Hé! Da's best een interessante link. Netjes!quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef SToRM81 het volgende:
En hier nog een linkje waar je verschillende technieken kunt zien die in SotC zijn gebruikt: http://www.dyingduck.com/sotc/making_of_sotc.html
Gijs....zo'n machtig spel wa?quote:
De ervaring is UBER,... en ik heb net die link gechecked !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
TOTAAAL verschillende games... heb erg genoten van GoW,.... maar SotC ben ik nu aan het spelen. Kan zijn omdat die nog vers is maar geniet wat meer van deze laatste zeg maar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:32 schreef jimjim1983 het volgende:
welke is leuker? SotC of God of War?
Zal wel stomme vraag zijn hoor, maar het spel is dus meer een adventure/action dan een RPG?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef Chocobo het volgende:
Hands on FFVII Dirge of C
http://ps2.ign.com/articles/683/683247p1.html
[afbeelding]
Filmpjes gezien... ziet er toch cooler uit dan ik dacht....
http://media.ps2.ign.com/media/693/693672/vids_1.html
Ja zeer zeker.... voornamelijk aktie / FPS,... action/RPG is het exacte genre geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zal wel stomme vraag zijn hoor, maar het spel is dus meer een adventure/action dan een RPG?
Ik ben er eerlijk gezegd dus niet zo van onder de indruk, omdat het dus ook aktie/FPS elementen bevat. Ik laat hem denk ik maar fijn in de schappen liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja zeer zeker.... voornamelijk aktie / FPS,... action/RPG is het exacte genre geloof ik.
Ja mij leek het ook niks maar deze eerste echte direct feed filmpjes hebben toch mijn interesse getrokken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd dus niet zo van onder de indruk, omdat het dus ook aktie/FPS elementen bevat. Ik laat hem denk ik maar fijn in de schappen liggen.
Dè reden dat Sony rustig alle tijd neemt en kàn nemen voor de PS3. Dat ding heeft totaal geen haast!quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:38 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal hoeveel knallers die PS2 nog uitpoept man...
Komt ook een beetje door het spel zelf, maar door het de-interlacen, scalen en interpoleren van het beeldmateriaal wordt het ook niet bepaald mooier nee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:04 schreef Xenwolfie het volgende:
Komt daardoor ook die verschrikkelijke aliassing bij GTA:SA? Of zit dat gewoon in het spel. Ik had op mijn vorige TV nergens last van...
Alleen heeft de PAL-versie geen progressive scan support.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef Xenwolfie het volgende:
Moet nodig eens God of War kopen om het eens te kijken hoe het wel kan met 480p.
Omdat ze'm geoptimaliseerd hebben voor PAL.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:25 schreef Xenwolfie het volgende:
Huh, waarom slopen ze dat eruit, scheelt het 5 cent ofzo?
Nee duidelijk........... zullen ook wel een sterke launch voorbereidenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dè reden dat Sony rustig alle tijd neemt en kàn nemen voor de PS3. Dat ding heeft totaal geen haast!
20 euroquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:31 schreef BobbyJames het volgende:
is God of War alleen maar raggen ..of zit er ook een vleugje RPG in?
ik zag 'm geloof ik bij B. Smit voor een mooi prijsje staan ..
Lees de link helemaal bovenaan deze topic maar eens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef Markster het volgende:
... daarbij heeft de ps2 nogal wat moeite met het verwerken van de textures volgens mij
Ligt dat gewoon aan de demo, of is de uiteindelijek versie ook zo?
Nee ik heb het zelf niet..... alleen bij hele drukke omgevingen !! Ik vind het een wereld spel. Je moet wennen aan de controls maar er is niks coolers dan op zoek gaan naar een colossi in draf door die prachtige wereld.... !!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef Markster het volgende:
sotc ziet er aardig uit, maar toch vind ik het grafisch niet top, daarbij heeft de ps2 nogal wat moeite met het verwerken van de textures volgens mij
Ligt dat gewoon aan de demo, of is de uiteindelijek versie ook zo?
Ik vind ze ook cool.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef H.Flick het volgende:
Wat is daar mis mee? Feest der herkenning!
Vind het er niet uitzienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Feest der herkenning!
eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het er niet uitzienen het spel lijkt me echt niks !
Maar ik zal wel de enige zijn..... graphics ook echt verschriiiikelijk
Ik heb er ook al 2 idd.. maar kreeg bij de 2e wel een demo disc erbijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef BMH het volgende:
Ik ontving net weer 2 network acces discs :S Nu heb ik er 3, terwijl ik maar 1 maal ben aangemeld.
Ik ben ook bang dat het spel niks gaat worden, maar de screenshots zien er gewoon goed uit! Als bezitter van alle 24 DVD boxen moet dit spel eigelijk gewoon in mijn collectie komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het er niet uitzienen het spel lijkt me echt niks !
Maar ik zal wel de enige zijn..... graphics ook echt verschriiiikelijk
Dat zie ik dus echt niet !!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
maar de screenshots zien er gewoon goed uit!
Het is geen Xbox360, maar het is toch gewoon mooi! Je ziet zo dat het Tony isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zie ik dus echt niet !!
[afbeelding]
Zoals ik al zei.... jij ziet het misschien niet maar ik wel..... PS2 heeft betere graphics gezienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:57 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is geen Xbox360, maar het is toch gewoon mooi! Je ziet zo dat het Tony is![]()
Natuurlijk heeft de PS2 betere graphics gezien, maar het is 24 dus het is voor mij in eerste instantie sowieso interessantquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.... jij ziet het misschien niet maar ik wel..... PS2 heeft betere graphics gezien
PROESTquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:11 schreef H.Flick het volgende:
Het ziet er even goed uit als Frame City Killer voor de Xbox360. Best knap voor een PS2 spel.
Nou, ik kan er niet genoeg over klagen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef chibibo het volgende:
GTA heeft ook bagger graphics, maar daar hoor ik niemand over klagen.
Klaag klaag.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:32 schreef chibibo het volgende:
GTA heeft ook bagger graphics, maar daar hoor ik niemand over klagen.
ik ook net.......leuk spelletje,speelt lekker weg ...wel korte demoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Trouwens voor degene die Ico hebben
wisten jullie dat als jullie hem rond gespeeld hebben...en daarna op nieuw beginnen
Je nu wel Yorda kan verstaan.........en???
Er een 2 player mode vrij komt, De ene bestuurt dat jongetje....en de andere Yorda
( te selecteren bij opties)
En ik had het geheime zwaard muhahahahaha![]()
Overigens had ik hem de tweede x binnen 4.14 min rond![]()
![]()
![]()
En dan ging ik nog niet super snel![]()
Eindelijk na 4 uur zou ik te weten komen wat Yorda nu op het laatste zegt![]()
Anticlimax
Ik haal em dus in Februari bij de re-releaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als 'ie een Platinum-prijsje krijgt, dan haal ik 'm ook wel denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:57 schreef -Dries- het volgende:
Ik haal em dus in Februari bij de re-release
Dat moet je eerst leren. Maar dan kun je wel gelijk onder water ademen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:20 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Hoe ga ik onderwater met God of War????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Markster het volgende:
Maar volgens mij komt er niets nieuws bij?
nope......gewoon dezelfde disc.......wel ander front hoesje overigens en van plasticquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Markster het volgende:
ico wordt weer opnieuw uitgebracht, zag ikMaar volgens mij komt er niets nieuws bij?
Hebben jullie die demo via de post gekregen? (ik bedoel dan die actie)quote:
Godver, misschien ga ik straks wel weer een Tales of... game kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een laatste preview van Tales of Legendia op IGN voordat hun review komt:
http://ps2.ign.com/articles/682/682393p1.html
[afbeelding]
Er staan ook nieuwe screens en een aantal nieuwefilmpjes op hun site. Ik kan niet wachten, lijkt me écht een toffe game
Op zich wel slim, toendertijd was het spel erg goed ontvangen door reviewers maar is ie niet zo goed verkocht. SotC is nu wel populair en dat willen ze nu dus extra uitbuiten door deel1 nogeens uit te brengen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:23 schreef Markster het volgende:
ico wordt weer opnieuw uitgebracht, zag ikMaar volgens mij komt er niets nieuws bij?
Ik heb die ook jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
nope......gewoon dezelfde disc.......wel ander front hoesje overigens en van plastic![]()
Degene die net zoals mij een Kartonnen hoesje hebben met deart cards
![]()
Zal ik eerst mijn ervaringen/review schrijven voordat je die game koopt? Ik zal een groot stuk over het battlesysteem schrijven dan. Met het oog op jullie hierquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Godver, misschien ga ik straks wel weer een Tales of... game kopen
Graagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zal ik eerst mijn ervaringen/review schrijven voordat je die game koopt? Ik zal een groot stuk over het battlesysteem schrijven dan. Met het oog op jullie hier
oude versiequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:32 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb nu ook de gewone PAL-versie. Maar je kan dan dadelijk dus niet zien of iemand de rerelease heeft of de gewone release.
Precies. Ik heb de ´nieuwe´ al in mijn kast staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
D_T, die 'nieuwe' is een US boxart van ICO. De nieuwe EU uitgave is dezelfde als vroeger.
Ongekend? Dat deden ze met FFX 4 jaar geleden al,... en beter !quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:22 schreef CloudStrife het volgende:
Sorry hoor, maar als je zegt dat die lelijk is dan is er iets goed met je mis. Of je nu 24-fan bent of niet.
[afbeelding]
Dat is ongekend voor de PS2. Niet zo gek dat dit spel van de makers van Primal en Ghosthunter is.
Check de trailer van 24: The Game maar eens, daar komt FFX niet aan qua graphics.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ongekend? Dat deden ze met FFX 4 jaar geleden al,... en beter !
Die trailer ziet er echt waanzinnig uit!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:17 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Check de trailer van 24: The Game maar eens, daar komt FFX niet aan qua graphics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |