Ik had hem uiteindelijk op net geen 8 uur uitgespeeld. Maar daar kwam wel wat extra bij door laden en saven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
+4 uur is eeecht extreem. Neem lekker mijn tijd en doe gemiddeld 1 uur per Colossus.
ziet er echt weer zo ouderwets uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:28 schreef Chocobo het volgende:
Kijk dit bedoel ik........ snelle gameplay... Weg oude kut controls.... ze spraken de waarheid... Lara heeft eindelijk herziende gameplay en de oude sfeer terug. Lara ziet er cooool uitDe oude makers..... mijn respect
Ik heb er zin in
[afbeelding]
Check vanaf movie: In the beginning (PS2 demo) (01/30/2006)
http://media.ps2.ign.com/media/571/571840/vids_2.html
Ja toen moest ik ook wel lachen ja.... plots boem doodquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ziet er echt weer zo ouderwets uit
gameplay lijkt ook weer hetzelfde als vroeger, dat zie je ook in het begin en aan het einde als ze fout springt
quote:Special packaging:
To celebrate the artistic style and delicacy of Shadow of the Colossus, the PAL version of the game is to be released in special cardboard packaging containing four unique postcards depicting magical moments from the game.
Exclusive Content:
Filmed in Japan, the PAL release comes with exclusive to camera interviews with artistic partners and creative directors Ueda and Kaido-san. Three and a half years in production, the interviews offer fans the chance to understand the heritage of Shadow of the Colossus and to see how this massive production was brought together. In addition the disc comes packed with a full image gallery including unseen concept sketches, in game stills and the original game trailer to cult-classic ICO*.
Hoezo "nu pas"?!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:18 schreef BMH het volgende:
SCEE probeert nu pas mensen over te halen om de PAL versie van SotC te kopen:
Ik ben enthousiast Gijsquote:
Ja ik doe met je mee.... zag haar controls.... was direct blij... hoorde ook mooie muziek...quote:
Jij krijgt sowieso die hype-award eind van het jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik doe met je mee.... zag haar controls.... was direct blij... hoorde ook mooie muziek...
Ben aan het minderen.... vind andere meer hypen... ik doe het bij een select groepje gamesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso die hype-award eind van het jaar.
Bij gebrek aan beter moet je wel Gijs...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:23 schreef Chocobo het volgende:
Als je ziet hoe ze in het 360 topic kunnen geilen op oude arcade games
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter moet je wel Gijs...
Tuurlijk, wij connecten met elkaar.quote:
Mooie sfeer & graphics...en dat op de PS2quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik doe met je mee.... zag haar controls.... was direct blij... hoorde ook mooie muziek...
Intro tutorial Gijsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooie sfeer & graphics...en dat op de PS2
Alleen dat continu lullen tegen die vent?![]()
get a roomquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk, wij connecten met elkaar.
Toch hoort die tutorial in het huis.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Intro tutorial GijsLogisch toch !
Hoort, hoort,.... jullie met dat stink huis... dat was 2 dit is weer wat andersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Toch hoort die tutorial in het huis.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Tutorial in het huis is de Cid en de Chocobo van Tomb Raider.
WTF?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Tutorial in het huis is de Cid en de Chocobo van Tomb Raider.
JUIST! Wij connecten met elkaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef Laniboekje het volgende:
Snappen jullie dat nou niet? Cid + Chocobo's zijn niet weg te denken bij FF, zoals het huis niet weg te denken is bij Tomb Raider.
En een goede fundering.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:42 schreef Chocobo het volgende:
Met een flinke deur !!
Zeg, verzin eens je eigen pick up lines!quote:
Ja dat snap ik wel, maar dat schrijft hij niet echt....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:46 schreef Laniboekje het volgende:
Snappen jullie dat nou niet? Cid + Chocobo's zijn niet weg te denken bij FF, zoals het huis niet weg te denken is bij Tomb Raider.
Ik bedoel het wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar dat schrijft hij niet echt....
Hoe dan ook,... we hebben het over een tutorial van dik 6 jaar geleden
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Zie je dat Roy, ik krijg wel respons op mijn pick-up lines
Net op haar fotoboek geklikt, ze is wel cute.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef H.Flick het volgende:
Zie je dat Roy, ik krijg wel respons op mijn pick-up lines
In die 6 jaar heeft ze vast wel een nieuwe vleugel laten bouwen met allerlei stoere geheime kamers.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb dat huis ook wel een beetje gezien eerlijk gezegd.![]()
Ja....met zombies en wazige puzzelsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef H.Flick het volgende:
In die 6 jaar heeft ze vast wel een nieuwe vleugel laten bouwen met allerlei stoere geheime kamers.
whahahaha... hier moest ik hard om lachen.... zombies en puzzles in je huisquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja....met zombies en wazige puzzels
Ja, ze is wel een beetje gek.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:03 schreef H.Flick het volgende:
Zo is Lara nou eenmaal.
Welk stuk is dat precies? Want je komt er vaker tegen zeg maarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef Markster het volgende:
Zozo, lara ziet er lekkerder uit dan ooit
Ik zit vast met GoW, bij the oracle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |