quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Tutorial in het huis is de Cid en de Chocobo van Tomb Raider.
WTF?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Tutorial in het huis is de Cid en de Chocobo van Tomb Raider.
JUIST! Wij connecten met elkaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef Laniboekje het volgende:
Snappen jullie dat nou niet? Cid + Chocobo's zijn niet weg te denken bij FF, zoals het huis niet weg te denken is bij Tomb Raider.
En een goede fundering.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef Chocobo het volgende:
Met een flinke deur !!
Zeg, verzin eens je eigen pick up lines!quote:
Ja dat snap ik wel, maar dat schrijft hij niet echt....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef Laniboekje het volgende:
Snappen jullie dat nou niet? Cid + Chocobo's zijn niet weg te denken bij FF, zoals het huis niet weg te denken is bij Tomb Raider.
Ik bedoel het wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar dat schrijft hij niet echt....
Hoe dan ook,... we hebben het over een tutorial van dik 6 jaar geleden
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Zie je dat Roy, ik krijg wel respons op mijn pick-up lines
Net op haar fotoboek geklikt, ze is wel cute.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Zie je dat Roy, ik krijg wel respons op mijn pick-up lines
In die 6 jaar heeft ze vast wel een nieuwe vleugel laten bouwen met allerlei stoere geheime kamers.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb dat huis ook wel een beetje gezien eerlijk gezegd.![]()
Ja....met zombies en wazige puzzelsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef H.Flick het volgende:
In die 6 jaar heeft ze vast wel een nieuwe vleugel laten bouwen met allerlei stoere geheime kamers.
whahahaha... hier moest ik hard om lachen.... zombies en puzzles in je huisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja....met zombies en wazige puzzels
Ja, ze is wel een beetje gek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef H.Flick het volgende:
Zo is Lara nou eenmaal.
Welk stuk is dat precies? Want je komt er vaker tegen zeg maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef Markster het volgende:
Zozo, lara ziet er lekkerder uit dan ooit
Ik zit vast met GoW, bij the oracle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |