abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33849135
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Tulio het volgende:
Maar stel..... alleen maar stel..... stel dat de entiteit die hem het woord "genverbrander" heeft ingefluisterd een negatieve entiteit was een demon. Deze zou weten dat hij problemen zou krijgen met het woord "genverbrander"......en een negative entiteit komt alleen als jij je hebt laten verleiden je hebt laten verleiden door het kwade........ ...Dit zou ook een verklaring kunnen zijn.......

Inderdaad. Maar ik geloof niet in deze verklaring.
pi_33849238
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:43 schreef Stenny het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar ik geloof niet in deze verklaring.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33849247
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind dat het belangrijkste antwoord ontbreekt in de poll: "nee, sinds zijn ontmaskering door Skepsis en Fok geloof ik niet meer in hem."

Ik zou willen dat hij meer met bewijzen komt. Als hij echt is, als.. Dan reageer je niet zoals zij nu doen lijkt me.
Dan had ik allang die man van skepsis uitgenodigt in een programma, mijn camera's laten nakijken, foto's maken met een cameraman erbovenop!
En waarom komt Robbert niet naar Fok om zichzelf te bewijzen.
Echt jammer gewoon.
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  zondag 8 januari 2006 @ 22:47:30 #104
40566 Ericr
Livewrong
pi_33849302
Moors gaat uit van het principe 'het is zo omdat ik zeg dat het zo is'. Lekker makkelijk, jammer alleen dat er altijd mensen blijven die daar zelfs in trappen.
pi_33849360
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:47 schreef Ericr het volgende:
Moors gaat uit van het principe 'het is zo omdat ik zeg dat het zo is'. Lekker makkelijk, jammer alleen dat er altijd mensen blijven die daar zelfs in trappen.
Ik vind haar verklaring echt een aanfluiting. Als ze hierbij blijft, heb ik een hard hoofd in haar tv carrière.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:50:15 #106
40566 Ericr
Livewrong
pi_33849439
Qua bewijzen is het natuurlijk simpel, dat broddelwerk van hem zal bij nadere beschouwing direct door de mand vallen als nep. Moors en consorten zijn niet eens slim genoeg om hun eigen programma goed door te lichten, dat geeft al aan wat voor niveau Moors heeft. Flaters als met die foto's van de non of het genverbrander fiasco was niet voorgekomen bij een redactie die een beetje doortastend is.

'Er is zoveel meer' een programma van broddelaars voor Jostibandleden.
pi_33849482
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:50 schreef Ericr het volgende:
Qua bewijzen is het natuurlijk simpel, dat broddelwerk van hem zal bij nadere beschouwing direct door de mand vallen als nep. Moors en consorten zijn niet eens slim genoeg om hun eigen programma goed door te lichten, dat geeft al aan wat voor niveau Moors heeft. Flaters als met die foto's van de non of het genverbrander fiasco was niet voorgekomen bij een redactie die een beetje doortastend is.

'Er is zoveel meer' een programma van broddelaars voor Jostibandleden.
Ik vind dat niet meer kunnen. Er zijn genoeg Nederlanders die haar tv programma met een welwillend oog maar kritisch bekeken hebben. Zo kan ze haar kijkers niet behandelen.
pi_33849513
Mee eens Stenny, haar verklaring is een belediging voor de kritische kijker.
pi_33849549
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik vind haar verklaring echt een aanfluiting. Als ze hierbij blijft, heb ik een hard hoofd in haar tv carrière.
Ik zag een diepe teleurstelling, ze had het niet verwacht. Maar ze zei tijdens de uitzending dat zij een dom blondje is en meteen daarop volgens de bladen dan.

Ik ga naar de film Stigmata kijken op veronica. Doei

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33849591
echt balen dat ik die verklaring heb gemist. wordt het nog herhaald?
  zondag 8 januari 2006 @ 22:53:41 #111
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33849592
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef Genverbrander het volgende:
Mee eens Stenny, haar verklaring is een belediging voor de kritische kijker.
Maar een goed kritisch kijker moet ook door de gesponserde programma's van de commercielen heen prikken
voor onafhankelijke journalistiek moet je daar niet zijn
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 8 januari 2006 @ 22:54:00 #112
40566 Ericr
Livewrong
pi_33849606
Denk dat ze de impact van haar programma niet goed heeft ingeschat, in het Internet tijdperk word je al snel compleet doorgelicht. Zaak dus om iedere uitzending van te voren goed te screenen op fouten. Denk eerlijk gezegd dat Moors en consorten daar gewoon te dom voor zijn.
  zondag 8 januari 2006 @ 23:14:15 #113
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33850547
hahahahaha meesterlijk die poll bedankt visvogel

jjajaaj en die 8% die ook aangeeft compleet achterlijk te zijn ik vind het echt mooi
pi_33850550
Wanneer is die persconferentie?
Spel-, grammatica- en overige fouten in de bovenstaande tekst voorbehouden
  zondag 8 januari 2006 @ 23:18:34 #115
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33850721
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef Kroen het volgende:
Wanneer is die persconferentie?
al geweest en het bleek dat het allemaal echt was we zaten er allemaal naast
behallve een paar slimme mensne maar de skeptische vielen door de mand

mijn excuses aan robbert van den broeke

in de conferentie werd duidelijk gezegt hoe echt het was..zefs zo erg dat zelfs de programma makers boos werden en gingen zeggen het is waar

maar ja onze spektische waren niet tevredne maar pas toen irene op de dood van haar moeder zweerde dat het echt was geloofde we het allemaal
  zondag 8 januari 2006 @ 23:32:01 #116
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_33851296
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

al geweest en het bleek dat het allemaal echt was we zaten er allemaal naast
behallve een paar slimme mensne maar de skeptische vielen door de mand

mijn excuses aan robbert van den broeke

in de conferentie werd duidelijk gezegt hoe echt het was..zefs zo erg dat zelfs de programma makers boos werden en gingen zeggen het is waar

maar ja onze spektische waren niet tevredne maar pas toen irene op de dood van haar moeder zweerde dat het echt was geloofde we het allemaal
Waar the fuck heb jij het over gast.
pi_33851303
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

Haar moeder ligt al lang onder de zoden dus daar kan ze gerust op zweren ja

[ Bericht 5% gewijzigd door Genverbrander op 08-01-2006 23:39:23 ]
pi_33851530
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik durf dat soort filmpjes niet meer te bekijken nadat ik deze (warning: niet kijken! ) heb gezien
Zo heee, die was heftig.... En beslist niet gephotoshopt!!!
pi_33851787
Check dit stukje tekst trouwens van deze site: http://www2.rnw.nl/rnw/nl(...)051209?view=Standard
quote:
Na het Amerikaanse medium Char maakt nu ook de paranormaal begaafde Robbert van den Broeke Hilversum onveilig. Samen met presentatrice Irene Moors maakt hij het programma 'Er is zoveel meer' bij de commerciële zender RTL 4. Robbert legt contact met overledenen en straalt zijn krachten door via de beeldbuis van de televisie. Privé en Weekend laten Irene Moors aan het woord. Het medium liet Irene versteld staan door dingen te vertellen over haar overleden moeder. 'Het was echt een verbijsterende ervaring dat iemand, die niets van mijn moeder weet, daar zo precies over kon vertellen. Grappig was dat hij ook zei dat mijn moeder m'n haar zo leuk vond zitten', vertelt Moors in Privé.
HAHAHA Waarschijnlijk was die opmerking over haar haar de doorslaggevende factor voor irene om robbert een eigen show te geven. Tsk... die robbert weet ook iedereen om z'n vinger te winden.

Grappig hoe alles nu in een ander perspectief komt te staan als je alles terugkijkt... Ook die foto's van aliens enzo... Ik zie meteen een Robbert van den Broeke voor me die druk aan de origami is.
pi_33851986
Ik kom hier nooit, maar op dit forum staan echt zeer vermakelijke items. Ik heb nooit geweten dat er zoveel randdebielen op aarde rondlopen
  zondag 8 januari 2006 @ 23:50:31 #121
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33852102
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Meds het volgende:
Ik kom hier nooit, maar op dit forum staan echt zeer vermakelijke items. Ik heb nooit geweten dat er zoveel randdebielen op aarde rondlopen
ssssst
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33852200
Ik vraag me af wat Robbert zou moeten laten zien...waardoor "men" wel zoiets heeft van, ja, het is waar, ik geloof het....
> Be Yourself; everyone else is taken <
  zondag 8 januari 2006 @ 23:56:41 #123
137525 pikki
pok! pok !
pi_33852370
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Peekaboo het volgende:
Ik vraag me af wat Robbert zou moeten laten zien...waardoor "men" wel zoiets heeft van, ja, het is waar, ik geloof het....
Misschien een scepper in een vliegende schotel ?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  zondag 8 januari 2006 @ 23:59:48 #124
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33852499
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Peekaboo het volgende:
Hij zal zich toch niet nog belachelijker maken, om inderdaad met bewijs te komen.
misschien zijn vader in een Alien pak of zo?
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  maandag 9 januari 2006 @ 00:01:00 #125
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33852556
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:37 schreef Meds het volgende:

[..]

Zo heee, die was heftig.... En beslist niet gephotoshopt!!!
dat gaat ook erg moeilijk met een filmpje
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')