Helaas, ik zit dan op een verjaardagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Incolumis het volgende:
morgenmiddag nog effe een trainingsmiddagje inlassen?
is wel goed iig ff op elkaar inspelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Incolumis het volgende:
morgenmiddag nog effe een trainingsmiddagje inlassen?
iddquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:57 schreef -Dries- het volgende:
Precies, zoals obi.kenobi ofzoiets
Daar dacht ik ook gelijk aan! Waar mag hij namelijk OPEENS vandaan komen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Suikermais het volgende:
Zit 't hier nu zo een beetje door te lezen. Jullie zeggen dat Gotters ons eigen BoF-forum niet kunen lezen. Maar ik zie hier nu ineens mensen verschijnen die ook mee willen doen en zich registreren op ons eigen forum. Wie zegt mij dat dat geen Gotters zijn ?
Tis dus heel makkelijk om de spion te spelen. Gewoon als Gotter registreren op ons eigen forum..
-edit-
Fox..weer patchen naar 1.12 en alles loopt weer als een trein...
Nou nou..niet zo paranoide Suikermaisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Suikermais het volgende:
Zit 't hier nu zo een beetje door te lezen. Jullie zeggen dat Gotters ons eigen BoF-forum niet kunen lezen. Maar ik zie hier nu ineens mensen verschijnen die ook mee willen doen en zich registreren op ons eigen forum. Wie zegt mij dat dat geen Gotters zijn ?
Tis dus heel makkelijk om de spion te spelen. Gewoon als Gotter registreren op ons eigen forum..
-edit-
Fox..weer patchen naar 1.12 en alles loopt weer als een trein...
Het is makkelijker om ff een of meerdere admins op X-Fire o.i.d. toe te voegen, want het zou best ff kunnen duren voordat een admin dit leest en dan is het al te laat want zijn die gozers al weg...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik wil ff melden dat er op dit moment een stel chopperhoeren op de server zitten, als je als gunner instapt gaan ze ff buiten het gebied hangen zodat jij dood gaat.
Ze kunnen er ook nog geen reet van het zijn 2 buitenlanders, eerst 3 maar eentje was gevlucht toen ik zei dat ik een admin ging halen.
ik help wel ffquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:41 schreef Suikermais het volgende:
Nou..Dit topic effe vol gooien. Volgende staat alweer klaar !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |