Hij is met adapter gewoon bruikbaar op de PSP ja. Maar waarom zou je?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Via een adapter is het compatible met memstick duo, dus waarschijnlijk ook bruikbaar voor de PSP
Da's waar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 02:16 schreef __Saviour__ het volgende:
sony gaat dit natuurlijk gebruiken in andere toekomstige producten. stel dat je meerdere producten hebt die micro gebruiken, dan is het toch tof als je bestanden kunt uitwisselen met de PSP.
Ach, het zijn zo te zien geen Sony games, dus die kan je het sowieso moeilijk kwalijk nemen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Raad eens wat er voor de PSP komt:
Nintendogs voor PSP
Animal Crossing voor PSP
Brain training voor PSP
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Diefjes
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef err het volgende:
Syphon Filter, een titel waar ik naar uitkijk!
Waanzinnige gfx, gameplay schijnt ook zeer goed te zijn (lyrische previews),RAGDOLL
Infrastructure multiplay
![]()
releasedate 15/3, ik bestel m maar vast op dvdboxoffice
[afbeelding]
En vergeet Harvest Moon niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:46 schreef BMH het volgende:
Raad eens wat er voor de PSP komt:
Nintendogs voor PSP
Animal Crossing voor PSP
Brain training voor PSP
Diefjes
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef err het volgende:
[afbeelding]
Ziet er inderdaad erg vet uit. Maar ik heb al zoveel games die binnen komen momenteel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:22 schreef err het volgende:
Waanzinnige gfx, gameplay schijnt ook zeer goed te zijn (lyrische previews),RAGDOLL
Infrastructure multiplay
![]()
[afbeelding]
Dan wacht ik nog wel even met het kopen van een memory stickquote:Op woensdag 8 februari 2006 02:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog geen idee. In maart komen de 256mb en 512mb modellen, en in mei de 1gb. nog grotere versies volgen later.
da's goed voor de prijzen van de memorystick duo, want die gaan dan hopelijk dalen.
Nee man die game is alweer uitgesteld dacht ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:37 schreef gamecube_master het volgende:
morgen maar is eventjes langs de dixons gaan of ze Tales al hebben
tothegame houdt het voorlopig op 10/2 voor de UK release. Was eerst 6/2 geloof ik maar ach, ik wacht al zooo lang.........quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee man die game is alweer uitgesteld dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |