abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2006 @ 21:58:34 #51
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33847111
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Zoveel collega's heb ik niet, en in deze heb ik wel een goed vertrouwen dat hij een en ander eerlijk verteld
Laat die vrouw de kalender dan maar posten. Dan is het een bron. Sorry
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zondag 8 januari 2006 @ 21:59:22 #52
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33847148
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Knarf het volgende:

[..]

Kennis vaneen vriendin der vader, zijn buurman gelden niet als bron.

Raar dat al die 'sceptici' gelijk als een dolle kip achter zo'n statement aanhollen.
(Niet dat ik je niet geloof, maar ik ken jou en je bron niet)
zo bron is even betrouwbaar als al die paranormale sites met advertenties die beweren vidoes te hebben met paranormale dingen tis gewoon bullshit moetne die paranormalen maar is met objectieve echte informatie komen?
  zondag 8 januari 2006 @ 21:59:36 #53
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33847154
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef pikki het volgende:
Jaaaa.....en elk huisje heeft zn' kruisje ...én z'n verjaardagskalender, en daar staan altijd alle namen op ,,heeeeee ......
Dus op jou kalender staan niet al je familieleden en kennissen. Van wie dan wel, tita tovenaar?
  zondag 8 januari 2006 @ 22:01:41 #54
137525 pikki
pok! pok !
pi_33847237
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:59 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dus op jou kalender staan niet al je familieleden en kennissen. Van wie dan wel, tita tovenaar?
V.....van poesjie miauuuuuuu
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33847246
Pikki, heb jij dit filmpje al gezien? Wat vind je ervan?
http://www.wimp.com/dungeon/
  zondag 8 januari 2006 @ 22:02:58 #56
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33847280
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef pikki het volgende:

[..]

V.....van poesjie miauuuuuuu
Ook erg dierbaar klopt, even mijn kalender updaten
  zondag 8 januari 2006 @ 22:03:26 #57
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33847300
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Knarf het volgende:

[..]

Kennis vaneen vriendin der vader, zijn buurman gelden niet als bron.

Raar dat al die 'sceptici' gelijk als een dolle kip achter zo'n statement aanhollen.
(Niet dat ik je niet geloof, maar ik ken jou en je bron niet)
Maar de dames hadden in eerste instantie ook gewoon wel een goed gevoel nadat filmcrew was vertrokken. Ze hadden alleen nog meer details verwacht. dus ze waren een beetje teleurgesteld dat er niet NOG meer uitgekomen was
pas in de dagen daarna zijn ze zich gaan realiseren dat hij dus alleen maar namen van personen genoemd had die hij op de kalendar gezien kon hebben
Want ja ze hadden haar dus "overvallen" en daarom had ze dus van te voren ook geen tijd gehad om die kalender weg te halen voordat de filmcrew kwam
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_33847326
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef pikki het volgende:
Jaaaa.....en elk huisje heeft zn' kruisje .., en weeeeceeee .......én z'n verjaardagskalender, en daar staan altijd alle namen op ,,heeeeee ......
Niet elk huis, ik heb er geen, bij mijn moeder hangt ook geen. Maar ik ken verschillende families waar er wel een hangt. Dus het kan maar hoeft niet.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33847335
Welke vrouw is het dan, Stroekie? In welke aflevering zat ze, weet je dat toevallig? En wat was haar 'verhaal' volgens Robbert?
pi_33847364
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:03 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Maar de dames hadden in eerste instantie ook gewoon wel een goed gevoel nadat filmcrew was vertrokken. Ze hadden alleen nog meer details verwacht. dus ze waren een beetje teleurgesteld dat er niet NOG meer uitgekomen was
pas in de dagen daarna zijn ze zich gaan realiseren dat hij dus alleen maar namen van personen genoemd had die hij op de kalendar gezien kon hebben
Want ja ze hadden haar dus "overvallen" en daarom had ze dus van te voren ook geen tijd gehad om die kalender weg te halen voordat de filmcrew kwam
Jah flauw zeg! Willen ze meer weten, als hij al weg is en hem dan belachelijk maken
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_33847405
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:03 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Was dat die keer met die moeilijke naam? Dat vond ik namelijk wel heel erg sterk.

Tulio.
.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:06:04 #62
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33847408
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef Genverbrander het volgende:
Welke vrouw is het dan, Stroekie? In welke aflevering zat ze, weet je dat toevallig? En wat was haar 'verhaal' volgens Robbert?
Wendy uit Den Bosch uit aflevering 2
Ging over haar moeder die overleden was tijdens haar vakantie
pi_33847467

iemand ergens de verklaring genoteerd?
heb het gemist....
pi_33847502
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Wendy uit Den Bosch uit aflevering 2
Ging over haar moeder die overleden was tijdens haar vakantie
Ah ok, die aflevering heb ik volgens mij gezien. Was dat ook die aflevering waarbij ze naar die vrouw gingen die op zoek was naar haar vader? Er was toen ook iets met parijs enzo...
  zondag 8 januari 2006 @ 22:11:28 #65
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_33847679
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ah ok, die aflevering heb ik volgens mij gezien. Was dat ook die aflevering waarbij ze naar die vrouw gingen die op zoek was naar haar vader? Er was toen ook iets met parijs enzo...
zou heel goed kunnen, want ik het niet heel de aflevering gezien
stuk over Wendy zat volgens mij achterin als laatste item
  zondag 8 januari 2006 @ 22:15:48 #66
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33847887
die foto aan het begin van dit topic
k zat er nog is goed na te kijken en het is eigenlijk gewoon lachwekkend
ik begon me zelfs te schamen dat ik er wantrouwend naar keek want het is gewoon onzin hahahahaha
ik schaam me wel een beetje voor nederland een nuchter volk en als je ook dat filmpje ziet

overduidelijk hoe hij wacht tot de camera weggat en die 3 flitsen en 4 foto's nee heel slecht
beschamend dit echt ongelooflijk wat een schande
pi_33847980
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:08 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Dat was wel heel frappant hoor! Over die onbekende vader die later in Parijs bleek te wonen! Niemand wist iets van die man en toch zei Robbert dingen die niemand had kunnen weten, later vond ze dus toch haar vader terug en eveneens met bepaalde aanwijzingen van Robbert die klopten! ( gebouwen etc)
  zondag 8 januari 2006 @ 22:19:10 #68
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33848045
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef kleinetrom het volgende:

iemand ergens de verklaring genoteerd?
heb het gemist....
nou irene moors zij in het kort dan:

je moet geloven wat je wilt geloven het is je eigen mening zij gelooft er nog steeds in

ze ging niet in op de genverbrander en zij dat ze gek werd van alle kritiek en dat ze hiermee een streep wou zetten onder deze hele toestand

of robbert van te voren wist over de plaatsen dat kon ze niet vertellen ze wist het niet zei ze

er was ook volgens haar geen trucage aanwezig

carlos wou haar nog even onderbrekeen mogelijk iets vragen over die foto's of genverbrander
irene keek carlos toen aan en gaf duidelijk te merken haar verhaal af te maken en er een streep onder tezetten carlos zei niks meer de boodschap kwam blijkbaar over
  zondag 8 januari 2006 @ 22:19:36 #69
137525 pikki
pok! pok !
pi_33848069
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Dat was wel heel frappant hoor! Over die onbekende vader die later in Parijs bleek te wonen! Niemand wist iets van die man en toch zei Robbert dingen die niemand had kunnen weten, later vond ze dus toch haar vader terug en eveneens met bepaalde aanwijzingen van Robbert die klopten! ( gebouwen etc)
Wat leuk dat jij in Robbert z'n gave gelooft ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33848114
quote:

[..]

ja hoe zou dat nu kunnen? Je hebt meer van die programma's. Ik heb nog niet gehoord dat Robbert een vermist kind heeft opgespoort.

Tulio.
.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:21:22 #71
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33848149
quote:

[..]

ja maar de vraag is hoe weet je zo zeker dat niemand wist waar die man woonden
  zondag 8 januari 2006 @ 22:22:10 #72
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_33848187
waren er bij die verdwijning van die breezer girl in aruba geen paranormale mensne ingezet die hadden toch ook geen aanwijzingen
  zondag 8 januari 2006 @ 22:22:30 #73
137525 pikki
pok! pok !
pi_33848203
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

nou irene moors zij in het kort dan:

je moet geloven wat je wilt geloven het is je eigen mening zij gelooft er nog steeds in

ze ging niet in op de genverbrander en zij dat ze gek werd van alle kritiek en dat ze hiermee een streep wou zetten onder deze hele toestand

of robbert van te voren wist over de plaatsen dat kon ze niet vertellen ze wist het niet zei ze

er was ook volgens haar geen trucage aanwezig

carlos wou haar nog even onderbrekeen mogelijk iets vragen over die foto's of genverbrander
irene keek carlos toen aan en gaf duidelijk te merken haar verhaal af te maken en er een streep onder tezetten carlos zei niks meer de boodschap kwam blijkbaar over
Ah ...zooo lekker kort en bondig .!
Zo hoort het ....en komt het heel betrouwbaar over idd.

Goed gedaan van Ireentje
pi_33848243
Tulio schreef:
quote:
Ze heeft zicht wel versproken. Ze zei: " ik wil de mensen die positief gereageerd hebben bedenken."
Nou dat is een Freudiaanse verspreking. Het komt erop neer dat de mensen die positief gereageerd hebben nog maar eens goed moeten nadenken.

Tulio.
Hier ben ik weer. Dank je Genverbrander, dat je het overgenomen hebt; ik was inderdaad even weg, naar mijn moeder, je hebt ook nog zo je sociale dingen hè. Bedankt voor je lieve bedankje. Lief, dat 'noodtopic'

We hebben de reactie van Irene bij mijn moeder gezien. Wat een afgang. Niet zozeer dat ze de mist ingaat met "Er is zoveel meer", maar het feit dat ze nu haar kop in het zand steekt. Ongelooflijk: voor wat voor debielen houdt ze Nederlanders eigenlijk? Het is toch erg dat ze haar publiek niet serieus neemt en niet tenminste eens zegt: "Ik ga het zelf ook nog eens grondig evalueren. En ik nodig Robbert uit om foto's te maken op de manier dat een goede wetenschapper het voorstelt."

Zoals iemand in deel 21 zei: op een afstand. Hij mag de geest aanwijzen, dan wordt er een foto genomen. Moet toch kunnen als hij nu zegt met elke willekeurige camera een geestfoto te kunnen maken. Moet dan niet uitmaken dat hij het dingetje niet in zijn hand houdt. Ik vind dit echt een blamage, ze had net zo goed niets kunnen zeggen, dat had ik dan nog meer gewaardeerd.

Carlo wilde nog iets vragen (en ik zag aan zijn gezicht dat het iets kritisch was), maar kreeg de kans niet, heel jammer. Ik ben echt zeer teleurgesteld, ik kan haar nu niet meer gewoon zien, maar moet steeds denken aan deze blamage. En inderdaad Tuul, het was een zeer mooie symbolische verspreking.
pi_33848245
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef pikki het volgende:

[..]

Wat leuk dat jij in Robbert z'n gave gelooft ....
Ach wat maakt het toch uit, soms geloof ik erin soms niet, het is maar net waar ik zin in heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')