Ja, dit is gewoon in veel winkels verkrijgbaar.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef linebear het volgende:
is die usb-data kabel gewoon in de winkel te koop !? die zat niet in mijn value pack....
Maar geen Gradius.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
(oa Socom en Lemmings)
Splinter Cell PSP zag er goed uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef linebear het volgende:
ooit zullen er goede games uitkomen
Dat zal zwaar studeren worden hoor. Kabeltje erin, kabeltje in de pc, en plop, daar is een explorer window waarmee je op de memorycard van de PSP browsed. Gaat dat lukken denk je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Briljant! Dank je wel! Ik ga sowieso eens de handleiding van de PSP uit mn hoofd leren om te ontdekken hoe dat USB-koppelen in z'n werk gaat
2.0 heeft anders ook nog wel veel leuke homebrew hoor! Maar 1.5 blijft de beste firmware.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:07 schreef nlboy het volgende:
[TK] Burnout: Legends (PSP)
Zo stom ik kan gewoon niet kiezen tussen firmware 2.0 en 1.5
Want 1.5 heeft leuke homebrew programma's/spelletjes, maar dan kan ik weer geen GTA & Sims 2 spelen.
Vet met je eigen MP3'tjes? Waar is ie te downloaden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Sudoku heb ik ook, de versie van Chau Lee of iets dergelijks. Met MP3-playback. Echt tofDie draait op op 2.00. PSPRadio denk ik niet, maar ik heb die ook nog niet uitgeprobeerd.
Er is alleen al héél lang geen nieuws meer over geweest.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard: http://www.gamespot.com/psp/driving/granturismo/index.html
Duke Nukem Foreverquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
'geen nieuws is goed nieuws', zoals ze dan zeggen
Eindelijk een RPG voor de PSP!!! Ik wil hem!quote:Ubisoft has signed a worldwide deal to publish PSP RPG Astonishia Story, made by Korean outfit Sonnori. The game will be released in North American in March.
Astonishia Story puts players in the role of a royal knight on a quest to recover a sacred relic, which apparently symbolises prosperity and fortune. Players have to seek the help of wizard and other allies to do so.
So er, hopefully it's a bit more interesting than that, then. The screenshots look like a really sharp, widescreen 16-bit RPG - something we can quite happily abide - and the combat system appears to be turn-based, with some evidence of a grid approach.
We'll let you know when the game's due for release in Europe soon as poss.
Dat spel is gewoon de grootste hoax uit de gamesgeschiedenisquote:
WTF?! Komt er eindelijk een RPG, zijn de gfx zodanig dat ik net zo goed een DS had kunnen kopen. Ik dacht toch niet dat dit m gaat worden voor mij. Ik wacht nog wel even.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Eindelijk een RPG voor de PSP!!! Ik wil hem!
screenshots
Wat maken de graphics nou weer uit? Zo heb je tenminste nog een beetje battery-life. En die oude 16-bit stijl is ook nostalgie, natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:53 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
WTF?! Komt er eindelijk een RPG, zijn de gfx zodanig dat ik net zo goed een DS had kunnen kopen. Ik dacht toch niet dat dit m gaat worden voor mij. Ik wacht nog wel even.
Nee, dat is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:06 schreef Woutey het volgende:
Is GTA al vanuit backup iso te spelen? Want ik wil mijn schijfje niet overal meenemen.
Je bent er ook altijd voor mequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij zijn het gewone memory stick duo's die ook te gebruiken zijn in andere apparaten.
Wowquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Eindelijk een RPG voor de PSP!!! Ik wil hem!
screenshots
Dankje. Maakt het weer stukken makkelijker te kiezen voor de 1 GBquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef gamecube_master het volgende:
Inderdaad, zoals mobiele telefoons en camera's. Bij memorystick duo's kan je ook een verlengstuk halen waardoor het een Memorystick pro wordt wat ook nog wel vaak wordt gebruikt bij camera's.
Ik dacht dat jij dit soort games niet indrukwekkend vond.quote:
jeej.. weer een racegamequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Anyway, binnenkort ook met Outrun 2 sp !!
[afbeelding]
Yeah weer Tekken, Timesplitters en Daxterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:26 schreef JK het volgende:
[..]
jeej.. weer een racegame![]()
Waar blijft Ace Combat PSP, Tekken PSP, Timesplitters PSP en Daxter?
Touché!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Yeah weer Tekken, Timesplitters en Daxter![]()
Tja ach, als ik zo'n mooie nick voorbij zie komen moet ik toch even reageren.quote:
Ik zou er niet te veel van verwachten als ik jou was.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef Syd het volgende:
Ik heb een vraag:
Wie heeft zulke speakers?
[afbeelding]
En zijn deze nog wat? Qua geluid.
Met welke EBOOT loader heb je dat aan de gang gekregen (versie 2.0 van sudoku bedoel ik dan). Met de nieuwste krijg ik een waarschuwing dat het een kernel mode application is of iets dergelijks...quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
hier: http://files.pspupdates.qj.net/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,12,1662
echt een fijn programma. de puzzels beginnen supermakkelijk en worden steeds pittiger. Ook ondersteunt het save/load. En MP3's dus
Welke versie had jij dan?
edit: en er een nieuwe v2 van het spel, dat wist ik zelf nog niet eens:
http://dl.qj.net/Sudoku-v(...)12/fid/500/catid/195
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |