisteren niet wezen wegen.
Heb het veel te druk.
Heb een nieuw rooster van school, 5 dagen van 's ochtends tot 's avonds lessen.
Hier en daar gelukkig wel wat OpenLeerUren ertussen, zodat ik dan even tijd voor fok kan maken.

En nu is vrijdag ook nog Antoine jarig (mijn vriend), dus druk met voorbereidingen hiervan. Hij wordt alweer 25 jaar jong.
Net even snel de boodschappen in huis gehaald.
Vrijdag in alle haast even een taart bakken voor de vrijdag gasten.
De zaterdag gasten (zijn er iets meer dan vrijdag) krijgen soesjes.
Phoe.... druk druk druk.

Ik ga zelf geen taart eten (lust ik ook niet ), dus dat zal wel meevallen.
De witte wijn laat ik dat weekend dus niet staan.
Heb het onderhand wel verdient.
Nu ga ik even verder met het huishouden, zodat ik vanavond (tegen een uur of half 8) lekker voor de tv kan gaan zitten, en daar voorlopig niet meer bij vandaan kom.

Kortom geen update van mij dus.
pi_34684428
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn beoordeling op deze site erbij gezet en zo te zien was ik niet de enige die dik tevreden was

Ooh, een meeting!! We hebben 38,25 per persoon betaald voor vrijdag t/m maandag. Incl. gas, water en licht (dat is belangrijk als je de jacuzzi 4x per dag laat vollopen en de sauna gemiddeld 2x per dag helemaal warm stookt haha) Dat is dus de totaal prijs met lakenpakketten, eindschoonmaak, reserveringskosten etc etc
Jeetje dat is goedkoop.

Wanneer is de volgende meeting
  woensdag 1 februari 2006 @ 16:48:13 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_34684551
Ik neem aan dat er dus 7 maal 38.25 is betaald?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_34686752
Ik zóu een update kunnen posten, maar dan moet ik weg uit dit topic!

Licht Ontvlambaar woensdag 1 februari 2006 @ 18:05:27 #264
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34687105
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:53 schreef Cutie het volgende:
Ik zóu een update kunnen posten, maar dan moet ik weg uit dit topic!

doe es stiekem... heel klein...
pi_34687160
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:48 schreef Troel het volgende:
Ik neem aan dat er dus 7 maal 38.25 is betaald?
ja, dat klopt

Ik heb trouwens net weer het dagrecept van de Voedingscentrum gemaakt en volgens hun berekening zat er 195 kcal in en volgens die van mij 480 Maar ik heb wel weer erg lekker gegeten
pi_34687304
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*SNAP* Je bent nu onder hypnose! Bovenstaand zinnetje ben je meteen weer vergeten! *SNAP*
Je bent weer wakker.

[ Bericht 11% gewijzigd door Isabeau op 01-02-2006 18:14:17 ]
pi_34687374
pi_34687397
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:14 schreef Isabeau het volgende:

Ik kán nog niet eens weg hier; ik sta nog niet in de top 5!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 februari 2006 @ 18:22:22 #269
13151 crew  Rewimo
pi_34687604
Nee, je mag niet weg voor je Troel hebt ingehaald
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 februari 2006 @ 18:23:02 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34687624
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:14 schreef Cutie het volgende:

[..]

Ik kán nog niet eens weg hier; ik sta nog niet in de top 5!
Gewoon sjoemelen met je lengte

Goed zeg!!!
pi_34687669
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:22 schreef Rewimo het volgende:
Nee, je mag niet weg voor je Troel hebt ingehaald
Ach, dan is mijn BMI 19,4.
Precies hoog genoeg voor het andere topic!

Enne Sjeen, sjoemelen met mijn lengte doe ik maar niet, steek nu al overal bovenuit.
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 februari 2006 @ 18:32:30 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34687917
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 18:24 schreef Cutie het volgende:

[..]

Ach, dan is mijn BMI 19,4.
Precies hoog genoeg voor het andere topic!

Enne Sjeen, sjoemelen met mijn lengte doe ik maar niet, steek nu al overal bovenuit.
Je moet je gewoon 10cm korter voordoen
pi_34687951
1 m 77 is een heel normale lengte
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:45:14 #274
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34688401
Cutie gefeliciteerd met je gezonde gewicht

Ik moest wel even kijken hoor, ik dacht net met 87 kilo kun je toch geen BMI < 25 hebben.....
begreep dus pas na het lezen van de post van Sjeen dat je lengte deze lage BMI veroorzaakt

Ik bekijk alles vanuit de ogen van iemand van 1.65m
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 februari 2006 @ 19:28:14 #275
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34689776
Dit moet ik even delen!!!

Als alles meezit, ga ik naar Londen in maart. Twee overnachtingen in de Presidentiële suite!!! van dit hotel...
pi_34689864
Dat ziet er chique uit zeg, Sjeen Echt heel erg mooi! Wat een bofkont
  woensdag 1 februari 2006 @ 19:37:07 #277
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_34691523
Ik heb ook even mijn kuiten gemeten... je moet toch wat als je zielig ziek zit te zijn.
De omvang valt me eigenlijk nog mee: 41cm... mijn enkels zijn 22cm. Kuiten zijn dus 1,86x mijn enkels. Hoe is die verhouding bij jullie?
Nuttige bezigheid trouwens... kuiten meten

Ik voel me trouwens echt ellendig, had gisteravond enorme buikloop en voel me de hele dag al zo slap als een vaatdoek. Ben ook niet naar m'n werk geweest. Wel jammer dat ik nogsteeds van eten hou, al ben ik ziek. Ik beweeg op zo'n dag amper, maar eet bijna net zoveel als normaal. Heb nu ook al 3x sport gemist deze week: maandag buikdans, dinsdag zou ik gaan spinnen en vanavond zou ik gaan body-combatten... ergens tussendoor had ik ook nog moeten hardlopen. Helaas ging hier dus niets van door. Bah, ziek zijn is slecht voor de lijn.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34696609
Oud:
Ladybos (1m61) (26,8) was 76,5 kg, weegt nu 69,4 kg en wil graag 60 kg wegen - 7,1

Nieuw:
Ladybos (1m61) (26,0) was 76,5 kg, weegt nu 67,5 kg en wil graag 60 kg wegen - 9,0
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 februari 2006 @ 22:14:30 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34696692
Cool he... heeft baas van vriendje voor ons geregeld We hoeven alleen maar te zorgen dat we daar komen. Ik ben erg benieuwd wat de rackrate is...
pi_34696714
Beterschap Levitation!
Ziek zijn sucks big time inderdaad!
Van het weekend had ik migraine aanvallen (leuk nieuw ongesteldheidskaaltje *not*) en vriendjelief raadde mij aan om drop te eten tegen zo'n hoofdpijnaanval. Leuk zo'n thuisdok maar afvallen doe je er niet van. En nu ben ik sinds het weekend flink verkouden waardoor je weer van hoest/neusdropjes loopt te eten.... schiet niet op als je vroeg gaat slapen en niet sport... Morgen zal ik vast weer beter genoeg zijn om naar spinning te gaan!

Ik heb mijn kuiten eik nog nooit opgemeten, maar laatste keer toen ik laarzen kocht was ik trots op mezelf: ik kon (en kan nog steeds) zowaar de laarzen van de Bijenkorf aan die in de uitverkoop toen waren ...
pi_34698763
Ik weet niet of drop helpt hoor, tegen migraine. Drop verhoogt je bloeddruk (onderdruk?) door een of andere stof die erin zit. Volgens mij mag dat juist niet dan.

Nou, ik heb vandaag het einde van m'n tentamens gevierd met 7 bonbons van Leonidas, een New Delhi wrap en een stroopwafel. Jeej! Maar er is morgen dus vast niets af en ik ga me voorlopig niet wegen ;-)

Maar ik heb gisteren wel de 20 keer opdrukken gehaald!!! Twee maanden geleden of zo zat ik nog maar op 3 keer!

[ Bericht 50% gewijzigd door Maeghan op 01-02-2006 23:07:31 ]
pi_34699490
pandorah wat vervelend van die migraine. Ik weet ook niet of drop helpt tegen migraine. Migraine hoeft toch niet een lage bloeddruk te betekenen? Ik denk dat je beter aan de chocolade kan gaan

maar als je je morgen nog niet lekker voelt dan lijkt het me niet zo verstandig om intensief te gaan sporten

Mocht je nou vaker last hebben van migraine tijdens je ongesteldheid, dan zou ik dat even bij je huisarts aankaarten. Die kan je dan weer speciale pijnstillers voorschrijven ( die zijn niet afdoende bij echt heftige migraine). Maar dat wist je misschien wel al van je vriend.

voor nu een dikke knuffel aan jou en Levitation
pi_34700850
Kleine update: ben vandaag zelf boodschappen gaan doen
Ik kon afgelopen week niet met mn vader mee boodschappen doen omdat ik toen bij m'n moeder zat.
Anyway, vrijdag ga ik weer mee boodschapjes doen en dan komt alles goed. Vandaag een visschotel gemaakt met lekker veel snijbonen, zalm en paprika, en hij vond het erg lekker!
broerlief ook, trouwens. Die was helemaal niet happig op mijn wens om gezond te eten (die gozer komt nooit aan... some guys have all the luck!) maar is nu aardig bijgedraaid nu hij weet dat zelfs snijbonen lekker kunnen zijn

Ik weeg mijzelf volgende week weer!
Tralalalaaa
pi_34700900
Migraine is een vernauwing van je bloedvaten, dus als je bloeddruk stijgt moet er juist meer bloed door dezelfde vernauwde vaten. Het lijkt me dus niet bevorderlijk. Verder natuurlijk geen koffie, thee, chocola, cola en andere caffeinehoudende producten (dus ook geen paracetamol met coff.). Magnesium schijnt een preventieve werking te hebben op migraine, al weet ik niet in hoeverre dat klopt. Ik weet wel dat magnesium kalmerend moet werken en ook een positief effect op spierpijn en -kramp heeft. Mss. dat het daardoor werkt of zo. Proberen waard iig, een overdosis magnesium krijg je niet binnen als je een magnesiumtabletje slikt.
pi_34701378
Even ter informatie: vriendjelief van Pandorah is arts. Dus die zal zijn advies niet alleen hebben gebaseerd op de al dan niet aanwezige dropverslaving van Pandorah.
pi_34706107
Haha, dat klopt Liejannuh, studerend nog voor arts he .
Maar goed, hij vroeg ook hoe lang ik het had (meestal een dag) en had mijn dropverslaving in zijn hoofd en mijn humeur die opknapt na het eten van drop (ik ben niet zo'n chocolademens ). Ik dacht dat zoute dropjes altijd niet goed waren voor je bloeddruk. Maar ik weet ook niet of ie daar goed over nagedacht heeft omdat het maar 1 dag en tijdens mijn ongesteldsheidsperiode was. Ik denk gewoon dat ie mij drop adviseerde omdat ie zo dan een vrolijker vriendinnetje heeft Volgende keer zal ik es vragen over hoge bloeddruk en magnesium maar ik was zowiezo van plan om die keer naar de huisarts te gaan.
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:36:54 #288
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_34706176
sowieso schrijf je zo!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_34706280
Ik ben ook weer goed bezig de afgelopen dagen. NIET dus..
Gisteren heb ik op school een kaasbroodjes op. En 's avonds thuis kreeg ik honger heb ik snel nog 4 wentelteefjes gemaakt, uiterraadt niet met suiker maar zoetstof.
En die dag daarvoor, heb ik friet op, en een schuimtaartje.
Dus ik moet mezelf moed in spreken.
IK kan het heel goed, daar ben ik al achter, en ik weet dat het voor een keer niet erg is, maar dat denk ik te vaak. En ik denk vaak, ach komt wel weer goed.
Maar ik moet toch wat strenger worden voor mezelf.
Vandaag gewoon weer eens aan het dieet houden.
Dadelijk ontbijten met cornflakes en een mandarijn.
Dan om 12 uur 2 geroosterde boterhammen met jam.
tussen door fruit.
Vanavond heel veel sla, met krieltjes en een tartaartje.

En zo hoort dat. En geen extra dingen meer!
pi_34706971
Maeghan
Ja, drop verhoogt je bloeddruk door de werking van de stof glyzzhirizine (en ik kan dat best fout gespeld hebben ) op je bijnieren. Maar meestal treedt dat effect pas in na langdurig drop gebruik en niet na 1x drop gebruik. Ook zorgt drop voor verlies van zout en dus water via je nieren en dat kan weer hoofdpijn tot gevolg hebben...
Soms sta je trouwens verrast over hoeveel je afgevallen kan zijn terwijl je wel heel veel hebt gesnoept Ik zou me stiekem wel wegen. En 20x opdrukken? Je bedoelt gewoon opdrukken als een man?? Ik haal misschien de 1x Maar mijn borsten zijn heel snel bij de grond en dan weet ik niet of ik dan weer omhoog moet of...geen idee!

octopussy
Chocolade is een bekende veroorzaker van veel migraine aanvallen (alhoewel daar ook weer discussie over is of dat wel waar is, maar veel mensen zeggen een aanval te krijgen na het eten van chocolade)

Take_A_Picture
Ik vind het echt fantastisch dat je met je vader boodschappen bent gaan doen om gezonde dingen te halen! En fijn dat iedereen, inclusief je broer, het lekker vond Voor herhaling vatbaar dus en goed voor jouw lijn

Liejannuh
Ik ben ook bijna arts en heb het ook nog regelmatig mis hoor Schroom niet om mij te verbeteren, anders blijf ik dezelfde foute informatie maar doorgeven terwijl het niet klopt. Ik heb veel liever dat jullie gewoon zeggen dat iets je vreemd lijkt oid.

Pandorah
Vervelend van je hoofdpijn, maar drop helpt mee aan hoofdpijn. Maeghan heeft gelijk dat het niet zo slim is, alleen dan niet wat betreft de bloeddruk (dat klopt natuurlijk ook en dat weet je vriend ook), maar wat betreft de dehydratie die weer hoofdpijn in de hand werkt. Drop is overigens uitstekend spul voor heel veel andere kwaaltjes waaronder de bekende zoals keelpijn en hoesten, maar ook tegen het chronisch vermoeidheidssyndroom en fibromyalgie (heeft te maken met cortisol werking en drop), drop helpt bij hepatitis, het helpt bij eczeem (maar dan direct op het eczeem aangebracht), het helpt bij PMS en menopauzale klachten (phyto-oestrogene werking) en het helpt zelfs bij de bescherming tegen hartaandoeningen en sommige kankersoorten. Maar daar tegenover staan bijwerkingen die kunnen optreden zoals een bloeddruk verhoging en hoofdpijn Maar misschien word je er zoveel vrolijker van dat dat effect niet merkbaar is
Ik hoop dat je hoofdpijn weer over is trouwens, rot gevoel

Faat
Ik durf mensen er niet meer op te wijzen dat je sowieso met twee keer een s schrijft
Het lijkt wel of iedereen dat verkeerd spelt

ymme
Extraatjes zijn geen ramp, maar het moeten wel extraatjes blijven en geen maaltijden worden
pi_34707077
Hmmm, leuke dag tot nu toe.
Ik kom uit mijn bed, wil brood om mee te nemen smeren, schimmel op mijn brood Dus ik ronfdzoeken, maar nee, niets te eten in huis.
Nu ben ik dus op stage, heb honger en dat duurt dus nog tot het avondeten.... Drink wel een boel thee nu

Zit ik lekker op mijn stage achter mijn laptop, komt er iemand binnen, Die blijkt iets aan de lift te komen doen en de liftkast zit op mijn werkplek, nu zit er anderhalve meter verderop dus één of andere technicus te hameren, boren, schroeven en heel hard te bellen met zijn mobiel met mega-irritante beltoon. Niet zo bevorderlijk voor mijn toch al verschrikkelijke concentratie.
Maar ik ben nog wel vrolijk
pi_34707175
Je had helemaal geen beschuitjes, crackertjes, appels etc in huis?
Jee...je kan toch niet tot het avondeten niets eten op kopjes thee na? Je mag vast wel even naar een winkel/bakkertje etc toe. En hebben ze daar geen kantine met broodjes? Of is het zo'n school met alleen koeken, marsen en andere candybars
pi_34707341
Ik schreef sowieso ook in mijn verkoudheidsbui
Die migraine aanval was gelukkig ook na een dag over (zo'n nieuw PMS kwaaltje dus) en de drop hielp daar goed tegen... Zoveel drop eet ik gelukkig ook weer niet, alleen als ik dus die PMS kwaaltjes heb...
pi_34707347
wat isabeau zegt, je moet vast wel ergens wat te eten vandaan kunnen halen...

ik voel me bagger, niet normaal. Ik begin sinds ongeveer een week steeds meer last te krijgen van mijn rechterarm. Begon het in mijn schouder, nu kan ik ook al bijna niets meer met mijn elleboog en schrijven doet zeer aan mijn pols...
Ik weet dat ik rust zou moeten nemen met computeren, maar er moet nog een verslag en een werkbespreking af..

Ik weet het gewoon allemaal even niet meer..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 februari 2006 @ 10:10:45 #295
13151 crew  Rewimo
pi_34707863
Alles in de put, ik sluit me ook maar even aan... Weight Loss Surgery (deel 9)
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar donderdag 2 februari 2006 @ 10:16:38 #296
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_34707991
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef teigan het volgende:

ik voel me bagger, niet normaal. Ik begin sinds ongeveer een week steeds meer last te krijgen van mijn rechterarm. Begon het in mijn schouder, nu kan ik ook al bijna niets meer met mijn elleboog en schrijven doet zeer aan mijn pols...
Ik weet dat ik rust zou moeten nemen met computeren, maar er moet nog een verslag en een werkbespreking af..

Even niet meer reageren hier Teigan, alle kleine beetjes helpen
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:17:00 #297
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_34707998
Pfff hier ook 2 baaldagen gehad, ben door mijn rug gegaan en ben uit frustratie maar gaan eten maar goed niets aan te doen, vandaag gewoon weer lekker verder met gezond doen . Aanstaande zaterdag is jarig en nu moet ik dus hapjes en taart en lekkers en nog meer lekkers enz enz gaan regelen, hebben jullie nog ideeen om dit alles wat gezonder te maken Sorry voor het warrige verhaaltje, maar zit op me werk en chatten, forummen e.d. zijn zwaar verboden dus moest het ff snel doen.
pi_34708037
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 09:47 schreef teigan het volgende:

Vervelend. Heb je niet iemand die het kan typen voor je.
Als je nou in de buurt had gewoont, had ik dat dolgraag voor je willen doen.
Dan had je het op kunnen noemen, en dan die andere kunnen typen voor je.
Doe het wel rustig aan he...
pi_34708150
Ik heb net trouwens lekker cornflakes met melk op.
1 mandarijn en 1 kiwi...
Op naar de lunch
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:24:49 #300
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_34708189
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Even niet meer reageren hier Teigan, alle kleine beetjes helpen
Weet niet precies waar het over gaat omdat ik net kom binnenvallen, maar kijk alsjeblieft uit met wat je doet, ik ben nu net sinds een jaar weer aan het werk omdat ik verlammingsverschijnselen had in mijn arm, te lang doorgelopen met RSI, ben nu deels afgekeurd maar door afwisseling in mijn werk kan ik gelukkig 90 % van de dingen die ik voor heen deed ook weer doen. Veel succes in ieder geval
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:25:56 #301
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_34708221
Oeps sorry moest quote op teigan zijn
  donderdag 2 februari 2006 @ 10:36:13 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34708440
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 10:23 schreef ymme het volgende:
Ik heb net trouwens lekker cornflakes met melk op.
1 mandarijn en 1 kiwi...
Op naar de lunch
Ik zit hier op mijn werk met mijn meegebrachte bakje yoghurt en allbran (staat hier in mijn laatje) maar het is echt NIET te eten.
Manlief heeft heel fijn zo'n citroengeurgeval in de afwasmachine gehangen en daar smaakt dus nu mijn yoghurt naar. Echt heeeeel goor!
pi_34708456
Deze zit al op slot, BE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')