Mondquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lijkt me een kutspel inderdaad. Maar ja, so is the series
Ik ben hem aan het downloaden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:36 schreef H.Flick het volgende:
Maar die trailer is toch geweldig!!!.
neeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Trouwens, getaway was ook best leuk. Alleen dat links rijden was wat minder.
Heb ik ook, press kit kreeg ik. Was wel een leuk spel maar zelf had ik hem niet gekocht voor 60 euro. Ik hou niet van vecht spellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:53 schreef Ik_ben_lief het volgende:
vanmiddag tekken 5 gehaald...
Precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:41 schreef Darkzell het volgende:
Die demo zit bij de nieuwe OPM2.
Voor z'n prijs zou ik 'm zo halen en verder ben ik wel benieuwd naar deze nieuwste Tekken die toch wel goeie reviews krijgt. Tekken 3 en Tekken Tag heb ik ook (Tekken 4 heb ik overgeslagen), maar het is alleen dat ik laatst Soul Calibur 3 nog gehaald heb en ik vraag me af of ik Tekken 5 überhaupt nog ga spelen, nu ik Soul Calibur 3 heb.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:18 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Ik hou opzich ook nie echt van zulke spellen, maar voor 20,- leek ie me wel leuk, maar meer een spelletje om met andere mensen te spelen
Vind de serie geweldig..... echter net de trailer gezien........... spel lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:36 schreef jimjim1983 het volgende:
als je de serie leuk vindt misschien
Voor die prijs kun je hem ook zo halen, want hijs net platinum, of wist je dat al?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Precies.En m'n zus is daarop geabonneerd. Als ze weer eens in de buurt is dan neemt ze meestal die demo-discs voor me mee.
[..]
Voor z'n prijs zou ik 'm zo halen en verder ben ik wel benieuwd naar deze nieuwste Tekken die toch wel goeie reviews krijgt. Tekken 3 en Tekken Tag heb ik ook (Tekken 4 heb ik overgeslagen), maar het is alleen dat ik laatst Soul Calibur 3 nog gehaald heb en ik vraag me af of ik Tekken 5 überhaupt nog ga spelen, nu ik Soul Calibur 3 heb.
Daarom zeg ik ook... "Voor z'n prijs zou ik 'm zo halen".quote:Op zondag 29 januari 2006 02:02 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Voor die prijs kun je hem ook zo halen, want hijs net platinum, of wist je dat al?
Net binnen en ook al uit dan? Of had je hem al eens gespeeld!quote:Op zondag 29 januari 2006 09:36 schreef Renzokuken het volgende:
Heb Timesplitters 3 net binnen gehad.. lekker goedkoop (play.com aktie) Leuk spelbeetje jammer dat de singleplayer zo kort was die was echt gaaf bv. met die lift in
![]()
Eigenlijk wel.. maar ze noemen het OPM2.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:21 schreef H.Flick het volgende:
Moet het dan neit OP2M zijn?
toch niet de disk die je bij je OPM kreeg he?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef P-Style het volgende:
Ik heb hier een demo disc liggen met demo's van Black, 24, Ico en Shadow of the Colossus. Zijn toch wel actuele games in de Fok! PS2-topics.
Die ga ik allemaal maar eens uitproberen.
Hoe slecht die game ook wordt, hij verkoopt toch wel. Dat is een beetje de keerzijde van de medaille met bekende licenses. Bulletpoep is ook over de miljoen gegaan in de VSquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zie ik dus echt niet !!
[afbeelding]
Correct.... kijk maar idd naar de FIFA reeks....quote:Op zondag 29 januari 2006 13:34 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hoe slecht die game ook wordt, hij verkoopt toch wel. Dat is een beetje de keerzijde van de medaille met bekende licenses. Bulletpoep is ook over de miljoen gegaan in de VS![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Mooi! Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef P-Style het volgende:24
Ik heb de serie nooit gekeken en ben dan ook geen fan, maar dit spel ziet er dus echt wèl verrekte goed uit! En het speelt ook nog best lekker. Hier ook 60Hz, progressive en 16:9 mogelijkheden aanwezig. Als je fan bent van de serie, dan denk ik niet dat dit snel een miskoop kan worden.
Hoe is de PAL conversie? Geen grote zwarte balken of slowdown?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef P-Style het volgende:Shadow of the Colossus
Tja... die moet ik gewoon kopen. Goed om te zien dat er in de PAL versie ook een 60Hz optie zit, evenals 16:9-mode. Er zit zelfs een progressive scan mode in. Maar het spel zèlf is natuurlijk fantastisch. Mooie... alles!
Op 60Hz dus geen zwarte balken en in principe gelijk aan de NTSC versies. Heb 'm eigenlijk niet eens op 50Hz geprobeerd! Het eerste wat ik doe als ik een game (of in dit geval demo) start is naar het optie menu gaan!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:32 schreef Opie het volgende:
Hoe is de PAL conversie? Geen grote zwarte balken of slowdown?
Demo's download ik meestalquote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Straks ook die demo-disk en dat baggerblad maar eens halen.![]()
Welk level ben je? Die andere 2 dhoulmagussen zijn veel zwakker dan de echte, die moet je eerst proberen uit te schakelen. Guv en Yangus moeten gewoon aanvallen, Jessica is voor de Oomph en die andere gast (godver, naam vergetenquote:Op maandag 30 januari 2006 00:42 schreef Chocobo het volgende:
Zooooooooooo mijn kont is weer goed geschopt... Dhoulmagus is ineens sterker dan de normale eindbazen.... heb het idee dat ik moet levellen................ ze zijn met zijn 3-en !!
27 of 28 dacht ik. De rest 26. Ben Oomph vergeten..... beetje levellen en vanavond maar weer eens proberenquote:Op maandag 30 januari 2006 12:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Welk level ben je? Die andere 2 dhoulmagussen zijn veel zwakker dan de echte, die moet je eerst proberen uit te schakelen. Guv en Yangus moeten gewoon aanvallen, Jessica is voor de Oomph en die andere gast (godver, naam vergeten) moet eigenlijk alleen maar healen en kabuffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het schieten ziet er vreemd uit maar de rest is erg sfeervol gedaan zover ik het zie, ben benieuwt ik verwachte er niks van maar die trailer trekt wel mijn intressequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:26 schreef H.Flick het volgende:
IGN.
http://media.ps2.ign.com/media/738/738161/vids_2.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |