Laat die vrouw de kalender dan maar posten. Dan is het een bron. Sorryquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zoveel collega's heb ik niet, en in deze heb ik wel een goed vertrouwen dat hij een en ander eerlijk verteld
zo bron is even betrouwbaar als al die paranormale sites met advertenties die beweren vidoes te hebben met paranormale dingen tis gewoon bullshit moetne die paranormalen maar is met objectieve echte informatie komen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Knarf het volgende:
[..]
Kennis vaneen vriendin der vader, zijn buurman gelden niet als bron.
Raar dat al die 'sceptici' gelijk als een dolle kip achter zo'n statement aanhollen.
(Niet dat ik je niet geloof, maar ik ken jou en je bron niet)
Dus op jou kalender staan niet al je familieleden en kennissen. Van wie dan wel, tita tovenaar?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef pikki het volgende:
Jaaaa.....en elk huisje heeft zn' kruisje ...én z'n verjaardagskalender, en daar staan altijd alle namen op ,,heeeeee ......![]()
V.....van poesjie miauuuuuuuquote:Op zondag 8 januari 2006 21:59 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus op jou kalender staan niet al je familieleden en kennissen. Van wie dan wel, tita tovenaar?
Ook erg dierbaar klopt, even mijn kalender updatenquote:
Maar de dames hadden in eerste instantie ook gewoon wel een goed gevoel nadat filmcrew was vertrokken. Ze hadden alleen nog meer details verwacht. dus ze waren een beetje teleurgesteld dat er niet NOG meer uitgekomen wasquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Knarf het volgende:
[..]
Kennis vaneen vriendin der vader, zijn buurman gelden niet als bron.
Raar dat al die 'sceptici' gelijk als een dolle kip achter zo'n statement aanhollen.
(Niet dat ik je niet geloof, maar ik ken jou en je bron niet)
Niet elk huis, ik heb er geen, bij mijn moeder hangt ook geen. Maar ik ken verschillende families waar er wel een hangt. Dus het kan maar hoeft niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef pikki het volgende:
Jaaaa.....en elk huisje heeft zn' kruisje .., en weeeeceeee .......én z'n verjaardagskalender, en daar staan altijd alle namen op ,,heeeeee ......![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar de dames hadden in eerste instantie ook gewoon wel een goed gevoel nadat filmcrew was vertrokken. Ze hadden alleen nog meer details verwacht. dus ze waren een beetje teleurgesteld dat er niet NOG meer uitgekomen was
pas in de dagen daarna zijn ze zich gaan realiseren dat hij dus alleen maar namen van personen genoemd had die hij op de kalendar gezien kon hebben
Want ja ze hadden haar dus "overvallen" en daarom had ze dus van te voren ook geen tijd gehad om die kalender weg te halen voordat de filmcrew kwam
Was dat die keer met die moeilijke naam? Dat vond ik namelijk wel heel erg sterk.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar de dames hadden in eerste instantie ook gewoon wel een goed gevoel nadat filmcrew was vertrokken. Ze hadden alleen nog meer details verwacht. dus ze waren een beetje teleurgesteld dat er niet NOG meer uitgekomen was
pas in de dagen daarna zijn ze zich gaan realiseren dat hij dus alleen maar namen van personen genoemd had die hij op de kalendar gezien kon hebben
Want ja ze hadden haar dus "overvallen" en daarom had ze dus van te voren ook geen tijd gehad om die kalender weg te halen voordat de filmcrew kwam
Wendy uit Den Bosch uit aflevering 2quote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef Genverbrander het volgende:
Welke vrouw is het dan, Stroekie? In welke aflevering zat ze, weet je dat toevallig? En wat was haar 'verhaal' volgens Robbert?
Ah ok, die aflevering heb ik volgens mij gezien. Was dat ook die aflevering waarbij ze naar die vrouw gingen die op zoek was naar haar vader? Er was toen ook iets met parijs enzo...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wendy uit Den Bosch uit aflevering 2
Ging over haar moeder die overleden was tijdens haar vakantie
zou heel goed kunnen, want ik het niet heel de aflevering gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ah ok, die aflevering heb ik volgens mij gezien. Was dat ook die aflevering waarbij ze naar die vrouw gingen die op zoek was naar haar vader? Er was toen ook iets met parijs enzo...
Dat was wel heel frappant hoor! Over die onbekende vader die later in Parijs bleek te wonen! Niemand wist iets van die man en toch zei Robbert dingen die niemand had kunnen weten, later vond ze dus toch haar vader terug en eveneens met bepaalde aanwijzingen van Robbert die klopten! ( gebouwen etc)quote:Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ah ok, die aflevering heb ik volgens mij gezien. Was dat ook die aflevering waarbij ze naar die vrouw gingen die op zoek was naar haar vader? Er was toen ook iets met parijs enzo...
nou irene moors zij in het kort dan:quote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef kleinetrom het volgende:
iemand ergens de verklaring genoteerd?
heb het gemist....
Wat leuk dat jij in Robbert z'n gavequote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dat was wel heel frappant hoor! Over die onbekende vader die later in Parijs bleek te wonen! Niemand wist iets van die man en toch zei Robbert dingen die niemand had kunnen weten, later vond ze dus toch haar vader terug en eveneens met bepaalde aanwijzingen van Robbert die klopten! ( gebouwen etc)
ja hoe zou dat nu kunnen? Je hebt meer van die programma's. Ik heb nog niet gehoord dat Robbert een vermist kind heeft opgespoort.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Dat was wel heel frappant hoor! Over die onbekende vader die later in Parijs bleek te wonen! Niemand wist iets van die man en toch zei Robbert dingen die niemand had kunnen weten, later vond ze dus toch haar vader terug en eveneens met bepaalde aanwijzingen van Robbert die klopten! ( gebouwen etc)
ja maar de vraag is hoe weet je zo zeker dat niemand wist waar die man woondenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ah ...zooo lekker kort en bondig .!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
nou irene moors zij in het kort dan:
je moet geloven wat je wilt geloven het is je eigen mening zij gelooft er nog steeds in
ze ging niet in op de genverbrander en zij dat ze gek werd van alle kritiek en dat ze hiermee een streep wou zetten onder deze hele toestand
of robbert van te voren wist over de plaatsen dat kon ze niet vertellen ze wist het niet zei ze
er was ook volgens haar geen trucage aanwezig
carlos wou haar nog even onderbrekeen mogelijk iets vragen over die foto's of genverbrander
irene keek carlos toen aan en gaf duidelijk te merken haar verhaal af te maken en er een streep onder tezetten carlos zei niks meer de boodschap kwam blijkbaar over
Hier ben ik weer.quote:Ze heeft zicht wel versproken. Ze zei: " ik wil de mensen die positief gereageerd hebben bedenken."
Nou dat is een Freudiaanse verspreking. Het komt erop neer dat de mensen die positief gereageerd hebben nog maar eens goed moeten nadenken.
Tulio.
Ach wat maakt het toch uit, soms geloof ik erin soms niet, het is maar net waar ik zin in hebquote:Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef pikki het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij in Robbert z'n gavegelooft ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |