Dat is toch deel van het Gammo / IG samenwerkingsverband?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:57 schreef Smots het volgende:
Reviews in Veronica magazine? Ach, het kan altijd slechter. Die gast in de Telegraaf is echt het allermufst. Ik ben vergeten wie er achter het pseudoniem "Alex Roos" schuilgaat, maar ik vind het echt een waardeloze broddelaar.
Veronica wel, want daar wordt Gammo immers uitgezonden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is toch deel van het Gammo / IG samenwerkingsverband?
Hmja, zoiets had ik ook ergens opgevangen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:07 schreef Darkzell het volgende:
Aangezien er in Gammo ook gesporken werd over de Veronica videogame awards zal het wel met elkaar te maken hebben![]()
Je moét ook wel... als MGS-fan.quote:
Klopt, maar ik kan snake eater voor 15 euro krijgen bij een vriend en dan haal ik subsistence ook gewoon.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Over MGS gesproken... volgens mij duurt het niet eens zo héél lang meer voordat Subsistence er is.
20 euro nieuw bij bartje smitquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan snake eater voor 15 euro krijgen bij een vriend en dan haal ik subsistence ook gewoon.
Ik krijg pijn in me ogen van het turen door het zandquote:Op woensdag 1 februari 2006 02:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die woestijn, met die sirenes? Die is apart ja, maar niet moeilijk (of ik had gewoon veel geluk)
Substance is van deel 2. subsistance van deel 3.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
subsistence? is dat een andere MGS dan substance? of is het een typo die 2x gemaakt wordt?
quote:
Waarom wacht je niet even op Subsistence en haal je nu MGS2 nog?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan snake eater voor 15 euro krijgen bij een vriend en dan haal ik subsistence ook gewoon.
Ja, niet elk spel kan nu eenmaal 50ct in de hoofdrol hebben.quote:
Omdat ik niet meer kan wachten om 3 te gaan spelen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet even op Subsistence en haal je nu MGS2 nog?
Final Fantasy vind ik niet zo tof. Maar KH lijkt me wel erg leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kan je ook gelijk Final Fantasy en Kingdom Hearts gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |