abonnement Unibet Coolblue
pi_33843713
Heee Fokkers,
Weg met het noodtopic, hier weer een echt Robbert van den Broeke-topic, en wel deel 22! Michael Ende, eat your heart out!!

In dit topic gaan wij verder over het medium uit Hoeven. Gelovers in Robbert lijken met uitsterven bedreigd. Zelfs Irene Moors lijkt in een persconferentie in Life & Cooking enigszins afstand te hebben genomen van Robberts goochel/google-gaven. Is Robbert werkelijk afgeserveerd, of weten de 'believers' nog terug te vechten?



Ik vind dit een mooie plek om Stenny te bedanken voor haar tomeloze inzet in de Robbert van den Broeke-topics op Fok! Ze heeft alle vorige 21 delen geopend van deze bloedstollende serie, en die naar hartelust versierd met het laatste nieuws, videobeelden en prachtige 'RobbArt'.

STEN, WE LOVE YOU!!!

PS er is nog ruimte over voor RobbArt in deze OP, suggesties kunnen in dit topic geplaatst worden!

Hier nog wat wetenswaardigheden:

Tekst op de site van Robbert

Verslag Laurens Buijs &

Het Non(ningate)-filmpje - Door Fokker Chris145

Skepsis.nl Deel 1 over Robbert

Skepsis.nl Deel 2 over Robbert

Film 1 - Robbert van den Broeke (Realplayer)

Film 2 - Robbert van den Broeke bij 'Wonderen bestaan' Tekst 24 augustus 2003

Geluidsopname Omroep Brabant

Film 3 - RTL Boulevard Week 37/2004

Film 4 - Robbert van den Broeke & Irene Moors bij Jensen 5 december 2005

Film 5 - Telegraaf 28 december 2005

Film 6 - RTL Boulevard 28 december 2005

Film 7 - RTL Boulevard 29 december 2005

Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21

[ Bericht 2% gewijzigd door Genverbrander op 08-01-2006 22:57:56 ]
  Redactie Frontpage zondag 8 januari 2006 @ 20:50:28 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33844105
Gezellie
pi_33844179
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33844211
Haha

Maargoed mensen, het persbericht van irene. Ik heb het zelf helaas net gemist, maar als ik het goed begrijp heeft ze dus wat VOORGELEZEN????!?! Het lijkt Prinsjesdag wel!

Dat komt lekker spontaan over!! Irene toont zich hier als een slechte zakenvrouw, zo kom je natuurlijk niet echt geloofwaardig over als directeur van een TV-productiebedrijf...
  zondag 8 januari 2006 @ 20:58:11 #5
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33844442
pfff saaie OP hoor
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33844490
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:58 schreef soulsurvivor het volgende:
pfff saaie OP hoor
Hahaha ja ik kan niet tippen aan Sten.
pi_33844513
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:52 schreef Genverbrander het volgende:
Haha

Maargoed mensen, het persbericht van irene. Ik heb het zelf helaas net gemist, maar als ik het goed begrijp heeft ze dus wat VOORGELEZEN????!?! Het lijkt Prinsjesdag wel!

Dat komt lekker spontaan over!! Irene toont zich hier als een slechte zakenvrouw, zo kom je natuurlijk niet echt geloofwaardig over als directeur van een TV-productiebedrijf...
Ach tis toch een spontane gekke meid, die wil helemaal niet zakelijk zijn zelfs, ze bulkt van humor etc.
Verwacht nou geen up to date toespraken van haar, zo is ze helemaal niet.
Maar eh wat zei ze dan?
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33844646
Ja da's waar Donna. Het gekke is dat ik Irene ondanks alles nog graag mag. Ze zal zich nu wel rot voelen, aan haar opmerkingen te merken heeft ze zelf nu toch ook wel twijfels gekregen...

Ik vraag me trouwens echt af hoe de herhaling van de 'Er is zoveel meer'-serie binnenkort op RTL7 uitgezonden zal worden...
  Redactie Frontpage zondag 8 januari 2006 @ 21:04:44 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33844781
Ik ga de HH zeker kijken
pi_33844877
http://media.ghostpix.com/wakwom.rm
wat vinden jullie hier nu van?
Brrr
Title: Gpixwom
Author: The G.I.S.
Copyright: ©2001 The G.I.S.
The G.I.S. Was invited by a man named Troy of The Utah Ghost Organization U.G.O on an investigation to an old abandoned school built in the 1890s. The school is located in a mining town in Utah. Two of the people who were there that night were Nick (who shot this) and his friend Shaun, (who is the man on the right in the video). You will see a woman walking in front of Shaun and Barbara in the hallway. She is wearing a dress. There was no one there that night wearing a dress. Could she be a school teacher of long ago, who does not know that school is out? The G.I.S. would like to thank Shaun for allowing us to post this wonderful video.


http://www.ghostpix.com/gis/video.html

[ Bericht 6% gewijzigd door DonnaNonna op 08-01-2006 21:23:04 ]
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33844898
Waarschijnlijk monteren ze er een hoest van Irene in als Robbert "genverbrander" uitspreekt
pi_33845057
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef DonnaNonna het volgende:
http://media.ghostpix.com/wakwom.rm
wat vinden jullie hier nu van?
Brrr
Title: Gpixwom
Author: The G.I.S.
Copyright: ©2001 The G.I.S.
The G.I.S. Was invited by a man named Troy of The Utah Ghost Organization U.G.O on an investigation to an old abandoned school built in the 1890s. The school is located in a mining town in Utah. Two of the people who were there that night were Nick (who shot this) and his friend Shaun, (who is the man on the right in the video). You will see a woman walking in front of Shaun and Barbara in the hallway. She is wearing a dress. There was no one there that night wearing a dress. Could she be a school teacher of long ago, who does not know that school is out? The G.I.S. would like to thank Shaun for allowing us to post this wonderful video.
Ik durf dat soort filmpjes niet meer te bekijken nadat ik deze (warning: niet kijken! ) heb gezien
  zondag 8 januari 2006 @ 21:17:46 #13
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33845345
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef DonnaNonna het volgende:
http://media.ghostpix.com/wakwom.rm
wat vinden jullie hier nu van?
Brrr
Title: Gpixwom
Author: The G.I.S.
Copyright: ©2001 The G.I.S.
The G.I.S. Was invited by a man named Troy of The Utah Ghost Organization U.G.O on an investigation to an old abandoned school built in the 1890s. The school is located in a mining town in Utah. Two of the people who were there that night were Nick (who shot this) and his friend Shaun, (who is the man on the right in the video). You will see a woman walking in front of Shaun and Barbara in the hallway. She is wearing a dress. There was no one there that night wearing a dress. Could she be a school teacher of long ago, who does not know that school is out? The G.I.S. would like to thank Shaun for allowing us to post this wonderful video.
Forbidden
You don't have permission to access /wakwom.rm on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.27 Server at media.ghostpix.com Port 80


Edit,

Hmm, copy/past werkt wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Knarf op 08-01-2006 21:25:31 ]
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 8 januari 2006 @ 21:22:27 #14
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33845555
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef DonnaNonna het volgende:
http://media.ghostpix.com/wakwom.rm
wat vinden jullie hier nu van?
Brrr
Title: Gpixwom
Author: The G.I.S.
Copyright: ©2001 The G.I.S.
The G.I.S. Was invited by a man named Troy of The Utah Ghost Organization U.G.O on an investigation to an old abandoned school built in the 1890s. The school is located in a mining town in Utah. Two of the people who were there that night were Nick (who shot this) and his friend Shaun, (who is the man on the right in the video). You will see a woman walking in front of Shaun and Barbara in the hallway. She is wearing a dress. There was no one there that night wearing a dress. Could she be a school teacher of long ago, who does not know that school is out? The G.I.S. would like to thank Shaun for allowing us to post this wonderful video.
Ik zie iemand langslopen.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33845655
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik durf dat soort filmpjes niet meer te bekijken nadat ik deze (warning: niet kijken! ) heb gezien
Fuck man!!!!!!
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33845725
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Fuck man!!!!!!
Hahhahaaha zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
pi_33845866
Ja ja, hij's leuk! Ik heb ooit een vergelijkbaar filmpje gezien, die was nog beter.

Ik zie er de humor zeker van in
Gaap Goals rulezzz!
pi_33845887
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hahhahaaha zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb
Ooh dit is slecht voor je hart trilt nog na
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33845899
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef DonnaNonna het volgende:
http://media.ghostpix.com/wakwom.rm
wat vinden jullie hier nu van?
Brrr
Title: Gpixwom
Author: The G.I.S.
Copyright: ©2001 The G.I.S.
The G.I.S. Was invited by a man named Troy of The Utah Ghost Organization U.G.O on an investigation to an old abandoned school built in the 1890s. The school is located in a mining town in Utah. Two of the people who were there that night were Nick (who shot this) and his friend Shaun, (who is the man on the right in the video). You will see a woman walking in front of Shaun and Barbara in the hallway. She is wearing a dress. There was no one there that night wearing a dress. Could she be a school teacher of long ago, who does not know that school is out? The G.I.S. would like to thank Shaun for allowing us to post this wonderful video.


http://www.ghostpix.com/gis/video.html
Lijkt op een dubbele opname, de reactie van de mensen is onlogisch ze reageren nauwelijks.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33845928
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:28 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja ja, hij's leuk! Ik heb ooit een vergelijkbaar filmpje gezien, die was nog beter.

Ik zie er de humor zeker van in
Van welke? Het spook in de dungeon of die andere van DonnaNonna?
pi_33846055
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Tulio het volgende:

[..]

Lijkt op een dubbele opname, de reactie van de mensen is onlogisch ze reageren nauwelijks.
Waarschijnlijk een reflectie van de man met de tas in glas.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33846058
http://www.bartonmansion.com/res_med.html
shit deze is ook lachen, is het echt een geest? Dit is geen filmpje zoals die ene enge, maar dit is echt! whahaha zie ze rennen..
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33846100
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Tulio het volgende:

[..]

Lijkt op een dubbele opname, de reactie van de mensen is onlogisch ze reageren nauwelijks.
Ik denk dat ze helemaal perplex zijn,zou ik wel zijn in ieder geval
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33846148
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef DonnaNonna het volgende:
http://www.bartonmansion.com/res_med.html
shit deze is ook lachen, is het echt een geest? Dit is geen filmpje zoals die ene enge, maar dit is echt! whahaha zie ze rennen..
Hoe weet ik dat je te vertrouwen bent, Donna? ZWEER je op je erewoord dat dit niet van hetzelfde genre als de dungeon is? Ik wil graag ook nog slapen straks.
pi_33846236
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hoe weet ik dat je te vertrouwen bent, Donna? ZWEER je op je erewoord dat dit niet van hetzelfde genre als de dungeon is? Ik wil graag ook nog slapen straks.
Ik zweer niks
Maar hij is wel eng maar ook grappig. Dit is niet zo een als die jij aanprees
Er zijn wat gozers aan het filmen in een gebouw, en dan ineens zien ze iemand staan in de deuropening, ze schrikken zich te pletter en rennen de trap af, dat is zo ongeveer de strekking
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33846256
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik durf dat soort filmpjes niet meer te bekijken nadat ik deze (warning: niet kijken! ) heb gezien
Ik zie het nog steeds niet.
pi_33846312
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:37 schreef Micheleangelo het volgende:

[..]

Ik zie het nog steeds niet.
HAHhahahaha Ja je moet ook HEEEL goed kijken, en nogmaals: zet anders het geluid heel hard, want je kunt stemmen in de verte horen!
pi_33846395
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

HAHhahahaha Ja je moet ook HEEEL goed kijken, en nogmaals: zet anders het geluid heel hard, want je kunt stemmen in de verte horen!

Fasten your seatbells!
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33846513
Hoe is het met onze Michelangelo?
Alles oke of belt ie al met 112?
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  zondag 8 januari 2006 @ 21:44:11 #30
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33846561
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef DonnaNonna het volgende:
Hoe is het met onze Michelangelo?
Alles oke of belt ie al met 112?
Ik denk eerder dat de buren 112 bellen
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33846616
Na herhaaldelijk kijken en stopzetten zie ik dat het "spook" dezelfde snelheid heeft als de man met de tas. Er staat waarschijnlijk scheef een deur open die van glas is . Doordat deze schuin staat lijkt de reflectie van de man naar rechts te gaan. Dat het lijkt of de figuur een kleed draagt, komt omdat de man een draagtas in zijn handen heeft. Duidelijk geen spook lijkt mij

Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33846618
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:44 schreef Knarf het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de buren 112 bellen
roflol
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  zondag 8 januari 2006 @ 21:47:34 #33
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33846685
Wellicht nog als mosterd na de maaltijd hier nog even wat achtergrond informatie
Van vrij nabij heb ik een en ander meegekregen over de opnames die er van hem voor z'n RTL4 programma in Den Bosch gemaakt zijn samen met Wendy over haar overleden moeder
Op het moemnt zelf was er geen reden voor argwaan.
Maar nadat filmcrew vertrokken was en de twee vriendinnen een en ander gingen evalueren kwamen ze erachter dat Robbert alleen maar namen genoemd had van personen die op haar verjaardagskalender stonden. Deze had hij gezien toen hij tijdens de opnamens naar het toilet was geweest
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_33846746
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Stroekie het volgende:
Wellicht nog als mosterd na de maaltijd hier nog even wat achtergrond informatie
Van vrij nabij heb ik een en ander meegekregen over de opnames die er van hem voor z'n RTL4 programma in Den Bosch gemaakt zijn samen met Wendy over haar overleden moeder
Op het moemnt zelf was er geen reden voor argwaan.
Maar nadat filmcrew vertrokken was en de twee vriendinnen een en ander gingen evalueren kwamen ze erachter dat Robbert alleen maar namen genoemd had van personen die op haar verjaardagskalender stonden. Deze had hij gezien toen hij tijdens de opnamens naar het toilet was geweest
Haaaaaaaaaaa dit bevestigt de toilet-theorie!! Hij gaat dus bij ieder huisbezoekje even naar het toilet en schiet daar wat fotootjes of raadpleegt de kalender.

Wat een talent, die robbert!
pi_33846775
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Stroekie het volgende:
Wellicht nog als mosterd na de maaltijd hier nog even wat achtergrond informatie
Van vrij nabij heb ik een en ander meegekregen over de opnames die er van hem voor z'n RTL4 programma in Den Bosch gemaakt zijn samen met Wendy over haar overleden moeder
Op het moemnt zelf was er geen reden voor argwaan.
Maar nadat filmcrew vertrokken was en de twee vriendinnen een en ander gingen evalueren kwamen ze erachter dat Robbert alleen maar namen genoemd had van personen die op haar verjaardagskalender stonden. Deze had hij gezien toen hij tijdens de opnamens naar het toilet was geweest
Oohoooooh wat gemeen zeg!
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33846779
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:45 schreef Tulio het volgende:
Na herhaaldelijk kijken en stopzetten zie ik dat het "spook" dezelfde snelheid heeft als de man met de tas. Er staat waarschijnlijk scheef een deur open die van glas is . Doordat deze schuin staat lijkt de reflectie van de man naar rechts te gaan. Dat het lijkt of de figuur een kleed draagt, komt omdat de man een draagtas in zijn handen heeft. Duidelijk geen spook lijkt mij

Correctie ik heb het ff uitgeprobeert als het een glazen deur is die dichtgaat dan klopt het, dan lijkt de reflectie naar rechts te gaan.

tulio
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33846809
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Haaaaaaaaaaa dit bevestigt de toilet-theorie!! Hij gaat dus bij ieder huisbezoekje even naar het toilet en schiet daar wat fotootjes of raadpleegt de kalender.

Wat een talent, die robbert!
Hij misbruikt het toilet in korte tijd!
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33846819
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef Tulio het volgende:

[..]

Correctie ik heb het ff uitgeprobeert als het een glazen deur is die dichtgaat dan klopt het, dan lijkt de reflectie naar rechts te gaan.

tulio
Goed gevonden Tuul. Als je goed kijkt zie je inderdaad dat dit een exacte weerspiegeling is van de dikke lopende vetzak met de tas.
  zondag 8 januari 2006 @ 21:50:55 #39
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33846824
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Stroekie het volgende:
Wellicht nog als mosterd na de maaltijd hier nog even wat achtergrond informatie
Van vrij nabij heb ik een en ander meegekregen over de opnames die er van hem voor z'n RTL4 programma in Den Bosch gemaakt zijn samen met Wendy over haar overleden moeder
Op het moemnt zelf was er geen reden voor argwaan.
Maar nadat filmcrew vertrokken was en de twee vriendinnen een en ander gingen evalueren kwamen ze erachter dat Robbert alleen maar namen genoemd had van personen die op haar verjaardagskalender stonden. Deze had hij gezien toen hij tijdens de opnamens naar het toilet was geweest
Dit blijft internet. In hoeverre is deze informatie betrouwbaar?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 8 januari 2006 @ 21:50:56 #40
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33846827
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Haaaaaaaaaaa dit bevestigt de toilet-theorie!! Hij gaat dus bij ieder huisbezoekje even naar het toilet en schiet daar wat fotootjes of raadpleegt de kalender.

Wat een talent, die robbert!
Maar na afloop had niemand direct door hoor dat ze bij de neus zijn genomen.
D'r was alleen wat teleurstelling omdat ze niet zo in details waren getreden als gehoopt was
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 8 januari 2006 @ 21:51:00 #41
16874 creno
born this way
pi_33846832
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Stroekie het volgende:
Wellicht nog als mosterd na de maaltijd hier nog even wat achtergrond informatie
Van vrij nabij heb ik een en ander meegekregen over de opnames die er van hem voor z'n RTL4 programma in Den Bosch gemaakt zijn samen met Wendy over haar overleden moeder
Op het moemnt zelf was er geen reden voor argwaan.
Maar nadat filmcrew vertrokken was en de twee vriendinnen een en ander gingen evalueren kwamen ze erachter dat Robbert alleen maar namen genoemd had van personen die op haar verjaardagskalender stonden. Deze had hij gezien toen hij tijdens de opnamens naar het toilet was geweest
iets wat zo onschuldig lijkt, blijkt dan toch niet zo onschuldig te zijn.

Hoeveel heeft die R. v.d. B verdient ? ik word ook medium denk ik
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_33846879
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Stroekie het volgende:
Wellicht nog als mosterd na de maaltijd hier nog even wat achtergrond informatie
Van vrij nabij heb ik een en ander meegekregen over de opnames die er van hem voor z'n RTL4 programma in Den Bosch gemaakt zijn samen met Wendy over haar overleden moeder
Op het moemnt zelf was er geen reden voor argwaan.
Maar nadat filmcrew vertrokken was en de twee vriendinnen een en ander gingen evalueren kwamen ze erachter dat Robbert alleen maar namen genoemd had van personen die op haar verjaardagskalender stonden. Deze had hij gezien toen hij tijdens de opnamens naar het toilet was geweest
BRAVO! We hebben al zoveel bj elkaar geharkt op dit forum, we kunnen er bijna een boek over schrijven. "Van zorgenkind tot medium en weer terug".


pi_33846910
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef Micheleangelo het volgende:
"Van zorgenkind tot medium en weer terug".
  zondag 8 januari 2006 @ 21:53:57 #44
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33846936
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dit blijft internet. In hoeverre is deze informatie betrouwbaar?
de vrouw van mijn collega was bij de opnames aanwezig, omdat het om haar vriendin ging
Zij had dus deze reading voor d'r vriendin geregeld.
Ze zat samen met Irene in de slaapkamer via spy cam alles te volgen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_33846988
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dit blijft internet. In hoeverre is deze informatie betrouwbaar?
Juist, want dat verhaal van een kalender is door verschillende sceptici al geïnsinueerd.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33847040
Nu is alleen nog de vraag hoe Char het voor elkaar krijgt om eerst vliegensvlug een toiletbezoekje te brengen bij de mensen thuis die ze daarna in de studio ontmoet.
  zondag 8 januari 2006 @ 21:57:04 #47
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33847055
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:53 schreef Stroekie het volgende:

[..]

de vrouw van mijn collega was bij de opnames aanwezig, omdat het om haar vriendin ging
Zij had dus deze reading voor d'r vriendin geregeld.
Ze zat samen met Irene in de slaapkamer via spy cam alles te volgen
Kennis vaneen vriendin der vader, zijn buurman gelden niet als bron.

Raar dat al die 'sceptici' gelijk als een dolle kip achter zo'n statement aanhollen.
(Niet dat ik je niet geloof, maar ik ken jou en je bron niet)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 8 januari 2006 @ 21:57:05 #48
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33847056
Dit blijft internet. In hoeverre is deze informatie betrouwbaar?

ja idd dat is wel waar....net als al die paranormale vidoetjes bij al die homemade en ghosbusters site's die vertrouw ik bij voorbaat al niet..of het waar is moeilijk na te trekken maar het kan zo zijn het is natuurlijk een slimme manier en je denkt ook niet meteen aan de namen van je kalender tsja dan moet die mensen maar naar de media gaan en het melden of het moet...k denk dat we nu wel kunnen zeggen dat robbert een oplichter is
  zondag 8 januari 2006 @ 21:57:07 #49
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33847058
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef Tulio het volgende:

[..]

Juist, want dat verhaal van een kalender is door verschillende sceptici al geïnsinueerd.

Tulio.
Zoveel collega's heb ik niet, en in deze heb ik wel een goed vertrouwen dat hij een en ander eerlijk vertelt
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 8 januari 2006 @ 21:58:13 #50
137525 pikki
pok! pok !
pi_33847093
Jaaaa.....en elk huisje heeft zn' kruisje .., en weeeeceeee .......én z'n verjaardagskalender, en daar staan altijd alle namen op ,,heeeeee ......
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zondag 8 januari 2006 @ 21:58:34 #51
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33847111
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Zoveel collega's heb ik niet, en in deze heb ik wel een goed vertrouwen dat hij een en ander eerlijk verteld
Laat die vrouw de kalender dan maar posten. Dan is het een bron. Sorry
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 8 januari 2006 @ 21:59:22 #52
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33847148
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Knarf het volgende:

[..]

Kennis vaneen vriendin der vader, zijn buurman gelden niet als bron.

Raar dat al die 'sceptici' gelijk als een dolle kip achter zo'n statement aanhollen.
(Niet dat ik je niet geloof, maar ik ken jou en je bron niet)
zo bron is even betrouwbaar als al die paranormale sites met advertenties die beweren vidoes te hebben met paranormale dingen tis gewoon bullshit moetne die paranormalen maar is met objectieve echte informatie komen?
  zondag 8 januari 2006 @ 21:59:36 #53
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33847154
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef pikki het volgende:
Jaaaa.....en elk huisje heeft zn' kruisje ...én z'n verjaardagskalender, en daar staan altijd alle namen op ,,heeeeee ......
Dus op jou kalender staan niet al je familieleden en kennissen. Van wie dan wel, tita tovenaar?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 8 januari 2006 @ 22:01:41 #54
137525 pikki
pok! pok !
pi_33847237
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:59 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dus op jou kalender staan niet al je familieleden en kennissen. Van wie dan wel, tita tovenaar?
V.....van poesjie miauuuuuuu
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33847246
Pikki, heb jij dit filmpje al gezien? Wat vind je ervan?
http://www.wimp.com/dungeon/
  zondag 8 januari 2006 @ 22:02:58 #56
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33847280
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef pikki het volgende:

[..]

V.....van poesjie miauuuuuuu
Ook erg dierbaar klopt, even mijn kalender updaten
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 8 januari 2006 @ 22:03:26 #57
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33847300
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Knarf het volgende:

[..]

Kennis vaneen vriendin der vader, zijn buurman gelden niet als bron.

Raar dat al die 'sceptici' gelijk als een dolle kip achter zo'n statement aanhollen.
(Niet dat ik je niet geloof, maar ik ken jou en je bron niet)
Maar de dames hadden in eerste instantie ook gewoon wel een goed gevoel nadat filmcrew was vertrokken. Ze hadden alleen nog meer details verwacht. dus ze waren een beetje teleurgesteld dat er niet NOG meer uitgekomen was
pas in de dagen daarna zijn ze zich gaan realiseren dat hij dus alleen maar namen van personen genoemd had die hij op de kalendar gezien kon hebben
Want ja ze hadden haar dus "overvallen" en daarom had ze dus van te voren ook geen tijd gehad om die kalender weg te halen voordat de filmcrew kwam
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_33847326
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef pikki het volgende:
Jaaaa.....en elk huisje heeft zn' kruisje .., en weeeeceeee .......én z'n verjaardagskalender, en daar staan altijd alle namen op ,,heeeeee ......
Niet elk huis, ik heb er geen, bij mijn moeder hangt ook geen. Maar ik ken verschillende families waar er wel een hangt. Dus het kan maar hoeft niet.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33847335
Welke vrouw is het dan, Stroekie? In welke aflevering zat ze, weet je dat toevallig? En wat was haar 'verhaal' volgens Robbert?
pi_33847364
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:03 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Maar de dames hadden in eerste instantie ook gewoon wel een goed gevoel nadat filmcrew was vertrokken. Ze hadden alleen nog meer details verwacht. dus ze waren een beetje teleurgesteld dat er niet NOG meer uitgekomen was
pas in de dagen daarna zijn ze zich gaan realiseren dat hij dus alleen maar namen van personen genoemd had die hij op de kalendar gezien kon hebben
Want ja ze hadden haar dus "overvallen" en daarom had ze dus van te voren ook geen tijd gehad om die kalender weg te halen voordat de filmcrew kwam
Jah flauw zeg! Willen ze meer weten, als hij al weg is en hem dan belachelijk maken
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33847405
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:03 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Maar de dames hadden in eerste instantie ook gewoon wel een goed gevoel nadat filmcrew was vertrokken. Ze hadden alleen nog meer details verwacht. dus ze waren een beetje teleurgesteld dat er niet NOG meer uitgekomen was
pas in de dagen daarna zijn ze zich gaan realiseren dat hij dus alleen maar namen van personen genoemd had die hij op de kalendar gezien kon hebben
Want ja ze hadden haar dus "overvallen" en daarom had ze dus van te voren ook geen tijd gehad om die kalender weg te halen voordat de filmcrew kwam
Was dat die keer met die moeilijke naam? Dat vond ik namelijk wel heel erg sterk.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:06:04 #62
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33847408
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef Genverbrander het volgende:
Welke vrouw is het dan, Stroekie? In welke aflevering zat ze, weet je dat toevallig? En wat was haar 'verhaal' volgens Robbert?
Wendy uit Den Bosch uit aflevering 2
Ging over haar moeder die overleden was tijdens haar vakantie
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_33847467


iemand ergens de verklaring genoteerd?
heb het gemist....
pi_33847502
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Wendy uit Den Bosch uit aflevering 2
Ging over haar moeder die overleden was tijdens haar vakantie
Ah ok, die aflevering heb ik volgens mij gezien. Was dat ook die aflevering waarbij ze naar die vrouw gingen die op zoek was naar haar vader? Er was toen ook iets met parijs enzo...
  zondag 8 januari 2006 @ 22:11:28 #65
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33847679
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ah ok, die aflevering heb ik volgens mij gezien. Was dat ook die aflevering waarbij ze naar die vrouw gingen die op zoek was naar haar vader? Er was toen ook iets met parijs enzo...
zou heel goed kunnen, want ik het niet heel de aflevering gezien
stuk over Wendy zat volgens mij achterin als laatste item
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 8 januari 2006 @ 22:15:48 #66
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33847887
die foto aan het begin van dit topic
k zat er nog is goed na te kijken en het is eigenlijk gewoon lachwekkend
ik begon me zelfs te schamen dat ik er wantrouwend naar keek want het is gewoon onzin hahahahaha
ik schaam me wel een beetje voor nederland een nuchter volk en als je ook dat filmpje ziet

overduidelijk hoe hij wacht tot de camera weggat en die 3 flitsen en 4 foto's nee heel slecht
beschamend dit echt ongelooflijk wat een schande
pi_33847980
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ah ok, die aflevering heb ik volgens mij gezien. Was dat ook die aflevering waarbij ze naar die vrouw gingen die op zoek was naar haar vader? Er was toen ook iets met parijs enzo...
Dat was wel heel frappant hoor! Over die onbekende vader die later in Parijs bleek te wonen! Niemand wist iets van die man en toch zei Robbert dingen die niemand had kunnen weten, later vond ze dus toch haar vader terug en eveneens met bepaalde aanwijzingen van Robbert die klopten! ( gebouwen etc)
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  zondag 8 januari 2006 @ 22:19:10 #68
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33848045
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef kleinetrom het volgende:



iemand ergens de verklaring genoteerd?
heb het gemist....
nou irene moors zij in het kort dan:

je moet geloven wat je wilt geloven het is je eigen mening zij gelooft er nog steeds in

ze ging niet in op de genverbrander en zij dat ze gek werd van alle kritiek en dat ze hiermee een streep wou zetten onder deze hele toestand

of robbert van te voren wist over de plaatsen dat kon ze niet vertellen ze wist het niet zei ze

er was ook volgens haar geen trucage aanwezig

carlos wou haar nog even onderbrekeen mogelijk iets vragen over die foto's of genverbrander
irene keek carlos toen aan en gaf duidelijk te merken haar verhaal af te maken en er een streep onder tezetten carlos zei niks meer de boodschap kwam blijkbaar over
  zondag 8 januari 2006 @ 22:19:36 #69
137525 pikki
pok! pok !
pi_33848069
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Dat was wel heel frappant hoor! Over die onbekende vader die later in Parijs bleek te wonen! Niemand wist iets van die man en toch zei Robbert dingen die niemand had kunnen weten, later vond ze dus toch haar vader terug en eveneens met bepaalde aanwijzingen van Robbert die klopten! ( gebouwen etc)
Wat leuk dat jij in Robbert z'n gave gelooft ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33848114
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Dat was wel heel frappant hoor! Over die onbekende vader die later in Parijs bleek te wonen! Niemand wist iets van die man en toch zei Robbert dingen die niemand had kunnen weten, later vond ze dus toch haar vader terug en eveneens met bepaalde aanwijzingen van Robbert die klopten! ( gebouwen etc)
ja hoe zou dat nu kunnen? Je hebt meer van die programma's. Ik heb nog niet gehoord dat Robbert een vermist kind heeft opgespoort.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:21:22 #71
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33848149
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Dat was wel heel frappant hoor! Over die onbekende vader die later in Parijs bleek te wonen! Niemand wist iets van die man en toch zei Robbert dingen die niemand had kunnen weten, later vond ze dus toch haar vader terug en eveneens met bepaalde aanwijzingen van Robbert die klopten! ( gebouwen etc)
ja maar de vraag is hoe weet je zo zeker dat niemand wist waar die man woonden
  zondag 8 januari 2006 @ 22:22:10 #72
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33848187
waren er bij die verdwijning van die breezer girl in aruba geen paranormale mensne ingezet die hadden toch ook geen aanwijzingen
  zondag 8 januari 2006 @ 22:22:30 #73
137525 pikki
pok! pok !
pi_33848203
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

nou irene moors zij in het kort dan:

je moet geloven wat je wilt geloven het is je eigen mening zij gelooft er nog steeds in

ze ging niet in op de genverbrander en zij dat ze gek werd van alle kritiek en dat ze hiermee een streep wou zetten onder deze hele toestand

of robbert van te voren wist over de plaatsen dat kon ze niet vertellen ze wist het niet zei ze

er was ook volgens haar geen trucage aanwezig

carlos wou haar nog even onderbrekeen mogelijk iets vragen over die foto's of genverbrander
irene keek carlos toen aan en gaf duidelijk te merken haar verhaal af te maken en er een streep onder tezetten carlos zei niks meer de boodschap kwam blijkbaar over
Ah ...zooo lekker kort en bondig .!
Zo hoort het ....en komt het heel betrouwbaar over idd.

Goed gedaan van Ireentje
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33848243
Tulio schreef:
quote:
Ze heeft zicht wel versproken. Ze zei: " ik wil de mensen die positief gereageerd hebben bedenken."
Nou dat is een Freudiaanse verspreking. Het komt erop neer dat de mensen die positief gereageerd hebben nog maar eens goed moeten nadenken.

Tulio.
Hier ben ik weer. Dank je Genverbrander, dat je het overgenomen hebt; ik was inderdaad even weg, naar mijn moeder, je hebt ook nog zo je sociale dingen hè. Bedankt voor je lieve bedankje. Lief, dat 'noodtopic'

We hebben de reactie van Irene bij mijn moeder gezien. Wat een afgang. Niet zozeer dat ze de mist ingaat met "Er is zoveel meer", maar het feit dat ze nu haar kop in het zand steekt. Ongelooflijk: voor wat voor debielen houdt ze Nederlanders eigenlijk? Het is toch erg dat ze haar publiek niet serieus neemt en niet tenminste eens zegt: "Ik ga het zelf ook nog eens grondig evalueren. En ik nodig Robbert uit om foto's te maken op de manier dat een goede wetenschapper het voorstelt."

Zoals iemand in deel 21 zei: op een afstand. Hij mag de geest aanwijzen, dan wordt er een foto genomen. Moet toch kunnen als hij nu zegt met elke willekeurige camera een geestfoto te kunnen maken. Moet dan niet uitmaken dat hij het dingetje niet in zijn hand houdt. Ik vind dit echt een blamage, ze had net zo goed niets kunnen zeggen, dat had ik dan nog meer gewaardeerd.

Carlo wilde nog iets vragen (en ik zag aan zijn gezicht dat het iets kritisch was), maar kreeg de kans niet, heel jammer. Ik ben echt zeer teleurgesteld, ik kan haar nu niet meer gewoon zien, maar moet steeds denken aan deze blamage. En inderdaad Tuul, het was een zeer mooie symbolische verspreking.
pi_33848245
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef pikki het volgende:

[..]

Wat leuk dat jij in Robbert z'n gave gelooft ....
Ach wat maakt het toch uit, soms geloof ik erin soms niet, het is maar net waar ik zin in heb
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33848249
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Dat was wel heel frappant hoor! Over die onbekende vader die later in Parijs bleek te wonen! Niemand wist iets van die man en toch zei Robbert dingen die niemand had kunnen weten, later vond ze dus toch haar vader terug en eveneens met bepaalde aanwijzingen van Robbert die klopten! ( gebouwen etc)
Ik vond dat juist helemaal niet overtuigend. Hij zei iets van water en een fonteintje ofzo. Nou ga maar na, iedereen heeft daar wel iets mee.
pi_33848257
Robbert van den broeke

Daar horen we voorlopig niks meer over. Die houd zich even koest.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:24:04 #78
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33848282
ja idd......anders moet je mischien even telepatische lijn aanleggen met irene dan verteld ze het nog wel dunnetjes over
  zondag 8 januari 2006 @ 22:24:36 #79
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33848297
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef pikki het volgende:

[..]

Ah ...zooo lekker kort en bondig .!
Zo hoort het ....en komt het heel betrouwbaar over idd.

Goed gedaan van Ireentje
Maar ja, Irene heb dan ook zakelijke belangen
ze produceert dat programma toch met haar eigen BV
en hoopt serie natuurlijk ook nog aan België te kunnen verkopen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_33848354
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef Halfgedraaide het volgende:
Robbert van den broeke

Daar horen we voorlopig niks meer over. Die houd zich even koest.
Personferentie. Ik hang aan zijn lippen dan!
pi_33848414
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Ach wat maakt het toch uit, soms geloof ik erin soms niet, het is maar net waar ik zin in heb
Je kunt ook een munt opgooien.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:27:54 #82
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33848446
domme belgen...ik denk dat ze ons nu hard uitlachen gelukkig hebben de skepitsche mensen onze eer nog gered bedankt namens iedereen die niet meteen geloofde en op onderzoek ging


bedankt jullie zijn nederlands hoop dankzij jullie boeken we vooruit gang

voor iedereen die niet met mij eens is ik zit op golflengte 245.67.46 dus k sta open voor discussie
pi_33848484
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef Stenny het volgende:
Tulio schreef:
ik was inderdaad even weg, naar mijn moeder, je hebt ook nog zo je sociale dingen hè.
WAT???!!?!?! Heb jij een sociaal leven???
quote:
Carlo wilde nog iets vragen (en ik zag aan zijn gezicht dat het iets kritisch was), maar kreeg de kans niet, heel jammer. Ik ben echt zeer teleurgesteld, ik kan haar nu niet meer gewoon zien, maar moet steeds denken aan deze blamage. En inderdaad Tuul, het was een zeer mooie symbolische verspreking.
Hahaha die carlo, wel grappig Je zou toch zeggen dat ze het van tevoren even goed hebben doorgesproken samen, zo van "carlo houd je kop", blijkbaar kon ie het toch niet laten.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:29:13 #84
137525 pikki
pok! pok !
pi_33848512
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef Stenny het volgende:
Tulio schreef:
[..]

Hier ben ik weer. Dank je Genverbrander, dat je het overgenomen hebt; ik was inderdaad even weg, naar mijn moeder, je hebt ook nog zo je sociale dingen hè. Bedankt voor je lieve bedankje. Lief, dat 'noodtopic'

We hebben de reactie van Irene bij mijn moeder gezien. Wat een afgang. Niet zozeer dat ze de mist ingaat met "Er is zoveel meer", maar het feit dat ze nu haar kop in het zand steekt. Ongelooflijk: voor wat voor debielen houdt ze Nederlanders eigenlijk? Het is toch erg dat ze haar publiek niet serieus neemt en niet tenminste eens zegt: "Ik ga het zelf ook nog eens grondig evalueren. En ik nodig Robbert uit om foto's te maken op de manier dat een goede wetenschapper het voorstelt."

Zoals iemand in deel 21 zei: op een afstand. Hij mag de geest aanwijzen, dan wordt er een foto genomen. Moet toch kunnen als hij nu zegt met elke willekeurige camera een geestfoto te kunnen maken. Moet dan niet uitmaken dat hij het dingetje niet in zijn hand houdt. Ik vind dit echt een blamage, ze had net zo goed niets kunnen zeggen, dat had ik dan nog meer gewaardeerd.

Carlo wilde nog iets vragen (en ik zag aan zijn gezicht dat het iets kritisch was), maar kreeg de kans niet, heel jammer. Ik ben echt zeer teleurgesteld, ik kan haar nu niet meer gewoon zien, maar moet steeds denken aan deze blamage. En inderdaad Tuul, het was een zeer mooie symbolische verspreking.
Hooo !
Robbert moet echter wel zelf de camera bedienen, gaat niet als iemand anders 't doet , ....
Uitsluitend mediums kunnen zo'n foto's maken , .....met geesten ......opgelet ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33848536
Ha! Er zijn inmiddels al 13200 treffers voor "genverbrander" met Google! Waanzinnig! Op 18 december was dat er nog maar één (de genealogie pagina). Na het artikel van Skepsis werden het er 30, de dag daarna 160, toen een paar honderd... en nu meer dan 13000!
pi_33848609
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

nou irene moors zij in het kort dan:

je moet geloven wat je wilt geloven het is je eigen mening zij gelooft er nog steeds in

ze ging niet in op de genverbrander en zij dat ze gek werd van alle kritiek en dat ze hiermee een streep wou zetten onder deze hele toestand

of robbert van te voren wist over de plaatsen dat kon ze niet vertellen ze wist het niet zei ze

er was ook volgens haar geen trucage aanwezig

carlos wou haar nog even onderbrekeen mogelijk iets vragen over die foto's of genverbrander
irene keek carlos toen aan en gaf duidelijk te merken haar verhaal af te maken en er een streep onder tezetten carlos zei niks meer de boodschap kwam blijkbaar over
tnx!!!
gezicht van carlo kan ik me voorstellen...
op het forum van life and cooking dezelfde vraag gesteld, maar daar slaapt iedereen al geloof ik...
heb me nog moeten registreren ook!!!
pi_33848620
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

WAT???!!?!?! Heb jij een sociaal leven???
[..]

Hahaha die carlo, wel grappig Je zou toch zeggen dat ze het van tevoren even goed hebben doorgesproken samen, zo van "carlo houd je kop", blijkbaar kon ie het toch niet laten.
Beetje sociaal, niet al te veel natuurlijk.

Ik heb meer vertrouwen in Carlo dan in Irene. Albert Verlinde vind ik helemaal top, die is echt niet dom. Graag wil ik weten wat Carlo na de uitzending tegen Irene gezegd heeft, of wat hij gevraagd heeft. Ik meende een scepticisme in zijn ogen te ontwaren, in ieder geval iets heel bedenkelijks richting het fenomeen.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:32:27 #88
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33848659
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

WAT???!!?!?! Heb jij een sociaal leven???
[..]

Hahaha die carlo, wel grappig Je zou toch zeggen dat ze het van tevoren even goed hebben doorgesproken samen, zo van "carlo houd je kop", blijkbaar kon ie het toch niet laten.
hahahahaah
ja idd dat viel mij ook meteen op maar irene ging het meteen har d over een en toen begon dat publiek te klappen waarom ging niemand vragen stellen ik dacht ze gaat nu alles weerleggen maar blijkbaar kon dat niet (nee heeh het is ook nep) Robbert dacht met ze cursus paintshop ver te komen helaas voor hem waren het de flitsen en zoek resultaten van google die hem nekte

die websites zullen wel blij zijn die gingen echt van 20 hits naar 2000 per dag
pi_33848682
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef Tulio het volgende:

[..]

Je kunt ook een munt opgooien.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:35:12 #90
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33848792
zullen we een polll houden

Geloof jij nog in Robbert van den broeke

ja, altijd gedaan
ja, maar ik ben ook ook compleet achterlijk persoon
nee, nooit gedaan
nee, naar irene's uitspraak ben ik zwaar terleurgesteld en ben ik terug op planeet aarde
  zondag 8 januari 2006 @ 22:36:47 #91
137525 pikki
pok! pok !
pi_33848853
Ja: ben slim
Nee: ben oereloeredom
K' weet 't ni : kan nog slim worden
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33848936
Hahahhahahaha
  zondag 8 januari 2006 @ 22:39:28 #94
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33848970
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef Stenny het volgende:

[..]

Beetje sociaal, niet al te veel natuurlijk.

Ik heb meer vertrouwen in Carlo dan in Irene. Albert Verlinde vind ik helemaal top, die is echt niet dom. Graag wil ik weten wat Carlo na de uitzending tegen Irene gezegd heeft, of wat hij gevraagd heeft. Ik meende een scepticisme in zijn ogen te ontwaren, in ieder geval iets heel bedenkelijks richting het fenomeen.
Albert is gewoon een valse nicht (positief bedoeld ), die geen blad voor de mond neemt.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33848975
Ik vind dat het belangrijkste antwoord ontbreekt in de poll: "nee, sinds zijn ontmaskering door Skepsis en Fok geloof ik niet meer in hem."

  zondag 8 januari 2006 @ 22:40:51 #96
40566 Ericr
Livewrong
pi_33849022
Schandalig dat ze in dat programma haar eigen tokootje mag verdedigen, incestueus televisiewereldje is het toch ook. Als Moors lef zou hebben geeft ze de toelichting in een programma gemaakt door anderen, niet lafhartig een verklaring voorlezen in 1 van je andere programma's. Ze zal door haar Josti aanhang waarschijnlijk nog worden geloofd ook, ogen van sommigen gaan pas open als je er zoutzuur in spuit.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:41:06 #97
137525 pikki
pok! pok !
pi_33849035
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind dat het belangrijkste antwoord ontbreekt in de poll: "nee, sinds zijn ontmaskering door Skepsis en Fok geloof ik niet meer in hem."

Ja: ...sinds Pikki 's wijze uitspraken ..ben ik erin gaan geloven
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zondag 8 januari 2006 @ 22:41:25 #98
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33849047
quote:
Nee, ik ben Pikki niet!
Was ook een leuke optie geweest .
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33849078
Maar stel..... alleen maar stel..... stel dat de entiteit die hem het woord "genverbrander" heeft ingefluisterd een negatieve entiteit was een demon. Deze zou weten dat hij problemen zou krijgen met het woord "genverbrander"......en een negative entiteit komt alleen als jij je hebt laten verleiden je hebt laten verleiden door het kwade........ ...Dit zou ook een verklaring kunnen zijn.......


Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33849082
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef Knarf het volgende:

[..]

Albert is gewoon een valse nicht (positief bedoeld ), die geen blad voor de mond neemt.
Als hij er is bij Boulevard, heb ik er zin in. Ik bedoel: in de uitzending.
pi_33849135
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Tulio het volgende:
Maar stel..... alleen maar stel..... stel dat de entiteit die hem het woord "genverbrander" heeft ingefluisterd een negatieve entiteit was een demon. Deze zou weten dat hij problemen zou krijgen met het woord "genverbrander"......en een negative entiteit komt alleen als jij je hebt laten verleiden je hebt laten verleiden door het kwade........ ...Dit zou ook een verklaring kunnen zijn.......


Inderdaad. Maar ik geloof niet in deze verklaring.
pi_33849238
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Stenny het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar ik geloof niet in deze verklaring.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33849247
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind dat het belangrijkste antwoord ontbreekt in de poll: "nee, sinds zijn ontmaskering door Skepsis en Fok geloof ik niet meer in hem."

Ik zou willen dat hij meer met bewijzen komt. Als hij echt is, als.. Dan reageer je niet zoals zij nu doen lijkt me.
Dan had ik allang die man van skepsis uitgenodigt in een programma, mijn camera's laten nakijken, foto's maken met een cameraman erbovenop!
En waarom komt Robbert niet naar Fok om zichzelf te bewijzen.
Echt jammer gewoon.
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  zondag 8 januari 2006 @ 22:47:30 #104
40566 Ericr
Livewrong
pi_33849302
Moors gaat uit van het principe 'het is zo omdat ik zeg dat het zo is'. Lekker makkelijk, jammer alleen dat er altijd mensen blijven die daar zelfs in trappen.
pi_33849360
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef Ericr het volgende:
Moors gaat uit van het principe 'het is zo omdat ik zeg dat het zo is'. Lekker makkelijk, jammer alleen dat er altijd mensen blijven die daar zelfs in trappen.
Ik vind haar verklaring echt een aanfluiting. Als ze hierbij blijft, heb ik een hard hoofd in haar tv carrière.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:50:15 #106
40566 Ericr
Livewrong
pi_33849439
Qua bewijzen is het natuurlijk simpel, dat broddelwerk van hem zal bij nadere beschouwing direct door de mand vallen als nep. Moors en consorten zijn niet eens slim genoeg om hun eigen programma goed door te lichten, dat geeft al aan wat voor niveau Moors heeft. Flaters als met die foto's van de non of het genverbrander fiasco was niet voorgekomen bij een redactie die een beetje doortastend is.

'Er is zoveel meer' een programma van broddelaars voor Jostibandleden.
pi_33849482
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef Ericr het volgende:
Qua bewijzen is het natuurlijk simpel, dat broddelwerk van hem zal bij nadere beschouwing direct door de mand vallen als nep. Moors en consorten zijn niet eens slim genoeg om hun eigen programma goed door te lichten, dat geeft al aan wat voor niveau Moors heeft. Flaters als met die foto's van de non of het genverbrander fiasco was niet voorgekomen bij een redactie die een beetje doortastend is.

'Er is zoveel meer' een programma van broddelaars voor Jostibandleden.
Ik vind dat niet meer kunnen. Er zijn genoeg Nederlanders die haar tv programma met een welwillend oog maar kritisch bekeken hebben. Zo kan ze haar kijkers niet behandelen.
pi_33849513
Mee eens Stenny, haar verklaring is een belediging voor de kritische kijker.
pi_33849549
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik vind haar verklaring echt een aanfluiting. Als ze hierbij blijft, heb ik een hard hoofd in haar tv carrière.
Ik zag een diepe teleurstelling, ze had het niet verwacht. Maar ze zei tijdens de uitzending dat zij een dom blondje is en meteen daarop volgens de bladen dan.

Ik ga naar de film Stigmata kijken op veronica. Doei




Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33849591
echt balen dat ik die verklaring heb gemist. wordt het nog herhaald?
  zondag 8 januari 2006 @ 22:53:41 #111
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33849592
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef Genverbrander het volgende:
Mee eens Stenny, haar verklaring is een belediging voor de kritische kijker.
Maar een goed kritisch kijker moet ook door de gesponserde programma's van de commercielen heen prikken
voor onafhankelijke journalistiek moet je daar niet zijn
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 8 januari 2006 @ 22:54:00 #112
40566 Ericr
Livewrong
pi_33849606
Denk dat ze de impact van haar programma niet goed heeft ingeschat, in het Internet tijdperk word je al snel compleet doorgelicht. Zaak dus om iedere uitzending van te voren goed te screenen op fouten. Denk eerlijk gezegd dat Moors en consorten daar gewoon te dom voor zijn.
  zondag 8 januari 2006 @ 23:14:15 #113
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33850547
hahahahaha meesterlijk die poll bedankt visvogel

jjajaaj en die 8% die ook aangeeft compleet achterlijk te zijn ik vind het echt mooi
pi_33850550
Wanneer is die persconferentie?
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
  zondag 8 januari 2006 @ 23:18:34 #115
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33850721
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef Kroen het volgende:
Wanneer is die persconferentie?
al geweest en het bleek dat het allemaal echt was we zaten er allemaal naast
behallve een paar slimme mensne maar de skeptische vielen door de mand

mijn excuses aan robbert van den broeke

in de conferentie werd duidelijk gezegt hoe echt het was..zefs zo erg dat zelfs de programma makers boos werden en gingen zeggen het is waar

maar ja onze spektische waren niet tevredne maar pas toen irene op de dood van haar moeder zweerde dat het echt was geloofde we het allemaal
  zondag 8 januari 2006 @ 23:32:01 #116
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_33851296
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

al geweest en het bleek dat het allemaal echt was we zaten er allemaal naast
behallve een paar slimme mensne maar de skeptische vielen door de mand

mijn excuses aan robbert van den broeke

in de conferentie werd duidelijk gezegt hoe echt het was..zefs zo erg dat zelfs de programma makers boos werden en gingen zeggen het is waar

maar ja onze spektische waren niet tevredne maar pas toen irene op de dood van haar moeder zweerde dat het echt was geloofde we het allemaal
Waar the fuck heb jij het over gast.
pi_33851303
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

maar ja onze spektische waren niet tevredne maar pas toen irene op de dood van haar moeder zweerde dat het echt was geloofde we het allemaal
Haar moeder ligt al lang onder de zoden dus daar kan ze gerust op zweren ja

[ Bericht 5% gewijzigd door Genverbrander op 08-01-2006 23:39:23 ]
pi_33851530
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik durf dat soort filmpjes niet meer te bekijken nadat ik deze (warning: niet kijken! ) heb gezien
Zo heee, die was heftig.... En beslist niet gephotoshopt!!!
pi_33851787
Check dit stukje tekst trouwens van deze site: http://www2.rnw.nl/rnw/nl(...)051209?view=Standard
quote:
Na het Amerikaanse medium Char maakt nu ook de paranormaal begaafde Robbert van den Broeke Hilversum onveilig. Samen met presentatrice Irene Moors maakt hij het programma 'Er is zoveel meer' bij de commerciële zender RTL 4. Robbert legt contact met overledenen en straalt zijn krachten door via de beeldbuis van de televisie. Privé en Weekend laten Irene Moors aan het woord. Het medium liet Irene versteld staan door dingen te vertellen over haar overleden moeder. 'Het was echt een verbijsterende ervaring dat iemand, die niets van mijn moeder weet, daar zo precies over kon vertellen. Grappig was dat hij ook zei dat mijn moeder m'n haar zo leuk vond zitten', vertelt Moors in Privé.
HAHAHA Waarschijnlijk was die opmerking over haar haar de doorslaggevende factor voor irene om robbert een eigen show te geven. Tsk... die robbert weet ook iedereen om z'n vinger te winden.

Grappig hoe alles nu in een ander perspectief komt te staan als je alles terugkijkt... Ook die foto's van aliens enzo... Ik zie meteen een Robbert van den Broeke voor me die druk aan de origami is.
pi_33851986
Ik kom hier nooit, maar op dit forum staan echt zeer vermakelijke items. Ik heb nooit geweten dat er zoveel randdebielen op aarde rondlopen
  zondag 8 januari 2006 @ 23:50:31 #121
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33852102
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Meds het volgende:
Ik kom hier nooit, maar op dit forum staan echt zeer vermakelijke items. Ik heb nooit geweten dat er zoveel randdebielen op aarde rondlopen
ssssst
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33852200
Ik vraag me af wat Robbert zou moeten laten zien...waardoor "men" wel zoiets heeft van, ja, het is waar, ik geloof het....
> Be Yourself; everyone else is taken <
  zondag 8 januari 2006 @ 23:56:41 #123
137525 pikki
pok! pok !
pi_33852370
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Peekaboo het volgende:
Ik vraag me af wat Robbert zou moeten laten zien...waardoor "men" wel zoiets heeft van, ja, het is waar, ik geloof het....
Misschien een scepper in een vliegende schotel ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zondag 8 januari 2006 @ 23:59:48 #124
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33852499
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Peekaboo het volgende:
Ik vraag me af wat Robbert zou moeten laten zien...waardoor "men" wel zoiets heeft van, ja, het is waar, ik geloof het....
Hij zal zich toch niet nog belachelijker maken, om inderdaad met bewijs te komen.
misschien zijn vader in een Alien pak of zo?
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  maandag 9 januari 2006 @ 00:01:00 #125
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33852556
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef Meds het volgende:

[..]

Zo heee, die was heftig.... En beslist niet gephotoshopt!!!
dat gaat ook erg moeilijk met een filmpje
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33852757
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Hij zal zich toch niet nog belachelijker maken, om inderdaad met bewijs te komen.
misschien zijn vader in een Alien pak of zo?
Ik ben inderdaad bang dat dit de tactiek gaat worden. En vader zal dan iets zeggen als
"biedebiedebiep"
en Robbert vertaalt dat dan als "gegroet edele aardebewoners, ik ben echt en kom in vrede"
  maandag 9 januari 2006 @ 00:08:22 #127
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33852849
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef Meds het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad bang dat dit de tactiek gaat worden. En vader zal dan iets zeggen als
"biedebiedebiep"
en Robbert vertaalt dat dan als "gegroet edele aardebewoners, ik ben echt en kom in vrede"
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33852873
Dit is het pak van vader van den Broeke

  maandag 9 januari 2006 @ 01:42:42 #129
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33854994
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Peekaboo het volgende:
Ik vraag me af wat Robbert zou moeten laten zien...waardoor "men" wel zoiets heeft van, ja, het is waar, ik geloof het....
Mja, ik vraag me soms ook af wat mensen moeten doen voordat de 'believers' zullen zeggen - "Nou, misschien lult ie toch gewoon uit z'n nek, je weet het niet he..!"
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  maandag 9 januari 2006 @ 01:47:53 #130
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33855066
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef Genverbrander het volgende:
Mee eens Stenny, haar verklaring is een belediging voor de kritische kijker.
Ik denk dat Irene gewoon hetzelfde pad heeft gevolgd als zoveel mensen - ze geloofde er niet in, maar ze zag dingen die ze niet kon verklaren;
ze kreeg een beetje geloof, dat werd versterkt door externe impulsen - mensen die ook zoiets hadden van "nah, dat is fantastisch! ongelovelijk !"..
En dan is het een kwestie van willen geloven - iedereen wil graag geloven dat er meer is mits zij er deel van uitmaken !
Van ongeloof naar twijfel, van twijfel naar eventuele acceptatie.
Ze geloofde er echt in, kwam halverwege tot de conclusie dat ze misschien ook voor de gek gehouden is,
en probeert nu de uitweg te zoeken die haar het minste schade oplevert :
"Wij registreren alleen maar, het eind-oordeel is aan de kijker.".
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  maandag 9 januari 2006 @ 07:58:13 #131
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33857069
Wat gaan deze topcis toch hard!!

Dammit!, en ik heb ook al L&C moeten missen omdat mijn chick het niet meer trok
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_33857155
Irene, die associeer ik nog altijd met "De Firma List en Bedrog".
  maandag 9 januari 2006 @ 09:49:39 #133
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33858332
Damn, ik heb die verklaring van Irene gemist. Wat zei ze precies en kan ik het nog ergens bekijken/lezen?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 9 januari 2006 @ 10:20:55 #134
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33858865
lamaar- ik heb het al in het noodtopic gelezen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_33858956
Robbert nu op de frontpage van http://www.randi.org
...!
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  maandag 9 januari 2006 @ 10:51:03 #136
40566 Ericr
Livewrong
pi_33859465
The renowned researcher Nancy Talbott of BLT Research, who visited Robbert for research, calls his case unique. Robbert doesn't want to make any money out of his special gifts. That's why he deliberately hides himself from publicity. Robbert's father, a general bank manager, fully supports his son, who had paranormal experiences since childhood.



stukje gekopieerd van :

http://100megsfree4.com/farshores/ufo04ne3.htm

Ja ja die Robbert is totaal niet aandachtsgeil hoor.
pi_33859627
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef onemangang het volgende:
Robbert nu op de frontpage van http://www.randi.org
...!
Hebben die sukkels nou een verkeerde foto geplaatst? Dat is toch niet Robbert met dat smalle bekkie?
Gaap Goals rulezzz!
  maandag 9 januari 2006 @ 11:04:28 #138
137525 pikki
pok! pok !
pi_33859775
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:58 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Hebben die sukkels nou een verkeerde foto geplaatst? Dat is toch niet Robbert met dat smalle bekkie?
Is ie wel hoor ...
De tekst van Randi , getuigt weer van honend skep geschal en komt er zo dik uitgesmeerd uit....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33859975
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef onemangang het volgende:
Robbert nu op de frontpage van http://www.randi.org
...!
Randi geniet daarvan, reken maar. Maar vroeg of laat wordt hij zelf ontmaskerd. Voor mij is hij dat al.
pi_33860009
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:58 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Hebben die sukkels nou een verkeerde foto geplaatst? Dat is toch niet Robbert met dat smalle bekkie?
Tuurlijk wel, ken je onderzoekssubject!
pi_33860185
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik durf dat soort filmpjes niet meer te bekijken nadat ik deze (warning: niet kijken! ) heb gezien
Waarom, waarom trap ik er toch élke keer weer in!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_33860321
Toch het hoogste wat je kunt bereiken als paranormaal figuur: op de nieuwspagina van Randi.
pi_33860403
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:27 schreef Mudman het volgende:
Toch het hoogste wat je kunt bereiken als paranormaal figuur: op de nieuwspagina van Randi.
Jij past goed bij dit topic met je naam!
pi_33860519
Skepsis blijft bij de les : Ze hebben Irene's verklaring van gisteren bij Life & Cooking geplaatst!

http://www.skepsis.nl/nonnen.html#moors
quote:
VERKLARING VAN IRENE MOORS
Opgelezen in het programma Life & Cooking van 8 januari 2006

"Afgelopen week zijn er diverse artikelen in verschillende weekbladen gewijd aan het medium Robbert van den Broeke en aan Er is zoveel meer. Robbert van den Broeke zou de boel belazeren. Die zou informatie van internet afhalen en de foto's van lichtbollen of geesten zou hij zelf creëren.

Ik als presentatrice en producente van het programma Er is zoveel meer kan alleen maar zeggen dat er bij het maken van dit programma nooit gebruik is gemaakt van enige vorm van trucage. Verder is Robbert voor zijn readings nooit voorzien van voorkennis. Wat hij wel of niet weet van historische locaties, dat weet ik niet, dat is bij mij niet bekend. Maar gezien zijn gaven ben ik ervan overtuigd dat hij op die locaties wel degelijk dingen doorkrijgt op wat voor onverklaarbare manier dan ook.

De vraag bij velen is: kan het allemaal wel? Wat Robbert doet is toch onmogelijk? Men denkt: dat moet wel met trucage of dat moet wel van internet zijn, of dat moet met allerlei hulpmiddelen. Ja, maar stel dat het nou wél mogelijk is. Dat is wat we hebben willen laten zien in dit programma. En iedereen is vrij om met die overweging te doen wat hij wil.

En op de vraag of ik denk dat Robbert van den Broeke paranormale gaven bezit, kan ik alleen maar mijn mening geven. Ik denk van wel en dat is gebaseerd op wat ik het afgelopen jaar met hem heb meegemaakt en dat komt ook door de readings. Dat de foto's van Robbert na te maken zijn, zoals vermeld in aflevering twee ook, dat klopt. Maar dat is geen bewijs dat de foto's van Robbert fake zijn. Dat vinden wij.

En nou is dit voorlopig het laatste wat ik erover wil zeggen, want ik ben gekgebeld en ik denk, ik moet er nu even een punt achter zetten. Ik heb geen behoefte meer om me actief te verdedigen. Ik wil het echt afsluiten. Iedereen mag zijn eigen mening vormen en zijn eigen gevoel daarbij hebben. En ik wil ook nog wel eventjes de mensen bedanken die wel positief gereageerd hebben. En dat waren gelukkig heel veel. Tot zover dit verhaal en dan zet ik er even een streep onder."


Commentaar:

Het is mogelijk dat Robbert van tevoren niet wist bij welke persoon hij thuis een reading moest geven, want de informatie die hij verstrekte, kon hij waarschijnlijk ter plekke verzamelen door goed rond te kijken (wellicht keek hij ook op een verjaardagskalender in de wc). Een voorbeeld: Tijdens een reading in de laatste uitzending beweerde Robbert dat hij muziek hoorde, maar dat was niet zo opmerkelijk omdat hij op bezoek was bij de heer Weststrate, die thuis een studio heeft waar Nederlandstalige artiesten een cd kunnen opnemen. Robbert probeerde de muziek in verband te brengen met de overleden vader, maar dat was een misser, want die had juist een hekel aan muziek. Robbert vroeg ook of de heer Weststrate een zoon had en hoe oud deze jongen was. Hij bleek zeventien te zijn. Volgens Robbert moest de jongen zo min mogelijk in aanraking komen met brommers en motorvoertuigen. De heer Weststrate maakte zich inderdaad zorgen over de minibike van zijn zoon, die de jongen later vol trots aan Irene liet zien. Eerder werd echter verteld dat de zoon thuiskwam toen Robbert al aanwezig was. Dat kan Robbert dus gewoon gehoord hebben. Zo zijn er tal van simpele verklaringen voor zijn uitspraken.

De informatie over Hillegien Rozeboom, die in 1823 trouwde met een genverbrander, kon hij wel van tevoren verzamelen, want die was in bijna alle situaties bruikbaar. Het niet-bestaande woord "genverbrander" was destijds op slechts één webpagina te vinden, namelijk precies op de pagina waarop ook de informatie over Hillegien Rozeboom stond. Robbert besefte niet dat het jeneverbrander moest zijn, een woord dat heel anders wordt uitgesproken. Het is bijna uitgesloten dat dit een toevallige fout was.

Evenals in een eerdere verklaring ontkent Irene Moors niet dat Robbert wist naar welke historische locaties hij ging. Daarover kon hij hoogstwaarschijnlijk van tevoren informatie verzamelen en daarom slaagde hij erin een hele reeks moeilijke namen te noemen: Alex Wunnink, Walzertraum, Frits van Haarlem, Hendrik Jan Roessink Udink, etc. Er is nog nooit een paragnost geweest die zonder voorkennis zoveel voltreffers scoorde. Het is ongeloofwaardig dat Robbert al deze namen op paranormale wijze verkreeg. Ze waren allemaal gemakkelijk op internet te vinden.

Bij de geestenfoto's van de non hebben we opnieuw te maken met een overtuigend voorbeeld van bedrog, zoals hierboven werd beschreven. Maar Irene Moors negeert dit bewijsmateriaal. Ze levert geen enkele verklaring voor de beelden, die duidelijk niet klopten. Hoe konden drie flitsfoto's vier nonnen opleveren en waarom reageerde Robbert niet meteen verrast toen hij de laatst genomen foto zag? Daar komt nog bij dat Robberts vermeende paranormale indrukken van de ingemetselde non waren gebaseerd op een sage, een fictief volksverhaal.

Irene Moors erkent dat de foto's van aliens en geesten gemakkelijk kunnen worden nagemaakt (door een heel klein figuurtje vlak voor de lens te houden). Daarmee is inderdaad niet glashard aangetoond dat Robbert ze ook op deze wijze maakt. De kern van de zaak is echter dat we Robbert pas serieus hoeven te nemen wanneer hij zijn wonderen laat zien onder omstandigheden waarbij trucs en handigheidjes zijn uitgesloten.

Irene Moors zegt: "...stel dat het wél mogelijk is. Dat is wat we hebben willen laten zien..." Het is onduidelijk wat ze daarmee bedoelt. Wilde Irene de kijkers tonen hoe het eruit zou zien als het echt mogelijk was? Net zoals je in de films van Harry Potter kunt zien hoe vliegen op een bezemsteem eruit zou zien als het mogelijk was?

Irene blijkt nog steeds in Robbert te geloven. Dit baseert ze op haar persoonlijke ervaringen, waarschijnlijk op readings die hij haar gaf. Ze beweert niet langer dat haar programma's overtuigend waren en ze ontkent ook niet dat daarin bedrog te zien was. Bedrog dat natuurlijk al veel eerder opgemerkt had moeten worden toen men de beelden monteerde. Dan had Irene niet iedereen hoeven op te roepen om zichzelf te overtuigen van Robberts gaven. Maar dan had het programma waarschijnlijk ook geen 800.000 kijkers getrokken.

Het zou veel beter zijn geweest als Irene Moors nu eindelijk eens had toegegeven dat Robbert de kijkers voor de gek heeft gehouden. Een eeuw geleden waren er verschillende wetenschappers die zich om de tuin lieten leiden door spiritistische mediums. Het is geen schande om het slachtoffer te zijn van een handige bedrieger. Maar het is dom om tegen beter weten in te blijven geloven in de grote gaven van zo'n charlatan.
pi_33860634
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:27 schreef Mudman het volgende:
Toch het hoogste wat je kunt bereiken als paranormaal figuur: op de nieuwspagina van Randi.
Idd, mooiere publiciteit kan je niet hebben. Over een jaartje of vijf zal Robbert tegen zijn volgelingen zeggen: zelf Randi geloofde in mij. En al zijn dwepende volgelingen roepen amen zonder zich af te vragen of het wel waar is wat ie zei...

Hoeveel Char-aanhangers hebben haar claims dat ze politiezaken zou hebben opgelost wel eens kritisch bekeken? Geen, hoewel ze nog nooit een politiezaak heeft opgelost.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33860874
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:31 schreef Stenny het volgende:

[..]

Jij past goed bij dit topic met je naam!
ik weet het ja, ben destijds op zoek geweest naar plaatjes voor mijn avatar, maar ben daarna mijn interesse in avatars wat verloren. Robberts verschijning ben ik destijds niet tegengekomen voor zover ik me kan herinneren.
pi_33861031
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:50 schreef Mudman het volgende:

[..]

ik weet het ja, ben destijds op zoek geweest naar plaatjes voor mijn avatar, maar ben daarna mijn interesse in avatars wat verloren. Robberts verschijning ben ik destijds niet tegengekomen voor zover ik me kan herinneren.
Je kunt toch Robbert's Mudman als avatar gebruiken? Gewoon even een mooi vierkantje van maken en verkleinen, moet ik het anders voor je doen?
pi_33861093
Aardig van je, maar hoeft niet. Ik kijk wel eens als het hier op het werk rustiger is.
pi_33861123
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:59 schreef Mudman het volgende:
Aardig van je, maar hoeft niet. Ik kijk wel eens als het hier op het werk rustiger is.
Is goed, lijkt me leuk.

Hier wat om te bekijken wat samenhangt met Robbert, een orb pagina, maar ik vind ze niet mysterieus. Misschien dat geesten wel tussen de 'gewone' orbs rondzweven, maar dat je ze er niet uit kunt halen:
quote:
Some people think that the orbs are a quirk of digital photography but if you drag the photo to your desktop and you right click the zoom function enlarging an orb, you can see that some orbs have images of spirit animals in them, and in others orbs are images of beings. They almost all have the concentric circles. It is hard to imagine these images inside the orbs to be an artifact of photography.
http://www.stuartwilde.co(...)_mysterious_orbs.htm



pi_33861378
Ga met je camera in de rook van een kampvuur staan, maak een foto en noem de oplichtende roetdeeltjes dan 'mysterious orbs'

Ik zie een oude gulden! Misschien is de aarde wel een soort spirituele bimbobox



De geesten gooien er onzichtbare muntjes in en dan gaan wij dansen.
  maandag 9 januari 2006 @ 12:32:35 #151
137525 pikki
pok! pok !
pi_33861987
Ik vindt de argumenten , van skepsis, om het hele fenomeen van Robbert, wat toch vrij complex is (nl. graancirkels, orbs, teleportaties, geesten, fotograferen, readings, onbekende namen noemen, etc ...etc...) te ondergraven toch wel vrij 'goedkope' argumenten, zoals vlug naar de wc gaan om naar een kalender te gaan kijken ......een zoontje dat met zijn motorbike zou toegekomen zijn net op dat moment .... ....ik moet er nu echt wel om gaan lachen ...kan het nie laten , ... ik vindt eerlijk gezegd dat het lachwekkend is ,, ...om te zwijgen van dat papieren figuurtjes knippen .....welke serieuze mens gaat zich hier nu mee bezig houden ...toch niet een familie met zulke status zoals de Van Den Broekes zeker ..?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33861989
Dat mensen hoofden in orbs zien is niet zo gek. De menselijke hersenen zijn ingesteld om in alles een gezicht te zien. Overlevingsprincipe.
pi_33862258
Sowieso het idee alleen al dat je "orbs/geesten" zou kunnen fotograferen wat een gelul
Als een mens een geest heeft, die na de dood verder leeft.. dan is deze absoluut niet meer zichtbaar o.i.d.

Die "orbs" die hij fotografeert komen volgens mij door het volgende effect;
De flits gaat af en kaatst via een spiegel, lamp, tafel, iets met een glad weerkaatsend oppervlak terug naar de fotolens waar stofjes opzitten. Dit zie je dan weer terug op de foto als "Orbs"
Ik heb zo`n idee dat iedereen die foto`s maakt die dingen wel eens tegengekomen is.

In zijn recent verschenen boek Van Zorgenkind Tot Medium beschrijft Van den Broeke zijn jeugd als in de film The Sixth Sense. "Natuurlijk zitten daar special effects in, maar ook ik zag gedaantes die andere niet konden waarnemen. Boeboe's noemde ik die als kleuter.Heel eng soms. Als iemand was verdronken, dan stond diegene met nat haar aan mijn bed en hoorde ik het water druipen.''


Daaaag vd Broeke

[ Bericht 22% gewijzigd door Twin1983 op 09-01-2006 12:49:09 ]
  maandag 9 januari 2006 @ 12:48:36 #154
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33862391
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:32 schreef Toeps het volgende:
Dat mensen hoofden in orbs zien is niet zo gek. De menselijke hersenen zijn ingesteld om in alles een gezicht te zien. Overlevingsprincipe.
Dat heet pareidolie, en dat gebeurt omdat de hersenen behoefte hebben om verbanden tussen gegevens te leggen, ook als deze er eigenlijk niet zijn.
Het is een vrij alledaags verschijnsel, dat niet met hallucinaties verward moet worden.

Zag je ook veel bij de rook uit het WTC bij de aanslag in 2001.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  maandag 9 januari 2006 @ 12:49:24 #155
137525 pikki
pok! pok !
pi_33862408
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:42 schreef Twin1983 het volgende:
Sowieso het idee alleen al dat je "orbs/geesten" zou kunnen fotograferen wat een gelul
Als een mens een geest heeft, die na de dood verder leeft.. dan is deze absoluut niet meer zichtbaar o.i.d.

Die "orbs" die hij fotografeert komen volgens mij door het volgende effect;
De flits gaat af en kaatst via een spiegel, lamp, tafel, iets met een glad weerkaatsend oppervlak terug naar de fotolens waar stofjes opzitten. Dit zie je dan weer terug op de foto als "Orbs"
Ik heb zo`n idee dat iedereen die foto`s maakt die dingen wel eens tegengekomen is.

Daaaag vd Broeke
De hersenen filteren het meeste van wat je waarneemt uit, al naargelang van wat je verwacht waar te nemen .... ...een mens is zich van minder dan 1 % gewaar van de waarneembare werkelijkheid.
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33862449
Gelukkig zijn digitale camera's wél geestgevoelig.
pi_33862496
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:49 schreef pikki het volgende:

[..]

De hersenen filteren het meeste van wat je waarneemt uit, al naargelang van wat je verwacht waar te nemen .... ...een mens is zich van minder dan 1 % gewaar van de waarneembare werkelijkheid.
Maar waarom moet hij dat fenomeen dan op zo`n achterlijke wijze aan het publiek tonen ?
En trouwens, visuele waarneming is zeer subjectief. het heeft veel meer met de interpretatie van de hersenen te maken.
pi_33862520
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:32 schreef pikki het volgende:welke serieuze mens gaat zich hier nu mee bezig houden ...toch niet een familie met zulke status zoals de Van Den Broekes zeker ..?
Als jij een beetje vreemd kind had die overal aliens ziet en een zodanig rijke fantasie heeft dat hij abnormaal gedrag vertoond, hoe zie jij je kind liever?

-als een paranormaal begaafde of
-als een kind met een psychsche stoornis

?
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  Redactie Frontpage maandag 9 januari 2006 @ 12:54:41 #159
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33862555
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef onemangang het volgende:
-als een paranormaal begaafde of
-als een kind met een psychsche stoornis

?
Er is ook nog de mogelijkheid: een kind met een ruime fantasie
  maandag 9 januari 2006 @ 12:57:56 #160
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33862663
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Er is ook nog de mogelijkheid: een kind met een ruime fantasie
Juist.

Ouders die kinderen, wegens het ontbreken van ADHD, autisme of een andere trendy ziekte kinderen dingen aanpraten, zodat ze nu toch hun recht verkrijgen uitzonderlijk, speciaal en gezegend te zijn.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33862706
Ik heb zelf een keer geprobeerd om een klein uitgeknipt poppetje voor de lens te houden, maar toen ik het resultaat bekeek leek het wel erg nep, en toen ik er zo mee bezig was, voelde ik me best wel belachelijk...en dacht gelijk dit zie ik Robbert echt niet doen, en dan al die andere "nep" dingen, van te voren naar de wc gaan, of hele websites uit je hoofd gaan leren....ik kan me dat echt niet voorstellen dat hij tot zoiets in staat is, en dan je hele familie ook nog bedonderen.
nee echt niet...
> Be Yourself; everyone else is taken <
  maandag 9 januari 2006 @ 12:59:27 #162
137525 pikki
pok! pok !
pi_33862714
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:53 schreef onemangang het volgende:

[..]

Als jij een beetje vreemd kind had die overal aliens ziet en een zodanig rijke fantasie heeft dat hij abnormaal gedrag vertoond, hoe zie jij je kind liever?

-als een paranormaal begaafde of
-als een kind met een psychsche stoornis

?
Uw vraag doet hier niet terzake , waar het wel om gaat ....is dat alle grote mediums , bijna een gelijkaardige jeugd vertonen , ...allen hebben als kind te maken gehad met deze rare verschijningen , en werden door onwetendheid (van de ouders ) geacht een beetje gestoord te zijn, maar later bleek helemaal wat anders, ....nl. dat het om paranormale gaven ging, sowieso ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33862755
quote:
...een mens is zich van minder dan 1 % gewaar van de waarneembare werkelijkheid.
Waarmee die waarneembare werkelijkheid dus 99% niet -waarneembaar is. Dat is dus geen waarneembare werkelijkheid. Waarom kan een digitale camera , die is gemaakt om zichtbaar licht vast te leggen via een ccd chip, opeens onzichtbare dingen vastleggen, uitsluitend in de handen van ene RvdB?

Gaarne uw sluitende uitleg.

En geloof jij dat hier echt een buitenaards mannetje midden in Robberts beeld gaat staan? Waarom doet ie dat terwijl hij doorgaans onzichtbaar hoort te zijn?
  maandag 9 januari 2006 @ 13:06:49 #164
137525 pikki
pok! pok !
pi_33862963
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:00 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Waarmee die waarneembare werkelijkheid dus 99% niet -waarneembaar is. Dat is dus geen waarneembare werkelijkheid. Waarom kan een digitale camera , die is gemaakt om zichtbaar licht vast te leggen via een ccd chip, opeens onzichtbare dingen vastleggen, uitsluitend in de handen van ene RvdB?

Gaarne uw sluitende uitleg.

En geloof jij dat hier echt een buitenaards mannetje midden in Robberts beeld gaat staan? Waarom doet ie dat terwijl hij doorgaans onzichtbaar hoort te zijn?
1)De reikwijdte van een dig. camera kan hoger zijn dan van het menselijke oog ....er worden vaak ufo waargenomen op een foto , die in werkelijkheid niet gezien werden .
2)Een geest kan zich 'verdichten' in de stof ...meer stoffelijk manifesteren ...
3) iemand met paranormale gaven kan zich met zijn geest afstellen op deze frekwentie - of trillingsfrekwentie .
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33862982
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:00 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Waarmee die waarneembare werkelijkheid dus 99% niet -waarneembaar is. Dat is dus geen waarneembare werkelijkheid. Waarom kan een digitale camera , die is gemaakt om zichtbaar licht vast te leggen via een ccd chip, opeens onzichtbare dingen vastleggen, uitsluitend in de handen van ene RvdB?

Gaarne uw sluitende uitleg.

En geloof jij dat hier echt een buitenaards mannetje midden in Robberts beeld gaat staan? Waarom doet ie dat terwijl hij doorgaans onzichtbaar hoort te zijn?
Omdat Robbert dat ontwikkeld heeft, en hij in contact staat met deze wezens.
Hij heeft het wel uitgelegd in zijn programma, en het staat ook in zijn boek.
> Be Yourself; everyone else is taken <
  maandag 9 januari 2006 @ 13:11:49 #166
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33863151
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef pikki het volgende:

[..]

1)De reikwijdte van een dig. camera kan hoger zijn dan van het menselijke oog ....er worden vaak ufo waargenomen op een foto , die in werkelijkheid niet gezien werden .
2)Een geest kan zich 'verdichten' in de stof ...meer stoffelijk manifesteren ...
3) iemand met paranormale gaven kan zich met zijn geest afstellen op deze frekwentie - of trillingsfrekwentie .
Je moet wel oppassen als je de stralen van je phasers kruist he
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33863185
Wat ik nog steeds hoop is dat Robbert het filmpje laat zien, waarop hij de verschijning van zo'n wezen heeft gefilmt..
ook zou ik graag eens in die 20 mappen met foto's willen bladeren...lijkt me enorm interessant!
ik weet ook nog dat ik eens een foto van hem heb gezien waar een vrouw zonder hoofd, met witte jurk uit de middeleeuwen stond...ik geloof dat dat in lifeandcooking was, hij vertelde toen dat hij niet slapen kon, en voelde dat er iemand op de gang stond...
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_33863193
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef pikki het volgende:

[..]

1)De reikwijdte van een dig. camera kan hoger zijn dan van het menselijke oog ....er worden vaak ufo waargenomen op een foto , die in werkelijkheid niet gezien werden .
2)Een geest kan zich 'verdichten' in de stof ...meer stoffelijk manifesteren ...
3) iemand met paranormale gaven kan zich met zijn geest afstellen op deze frekwentie - of trillingsfrekwentie .
1) Kan, maar dat wordt juist voorkomen met filters zodat de camera niet 'overbelicht' wordt door niet-zichtbaar 'licht'
2) dat verklaart niet het verschil tussen camra en oog
3) en vervolgens keurig pixel voor pixel de CCD van de camera beroeren, ja, dat kan, tuurlijk. Dat doe ik regelmatig <snif>
pi_33863376
quote:
1)De reikwijdte van een dig. camera kan hoger zijn dan van het menselijke oog ....er worden vaak ufo waargenomen op een foto , die in werkelijkheid niet gezien werden .
2)Een geest kan zich 'verdichten' in de stof ...meer stoffelijk manifesteren ...
3) iemand met paranormale gaven kan zich met zijn geest afstellen op deze frekwentie - of trillingsfrekwentie
1.) Dat Robbert op 1 'frequentie' kan komen met geesten is tot daar aan toe, maar hoe past hij dan de eigenschappen van een ccd (lichtgevoelige chip) in een camera daar op aan? De eigenschappen van een ccd zijn bekend. De beelden worden via de bestaande lenzen van de camera vastgelegd (de beelden zijn immers out-of-focus). Hoe past hij de eigenschappen van zo'n meetinstrument als een camera aan zodat ze dingen vastleggen die normaal niet worden vastgelegd?

2.) Als een 'entiteit' zich 'stoffelijk verdicht' dan is ie dus zichtbaar. Waarom ziet alleen Robbert dan wat?

3.) Wat is die trillingsfrequentie? Kun je die meten?
  maandag 9 januari 2006 @ 13:19:28 #170
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33863394
Als hij nou een zelfgemaakte camera gebruikte zou het geloofwaardiger over komen.

Overigens kunnen digitale camera's wel in het infrarode gebied fotograferen.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33863683
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:19 schreef Quarks het volgende:
Als hij nou een zelfgemaakte camera gebruikte zou het geloofwaardiger over komen.

Overigens kunnen digitale camera's wel in het infrarode gebied fotograferen.
de ene wel, de andere niet. Welk merk/type had hij daar? Dan kun je controleren welke frequenties kunnen worden opgevangen.
(Wel erg toevallig als zo'n geest zich net niet meer in het zichtbare gebied, maar net wel in het waarneembare gebied zit)
  maandag 9 januari 2006 @ 13:32:21 #172
137525 pikki
pok! pok !
pi_33863794
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:18 schreef Prst_ het volgende:

[..]

1.) Dat Robbert op 1 'frequentie' kan komen met geesten is tot daar aan toe, maar hoe past hij dan de eigenschappen van een ccd (lichtgevoelige chip) in een camera daar op aan? De eigenschappen van een ccd zijn bekend. De beelden worden via de bestaande lenzen van de camera vastgelegd (de beelden zijn immers out-of-focus). Hoe past hij de eigenschappen van zo'n meetinstrument als een camera aan zodat ze dingen vastleggen die normaal niet worden vastgelegd?

2.) Als een 'entiteit' zich 'stoffelijk verdicht' dan is ie dus zichtbaar. Waarom ziet alleen Robbert dan wat?

3.) Wat is die trillingsfrequentie? Kun je die meten?
De verdichting in de stoffelijkheid kan gaan van bv. 1 % naar 100% , en vanaf een zeker % is het voor eenieder zichtbaar .
Doch de ene mens (die paranormaal is) kan iets zien dat de andere , niet paranormaal niet kan zien .
Als je beseft dat werkelijk alles tot atomen kan teruggebracht worden , en elk atoom een trilling, of golfvorm voortbrengt en met een electromagnetisch veld
interfereert , of zelfs een klankveld ( harmonische trilling) .Hersengolven zijn ook golflengtes.Het is alles interactie tussen deeltjes (materie) en golven .
Bewustzijn en materie .
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33863940
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:12 schreef Peekaboo het volgende:
Wat ik nog steeds hoop is dat Robbert het filmpje laat zien, waarop hij de verschijning van zo'n wezen heeft gefilmt..
ook zou ik graag eens in die 20 mappen met foto's willen bladeren...lijkt me enorm interessant!
ik weet ook nog dat ik eens een foto van hem heb gezien waar een vrouw zonder hoofd, met witte jurk uit de middeleeuwen stond...ik geloof dat dat in lifeandcooking was, hij vertelde toen dat hij niet slapen kon, en voelde dat er iemand op de gang stond...
Dat zal hij naar verwachting niet doen, want dan weet hij dat Nanninga en Nienhuys klaar zitten met de analyse. En Randi loert als een gier vanuit de verte, een Zwarte Gier. Ik krijg ineens weer plaatjes inspiratie: een zwarte Gier met Randi's hoofd erop. Zelf denk ik dat dit filmpje geen bewijslast zal dragen. Alleen maar negatieve bewijslast.
pi_33864014
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef pikki het volgende:
Doch de ene mens (die paranormaal is) kan iets zien dat de andere , niet paranormaal niet kan zien .
Zet 10 'paranormaal begaafden' die claimen 'geesten' te kunnen zien in een kamer waar een 'paranormaal begaafde' een geest heeft gezien.

Ze zien allemaal wat anders. Of niets.

Conclusie, jouw veronderstelling dat 'paranormaal begaafden' andere dingen kunnen zien dan wij is onzin: wat hier werkelijk gaande is dat het waarnemingsvermogen van 'paranormaal begaafden' per persoon verschillend is, waaruit je kan concluderen dat al die waarnemingen een gevolg zijn van hun eigen perceptievermogen. Oftewel, een stoornis in de hersenen die voor de waarneming van deze mensen zorgt...
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33864126
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef pikki het volgende:

[..]

De verdichting in de stoffelijkheid kan gaan van bv. 1 % naar 100% , en vanaf een zeker % is het voor eenieder zichtbaar .
Doch de ene mens (die paranormaal is) kan iets zien dat de andere , niet paranormaal niet kan zien .
Als je beseft dat werkelijk alles tot atomen kan teruggebracht worden , en elk atoom een trilling, of golfvorm voortbrengt en met een electromagnetisch veld
interfereert , of zelfs een klankveld ( harmonische trilling) .Hersengolven zijn ook golflengtes.Het is alles interactie tussen deeltjes (materie) en golven .
Bewustzijn en materie .
Stel dat een verdichting mogelijk is, dan zou het oorspronkelijk object gigantisch groot moeten zijn om als verdichting de grootte te krijgen van een object op de foto van Robbert. Bovendien is er ook een gigantische energie voor nodig. Dat paranormale mensen meer zien dan niet paranormale mensen is juist. Uit onderzoek is ook gebleken dat niet paranormale minder zien dan dat er is. Dus hier kan ik in meegaan. Zelfs als jouw laatste theorie zou kloppen op die manier zoals jij deze omschrijft dan zou ik eerder denken dat zich voorwerpen en figuren manifesteren die zich in de geest van Robbert bevinden en deze niet uit een andere dimensie komen.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  maandag 9 januari 2006 @ 13:44:47 #176
137525 pikki
pok! pok !
pi_33864140
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef onemangang het volgende:

[..]

Zet 10 'paranormaal begaafden' die claimen 'geesten' te kunnen zien in een kamer waar een 'paranormaal begaafde' een geest heeft gezien.

Ze zien allemaal wat anders. Of niets.

Conclusie, jouw veronderstelling dat 'paranormaal begaafden' andere dingen kunnen zien dan wij is onzin: wat hier werkelijk gaande is dat het waarnemingsvermogen van 'paranormaal begaafden' per persoon verschillend is, waaruit je kan concluderen dat al die waarnemingen een gevolg zijn van hun eigen perceptievermogen. Oftewel, een stoornis in de hersenen die voor de waarneming van deze mensen zorgt...
Oh,Oh,oooh..... wat jij een stoornis noemt , ....noem ik een gave, of een eigenschap ....die wij als moderne mens zijn kwijtgeraakt, .....de natuurvolkeren , en aboriginals beschikken ook nog over deze gaven of eigenschappen , zij kunnen ook waarnemen in de 4de dimensie , de dromendimensie ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33864174
kan iemand me uitleggen hoe hij dat dan met die lampen deed in carré en bij Jensen.
pi_33864284
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:44 schreef pikki het volgende:

[..]

Oh,Oh,oooh..... wat jij een stoornis noemt , ....noem ik een gave, of een eigenschap ....die wij als moderne mens zijn kwijtgeraakt, .....de natuurvolkeren , en aboriginals beschikken ook nog over deze gaven of eigenschappen , zij kunnen ook waarnemen in de 4de dimensie , de dromendimensie ...
Alleen als meerdere 'begaafde' mensen in dit geval allemaal dezelfde geesten zouden zien, dan pas kan je spreken van een gave en van het bestaan van die verschijnselen. Als iemand denkt dat ie Napoleon is, dan noem je dat toch ook geen gave?
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  maandag 9 januari 2006 @ 13:54:43 #179
137525 pikki
pok! pok !
pi_33864318
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:44 schreef Tulio het volgende:

[..]

Stel dat een verdichting mogelijk is, dan zou het oorspronkelijk object gigantisch groot moeten zijn om als verdichting de grootte te krijgen van een object op de foto van Robbert. Bovendien is er ook een gigantische energie voor nodig. Dat paranormale mensen meer zien dan niet paranormale mensen is juist. Uit onderzoek is ook gebleken dat niet paranormale minder zien dan dat er is. Dus hier kan ik in meegaan. Zelfs als jouw laatste theorie zou kloppen op die manier zoals jij deze omschrijft dan zou ik eerder denken dat zich voorwerpen en figuren manifesteren die zich in de geest van Robbert bevinden en deze niet uit een andere dimensie komen.

Tulio.
Die verdichting gebeurt niet zoals je hier denkt , van groot naar klein .
Die gebeurt via de kwantumsprong , letterlijk uit het 'niets' komt iets .
Dat is mijn mening, maar hoef jij niet te accepteren .
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33864418
quote skepsis: Het zou veel beter zijn geweest als Irene Moors nu eindelijk eens had toegegeven dat Robbert de kijkers voor de gek heeft gehouden. Een eeuw geleden waren er verschillende wetenschappers die zich om de tuin lieten leiden door spiritistische mediums. Het is geen schande om het slachtoffer te zijn van een handige bedrieger. Maar het is dom om tegen beter weten in te blijven geloven in de grote gaven van zo'n charlatan.

Irene zit in een onmogelijke spagaat en staat voor een klassiek "prisoner's dilemma". Als ze publiekelijk zegt dat ze bedrogen is, dan zal ze dat ook hard moeten maken jegens Robbert. Hij kan dan zelfs haar productiebedrijf "sewen" omdat ze hem bewust in diskrediet brengt, hetgeen hem inkomsten kost. Z pleegt dan waarschijnlijk ook nog contractbreuk (haar straf is dat zoiets veel geld kost en negatieve publiciteit voor haar bedrijf oplevert). Als ze echter publiekelijk stelt (of voorleest) dat ze nog steeds in em gelooft en dat ze alleen maar wou registreren wat Robbert deed, zonder z'n gaven te willen verklaren, dan leidt dat altijd tot de lichtste straf (in casu: de tijdelijke hoon van de sceptici en het blijvende vertrouwen van de gelovigen. Niet onbelangrijk: alle zakelijk belangen voor zowel Irene als Robbert zijn gedekt). Als ik haar juridisch adviseur geweest was had ik haar precies hetzelfde laten voorlezen.

Wat me echter blijft irriteren is het feit dat Irene zo boos is. Ze vertoont duidelijk "victim" gedrag. Iedereen valt haar maar aan en dat is zóóó gemeen en oneerlijk. Typisch gedrag van iemand die het succes enigszins naar de bol gestegen is. Dit is en blijft een zeer kwalijke zaak, waarin mensen voor geld opgelicht zijn. Irene zou dus het meest boos op zichzelf moeten zijn en als je dat eens eerlijk uit dan is alle spanning zo uit de wereld... ...eerlijkheid duurt altijd het langst
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_33864541
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef DonnaNonna het volgende:
http://media.ghostpix.com/wakwom.rm
wat vinden jullie hier nu van?
Brrr
Title: Gpixwom
Author: The G.I.S.
Copyright: ©2001 The G.I.S.
The G.I.S. Was invited by a man named Troy of The Utah Ghost Organization U.G.O on an investigation to an old abandoned school built in the 1890s. The school is located in a mining town in Utah. Two of the people who were there that night were Nick (who shot this) and his friend Shaun, (who is the man on the right in the video). You will see a woman walking in front of Shaun and Barbara in the hallway. She is wearing a dress. There was no one there that night wearing a dress. Could she be a school teacher of long ago, who does not know that school is out? The G.I.S. would like to thank Shaun for allowing us to post this wonderful video.


http://www.ghostpix.com/gis/video.html
Die eerste lijkt jammer genoeg op licht van een zaklantaarn, moet ik toegeven
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33864544
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef pikki het volgende:

[..]

Die verdichting gebeurt niet zoals je hier denkt , van groot naar klein .
Die gebeurt via de kwantumsprong , letterlijk uit het 'niets' komt iets .
Dat is mijn mening, maar hoef jij niet te accepteren .
ja OK vanuit het niets komt iets, dat herken ik. Maar dan is het geen verdichting, want bij verdichting was er al iets. Ik accepteer ieder zijn mening en doe ook moeite om jou te begrijpen.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33864627
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Er is ook nog de mogelijkheid: een kind met een ruime fantasie
Aan de 'sceptici' en 'paranormaal ingestelden' onder ons
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33864708
hallo,, ik ben nieuw hier,,, vraagje: hebben jullie al gehoord wanneer robbert zijn pc geeft???
pi_33864727
Of een diskette achterlaat bij Peter R de Vries.
pi_33864836
Zolang Robbert zich niet zal onderwerpen aan een wetenschappelijke studie zullen discussies over hem blijven bestaan.Maar het bedrog ligt er wel dik bovenop.Ik heb mij afgevraagd waarom een alien op de foto staat die in alles beantwoordt aan het beeld dat wij hebben van een dergelijke verschijning.En het lijkt net of de verschijning poseert.En waarom zou Hugo de Groot zich precies op de plek bevinden waar iedereen hem verwacht.De toevalstreffers van Robbert zijn te veel en als men ervan uit gaat dat toeval niet bestaat moet dit ook aangestuurd zijn.Daar is maar 1 antwoord op mogelijk namelijk Robbert zelf.Irene Moors vertelde al bij de aankondiging van het programma:Niemand zal het geloven.Waarom begin je al met een excuus?Of weet je al dat er bedrog in het spel is.Als wetenschapper en nuchter denkend mens moet ik vaststellen dat er bedrog in het spel moet.Maar als geinteresseerde in paranormale zaken is er toch twijfel.Wat als Robbert werkelijk via zij bronnen genverbrander ziet?Zijn boek lezend wordt ik toch tweeslachting in mijn visie.Van de ene kant zie ik een paranormaal persoon die zijn hele leven al in gevecht is met zichzelf.Van de andere kant zie ik een notoire leugenaar die in een wereld leeft die hij zelf heeft gecreeerd en waarin hij een heilig geloof heeft.
pi_33865063
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef JUUTEPETUUT het volgende:
hallo,, ik ben nieuw hier,,, vraagje: hebben jullie al gehoord wanneer robbert zijn pc geeft???
Robbert heeft geen pc dus kan ie em ook niet geven...

Serieus: is nog niets meer bekend.
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_33865153
Ja,, zoiets heb ik nu ook... Ik heb bijna het hele gebeuren rondom robbert gevolgd,,(hier op het forum) Ik vind die foto's enzo erg verdacht,,, ik denk dat dit dan ook niet waar is.. maar daarom kunnen die andere dingen wel weer waar zijn toch??
pi_33865188
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

Robbert heeft geen pc dus kan ie em ook niet geven... hoor

Serieus: is nog niets meer bekend.
lolbroek Oke bedankt voor je info,,,
  maandag 9 januari 2006 @ 14:23:35 #190
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33865241
Nou ik denk dat die gewoon uit de 5e dimensie komen.... en op z'n parallax-vlak zitten.. waardoor robbert ze alleen ziet....
(Want de oude Azteken.. konen ook al in de 7e dimensie schaken en wij zijn dat verleerd)
Ze kunnen wel proberen het te meten.. maar dat gaat ze toch nooit lukken... want de flux-trilling is toch te snel voor de apparatuur
En zoals de oude Sumeriers al zeiden... meten is weten maar geloven... komt van boven
Maar dit is mijn mening, jij hebt recht op een andere (foute) mening hoor...
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  Redactie Frontpage maandag 9 januari 2006 @ 14:23:47 #191
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33865245
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Osato het volgende:
.En waarom zou Hugo de Groot zich precies op de plek bevinden waar iedereen hem verwacht.
Idd, je zou hem eerder in Parijs verwachten of in Delft.
pi_33865301
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:23 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Idd, je zou hem eerder in Parijs verwachten of in Delft.
Juist daar omdat dat iedereen dat verwacht, zou natuurlijk ook kunnen
pi_33865366
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Osato het volgende:
Zolang Robbert zich niet zal onderwerpen aan een wetenschappelijke studie zullen discussies over hem blijven bestaan.Maar het bedrog ligt er wel dik bovenop.Ik heb mij afgevraagd waarom een alien op de foto staat die in alles beantwoordt aan het beeld dat wij hebben van een dergelijke verschijning.En het lijkt net of de verschijning poseert.En waarom zou Hugo de Groot zich precies op de plek bevinden waar iedereen hem verwacht.De toevalstreffers van Robbert zijn te veel en als men ervan uit gaat dat toeval niet bestaat moet dit ook aangestuurd zijn.Daar is maar 1 antwoord op mogelijk namelijk Robbert zelf.Irene Moors vertelde al bij de aankondiging van het programma:Niemand zal het geloven.Waarom begin je al met een excuus?Of weet je al dat er bedrog in het spel is.Als wetenschapper en nuchter denkend mens moet ik vaststellen dat er bedrog in het spel moet.Maar als geinteresseerde in paranormale zaken is er toch twijfel.Wat als Robbert werkelijk via zij bronnen genverbrander ziet?Zijn boek lezend wordt ik toch tweeslachting in mijn visie.Van de ene kant zie ik een paranormaal persoon die zijn hele leven al in gevecht is met zichzelf.Van de andere kant zie ik een notoire leugenaar die in een wereld leeft die hij zelf heeft gecreeerd en waarin hij een heilig geloof heeft.
Daar heb je een punt
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33865379
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef JUUTEPETUUT het volgende:


Ja,, zoiets heb ik nu ook... Ik heb bijna het hele gebeuren rondom robbert gevolgd,,(hier op het forum) Ik vind die foto's enzo erg verdacht,,, ik denk dat dit dan ook niet waar is.. maar daarom kunnen die andere dingen wel weer waar zijn toch??
Misschien is hij meegesleept door Irene Moors om van het programma een commercieel succes te maken.Neemt niet weg dat het kijkersbedrog blijft en als het zo blijkt te zijn zal Robbert alle zeilen bij moeten zetten om zichzelf weer geloofwaardig te maken.
  Redactie Frontpage maandag 9 januari 2006 @ 14:28:17 #195
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33865396
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef JUUTEPETUUT het volgende:

[..]

Juist daar omdat dat iedereen dat verwacht, zou natuurlijk ook kunnen
Maar waarom ziet hij precies Hugo? Want Loevestein was een gevangenis, dus een andere gevangene was ook mogelijk geweest. Of zijn vrouw en kinderen die ook in die kamer gevangen zaten. En waarom zag hij geen kindergeest, in de gracht rond Loevestein is minstens 1 kinderlijkje gevonden.
pi_33865474
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

Robbert heeft geen pc dus kan ie em ook niet geven...
Dat hij geen PC zou hebben of gebruiken is een aantoonbare leugen. Digitale camera - PC = zinloos.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  maandag 9 januari 2006 @ 14:34:44 #197
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33865626
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:30 schreef onemangang het volgende:

[..]

Dat hij geen PC zou hebben of gebruiken is een aantoonbare leugen. Digitale camera - PC = zinloos.
De kans dat iemand van zijn leeftijd en economische situatie geen PC heeft is inderdaad erg klein.
Al is het maar voor e-mail.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33865785
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:30 schreef onemangang het volgende:

[..]

Dat hij geen PC zou hebben of gebruiken is een aantoonbare leugen. Digitale camera - PC = zinloos.
Je kunt ze toch via het schermpje bekijken en selecteren? Wel niet zo goed maar het gaat best.
  maandag 9 januari 2006 @ 14:43:50 #199
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33865929
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef Mudman het volgende:

[..]

Je kunt ze toch via het schermpje bekijken en selecteren? Wel niet zo goed maar het gaat best.
Dan moet hij nog zijn kaart legen en/of de foto's uitprinten.
Ok, hij kan een imagetank hebben of zo'n pc-loze fotoprinter; maar hoeveel mensen hebben zo'n ding en dan geen pc.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  maandag 9 januari 2006 @ 14:48:04 #200
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33866062
Als je http://www.theghosthunter.nl/ bekijkt lijkt Robbert in vergelijking opeens een heel normale jongen
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33866270
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maar waarom ziet hij precies Hugo? Want Loevestein was een gevangenis, dus een andere gevangene was ook mogelijk geweest. Of zijn vrouw en kinderen die ook in die kamer gevangen zaten. En waarom zag hij geen kindergeest, in de gracht rond Loevestein is minstens 1 kinderlijkje gevonden.
Een medium in Frankrijk, ben zijn naam even kwijt, heeft verschillende lokaties bezocht waar mensen in gevangenschap hebben geleefd.Hij voelde de aanwezighed van verschillende entiteiten.Robbert, als hoog begaafd paranormaal medium, had zeker de aanwezigheid van verschillende entiteiten moeten voelen.
pi_33866369
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Maar waarom ziet hij precies Hugo? Want Loevestein was een gevangenis, dus een andere gevangene was ook mogelijk geweest. Of zijn vrouw en kinderen die ook in die kamer gevangen zaten. En waarom zag hij geen kindergeest, in de gracht rond Loevestein is minstens 1 kinderlijkje gevonden.
Ik denk dat hij zeker de aanwezigheid van meerdere entiteiten had moeten voelen.Zeer zeker omdat hij paranormaal hoog begaafd is.
  maandag 9 januari 2006 @ 14:58:36 #203
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33866429
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:56 schreef Osato het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zeker de aanwezigheid van meerdere entiteiten had moeten voelen.Zeer zeker omdat hij paranormaal hoog begaafd is.
Ja ja, we hadden je al gehoord hoor
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33866451
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef Kiteless het volgende:
Als je http://www.theghosthunter.nl/ bekijkt lijkt Robbert in vergelijking opeens een heel normale jongen
theghosthunter.nl, daar staan op zich best interessante dingen op
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33866886
Geachte Fokkers,

als ik inspiratie heb, moet ik daaraan gehoorzamen, Randi als Gier, ik moest dit voor me zien, et voila!



Groetjes,

Sten
pi_33867038
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:11 schreef Stenny het volgende:
Geachte Fokkers,

als ik inspiratie heb, moet ik daaraan gehoorzamen, Randi als Gier, ik moest dit voor me zien, et voila!

[afbeelding]

Groetjes,

Sten
pi_33867103
lol Sten
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33867267
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
lol Sten
  maandag 9 januari 2006 @ 15:25:11 #209
137525 pikki
pok! pok !
pi_33867356
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

theghosthunter.nl, daar staan op zich best interessante dingen op
De foto van het Hendrik 8 spook is prachtig ....whaaaauw ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33868365
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:25 schreef pikki het volgende:

[..]

De foto van het Hendrik 8 spook is prachtig ....whaaaauw ...
Geef de link eens...?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33868398
Ik zat te neuzen op de site van Jan C. van der Heide (waarmee mijn vriend en ik een afspraak hebben op 20 februari) en kwam dit tegen:

http://www.jancvanderheide.com/archief/moors_broeke.html
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 16:00:50 #212
137525 pikki
pok! pok !
pi_33868561
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Geef de link eens...?
[/quote]
http://www.theghosthunter.nl/hampton.htm
en
http://www.theghosthunter.nl/wat_is_nieuw.htm
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33868702
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:00 schreef pikki het volgende:

[..]
http://www.theghosthunter.nl/hampton.htm
en
http://www.theghosthunter.nl/wat_is_nieuw.htm

[/quote]

Maar lieverd, bedoel je het filmpje niet gewoon? Ik kan namelijk geen spookfoto ontdekken
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33868717
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik zat te neuzen op de site van Jan C. van der Heide (waarmee mijn vriend en ik een afspraak hebben op 20 februari) en kwam dit tegen:

http://www.jancvanderheide.com/archief/moors_broeke.html
Wat een flapdrol. Als hij ech een goede t paragnost was had hij het allang van te voren geweten wat er met Robbert aan de hand was en zat hij niet gewoon Skepis en Fok! na te blaten en dan met zo' n kwezelig toontje dat hij erg bedroefd is.
pi_33868768
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:22 schreef Stenny het volgende:

[..]

Trouwens, ben jij nou wel of niet op Randi's hand? Zo nee, als jij een vogelliefhebber bent lijkt mij het een belediging tov gieren (ik ben trouwens ook een vogelliefhebber)
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33868837
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:05 schreef Mudman het volgende:

[..]

Wat een flapdrol. Als hij ech een goede t paragnost was had hij het allang van te voren geweten wat er met Robbert aan de hand was en zat hij niet gewoon Skepis en Fok! na te blaten en dan met zo' n kwezelig toontje dat hij erg bedroefd is.
'Dan had hij het allang van tevoren geweten'. Ja hoor, alle paragnosten moeten dan ook alles, maar dan ook ALLES kunnen voorspellen :S Bij sommigen is het ook nooit goed.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33868884
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik zat te neuzen op de site van Jan C. van der Heide (waarmee mijn vriend en ik een afspraak hebben op 20 februari) en kwam dit tegen:

http://www.jancvanderheide.com/archief/moors_broeke.html
En vergeet ook niet te voelen, te luisteren naar je onbedorven intuïtie... Je eigen innerlijke Google, maar dan wel puur naturel...'.

Toch wel mooi gezegd...
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
  maandag 9 januari 2006 @ 16:11:19 #218
137525 pikki
pok! pok !
pi_33868944
Ik geloof die Jan van de Heide niet , misschien is ie wel wat jaloers op de "gaven" van Robbert , die veel sterker zijn, lijkt mij wel best zoo.... :
Er is veel rivaliteit tussen mediums , ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33869122
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:00 schreef pikki het volgende:

[..]
http://www.theghosthunter.nl/hampton.htm
en
http://www.theghosthunter.nl/wat_is_nieuw.htm

[/quote]

Vreemd, waarom maakt een geest een deur open? Geesten gaan overal doorheen en hebben het dan ook niet nodig om een deur te openen.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  maandag 9 januari 2006 @ 16:17:33 #220
137525 pikki
pok! pok !
pi_33869181
quote:
Vreemd, waarom maakt een geest een deur open? Geesten gaan overal doorheen en hebben het dan ook niet nodig om een deur te openen.
[/quote]

Kom op .....ga daar nou toch niet van wakker liggen ,...enne ..je bent zelf nog geen geest , pas na je dood zul je deze geheimen kunnen ontrafelen ,.....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  maandag 9 januari 2006 @ 16:19:37 #221
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33869277
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:11 schreef pikki het volgende:
Ik geloof die Jan van de Heide niet , misschien is ie wel wat jaloers op de "gaven" van Robbert , die veel sterker zijn, lijkt mij wel best zoo.... :
Er is veel rivaliteit tussen mediums , ...
Pfff, maar ze kunnen allebij toch niet op tegen een echte voodoo-priester, die zo ze helemaal kapot voodoo-dollen !
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33869337
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:17 schreef pikki het volgende:

[..]

Vreemd, waarom maakt een geest een deur open? Geesten gaan overal doorheen en hebben het dan ook niet nodig om een deur te openen.
Kom op .....ga daar nou toch niet van wakker liggen ,...enne ..je bent zelf nog geen geest , pas na je dood zul je deze geheimen kunnen ontrafelen ,.....
[/quote]

Whoehahahahahaaha het is gewoon niet logisch dat een geest een deur open maakt.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  maandag 9 januari 2006 @ 16:22:48 #223
137525 pikki
pok! pok !
pi_33869397
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef Tulio het volgende:

[..]

Kom op .....ga daar nou toch niet van wakker liggen ,...enne ..je bent zelf nog geen geest , pas na je dood zul je deze geheimen kunnen ontrafelen ,.....
Whoehahahahahaaha het is gewoon niet logisch dat een geest een deur open maakt.
[/quote]

Toch , wel , als ie meer stoffelijk is dan onstoffelijk, ......toch logisch, niet ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33869447
Een entiteit is een entitei omdat hij onstoffelijk is, als hij stoffelijk is, is het geen entiteit meer.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33869476
quote:
Vreemd, waarom maakt een geest een deur open? Geesten gaan overal doorheen en hebben het dan ook niet nodig om een deur te openen.
[/quote]

Misschien willen ze ons plagen. Plaaggeesten
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33869516
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

En vergeet ook niet te voelen, te luisteren naar je onbedorven intuïtie... Je eigen innerlijke Google, maar dan wel puur naturel...'.

Toch wel mooi gezegd...
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 16:26:14 #227
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33869517
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef Tulio het volgende:
Een entiteit is een entitei omdat hij onstoffelijk is, als hij stoffelijk is, is het geen entiteit meer.
en·ti·teit (de ~ (v.), ~en)
1 iets dat wezenlijk bestaat
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33869534
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Vreemd, waarom maakt een geest een deur open? Geesten gaan overal doorheen en hebben het dan ook niet nodig om een deur te openen.
Misschien willen ze ons plagen. Plaaggeesten
[/quote]

Plaaggeesten zijn meestal heel menselijke wezens
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33869583
Zullen we met z'n allen eens naar zo'n kasteel gaan? Kijken wat er gebeurt
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 16:28:15 #230
137525 pikki
pok! pok !
pi_33869586
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Barb , denk toch maar 2x na, alvorens daar naartoe te gaan ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33869625
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef pikki het volgende:

[..]

Barb , denk toch maar 2x na, alvorens daar naartoe te gaan ....
Waar ben je bang voor?
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33869638
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef pikki het volgende:

[..]

Barb , denk toch maar 2x na, alvorens daar naartoe te gaan ....
Hm, dan dagen we die Johan de ghosthunter uit om met hem te gaan
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 16:30:18 #233
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33869648
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef pikki het volgende:

[..]

Barb , denk toch maar 2x na, alvorens daar naartoe te gaan ....
Waarom ?
Het is maar een kasteel hoor
Niet dat het mij iets uitmaakt
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33869684
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:26 schreef Tulio het volgende:

[..]

Misschien willen ze ons plagen. Plaaggeesten
Plaaggeesten zijn meestal heel menselijke wezens
[/quote]

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 16:36:18 #235
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33869746
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:26 schreef Kiteless het volgende:

[..]

en·ti·teit (de ~ (v.), ~en)
1 iets dat wezenlijk bestaat
Een entiteit is een object. De term beklemtoont van dit object de hoedanigheid dat het er is. In het Latijn is een ens een "zijnde" en is de entitas het "het er zijn van een zijnde".

Entiteit
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33869772
Dit heb ik in een mailtje naar 'The ghosthunter' verstuurd:

Hier weer even een bericht van mij, hopelijk leest u ze binnenkort.
Ik ben de laatste tijd veel op een forum te vinden, waar we discussies voeren mbt het 'paranormale'. Als ik met uw site kom en de foto's en filmpjes met de orbs, is er altijd wel wat op te zeggen. 'Dat zijn lichtreflecties, druppels op de lens' enz enz enz. Toen kwam ik met 1 van de filmpjes waar de orb achter voorwerpen langs gaat. Maar dan komen ze met 'vuurvliegjes' en 'bolbliksems'. Over de orb die met een SBS camera gefilmd is, wordt er gezegd dat je dat heel makkelijk met een zaklantaarn na kunt maken. Ik vind het uitermate frustrerend als mensen 'het' niet gewoon zien wat er voor de hand ligt, maar het brengt mij toch wel een beetje aan het twijfelen. Overal lijkt een logische, wetenschappelijke verklaring voor. Heeft u misschien een goede verklaring waarom het juist geen lichtreflectie, bolbliksems, vuurvliegjes, vuil/druppels op de lens, stofdeeltjes etc etc etc kan zijn? Het is meteen ook weer goede reclame voor uw site, als u met zeer overtuigende verklaringen komt lijkt mij
Hopend spoedig op een reactie van u,

Groetjes van Barbara
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33869796
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Plaaggeesten zijn meestal heel menselijke wezens

[/quote]


Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33869835
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:38 schreef Tulio het volgende:

[..]

[afbeelding]

[/quote]

dat is Orko!!!
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33869943
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

[afbeelding]
dat is Orko!!!
[/quote]

En wie is Orko?

Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  maandag 9 januari 2006 @ 16:43:37 #240
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33869982


* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33870049
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dit heb ik in een mailtje naar 'The ghosthunter' verstuurd:

Hier weer even een bericht van mij, hopelijk leest u ze binnenkort.
Ik ben de laatste tijd veel op een forum te vinden, waar we discussies voeren mbt het 'paranormale'. Als ik met uw site kom en de foto's en filmpjes met de orbs, is er altijd wel wat op te zeggen. 'Dat zijn lichtreflecties, druppels op de lens' enz enz enz. Toen kwam ik met 1 van de filmpjes waar de orb achter voorwerpen langs gaat. Maar dan komen ze met 'vuurvliegjes' en 'bolbliksems'. Over de orb die met een SBS camera gefilmd is, wordt er gezegd dat je dat heel makkelijk met een zaklantaarn na kunt maken. Ik vind het uitermate frustrerend als mensen 'het' niet gewoon zien wat er voor de hand ligt, maar het brengt mij toch wel een beetje aan het twijfelen. Overal lijkt een logische, wetenschappelijke verklaring voor. Heeft u misschien een goede verklaring waarom het juist geen lichtreflectie, bolbliksems, vuurvliegjes, vuil/druppels op de lens, stofdeeltjes etc etc etc kan zijn? Het is meteen ook weer goede reclame voor uw site, als u met zeer overtuigende verklaringen komt lijkt mij
Hopend spoedig op een reactie van u,

Groetjes van Barbara
Moeilijke vragen. Het zou me niets verbazen als je er niets van hoort.

Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33870067
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:11 schreef pikki het volgende:
Ik geloof die Jan van de Heide niet , misschien is ie wel wat jaloers op de "gaven" van Robbert , die veel sterker zijn, lijkt mij wel best zoo.... :
Er is veel rivaliteit tussen mediums , ...
Ik krijg anders wel een goed gevoel bij Jan. Ik heb hem met Sten ook een tijdje geleden op een para-beurs gezien. Hij heeft een zuivere uitstraling...
pi_33870124
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Tulio het volgende:

[..]

dat is Orko!!!
En wie is Orko?

[afbeelding]

[/quote]

Hij lijkt een beetje op de side-kick van He-man


Keek je daar vroeger nooit naar?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 16:48:24 #244
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33870150
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:36 schreef Quarks het volgende:

[..]

Een entiteit is een object. De term beklemtoont van dit object de hoedanigheid dat het er is. In het Latijn is een ens een "zijnde" en is de entitas het "het er zijn van een zijnde".

Entiteit
Dat hoef je mij niet te vertellen, ik ben niet degene die beweerde dat een entiteit onstoffelijk moest zijn
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33870199
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Dat hoef je mij niet te vertellen, ik ben niet degene die beweerde dat een entiteit onstoffelijk moest zijn
Ok jullie je zin
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33870205
Tjee....nooit geweten dat er naast meneer van den Broeke nog meer beroemdheden in dit topic zouden voorkomen
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33870277
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef visvogel het volgende:

[..]

Ik krijg anders wel een goed gevoel bij Jan. Ik heb hem met Sten ook een tijdje geleden op een para-beurs gezien. Hij heeft een zuivere uitstraling...
Mijn vriend heeft ook een goed gevoel bij hem(waar hij voor staat, zijn humor en zo), terwijl hij eerst nooit zo met paranormale zaken bezig was. Niet dat hij er nooit in heeft geloofd, maar het is wel vaag....
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33870303
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:45 schreef Tulio het volgende:

[..]

Moeilijke vragen. Het zou me niets verbazen als je er niets van hoort.

[afbeelding]
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 16:55:41 #249
137525 pikki
pok! pok !
pi_33870394
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft ook een goed gevoel bij hem(waar hij voor staat, zijn humor en zo), terwijl hij eerst nooit zo met paranormale zaken bezig was. Niet dat hij er nooit in heeft geloofd, maar het is wel vaag....
Een reading geven kan geen kwaad , ...je gelooft maar wat je zelf wil , niet ...?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33870575
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef pikki het volgende:

[..]

Een reading geven kan geen kwaad , ...je gelooft maar wat je zelf wil , niet ...?
[afbeelding]
Ik ben iig heel erg nieuwsgierig
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 17:01:22 #251
137525 pikki
pok! pok !
pi_33870621
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik ben iig heel erg nieuwsgierig
Is het de 1 ste keer ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33870697
Maar goed, we gaan weer heel erg offtopic nu....is er nog iemand die iets nieuws te melden heeft op het gebied van goegleroe Robbert?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33870788
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef pikki het volgende:

[..]

Is het de 1 ste keer ?
[afbeelding]
De eerste keer van wat? Ik ben in elk geval weleens bij Jomanda geweest(ik was te jong om een goed oordeel te geven), bij een medium met automatisch schrift(ongeveer 2 jaar geleden), op een paar paranormale beurzen geweest....maar ik wil de laatste tijd een beetje mijn horizon gaan verbreden
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 17:11:16 #254
137525 pikki
pok! pok !
pi_33870910
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

De eerste keer van wat? Ik ben in elk geval weleens bij Jomanda geweest(ik was te jong om een goed oordeel te geven), bij een medium met automatisch schrift(ongeveer 2 jaar geleden), op een paar paranormale beurzen geweest....maar ik wil de laatste tijd een beetje mijn horizon gaan verbreden
Gelijk heb je ....openstaan voor het onbekende kan geen kwaad ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  maandag 9 januari 2006 @ 17:13:39 #255
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33870978
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef pikki het volgende:

[..]

Gelijk heb je ....openstaan voor het onbekende kan geen kwaad ....[afbeelding]
Klopt, want de oude Maltezen stonden 4500 jaar geleden al open en die hadden inzicht in de 5e dimensie
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33871151
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef pikki het volgende:

[..]

Gelijk heb je ....openstaan voor het onbekende kan geen kwaad ....[afbeelding]
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33871154
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Trouwens, ben jij nou wel of niet op Randi's hand? Zo nee, als jij een vogelliefhebber bent lijkt mij het een belediging tov gieren (ik ben trouwens ook een vogelliefhebber)
Zie mij maar als de onafhankelijke rechter, lieve Barb! Een beetje satire aan alle kanten houdt de boel in evenwicht.
pi_33871196
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef Stenny het volgende:

[..]

Zie mij maar als de onafhankelijke rechter, lieve Barb! Een beetje satire aan alle kanten houdt de boel in evenwicht.
Ongetwijfeld ben ik het met je eens. Ik moet sarcastisch gezien nog een beetje op gang komen hier
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 17:19:40 #259
137525 pikki
pok! pok !
pi_33871228
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Klopt, want de oude Maltezen stonden 4500 jaar geleden al open en die hadden inzicht in de 5e dimensie
De 5de zijn toch de Pleiadiers , dacht ik zo ...?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  maandag 9 januari 2006 @ 17:21:27 #260
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33871294
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:19 schreef pikki het volgende:

[..]

De 5de zijn toch de Pleiadiers , dacht ik zo ...?[afbeelding]
Nee de Maltezen hadden inzicht in de 5e dimensie de dimensie van het delirium
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  maandag 9 januari 2006 @ 17:23:22 #261
137525 pikki
pok! pok !
pi_33871361
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Nee de Maltezen hadden inzicht in de 5e dimensie de dimensie van het delirium [afbeelding]
Oooooh...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33871438
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:23 schreef pikki het volgende:

[..]

Oooooh...[afbeelding]
Pikki je komt niet geloofwaardig over met die smilies.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  maandag 9 januari 2006 @ 17:32:12 #263
137525 pikki
pok! pok !
pi_33871635
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:25 schreef Tulio het volgende:

[..]

Pikki je komt niet geloofwaardig over met die smilies. [afbeelding]
ze zijn toch zo leuk ....ik voel mij weer eens kinds ...... en zonder aliens deze keer

When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33871679
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:25 schreef Tulio het volgende:

[..]

Pikki je komt niet geloofwaardig over met die smilies. [afbeelding]
HIJ moet ook niet geloofwaardig over komen....ik laat het liever over aan meneer vd Broeke....
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33871707
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:32 schreef pikki het volgende:

[..]

ze zijn toch zo leuk ....ik voel mij weer eens kinds ...... en zonder aliens deze keer
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe ben je dan, als ik vragen mag
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 17:34:25 #266
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33871714
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

HIJ moet ook niet geloofwaardig over komen....ik laat het liever over aan meneer vd Broeke....
Dan kun je lang wachten
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  maandag 9 januari 2006 @ 17:36:10 #267
137525 pikki
pok! pok !
pi_33871779
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Hoe ben je dan, als ik vragen mag
Een zijnde "entiteit" ............brrrrrrrrrr zoals Tulio zei .
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  maandag 9 januari 2006 @ 17:37:21 #268
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33871829
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:05 schreef Mudman het volgende:

[..]

Wat een flapdrol. Als hij ech een goede t paragnost was had hij het allang van te voren geweten wat er met Robbert aan de hand was en zat hij niet gewoon Skepis en Fok! na te blaten en dan met zo' n kwezelig toontje dat hij erg bedroefd is.
Hij is inderdaad een flapdrol
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 9 januari 2006 @ 17:39:54 #269
137525 pikki
pok! pok !
pi_33871933
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:37 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hij is inderdaad een flapdrol
Ik denk het ook , .......zo'n onzin uitkramen over VDB , ...de skeppers nablaten ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33871989
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:36 schreef pikki het volgende:

[..]

Een zijnde "entiteit" ............brrrrrrrrrr zoals Tulio zei .
Een plaaggeest.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  maandag 9 januari 2006 @ 17:41:54 #271
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_33872013
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:39 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik denk het ook , .......zo'n onzin uitkramen over VDB , ...de skeppers nablaten ....[afbeelding]
Precies. OOk even een googlegrapje er tegenaan gooien, bah.

En HIJ is natuurlijk een betrouwbaar medium, nou, mooi niet dus. Kunnen we nu kappen met dat gegeil op die enge van der Heide? Of dat op z'n minst in dat andere topic houden?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 9 januari 2006 @ 17:43:15 #272
137525 pikki
pok! pok !
pi_33872061
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef Tulio het volgende:

[..]

Een plaaggeest. [afbeelding]
Of ......een neuroosje ....ken je dat ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  maandag 9 januari 2006 @ 17:46:36 #273
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33872170
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:43 schreef pikki het volgende:

[..]

Of ......een neuroosje ....ken je dat ?[afbeelding]
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33872219
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Hoe ben je dan, als ik vragen mag
Goed, ik bedoelde dus hoe OUD ben je dan?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33872253
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Dan kun je lang wachten [afbeelding]
Moet dat echt met een coke snuivende smiley
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 17:50:04 #276
137525 pikki
pok! pok !
pi_33872257
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:46 schreef Kiteless het volgende:

[..]

[afbeelding]
Kitiless ....ben jij een A'dams neuroosje ...zo te zien ....aan jou zenuwslopende avatars ....Drink rustig een kopje koffie, lekker rustig : ..
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33872316
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Precies. OOk even een googlegrapje er tegenaan gooien, bah.

En HIJ is natuurlijk een betrouwbaar medium, nou, mooi niet dus. Kunnen we nu kappen met dat gegeil op die enge van der Heide? Of dat op z'n minst in dat andere topic houden?
van der Heide geeft alleen zijn eerlijke mening. Mag toch of niet soms, dat mogen we allemaal. Ik ben trouwens onpartijdig in deze.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33872328
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef pikki het volgende:

[..]

Kitiless ....ben jij een A'dams neuroosje ...zo te zien ....aan jou zenuwslopende avatars ....Drink rustig een kopje koffie, lekker rustig : [afbeelding]..
Zullen we hem in een hokje stoppen tussen de ADHD'ers? Of is hij misschien paranormaal begaafd maar moet hij het zelf nog ondervinden?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 17:53:13 #279
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33872354
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef pikki het volgende:

[..]

Kitiless ....ben jij een A'dams neuroosje ...zo te zien ....aan jou zenuwslopende avatars ....Drink rustig een kopje koffie, lekker rustig : [afbeelding]..
Nee dank je, daar word ik hyper van
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  maandag 9 januari 2006 @ 17:53:24 #280
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33872362
Topic kakt langzamer zeker in. Tijd dat er weer wat nieuws over Robbert komt.
Bewijs dat zwijgen de beste strategie is.
Als hij slim is wacht hij gewoon tot de storm geluwd is, dat werkt het beste.
[als hij tenminste zichzelf en andere in zijn waan wil laten]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33872457
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef soulsurvivor het volgende:
Topic kakt langzamer zeker in. Tijd dat er weer wat nieuws over Robbert komt.
Bewijs dat zwijgen de beste strategie is.
Als hij slim is wacht hij gewoon tot de storm geluwd is, dat werkt het beste.
[als hij tenminste zichzelf en andere in zijn waan wil laten]
Zwijgen is de beste strategie als je vergeten wilt worden. Maar dat is niet wat hij wil

Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  maandag 9 januari 2006 @ 17:56:30 #282
137525 pikki
pok! pok !
pi_33872470
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef soulsurvivor het volgende:
Topic kakt langzamer zeker in. Tijd dat er weer wat nieuws over Robbert komt.
Bewijs dat zwijgen de beste strategie is.
Als hij slim is wacht hij gewoon tot de storm geluwd is, dat werkt het beste.
[als hij tenminste zichzelf en andere in zijn waan wil laten]
hoe geraken wij anders aan deel 23 ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  maandag 9 januari 2006 @ 17:57:25 #283
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33872505
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef pikki het volgende:

[..]

hoe geraken wij anders aan deel 23 ?
Geen idee !
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_33872524
Eh Marietje....
Gegeil? Was dat de reden waarom je destijds(nieuwsgierig en wel) naar hem toe ging?
Ok maar ff serieus:

Wie weet steek IK er wel iets van op. Misschien lagen jullie elkaar gewoon niet, dat heb je weleens met mensen....
Ik ga een vragenlijstje maken, en wie weet komt er wat uit. Ik denk dat je je een beetje moet voorbereiden.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33872562
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef pikki het volgende:

[..]

hoe geraken wij anders aan deel 23 ?
Ik ben geen helderziende zullen we maar zeggen maar ik voel aan mijn 'water' dat er vandaag nog iets komt.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33872595
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:53 schreef soulsurvivor het volgende:
Topic kakt langzamer zeker in. Tijd dat er weer wat nieuws over Robbert komt.
Bewijs dat zwijgen de beste strategie is.
Als hij slim is wacht hij gewoon tot de storm geluwd is, dat werkt het beste.
[als hij tenminste zichzelf en andere in zijn waan wil laten]
Maar dan heeft hij voldoende bedenkingstijd! Hij moet nu, direct, meteen, onmiddellijk met iets goeds komen, anders worden wij hoe langer hoe gefrustreerder hier!

(ok ik liet me even gaan...)
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  maandag 9 januari 2006 @ 18:00:35 #287
137525 pikki
pok! pok !
pi_33872606
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef Tulio het volgende:

[..]

Zwijgen is de beste strategie als je vergeten wilt worden. Maar dat is niet wat hij wil

[afbeelding]
Robbert beseft wel dat hij zich nu beter gedeisd houdt , hoor ......met al die sceptische heisa .....daar kan ie toch nie aandoen ....die jongen meent het echt eerlijk, en dan knakken ze hem , .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  maandag 9 januari 2006 @ 18:06:16 #288
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33872781
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:00 schreef pikki het volgende:

[..]

Robbert beseft wel dat hij zich nu beter gedeisd houdt , hoor ......met al die sceptische heisa .....daar kan ie toch nie aandoen ....die jongen meent het echt eerlijk, en dan knakken ze hem , .....
Precies, er gebeurt weer precies hetzelfde als bij Bruno Santanera
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  maandag 9 januari 2006 @ 18:09:05 #289
8875 Mdk
Smart-ass
pi_33872877
En zijn graancirkels zijn overtuigend zeg!!!!


Gelukkig is het niet begonnen aan een looppad, en de complexiteit van de cirkel bewijst dat zijn cirkels zeker niet door mensen gemaakt zijn!!
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_33873071
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_33873275
quote:
Zwijgen is de beste strategie als je vergeten wilt worden. Maar dat is niet wat hij wil
Die houdt zich even koest, Moors en consorten doen er het zwijgen toe en als iedereen de bloopers is vergeten gaan ze vrolijk verder. Als ze ooit weer nieuwe TV- shows gaan maken zullen ze het wel wat zorgvuldiger aanpakken en beter letten op domme foutjes. Als de redactie dan ook even wat beter haar werk doet en niet alle info van de eerste de beste internetpagina plukt, zullen eventuele nieuwe afleveringen vast beter zijn.Oefening baart kunst en de ervaring leert dat er nogal wat kan misgaan.

Maar wat ik begrepen heb gaat Robbert eerst het land in met een soort roadshow. Dat wordt fijn binnenlopen want naar het schijnt staan er duizenden wanhopige mensen in de rij voor een reading. Kaartjes bij de kassa. Ondertussen loopt de verkoop van het boek lekker. Daar brandt de kachel ook wel even van.

Wegens overweldigende drukte verwacht ik in de nabije toekomst geen graancirkels in Hoeven. Het seizoen komt er weliswaar weer aan, maar Robbert zal het wel te druk hebben.
pi_33873336
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:09 schreef Mdk het volgende:
En zijn graancirkels zijn overtuigend zeg!!!!
[afbeelding]

Gelukkig is het niet begonnen aan een looppad, en de complexiteit van de cirkel bewijst dat zijn cirkels zeker niet door mensen gemaakt zijn!!
Dan zijn veel dingen van hem misschien fake, dat wil nog niets zeggen. Misschien maakt(e) hij inderdaad dergelijke dingen mee (Nancy Talbott, onderzoekster van graan- en gewascirkels is naar eigen zeggen bij hem thuis geweest en heeft daar heftige dingen meegemaakt en de cirkels onderzocht), maar zoals ik al zei, ik denk dat de tv foto's nep zijn, dat hij dingen inderdaad op zoekt etc. Hij is niet helemaal in orde. Je weet niet hoe dat komt, er zit denk ik veel achter. De ene keer lijkt hij labiel, kinds, echt, fake, oprecht....ik hoop dat er gauw iets gebeurt waar we wijzer van worden. Ik ben niet naïef maar zoals ik al diverse keren meldde, ik blijf het een én-én kwestie vinden. Ik vind het hopeloos.....
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33873460
Is hier iemand die mij gaat vertellen dat hij of zij serieus denkt dat Roppert met dode mensen kan praten?

Dat er uberhaupt mensen met doden kunnen praten?

Zo werkt de natuur niet mensen! Dat is de bedoeling helemaal niet van ons bestaan. Als je dat echt denkt heet dat een "psychose" en geen paranormale gave. Paranormale gaves zullen best bestaan, maar je kan NIET met doden praten.
Keep the stupid sentence please
  maandag 9 januari 2006 @ 18:27:09 #294
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33873482
nog 7 post te gaan
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  maandag 9 januari 2006 @ 18:34:47 #295
111260 Charmian
a little joy
pi_33873740
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:26 schreef VivaLaRevolution het volgende:
Is hier iemand die mij gaat vertellen dat hij of zij serieus denkt dat Roppert met dode mensen kan praten?

Dat er uberhaupt mensen met doden kunnen praten?

Zo werkt de natuur niet mensen! Dat is de bedoeling helemaal niet van ons bestaan. Als je dat echt denkt heet dat een "psychose" en geen paranormale gave. Paranormale gaves zullen best bestaan, maar je kan NIET met doden praten.
Wat is dan de bedoeling van ons ontstaan en waar staaf je dat op?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_33874153
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:34 schreef Charmian het volgende:

[..]

Wat is dan de bedoeling van ons ontstaan en waar staaf je dat op?
Inderdaad. Het is af en toe kortzichtigheid ten top hier
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33874438
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dan zijn veel dingen van hem misschien fake, dat wil nog niets zeggen. Misschien maakt(e) hij inderdaad dergelijke dingen mee (Nancy Talbott, onderzoekster van graan- en gewascirkels is naar eigen zeggen bij hem thuis geweest en heeft daar heftige dingen meegemaakt en de cirkels onderzocht), maar zoals ik al zei, ik denk dat de tv foto's nep zijn, dat hij dingen inderdaad op zoekt etc. Hij is niet helemaal in orde. Je weet niet hoe dat komt, er zit denk ik veel achter. De ene keer lijkt hij labiel, kinds, echt, fake, oprecht....ik hoop dat er gauw iets gebeurt waar we wijzer van worden. Ik ben niet naïef maar zoals ik al diverse keren meldde, ik blijf het een én-én kwestie vinden. Ik vind het hopeloos.....
Ik heb Nancy Talboot wel eens horen spreken hier in Nederland. Ze *doet* of ze een wetenschapper is, ze kan lekker kletsen, maar ze heeft GEEN opleiding van betekenis (vóór haar graancirkelwerk organiseerde ze folkmuziek festivals), en ze is een ontzettend goedgelovig en makkelijk te overtuigen van alles wat eigenlijk niet kan.
pi_33874656
quote:
Op maandag 9 januari 2006 17:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

HIJ moet ook niet geloofwaardig over komen....ik laat het liever over aan meneer vd Broeke....
Ik ga even plagen: denk je dat Robbert nog geloofwaardig kan worden, Barb?
pi_33874684
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:20 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Wegens overweldigende drukte verwacht ik in de nabije toekomst geen graancirkels in Hoeven. Het seizoen komt er weliswaar weer aan, maar Robbert zal het wel te druk hebben.
Hij zou een grote healing gaan geven in januari, ben benieuwd of dat door gaat, want dan zit ik eerste rij.
pi_33874701
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik ga even plagen: denk je dat Robbert nog geloofwaardig kan worden, Barb?
Ik heb steeds minder vertrouwen in hem. Bah
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33874730
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:00 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hij zou een grote healing gaan geven in januari, ben benieuwd of dat door gaat, want dan zit ik eerste rij.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')