Hé! Da's best een interessante link. Netjes!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef SToRM81 het volgende:
En hier nog een linkje waar je verschillende technieken kunt zien die in SotC zijn gebruikt: http://www.dyingduck.com/sotc/making_of_sotc.html
Gijs....zo'n machtig spel wa?quote:
De ervaring is UBER,... en ik heb net die link gechecked !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
TOTAAAL verschillende games... heb erg genoten van GoW,.... maar SotC ben ik nu aan het spelen. Kan zijn omdat die nog vers is maar geniet wat meer van deze laatste zeg maar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:32 schreef jimjim1983 het volgende:
welke is leuker? SotC of God of War?
Zal wel stomme vraag zijn hoor, maar het spel is dus meer een adventure/action dan een RPG?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Hands on FFVII Dirge of C
http://ps2.ign.com/articles/683/683247p1.html
[afbeelding]
Filmpjes gezien... ziet er toch cooler uit dan ik dacht....
http://media.ps2.ign.com/media/693/693672/vids_1.html
Ja zeer zeker.... voornamelijk aktie / FPS,... action/RPG is het exacte genre geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zal wel stomme vraag zijn hoor, maar het spel is dus meer een adventure/action dan een RPG?
Ik ben er eerlijk gezegd dus niet zo van onder de indruk, omdat het dus ook aktie/FPS elementen bevat. Ik laat hem denk ik maar fijn in de schappen liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja zeer zeker.... voornamelijk aktie / FPS,... action/RPG is het exacte genre geloof ik.
Ja mij leek het ook niks maar deze eerste echte direct feed filmpjes hebben toch mijn interesse getrokken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd dus niet zo van onder de indruk, omdat het dus ook aktie/FPS elementen bevat. Ik laat hem denk ik maar fijn in de schappen liggen.
Dè reden dat Sony rustig alle tijd neemt en kàn nemen voor de PS3. Dat ding heeft totaal geen haast!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal hoeveel knallers die PS2 nog uitpoept man...
Komt ook een beetje door het spel zelf, maar door het de-interlacen, scalen en interpoleren van het beeldmateriaal wordt het ook niet bepaald mooier nee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Komt daardoor ook die verschrikkelijke aliassing bij GTA:SA? Of zit dat gewoon in het spel. Ik had op mijn vorige TV nergens last van...
Alleen heeft de PAL-versie geen progressive scan support.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef Xenwolfie het volgende:
Moet nodig eens God of War kopen om het eens te kijken hoe het wel kan met 480p.
Omdat ze'm geoptimaliseerd hebben voor PAL.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Huh, waarom slopen ze dat eruit, scheelt het 5 cent ofzo?
Nee duidelijk........... zullen ook wel een sterke launch voorbereidenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dè reden dat Sony rustig alle tijd neemt en kàn nemen voor de PS3. Dat ding heeft totaal geen haast!
20 euroquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef BobbyJames het volgende:
is God of War alleen maar raggen ..of zit er ook een vleugje RPG in?
ik zag 'm geloof ik bij B. Smit voor een mooi prijsje staan ..
Lees de link helemaal bovenaan deze topic maar eens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef Markster het volgende:
... daarbij heeft de ps2 nogal wat moeite met het verwerken van de textures volgens mij
Ligt dat gewoon aan de demo, of is de uiteindelijek versie ook zo?
Nee ik heb het zelf niet..... alleen bij hele drukke omgevingen !! Ik vind het een wereld spel. Je moet wennen aan de controls maar er is niks coolers dan op zoek gaan naar een colossi in draf door die prachtige wereld.... !!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef Markster het volgende:
sotc ziet er aardig uit, maar toch vind ik het grafisch niet top, daarbij heeft de ps2 nogal wat moeite met het verwerken van de textures volgens mij
Ligt dat gewoon aan de demo, of is de uiteindelijek versie ook zo?
Ik vind ze ook cool.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef H.Flick het volgende:
Wat is daar mis mee? Feest der herkenning!
Vind het er niet uitzienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Feest der herkenning!
eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het er niet uitzienen het spel lijkt me echt niks !
Maar ik zal wel de enige zijn..... graphics ook echt verschriiiikelijk
Ik heb er ook al 2 idd.. maar kreeg bij de 2e wel een demo disc erbijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef BMH het volgende:
Ik ontving net weer 2 network acces discs :S Nu heb ik er 3, terwijl ik maar 1 maal ben aangemeld.
Ik ben ook bang dat het spel niks gaat worden, maar de screenshots zien er gewoon goed uit! Als bezitter van alle 24 DVD boxen moet dit spel eigelijk gewoon in mijn collectie komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het er niet uitzienen het spel lijkt me echt niks !
Maar ik zal wel de enige zijn..... graphics ook echt verschriiiikelijk
Dat zie ik dus echt niet !!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
maar de screenshots zien er gewoon goed uit!
Het is geen Xbox360, maar het is toch gewoon mooi! Je ziet zo dat het Tony isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zie ik dus echt niet !!
[afbeelding]
Zoals ik al zei.... jij ziet het misschien niet maar ik wel..... PS2 heeft betere graphics gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is geen Xbox360, maar het is toch gewoon mooi! Je ziet zo dat het Tony is![]()
Natuurlijk heeft de PS2 betere graphics gezien, maar het is 24 dus het is voor mij in eerste instantie sowieso interessantquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.... jij ziet het misschien niet maar ik wel..... PS2 heeft betere graphics gezien
PROESTquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:11 schreef H.Flick het volgende:
Het ziet er even goed uit als Frame City Killer voor de Xbox360. Best knap voor een PS2 spel.
Nou, ik kan er niet genoeg over klagen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef chibibo het volgende:
GTA heeft ook bagger graphics, maar daar hoor ik niemand over klagen.
Klaag klaag.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef chibibo het volgende:
GTA heeft ook bagger graphics, maar daar hoor ik niemand over klagen.
ik ook net.......leuk spelletje,speelt lekker weg ...wel korte demoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Trouwens voor degene die Ico hebben
wisten jullie dat als jullie hem rond gespeeld hebben...en daarna op nieuw beginnen
Je nu wel Yorda kan verstaan.........en???
Er een 2 player mode vrij komt, De ene bestuurt dat jongetje....en de andere Yorda
( te selecteren bij opties)
En ik had het geheime zwaard muhahahahaha![]()
Overigens had ik hem de tweede x binnen 4.14 min rond![]()
![]()
![]()
En dan ging ik nog niet super snel![]()
Eindelijk na 4 uur zou ik te weten komen wat Yorda nu op het laatste zegt![]()
Anticlimax
Ik haal em dus in Februari bij de re-releaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als 'ie een Platinum-prijsje krijgt, dan haal ik 'm ook wel denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:57 schreef -Dries- het volgende:
Ik haal em dus in Februari bij de re-release
Dat moet je eerst leren. Maar dan kun je wel gelijk onder water ademen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Hoe ga ik onderwater met God of War????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Markster het volgende:
Maar volgens mij komt er niets nieuws bij?
nope......gewoon dezelfde disc.......wel ander front hoesje overigens en van plasticquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Markster het volgende:
ico wordt weer opnieuw uitgebracht, zag ikMaar volgens mij komt er niets nieuws bij?
Hebben jullie die demo via de post gekregen? (ik bedoel dan die actie)quote:
Godver, misschien ga ik straks wel weer een Tales of... game kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een laatste preview van Tales of Legendia op IGN voordat hun review komt:
http://ps2.ign.com/articles/682/682393p1.html
[afbeelding]
Er staan ook nieuwe screens en een aantal nieuwefilmpjes op hun site. Ik kan niet wachten, lijkt me écht een toffe game
Op zich wel slim, toendertijd was het spel erg goed ontvangen door reviewers maar is ie niet zo goed verkocht. SotC is nu wel populair en dat willen ze nu dus extra uitbuiten door deel1 nogeens uit te brengen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Markster het volgende:
ico wordt weer opnieuw uitgebracht, zag ikMaar volgens mij komt er niets nieuws bij?
Ik heb die ook jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nope......gewoon dezelfde disc.......wel ander front hoesje overigens en van plastic![]()
Degene die net zoals mij een Kartonnen hoesje hebben met deart cards
![]()
Zal ik eerst mijn ervaringen/review schrijven voordat je die game koopt? Ik zal een groot stuk over het battlesysteem schrijven dan. Met het oog op jullie hierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Godver, misschien ga ik straks wel weer een Tales of... game kopen
Graagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zal ik eerst mijn ervaringen/review schrijven voordat je die game koopt? Ik zal een groot stuk over het battlesysteem schrijven dan. Met het oog op jullie hier
oude versiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:32 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb nu ook de gewone PAL-versie. Maar je kan dan dadelijk dus niet zien of iemand de rerelease heeft of de gewone release.
Precies. Ik heb de ´nieuwe´ al in mijn kast staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
D_T, die 'nieuwe' is een US boxart van ICO. De nieuwe EU uitgave is dezelfde als vroeger.
Ongekend? Dat deden ze met FFX 4 jaar geleden al,... en beter !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:22 schreef CloudStrife het volgende:
Sorry hoor, maar als je zegt dat die lelijk is dan is er iets goed met je mis. Of je nu 24-fan bent of niet.
[afbeelding]
Dat is ongekend voor de PS2. Niet zo gek dat dit spel van de makers van Primal en Ghosthunter is.
Check de trailer van 24: The Game maar eens, daar komt FFX niet aan qua graphics.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ongekend? Dat deden ze met FFX 4 jaar geleden al,... en beter !
Die trailer ziet er echt waanzinnig uit!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:17 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Check de trailer van 24: The Game maar eens, daar komt FFX niet aan qua graphics.
Mondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt me een kutspel inderdaad. Maar ja, so is the series
Ik ben hem aan het downloaden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:36 schreef H.Flick het volgende:
Maar die trailer is toch geweldig!!!.
neeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Trouwens, getaway was ook best leuk. Alleen dat links rijden was wat minder.
Heb ik ook, press kit kreeg ik. Was wel een leuk spel maar zelf had ik hem niet gekocht voor 60 euro. Ik hou niet van vecht spellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:53 schreef Ik_ben_lief het volgende:
vanmiddag tekken 5 gehaald...
Precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef Darkzell het volgende:
Die demo zit bij de nieuwe OPM2.
Voor z'n prijs zou ik 'm zo halen en verder ben ik wel benieuwd naar deze nieuwste Tekken die toch wel goeie reviews krijgt. Tekken 3 en Tekken Tag heb ik ook (Tekken 4 heb ik overgeslagen), maar het is alleen dat ik laatst Soul Calibur 3 nog gehaald heb en ik vraag me af of ik Tekken 5 überhaupt nog ga spelen, nu ik Soul Calibur 3 heb.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:18 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik hou opzich ook nie echt van zulke spellen, maar voor 20,- leek ie me wel leuk, maar meer een spelletje om met andere mensen te spelen
Vind de serie geweldig..... echter net de trailer gezien........... spel lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:36 schreef jimjim1983 het volgende:
als je de serie leuk vindt misschien
Voor die prijs kun je hem ook zo halen, want hijs net platinum, of wist je dat al?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies.En m'n zus is daarop geabonneerd. Als ze weer eens in de buurt is dan neemt ze meestal die demo-discs voor me mee.
[..]
Voor z'n prijs zou ik 'm zo halen en verder ben ik wel benieuwd naar deze nieuwste Tekken die toch wel goeie reviews krijgt. Tekken 3 en Tekken Tag heb ik ook (Tekken 4 heb ik overgeslagen), maar het is alleen dat ik laatst Soul Calibur 3 nog gehaald heb en ik vraag me af of ik Tekken 5 überhaupt nog ga spelen, nu ik Soul Calibur 3 heb.
Daarom zeg ik ook... "Voor z'n prijs zou ik 'm zo halen".quote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Voor die prijs kun je hem ook zo halen, want hijs net platinum, of wist je dat al?
Net binnen en ook al uit dan? Of had je hem al eens gespeeld!quote:Op zondag 29 januari 2006 09:36 schreef Renzokuken het volgende:
Heb Timesplitters 3 net binnen gehad.. lekker goedkoop (play.com aktie) Leuk spelbeetje jammer dat de singleplayer zo kort was die was echt gaaf bv. met die lift in
![]()
Eigenlijk wel.. maar ze noemen het OPM2.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:21 schreef H.Flick het volgende:
Moet het dan neit OP2M zijn?
toch niet de disk die je bij je OPM kreeg he?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef P-Style het volgende:
Ik heb hier een demo disc liggen met demo's van Black, 24, Ico en Shadow of the Colossus. Zijn toch wel actuele games in de Fok! PS2-topics.
Die ga ik allemaal maar eens uitproberen.
Hoe slecht die game ook wordt, hij verkoopt toch wel. Dat is een beetje de keerzijde van de medaille met bekende licenses. Bulletpoep is ook over de miljoen gegaan in de VSquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zie ik dus echt niet !!
[afbeelding]
Correct.... kijk maar idd naar de FIFA reeks....quote:Op zondag 29 januari 2006 13:34 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hoe slecht die game ook wordt, hij verkoopt toch wel. Dat is een beetje de keerzijde van de medaille met bekende licenses. Bulletpoep is ook over de miljoen gegaan in de VS![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Mooi! Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef P-Style het volgende:24
Ik heb de serie nooit gekeken en ben dan ook geen fan, maar dit spel ziet er dus echt wèl verrekte goed uit! En het speelt ook nog best lekker. Hier ook 60Hz, progressive en 16:9 mogelijkheden aanwezig. Als je fan bent van de serie, dan denk ik niet dat dit snel een miskoop kan worden.
Hoe is de PAL conversie? Geen grote zwarte balken of slowdown?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef P-Style het volgende:Shadow of the Colossus
Tja... die moet ik gewoon kopen. Goed om te zien dat er in de PAL versie ook een 60Hz optie zit, evenals 16:9-mode. Er zit zelfs een progressive scan mode in. Maar het spel zèlf is natuurlijk fantastisch. Mooie... alles!
Op 60Hz dus geen zwarte balken en in principe gelijk aan de NTSC versies. Heb 'm eigenlijk niet eens op 50Hz geprobeerd! Het eerste wat ik doe als ik een game (of in dit geval demo) start is naar het optie menu gaan!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:32 schreef Opie het volgende:
Hoe is de PAL conversie? Geen grote zwarte balken of slowdown?
Demo's download ik meestalquote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Straks ook die demo-disk en dat baggerblad maar eens halen.![]()
Welk level ben je? Die andere 2 dhoulmagussen zijn veel zwakker dan de echte, die moet je eerst proberen uit te schakelen. Guv en Yangus moeten gewoon aanvallen, Jessica is voor de Oomph en die andere gast (godver, naam vergetenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef Chocobo het volgende:
Zooooooooooo mijn kont is weer goed geschopt... Dhoulmagus is ineens sterker dan de normale eindbazen.... heb het idee dat ik moet levellen................ ze zijn met zijn 3-en !!
27 of 28 dacht ik. De rest 26. Ben Oomph vergeten..... beetje levellen en vanavond maar weer eens proberenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Welk level ben je? Die andere 2 dhoulmagussen zijn veel zwakker dan de echte, die moet je eerst proberen uit te schakelen. Guv en Yangus moeten gewoon aanvallen, Jessica is voor de Oomph en die andere gast (godver, naam vergeten) moet eigenlijk alleen maar healen en kabuffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het schieten ziet er vreemd uit maar de rest is erg sfeervol gedaan zover ik het zie, ben benieuwt ik verwachte er niks van maar die trailer trekt wel mijn intressequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:26 schreef H.Flick het volgende:
IGN.
http://media.ps2.ign.com/media/738/738161/vids_2.html
ja...blad is poep...maar voor 6,95 heb je wel een demo van 24, ICO, Fahrenheit, Black en SotC.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:41 schreef H.Flick het volgende:
Is dat OPM2 gewoon een Nederlands blad dat je bij iedere boekhandel kunt kopen? Ik ben niet zo into de bladen.
Had ik ook gelezen !quote:Op maandag 30 januari 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
24....mwaaaaaaaaaaa...sfeertje zit wel in het spel, maar ik vind de bediening vreselijk.![]()
Socom. Punt.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef Slappy het volgende:
Maar waar is het druk online(veel server/Players)
Dus welke kan ik dan het best nemen?
Welk deel?quote:
socom is idd ook echt het enige wat online gespeelt wordquote:
Nou, ja... Socom is verreweg het populairste online spel op de PS2, maar ikzelf vind er geen ruk aan!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:59 schreef Slappy het volgende:
Welk deel?
Zonnet even een filmpje van Socom 3 gezien![]()
32 Man online +voertuigen.
Ook zonder de demo te hebben gespeeld kun je je geen buil vallen aan Fahrenheit.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:30 schreef Darkzell het volgende:
Is de demo van Fahrenheit die op de OPM2-demo staat nu wel fatsoenlijk speelbaar want de vorige OPM2-demo was wel zo ongelooflijk kort dat je net 3 stappen kon zetten en toen was de tijd op. Als je dan toch een demo met een timer hebt zorg dan iig dat alle filmpjes zijn te skippen.
Velen hier zijn het met je eens!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Markster het volgende:
okay, god of war is idd fantastisch
Wat een aktie, sfeer en geluidgow
Als je nog maar een paar uur hebt gespeeld dan betekent dat dat je nog maar in de eerste paar levels bent.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef peristilius het volgende:
Ik moest gewoon overnieuw beginnen met GoW, omdat dat ding opeens op easy stond toen ik een paar keer dood was gegaan.
Kut functie.
Gelukkig had ik pas iets meer dan een uur gespeeld.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef peristilius het volgende:
ik een paar keer dood was gegaan
Beginnen op Spartanquote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Als je nog maar een paar uur hebt gespeeld dan betekent dat dat je nog maar in de eerste paar levels bent.
[..]
Dood gaan in de eerste paar levels
![]()
n00b![]()
Zegt me niksquote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Beginnen op Spartan
Duss..
Ik ging dood tegen Medusa, draaide aan het verkeerde knuppeltje, vond het al vaag dat er niets gebeurde.
Sowieso is het die 20 euro waard. Het spel schijnt niet heel lang te zijn, maar het opnieuw spelen op Spartan (hard) of de unlockable God (extra hard) mode schijnt ook leuk te zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Zegt me niks![]()
Om maar weer ontopic te gaan is GoW het geld waard? Hoe zit het met de replay?
Heel veel mensen hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:41 schreef Renzokuken het volgende:
Nah heeft iemand hem al uitgespeeld?
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef H.Flick het volgende:
SotC kun je binnen 4 uurtjes uitspelen als je een beetje rushed, denk ik.
Kingdom Hearts 2 komt volgens mij helaas nog niet uit in februari, Amerikaanse/Europese release is nog niet bekend, maar ik denk dat hij ergens rond maart/april pas in Amerika uitkomt.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef Renzokuken het volgende:
Srry![]()
Wist niet dat ie ook kort was...
Maar ik hoef GoW ook niet zo erg mede dankzij het feit dat ik dmc al heb das wel genoeg hack& slash voor een tijdje.
Mmmmh nog maar even dneken over dat kopen dan... eerst maar Kingdom hearts 2 dan die komt toch ook in februari uit?
Die 4 uurtjes zijn ook wel erg overdreven. Het is typisch een game die je elke dag eventjes moet spelen. Geweldige ervaring, ook iedere euro waard, maar ik zou er wel iets anders naast gamen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:02 schreef Renzokuken het volgende:
Wel als je weinig geld hebthad geld opzij gelegd voor sotc maar als deze zo kort is weet ik het allemaal nog niet.
In de weinige uren die je nodig hebt om het spel uit te spelen, geniet je wel van een van de mooiste game-ervaringen aller tijden.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef peristilius het volgende:
Je weet dat SotC het korte spel der korte spellen is?
Dat hoop ik, anders ga ik flink balen dat is het geld eraan uit heb gegeven.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
In de weinige uren die je nodig hebt om het spel uit te spelen, geniet je wel van een van de mooiste game-ervaringen aller tijden.
ICO heb ik ook toen voor ¤17 euro gekocht en van SotC verwacht ik eigenlijk niet dat ie ICO achterna zal gaan. Helemaal niet qua absurde Ebay-prijzen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop wel voor je dat ze hem ook gaan afprijzen en dat het geen ICO'tje gaat worden.
Hij staat nu op 30 maart geloof ik en nee,.... geen bevestiging van Square nog geloof ik !!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kingdom Hearts 2 komt volgens mij helaas nog niet uit in februari, Amerikaanse/Europese release is nog niet bekend, maar ik denk dat hij ergens rond maart/april pas in Amerika uitkomt.
+4 uur is eeecht extreem. Neem lekker mijn tijd en doe gemiddeld 1 uur per Colossus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dat zeuren om een paar euro.SotC was me ¤ 100 waard geweest
![]()
Ik zit op 5u en 9 Colossi ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
+4 uur is eeecht extreem. Neem lekker mijn tijd en doe gemiddeld 1 uur per Colossus.
Ohquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit op 5u en 9 Colossi ofzoMaar ik las nu ergens dat je fruit kunt eten om meer health te krijgen, dus dat ga ik nu eerst zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en dan nog wat..... soms kan je echt goooed fout lopen.... moest naar een Colossus ergens in het zuiden.... kwam bij een tempel uit waar ik echt een uur bezig ben geweest... klimmen en klouteren... blijkt de Colossi veeeel verder zuidelijk te liggen.....A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik had hem uiteindelijk op net geen 8 uur uitgespeeld. Maar daar kwam wel wat extra bij door laden en saven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
+4 uur is eeecht extreem. Neem lekker mijn tijd en doe gemiddeld 1 uur per Colossus.
ziet er echt weer zo ouderwets uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:28 schreef Chocobo het volgende:
Kijk dit bedoel ik........ snelle gameplay... Weg oude kut controls.... ze spraken de waarheid... Lara heeft eindelijk herziende gameplay en de oude sfeer terug. Lara ziet er cooool uitDe oude makers..... mijn respect
Ik heb er zin in
[afbeelding]
Check vanaf movie: In the beginning (PS2 demo) (01/30/2006)
http://media.ps2.ign.com/media/571/571840/vids_2.html
Ja toen moest ik ook wel lachen ja.... plots boem doodquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ziet er echt weer zo ouderwets uit
gameplay lijkt ook weer hetzelfde als vroeger, dat zie je ook in het begin en aan het einde als ze fout springt
quote:Special packaging:
To celebrate the artistic style and delicacy of Shadow of the Colossus, the PAL version of the game is to be released in special cardboard packaging containing four unique postcards depicting magical moments from the game.
Exclusive Content:
Filmed in Japan, the PAL release comes with exclusive to camera interviews with artistic partners and creative directors Ueda and Kaido-san. Three and a half years in production, the interviews offer fans the chance to understand the heritage of Shadow of the Colossus and to see how this massive production was brought together. In addition the disc comes packed with a full image gallery including unseen concept sketches, in game stills and the original game trailer to cult-classic ICO*.
Hoezo "nu pas"?!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:18 schreef BMH het volgende:
SCEE probeert nu pas mensen over te halen om de PAL versie van SotC te kopen:
Ik ben enthousiast Gijsquote:
Ja ik doe met je mee.... zag haar controls.... was direct blij... hoorde ook mooie muziek...quote:
Jij krijgt sowieso die hype-award eind van het jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik doe met je mee.... zag haar controls.... was direct blij... hoorde ook mooie muziek...
Ben aan het minderen.... vind andere meer hypen... ik doe het bij een select groepje gamesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso die hype-award eind van het jaar.
Bij gebrek aan beter moet je wel Gijs...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef Chocobo het volgende:
Als je ziet hoe ze in het 360 topic kunnen geilen op oude arcade games
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter moet je wel Gijs...
Tuurlijk, wij connecten met elkaar.quote:
Mooie sfeer & graphics...en dat op de PS2quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik doe met je mee.... zag haar controls.... was direct blij... hoorde ook mooie muziek...
Intro tutorial Gijsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooie sfeer & graphics...en dat op de PS2
Alleen dat continu lullen tegen die vent?![]()
get a roomquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk, wij connecten met elkaar.
Toch hoort die tutorial in het huis.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Intro tutorial GijsLogisch toch !
Hoort, hoort,.... jullie met dat stink huis... dat was 2 dit is weer wat andersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Toch hoort die tutorial in het huis.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Tutorial in het huis is de Cid en de Chocobo van Tomb Raider.
WTF?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Tutorial in het huis is de Cid en de Chocobo van Tomb Raider.
JUIST! Wij connecten met elkaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef Laniboekje het volgende:
Snappen jullie dat nou niet? Cid + Chocobo's zijn niet weg te denken bij FF, zoals het huis niet weg te denken is bij Tomb Raider.
En een goede fundering.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef Chocobo het volgende:
Met een flinke deur !!
Zeg, verzin eens je eigen pick up lines!quote:
Ja dat snap ik wel, maar dat schrijft hij niet echt....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef Laniboekje het volgende:
Snappen jullie dat nou niet? Cid + Chocobo's zijn niet weg te denken bij FF, zoals het huis niet weg te denken is bij Tomb Raider.
Ik bedoel het wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar dat schrijft hij niet echt....
Hoe dan ook,... we hebben het over een tutorial van dik 6 jaar geleden
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Zie je dat Roy, ik krijg wel respons op mijn pick-up lines
Net op haar fotoboek geklikt, ze is wel cute.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Zie je dat Roy, ik krijg wel respons op mijn pick-up lines
In die 6 jaar heeft ze vast wel een nieuwe vleugel laten bouwen met allerlei stoere geheime kamers.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb dat huis ook wel een beetje gezien eerlijk gezegd.![]()
Ja....met zombies en wazige puzzelsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef H.Flick het volgende:
In die 6 jaar heeft ze vast wel een nieuwe vleugel laten bouwen met allerlei stoere geheime kamers.
whahahaha... hier moest ik hard om lachen.... zombies en puzzles in je huisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja....met zombies en wazige puzzels
Ja, ze is wel een beetje gek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef H.Flick het volgende:
Zo is Lara nou eenmaal.
Welk stuk is dat precies? Want je komt er vaker tegen zeg maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef Markster het volgende:
Zozo, lara ziet er lekkerder uit dan ooit
Ik zit vast met GoW, bij the oracle
Volgens mij dat spring stuk met die pilaren.... daar zat ik even te kutten zeg maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welk stuk is dat precies? Want je komt er vaker tegen zeg maar
Ow ja, daar heb ik ook een eeuwigheid lopen schuiven en misspringen voordat ik doorhad wat wel de bedoeling was.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef Markster het volgende:
Zozo, lara ziet er lekkerder uit dan ooit
Ik zit vast met GoW, bij the oracle
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Man, ik weet zo niet hoe het heet...Niet te veel nadenken en gewoon doorspelen. Ik heb eigenlijk nergens vastgezeten in het spel. Alles wat je kàn doen, doe je automatisch in de goede volgorde (wat dat betreft is het een behoorlijk lineair spelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) Dan komt alles goed, met dat licht en die muren enz.
![]()
Slechtste advies ooitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet te veel nadenken en gewoon doorspelen. Ik heb eigenlijk nergens vastgezeten in het spel. Alles wat je kàn doen, doe je automatisch in de goede volgorde (wat dat betreft is het een behoorlijk lineair
De eerste keer,dat ze aan een touw hangt. Ik heb die 2 standbeelden boven op elkaar gezet (moet dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welk stuk is dat precies? Want je komt er vaker tegen zeg maar
Dat is waar,.... je hebt gelijk ! Echt moeilijk is die niet en als je genoeg probeert kom je er wel. Het is alleen iets wat je niet wilt lezen als je vast zitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Durf me maar eens ongelijk te geven.
Klopt!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:02 schreef Chocobo het volgende:
Het is alleen iets wat je niet wilt lezen als je vast zit
*ps2 aanslingert*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:58 schreef Ik_ben_lief het volgende:
zal niet te veel zeggen, maar er staat ook nog ergens een kistje met dat rode spul... als je daar nou een naartoe gaat, komt de rest vanzelf denk ik
Het is dan ook lang geleden dat ik jou in de PS2 topics heb gezien!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:37 schreef Markster het volgende:
Lang geleden dat ik een spel heb gekocht die ik zo graag verder wil spelen
Dat is waarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is dan ook lang geleden dat ik jou in de PS2 topics heb gezien!
Dat is toch deel van het Gammo / IG samenwerkingsverband?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:57 schreef Smots het volgende:
Reviews in Veronica magazine? Ach, het kan altijd slechter. Die gast in de Telegraaf is echt het allermufst. Ik ben vergeten wie er achter het pseudoniem "Alex Roos" schuilgaat, maar ik vind het echt een waardeloze broddelaar.
Veronica wel, want daar wordt Gammo immers uitgezonden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is toch deel van het Gammo / IG samenwerkingsverband?
Hmja, zoiets had ik ook ergens opgevangen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:07 schreef Darkzell het volgende:
Aangezien er in Gammo ook gesporken werd over de Veronica videogame awards zal het wel met elkaar te maken hebben![]()
Je moét ook wel... als MGS-fan.quote:
Klopt, maar ik kan snake eater voor 15 euro krijgen bij een vriend en dan haal ik subsistence ook gewoon.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Over MGS gesproken... volgens mij duurt het niet eens zo héél lang meer voordat Subsistence er is.
20 euro nieuw bij bartje smitquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan snake eater voor 15 euro krijgen bij een vriend en dan haal ik subsistence ook gewoon.
Ik krijg pijn in me ogen van het turen door het zandquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die woestijn, met die sirenes? Die is apart ja, maar niet moeilijk (of ik had gewoon veel geluk)
Substance is van deel 2. subsistance van deel 3.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
subsistence? is dat een andere MGS dan substance? of is het een typo die 2x gemaakt wordt?
quote:
Waarom wacht je niet even op Subsistence en haal je nu MGS2 nog?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan snake eater voor 15 euro krijgen bij een vriend en dan haal ik subsistence ook gewoon.
Ja, niet elk spel kan nu eenmaal 50ct in de hoofdrol hebben.quote:
Omdat ik niet meer kan wachten om 3 te gaan spelen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet even op Subsistence en haal je nu MGS2 nog?
Final Fantasy vind ik niet zo tof. Maar KH lijkt me wel erg leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kan je ook gelijk Final Fantasy en Kingdom Hearts gaan spelen.
Ik principe start hij in de juiste volgordequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:06 schreef H.Flick het volgende:
Speel ze nou maar in de juiste volgorde, dan kan je ook geen dingen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |