ja...blad is poep...maar voor 6,95 heb je wel een demo van 24, ICO, Fahrenheit, Black en SotC.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:41 schreef H.Flick het volgende:
Is dat OPM2 gewoon een Nederlands blad dat je bij iedere boekhandel kunt kopen? Ik ben niet zo into de bladen.
Had ik ook gelezen !quote:Op maandag 30 januari 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
24....mwaaaaaaaaaaa...sfeertje zit wel in het spel, maar ik vind de bediening vreselijk.![]()
Socom. Punt.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:49 schreef Slappy het volgende:
Maar waar is het druk online(veel server/Players)
Dus welke kan ik dan het best nemen?
Welk deel?quote:
socom is idd ook echt het enige wat online gespeelt wordquote:
Nou, ja... Socom is verreweg het populairste online spel op de PS2, maar ikzelf vind er geen ruk aan!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:59 schreef Slappy het volgende:
Welk deel?
Zonnet even een filmpje van Socom 3 gezien![]()
32 Man online +voertuigen.
Ook zonder de demo te hebben gespeeld kun je je geen buil vallen aan Fahrenheit.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:30 schreef Darkzell het volgende:
Is de demo van Fahrenheit die op de OPM2-demo staat nu wel fatsoenlijk speelbaar want de vorige OPM2-demo was wel zo ongelooflijk kort dat je net 3 stappen kon zetten en toen was de tijd op. Als je dan toch een demo met een timer hebt zorg dan iig dat alle filmpjes zijn te skippen.
Velen hier zijn het met je eens!quote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef Markster het volgende:
okay, god of war is idd fantastisch
Wat een aktie, sfeer en geluidgow
Als je nog maar een paar uur hebt gespeeld dan betekent dat dat je nog maar in de eerste paar levels bent.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef peristilius het volgende:
Ik moest gewoon overnieuw beginnen met GoW, omdat dat ding opeens op easy stond toen ik een paar keer dood was gegaan.
Kut functie.
Gelukkig had ik pas iets meer dan een uur gespeeld.
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:21 schreef peristilius het volgende:
ik een paar keer dood was gegaan
Beginnen op Spartanquote:Op maandag 30 januari 2006 20:28 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Als je nog maar een paar uur hebt gespeeld dan betekent dat dat je nog maar in de eerste paar levels bent.
[..]
Dood gaan in de eerste paar levels
![]()
n00b![]()
Zegt me niksquote:Op maandag 30 januari 2006 20:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Beginnen op Spartan
Duss..
Ik ging dood tegen Medusa, draaide aan het verkeerde knuppeltje, vond het al vaag dat er niets gebeurde.
Sowieso is het die 20 euro waard. Het spel schijnt niet heel lang te zijn, maar het opnieuw spelen op Spartan (hard) of de unlockable God (extra hard) mode schijnt ook leuk te zijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Zegt me niks![]()
Om maar weer ontopic te gaan is GoW het geld waard? Hoe zit het met de replay?
Heel veel mensen hier.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:41 schreef Renzokuken het volgende:
Nah heeft iemand hem al uitgespeeld?
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef H.Flick het volgende:
SotC kun je binnen 4 uurtjes uitspelen als je een beetje rushed, denk ik.
Kingdom Hearts 2 komt volgens mij helaas nog niet uit in februari, Amerikaanse/Europese release is nog niet bekend, maar ik denk dat hij ergens rond maart/april pas in Amerika uitkomt.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef Renzokuken het volgende:
Srry![]()
Wist niet dat ie ook kort was...
Maar ik hoef GoW ook niet zo erg mede dankzij het feit dat ik dmc al heb das wel genoeg hack& slash voor een tijdje.
Mmmmh nog maar even dneken over dat kopen dan... eerst maar Kingdom hearts 2 dan die komt toch ook in februari uit?
Die 4 uurtjes zijn ook wel erg overdreven. Het is typisch een game die je elke dag eventjes moet spelen. Geweldige ervaring, ook iedere euro waard, maar ik zou er wel iets anders naast gamen.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:02 schreef Renzokuken het volgende:
Wel als je weinig geld hebthad geld opzij gelegd voor sotc maar als deze zo kort is weet ik het allemaal nog niet.
In de weinige uren die je nodig hebt om het spel uit te spelen, geniet je wel van een van de mooiste game-ervaringen aller tijden.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:52 schreef peristilius het volgende:
Je weet dat SotC het korte spel der korte spellen is?
Dat hoop ik, anders ga ik flink balen dat is het geld eraan uit heb gegeven.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
In de weinige uren die je nodig hebt om het spel uit te spelen, geniet je wel van een van de mooiste game-ervaringen aller tijden.
ICO heb ik ook toen voor ¤17 euro gekocht en van SotC verwacht ik eigenlijk niet dat ie ICO achterna zal gaan. Helemaal niet qua absurde Ebay-prijzen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop wel voor je dat ze hem ook gaan afprijzen en dat het geen ICO'tje gaat worden.
Hij staat nu op 30 maart geloof ik en nee,.... geen bevestiging van Square nog geloof ik !!quote:Op maandag 30 januari 2006 21:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kingdom Hearts 2 komt volgens mij helaas nog niet uit in februari, Amerikaanse/Europese release is nog niet bekend, maar ik denk dat hij ergens rond maart/april pas in Amerika uitkomt.
+4 uur is eeecht extreem. Neem lekker mijn tijd en doe gemiddeld 1 uur per Colossus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
Dat zeuren om een paar euro.SotC was me ¤ 100 waard geweest
![]()
Ik zit op 5u en 9 Colossi ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
+4 uur is eeecht extreem. Neem lekker mijn tijd en doe gemiddeld 1 uur per Colossus.
Ohquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit op 5u en 9 Colossi ofzoMaar ik las nu ergens dat je fruit kunt eten om meer health te krijgen, dus dat ga ik nu eerst zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en dan nog wat..... soms kan je echt goooed fout lopen.... moest naar een Colossus ergens in het zuiden.... kwam bij een tempel uit waar ik echt een uur bezig ben geweest... klimmen en klouteren... blijkt de Colossi veeeel verder zuidelijk te liggen.....A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |