Zitten jullie btw op teamspeak of ventrilo oid?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:44 schreef IkBenNieuw het volgende:
Ik zat dus op GoT te lezen en die zijn voor wat ik begrijp met meer man dan hier dus ik zou heel graag mee willen doen als het zou kunnen met jullie.
Meld je maar aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:44 schreef IkBenNieuw het volgende:
Ik zat dus op GoT te lezen en die zijn voor wat ik begrijp met meer man dan hier dus ik zou heel graag mee willen doen als het zou kunnen met jullie.
Yeah weer een nieuw topic...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:44 schreef Suikermais het volgende:
Game On !!!
TSquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef IkBenNieuw het volgende:
[..]
Zitten jullie btw op teamspeak of ventrilo oid?
Lees de OP...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef IkBenNieuw het volgende:
[..]
Er is een TS-server. Die staat in de OP.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:45 schreef IkBenNieuw het volgende:
[..]
quote:
quote:Thank you clearscreen. Your registration has been successful. The administrator wishes to preview all new registered accounts before posting permissions are granted. The administrator has been notified of your registration.
Er is alleen niemandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:47 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Er is een TS-server. Die staat in de OP.
Edit: Hier is ie, scheelt je weer kijken
Teamspeak server: 85.92.128.91:8767
Wachtwoord: FOK!
Tsja, dat ken gebeurenquote:
Science-Fiction ???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:51 schreef RudyCarell het volgende:
wie heeft er zin in sf...
de meeste zijn op zaterdag avond laat of helemaal niet aanwezigquote:
In principe lijkt het wel dat we de 16 gaan halen. Lukt het niet dan ben je welkom uiteraard. Helaas ga ik op dit moment geen members toelaten op het BoF forum. Dit omdat onze tactieken daarop te vinden zijn. McLaren was een uitzondering omdat hij via Sickert kwam.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:44 schreef IkBenNieuw het volgende:
Maar de tweakers hebben toch wel meer dan 16 dacht ik dus 1 erbij aan de FoK kant zou niet zo'n probleem opleveren als de 16 al gehaald is denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
In principe lijkt het wel dat we de 16 gaan halen. Lukt het niet dan ben je welkom uiteraard. Helaas ga ik op dit moment geen members toelaten op het BoF forum. Dit omdat onze tactieken daarop te vinden zijn. McLaren was een uitzondering omdat hij via Sickert kwam.
Mocht je ons aan komen vullen dan zit er dus niets anders op dan gewoon bij je betreffende squad blijven.
ik vond t ook niet zo super...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:56 schreef Suikermais het volgende:
Volgens mij zijn er maar weinig met SF. Heb 'm effe gespeeld,maar vond 't nou niet echt verrassend..
bestwel... ik ken iemand die dat ook had en Jmppostman had het ook :Squote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ben hier naar toegestuurd door suikermais![]()
Ik wilde vandaag na een tijdje weer eens gaan battlefielden, alleen nu krijg ik het spel niet opgestart![]()
Ik heb sinds dien een crt scherm weg gedaan en een dell 2405 lcd voor in de plaats gekocht.
Ik dacht dat hij misschien niet met de resolutie over weg kon dus ik heb battlefield opnieuw geinstalleerd.
Nu start hij nog niet op![]()
Na een beetje laden en doen geeft hij even een zwart scherm en laad hij niet door maar gooit hij me terug daar de desktop?
bekend probleem?
Het is opgelostquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
bestwel... ik ken iemand die dat ook had en Jmppostman had het ook :S
hoe die t werkend hebben gekregen geen id! :S
mischien dat postman t nog weet
primaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het is opgelost![]()
In my documents de battlefield 2 map wegpleuren en het werkt
Thanks anyway
daarom ownen we ze ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:01 schreef nlboy het volgende:
GoT....![]()
Gonna (be) owned Tomorrow
Helaas kan ik er morgen misschien er niet bij zijn, omdat ik moet werken.![]()
hoe was t vanmorgen op die server?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:22 schreef Umm-Qasr het volgende:
I love the smell of a burned GoT in the morning ...![]()
Kut om te horen man!! Kan ni meer doen dan je veel success te wensen voor de komende tijd ...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef kievit19 het volgende:
GODVERDOMME!!! tis uit met mijn vriendin (na ruim 4 jaar)
maar iig niet met ruzie uit elkaar,
maar kvoel me wel zwaar f*cked up
sterkte man begrijp hoe je je voelt...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:32 schreef kievit19 het volgende:
GODVERDOMME!!! tis uit met mijn vriendin (na ruim 4 jaar)
maar iig niet met ruzie uit elkaar,
maar kvoel me wel zwaar f*cked up
haha lolquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:26 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ze waren zo bang dat ze niet eens kwamen opdagen ...![]()
effe geld bij elkaar voor een fruitmandje.. ???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Sickert het volgende:
Dames en heren !
ik hoor net van Ferdi dat zn vriendin ziek is(griep)
en Dinsdag moet ze geopereerd worden
wens dr ff beterschap en sterkte !
want ook de vrouwen van onze mede soldaten mogen niet vergeten worden
hahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Suikermais het volgende:
[..]
effe geld bij elkaar voor een fruitmandje.. ???
Wanneer ik erop zit toch altijd wel een man of 5-6 met op de piek een man of 10-12.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:52 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Tsja, dat ken gebeuren![]()
Er zijn sowieso nooit zoveel mensen op TS, maar als je meedoet tegen GoT dan wordt die wel gebruikt wss
Is het zo dat BoF nu tweede keuze is nu je afvalt bij GoT?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef IkBenNieuw het volgende:
[..]
Special Forces..
Heb ik niet, dus nee sorry
pooier!!quote:Op zondag 8 januari 2006 01:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Pleurt de server er nou net uit...? Gaan we morgen nog "oefenen" of is dat overbodig![]()
Dat het uit is met je vriendin is zwaar klote, ik zit ook in zo'n situatieAlleen bij mij is het dat ze meer voor mij voelt dan andersom. Bij mij is het een beetje weg enzo.
Maargoed heb er morgen zin in hopelijk word ik niet teveel gestoord door de visite etc.
zij heeft het uitgemaakt, omdat ze toch iets mist , of niet weet wat ze heeft (letterlijke woorden)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
sterkte man begrijp hoe je je voelt...
heb 3 maanden terug precies hetzelfde gehad....ook na ruim 4 jaar
liefde weg enzo...
nogmaals
sterkte ..
iig wel prettig dat het niet met ruzie is gebeurd (bij mij gelukkig ook niet)
heeft zij het uitgemaakt of jijzelf?
denk je dat het nog goed kan komen?
tip ga niet lopen forceren als zij het heeft uitgemaakt... (dat deed ik wel een beetje) daar doe je alleen jezelf pijn mee (zei Jedi al tegen me) maar dat is echt zo
doe rustig aan en kom gewoon lekker bf2'n als je ff wil ontspannen
3 mappen, 2 rondes per map. Totaal 6 potjes en ik neem aan dat we aan elkaar gewaagd zijn en het best even kan duren.quote:Op zondag 8 januari 2006 08:14 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Zeg bij mij flikkert mijn BF2 er soms zomaar uit. Mijn scherm wordt ff zwart en hij springt dan terug naar Windows. BF2 is dan ook gelijk afgesloten. Das echt zwaar irritant, weet iemand waar dat aan kan liggen en hoe je dat kan verhelpen?![]()
Het gebeurt gelukkig niet al te vaak, maar mocht ik vanavond opeens wegvallen dan weten jullie hoe het komt en dan reconnect ik een minuutje later weer![]()
Hoelang is eigenlijk de verwachting dat de pot gaat duren?
Dit moet ik ook even wetenquote:Op zondag 8 januari 2006 10:52 schreef Suikermais het volgende:
En hoe laat komen we vanmiddag op TS om alles even door te nemen ?
Er zitten er nu een aantal op, althans escape, incolumis en ik maarre we moeten wel ff een tijdstip maken dat IEDEREEN er is.quote:
zekers kutquote:Op zondag 8 januari 2006 10:30 schreef kievit19 het volgende:
[..]
zij heeft het uitgemaakt, omdat ze toch iets mist , of niet weet wat ze heeft (letterlijke woorden)
maar de kans is er nog......
ik hoop echt dat het nog wat word
ze gaat nu ook weer bij haar ouders wonen ,
kortgezegd tis gwoon kut
Mooi! Welkom. Onder welke naam mogen wij je verwelkomen?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Egamer het volgende:
Ik heb Battlefield 2 nu ook, ik zal dan ook vaak komen op jullie server.Ben hem nu aan het updaten, patch 1.12 is het toch? (Ik heb geen Special Forces btw)
yep 1.12 is de patch en daar zitten de oude patches ook in..quote:Op zondag 8 januari 2006 12:35 schreef Egamer het volgende:
Gewoon Egamer.Ben benieuwd of ie het doet, denk het wel, maar patch 1.12 is het toch?
Het is vanavond war FOK-Tweakersquote:Op zondag 8 januari 2006 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ben sinds gister ook weer begonnen, ik volgends mij verleer je het niet want sta nu al weer regelmatig in de top 3![]()
En bijna word ik gunnery Sergeant
BoF server staat bij de favorieten dus als er volk is join ik ook wel
BaraCuda [NL] is de naam
Ok aanwezig op de fok server? Dan doe ik wel mee..quote:Op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is vanavond war FOK-Tweakers![]()
Fokkers mogen meedoen dus meldt jullie aan. 15:30 training-20:00 wartime (19:30 aanwezig)
Is dat een appart programma dan? dan kan ik dat nu ff gaan instellen en testen straks.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:00 schreef Suikermais het volgende:
liefst nog eerder op TS als je kunt. Squads moeten ingedeeld worden en taken besproken....
Mag ik dus meedoen? (Ja ik heb ervaring met Call of Duty 2, sta erg vaak hoog en heb heel vaak BF:V gespeeld.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is vanavond war FOK-Tweakers![]()
Fokkers mogen meedoen dus meldt jullie aan. 15:30 training-20:00 wartime (19:30 aanwezig)
Calabriakiller kan heel goed in een helikopter vliegen, heb veel met 'm gevlogen bij de Dalian Plant. Zeer veel punten binnen gesleept. Ook met mr Henkie ging het goed gister bij Dragon Valley, ik sleepte al zijn punten binnenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
Die calabriakiller moeten we ook erbij hebbenNederlands en regelmatig tot vaak op onze server.
Nee gewoon downen en de gegevens invoeren zoals ze in de OP staan.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ehm om te connecten naar teamspeak server van fok moet ik me dan eerst aanmelden op dat forum ofzo?
He allemaal,quote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef jpjedi het volgende:
Ik gooi er even wat in: 15:30
Iedereen op TS en dan gaan we wat trainingspotjes spelen.
Alle info staat op BoF forum dus IEDEREEN moet dit lezen!!!!!!!!!!!!!! en reageren anders weet je niet hoe het allemaal gaat vanmiddag en vanavond.
Callabriakiller heeft hier meegelezen en zal zich aanmelden voor de war zo vertelde hij ons gisteren op de server.
LEES BOF FORUM!!!!
NOFI Dude maar euhm... je moet wel een hele grote nerd zijn als je zo lame bent om dit te doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Suikermais het volgende:
Zit 't hier nu zo een beetje door te lezen. Jullie zeggen dat Gotters ons eigen BoF-forum niet kunen lezen. Maar ik zie hier nu ineens mensen verschijnen die ook mee willen doen en zich registreren op ons eigen forum. Wie zegt mij dat dat geen Gotters zijn ?
Tis dus heel makkelijk om de spion te spelen. Gewoon als Gotter registreren op ons eigen forum..
Zo serieus zien wij het nu..quote:Op zondag 8 januari 2006 14:12 schreef nero355 het volgende:
[..]
NOFI Dude maar euhm... je moet wel een hele grote nerd zijn als je zo lame bent om dit te doen
En dan ben ik een o zo verschrikkelijke GoT'er nog wel
Kijk nou wie hebben we daar!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:53 schreef joranh1980 het volgende:
[..]
He allemaal,
Ik lees dat er vanmiddag een training is! Dat is misschien wel wat
voor mij om nog wat te trainen.
Begin het nu een heel klein beetjedoor te krijgen hoe het werkt op de BoF server.
Groeten,
joranh1980
Lees het nu pas dat het om 15.30 training isquote:Op zondag 8 januari 2006 15:23 schreef jpjedi het volgende:
Wie heeft er WIKKES in zijn lijst ergens??
Mooi, dacht dat t een Tweakert wasquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef jpjedi het volgende:
Callabriakiller heeft hier meegelezen en zal zich aanmelden voor de war zo vertelde hij ons gisteren op de server.
Jediquote:Op zondag 8 januari 2006 16:54 schreef jpjedi het volgende:
We hebben nieuwe TS server aangezien we nu veel mensen online hebben.
Sorry voor deze last minute change![]()
Check final info topic op BOF server!
Met alle indelingen
Je staat in reserve Meld je aub gewoon op TSquote:Op zondag 8 januari 2006 17:03 schreef IkBenNieuw het volgende:
Is er nog ruimte over voor me?
Postman heeft zijn server uitgezet. Di3ki3 zal ze opnieuw hostenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:12 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik kan trouwens die guide van Postman niet meer openen, jullie wel?![]()
overbodig..quote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef Suikermais het volgende:
blabla
had ik net ook bijna met mn bewerkte squad listquote:Op zondag 8 januari 2006 17:34 schreef Suikermais het volgende:
al gefixt
Ik stem voor BoF!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:50 schreef Sickert het volgende:
nemen we straks de Fok! tag of de Bof!?
mij maakt t niet veel uit
Iedereen speelt met de BoF tag. Alle andere tags worden namelijk gekicked door Da Morpheus van Ird. Hij is de serveradmin vanavond. Hij gaat overal op een volwassen manier mee om en zeker een oprecht en goed persoon voor die functie.quote:
Zeg nou alleen positiefs nieuwsquote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Suikermais het volgende:
Eerste ronde vet verloren....
Dat is helemaal raar, 2 man incl. mij zitten voor BoF op de reserve bank...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:33 schreef Suikermais het volgende:
2de ook...zij wel met 5 man meer. allemaal erg vaag
Dat is overigens dubbel zo erg omdat er mensen zijn die een nieuwe account aan hebben gemaakt. Zit je dus zonder unlocks, ook zonder degene die je normaal hebtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef UnleashMitch het volgende:
4. Unlocks zijn blijkbaar toegestaan.
Ik ben er een keer een stukje mee wezen rijden, dat was heel kort. 5 minuten erna werd me verzocht uit te stappen.. toen was ik al 5 minuten uitgestapt....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef escape_nl het volgende:
Het is allemaal erg triest gegaan vanavond, even wat dingen van mij tegen onze kant,
Het is erg moeilijk om zo'n grote groep aan te spreken om een klein veld.
Het vervelende is dat je op het commander scherm niet goed kan zien welke squadleader nu waar zit.
Op Karkand was de bedoeling dat ik samen met Jedi de tank zou hebben en we zien een andere BoF-er zo met de tank wegrijden, was niet de afspraak, maar het zal wel.
- alles mag, mits je in je eigen team blijft (dus geen Fok!kers in het GoT team of omgekeerd)quote:Op zondag 8 januari 2006 21:18 schreef jpjedi het volgende:
-spawnkillen en baserapen (geen enkele regel wilde men hanteren)
-in tegenstelling tot aankondiging zijn de unlocks ineens toegestaan
Is later aangepast...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
- alles mag, mits je in je eigen team blijft (dus geen Fok!kers in het GoT team of omgekeerd)
Stond in de kleine lettertjes. Heb er ook over heen gelezen. Dacht dat er ook in oorlog regels gelden maar goed
Overigens heb ik me ontzettend lopen ergeren aan gezeik van beide kanten. Dat spawnkillen en baserapen was blijkbaar toegestaan. Ondanks dat dat niet onze manier van spelen is stond het blijkbaar in het topic, hadden wij dus beter op moeten letten.
Over unlocks & spawntime kan ik nietsvinden in het topic dus ga ik er vanuit dat unlocks niet zijn toegestaan en spawntime std is. Helaas dat was niet zo. Balen voor degene die speciaal voor deze avond een account hadden aangemaakt. Over de ondertal situatie
Ook als je op deze manier verliest dan vind ik dat je je in moet houden, ook ik heb me hier zitten verbijten maar het is niet anders. Gewoon na 6 ronden afsluiten, omdraaien en weer terug gaan naar de normale avondjes BF2 waar we zoveel lol mee hebben.
Voor mij iig weer overduidelijk bewijs dat we beter niet met clanwars mee kunnen doen maar gewoon gezellig op de Fok server moeten gaan zitten.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef -Dries- het volgende:
We zeggen nu wel dat we zelfs niet hadden gewonnen, waren de omstandigheden wél normaal geweest, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.
Dit was gewoon pure chaos en geen echte ''war'' 48 op een 32 map.. wtf.. Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
Klopt op Karkand verschilden de scores van de beste Bof-ers vs de Beste GoT-ers heel weinig...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.
ONze teamplay was gewoon beter waarschijnlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef JK het volgende:
[..]
Ik ben er een keer een stukje mee wezen rijden, dat was heel kort. 5 minuten erna werd me verzocht uit te stappen.. toen was ik al 5 minuten uitgestapt....
Maar op het commanderscherm zie je toch 1 t/m 6 ?
In elk geval doe ik niet meer mee met clanwars, m'n PC kan de hoeveelheid mensen toch niet aan. (p4 2.4ghz@533 met een gig ram en 9800pro kaartje).
We kunnen beter de GoT taktiek er op na houden : met z'n allen op de vijand af. Werkt het beste.
Maar voor mij alleen nog maar gewoon de Fok server een beetje knallen, vind het wel best zo....
Tja als als als. Als de beste 8 van Fok mee hadden mogen doen dan was wellicht het aantal BoFers zo laag geweest dat wij zoiets hadden van 'ja daar ga ik geen tijd in steken'.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef -Dries- het volgende:
Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
dan had ik allang 1 vinger in me neus gestopt..quote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Klopt op Karkand verschilden de scores van de beste Bof-ers vs de Beste GoT-ers heel weinig
Ja dat zei ik dus alquote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef Terroser het volgende:
[..]
ONze teamplay was gewoon beter waarschijnlijk![]()
Hmm messchien voor over 2 wekenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.
opzich zou ik dat nog wel willen doen maar dan wel vantevoren de regels vast zettenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Terroser het volgende:
[..]
Hmm messchien voor over 2 weken![]()
en daarna weer is een massive 25vs25 of meer!!
rustig rustigquote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef kievit19 het volgende:
fuck got, kinderachtige graflui , stiekem de mazen in een oorlogsverdrag zoeken , ,
weerzinwekkend dat soort lui ,
(sorry aan deze post kunnen geen rechten ontleent worden door volledige bezopenheid en persoonlijke problemen(maar toch is GOT alsnog kut,irritante mismaakte kleuters))
ja waarom was je er dan niet bijquote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef kievit19 het volgende:
mocht er nog eens een war zijn , dan wil ik best meespelen ., (ik ben trouwens system1983 voor de mensen die me nog niet kennen) en vooral tegen die lui , wil ik best eens mijn legerkisten nog eens uit de kast trekken
Laat me raden je ben net hard PWND door Got op een goeie manierquote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef kievit19 het volgende:
fuck got, kinderachtige graflui , stiekem de mazen in een oorlogsverdrag zoeken , ,
weerzinwekkend dat soort lui ,
(sorry aan deze post kunnen geen rechten ontleent worden door volledige bezopenheid en persoonlijke problemen(maar toch is GOT alsnog kut,irritante mismaakte kleuters))
Jij snapt ook niet wat het begrip ''clanwar'' inhoudt he..quote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Terroser het volgende:
[..]
en daarna weer is een massive 25vs25 of meer!!
ik was er gvd niet eens bij bananenplukkert.......quote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef Terroser het volgende:
[..]
Laat me raden je ben net hard PWND door Got op een goeie manier![]()
maat 6-0 eh![]()
En over dat spwanrape gebeuren,dat dede jullie ook mett die heli of arrtillery![]()
maakt mij geen donder uit. want stond toch lekker bijna steeds boven aan
![]()
Hoe oud ben je? En misschien is het uit met zn meissie... maarja dat gevoel kan jij vast niet en dus kun je er niet over meepratenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef Terroser het volgende:
[..]
Laat me raden je ben net hard PWND door Got op een goeie manier![]()
maat 6-0 eh![]()
En over dat spwanrape gebeuren,dat dede jullie ook mett die heli of arrtillery![]()
maakt mij geen donder uit. want stond toch lekker bijna steeds boven aan
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En misschien is het uit met zn meissie... maarja dat gevoel kan jij vast niet en dus kun je er niet over meepraten
Ach, JP begon er ook over maar rationeel weet je net zo goed als ik dat dat weer op een asskick uit gaat lopen. GoT zal dan de beste spelers mobiliseren en dan krijgen we les.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef Sickert het volgende:
opzich zou ik dat nog wel willen doen maar dan wel vantevoren de regels vast zetten
Ik ga morgen weer een donatieronde starten denk ik. We hebben nml nog maar 1 maand en 4 dagen te gaanquote:en verder ben ik te vinden op de Bof! server waarvan ik hoop dat ie nog wel zn volgende periode gaat halen
Het was ook geen echte clanwar aangezien GoT niet eens een clan heeftquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef -Dries- het volgende:
Jij snapt ook niet wat het begrip ''clanwar'' inhoudt he..
zo zie ik het graagquote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef kievit19 het volgende:
morgen ben ik er denk ik wel , heb voortaan toch niet veel zinnige dingen te doen,
kmis toch m'n meissie......
maargoed, als het slagveld roept dient men zich te melden , dus deze korp 1e klasse (ter chauf prtl) zal zich melden om zich op de voorste linies te bevinden,en met trots zal ik mijn [BoF] tag dragen
Dacht jij dat ???quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
en mn nieuwe pc zit er aan te komen !
Juist !! Vooral laten rusten even anders krijg je alleen maar ruzie en word alles erger en erger. Ik weet nog wel toen het over was met me laatste meissie, heeft echt 4 maanden geduurt ofzo voordat ik haar helemaal uit me hoofd kon zetten. Het is klote maarja life suckssssquote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
zo zie ik het graag
kom op jongen het komt allemaal goed...
ik begin na 3,5 maand het licht te zienben zelfs met een meisje iets wezen eten
![]()
het is net 1 dag geleden dat duurt ff...
laat het rusten...
weet niet precies hoe het gegaan is natuurlijk.. maar wacht even af.. mischien dat ze je op belt om te praten...
stuur anders over een paar weken een smsje met daarin of ze met je wil praten en of ze het nog wil proberen ofzo....
laat het voor nu in iedergeval rusten meer kun je niet doen en dan heb je de kans dat je het erger maakt
wat ik trouwens had en wat wel leuk is, is dat het raar is als een meisje intresse in je toontik wist me geen houding te geven en zei maar iets
normaal zou ik normaal met dr praten en zeggen dat ik een vriendin had maar nu stond ik echt met mn bek vol tanden te denken van jah... en nou.. want mn gevoel is er nogsteeds voor mn ex nouja in mn achterhoofd
moet erg wennen aan het single zijn... en ben niet van plan al snel weer een relatie aan te gaan of iets maar ik heb al 2 soort van aanbiedingen gehad... dat is best vreemd
ach het zal allemaal goed komen
voorlopig heb ik mn Bf2 maatjesbinnenkort lannen en met jedi en evt andere naar een grote lan!
en mn nieuwe pc zit er aan te komen !
Nop geen meisie, en waaorm mag ik niet op een schreeuwde fokker reageren :s die gast komt wel heel raar over ook al heeft hij niet gespeeldquote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En misschien is het uit met zn meissie... maarja dat gevoel kan jij vast niet en dus kun je er niet over meepraten
Fijn om te horenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef Sickert het volgende:
ik begin na 3,5 maand het licht te zienben zelfs met een meisje iets wezen eten
![]()
Ga er ook niet te lang achter aan lopen, dat schiet ook niet op. Na een tijd echt voor jezelf kiezenquote:weet niet precies hoe het gegaan is natuurlijk.. maar wacht even af.. mischien dat ze je op belt om te praten...laat het voor nu in iedergeval rusten meer kun je niet doen en dan heb je de kans dat je het erger maakt
Vaak lijken ze een bezette man te ruiken en dan komen ze juist. Vrouwenquote:moet erg wennen aan het single zijn... en ben niet van plan al snel weer een relatie aan te gaan of iets maar ik heb al 2 soort van aanbiedingen gehad... dat is best vreemd
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
quote:
Ere wie ere toekomt. JP was totaal verantwoordelijk voor deze war. Daarnaast heeft Incolumis nog even de honeurs waar genomen toen zowel JP als ik niet aanwezig warenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef kievit19 het volgende:
hell yeah , dikke pluim iig voor sickert en diamondvoodoo voor ondersteuning , en voor unleahmitch voor al het regelen ed,.
Prinsenbeek is groot..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt. JP was totaal verantwoordelijk voor deze war. Daarnaast heeft Incolumis nog even de honeurs waar genomen toen zowel JP als ik niet aanwezig waren
Je weet wat je nu moet doen met je bombrieven he ?
Rozenburg
Prinsenbeek
Hoezo totaal oneerlijk :S.....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef -Dries- het volgende:
We zeggen nu wel dat we zelfs niet hadden gewonnen, waren de omstandigheden wél normaal geweest, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.
Dit was gewoon pure chaos en geen echte ''war'' 48 op een 32 map.. wtf.. Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
ugh ugh , wanna try a real street war , just you , me , and the fist we carry,you'll be whining like a little bitch f*cked in the assquote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef Terroser het volgende:
[..]
Nop geen meisie, en waaorm mag ik niet op een schreeuwde fokker reageren :s die gast komt wel heel raar over ook al heeft hij niet gespeeld
17maar ja, moet de zoete smaak van overwinning eh...
En zou ik het maar niet zeggen over sommigen andere hebben in de ingame chat...
meer lullen dan vechten tja.
Veder voor de rest bedankt voor de goeie avond!
Het is hier alleen maar offtopic... dat maakt onze 'clan' juist zo gezellig, en nu wegwezen naar je eigen "maatjes"quote:Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef Terroser het volgende:
Ik snape sommingen mensen niet...![]()
beetje offtopic , dacht over de war ging en neit over iemands meisie (wel een beetje offtopic![]()
Je bakkie koffie klopt wel... Dit topic is het slowtopic van BoF en geen BF2 topic. Ik trek nog een fles open..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef Terroser het volgende:
beetje offtopic , dacht over de war ging en neit over iemands meisie (wel een beetje offtopic![]()
wij zijn ook een soort musketiersquote:Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef Terroser het volgende:
ontopic bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
wij zijn ook een soort musketiers
en helpen ook mensen in prive omstandigheden
en in het bof! topic is niks oftopic![]()
Helaas dan ben je op Karkand al in slaap gevallen; 25 vs 29. Bijna 20% meer mankrachten. Ook op Wake was het ineens 22 vs 30 (eigenlijk 23 vs 27 maar ik was overgegooid ofzo).quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Terroser het volgende:
Hoezo totaal oneerlijk :S.....
het was 25vs25 duss.
Daarom is dit topic juistquote:Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef Terroser het volgende:
eheh iemand voelt zich aangesprokenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ugh ugh , wanna try a real street war , just you , me , and the fist we carry,you'll be whining like a little bitch f*cked in the ass
Aangesproken om vandaag een accountje aan te maken bij Fok! zeker ...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Terroser het volgende:
[..]
eheh iemand voelt zich aangesproken![]()
nee of ik heb scheel zitten kijken want dat was alleen de eerste paar minuten van strike die 4/5 extra man...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Helaas dan ben je op Karkand al in slaap gevallen; 25 vs 29. Bijna 20% meer mankrachten. Ook op Wake was het ineens 22 vs 30 (eigenlijk 23 vs 27 maar ik was overgegooid ofzo).
[..]
Daarom is dit topic juistHet officiele BF2 topic is een beetje doodgebloed maar wij mochten daar niet meer posten omdat we teveel offtopic gingen
nee hoor! ik lees meestal, ik plaats niks..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Aangesproken om vandaag een accountje aan te maken bij Fok! zeker ...![]()
nope niet waar..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Terroser het volgende:
[..]
nee of ik heb scheel zitten kijken want dat was alleen de eerste paar minuten van strike die 4/5 extra man...
en
GoT kwam zelfs ook een man tekort doordat ik gekickd werd (toen ik eenaan het halen was )
probeer me uit in het echt,quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Terroser het volgende:
[..]
eheh iemand voelt zich aangesproken![]()
We kunne altijd de log van Damorpheus vragenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nope niet waar..lees je eigen forum maar. zelfs je eigen mensen zeggen het.
![]()
Heb ik al meermalen gevraagd om meerdere redenen... niks gezien tot op heden..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Terroser het volgende:
[..]
We kunne altijd de log van Damorpheus vragen![]()
Ook op Karkand was het een tijd zelfs 22 tegen 30.....quote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Terroser het volgende:
[..]
nee of ik heb scheel zitten kijken want dat was alleen de eerste paar minuten van strike die 4/5 extra man...
en
GoT kwam zelfs ook een man tekort doordat ik gekickd werd (toen ik eenaan het halen was )
Achja laat het... mensen zo nog knallen?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ook op Karkand was het een tijd zelfs 22 tegen 30.....
Jullie hebben de hele tijd met minimaal 3-4 meer meer gespeeld en soms liep dat dus zelfs nog wat verder op, dus toch mss overwegen om een bril aan te schaffen....
ik denk dat ik nog weinig raak zal knallen vandaag , dus voor mij zit het er niet echt in ...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Achja laat het... mensen zo nog knallen?
zuiperdquote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog weinig raak zal knallen vandaag , dus voor mij zit het er niet echt in ...
en ALS dat zo was.. dan vond ik het nogal zwakgespeeld hoor dan. want we zijn niet echt in moeilijkheden geraakt...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ook op Karkand was het een tijd zelfs 22 tegen 30.....
Jullie hebben de hele tijd met minimaal 3-4 meer meer gespeeld en soms liep dat dus zelfs nog wat verder op, dus toch mss overwegen om een bril aan te schaffen....
Daar heb je indd gelijk in, we hebben wel een aantal gasten die goed kunnen schieten, maar onze teamplay was 3x stront...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Terroser het volgende:
[..]
en ALS dat zo was.. dan vond ik het nogal zwakgespeeld hoor dan. want we zijn niet echt in moeilijkheden geraakt...
geen enkel keer of zo iets dat redden we niet
of zwaar gwnd door een squad..
Jullie hadden gewoon geen teamplay. ik en me squad ging er gezzelig samen op uit en samen naar huis
lz krijg je er een dikkere piemel van. dan blijf ik nog wel een tijdje door gaanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Daar heb je indd gelijk in, we hebben wel een aantal gasten die goed kunnen schieten, maar onze teamplay was 3x stront...
Plus sowieso geeft iedereen hier al toe dat jullie beter waren, maar als je er een dikke piemel van krijgt wil ik het best nog weleens herhalen als je er zo naar blijft vissen.... Jullie waren indd beter, nu blij?
als ik eerlijk mag zijn vind ik jou maar een suffe lulquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef Terroser het volgende:
[..]
lz krijg je er een dikkere piemel van. dan blijf ik nog wel een tijdje door gaan![]()
Ja jij bent indd een fucking irritant ventje...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef kievit19 het volgende:
[..]
als ik eerlijk mag zijn vind ik jou maar een suffe lul
vond het al lang durenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef i-spy24 het volgende:
Nou....kom net thuis en lees dus er dik verloren is nog geen tijd om ff terug te scrollen maar dat komt wel Dus voor een 2de keer blijkt dus dat de BOF BF2 groep ondanks alles dus niet goed genoeg is. Ik vind jongens dat je verder niet moet zeuren over [i] " ja maar...meer mensen blabla "[/i overtuigd dat ] Vooraf waren jullie en ik ook wel een beetje ervan overtuigd dat wat GoT ook zou doen, man meer/minder, BOF zou zegevieren. Nou dus niet. Neem het verlies op als een vent en leer ervan.
Keek net gelijk ff naar de stats maar zelfs de troef - Domo - viel heel matig uit terwijl ik weet dat hij meestal beter is. Raar maar dat betekend dan dat hun mensen dus echt goed waren.
Nou...tis gebeurt. GoT heeft betere mensen en BOF moet gewoon minder hoog van de toren blazen.
Ligt gevoelig..quote:Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef peristilius het volgende:
Wat zie ik nou, hebben jullie niet eens kunnen winnen van wat Tweakers!![]()
Ach, zolang jullie er maar plezier in hadden, daar gaat het uiteindelijk om.
Uhmmmm we speelde met 48 man op een servermap van 32. Dat is al vreemd. Dan is de spawntijd 5 seconden waardoor je niet eens even een andere spawnplek kan kiezen. En als er dan van die mannetjes staan die spawnkillen en je om de 5 seconde doden dan gaat de teller hard he! Daar komt bij dat het dus enorm druk en chaotisch was en hun bijna 20% meer mannen hadden (ong 5 man dus) Bovendien zag ik na alle potjes iemand engels praten met een hele hoge ping... Weet niet waar ze allemaal gezocht hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef i-spy24 het volgende:
Eeh, 'Domo' hoe komt het dat jouw score zo laag is. Bedoel ken je meestal van 60/8-/100 punten. Wat was GoT hun sterkte of waren ze gewoon beter dan jullie op elkaar ingespeeld. Jullie hadden toch op het BOF forum vooraf e.e.a. kunnen bespreken kwa taktiek e.d.?
Zou kunnen, maar dan moet het gewoon 16 tegen 16 zijn op een 32 mapserver. En dan de GoT'ers die vaak spelen op de GoT DjMantri server of hoe dat ook heet. Ik zag nu namen voorbij komen daar heb ik nog nooit van gehoord. Volgens mij wisten sommige ook helemaal niet met wie ze nou speelde maar dat doet er niet toe.. Laat ze maar is gewoon op onze server meeknallen in het andere team.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef i-spy24 het volgende:
blaaaaaaaaaaaa
Bij inloggen zaten we natuurlijk volledig gemixed maar dit is in aanloop naar de start aangepast natuurlijk. xfire kan wat achterlopen op deze gegevens.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:12 schreef GeilSpookje het volgende:
maar waarom zie ik op xfire alle namen door elkaar staan van got en fok gisteravond...
Ach ik heb Sickert en JP daar ook al over gehoord maar rationeel weet iedereen hoe zoiets afloopt. GoT heeft geen echte clan en zal dus hun beste 16 spelers optrommelen met als gevolg dat we weer een asskick krijgen. Ze zijn gewoon beter, ik kan me er niet druk over maken aangezien ik met 99,9% zekerheid durf te zeggen dat BoF vele malen gezelliger is dan GoT. Natuurlijk wil ik ook winnen maar ik speel voor m'n lol en ik heb het ontzettend naar m'n zinquote:Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef i-spy24 het volgende:
Hey dank voor je uitleg! Maar, maar... nu ik aanneem dat de meeste BOFers er ff de ziekte in hebben en dus hun verdriet willen verdrinken is het niet wat om een rematch aan te vragen aangezien er toch een smaakje aanzit met zoals jullie zeggen geen logs/teveel mensen e.d.?
Slechte timing, ik ga vandaag de voorbereidingen treffen om een nieuwe donatie ronde op te startenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef hg het volgende:
P.S. de volgende keer wil ik best meebetalen voor de server. Ik speel wel niet zo heel vaak maar meestal wel op de BoF server
Helemaal mee eensquote:Op maandag 9 januari 2006 11:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach ik heb Sickert en JP daar ook al over gehoord maar rationeel weet iedereen hoe zoiets afloopt. GoT heeft geen echte clan en zal dus hun beste 16 spelers optrommelen met als gevolg dat we weer een asskick krijgen. Ze zijn gewoon beter, ik kan me er niet druk over maken aangezien ik met 99,9% zekerheid durf te zeggen dat BoF vele malen gezelliger is dan GoT. Natuurlijk wil ik ook winnen maar ik speel voor m'n lol en ik heb het ontzettend naar m'n zin
Naast postman te bedanken voor zijn strategische ondersteuning wil ik jou ook nog bedanken voor het regelen van de TS server! top gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:25 schreef Ansjo het volgende:
[..]
Helemaal mee eensWij zijn nou eenmaal wat gezelliger dan die GoTters
![]()
Ook al heb ik met plezier meegewerkt aan de voorbereidingen, de volgende keer moet het echt anders. Ik had niet het idee dat men mijn guide volgde.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Naast postman te bedanken voor zijn strategische ondersteuning wil ik jou ook nog bedanken voor het regelen van de TS server! top gedaan.
yyepquote:Op maandag 9 januari 2006 12:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ook al heb ik met plezier meegewerkt aan de voorbereidingen, de volgende keer moet het echt anders. Ik had niet het idee dat men mijn guide volgde.
Misschien als we squads konden maken dat het dan verschil uit had gemaakt, maar dan had mijn squad de tv toren nog steeds niet ingenomen. Het was kansloos.
daboyz staan anders altijd boven aan, en hun zijn ook van gotquote:Op maandag 9 januari 2006 01:00 schreef domolanglekker het volgende:
nou laat die gotters maar komen op onze bof servertDaar lusten we ze rauw.. heb er iig nog nooit eentje weg zien gaan met een gouden plak op onze server
gewoon clanbase regels dus.. (nam aan dat dat bij deze war ook was maar dat bleek een koude illusie)quote:Op maandag 9 januari 2006 12:33 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil een 8 tegen 8 clanwar op een 16 player map tegen GoT. Zoals een clanwar echt hoort te zijn, mét de goede instellingen en regels.
Als er een rematch komt wil ik ook wel weer van de partij zijn. Verliezen is niet erg (al is het nooit leukquote:Op maandag 9 januari 2006 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Toch speel ik met de gedacht om een rematch te organiseren met betere afspraken. Ik heb al veel vragen gehad hieromtrent. Ik denk dan wel aan 16x16 met clanbase regels.
Er zullen wel een aantal mensen zijn voor wie het niet nodig is maar toch denk ik dat we kunnen winnen en we er lol in kunnen hebben. Eerst maar eens een interne competitie opzetten zoals geopperd op BoF forum. Dat lijkt me een leuke opstap naar een rematch om toch de eer nog wat te redden.
t was gewoon totale chaos.. na de eerste ronde hadden we een map reload.. en METEEN na de map reload waren we weer begonnen.. niet eens rustig tijd om een squad in te richten en last minute taktieken door te voeren.. gevolg.. complete chaos. en dan sta je daar met je squadje van 6 man terwijl er van de andere kant 20 man aan komen stormenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef i-spy24 het volgende:
Eeh, 'Domo' hoe komt het dat jouw score zo laag is. Bedoel ken je meestal van 60/8-/100 punten. Wat was GoT hun sterkte of waren ze gewoon beter dan jullie op elkaar ingespeeld. Jullie hadden toch op het BOF forum vooraf e.e.a. kunnen bespreken kwa taktiek e.d.?
Er zijn zoiezo NOOIT wars met 48 spelersquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
gewoon clanbase regels dus.. (nam aan dat dat bij deze war ook was maar dat bleek een koude illusie)
Ik wil dan ook wel weer meedoen...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:40 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Als er een rematch komt wil ik ook wel weer van de partij zijn. Verliezen is niet erg (al is het nooit leuk), maar zo finaal ingemaakt worden als gisteren is gewoon niet te verdragen. Zij waren zeker goed, en gisteren speelden ze gewoon beter dan ons, maar als alles gelijk is en we nu de juiste regels hanteren en ons WEL aan de strategien houden dan denk ik dat we hun best goed partij kunnen geven....
Mee eens... het begon meteen al niet goed... zo ging t namelijk ook in mijn squad.. "zijn we nu begonnen?" "Ik heb geen idee" en boem waren we al dood... "ow ik denk dat we begonnen zijn.."quote:Op maandag 9 januari 2006 12:42 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
t was gewoon totale chaos.. na de eerste ronde hadden we een map reload.. en METEEN na de map reload waren we weer begonnen.. niet eens rustig tijd om een squad in te richten en last minute taktieken door te voeren.. gevolg.. complete chaos. en dan sta je daar met je squadje van 6 man terwijl er van de andere kant 20 man aan komen stormenSchiet je er 5 dood .. 5 secs later respawnen ze weer..
djuuquote:Op maandag 9 januari 2006 12:50 schreef -Dries- het volgende:
Als je bij de beste 8 van FOK! hoort mag je meedoen, zoniet, jammer dan
Klopt zijn misschien van GoT, maar op de djmantri server zijn ze geperm banned voor TKen voor de heli.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:36 schreef Robo0 het volgende:
daboyz staan anders altijd boven aan, en hun zijn ook van got
ja als ik ga spawnrapen met de attack heli sta ik ook bovenaanquote:Op maandag 9 januari 2006 12:36 schreef Robo0 het volgende:
[..]
daboyz staan anders altijd boven aan, en hun zijn ook van got
Ik wil best knallen, moet het wel een server zijn met genoeg mensen en eventueel een aantal BoF'ers. Wat is je Xfire trouwens, die van jou heb ik nog niet of gebruik jij dat niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef kievit19 het volgende:
gaat er zo nog iemand spelen toevallig?
laat ik er maar meteen even voor uitkomen, ik ben 404s in bf2quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
ja als ik ga spawnrapen met de attack heli sta ik ook bovenaanzonder heli zijn die gasten nergens (ze verdwijnen ook als er geen chopper map is)
Ze hebben geen BF2 op de PC's in mijn schoolquote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef kievit19 het volgende:
Zal eens even kijken maar moet ondertussen ook nog even wat BoF-dingen afhandelenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:11 schreef kievit19 het volgende:
Ik vind dat spawnrapen/baserapen gewoon kan, maar ja ik ben geen BoF-er.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:24 schreef Robo0 het volgende:
[..]
laat ik er maar meteen even voor uitkomen, ik ben 404s in bf2
spawnrape komt alleen als er geen vlaggetjes meer zijn, waar de meeste mannetjes zijn bevinden willen wij altijd zijn of dat nou in onze base is of wat gebruikelijker hun eigen base het maakt ons nietzoveel uit. Om nou te zeggen dat we zonder heli niks zijn gaat wat tever de engiste reden dat we goed zijn in heli is omdat we gewoon goede spelers zijn en all-round. Maar nu is het eenmaal mogelijk om mass murder uit te voeren met de heli wat toch wel wat moeilijker gaat op de grond. Op BoF valt de tegenstand ook tegen waardoor je lang airborn bent en de tegenstander snel verdreven wordt naar ze vlag waarna spawnrape ontstaat. Moet er wel bij zeggen dat de fokkers het erg goed opnemen als er geraped wordt waar de gotters meteen gaan schreeuwen, kicken en banen blijven de fokkers gewoon cool![]()
basecampen en spawnkillen wordt juist vaak in regels buitengesloten vanwege het feit dat je bij een respawn al in het veld bent maar de speler zelf pas het veld zit na een seconde of drie. Heeft imo niks met spel te maken maar met een tekortkoming in de bf2 engine. Dit wordt met name pijnlijk als er geen alternatieve spawnpunten zijn. Ook weet je pas dat er gebaseraped wordt wanneer je al een keer hebt proberen te spawnen bij die specifieke vlag. Ik vind het wat kort door de bocht om te zeggen dat het all in the game is.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind dat spawnrapen/baserapen gewoon kan, maar ja ik ben geen BoF-er.
Er is niks vervelender dan constant te worden afgeknald, maar ja het is een oorlogspel.
Ik heb altijd wel een effectieve manier om hele goeie heli's neer te krijgen, gewoon een kwestie van botsen. Daar kunnen de meeste heli piloten ook niet tegen. Trouwens doe ik dat maar zelden, alleen als ze echt goed zijn en ik niet de skills heb om ze anders neer te krijgen.
wat mij opvalt is, dat op got forum jij en die andere daboyz gast het tk-en voor een heli vergoeilijken, omdat jullie beter zijn dan diegene die jullie tk-en. hoe moet diegene nou beter worden als hij helemaal geen kans krijgt om te vliegen, vraag ik me dan af. jij was natuurlijk in het begin ook een noob in helivliegen, werd jij soms ook elke keer ge-tk-ed omdat iemand anders beter was? jij hebt die kans toch ook gekregen en je bent goed geworden, laat die noob dan ook eens vliegen en beter worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:24 schreef Robo0 het volgende:
[..]
laat ik er maar meteen even voor uitkomen, ik ben 404s in bf2
spawnrape komt alleen als er geen vlaggetjes meer zijn, waar de meeste mannetjes zijn bevinden willen wij altijd zijn of dat nou in onze base is of wat gebruikelijker hun eigen base het maakt ons nietzoveel uit. Om nou te zeggen dat we zonder heli niks zijn gaat wat tever de engiste reden dat we goed zijn in heli is omdat we gewoon goede spelers zijn en all-round. Maar nu is het eenmaal mogelijk om mass murder uit te voeren met de heli wat toch wel wat moeilijker gaat op de grond. Op BoF valt de tegenstand ook tegen waardoor je lang airborn bent en de tegenstander snel verdreven wordt naar ze vlag waarna spawnrape ontstaat. Moet er wel bij zeggen dat de fokkers het erg goed opnemen als er geraped wordt waar de gotters meteen gaan schreeuwen, kicken en banen blijven de fokkers gewoon cool![]()
elke squad een SL met minimaal 20.000 punten (:P), diegene heeft niet voor niks zoveel punten, weet dus ook hoe die het langst levend kan blijven. daarna een medic met minimaal 10.000 punten, zelfde reden. AT/Specops zijn vaker dood dan levend, dus onder de 10.000 punten. de rest heb ik geen indeling voorquote:Op maandag 9 januari 2006 13:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Kortom, om te brainstormen. Wat lijkt jullie een goede manier tot gebalanceerde teams te komen ?
Ik zie dan eindelijk weer een overwinning voor BoFquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zie dan eindelijk weer een overwinning voor BoF
Moeilijkste punt zal de lokatie worden van de loting. Ik ruik hier het langverwachte BOF(+1) feestjequote:Op maandag 9 januari 2006 14:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zie een loting zoals JP aangeeft wel zitten alleen dan wil ik wel een soort van WK loting opzetten. We stoppen dus de mensen met een bepaalde K/D ratio in een zelfde poule zodat je niet opeens 4 sterke spelers in 1 team hebt.
Lijkt mij een super idee![]()
Maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid donatiesquote:Op maandag 9 januari 2006 14:04 schreef jpjedi het volgende:
Moeilijkste punt zal de lokatie worden van de loting. Ik ruik hier het langverwachte BOF(+1) feestje![]()
ahhhh de tk discussiequote:Op maandag 9 januari 2006 13:51 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat mij opvalt is, dat op got forum jij en die andere daboyz gast het tk-en voor een heli vergoeilijken, omdat jullie beter zijn dan diegene die jullie tk-en. hoe moet diegene nou beter worden als hij helemaal geen kans krijgt om te vliegen, vraag ik me dan af. jij was natuurlijk in het begin ook een noob in helivliegen, werd jij soms ook elke keer ge-tk-ed omdat iemand anders beter was? jij hebt die kans toch ook gekregen en je bent goed geworden, laat die noob dan ook eens vliegen en beter worden.
Van mij mag je alleen heb ik er denk ik weinig over te zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:33 schreef jpjedi het volgende:
Ik stel voor dat we een serie interne wars gaan afwerken met een leuke competitie. We gaan gewoon iedereen laten inschrijven die wil en kijken of we squadjes ofzo kunnen maken.
-Server is ter beschikking
-voorbereidingen kunnen gemaakt worden op een eigen sectie op het bof forum voor ieder squad
-TS is uiteraard ook beschikbaar
Denk dat dit best leuk kan worden.
Dan stel in tweede fase voor om GoT over een maand of 2 uit te dagen voor een rematch (uiteraad met de officiele war regels en setting van clanbase). Dit moet wel een 16x16 worden om het voor iedereen interessant te maken en zich hiervoor de classificeren. Squads kunnen worden samengesteld uit lotingen om vriendjespolitiek te vookomen, lotingen kunnen worden bijgewoond in een cafe. Het moet namelijk leven bij alle leden. de 32 map is onze standaard mapgrootte. Deze vernedering van gisteren zit bij veel mensen dwars en ik heb al een berg aanvragen voor een rematch. Tijd dat we de negatieve energie omzetten in strijdkreten!
Met jullie goedkeuring stel ik voor dat ik de warlord wordt van de competitie en de externe wars.
Ben ik er twee dagen, steekt ze mij meteen aan. Nu zit ik hier te snotterenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
@ vriendin van Ferdi: beterschap!
Voor zover ik weet ben je volwaardig BoF member en heb je net zoveel zeggenschapquote:Op maandag 9 januari 2006 14:12 schreef Ansjo het volgende:
Van mij mag je alleen heb ik er denk ik weinig over te zeggen
dat was ook de reden dat ik SF heb gehaald, als ik SF zelf wil spelen moet ik naar 800x600quote:Op maandag 9 januari 2006 13:43 schreef kievit19 het volgende:
mijn xfire is trouwens : kievit1983
ik ga denk ik even sf halen , ik wil ook die kicke wapens in bf2 hebben
Dat slaat nergens op, het aantal punten zegt niets over hoe goed je bent. Als je maar heel veel speelt krijg je vanzelf veel punten. Ikzelf bijvoorbeeld zit nog nieteens aan de 10.000 punten maar heb wel bijna altijd een medaille als ik speel. Dat komt gewoon omdat ik het spel veel minder speel dan veel andere mensen hier, en wil dus niet zeggen dat ik dus slechter ben dan hun......quote:Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
elke squad een SL met minimaal 20.000 punten (:P), diegene heeft niet voor niks zoveel punten, weet dus ook hoe die het langst levend kan blijven. daarna een medic met minimaal 10.000 punten, zelfde reden. AT/Specops zijn vaker dood dan levend, dus onder de 10.000 punten. de rest heb ik geen indeling voor
hoezo moet je dan naar 800x600 ?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat was ook de reden dat ik SF heb gehaald, als ik SF zelf wil spelen moet ik naar 800x600![]()
Wat is jouw nick eigenlijk, heb je nog nooit zien spelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, het aantal punten zegt niets over hoe goed je bent. Als je maar heel veel speelt krijg je vanzelf hoge punten. Ikzelf bijvoorbeeld zit nog nieteens aan de 10.000 punten maar heb wel bijna altijd een medaille als ik speel. Dat komt gewoon omdat ik het spel veel minder speel dan veel andere mensen hier, en wil dus niet zeggen dat ik dus slechter ben dan hun......
Mr_Henkie_[NL]quote:Op maandag 9 januari 2006 14:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat is jouw nick eigenlijk, heb je nog nooit zien spelen.
Ga je dan eindelijk weer eens meedoen met BF2 ? Tis lang geleden dat ik je gezien heb zegquote:Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 is nieuwe PC aan het samenstellen. Misschien vrijdag aanschaffen, in ieder geval in januari.
Daar is maar 1 oplossing voor: Verzin zelf een oplossingquote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Dat slaat nergens op, het aantal punten zegt niets over hoe goed je bent. Als je maar heel veel speelt krijg je vanzelf veel punten. Ikzelf bijvoorbeeld zit nog nieteens aan de 10.000 punten maar heb wel bijna altijd een medaille als ik speel. Dat komt gewoon omdat ik het spel veel minder speel dan veel andere mensen hier, en wil dus niet zeggen dat ik dus slechter ben dan hun......
Het klonk mss wat feller dan de bedoeling wasquote:Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daar is maar 1 oplossing voor: Verzin zelf een oplossingWe zijn tenslotte nog maar aan het brainstormen.
op een of andere duistere manier wel ja, SF is wel aardig maar BF2 zelf is beterquote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef kievit19 het volgende:
[..]
hoezo moet je dan naar 800x600 ?
trekt die zoveel meer als bf2 zelf dan?
Ik wil heel graag meedoen!! Ik lees in dit Topic dat er echt een steeds hechtere groep ontstaat! Ik wil daar heel graag deel van uitmaken en ben dat hopelijk ook nog wel, ook al speel ik de laatste maanden niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ga je dan eindelijk weer eens meedoen met BF2 ? Tis lang geleden dat ik je gezien heb zeg
We houden nog allemaal van je! (en van je avatar)quote:Op maandag 9 januari 2006 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil heel graag meedoen!! Ik lees in dit Topic dat er echt een steeds hechtere groep ontstaat! Ik wil daar heel graag deel van uitmaken en ben dat hopelijk ook nog wel, ook al speel ik de laatste maanden niet.
Je bent nog steeds admin en je zit in de senior members groep dus dat moet goed komenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil heel graag meedoen!! Ik lees in dit Topic dat er echt een steeds hechtere groep ontstaat! Ik wil daar heel graag deel van uitmaken en ben dat hopelijk ook nog wel, ook al speel ik de laatste maanden niet.
maar goed dan zit je vaak alweer gebonden aan 1 kit. Persoonlijk vind ik t ook leuk om verschillende rollen te vervullen. Ik ben geen world class pilot maar vindt het wel leuk om eens een keer te doen. Kan ook komen doordat ik nog geen sterk punt van mezelf heb gevondenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Het klonk mss wat feller dan de bedoeling was![]()
Maar je kan toch in die interne wedstrijdjes zien wie het beste waarmee is. Ikzelf bijv. ben meestal medic of spec-ops en haal daar altijd best redelijke scores mee. En Dries heeft dat blijkbaar met Support of Assault, Domo met vliegen en Escape met commanderen/APC-whoren. En zo heeft iedereen een sterk punt. Dus als gebleken is wie de 8 sterksten zijn kan je daarna altijd nog kijken wie nou wat als sterkste punt heeft en aan de hand daarvan een indeling maken....
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
We houden nog allemaal van je! (en van je avatar)
Ja klopt, maar in zo'n war zit je toch altijd wel gebonden aan éen kit. Gisteren had toch ook ieder een of hooguit 2 kits die hij mocht zijn. En als bijv. blijkt dat je geen goede AT kan vinden maar wel 4 goede medics dan moet de medic die het best AT is gewoon AT zijn. Maar ik zei dat meer met het oog op een uiteindelijke rematch over een tijdje. In die interne dingen is het natuurlijk indd niet leuk om de hele tijd dezelfde kit te moeten zijn. Al denk ik dat dat toch wel meevalt, want je neemt toch vaak je favoriete kit om mee te spelen en daar ben je dan dus ook het beste mee...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
maar goed dan zit je vaak alweer gebonden aan 1 kit. Persoonlijk vind ik t ook leuk om verschillende rollen te vervullen. Ik ben geen world class pilot maar vindt het wel leuk om eens een keer te doen. Kan ook komen doordat ik nog geen sterk punt van mezelf heb gevonden
Hoe zie jij het balanceren van teams voor je in deze oplossing ?
Even off-topic .. jij deed toch ook rechten of niet? In welk jaar zit je?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar in zo'n war zit je toch altijd wel gebonden aan éen kit. Gisteren had toch ook ieder een of hooguit 2 kits die hij mocht zijn. En als bijv. blijkt dat je geen goede AT kan vinden maar wel 4 goede medics dan moet de medic die het best AT is gewoon AT zijn. Maar ik zei dat meer met het oog op een uiteindelijke rematch over een tijdje. In die interne dingen is het natuurlijk indd niet leuk om de hele tijd dezelfde kit te moeten zijn. Al denk ik dat dat toch wel meevalt, want je neemt toch vaak je favoriete kit om mee te spelen en daar ben je dan dus ook het beste mee...
Maar ik moet maar geen te grote bek krijgen, want gisteren was mijn allereerste war ooit![]()
![]()
Als je echt voor de rematch gaat dan is het idd een goed idee om de kit te gebruiken waarmee je het beste bent maar (persoonlijk) zit ik tijdens de interne competitie liever niet vast aan 1 kit. Natuurlijk kan je voor een ronde of voor een avond wel afspreken wie welke kit pakt maar ik wil ook wel eens andere dingen proberenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ja klopt, maar in zo'n war zit je toch altijd wel gebonden aan éen kit. Gisteren had toch ook ieder een of hooguit 2 kits die hij mocht zijn. En als bijv. blijkt dat je geen goede AT kan vinden maar wel 4 goede medics dan moet de medic die het best AT is gewoon AT zijn. Maar ik zei dat meer met het oog op een uiteindelijke rematch over een tijdje. In die interne dingen is het natuurlijk indd niet leuk om de hele tijd dezelfde kit te moeten zijn. Al denk ik dat dat toch wel meevalt, want je neemt toch vaak je favoriete kit om mee te spelen en daar ben je dan dus ook het beste mee...
Maar ik moet maar geen te grote bek krijgen, want gisteren was mijn allereerste war ooit![]()
![]()
Off-topic bestaat hier gelukkig nietquote:Op maandag 9 januari 2006 15:25 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Even off-topic .. jij deed toch ook rechten of niet? In welk jaar zit je?
Ja die elisha is echt een lekker wijfquote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
We houden nog allemaal van je! (en van je avatar)
Waar? Ik ben zelf 5de jaars in R'dam. Als je ooit ergens niet mee uitkomt ...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Off-topic bestaat hier gelukkig niet![]()
Maar ik doe ook Rechten indd, wel nog een eerstejaartje want ik heb eerst nog een jaar een andere studie gedaan wat helaas niet zo'n denderend succes was![]()
Dat score per uur idee is indd wel een goede maatstaf.![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 9 januari 2006 15:42 schreef Incolumis het volgende:
tja, hangt van de kit af welke score/uur je hebt, dus om nou een team daarmee in te delen klopt ook niet imo
Daar houd ik je aanquote:Op maandag 9 januari 2006 15:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Waar? Ik ben zelf 5de jaars in R'dam. Als je ooit ergens niet mee uitkomt ...![]()
Helaas...ik heb weer genoeg ge-PC-ed voor vandaagquote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef kievit19 het volgende:
iemand mee naar de bof server?
hij is behoorlijk leeg
Dat beeld had ik in het begin ook en dat viel dan ook vies tegen. Het is echt een veel zwaardere studie dan men denkt. Ik ben nu bezig met mijn master Europees en internationaal recht.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan![]()
Ik doe Rechten in Tilburg.....moet zeggen dat het wel tegenvalt trouwens. Ik dacht altijd dat Rechten was voor mensen die of niets anders konden of niet wisten wat ze wilden studeren. Voor die eerste tentamens had ik daarom niet zoveel uitgespookt, en gelijk niets gehaald![]()
Gelukkig heb ik er de 2de wel een paar ingetikt![]()
Wat voor soort recht doe jij precies?
Vandaag en morgen ben ik online en aanwezigquote:Op maandag 9 januari 2006 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@FJD: Over de server he, daar wil ik namens FoD even contact met je over hebben.
Binnenkort even over msn'n
The two magic words: SIR & SlimStuderenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Voor die eerste tentamens had ik daarom niet zoveel uitgespookt, en gelijk niets gehaald![]()
SIRs hebben ze niet denk ik in Tilburg. Wat worden die krengen toch steeds duurder en duurder ...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
The two magic words: SIR & SlimStuderen![]()
Pas nog een derdejaars tentamen binnen gehaald met 2 dagen leren uit de SlimStuderenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:05 schreef Umm-Qasr het volgende:
SIRs hebben ze niet denk ik in Tilburg. Wat worden die krengen toch steeds duurder en duurder ...![]()
Damn .. dat is praktisch onmogelijk bij ons ...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pas nog een derdejaars tentamen binnen gehaald met 2 dagen leren uit de SlimStuderenDuurder en duurder maar ze blijven het elke cent waard
Ligt ook aan het vak. M'n cijfer voor dit vak was net zo hoog als twee en halve week leren voor twee andere vakken (2x 2.5 weken in totaal dus)quote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef Umm-Qasr het volgende:
Damn .. dat is praktisch onmogelijk bij ons ...![]()
Ik zou daar ook graag bij zijn als dat mogelijk isquote:Op maandag 9 januari 2006 16:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vandaag en morgen ben ik online en aanwezig![]()
dus ik ben eigenlijk een grote noob met veel punten, ik kan niets anders dan commanderen, wat overigens ook geen succes is, vliegen kan ik niet, infantie al helemaal niet, oftewel een doorsnee escapequote:Op maandag 9 januari 2006 16:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het aantal punten zegt niets. Er zijn zoveel factoren die meespelen. (Het aantal uur dat je hebt gespeeld, het aantal uur commander (meer punten) of je wel of niet vaak vliegt. Meestal scoor je meer als je een beetje redelijk kan vliegen, zeker de gunner mits een goeie piloot. Ikzelf ging in het begin echt bagger, speelde voor het eerst online, speelde voor het eerst in me leven Battlefield. Sinds ik het nieuwe wapen heb geunlockt van SF ga ik te voet beter dan bijv. in een tank. Ik win veel vaker 1 op 1 gevechten en je word steeds slimmer en beter.
Maar even over onze war... ik weet niet wie alles gaat regelen... zet gewoon een aantal mensen in het ene team, en een aantal mensen in het andere team. En dan de volgende keer dat we weer spelen wisselen we etc. Zo komt iedereen elke keer bij andere BoF'ers, ik denk dat weinig mensen hiermee problemen hebben.
Dat zeg ik niet maar als je veel commander speelt en je wint vaak als team zijnde worden je punten verdubbelt en dat tikt lekker aan. Kortom het zegt vrij weinig allemaal.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:17 schreef escape_nl het volgende:
[..]
dus ik ben eigenlijk een grote noob met veel punten, ik kan niets anders dan commanderen, wat overigens ook geen succes is, vliegen kan ik niet, infantie al helemaal niet, oftewel een doorsnee escape
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:17 schreef escape_nl het volgende:
dus ik ben eigenlijk een grote noob met veel punten, ik kan niets anders dan commanderen, wat overigens ook geen succes is, vliegen kan ik niet, infantie al helemaal niet, oftewel een doorsnee escape
Beter kun je het niet verwoorden denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 16:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt met het feit dat veel spelen automatisch meer punten oplevert maar veel spelen levert ook meer ervaring en klasse op waardoor meer punten dus automatisch ook een hoger niveau betekent. Kortom, de link tussen veel punten en kwaliteit is er niet per definitie maar in 99% v/d gevallen is die er wel.
Wat is SIR en SlimStuderen?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pas nog een derdejaars tentamen binnen gehaald met 2 dagen leren uit de SlimStuderenDuurder en duurder maar ze blijven het elke cent waard
Als je er bent is het geen probleem maar verder zal ik alles wat besproken wordt sowieso mee naar de achterkamertjes van BoF nemen om intern te besprekenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou daar ook graag bij zijn als dat mogelijk is
SIR zal je wel niet hebben, dat is de Stichting Intermediar Rotterdamquote:
Welke stats, van je eigen account?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
Was wel een mooie rape gisteren
Ik had al een tijd niet gespeeld maar ik heb gisteren echt niet kunnen scoren, ten eerst liep ik met foute guns rond en kon ik niet eens secondairy gun kiezen
Verder kun je volgends mij die taktiek de prullenbak in naaien en gewoon met zijn alle de basissen langs raggen
Maar waar staan die stats?
Tering zeg, das handig...dat moeten ze in Tilburg ook maar eens snel doenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
SIR zal je wel niet hebben, dat is de Stichting Intermediar RotterdamZe leveren verslagen van colleges, handig als je hebt liggen slapen
Slimstuderen levert samenvattingen van de leerstof, zie slimstuderen.nl
Nou ik zie mensen allemaal frags per uur posten enzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Welke stats, van je eigen account?
Beweer jij nu dat escape bij die 1% zitquote:Op maandag 9 januari 2006 16:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt met het feit dat veel spelen automatisch meer punten oplevert maar veel spelen levert ook meer ervaring en klasse op waardoor meer punten dus automatisch ook een hoger niveau betekent. Kortom, de link tussen veel punten en kwaliteit is er niet per definitie maar in 99% v/d gevallen is die er wel.
Dat zijn punten per uur, gewoon even op www.bf2tracker.com kijken bij je combat stats en daar staat het tussen. Staat los van de battle van gisteren.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik zie mensen allemaal frags per uur posten enzo?
Ik dacht dat er misschien van die war zelfs stats waren.
Niet dat ik weet. Je kunt wel je eigen stats bekijken. En dat kun je op verschillende sites vinden.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik zie mensen allemaal frags per uur posten enzo?
Ik dacht dat er misschien van die war zelfs stats waren.
BaraCuda [NL] Average Score per hour: 115.8quote:Op maandag 9 januari 2006 16:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Je kunt wel je eigen stats bekijken. En dat kun je op verschillende sites vinden.
Dat ben ik als het goed is nietquote:Op maandag 9 januari 2006 16:44 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Je kunt wel je eigen stats bekijken. En dat kun je op verschillende sites vinden.
In jouw geval:
[[url=http://sig.nsvr.info/43344161.gif]afbeelding][/url]
Net een nieuw account aangemaakt dus??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |