Zeg nou alleen positiefs nieuwsquote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Suikermais het volgende:
Eerste ronde vet verloren....
Dat is helemaal raar, 2 man incl. mij zitten voor BoF op de reserve bank...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:33 schreef Suikermais het volgende:
2de ook...zij wel met 5 man meer. allemaal erg vaag
Dat is overigens dubbel zo erg omdat er mensen zijn die een nieuwe account aan hebben gemaakt. Zit je dus zonder unlocks, ook zonder degene die je normaal hebtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef UnleashMitch het volgende:
4. Unlocks zijn blijkbaar toegestaan.
Ik ben er een keer een stukje mee wezen rijden, dat was heel kort. 5 minuten erna werd me verzocht uit te stappen.. toen was ik al 5 minuten uitgestapt....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef escape_nl het volgende:
Het is allemaal erg triest gegaan vanavond, even wat dingen van mij tegen onze kant,
Het is erg moeilijk om zo'n grote groep aan te spreken om een klein veld.
Het vervelende is dat je op het commander scherm niet goed kan zien welke squadleader nu waar zit.
Op Karkand was de bedoeling dat ik samen met Jedi de tank zou hebben en we zien een andere BoF-er zo met de tank wegrijden, was niet de afspraak, maar het zal wel.
- alles mag, mits je in je eigen team blijft (dus geen Fok!kers in het GoT team of omgekeerd)quote:Op zondag 8 januari 2006 21:18 schreef jpjedi het volgende:
-spawnkillen en baserapen (geen enkele regel wilde men hanteren)
-in tegenstelling tot aankondiging zijn de unlocks ineens toegestaan
Is later aangepast...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
- alles mag, mits je in je eigen team blijft (dus geen Fok!kers in het GoT team of omgekeerd)
Stond in de kleine lettertjes. Heb er ook over heen gelezen. Dacht dat er ook in oorlog regels gelden maar goed
Overigens heb ik me ontzettend lopen ergeren aan gezeik van beide kanten. Dat spawnkillen en baserapen was blijkbaar toegestaan. Ondanks dat dat niet onze manier van spelen is stond het blijkbaar in het topic, hadden wij dus beter op moeten letten.
Over unlocks & spawntime kan ik nietsvinden in het topic dus ga ik er vanuit dat unlocks niet zijn toegestaan en spawntime std is. Helaas dat was niet zo. Balen voor degene die speciaal voor deze avond een account hadden aangemaakt. Over de ondertal situatie
Ook als je op deze manier verliest dan vind ik dat je je in moet houden, ook ik heb me hier zitten verbijten maar het is niet anders. Gewoon na 6 ronden afsluiten, omdraaien en weer terug gaan naar de normale avondjes BF2 waar we zoveel lol mee hebben.
Voor mij iig weer overduidelijk bewijs dat we beter niet met clanwars mee kunnen doen maar gewoon gezellig op de Fok server moeten gaan zitten.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef -Dries- het volgende:
We zeggen nu wel dat we zelfs niet hadden gewonnen, waren de omstandigheden wél normaal geweest, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.
Dit was gewoon pure chaos en geen echte ''war'' 48 op een 32 map.. wtf.. Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
Klopt op Karkand verschilden de scores van de beste Bof-ers vs de Beste GoT-ers heel weinig...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.
ONze teamplay was gewoon beter waarschijnlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef JK het volgende:
[..]
Ik ben er een keer een stukje mee wezen rijden, dat was heel kort. 5 minuten erna werd me verzocht uit te stappen.. toen was ik al 5 minuten uitgestapt....
Maar op het commanderscherm zie je toch 1 t/m 6 ?
In elk geval doe ik niet meer mee met clanwars, m'n PC kan de hoeveelheid mensen toch niet aan. (p4 2.4ghz@533 met een gig ram en 9800pro kaartje).
We kunnen beter de GoT taktiek er op na houden : met z'n allen op de vijand af. Werkt het beste.
Maar voor mij alleen nog maar gewoon de Fok server een beetje knallen, vind het wel best zo....
Tja als als als. Als de beste 8 van Fok mee hadden mogen doen dan was wellicht het aantal BoFers zo laag geweest dat wij zoiets hadden van 'ja daar ga ik geen tijd in steken'.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef -Dries- het volgende:
Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
dan had ik allang 1 vinger in me neus gestopt..quote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Klopt op Karkand verschilden de scores van de beste Bof-ers vs de Beste GoT-ers heel weinig
Ja dat zei ik dus alquote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef Terroser het volgende:
[..]
ONze teamplay was gewoon beter waarschijnlijk![]()
Hmm messchien voor over 2 wekenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.
opzich zou ik dat nog wel willen doen maar dan wel vantevoren de regels vast zettenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Terroser het volgende:
[..]
Hmm messchien voor over 2 weken![]()
en daarna weer is een massive 25vs25 of meer!!
rustig rustigquote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef kievit19 het volgende:
fuck got, kinderachtige graflui , stiekem de mazen in een oorlogsverdrag zoeken , ,
weerzinwekkend dat soort lui ,
(sorry aan deze post kunnen geen rechten ontleent worden door volledige bezopenheid en persoonlijke problemen(maar toch is GOT alsnog kut,irritante mismaakte kleuters))
ja waarom was je er dan niet bijquote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef kievit19 het volgende:
mocht er nog eens een war zijn , dan wil ik best meespelen ., (ik ben trouwens system1983 voor de mensen die me nog niet kennen) en vooral tegen die lui , wil ik best eens mijn legerkisten nog eens uit de kast trekken
Laat me raden je ben net hard PWND door Got op een goeie manierquote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef kievit19 het volgende:
fuck got, kinderachtige graflui , stiekem de mazen in een oorlogsverdrag zoeken , ,
weerzinwekkend dat soort lui ,
(sorry aan deze post kunnen geen rechten ontleent worden door volledige bezopenheid en persoonlijke problemen(maar toch is GOT alsnog kut,irritante mismaakte kleuters))
Jij snapt ook niet wat het begrip ''clanwar'' inhoudt he..quote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Terroser het volgende:
[..]
en daarna weer is een massive 25vs25 of meer!!
ik was er gvd niet eens bij bananenplukkert.......quote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef Terroser het volgende:
[..]
Laat me raden je ben net hard PWND door Got op een goeie manier![]()
maat 6-0 eh![]()
En over dat spwanrape gebeuren,dat dede jullie ook mett die heli of arrtillery![]()
maakt mij geen donder uit. want stond toch lekker bijna steeds boven aan
![]()
Hoe oud ben je? En misschien is het uit met zn meissie... maarja dat gevoel kan jij vast niet en dus kun je er niet over meepratenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef Terroser het volgende:
[..]
Laat me raden je ben net hard PWND door Got op een goeie manier![]()
maat 6-0 eh![]()
En over dat spwanrape gebeuren,dat dede jullie ook mett die heli of arrtillery![]()
maakt mij geen donder uit. want stond toch lekker bijna steeds boven aan
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En misschien is het uit met zn meissie... maarja dat gevoel kan jij vast niet en dus kun je er niet over meepraten
Ach, JP begon er ook over maar rationeel weet je net zo goed als ik dat dat weer op een asskick uit gaat lopen. GoT zal dan de beste spelers mobiliseren en dan krijgen we les.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef Sickert het volgende:
opzich zou ik dat nog wel willen doen maar dan wel vantevoren de regels vast zetten
Ik ga morgen weer een donatieronde starten denk ik. We hebben nml nog maar 1 maand en 4 dagen te gaanquote:en verder ben ik te vinden op de Bof! server waarvan ik hoop dat ie nog wel zn volgende periode gaat halen
Het was ook geen echte clanwar aangezien GoT niet eens een clan heeftquote:Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef -Dries- het volgende:
Jij snapt ook niet wat het begrip ''clanwar'' inhoudt he..
zo zie ik het graagquote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef kievit19 het volgende:
morgen ben ik er denk ik wel , heb voortaan toch niet veel zinnige dingen te doen,
kmis toch m'n meissie......
maargoed, als het slagveld roept dient men zich te melden , dus deze korp 1e klasse (ter chauf prtl) zal zich melden om zich op de voorste linies te bevinden,en met trots zal ik mijn [BoF] tag dragen
Dacht jij dat ???quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
en mn nieuwe pc zit er aan te komen !
Juist !! Vooral laten rusten even anders krijg je alleen maar ruzie en word alles erger en erger. Ik weet nog wel toen het over was met me laatste meissie, heeft echt 4 maanden geduurt ofzo voordat ik haar helemaal uit me hoofd kon zetten. Het is klote maarja life suckssssquote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
zo zie ik het graag
kom op jongen het komt allemaal goed...
ik begin na 3,5 maand het licht te zienben zelfs met een meisje iets wezen eten
![]()
het is net 1 dag geleden dat duurt ff...
laat het rusten...
weet niet precies hoe het gegaan is natuurlijk.. maar wacht even af.. mischien dat ze je op belt om te praten...
stuur anders over een paar weken een smsje met daarin of ze met je wil praten en of ze het nog wil proberen ofzo....
laat het voor nu in iedergeval rusten meer kun je niet doen en dan heb je de kans dat je het erger maakt
wat ik trouwens had en wat wel leuk is, is dat het raar is als een meisje intresse in je toontik wist me geen houding te geven en zei maar iets
normaal zou ik normaal met dr praten en zeggen dat ik een vriendin had maar nu stond ik echt met mn bek vol tanden te denken van jah... en nou.. want mn gevoel is er nogsteeds voor mn ex nouja in mn achterhoofd
moet erg wennen aan het single zijn... en ben niet van plan al snel weer een relatie aan te gaan of iets maar ik heb al 2 soort van aanbiedingen gehad... dat is best vreemd
ach het zal allemaal goed komen
voorlopig heb ik mn Bf2 maatjesbinnenkort lannen en met jedi en evt andere naar een grote lan!
en mn nieuwe pc zit er aan te komen !
Nop geen meisie, en waaorm mag ik niet op een schreeuwde fokker reageren :s die gast komt wel heel raar over ook al heeft hij niet gespeeldquote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En misschien is het uit met zn meissie... maarja dat gevoel kan jij vast niet en dus kun je er niet over meepraten
Fijn om te horenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef Sickert het volgende:
ik begin na 3,5 maand het licht te zienben zelfs met een meisje iets wezen eten
![]()
Ga er ook niet te lang achter aan lopen, dat schiet ook niet op. Na een tijd echt voor jezelf kiezenquote:weet niet precies hoe het gegaan is natuurlijk.. maar wacht even af.. mischien dat ze je op belt om te praten...laat het voor nu in iedergeval rusten meer kun je niet doen en dan heb je de kans dat je het erger maakt
Vaak lijken ze een bezette man te ruiken en dan komen ze juist. Vrouwenquote:moet erg wennen aan het single zijn... en ben niet van plan al snel weer een relatie aan te gaan of iets maar ik heb al 2 soort van aanbiedingen gehad... dat is best vreemd
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
quote:
Ere wie ere toekomt. JP was totaal verantwoordelijk voor deze war. Daarnaast heeft Incolumis nog even de honeurs waar genomen toen zowel JP als ik niet aanwezig warenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef kievit19 het volgende:
hell yeah , dikke pluim iig voor sickert en diamondvoodoo voor ondersteuning , en voor unleahmitch voor al het regelen ed,.
Prinsenbeek is groot..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt. JP was totaal verantwoordelijk voor deze war. Daarnaast heeft Incolumis nog even de honeurs waar genomen toen zowel JP als ik niet aanwezig waren
Je weet wat je nu moet doen met je bombrieven he ?
Rozenburg
Prinsenbeek
Hoezo totaal oneerlijk :S.....quote:Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef -Dries- het volgende:
We zeggen nu wel dat we zelfs niet hadden gewonnen, waren de omstandigheden wél normaal geweest, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.
Dit was gewoon pure chaos en geen echte ''war'' 48 op een 32 map.. wtf.. Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
ugh ugh , wanna try a real street war , just you , me , and the fist we carry,you'll be whining like a little bitch f*cked in the assquote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef Terroser het volgende:
[..]
Nop geen meisie, en waaorm mag ik niet op een schreeuwde fokker reageren :s die gast komt wel heel raar over ook al heeft hij niet gespeeld
17maar ja, moet de zoete smaak van overwinning eh...
En zou ik het maar niet zeggen over sommigen andere hebben in de ingame chat...
meer lullen dan vechten tja.
Veder voor de rest bedankt voor de goeie avond!
Het is hier alleen maar offtopic... dat maakt onze 'clan' juist zo gezellig, en nu wegwezen naar je eigen "maatjes"quote:Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef Terroser het volgende:
Ik snape sommingen mensen niet...![]()
beetje offtopic , dacht over de war ging en neit over iemands meisie (wel een beetje offtopic![]()
Je bakkie koffie klopt wel... Dit topic is het slowtopic van BoF en geen BF2 topic. Ik trek nog een fles open..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef Terroser het volgende:
beetje offtopic , dacht over de war ging en neit over iemands meisie (wel een beetje offtopic![]()
wij zijn ook een soort musketiersquote:Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef Terroser het volgende:
ontopic bedoel je?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
wij zijn ook een soort musketiers
en helpen ook mensen in prive omstandigheden
en in het bof! topic is niks oftopic![]()
Helaas dan ben je op Karkand al in slaap gevallen; 25 vs 29. Bijna 20% meer mankrachten. Ook op Wake was het ineens 22 vs 30 (eigenlijk 23 vs 27 maar ik was overgegooid ofzo).quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Terroser het volgende:
Hoezo totaal oneerlijk :S.....
het was 25vs25 duss.
Daarom is dit topic juistquote:Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef Terroser het volgende:
eheh iemand voelt zich aangesprokenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ugh ugh , wanna try a real street war , just you , me , and the fist we carry,you'll be whining like a little bitch f*cked in the ass
Aangesproken om vandaag een accountje aan te maken bij Fok! zeker ...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Terroser het volgende:
[..]
eheh iemand voelt zich aangesproken![]()
nee of ik heb scheel zitten kijken want dat was alleen de eerste paar minuten van strike die 4/5 extra man...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Helaas dan ben je op Karkand al in slaap gevallen; 25 vs 29. Bijna 20% meer mankrachten. Ook op Wake was het ineens 22 vs 30 (eigenlijk 23 vs 27 maar ik was overgegooid ofzo).
[..]
Daarom is dit topic juistHet officiele BF2 topic is een beetje doodgebloed maar wij mochten daar niet meer posten omdat we teveel offtopic gingen
nee hoor! ik lees meestal, ik plaats niks..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Aangesproken om vandaag een accountje aan te maken bij Fok! zeker ...![]()
nope niet waar..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Terroser het volgende:
[..]
nee of ik heb scheel zitten kijken want dat was alleen de eerste paar minuten van strike die 4/5 extra man...
en
GoT kwam zelfs ook een man tekort doordat ik gekickd werd (toen ik eenaan het halen was )
probeer me uit in het echt,quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Terroser het volgende:
[..]
eheh iemand voelt zich aangesproken![]()
We kunne altijd de log van Damorpheus vragenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nope niet waar..lees je eigen forum maar. zelfs je eigen mensen zeggen het.
![]()
Heb ik al meermalen gevraagd om meerdere redenen... niks gezien tot op heden..quote:Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Terroser het volgende:
[..]
We kunne altijd de log van Damorpheus vragen![]()
Ook op Karkand was het een tijd zelfs 22 tegen 30.....quote:Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Terroser het volgende:
[..]
nee of ik heb scheel zitten kijken want dat was alleen de eerste paar minuten van strike die 4/5 extra man...
en
GoT kwam zelfs ook een man tekort doordat ik gekickd werd (toen ik eenaan het halen was )
Achja laat het... mensen zo nog knallen?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ook op Karkand was het een tijd zelfs 22 tegen 30.....
Jullie hebben de hele tijd met minimaal 3-4 meer meer gespeeld en soms liep dat dus zelfs nog wat verder op, dus toch mss overwegen om een bril aan te schaffen....
ik denk dat ik nog weinig raak zal knallen vandaag , dus voor mij zit het er niet echt in ...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Achja laat het... mensen zo nog knallen?
zuiperdquote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog weinig raak zal knallen vandaag , dus voor mij zit het er niet echt in ...
en ALS dat zo was.. dan vond ik het nogal zwakgespeeld hoor dan. want we zijn niet echt in moeilijkheden geraakt...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Ook op Karkand was het een tijd zelfs 22 tegen 30.....
Jullie hebben de hele tijd met minimaal 3-4 meer meer gespeeld en soms liep dat dus zelfs nog wat verder op, dus toch mss overwegen om een bril aan te schaffen....
Daar heb je indd gelijk in, we hebben wel een aantal gasten die goed kunnen schieten, maar onze teamplay was 3x stront...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Terroser het volgende:
[..]
en ALS dat zo was.. dan vond ik het nogal zwakgespeeld hoor dan. want we zijn niet echt in moeilijkheden geraakt...
geen enkel keer of zo iets dat redden we niet
of zwaar gwnd door een squad..
Jullie hadden gewoon geen teamplay. ik en me squad ging er gezzelig samen op uit en samen naar huis
lz krijg je er een dikkere piemel van. dan blijf ik nog wel een tijdje door gaanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Daar heb je indd gelijk in, we hebben wel een aantal gasten die goed kunnen schieten, maar onze teamplay was 3x stront...
Plus sowieso geeft iedereen hier al toe dat jullie beter waren, maar als je er een dikke piemel van krijgt wil ik het best nog weleens herhalen als je er zo naar blijft vissen.... Jullie waren indd beter, nu blij?
als ik eerlijk mag zijn vind ik jou maar een suffe lulquote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef Terroser het volgende:
[..]
lz krijg je er een dikkere piemel van. dan blijf ik nog wel een tijdje door gaan![]()
Ja jij bent indd een fucking irritant ventje...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef kievit19 het volgende:
[..]
als ik eerlijk mag zijn vind ik jou maar een suffe lul
vond het al lang durenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef i-spy24 het volgende:
Nou....kom net thuis en lees dus er dik verloren is nog geen tijd om ff terug te scrollen maar dat komt wel Dus voor een 2de keer blijkt dus dat de BOF BF2 groep ondanks alles dus niet goed genoeg is. Ik vind jongens dat je verder niet moet zeuren over [i] " ja maar...meer mensen blabla "[/i overtuigd dat ] Vooraf waren jullie en ik ook wel een beetje ervan overtuigd dat wat GoT ook zou doen, man meer/minder, BOF zou zegevieren. Nou dus niet. Neem het verlies op als een vent en leer ervan.
Keek net gelijk ff naar de stats maar zelfs de troef - Domo - viel heel matig uit terwijl ik weet dat hij meestal beter is. Raar maar dat betekend dan dat hun mensen dus echt goed waren.
Nou...tis gebeurt. GoT heeft betere mensen en BOF moet gewoon minder hoog van de toren blazen.
Ligt gevoelig..quote:Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef peristilius het volgende:
Wat zie ik nou, hebben jullie niet eens kunnen winnen van wat Tweakers!![]()
Ach, zolang jullie er maar plezier in hadden, daar gaat het uiteindelijk om.
Uhmmmm we speelde met 48 man op een servermap van 32. Dat is al vreemd. Dan is de spawntijd 5 seconden waardoor je niet eens even een andere spawnplek kan kiezen. En als er dan van die mannetjes staan die spawnkillen en je om de 5 seconde doden dan gaat de teller hard he! Daar komt bij dat het dus enorm druk en chaotisch was en hun bijna 20% meer mannen hadden (ong 5 man dus) Bovendien zag ik na alle potjes iemand engels praten met een hele hoge ping... Weet niet waar ze allemaal gezocht hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef i-spy24 het volgende:
Eeh, 'Domo' hoe komt het dat jouw score zo laag is. Bedoel ken je meestal van 60/8-/100 punten. Wat was GoT hun sterkte of waren ze gewoon beter dan jullie op elkaar ingespeeld. Jullie hadden toch op het BOF forum vooraf e.e.a. kunnen bespreken kwa taktiek e.d.?
Zou kunnen, maar dan moet het gewoon 16 tegen 16 zijn op een 32 mapserver. En dan de GoT'ers die vaak spelen op de GoT DjMantri server of hoe dat ook heet. Ik zag nu namen voorbij komen daar heb ik nog nooit van gehoord. Volgens mij wisten sommige ook helemaal niet met wie ze nou speelde maar dat doet er niet toe.. Laat ze maar is gewoon op onze server meeknallen in het andere team.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef i-spy24 het volgende:
blaaaaaaaaaaaa
Bij inloggen zaten we natuurlijk volledig gemixed maar dit is in aanloop naar de start aangepast natuurlijk. xfire kan wat achterlopen op deze gegevens.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:12 schreef GeilSpookje het volgende:
maar waarom zie ik op xfire alle namen door elkaar staan van got en fok gisteravond...
Ach ik heb Sickert en JP daar ook al over gehoord maar rationeel weet iedereen hoe zoiets afloopt. GoT heeft geen echte clan en zal dus hun beste 16 spelers optrommelen met als gevolg dat we weer een asskick krijgen. Ze zijn gewoon beter, ik kan me er niet druk over maken aangezien ik met 99,9% zekerheid durf te zeggen dat BoF vele malen gezelliger is dan GoT. Natuurlijk wil ik ook winnen maar ik speel voor m'n lol en ik heb het ontzettend naar m'n zinquote:Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef i-spy24 het volgende:
Hey dank voor je uitleg! Maar, maar... nu ik aanneem dat de meeste BOFers er ff de ziekte in hebben en dus hun verdriet willen verdrinken is het niet wat om een rematch aan te vragen aangezien er toch een smaakje aanzit met zoals jullie zeggen geen logs/teveel mensen e.d.?
Slechte timing, ik ga vandaag de voorbereidingen treffen om een nieuwe donatie ronde op te startenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef hg het volgende:
P.S. de volgende keer wil ik best meebetalen voor de server. Ik speel wel niet zo heel vaak maar meestal wel op de BoF server
Helemaal mee eensquote:Op maandag 9 januari 2006 11:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach ik heb Sickert en JP daar ook al over gehoord maar rationeel weet iedereen hoe zoiets afloopt. GoT heeft geen echte clan en zal dus hun beste 16 spelers optrommelen met als gevolg dat we weer een asskick krijgen. Ze zijn gewoon beter, ik kan me er niet druk over maken aangezien ik met 99,9% zekerheid durf te zeggen dat BoF vele malen gezelliger is dan GoT. Natuurlijk wil ik ook winnen maar ik speel voor m'n lol en ik heb het ontzettend naar m'n zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |