Ja, dit is gewoon in veel winkels verkrijgbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef linebear het volgende:
is die usb-data kabel gewoon in de winkel te koop !? die zat niet in mijn value pack....
Maar geen Gradius.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
(oa Socom en Lemmings)
Splinter Cell PSP zag er goed uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef linebear het volgende:
ooit zullen er goede games uitkomen
Dat zal zwaar studeren worden hoor. Kabeltje erin, kabeltje in de pc, en plop, daar is een explorer window waarmee je op de memorycard van de PSP browsed. Gaat dat lukken denk je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Briljant! Dank je wel! Ik ga sowieso eens de handleiding van de PSP uit mn hoofd leren om te ontdekken hoe dat USB-koppelen in z'n werk gaat
2.0 heeft anders ook nog wel veel leuke homebrew hoor! Maar 1.5 blijft de beste firmware.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef nlboy het volgende:
[TK] Burnout: Legends (PSP)
Zo stom ik kan gewoon niet kiezen tussen firmware 2.0 en 1.5
Want 1.5 heeft leuke homebrew programma's/spelletjes, maar dan kan ik weer geen GTA & Sims 2 spelen.
Vet met je eigen MP3'tjes? Waar is ie te downloaden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Sudoku heb ik ook, de versie van Chau Lee of iets dergelijks. Met MP3-playback. Echt tofDie draait op op 2.00. PSPRadio denk ik niet, maar ik heb die ook nog niet uitgeprobeerd.
Er is alleen al héél lang geen nieuws meer over geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard: http://www.gamespot.com/psp/driving/granturismo/index.html
Duke Nukem Foreverquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
'geen nieuws is goed nieuws', zoals ze dan zeggen
Eindelijk een RPG voor de PSP!!! Ik wil hem!quote:Ubisoft has signed a worldwide deal to publish PSP RPG Astonishia Story, made by Korean outfit Sonnori. The game will be released in North American in March.
Astonishia Story puts players in the role of a royal knight on a quest to recover a sacred relic, which apparently symbolises prosperity and fortune. Players have to seek the help of wizard and other allies to do so.
So er, hopefully it's a bit more interesting than that, then. The screenshots look like a really sharp, widescreen 16-bit RPG - something we can quite happily abide - and the combat system appears to be turn-based, with some evidence of a grid approach.
We'll let you know when the game's due for release in Europe soon as poss.
Dat spel is gewoon de grootste hoax uit de gamesgeschiedenisquote:
WTF?! Komt er eindelijk een RPG, zijn de gfx zodanig dat ik net zo goed een DS had kunnen kopen. Ik dacht toch niet dat dit m gaat worden voor mij. Ik wacht nog wel even.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Eindelijk een RPG voor de PSP!!! Ik wil hem!
screenshots
Wat maken de graphics nou weer uit? Zo heb je tenminste nog een beetje battery-life. En die oude 16-bit stijl is ook nostalgie, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:53 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
WTF?! Komt er eindelijk een RPG, zijn de gfx zodanig dat ik net zo goed een DS had kunnen kopen. Ik dacht toch niet dat dit m gaat worden voor mij. Ik wacht nog wel even.
Nee, dat is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:06 schreef Woutey het volgende:
Is GTA al vanuit backup iso te spelen? Want ik wil mijn schijfje niet overal meenemen.
Je bent er ook altijd voor mequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij zijn het gewone memory stick duo's die ook te gebruiken zijn in andere apparaten.
Wowquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Eindelijk een RPG voor de PSP!!! Ik wil hem!
screenshots
Dankje. Maakt het weer stukken makkelijker te kiezen voor de 1 GBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef gamecube_master het volgende:
Inderdaad, zoals mobiele telefoons en camera's. Bij memorystick duo's kan je ook een verlengstuk halen waardoor het een Memorystick pro wordt wat ook nog wel vaak wordt gebruikt bij camera's.
Ik dacht dat jij dit soort games niet indrukwekkend vond.quote:
jeej.. weer een racegamequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Anyway, binnenkort ook met Outrun 2 sp !!
[afbeelding]
Yeah weer Tekken, Timesplitters en Daxterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:26 schreef JK het volgende:
[..]
jeej.. weer een racegame![]()
Waar blijft Ace Combat PSP, Tekken PSP, Timesplitters PSP en Daxter?
Touché!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Yeah weer Tekken, Timesplitters en Daxter![]()
Tja ach, als ik zo'n mooie nick voorbij zie komen moet ik toch even reageren.quote:
Ik zou er niet te veel van verwachten als ik jou was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef Syd het volgende:
Ik heb een vraag:
Wie heeft zulke speakers?
[afbeelding]
En zijn deze nog wat? Qua geluid.
Met welke EBOOT loader heb je dat aan de gang gekregen (versie 2.0 van sudoku bedoel ik dan). Met de nieuwste krijg ik een waarschuwing dat het een kernel mode application is of iets dergelijks...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
hier: http://files.pspupdates.qj.net/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,12,1662
echt een fijn programma. de puzzels beginnen supermakkelijk en worden steeds pittiger. Ook ondersteunt het save/load. En MP3's dus
Welke versie had jij dan?
edit: en er een nieuwe v2 van het spel, dat wist ik zelf nog niet eens:
http://dl.qj.net/Sudoku-v(...)12/fid/500/catid/195
Met de meest recente, 0.9quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:08 schreef User_Name het volgende:
Met welke EBOOT loader heb je dat aan de gang gekregen (versie 2.0 van sudoku bedoel ik dan). Met de nieuwste krijg ik een waarschuwing dat het een kernel mode application is of iets dergelijks.
Daar dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel van verwachten als ik jou was.
Bij versie 1 van sudoku krijg ik de melding niet dus gebruik ik die.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met de meest recente, 0.9
Sommige applicaties lijken Kernel mode te zijn (die draaien op dit moment nog niet), maar de ebootloader heeft een aantal trucjes om dat op te vangen en probeert het toch te draaien. Vaak kun je de kernelmode waarschuwing negeren en proberen door te gaan. Voor sudoku zou dat dus moeten werken.
Nee hij blijft vastlopen als ik even wacht. Af en toe loopt ie ook vast als ik dan in de EBOOT loader zit en sudoku probeer te openen....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:50 schreef __Saviour__ het volgende:
staat er niet iets als '...suggest kernel mode app...Press X to try anyway'?
Bij het starten v/d loader moet je eventjes wachten tot het preview icoontje is geladen, dan zou het altijd moeten werken.
Om spellen op te zetten?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
We zitten hier trouwens te denken over de aanschaf van een Sandisk 2GB Memstick. 150 euro. Ben je wel in 1 keer klaar.
Spellen, filmpjes, andere blije zut. Ik vermaak me wel.quote:
Dat probleem had ik in het begin ook, hij maakte niet automatisch een naam bij mij aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:30 schreef DaMook het volgende:
Heb net met pspvideo 9 een film erop gezet en hij geeft nu aan als ik naar video ga dat er geen video's zijn
Ja dat kan inderdaad. Infrastructuur connectie met internet.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:56 schreef JK het volgende:
Is Twisted Metal : Head-On nu een spel wat je via internet tegen anderen kan spelen? Zat gister met de PSP op de PSP website en toen las ik zoiets.. dus niet ad-hoc, maar infrastructure verbinding via het spel..... weet iemand hier meer van ?
Dat is dus voor de mp4 codec. is het mpeg4-avc, dan moeten het weer andere bestandsnamen zijn, Maar PSPVideo9 hoort dat allemaal zelf te regelen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat probleem had ik in het begin ook, hij maakte niet automatisch een naam bij mij aan.
Dus heb ik alle files handmatig naam gwijzigd door :
M4V10001.mpeg4 en M4V10001.THM
en als je er nog een video of film op wilt moet je het M4V10002 en M4V10002.thm noemen
en toen werkte het bij mij.
Ok, dus nu is de PSP echt onlinequote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad. Infrastructuur connectie met internet.
Socom kan dit ook.
Ik heb hem met dat progje zelf er meteen op laten zetten. Maarja probeer het straks nog wel een keerquote:Op zondag 15 januari 2006 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is dus voor de mp4 codec. is het mpeg4-avc, dan moeten het weer andere bestandsnamen zijn, Maar PSPVideo9 hoort dat allemaal zelf te regelen.
Je had trouwens nog steeds niet mijn vraag beantwoordquote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat kan inderdaad. Infrastructuur connectie met internet.
Socom kan dit ook.
oke thnx, dan ga ik daar ff kijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef koei het volgende:
Is die x2 niet zo'n lelijke uitstekende batterij (net zoals de batterij bij de 4 gig hd)?
Ik heb vorige week bij de Bart Smit een UMD doosje gekocht waar 8 UMD's inpassen voor 4 euro. Met die losse doosjes gaat alles alsnog in een tas rondslingeren op vakantie en een zo'n doosje is dan een stuk makkelijker. Alleen een beetje jammer dat hij nu alweer vol zit..
Hij heeft mijn PSP heel wat krasjes bespaart.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
die playgear is echt superfijn. Zo goed als onverwoestbaar, de psp is speelbaar terwijl hij erin zit, en de afstandbedieningkoptelefoon is ook in gesloten stand aan te sluiten. Ideaal voor gebruik van de psp als mp3-speler.
En je kunt er ook nog eens je eigen skin op zetten.
Als ie dan toch uitsteekt en niet meer in mn playgear past dan ga ik wel direct voor een externe accu (sluit je gewoon aan op de adapter ingang). Ik zag een mooie op LikSang van 6000 mAh, kijk dan kan je nog s lang in de lucht blijven (letterlijk) zonder gezeur.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
die batterij is gewoon geschikt voor de psp.
hij is wel dikker dan de standaard batterij en zal een stukje uitsteken. heb je bijvoorbeeld een logitech playgear pocket/street beschermdoos voor je PSP, dan zal deze er niet meer in passen
hij is alleen op het internet zo goedkoop en ik moet reserveren dus ik kan hem nog niet kopen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef koei het volgende:
Is die x2 niet zo'n lelijke uitstekende batterij (net zoals de batterij bij de 4 gig hd)?
Ik heb vorige week bij de Bart Smit een UMD doosje gekocht waar 8 UMD's inpassen voor 4 euro. Met die losse doosjes gaat alles alsnog in een tas rondslingeren op vakantie en een zo'n doosje is dan een stuk makkelijker. Alleen een beetje jammer dat hij nu alweer vol zit..
Ik weet niet of je het nu over de batterij of het doosje hebt, maar de batterij heb ik zelf niet gekocht omdat het ding zo uitsteekt. Dat doosje heb ik vorige week gewoon bij een Bart Smit in de buurt gekochtquote:Op maandag 16 januari 2006 15:17 schreef brtausi het volgende:
[..]
hij is alleen op het internet zo goedkoop en ik moet reserveren dus ik kan hem nog niet kopen.
Waar had jij hem dan gekocht en wanneer?
De PSP was eerder online dan de DS hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef JK het volgende:
[..]
Ok, dus nu is de PSP echt onlineNet als Mario Kart DS.... vraag me alleen af hoeveel online gamers er zullen zijn. Socom vast heel veel, net als op de PS2, maar de rest van de spellen hebben maar mondjesmaat mensen online....
Bart Smit heeft er eentje van 8 UMD'squote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef Little_Meanie het volgende:
Welke zijn de beste UMD cases? Ik ben op zoek naar iets waar meerdere UMDs inkunnen en dus niet voor elke UMD een aparte case.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef renz0r het volgende:
Één jammerlijk detail aan, je kan niet met het ding buitenoverdag spelen als de zon schijnt, zie je het beeld niet meer. Is daar al iets voor?
nerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:35 schreef nlboy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit was mijn oplossing op vakantie.![]()
Hier is een link naar Lik-Sang. Het is geen beschermdoos, alleen extern battery pack, maar dan wel 1tje van 6000 mAh.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef __Saviour__ het volgende:
is dat zo'n externe accu die gelijk ook een beschermdoos is? zo ja, wil je even de link geven?
dan ga je toch lekker in de zon zitten bleekscheetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef nlboy het volgende:
[..]
Uhh anders zag ik niks?!Daar was een velle zon.
En wat doen? Lezen? Zwemmen? Sociaal zijn? Het is vakantie, waarom zou jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:42 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker in de zon zitten bleekscheet
Zie ik nou Tales of Eternia voor 30/6 staan..... Het zal toch GVD niet waar zijn!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://www.psxextreme.com/home/release_dates.asp
alle release dates van dit jaar tot nu toe bekent !!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
En wat doen? Lezen? Zwemmen? Sociaal zijn? Het is vakantie, waarom zou je
je bent scholier, je leven bestaat maar uit vakantie manquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef nlboy het volgende:
[..]
Kortom waarom zou ik niet mogen PSP'en? Daarvoor heb ik 'm o.a. voor gekocht voor in de vakantie.![]()
No comment.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
je bent scholier, je leven bestaat maar uit vakantie man![]()
is dit niet voor de VS?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:35 schreef number50 het volgende:
[..]
Zie ik nou Tales of Eternia voor 30/6 staan..... Het zal toch GVD niet waar zijn!!!![]()
Ja, die release lijst is voor de VS. Veel games die wij nog moeten krijgen zoals Socom staan er ook niet tussenquote:
Hehe, ja dan, ik ben student, en dan hangt het natuurlijk van je studie af, maar ik kan je verzekeren, Sterrenkunde is alles behalve een vakantie. Al denk ik niet dat ik als ik eindelijk in maart op vakantie ga ik nog ga gamen, ski vakantie tenslotte met mede studenten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:56 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
je bent scholier, je leven bestaat maar uit vakantie man![]()
Thank God.... dan staat Tales of Eternia nog steeds voor 9/2.... althans volgens ToTheGamequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:46 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ja, die release lijst is voor de VS. Veel games die wij nog moeten krijgen zoals Socom staan er ook niet tussen
Ik zie zeker een paar intressante games er tussen zittenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:30 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://www.psxextreme.com/home/release_dates.asp
alle release dates van dit jaar tot nu toe bekent !!
en ook behoorlijk wat games met een release datum van maart 2006 die nu al in de winkels liggen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zie zeker een paar intressante games er tussen zitten
Je kunt op de site van rockstar een programma downloaden waarmee je ze van cd naar je psp kunt doen en dan in het spel kan afspelen maar het werkt heel slecht om de muziek naar de psp te zetten duurt ongeveer 1 uur per liedje ofzo en de grootte van de bestanden word ook nog is enorm groot niet aan te raden dusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nu GTA:LCS.
Hoe speel ik daar m'n eigen MP3's mee af?
Ik dacht dat je daarvoor eerst tot een bepaald punt in het spel voor moest komen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Je kunt op de site van rockstar een programma downloaden waarmee je ze van cd naar je psp kunt doen en dan in het spel kan afspelen maar het werkt heel slecht om de muziek naar de psp te zetten duurt ongeveer 1 uur per liedje ofzo en de grootte van de bestanden word ook nog is enorm groot niet aan te raden dus
Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:34 schreef Morthill het volgende:
Verdorie, wil ik net weer Virtua Tennis oppakken, is mijn PSP kapot. GVD.
Da's dan weer jammer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Je kunt op de site van rockstar een programma downloaden waarmee je ze van cd naar je psp kunt doen en dan in het spel kan afspelen maar het werkt heel slecht om de muziek naar de psp te zetten duurt ongeveer 1 uur per liedje ofzo en de grootte van de bestanden word ook nog is enorm groot niet aan te raden dus
FRS Utrecht (Overvecht) had 'm vanmiddag nog gewoon liggen... hij is niet overal uitverkocht joh.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:48 schreef H.Flick het volgende:
Is GTA nog ergens te koop? Dit is het enige spel dat me nog interesseert op de PSP, maar volgens mij is hij overal uitverkocht.
In Rotterdam e.o. heb ik hem niet meer kunnen vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef JK het volgende:
[..]
FRS Utrecht (Overvecht) had 'm vanmiddag nog gewoon liggen... hij is niet overal uitverkocht joh.
Daar moet ik inderdaad nog kijken. Ik heb alles rondom het centrum al afgezocht, dat is makkelijker met de autoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij Media Markt Centrum gekeken? Die hadden vorige week nog volop in ieder geval.
ja is normaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef AversusZ het volgende:
excuses als deze vraag al eerder gesteld is, maar is het normaal dat er vrij veel speling bij de analoge stick zit? Als ik hem zeg maar helemaal naar links doe of andersom naar rechts zie je de ruimte erachter zitten zeg maar.
Het was me namelijk nog niet eerder opgevallen en onlangs is de PSP helaas uit me handen geslipt en op de grond gevallen en ik vroeg dus of dit daardoor kwam.
Werkt die cheatdevice via eboot ? Lijkt me sterk dat het normaal werkt vanuit 'Game'quote:Op zondag 22 januari 2006 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
In-game ziet het er uiteraard tig keer beter uit. Video-opnames gaan met zeer beperkte framerate, en ik heb het aantal kleuren enorm omlaag gegooid om een acceptabele bestandsgrootte te krijgen
Gebruik het polsbandje, daar is het voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:54 schreef AversusZ het volgende:
Het was me namelijk nog niet eerder opgevallen en onlangs is de PSP helaas uit me handen geslipt en op de grond gevallen en ik vroeg dus of dit daardoor kwam.
Op de YourPSP site staat dit telefoonnummer:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:59 schreef Morthill het volgende:
Heeft Sony eigenlijk nog een bereikbare klantenservice, want die op playstation.nl werkt niet en via een andere weg kreeg ik een mail terug dat mijn mail niet bezorgd kon worden
Daar gaat het ook om, mijn PSP is kaputovitch.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:06 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Op de YourPSP site staat dit telefoonnummer:
0495 574 817
Maar dit is dus alleen voor hardware problemen van de PSP.
Die heb er niet bij gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gebruik het polsbandje, daar is het voor.
Goeie vraagquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:42 schreef H.Flick het volgende:
Waarom zijn er niet meer titels?
Jammer dan weer dat ze van die a-representatieve screens gebruiken met een veel hogere resolutie dan het PSP scherm.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Killzone.
Zoveel goede games? heb je het nu over de PSP?!quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:28 schreef gamecube_master het volgende:
Waarom toch zoveel goede games, ik heb echt te weinig geld hiervoor
nee, in het algemeen denk ik zoquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zoveel goede games? heb je het nu over de PSP?!
Socomquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb gisteren GTA gekocht en deze game laat echt zien waar de PSP toe in staat is. Waarom zijn er niet meer van dit soort titels? Hopelijk komt het in de toekomst nog goed met de line-up.
Oe!quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Killzone.
Ja. Verstandig, want FPS werkt toch niet helemaal goed op de PSP.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maareh... Is deze Killzone nou third-person geworden?
En even je bevindingen hier posten alsjeblieft, ik zit er ook over te denken om zoiets te kopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:36 schreef linebear het volgende:
deze eindelijk binnen....
[afbeelding]
van het weekend maar eens installeren, kan ik eindelijk online met mijn psp
Wifi is Wifi. Ik zou zeggen, trek je conclusies.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Werkt dat ding ook voor de DS?
ik speelde hem uit in 10 uurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef SToRM81 het volgende:
Ziezo, vanavond weer eens een paar uur GTA gespeeld, maar ik zit nog steeds niet op het 2de eiland![]()
Ik in 17 uurquote:
nee nee dan hebben we het puur over de missie'squote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik in 17 uurmaar met een hoop gekut tussen de missies door
Ow en btw ik neem aan dat je geen 100% hebt in die 10 uur
Dan heb je hem eigenlijk pas echt uitgespeeld vind ik
(heb ik ook nog lang niet hoor
)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:00 schreef SToRM81 het volgende:
Ziezo, vanavond weer eens een paar uur GTA gespeeld, maar ik zit nog steeds niet op het 2de eiland![]()
Verder heb je natuurlijk ook nog de standaard 1 jaar fabrieksgarantie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:27 schreef renz0r het volgende:
Heb een allrisk verzekering incl stelen afgesloten dus qua problemen is er niks...
Alle apparaten gaan wel eens kapot, dus dit zal ook wel vaker voorkomen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:37 schreef renz0r het volgende:
Dan maar bidden dat het voor die datum er is. Jezus wat baal ik
Maar je zei net dat het dus vaker voorkomt, problemen met UMD drive...
Dat gebeurt. Jij bent de ongelukkige.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:03 schreef renz0r het volgende:
Tuurlijk, maar nu al kapot???
Ik had hetzelfde gezeik, alleen hij deed het plots weer gewoon.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat gebeurt. Jij bent de ongelukkige.
http://www.fanjita.org/psp.htmlquote:Op zondag 22 januari 2006 12:14 schreef linebear het volgende:
hoe zit dat nu met de eboot en zo. Ik wil quake wel eens spelen. Heb net een 1 gb stick, dus vandaar dat ik nog een beetje een newbie ben
Da's wel héél vaag ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:42 schreef renz0r het volgende:
Hij doet het weer.
Naar dixons geweest en die gaven mij het nr van Playstation.
Ik gebeld en een mannetje aan de lijn gehad. Hij zei dat dit probleem vaker voorkomt en dat Sony niet weet hoe dat komt. De oplossing is altijd heel simpel, de psp terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Ik deed dat (via opties) en hij deed het weer.
Supervaag, maar hij werkt weer
Dus mensen, wanneer je PSP geen UMD's leest moet je hem terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Bij welke winkel is dat?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:05 schreef Gamer_V het volgende:
Ik ga maandag waarschijnlijk ook eindelijk een psp kopen. Mooi dat er nu die actie is van een gratis game erbij.
Als die golfgame Everybody's Golf is moet je daar voor gaan!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:25 schreef Gamer_V het volgende:
Zo'n beetje bij alle winkels waar ze de psp verkopen. (Bij mij inde buurt in ieder geval) Intertoys, Bart Smit, Dixons, Futurezone, Media Markt. Je mag kiezen uit 8 games. Helaas voor mij zit gta er niet bij.
Je kunt kiezen uit WipeOut Pure, Ridge Racer, Ape Academy, Medievil resurection, World Tour Soccer, Fired Up of F1 Grand Prix. (Ik weet, het zijn er 7. Er was dus ook nog een golfgame)
Misschien omdat het een tennisspel is?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:45 schreef Morthill het volgende:
Zou ik ook gaan voor Wipeout. Waarom verkoopt Virtua Tennis zo slecht, niet genoeg fans of zo
Grappig, omdat tennis na voetbal de meest populaire sport is in Nederland. Er zijn meer dan 1 miljoen mensen die tennissen in NL. Wat is er mis met tennis gamesquote:Op zondag 29 januari 2006 01:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Misschien omdat het een tennisspel is?Ik bedoel... ik heb 'm ook niet, omdat het een tennisspel is!
Er wordt echt wel bewogen hoor, zeker nooit op hard of very hard gespeeld. Flink reachen is er zeker wel bij. Ik sta vaak zat gelijk onder druk na een service of andersom.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:48 schreef madjacksss het volgende:
ik vond Virtua tennis maar kut spelen
alleen de service al: hoe er ook geserveerd wordt, je hoeft niet te bewegen om de bal terug te kunnen slaan
dit terwijl de service in tennis toch een van de belangrijkste wapens is
Klopt. Ik speel lumines vaker. En zelfs dat speel ik niet vaak. Ik wil weer een reden hebben om vaker op m'n PSP spelen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef renz0r het volgende:
Iedereen promoot wipout hier, maar ik vind dat spel zelf tergend saai worden na een tijdje.
Ach, ben er geen ster in, laat ik dat voorop zetten, maar toch pakte het mij niet.
Tuurlijk het is mooi en flitsend, maar toch word het eentonig.
Het speelt niet slecht, maar met de gewone PS2 analoge stick speelt toch altijd nog iets beter.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef H.Flick het volgende:
Speelt PES een beetje hetzelfde als de console PESsen?
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/19979/quote:Bij de vele consoles en uiteraard op de PC kennen we het al: de demo's. Gratis spellen die niet compleet zijn maar waarmee de makers je een voorproefje willen geven van het hele orginele spel. Die dingen zijn helaas nog niet eerder apart op een UMD disk geweest voor een PSP spel. Er zijn alleen maar demo's in een spel geweest maar nog niet eerder apart op een UMD schrijfje. Sony heeft daar nu verandering in gebracht en brengt vanaf nu geregeld demo's op UMD disk uit in Amerika. De eerste game is reeds verkrijgbaar. Het gaat om de game Pursuit Force die in de Verenigde Staten nog niet uit is. Binnenkort wil Sony ook van onder andere Syphon Filter en Tokobot demo's uitbrengen. De gratis spellen kan je halen bij de lokale gameboer of door je PSP te registreren. Wanneer wij europeanen ook van demo's kunnen genieten, wil Sony nog niet bekend maken.
Inderdaad! Waarom moeilijk doen met UMD's?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
da's wel tof, gratis demo's.
maar het kan nog makkelijker. downloadbare demo's voor op de memorycard. ik snap niet dat Sony daar nog niets mee gedaan heeft.
tsja,ik heb geen last van de analoge stick die op mijn psp zit. vind het eigenlijk wel lekker spelen. ik heb overigens geen ps2 dus misschien dat het daardoor komt.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:03 schreef SToRM81 het volgende:
Voor de knutselaars onder ons: http://www.i-hacked.com/content/view/211/62/
![]()
hahaquote:Op zondag 29 januari 2006 21:03 schreef SToRM81 het volgende:
![]()
wel handige oplossing, krijg echt pijn aan mijn duim na een tijdje spelenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:03 schreef SToRM81 het volgende:
![]()
Jup, maar kan je mp3's gebruiken die al reeds op je pc staan?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kan niet direct. De game ondersteunt wel je eigen muziek, maar dan alleen in een speciaal formaat. Zie http://psp.ign.com/articles/662/662466p1.html
tja, of je moet je mp3-tjes ff op een cd-tje gooien en dan kan hetquote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef renz0r het volgende:
Hmm, niks aan dan. In ieder geval bedankt
geen commentaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe kom je aan die previewversie?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:15 schreef nlboy het volgende:
DVD vs. UMD is wel een grappig filmpje.
Wel meer spellen zullen die nieuwe firmware beveiliging gaan krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Woutey het volgende:
he godver, wanneer kun je nou gta een keer op 1.5 spelen. Ik heb heel dat ding gekocht voor gta en met mn laatste geld een memorycard van 1 GB. En nu is gta het enige spel wat niet backup te draaien is.
klote rockstar
Need for speed: Most Wanted 5-1-0 daarmee kan je online.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:58 schreef Woutey het volgende:
Welke spellen kunnen eigenlijk online? En heb je daar nog een serial voor nodig of zo?
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/20056/quote:Sony JP komt met kaarten op UMD.
Een afdeling van Sony heeft aangekondigd bezig te zijn aan een speciaal voor de PSP gedigitaliseerde kaart van Japan. Met de software, die op UMD wordt geperst, kan het beeld handig worden gedraaid en gezoomd. Met een zoekfunctie kunnen bekende plaatsen snel opgezocht worden. Geinige feature is dat favoriete locaties gemarkeerd kunnen worden en dat deze labels via WiFi kunnen worden gedeeld met andere PSP-gebruikers.
Nee. Regio's zijn hetzelfde als die van dvd's.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:46 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry voor de ongelofelijk n00b vraag maar zijn UMD films nou regiovrij of niet?
Niet helemaal waar, er bestaan ook regiovrije umd's zelfde principe als bij dvd. Hoeft niet altijd een regiocode op te zitten. (zie wereldbolletje achter op doosje)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee. Regio\'s zijn hetzelfde als die van dvd\'s.
Die heb je natuurlijk ook, maar regio vrije UMD's/DVD's hebben ook een regiocode... Regio 0 (nul dus).quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:43 schreef Icemen het volgende:
Niet helemaal waar, er bestaan ook regiovrije umd's zelfde principe als bij dvd. Hoeft niet altijd een regiocode op te zitten. (zie wereldbolletje achter op doosje)
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/20135/quote:Vandaag is duidelijk geworden welke nieuwe functies Sony in de aankomende Firmware wil stoppen.
Playstation Official Magazine kwam vandaag met het bericht over nieuwe functies van de aankomende Firmware. Sony zou bezig zijn met een nieuw soort online service voor de PSP, zonder gebruik van een buitenstaande website. Iedere PSP heeft haar eigen unieke code en dankzij dat gegeven zal je (in eerste instantie) emailtjes kunnen sturen van PSP naar PSP. Of die nieuwe service meer functies mogelijk gaat maken is nog onbekend.
Ook werd er gesproken over het eerder aangekondigde GPS systeem. Deze zou in de loop van het jaar in de winkels moeten komen te leggen.
Haha bijdehandjequote:Op zondag 5 februari 2006 19:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die heb je natuurlijk ook, maar regio vrije UMD\'s/DVD\'s hebben ook een regiocode... Regio 0 (nul dus).
Ik ben niet zo'n serieuze RPG-tiep.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Eternia.
GTA vond ik eigenlijk alleen Vice City leuk, maar dan alleen om soms door de stad te toeren. Verder verveelt de game me al na een paar uur. Worms speel ik net zo lief op de DS, dat zal toch weinig schelen.quote:
Jaaaaa, Exit lijkt me wel tof.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:09 schreef gamecube_master het volgende:
Exit!
Dat is zeker een game die je leuk zal vinden
Ik update helemaal nergens meer voor. Homebrew is veels te leukquote:Op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bron: http://www.pspparty.nl/nieuws/item/20135/
GPSDaar zou ik zeker wel voor updaten
![]()
Tja, niet zo gek als je ziet hoeveel die kaartjes in prijs gedaald zijn. De 2gig koop je nu voor ongeveer 110 euroquote:Op maandag 6 februari 2006 20:09 schreef rotskibo het volgende:
Goed nieuws voor de mensen die nog geen PlayStation Portable in huis hebben! Er gaan geruchten de ronde dat de PlayStation Portable zichzelf vanaf 15 februari tegen de prijs van 279 euro gaat verkopen, in plaats van de huidige verkoop prijs van 299 euro. Uiteraard hebben we het hier over het GigaPack. Dit pakket bevat zoals velen nu wel weten, alles uit het ValuePack, maar dan inclusief een MemoryStick Pro Duo van 1 Gigabyte.
bron: psp only
dan wacht ik nog ff.
Bij een aantal winkels kost het giga-pack al 279 euro. Gewoon nu alvast even goed rondkijken en je hebt 'm nu al voor die prijs.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:09 schreef rotskibo het volgende:
Goed nieuws voor de mensen die nog geen PlayStation Portable in huis hebben! Er gaan geruchten de ronde dat de PlayStation Portable zichzelf vanaf 15 februari tegen de prijs van 279 euro gaat verkopen, in plaats van de huidige verkoop prijs van 299 euro. Uiteraard hebben we het hier over het GigaPack. Dit pakket bevat zoals velen nu wel weten, alles uit het ValuePack, maar dan inclusief een MemoryStick Pro Duo van 1 Gigabyte.
bron: psp only
dan wacht ik nog ff.
Hij is met adapter gewoon bruikbaar op de PSP ja. Maar waarom zou je?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Via een adapter is het compatible met memstick duo, dus waarschijnlijk ook bruikbaar voor de PSP
Da's waar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:16 schreef __Saviour__ het volgende:
sony gaat dit natuurlijk gebruiken in andere toekomstige producten. stel dat je meerdere producten hebt die micro gebruiken, dan is het toch tof als je bestanden kunt uitwisselen met de PSP.
Ach, het zijn zo te zien geen Sony games, dus die kan je het sowieso moeilijk kwalijk nemen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Raad eens wat er voor de PSP komt:
Nintendogs voor PSP
Animal Crossing voor PSP
Brain training voor PSP
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Diefjes
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef err het volgende:
Syphon Filter, een titel waar ik naar uitkijk!
Waanzinnige gfx, gameplay schijnt ook zeer goed te zijn (lyrische previews),RAGDOLL
Infrastructure multiplay
![]()
releasedate 15/3, ik bestel m maar vast op dvdboxoffice
[afbeelding]
En vergeet Harvest Moon niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Raad eens wat er voor de PSP komt:
Nintendogs voor PSP
Animal Crossing voor PSP
Brain training voor PSP
Diefjes
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef err het volgende:
[afbeelding]
Ziet er inderdaad erg vet uit. Maar ik heb al zoveel games die binnen komen momenteel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef err het volgende:
Waanzinnige gfx, gameplay schijnt ook zeer goed te zijn (lyrische previews),RAGDOLL
Infrastructure multiplay
![]()
[afbeelding]
Dan wacht ik nog wel even met het kopen van een memory stickquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog geen idee. In maart komen de 256mb en 512mb modellen, en in mei de 1gb. nog grotere versies volgen later.
da's goed voor de prijzen van de memorystick duo, want die gaan dan hopelijk dalen.
Nee man die game is alweer uitgesteld dacht ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef gamecube_master het volgende:
morgen maar is eventjes langs de dixons gaan of ze Tales al hebben
tothegame houdt het voorlopig op 10/2 voor de UK release. Was eerst 6/2 geloof ik maar ach, ik wacht al zooo lang.........quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee man die game is alweer uitgesteld dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |