abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2006 @ 20:12:32 #101
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_33842216
Succes!
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_33842406
Eerste ronde vet verloren....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_33842464
tssssssssssssssssssssss komt dat ik niet mee doe
pi_33842510
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef Suikermais het volgende:
Eerste ronde vet verloren....
Zeg nou alleen positiefs nieuws
pi_33843209
2de ook...zij wel met 5 man meer. allemaal erg vaag
pi_33843430
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:33 schreef Suikermais het volgende:
2de ook...zij wel met 5 man meer. allemaal erg vaag
Dat is helemaal raar, 2 man incl. mij zitten voor BoF op de reserve bank...
pi_33844770
op xfire staan alle [bof]ers en [got]ers door elkaar in de usmc en mec lijst ??
I like smart people. But don't be a wise guy...
pi_33844810
Verloren
Hoe kan dat nou?
  zondag 8 januari 2006 @ 21:05:36 #109
2618 Beezz
Criticaster
pi_33844833
Ja, en op game-monitor ook
pi_33844865
Korte update (kut spel liep vast)
1. We worden afgemaakt.
2. Is deels (maar niet alleen) te wijten aan het feit dat in Karkand GoT 29 man had, wij 25. Scheelt 20%.
3. Blijkbaar alles is toegestaan, incl spawnkillen (net op Wake)
4. Unlocks zijn blijkbaar toegestaan.

Voor mij deels weer duidelijk waarom we niet aan wars doen. Overigens zeg ik niet dat we zouden winnen zonder dit soort ongein maar goed nu verliezen we en hebben we er ook nog eens geen lol in
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33844984
Bunnyhoppers.....
Oooh..wat heb ik daar toch een tering hekel aan !!!!
En dat deed bijna iedereGoTter.....
pi_33845132
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef UnleashMitch het volgende:
4. Unlocks zijn blijkbaar toegestaan.
Dat is overigens dubbel zo erg omdat er mensen zijn die een nieuwe account aan hebben gemaakt. Zit je dus zonder unlocks, ook zonder degene die je normaal hebt
pi_33845378
pffff Ze waren goed en beter dan ons.. vet ingemaakt

Maar ja na twee gewonnen potjes al een hoop geouwehoer op het niveau van een 12 jarige. Ik had die Morpheus wat anders ingeschat.

-5 secs spawntime heb ik nog nooit van gehoord. (je hebt geen tijd om ander spawnpunt te kiezen)
-48 man in een 32 map
-5-8 man meer bij GoT op sommige maps
-spawnkillen en baserapen (geen enkele regel wilde men hanteren)
-in tegenstelling tot aankondiging zijn de unlocks ineens toegestaan
-Wij konden geen squads aanmaken in Sharqi
-JEDI had een brandweeruitruk tijdens het tweede potje..
-Na een vraag van mij waarom we geen squads konden aanmaken en hun met 5 meer mensen waren werd ik gekicked..

JEDI: wij kunnen geen squads aanmaken:
Morpheus: haha
beetje jammer zeg ik dan..

Echt jammer, was een desillusie

[ Bericht 8% gewijzigd door jpjedi op 08-01-2006 21:31:37 ]
pi_33845643
pi_33845767
tis arrogant aan de kinderkant, jezus wat een irritante kutkindjes zeg, allemaal domme en loze opmerkingen, terwijl ze zich aan geen enkele regel hielden.
ik zeg ban4life
pi_33845904
duidelijk.. de volgende match via clanbase regels op een onpartijdige server ofzo :/
  zondag 8 januari 2006 @ 21:29:37 #117
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33845906
Zij hebben zwaar verdiend gewonnen!
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_33845985
Het is allemaal erg triest gegaan vanavond, even wat dingen van mij tegen onze kant,

Het is erg moeilijk om zo'n grote groep aan te spreken om een klein veld.
Het vervelende is dat je op het commander scherm niet goed kan zien welke squadleader nu waar zit.
Op Karkand was de bedoeling dat ik samen met Jedi de tank zou hebben en we zien een andere BoF-er zo met de tank wegrijden, was niet de afspraak, maar het zal wel.
  zondag 8 januari 2006 @ 21:31:29 #119
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_33845988
Zet ajb alle reacties nav deze war op ons eigen forum ipv hier ....
Before all else, be armed.
pi_33846033
ik heb er niet veel over te zeggen we hebben verloren... ik denk niet dat we ook gewonnen hadden als de teams gelijk waren
wat ik wel raar vond is de snelle spawn tijd en dat we geen squads aan konden maken

en 5 man meer is wel erg veel

maargoed nu weten we meteen de rede waarom we eigenlijk geen wars meer deden
ook was het jammer dat het op TS afgesproken systeem niet werkte (wel bij de tests)
Narf!
pi_33846037
Ze hebben verdiend gewonnen alleen wat een vervelende mannetjes zeg. Bunnyhoppen, WEL unlockable wapens, 5 seconde spawntijd, 5 man meer, 48 man op een 32 map... SPAWNRAPEN... tja..
BF2: Diamond3d
  zondag 8 januari 2006 @ 21:35:22 #122
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_33846152
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef escape_nl het volgende:
Het is allemaal erg triest gegaan vanavond, even wat dingen van mij tegen onze kant,

Het is erg moeilijk om zo'n grote groep aan te spreken om een klein veld.
Het vervelende is dat je op het commander scherm niet goed kan zien welke squadleader nu waar zit.
Op Karkand was de bedoeling dat ik samen met Jedi de tank zou hebben en we zien een andere BoF-er zo met de tank wegrijden, was niet de afspraak, maar het zal wel.
Ik ben er een keer een stukje mee wezen rijden, dat was heel kort. 5 minuten erna werd me verzocht uit te stappen.. toen was ik al 5 minuten uitgestapt....

Maar op het commanderscherm zie je toch 1 t/m 6 ?

In elk geval doe ik niet meer mee met clanwars, m'n PC kan de hoeveelheid mensen toch niet aan. (p4 2.4ghz@533 met een gig ram en 9800pro kaartje).

We kunnen beter de GoT taktiek er op na houden : met z'n allen op de vijand af. Werkt het beste.
Maar voor mij alleen nog maar gewoon de Fok server een beetje knallen, vind het wel best zo....
pi_33846345
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:18 schreef jpjedi het volgende:
-spawnkillen en baserapen (geen enkele regel wilde men hanteren)
-in tegenstelling tot aankondiging zijn de unlocks ineens toegestaan
- alles mag, mits je in je eigen team blijft (dus geen Fok!kers in het GoT team of omgekeerd)

Stond in de kleine lettertjes. Heb er ook over heen gelezen. Dacht dat er ook in oorlog regels gelden maar goed

Overigens heb ik me ontzettend lopen ergeren aan gezeik van beide kanten. Dat spawnkillen en baserapen was blijkbaar toegestaan. Ondanks dat dat niet onze manier van spelen is stond het blijkbaar in het topic, hadden wij dus beter op moeten letten.

Over unlocks & spawntime kan ik nietsvinden in het topic dus ga ik er vanuit dat unlocks niet zijn toegestaan en spawntime std is. Helaas dat was niet zo. Balen voor degene die speciaal voor deze avond een account hadden aangemaakt. Over de ondertal situatie

Ook als je op deze manier verliest dan vind ik dat je je in moet houden, ook ik heb me hier zitten verbijten maar het is niet anders. Gewoon na 6 ronden afsluiten, omdraaien en weer terug gaan naar de normale avondjes BF2 waar we zoveel lol mee hebben.

Voor mij iig weer overduidelijk bewijs dat we beter niet met clanwars mee kunnen doen maar gewoon gezellig op de Bof server moeten gaan zitten.
pi_33846402
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

- alles mag, mits je in je eigen team blijft (dus geen Fok!kers in het GoT team of omgekeerd)

Stond in de kleine lettertjes. Heb er ook over heen gelezen. Dacht dat er ook in oorlog regels gelden maar goed

Overigens heb ik me ontzettend lopen ergeren aan gezeik van beide kanten. Dat spawnkillen en baserapen was blijkbaar toegestaan. Ondanks dat dat niet onze manier van spelen is stond het blijkbaar in het topic, hadden wij dus beter op moeten letten.

Over unlocks & spawntime kan ik nietsvinden in het topic dus ga ik er vanuit dat unlocks niet zijn toegestaan en spawntime std is. Helaas dat was niet zo. Balen voor degene die speciaal voor deze avond een account hadden aangemaakt. Over de ondertal situatie

Ook als je op deze manier verliest dan vind ik dat je je in moet houden, ook ik heb me hier zitten verbijten maar het is niet anders. Gewoon na 6 ronden afsluiten, omdraaien en weer terug gaan naar de normale avondjes BF2 waar we zoveel lol mee hebben.

Voor mij iig weer overduidelijk bewijs dat we beter niet met clanwars mee kunnen doen maar gewoon gezellig op de Fok server moeten gaan zitten.
Is later aangepast...
pi_33846470
We zeggen nu wel dat we zelfs niet hadden gewonnen, waren de omstandigheden wél normaal geweest, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.

Dit was gewoon pure chaos en geen echte ''war'' 48 op een 32 map.. wtf.. Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
  zondag 8 januari 2006 @ 21:49:13 #126
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33846756
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:42 schreef -Dries- het volgende:
We zeggen nu wel dat we zelfs niet hadden gewonnen, waren de omstandigheden wél normaal geweest, maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van.

Dit was gewoon pure chaos en geen echte ''war'' 48 op een 32 map.. wtf.. Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_33846881
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens ja. Als we de beste 8 van GoT tegen de beste van FoK lieten spelen, dan was het spannender geweest.
Klopt op Karkand verschilden de scores van de beste Bof-ers vs de Beste GoT-ers heel weinig...
Maar ik vind ook dat we dit op ons eigen forum moeten houden en niet allemaal in het openbaar gaan lopen zeiken. Er was een heleboel verkeerd gegaan, maar we speelden zelf ook als een natte krant...
pi_33846895
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:35 schreef JK het volgende:

[..]

Ik ben er een keer een stukje mee wezen rijden, dat was heel kort. 5 minuten erna werd me verzocht uit te stappen.. toen was ik al 5 minuten uitgestapt....

Maar op het commanderscherm zie je toch 1 t/m 6 ?

In elk geval doe ik niet meer mee met clanwars, m'n PC kan de hoeveelheid mensen toch niet aan. (p4 2.4ghz@533 met een gig ram en 9800pro kaartje).

We kunnen beter de GoT taktiek er op na houden : met z'n allen op de vijand af. Werkt het beste.
Maar voor mij alleen nog maar gewoon de Fok server een beetje knallen, vind het wel best zo....
ONze teamplay was gewoon beter waarschijnlijk
pi_33846943
quote:
Hadden we nu gewoon 8 tegen 8 op een 16 player map gedaan (dus de beste 8 van FOK en de beste 8 van GoT) hadden we zeker een goede kans gehad. Maar goed, dit was dus gewoon totaal oneerlijk, maar dat is al zovaak gezegd.
Tja als als als. Als de beste 8 van Fok mee hadden mogen doen dan was wellicht het aantal BoFers zo laag geweest dat wij zoiets hadden van 'ja daar ga ik geen tijd in steken'.
pi_33846998
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Klopt op Karkand verschilden de scores van de beste Bof-ers vs de Beste GoT-ers heel weinig
dan had ik allang 1 vinger in me neus gestopt..
Messchien als jullie meer samenwerkte
zoals: iedereen ging zowat over rechts van umsc (lekker slim)
Maar was veder leuk gespeeld
  zondag 8 januari 2006 @ 21:55:47 #131
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_33847011
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef Terroser het volgende:

[..]

ONze teamplay was gewoon beter waarschijnlijk
Ja dat zei ik dus al
pi_33847069
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Hmm messchien voor over 2 weken
en daarna weer is een massive 25vs25 of meer!!
pi_33847309
De eerste ronde Karkand had ik wel iets van 10 punten met alleen maar het opblazen van hun strategische objecten Alleen bij de score had ik opeens maar 4 punten Heel erg vreemd. Net zoals het 2x schieten (van dichtbij) op een kanoninstallatie, m'n geweer overheaten maar nog niet winnen van 1 soldaat en een kanoninstallatie
  zondag 8 januari 2006 @ 22:04:26 #134
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33847341
fuck got, kinderachtige graflui , stiekem de mazen in een oorlogsverdrag zoeken , ,
weerzinwekkend dat soort lui ,

(sorry aan deze post kunnen geen rechten ontleent worden door volledige bezopenheid en persoonlijke problemen(maar toch is GOT alsnog kut,irritante mismaakte kleuters))
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_33847351
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Terroser het volgende:

[..]

Hmm messchien voor over 2 weken
opzich zou ik dat nog wel willen doen maar dan wel vantevoren de regels vast zetten

en verder ben ik te vinden op de Bof! server waarvan ik hoop dat ie nog wel zn volgende periode gaat halen
Narf!
pi_33847397
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef kievit19 het volgende:
fuck got, kinderachtige graflui , stiekem de mazen in een oorlogsverdrag zoeken , ,

(sorry aan deze post kunnen geen rechten ontleent worden door volledige bezopenheid en persoonlijke problemen(maar toch is GOT alsnog kut,irritante mismaakte kleuters))
rustig rustig
Narf!
  zondag 8 januari 2006 @ 22:06:23 #137
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33847425
mocht er nog eens een war zijn , dan wil ik best meespelen ., (ik ben trouwens system1983 voor de mensen die me nog niet kennen) en vooral tegen die lui , wil ik best eens mijn legerkisten nog eens uit de kast trekken
Cause all I ever do
pi_33847511
Jammer dat het niet zo goed is gegaan maarjah
pi_33847533
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef kievit19 het volgende:
mocht er nog eens een war zijn , dan wil ik best meespelen ., (ik ben trouwens system1983 voor de mensen die me nog niet kennen) en vooral tegen die lui , wil ik best eens mijn legerkisten nog eens uit de kast trekken
ja waarom was je er dan niet bij (naja toen stond je hoofd er niet naar denk ik)

ben je er morgen avond?
morgen wil ik lekker op de bof server spelen met een zooi bof!fers
Narf!
  zondag 8 januari 2006 @ 22:14:12 #140
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33847814
morgen ben ik er denk ik wel , heb voortaan toch niet veel zinnige dingen te doen ,
kmis toch m'n meissie......
maargoed, als het slagveld roept dient men zich te melden , dus deze korp 1e klasse (ter chauf prtl) zal zich melden om zich op de voorste linies te bevinden,en met trots zal ik mijn [BoF] tag dragen
Cause all I ever do
pi_33847815
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef kievit19 het volgende:

Laat me raden je ben net hard PWND door Got op een goeie manier
maat 6-0 eh

En over dat spwanrape gebeuren,dat dede jullie ook mett die heli of arrtillery
maakt mij geen donder uit. want stond toch lekker bijna steeds boven aan

pi_33847864
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Terroser het volgende:

[..]

Jij snapt ook niet wat het begrip ''clanwar'' inhoudt he..
  zondag 8 januari 2006 @ 22:15:37 #143
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33847879
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef Terroser het volgende:

[..]

maat 6-0 eh

ik was er gvd niet eens bij bananenplukkert.......
vooral op blijven letten , is goed voor je
Cause all I ever do
pi_33847989
quote:

[..]

maat 6-0 eh

Hoe oud ben je? En misschien is het uit met zn meissie... maarja dat gevoel kan jij vast niet en dus kun je er niet over meepraten
  zondag 8 januari 2006 @ 22:19:26 #145
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_33848060
Jammer vd war!! Zij waren veeel beter dan wij, ondanks de handicaps. En heel triest vd gescheld en gezeur over en weer. Laten we gewoon voorlopig van de gezelligheid op de BoF-server genieten ...
pi_33848126
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? En misschien is het uit met zn meissie... maarja dat gevoel kan jij vast niet en dus kun je er niet over meepraten
pi_33848147
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef Sickert het volgende:
opzich zou ik dat nog wel willen doen maar dan wel vantevoren de regels vast zetten
Ach, JP begon er ook over maar rationeel weet je net zo goed als ik dat dat weer op een asskick uit gaat lopen. GoT zal dan de beste spelers mobiliseren en dan krijgen we les.
quote:
en verder ben ik te vinden op de Bof! server waarvan ik hoop dat ie nog wel zn volgende periode gaat halen
Ik ga morgen weer een donatieronde starten denk ik. We hebben nml nog maar 1 maand en 4 dagen te gaan
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:15 schreef -Dries- het volgende:
Jij snapt ook niet wat het begrip ''clanwar'' inhoudt he..
Het was ook geen echte clanwar aangezien GoT niet eens een clan heeft Het was simpelweg Fok vs GoT.
pi_33848189
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef kievit19 het volgende:
morgen ben ik er denk ik wel , heb voortaan toch niet veel zinnige dingen te doen ,
kmis toch m'n meissie......
maargoed, als het slagveld roept dient men zich te melden , dus deze korp 1e klasse (ter chauf prtl) zal zich melden om zich op de voorste linies te bevinden,en met trots zal ik mijn [BoF] tag dragen
zo zie ik het graag
kom op jongen het komt allemaal goed...

ik begin na 3,5 maand het licht te zien ben zelfs met een meisje iets wezen eten

het is net 1 dag geleden dat duurt ff...
laat het rusten...

weet niet precies hoe het gegaan is natuurlijk.. maar wacht even af.. mischien dat ze je op belt om te praten...
stuur anders over een paar weken een smsje met daarin of ze met je wil praten en of ze het nog wil proberen ofzo....
laat het voor nu in iedergeval rusten meer kun je niet doen en dan heb je de kans dat je het erger maakt

wat ik trouwens had en wat wel leuk is, is dat het raar is als een meisje intresse in je toont ik wist me geen houding te geven en zei maar iets normaal zou ik normaal met dr praten en zeggen dat ik een vriendin had maar nu stond ik echt met mn bek vol tanden te denken van jah... en nou.. want mn gevoel is er nogsteeds voor mn ex nouja in mn achterhoofd

moet erg wennen aan het single zijn... en ben niet van plan al snel weer een relatie aan te gaan of iets maar ik heb al 2 soort van aanbiedingen gehad... dat is best vreemd

ach het zal allemaal goed komen
voorlopig heb ik mn Bf2 maatjes binnenkort lannen en met jedi en evt andere naar een grote lan!
en mn nieuwe pc zit er aan te komen !
Narf!
pi_33848390
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef Sickert het volgende:

[..]

Dacht jij dat ???
  zondag 8 januari 2006 @ 22:26:48 #150
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33848392
hell yeah , dikke pluim iig voor sickert en diamondvoodoo voor ondersteuning , en voor unleahmitch voor al het regelen ed,.
ik zal proberen op de volgende lan te zijn
maar ben nu eerst druk bezig met mijn verdriet te verdrinken

p.s.: oja terroser mag een vreemd gezwel aan zijn reet krijgen en een pijnlijke dood sterven
Cause all I ever do
pi_33848408
quote:

[..]

zo zie ik het graag
kom op jongen het komt allemaal goed...

ik begin na 3,5 maand het licht te zien ben zelfs met een meisje iets wezen eten

het is net 1 dag geleden dat duurt ff...
laat het rusten...

weet niet precies hoe het gegaan is natuurlijk.. maar wacht even af.. mischien dat ze je op belt om te praten...
stuur anders over een paar weken een smsje met daarin of ze met je wil praten en of ze het nog wil proberen ofzo....
laat het voor nu in iedergeval rusten meer kun je niet doen en dan heb je de kans dat je het erger maakt

wat ik trouwens had en wat wel leuk is, is dat het raar is als een meisje intresse in je toont ik wist me geen houding te geven en zei maar iets normaal zou ik normaal met dr praten en zeggen dat ik een vriendin had maar nu stond ik echt met mn bek vol tanden te denken van jah... en nou.. want mn gevoel is er nogsteeds voor mn ex nouja in mn achterhoofd

moet erg wennen aan het single zijn... en ben niet van plan al snel weer een relatie aan te gaan of iets maar ik heb al 2 soort van aanbiedingen gehad... dat is best vreemd

ach het zal allemaal goed komen
voorlopig heb ik mn Bf2 maatjes binnenkort lannen en met jedi en evt andere naar een grote lan!
Juist !! Vooral laten rusten even anders krijg je alleen maar ruzie en word alles erger en erger. Ik weet nog wel toen het over was met me laatste meissie, heeft echt 4 maanden geduurt ofzo voordat ik haar helemaal uit me hoofd kon zetten. Het is klote maarja life suckssss
pi_33848523
quote:

[..]

Nop geen meisie, en waaorm mag ik niet op een schreeuwde fokker reageren :s die gast komt wel heel raar over ook al heeft hij niet gespeeld
17 maar ja, moet de zoete smaak van overwinning eh...
En zou ik het maar niet zeggen over sommigen andere hebben in de ingame chat...
meer lullen dan vechten tja.

Veder voor de rest bedankt voor de goeie avond!
pi_33848526
GoT

Nee serieus : Speelden jullie nog echt die laatste ronde of gingen jullie gewoon weg ?? Ik bedoel 398-0 WTF?!?!?! Al met al ik dank jullie voor de heerlijke avond waarvan ik eerst dacht dat het helemaal klote zou worden wegens de organisatie ervan
pi_33848560
quote:
Fijn om te horen
quote:
weet niet precies hoe het gegaan is natuurlijk.. maar wacht even af.. mischien dat ze je op belt om te praten...laat het voor nu in iedergeval rusten meer kun je niet doen en dan heb je de kans dat je het erger maakt
Ga er ook niet te lang achter aan lopen, dat schiet ook niet op. Na een tijd echt voor jezelf kiezen felukkig heb ik het zo erg nog niet meegemaakt, m'n exen waren niet echt van het kaliber dat ik er nooit over heen zou komen. Maar nu moet ik er echt niet aan denken haar kwijt te raken
quote:
Vaak lijken ze een bezette man te ruiken en dan komen ze juist. Vrouwen
quote:
maat 6-0 eh
quote:
quote:
maat 6-1 eh
pi_33848621
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef kievit19 het volgende:
hell yeah , dikke pluim iig voor sickert en diamondvoodoo voor ondersteuning , en voor unleahmitch voor al het regelen ed,.
Ere wie ere toekomt. JP was totaal verantwoordelijk voor deze war. Daarnaast heeft Incolumis nog even de honeurs waar genomen toen zowel JP als ik niet aanwezig waren

Je weet wat je nu moet doen met je bombrieven he ?
Rozenburg
Prinsenbeek
pi_33848651
Ik snape sommingen mensen niet...
beetje offtopic , dacht over de war ging en neit over iemands meisie (wel een beetje offtopic
pi_33848742
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:31 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ere wie ere toekomt. JP was totaal verantwoordelijk voor deze war. Daarnaast heeft Incolumis nog even de honeurs waar genomen toen zowel JP als ik niet aanwezig waren

Je weet wat je nu moet doen met je bombrieven he ?
Rozenburg
Prinsenbeek
Prinsenbeek is groot..
pi_33848768
quote:

Hoezo totaal oneerlijk :S.....
het was 25vs25 duss .
  zondag 8 januari 2006 @ 22:35:11 #159
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33848790
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef Terroser het volgende:

[..]

Nop geen meisie, en waaorm mag ik niet op een schreeuwde fokker reageren :s die gast komt wel heel raar over ook al heeft hij niet gespeeld
17 maar ja, moet de zoete smaak van overwinning eh...
En zou ik het maar niet zeggen over sommigen andere hebben in de ingame chat...
meer lullen dan vechten tja.

Veder voor de rest bedankt voor de goeie avond!
ugh ugh , wanna try a real street war , just you , me , and the fist we carry,you'll be whining like a little bitch f*cked in the ass
Cause all I ever do
pi_33848791
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:32 schreef Terroser het volgende:
beetje offtopic , dacht over de war ging en neit over iemands meisie (wel een beetje offtopic
Het is hier alleen maar offtopic... dat maakt onze 'clan' juist zo gezellig, en nu wegwezen naar je eigen "maatjes"
pi_33848793
quote:
Je bakkie koffie klopt wel... Dit topic is het slowtopic van BoF en geen BF2 topic. Ik trek nog een fles open..
pi_33848845
quote:
wij zijn ook een soort musketiers

en helpen ook mensen in prive omstandigheden
en in het bof! topic is niks oftopic
Narf!
pi_33848866
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:36 schreef Sickert het volgende:

[..]

wij zijn ook een soort musketiers

en helpen ook mensen in prive omstandigheden
en in het bof! topic is niks oftopic
ontopic bedoel je?
pi_33848878
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Terroser het volgende:
Hoezo totaal oneerlijk :S.....
het was 25vs25 duss .
Helaas dan ben je op Karkand al in slaap gevallen; 25 vs 29. Bijna 20% meer mankrachten. Ook op Wake was het ineens 22 vs 30 (eigenlijk 23 vs 27 maar ik was overgegooid ofzo).
quote:
Daarom is dit topic juist Het officiele BF2 topic is een beetje doodgebloed maar wij mochten daar niet meer posten omdat we teveel offtopic gingen
pi_33848924
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:35 schreef kievit19 het volgende:

[..]

ugh ugh , wanna try a real street war , just you , me , and the fist we carry,you'll be whining like a little bitch f*cked in the ass
eheh iemand voelt zich aangesproken
  zondag 8 januari 2006 @ 22:40:17 #166
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_33848995
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Terroser het volgende:

[..]

Aangesproken om vandaag een accountje aan te maken bij Fok! zeker ...
pi_33849001
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Helaas dan ben je op Karkand al in slaap gevallen; 25 vs 29. Bijna 20% meer mankrachten. Ook op Wake was het ineens 22 vs 30 (eigenlijk 23 vs 27 maar ik was overgegooid ofzo).
[..]

Daarom is dit topic juist Het officiele BF2 topic is een beetje doodgebloed maar wij mochten daar niet meer posten omdat we teveel offtopic gingen
nee of ik heb scheel zitten kijken want dat was alleen de eerste paar minuten van strike die 4/5 extra man...
en
GoT kwam zelfs ook een man tekort doordat ik gekickd werd (toen ik een aan het halen was )
pi_33849028
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Aangesproken om vandaag een accountje aan te maken bij Fok! zeker ...
nee hoor! ik lees meestal, ik plaats niks..
pi_33849052
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Terroser het volgende:

[..]

nee of ik heb scheel zitten kijken want dat was alleen de eerste paar minuten van strike die 4/5 extra man...
en
GoT kwam zelfs ook een man tekort doordat ik gekickd werd (toen ik een aan het halen was )
nope niet waar.. lees je eigen forum maar. zelfs je eigen mensen zeggen het.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:42:08 #170
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33849076
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Terroser het volgende:

[..]

probeer me uit in het echt,
dan heb je niet zo'n grote bek meer.
per ongeluk tot leven gekomen diareevlek...
Cause all I ever do
pi_33849109
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:41 schreef jpjedi het volgende:

[..]

nope niet waar.. lees je eigen forum maar. zelfs je eigen mensen zeggen het.
We kunne altijd de log van Damorpheus vragen
pi_33849190
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef Terroser het volgende:

[..]

We kunne altijd de log van Damorpheus vragen
Heb ik al meermalen gevraagd om meerdere redenen... niks gezien tot op heden..

Misschien dat er dan ook aan het licht komt dat er bijvoorbeeld een engelstalige GoT-er tussen zat? (met een iets te hoge ping?)
pi_33849325
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:40 schreef Terroser het volgende:

[..]

en
Ook op Karkand was het een tijd zelfs 22 tegen 30.....
Jullie hebben de hele tijd met minimaal 3-4 meer meer gespeeld en soms liep dat dus zelfs nog wat verder op, dus toch mss overwegen om een bril aan te schaffen....
pi_33849392
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Jullie hebben de hele tijd met minimaal 3-4 meer meer gespeeld en soms liep dat dus zelfs nog wat verder op, dus toch mss overwegen om een bril aan te schaffen....
Achja laat het... mensen zo nog knallen?
  zondag 8 januari 2006 @ 22:53:02 #175
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33849558
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:49 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Achja laat het... mensen zo nog knallen?
ik denk dat ik nog weinig raak zal knallen vandaag , dus voor mij zit het er niet echt in ...
Cause all I ever do
pi_33849650
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef kievit19 het volgende:

[..]

ik denk dat ik nog weinig raak zal knallen vandaag , dus voor mij zit het er niet echt in ...
zuiperd
Narf!
pi_33849672
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

en ALS dat zo was.. dan vond ik het nogal zwakgespeeld hoor dan. want we zijn niet echt in moeilijkheden geraakt...

geen enkel keer of zo iets dat redden we niet
of zwaar gwnd door een squad..
Jullie hadden gewoon geen teamplay. ik en me squad ging er gezzelig samen op uit en samen naar huis
pi_33849802
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Terroser het volgende:

[..]

en ALS dat zo was.. dan vond ik het nogal zwakgespeeld hoor dan. want we zijn niet echt in moeilijkheden geraakt...

geen enkel keer of zo iets dat redden we niet
of zwaar gwnd door een squad..
Jullie hadden gewoon geen teamplay. ik en me squad ging er gezzelig samen op uit en samen naar huis
Daar heb je indd gelijk in, we hebben wel een aantal gasten die goed kunnen schieten, maar onze teamplay was 3x stront...
Plus sowieso geeft iedereen hier al toe dat jullie beter waren, maar als je er een dikke piemel van krijgt wil ik het best nog weleens herhalen als je er zo naar blijft vissen.... Jullie waren indd beter, nu blij?
pi_33849999
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:58 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Daar heb je indd gelijk in, we hebben wel een aantal gasten die goed kunnen schieten, maar onze teamplay was 3x stront...
Plus sowieso geeft iedereen hier al toe dat jullie beter waren, maar als je er een dikke piemel van krijgt wil ik het best nog weleens herhalen als je er zo naar blijft vissen.... Jullie waren indd beter, nu blij?
lz krijg je er een dikkere piemel van. dan blijf ik nog wel een tijdje door gaan
nee maar ik wordt een beetje moe, door telekns te horen dat wij telkens met meer man waren.....

Ja en dat was zo klaar, maar naar mijn weten werden ze gekickd.
want ik heb een aangepaste versie van me hud zie hier

[ Bericht 21% gewijzigd door Terroser op 08-01-2006 23:12:00 ]
pi_33850105
lol lol lol

ik zie jullie morgen op de Bof! server mede boffers

ik ga nu ff wat chillen met muziekjes
en dan lekker slapen

Narf!
  zondag 8 januari 2006 @ 23:10:41 #181
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33850373
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef Terroser het volgende:

[..]

lz krijg je er een dikkere piemel van. dan blijf ik nog wel een tijdje door gaan
als ik eerlijk mag zijn vind ik jou maar een suffe lul
Cause all I ever do
pi_33850608
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door jpjedi op 08-01-2006 23:22:30 ]
pi_33851037
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:10 schreef kievit19 het volgende:

[..]

als ik eerlijk mag zijn vind ik jou maar een suffe lul
Ja jij bent indd een fucking irritant ventje...
Nou rot op naar GoT en ga je sociaal-gestoorde maten lastigvallen of ga je nieuwe dikke piemel in je diskettestation proppen, dan krijg je hem tenminste nog 1 keer in je leven in een gat........

[ Bericht 3% gewijzigd door 1-1-1-1-1 op 08-01-2006 23:33:24 ]
pi_33852634
Nou....kom net thuis en lees dus er dik verloren is ( nog geen tijd om ff terug te scrollen maar dat komt wel )Dus voor een 2de keer blijkt dat de BOF BF2 groep ondanks alles niet goed genoeg is. Ik vind dat je verder niet moet zeuren over " ja maar...meer mensen blabla ". Vooraf waren jullie en ik ook wel een beetje ervan overtuigd dat wat GoT ook zou doen, man meer/minder, BOF zou zegevieren. Nou dus niet. Neem het verlies op als een vent en leer ervan.

Keek net gelijk ff naar de stats maar zelfs de troef - Domo - viel heel matig uit terwijl ik weet dat hij meestal beter is. Raar maar dat betekend dus dat hun mense echt goed waren.
Nou...tis gebeurt. GoT heeft betere mensen en BOF moet gewoon minder hoog van de toren blazen en ervan leren. Jammer maar helaas.

[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 09-01-2006 01:05:46 ]
pi_33852817
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:02 schreef i-spy24 het volgende:
Nou....kom net thuis en lees dus er dik verloren is nog geen tijd om ff terug te scrollen maar dat komt wel Dus voor een 2de keer blijkt dus dat de BOF BF2 groep ondanks alles dus niet goed genoeg is. Ik vind jongens dat je verder niet moet zeuren over [i] " ja maar...meer mensen blabla "[/i overtuigd dat ] Vooraf waren jullie en ik ook wel een beetje ervan overtuigd dat wat GoT ook zou doen, man meer/minder, BOF zou zegevieren. Nou dus niet. Neem het verlies op als een vent en leer ervan.

Keek net gelijk ff naar de stats maar zelfs de troef - Domo - viel heel matig uit terwijl ik weet dat hij meestal beter is. Raar maar dat betekend dan dat hun mensen dus echt goed waren.
Nou...tis gebeurt. GoT heeft betere mensen en BOF moet gewoon minder hoog van de toren blazen.
vond het al lang duren
Narf!
pi_33852878
Wat zie ik nou, hebben jullie niet eens kunnen winnen van wat Tweakers!

Ach, zolang jullie er maar plezier in hadden, daar gaat het uiteindelijk om.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33853143
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:09 schreef peristilius het volgende:
Wat zie ik nou, hebben jullie niet eens kunnen winnen van wat Tweakers!

Ach, zolang jullie er maar plezier in hadden, daar gaat het uiteindelijk om.
Ligt gevoelig..

geintje..we groeien er wel weer overheen..
pi_33854266
nou laat die gotters maar komen op onze bof servert Daar lusten we ze rauw.. heb er iig nog nooit eentje weg zien gaan met een gouden plak op onze server
pi_33854367
Eeh, 'Domo' hoe komt het dat jouw score zo laag is. Bedoel ken je meestal van 60/8-/100 punten. Wat was GoT hun sterkte of waren ze gewoon beter dan jullie op elkaar ingespeeld. Jullie hadden toch op het BOF forum vooraf e.e.a. kunnen bespreken kwa taktiek e.d.?
pi_33855279
M'n avond toch nog goed gemaakt. Tot twee keer toe de tandem Domo-Raffie uit de lucht gehaald
Daarna werd het steeds minder en nu is het tijd om te slapen. Morgen weer een dag !
pi_33855384
quote:
Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef i-spy24 het volgende:
Eeh, 'Domo' hoe komt het dat jouw score zo laag is. Bedoel ken je meestal van 60/8-/100 punten. Wat was GoT hun sterkte of waren ze gewoon beter dan jullie op elkaar ingespeeld. Jullie hadden toch op het BOF forum vooraf e.e.a. kunnen bespreken kwa taktiek e.d.?
Uhmmmm we speelde met 48 man op een servermap van 32. Dat is al vreemd. Dan is de spawntijd 5 seconden waardoor je niet eens even een andere spawnplek kan kiezen. En als er dan van die mannetjes staan die spawnkillen en je om de 5 seconde doden dan gaat de teller hard he! Daar komt bij dat het dus enorm druk en chaotisch was en hun bijna 20% meer mannen hadden (ong 5 man dus) Bovendien zag ik na alle potjes iemand engels praten met een hele hoge ping... Weet niet waar ze allemaal gezocht hebben

Maar blijkbaar mocht dat allemaal volgens de kleine lettertjes.

En zoals Domo al zei, meestal als ze op onze server spelen dan zie ik nooit een GoT'er bovenaan staan of eruit schieten wat betreft punten. En dan bedoel ik dus als de server goed gevuld is en met name BoF'ers. Op hun server is dat wel anders:

[ Bericht 1% gewijzigd door diamondvoodoo op 09-01-2006 02:21:18 ]
pi_33855585
Hey dank voor je uitleg! Maar, maar... nu ik aanneem dat de meeste BOFers er ff de ziekte in hebben en dus hun verdriet willen verdrinken is het niet wat om een rematch aan te vragen aangezien er toch een smaakje aanzit met zoals jullie zeggen geen logs/teveel mensen e.d.?

Ik kan me moeilijk voorstellen als oud-kenner van BOF - en toch wel neutraal BF2 speler - dat jullie zo slecht waren. Laat staan dat jullie er helemaal niet aan te pas kwamen. Bedoel ik lees en hoor/zie al die stats van de meeste Boffers en de bijbehorende verhalen en dat kun je niet zeggen dat julllie er niks van kunnen. Of jullie tegenstanders waren gewoon bar en bar slecht waartegen jullie elke keer spelen,en tja...dan kan elke lullo met wat ervaring winnen. Komt nog bij dat jullie nu al zovaak met elkaar hebben gespeeld,dus dat " niet in gespeeld zijn " geloof ik gewoon niet. In die Clanwars - weetje nog wel - heb ik toen ook meegespeeld en toen werd er wel gewonnen en niet zomaar maar, gewoon maar goeie scores. Dus teamplay was er wel terdege als iemand dat nu als verwijt aanhaalt.

Ik zou gewoon om aan alles en eind te maken een rematch vragen en wel 3 potjes:
1x de GoT server, 1x de BOF server en dan de server desnoods van FOD.
pi_33855618
quote:
Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef i-spy24 het volgende:
blaaaaaaaaaaaa
Zou kunnen, maar dan moet het gewoon 16 tegen 16 zijn op een 32 mapserver. En dan de GoT'ers die vaak spelen op de GoT DjMantri server of hoe dat ook heet. Ik zag nu namen voorbij komen daar heb ik nog nooit van gehoord. Volgens mij wisten sommige ook helemaal niet met wie ze nou speelde maar dat doet er niet toe.. Laat ze maar is gewoon op onze server meeknallen in het andere team.
pi_33857161
maar waarom zie ik op xfire alle namen door elkaar staan van got en fok gisteravond...
pi_33857531
quote:
Op maandag 9 januari 2006 08:12 schreef GeilSpookje het volgende:
maar waarom zie ik op xfire alle namen door elkaar staan van got en fok gisteravond...
Bij inloggen zaten we natuurlijk volledig gemixed maar dit is in aanloop naar de start aangepast natuurlijk. xfire kan wat achterlopen op deze gegevens.
pi_33858057
Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken... Dat heeft de rest al gedaan...

Vanavond ben ik trouwens wel weer van de partij ^^
  maandag 9 januari 2006 @ 10:29:49 #197
106996 hg
hadiegee
pi_33859028
Hallo allemaal weer eens. Met veel plezier gelezen over de war tegen GoT.
Maak je niet zo druk en ga die gasten als ze hier posten zeker niet uitschelden/afzeiken. Dat staat echt wel behoorlijk kinderachtig.
Even over de BoF tactiek: Natuurlijk staan die GoT gasten niet bovenaan in de score op de BoF server als er een heleboel BoFfers ingelogd zijn. Dat zou er nog eens bij moeten komen, maar belangrijker is nog dat het bij een clanwar helemaal niet gaat om badges, medailles, rankings en dus zeker niet om het aantal punten dat een bepaald persoon haalt. Ik heb al zo vaak clanwars gespeeld waar naderhand gekeken wordt wie de "beste" speler was. Onzin. Als je het spel echt als team speelt gaat het er alleen maar om welk team wint, niet wie er de beste is. Als dat zich eenmaal gaat manifesteren in de computerhoofden van de BoFfers, loopt er genoeg talent rond in deze clan om van iedereen te winnen hoor.
Ik zou persoonlijk ook niet akkoord gaan met een 25 vs 25, want zo wordt er bijna nooit op de BoF-server gespeeld, dan is het ook lastig om je tactiek daar ineens aan aan te passen.

P.S. de volgende keer wil ik best meebetalen voor de server. Ik speel wel niet zo heel vaak maar meestal wel op de BoF server
Here's hadiegee. Everybody duck and take shelter
pi_33859306
idd... persoonlijke punten zeggen helemaal niks.. helemaal als je bijv aan het verdedigen bent en er komt geen kip :p
pi_33859762
quote:
Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef i-spy24 het volgende:
Hey dank voor je uitleg! Maar, maar... nu ik aanneem dat de meeste BOFers er ff de ziekte in hebben en dus hun verdriet willen verdrinken is het niet wat om een rematch aan te vragen aangezien er toch een smaakje aanzit met zoals jullie zeggen geen logs/teveel mensen e.d.?
Ach ik heb Sickert en JP daar ook al over gehoord maar rationeel weet iedereen hoe zoiets afloopt. GoT heeft geen echte clan en zal dus hun beste 16 spelers optrommelen met als gevolg dat we weer een asskick krijgen. Ze zijn gewoon beter, ik kan me er niet druk over maken aangezien ik met 99,9% zekerheid durf te zeggen dat BoF vele malen gezelliger is dan GoT. Natuurlijk wil ik ook winnen maar ik speel voor m'n lol en ik heb het ontzettend naar m'n zin
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef hg het volgende:
P.S. de volgende keer wil ik best meebetalen voor de server. Ik speel wel niet zo heel vaak maar meestal wel op de BoF server
Slechte timing, ik ga vandaag de voorbereidingen treffen om een nieuwe donatie ronde op te starten
pi_33860257
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:04 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ach ik heb Sickert en JP daar ook al over gehoord maar rationeel weet iedereen hoe zoiets afloopt. GoT heeft geen echte clan en zal dus hun beste 16 spelers optrommelen met als gevolg dat we weer een asskick krijgen. Ze zijn gewoon beter, ik kan me er niet druk over maken aangezien ik met 99,9% zekerheid durf te zeggen dat BoF vele malen gezelliger is dan GoT. Natuurlijk wil ik ook winnen maar ik speel voor m'n lol en ik heb het ontzettend naar m'n zin
Helemaal mee eens Wij zijn nou eenmaal wat gezelliger dan die GoTters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')