Een medium in Frankrijk, ben zijn naam even kwijt, heeft verschillende lokaties bezocht waar mensen in gevangenschap hebben geleefd.Hij voelde de aanwezighed van verschillende entiteiten.Robbert, als hoog begaafd paranormaal medium, had zeker de aanwezigheid van verschillende entiteiten moeten voelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar waarom ziet hij precies Hugo? Want Loevestein was een gevangenis, dus een andere gevangene was ook mogelijk geweest. Of zijn vrouw en kinderen die ook in die kamer gevangen zaten. En waarom zag hij geen kindergeest, in de gracht rond Loevestein is minstens 1 kinderlijkje gevonden.
Ik denk dat hij zeker de aanwezigheid van meerdere entiteiten had moeten voelen.Zeer zeker omdat hij paranormaal hoog begaafd is.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar waarom ziet hij precies Hugo? Want Loevestein was een gevangenis, dus een andere gevangene was ook mogelijk geweest. Of zijn vrouw en kinderen die ook in die kamer gevangen zaten. En waarom zag hij geen kindergeest, in de gracht rond Loevestein is minstens 1 kinderlijkje gevonden.
Ja ja, we hadden je al gehoord hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 14:56 schreef Osato het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zeker de aanwezigheid van meerdere entiteiten had moeten voelen.Zeer zeker omdat hij paranormaal hoog begaafd is.
theghosthunter.nl, daar staan op zich best interessante dingen opquote:Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef Kiteless het volgende:
Als je http://www.theghosthunter.nl/ bekijkt lijkt Robbert in vergelijking opeens een heel normale jongen
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:11 schreef Stenny het volgende:
Geachte Fokkers,
als ik inspiratie heb, moet ik daaraan gehoorzamen, Randi als Gier, ik moest dit voor me zien, et voila!
[afbeelding]
Groetjes,
Sten![]()
De foto van het Hendrik 8 spook is prachtig ....whaaaauw ...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
theghosthunter.nl, daar staan op zich best interessante dingen op
Geef de link eens...?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:25 schreef pikki het volgende:
[..]
De foto van het Hendrik 8 spook is prachtig ....whaaaauw ...![]()
[/quote]quote:
http://www.theghosthunter.nl/hampton.htmquote:
Wat een flapdrol. Als hij ech een goede t paragnost was had hij het allang van te voren geweten wat er met Robbert aan de hand was en zat hij niet gewoon Skepis en Fok! na te blaten en dan met zo' n kwezelig toontje dat hij erg bedroefd is.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik zat te neuzen op de site van Jan C. van der Heide (waarmee mijn vriend en ik een afspraak hebben op 20 februari) en kwam dit tegen:
http://www.jancvanderheide.com/archief/moors_broeke.html
Trouwens, ben jij nou wel of niet op Randi's hand? Zo nee, als jij een vogelliefhebber bent lijkt mij het een belediging tov gierenquote:
'Dan had hij het allang van tevoren geweten'. Ja hoor, alle paragnosten moeten dan ook alles, maar dan ook ALLES kunnen voorspellen :S Bij sommigen is het ook nooit goed.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:05 schreef Mudman het volgende:
[..]
Wat een flapdrol. Als hij ech een goede t paragnost was had hij het allang van te voren geweten wat er met Robbert aan de hand was en zat hij niet gewoon Skepis en Fok! na te blaten en dan met zo' n kwezelig toontje dat hij erg bedroefd is.
En vergeet ook niet te voelen, te luisteren naar je onbedorven intuïtie... Je eigen innerlijke Google, maar dan wel puur naturel...'.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:55 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik zat te neuzen op de site van Jan C. van der Heide (waarmee mijn vriend en ik een afspraak hebben op 20 februari) en kwam dit tegen:
http://www.jancvanderheide.com/archief/moors_broeke.html
http://www.theghosthunter.nl/hampton.htmquote:
Vreemd, waarom maakt een geest een deur open? Geesten gaan overal doorheen en hebben het dan ook niet nodig om een deur te openen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:15 schreef Tulio het volgende:
[..]
http://www.theghosthunter.nl/hampton.htm
en
http://www.theghosthunter.nl/wat_is_nieuw.htm
Pfff, maar ze kunnen allebij toch niet op tegen een echte voodoo-priester, die zo ze helemaal kapot voodoo-dollen !quote:Op maandag 9 januari 2006 16:11 schreef pikki het volgende:
Ik geloof die Jan van de Heide niet , misschien is ie wel wat jaloers op de "gaven" van Robbert , die veel sterker zijn, lijkt mij wel best zoo.... :![]()
Er is veel rivaliteit tussen mediums , ...![]()
Kom op .....ga daar nou toch niet van wakker liggen ,...enne ..je bent zelf nog geen geest , pas na je dood zul je deze geheimen kunnen ontrafelen ,.....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:17 schreef pikki het volgende:
[..]
Vreemd, waarom maakt een geest een deur open? Geesten gaan overal doorheen en hebben het dan ook niet nodig om een deur te openen.![]()
Whoehahahahahaaha het is gewoon niet logisch dat een geest een deur open maakt.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef Tulio het volgende:
[..]
Kom op .....ga daar nou toch niet van wakker liggen ,...enne ..je bent zelf nog geen geest , pas na je dood zul je deze geheimen kunnen ontrafelen ,.....![]()
Vreemd, waarom maakt een geest een deur open? Geesten gaan overal doorheen en hebben het dan ook niet nodig om een deur te openen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:15 schreef Tulio het volgende:
[..]
http://www.theghosthunter.nl/hampton.htm
en
http://www.theghosthunter.nl/wat_is_nieuw.htm
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef Agno_Sticus het volgende:
[..]
En vergeet ook niet te voelen, te luisteren naar je onbedorven intuïtie... Je eigen innerlijke Google, maar dan wel puur naturel...'.
Toch wel mooi gezegd...![]()
![]()
en·ti·teit (de ~ (v.), ~en)quote:Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef Tulio het volgende:
Een entiteit is een entitei omdat hij onstoffelijk is, als hij stoffelijk is, is het geen entiteit meer.
Misschien willen ze ons plagen. Plaaggeestenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Vreemd, waarom maakt een geest een deur open? Geesten gaan overal doorheen en hebben het dan ook niet nodig om een deur te openen.![]()
Barb , denk toch maar 2x na, alvorens daar naartoe te gaan ....quote:
Waar ben je bang voor?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef pikki het volgende:
[..]
Barb , denk toch maar 2x na, alvorens daar naartoe te gaan ....![]()
Hm, dan dagen we die Johan de ghosthunter uit om met hem te gaanquote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef pikki het volgende:
[..]
Waarom ?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:28 schreef pikki het volgende:
[..]
Plaaggeesten zijn meestal heel menselijke wezensquote:Op maandag 9 januari 2006 16:26 schreef Tulio het volgende:
[..]
Misschien willen ze ons plagen. Plaaggeesten
Een entiteit is een object. De term beklemtoont van dit object de hoedanigheid dat het er is. In het Latijn is een ens een "zijnde" en is de entitas het "het er zijn van een zijnde".quote:Op maandag 9 januari 2006 16:26 schreef Kiteless het volgende:
[..]
en·ti·teit (de ~ (v.), ~en)
1 iets dat wezenlijk bestaat
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Plaaggeesten zijn meestal heel menselijke wezens![]()
quote:
Moeilijke vragen. Het zou me niets verbazen als je er niets van hoort.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Dit heb ik in een mailtje naar 'The ghosthunter' verstuurd:
Hier weer even een bericht van mij, hopelijk leest u ze binnenkort.
Ik ben de laatste tijd veel op een forum te vinden, waar we discussies voeren mbt het 'paranormale'. Als ik met uw site kom en de foto's en filmpjes met de orbs, is er altijd wel wat op te zeggen. 'Dat zijn lichtreflecties, druppels op de lens' enz enz enz. Toen kwam ik met 1 van de filmpjes waar de orb achter voorwerpen langs gaat. Maar dan komen ze met 'vuurvliegjes' en 'bolbliksems'. Over de orb die met een SBS camera gefilmd is, wordt er gezegd dat je dat heel makkelijk met een zaklantaarn na kunt maken. Ik vind het uitermate frustrerend als mensen 'het' niet gewoon zien wat er voor de hand ligt, maar het brengt mij toch wel een beetje aan het twijfelen. Overal lijkt een logische, wetenschappelijke verklaring voor. Heeft u misschien een goede verklaring waarom het juist geen lichtreflectie, bolbliksems, vuurvliegjes, vuil/druppels op de lens, stofdeeltjes etc etc etc kan zijn? Het is meteen ook weer goede reclame voor uw site, als u met zeer overtuigende verklaringen komt lijkt mij![]()
Hopend spoedig op een reactie van u,
Groetjes van Barbara
Ik krijg anders wel een goed gevoel bij Jan. Ik heb hem met Sten ook een tijdje geleden op een para-beurs gezien. Hij heeft een zuivere uitstraling...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:11 schreef pikki het volgende:
Ik geloof die Jan van de Heide niet , misschien is ie wel wat jaloers op de "gaven" van Robbert , die veel sterker zijn, lijkt mij wel best zoo.... :![]()
Er is veel rivaliteit tussen mediums , ...![]()
En wie is Orko?quote:
Dat hoef je mij niet te vertellen, ik ben niet degene die beweerde dat een entiteit onstoffelijk moest zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 16:36 schreef Quarks het volgende:
[..]
Een entiteit is een object. De term beklemtoont van dit object de hoedanigheid dat het er is. In het Latijn is een ens een "zijnde" en is de entitas het "het er zijn van een zijnde".
Entiteit
Ok jullie je zinquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen, ik ben niet degene die beweerde dat een entiteit onstoffelijk moest zijn
Mijn vriend heeft ook een goed gevoel bij hem(waar hij voor staat, zijn humor en zo), terwijl hij eerst nooit zo met paranormale zaken bezig was. Niet dat hij er nooit in heeft geloofd, maar het is wel vaag....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef visvogel het volgende:
[..]
Ik krijg anders wel een goed gevoel bij Jan. Ik heb hem met Sten ook een tijdje geleden op een para-beurs gezien. Hij heeft een zuivere uitstraling...
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:45 schreef Tulio het volgende:
[..]
Moeilijke vragen. Het zou me niets verbazen als je er niets van hoort.
[afbeelding]
Een reading geven kan geen kwaad , ...je gelooft maar wat je zelf wil , niet ...?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook een goed gevoel bij hem(waar hij voor staat, zijn humor en zo), terwijl hij eerst nooit zo met paranormale zaken bezig was. Niet dat hij er nooit in heeft geloofd, maar het is wel vaag....
Ik ben iig heel erg nieuwsgierigquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef pikki het volgende:
[..]
Een reading geven kan geen kwaad , ...je gelooft maar wat je zelf wil , niet ...?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |