oke thnx, dan ga ik daar ff kijkenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef koei het volgende:
Is die x2 niet zo'n lelijke uitstekende batterij (net zoals de batterij bij de 4 gig hd)?
Ik heb vorige week bij de Bart Smit een UMD doosje gekocht waar 8 UMD's inpassen voor 4 euro. Met die losse doosjes gaat alles alsnog in een tas rondslingeren op vakantie en een zo'n doosje is dan een stuk makkelijker. Alleen een beetje jammer dat hij nu alweer vol zit..
Hij heeft mijn PSP heel wat krasjes bespaart.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
die playgear is echt superfijn. Zo goed als onverwoestbaar, de psp is speelbaar terwijl hij erin zit, en de afstandbedieningkoptelefoon is ook in gesloten stand aan te sluiten. Ideaal voor gebruik van de psp als mp3-speler.
En je kunt er ook nog eens je eigen skin op zetten.
Als ie dan toch uitsteekt en niet meer in mn playgear past dan ga ik wel direct voor een externe accu (sluit je gewoon aan op de adapter ingang). Ik zag een mooie op LikSang van 6000 mAh, kijk dan kan je nog s lang in de lucht blijven (letterlijk) zonder gezeur.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
die batterij is gewoon geschikt voor de psp.
hij is wel dikker dan de standaard batterij en zal een stukje uitsteken. heb je bijvoorbeeld een logitech playgear pocket/street beschermdoos voor je PSP, dan zal deze er niet meer in passen
hij is alleen op het internet zo goedkoop en ik moet reserveren dus ik kan hem nog niet kopen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef koei het volgende:
Is die x2 niet zo'n lelijke uitstekende batterij (net zoals de batterij bij de 4 gig hd)?
Ik heb vorige week bij de Bart Smit een UMD doosje gekocht waar 8 UMD's inpassen voor 4 euro. Met die losse doosjes gaat alles alsnog in een tas rondslingeren op vakantie en een zo'n doosje is dan een stuk makkelijker. Alleen een beetje jammer dat hij nu alweer vol zit..
Ik weet niet of je het nu over de batterij of het doosje hebt, maar de batterij heb ik zelf niet gekocht omdat het ding zo uitsteekt. Dat doosje heb ik vorige week gewoon bij een Bart Smit in de buurt gekochtquote:Op maandag 16 januari 2006 15:17 schreef brtausi het volgende:
[..]
hij is alleen op het internet zo goedkoop en ik moet reserveren dus ik kan hem nog niet kopen.
Waar had jij hem dan gekocht en wanneer?
De PSP was eerder online dan de DS hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef JK het volgende:
[..]
Ok, dus nu is de PSP echt onlineNet als Mario Kart DS.... vraag me alleen af hoeveel online gamers er zullen zijn. Socom vast heel veel, net als op de PS2, maar de rest van de spellen hebben maar mondjesmaat mensen online....
Bart Smit heeft er eentje van 8 UMD'squote:Op maandag 16 januari 2006 22:16 schreef Little_Meanie het volgende:
Welke zijn de beste UMD cases? Ik ben op zoek naar iets waar meerdere UMDs inkunnen en dus niet voor elke UMD een aparte case.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:00 schreef renz0r het volgende:
Één jammerlijk detail aan, je kan niet met het ding buitenoverdag spelen als de zon schijnt, zie je het beeld niet meer. Is daar al iets voor?
nerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:35 schreef nlboy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit was mijn oplossing op vakantie.![]()
Hier is een link naar Lik-Sang. Het is geen beschermdoos, alleen extern battery pack, maar dan wel 1tje van 6000 mAh.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:01 schreef __Saviour__ het volgende:
is dat zo'n externe accu die gelijk ook een beschermdoos is? zo ja, wil je even de link geven?
dan ga je toch lekker in de zon zitten bleekscheetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef nlboy het volgende:
[..]
Uhh anders zag ik niks?!Daar was een velle zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |