*heel hard schopt*quote:Op zondag 1 januari 2006 13:02 schreef Faithy het volgende:
wil iemand mij af en toe gewoon heel hard schoppen?
want ik ben hier al lang niet meer geweest, en ik doe maar 1 goed voornemen dit jaar, en dat is hier vaker postenik ben laks
deze zomer wil ik mezelf mooi vinden, wat de rest van de wereld er van denkt boeit me niet zoveel..
Ik zie er gewoon fantastisch uit, ook met een paar kilo meer.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:46 schreef kwakveense het volgende:
tsja, ik denk ook steeds dat ik er fantastisch uitzie en dan is mijn kont op foto's weer ineens massief aanwezig...
happy new year everyone!
vriendjelief vind mij er altijd fantastisch uitzien, alleen heb ik weer even zo'n bui dat ik mezelf niets vind...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:47 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik zie er gewoon fantastisch uit, ook met een paar kilo meer.
Tja, het vervelende is dat ik niet weet of ik het wel een beetje leuk vind (of uberhaupt goed te doen). Daar wringt dus een beetje de schoen (ja, haha leuke woordspelingquote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef Liejannuh het volgende:
Als je gaat hardlopen: koop goede schoenen!!!
Ik heb het geprobeerd zonder goede schoenen en had, met mietjesschema, binnen 2 weken een blessure aan mijn enkel die heeeeeeeeeeel veel pijn deed!
Het is inmiddels 2006, en voornemens zijn nu geen voornemens meer, maar moeten nu echt gedaan wordenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:06 schreef Faithy het volgende:
hardlopen moet ik ook maar als goed voornemen nemen..
Dat heb ik van de zomer ook geprobeerd en de enkel die ik daar aan over hield wil ik niemand aan doen!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:42 schreef octopussy het volgende:
[..]
Tja, het vervelende is dat ik niet weet of ik het wel een beetje leuk vind (of uberhaupt goed te doen). Daar wringt dus een beetje de schoen (ja, haha leuke woordspeling)
Ik heb wel fitness-schoenen die ik eigenlijk toch niet meer alleen voor indoor gebruik, maar ik weet niet of ik me daarbij niet ook een breuk loop.
Stoerquote:Op maandag 2 januari 2006 07:53 schreef kwakveense het volgende:
ik ga vandaag naar de sportschool...
Octopussy, in het verleden kon je bij Runners World schoenen huren voor een bepaalde periode. Ik weet niet of dat nog zo is, ben er alweer een tijdje niet meer geweest, maar misschien is dat een idee.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:42 schreef octopussy het volgende:
[..]
Tja, het vervelende is dat ik niet weet of ik het wel een beetje leuk vind (of uberhaupt goed te doen). Daar wringt dus een beetje de schoen (ja, haha leuke woordspeling)
Ik heb wel fitness-schoenen die ik eigenlijk toch niet meer alleen voor indoor gebruik, maar ik weet niet of ik me daarbij niet ook een breuk loop.
Kan je daar op teren?? Dat zou een snack zijn voor mijquote:Op maandag 2 januari 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Vanavond iets lekkers op tafel gezet...
Sla op m'n bordje, wat avocado erop, hollandse garnaaltjes eroverheen en een dressing van yoghurt met ketchup en zout/peper.... Daarbij een tweetal crackers. Man o man, wat heb ik lekker gegeten
Zo wordt lijnen nog leuk ook
Ik had een bord vol liggen hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 19:18 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kan je daar op teren?? Dat zou een snack zijn voor mij
Zonde he.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:34 schreef octopussy het volgende:
OK, in het kader van eerlijk zijn tegenover jezelf: hier is mijn nieuwe regeltje:
Octopussy (1m76) (32,6) was 107,8 kg, weegt nu 101 kg en wil graag 75 kg wegen -6,8
bijna net zo zwaar als een paar jaar geleden toen ik begon bij de weight watchers dus![]()
![]()
De mijne ook! Gisteren deed ie het nog (denk ik), ga er vanmorgen op staan: 3 kg zwaarder dan gisteren. Ik heb nieteens 3kg voedsel gegeten... Dus nog een keer erop: 2 kg lichter dan gisteren. Helaas klopte daar ook niets van...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:25 schreef Maeghan het volgende:
Nou, mijn weegschaal is echt de kluts kwijt. Was ik eergisteren nog 84 kilo, stond ik gisteren al op 86, vandaag bedacht mijn weegschaal dat 87 wel een grappig getal was om op het display te laten verschijnen. Ik kom snel aan, maar zo snel ook weer niet. Mijn ouders waren ook in een paar dagen tijd 4 a 5 kilo aangekomen volgens het ding, dus ik ga er maar vanuit dat het niet aan mij ligt, maar echt lekker voel ik me er niet door natuurlijk.
Was ik vergeten aan te passen na het kopiërenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:09 schreef Liejannuh het volgende:
Dapper Rewimo!
Alleen je BMI klopt niet!
En ik had nog wel zo mooi die sig voor mijn neus waar het in staatquote:
En toch sta ik bijna elke dag op de weegschaal, omdat je dan zo'n mooi grafiekje kan maken. Bovendien is het voor het eerst in jaren dat ik het leuk vind om erop te gaan staan!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef computergirl het volgende:
Het is wel totaal overbodig om je elke dag te wegen trouwens, een keer per week op een vaste dag is ruim voldoende.
Ehm, in mijn geval vind ik het gewoon spannendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef computergirl het volgende:
Het is wel totaal overbodig om je elke dag te wegen trouwens, een keer per week op een vaste dag is ruim voldoende.
Ja enquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef computergirl het volgende:
Ik weeg me ook iedere dag. Standaard routine... opstaan, toilet bezoekje, wegen, douchen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef computergirl het volgende:
Hoe lijn jij dan, Rewimo?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, in mijn geval vind ik het gewoon spannendHet is wonderbaarlijk om te zien hoe snel de kilo's eraf vliegen. Maar als je 'gewoon' lijnt kun je het denk ik beter niet doen inderdaad.
Antwoord voor beurt:quote:
Vergeet deel 1 2 3 4 5 en 6 nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef Troel het volgende:
Antwoord voor beurt:
Wij hebben een Weight Loss Surgery ondergaan. ( Weight Loss Surgery (deel 7) )
Zeg datquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ze laatst nog eens door zitten nemen... wat is er een hoop gebeurd met ons in de tussentijd
Ja maar, dat is niet de bedoeling. Dan raak ik mijn koppositie kwijtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:39 schreef Levitation het volgende:
Nog even en jullie halen ons allemaal hier in!
Ze lieten alléén maar negatieve kanten zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:50 schreef Ikiskoel het volgende:
Oh oke... heftige shit is dat man. Hoe hebben jullie de operatie doorstaan dan? Ik heb gisteren Nova gezien, allemaal heftige verhalen. Maar ze laten daar natuurlijk ook altijd de slechtste kant van zo'n operatie zien... Ik weeg nu 134kg bij een lengte van 1.78m. Wil ook héél graag afvallen, maar ik vind het zo moeilijk!!!![]()
Ik laat me elke dinsdag avond wegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef computergirl het volgende:
Ja ik heb me er ook weinig mee bezig gehouden maar wil nu toch echt wel wat meer op zulke dingen gaan letten. Ook van ontbijtkoek dacht ik lange tijd dat het gezond was, nou, dat valt dus ook vies tegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:15 schreef Maeghan het volgende:
Euhm, als jij denkt dat er in biscuitjes niet veel zit dan zal wel heel veel een verrassing voor je zijn. Verder zit er natuurlijk een verschil tussen 'gezond' en 'calorierijk'. Een banaan is (voor fruit iig) calorierijk, maar zeker niet ongezond. Biscuitjes bevatten over het algemeen weinig nuttige stoffen.
Niemand heeft er last van, maar het is ook totaal niet boeiend. Het zegt gewoon helemaal niets dat je om 13 uur 100 kilo weegt en om 14 uur 99.99 kilo en 's avonds weer 101. De tijd die je dagelijks besteed aan het staren naar je weegschaal kan je vast nuttiger bestedenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja enAls ik zin heb om me elke dag te wegen... meerdere keren, dan doe ik dat toch gewoon. Niemand die er last van heeft hoor...
De tijd die ik of Fok! zit kan ik ook wel nuttiger bestedenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Niemand heeft er last van, maar het is ook totaal niet boeiend. Het zegt gewoon helemaal niets dat je om 13 uur 100 kilo weegt en om 14 uur 99.99 kilo en 's avonds weer 101. De tijd die je dagelijks besteed aan het staren naar je weegschaal kan je vast nuttiger besteden![]()
Laat mij nou gewoon genietenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:18 schreef Rewimo het volgende:
Vijf minuten op je weegschaal!Dan moet je wel erg gelukkig zijn met je gewicht ja
En hier nog een heldinquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (40,2) was 163,9 kg, weegt nu 127,4 kg en wil graag 70 kg wegen -36,6
Dan ga ik ook mee!
Moet je ook gewoon blijven doen Sjeen. De eerste keer dat ik heel veel gewicht kwijt raakte gingquote:
Eindelijk ontdekt wat ontbijtkoek isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja ik heb me er ook weinig mee bezig gehouden maar wil nu toch echt wel wat meer op zulke dingen gaan letten. Ook van ontbijtkoek dacht ik lange tijd dat het gezond was, nou, dat valt dus ook vies tegen.
Dat kan. Sowieso weeg je 's morgens minder dan 's avonds. Voor het bijhouden van de stand kun je je het beste dus 's morgens wegen na het toiletbezoek (scheelt weer een paar ons)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:01 schreef whosvegas het volgende:
Wat me opvalt is dat ik, als ik me op verschillende tijdstippen weeg een ander gewicht heb en dat kan zo 2 tot 3 kg schelen
Oke, zal morgenochtend me gaan wegenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:02 schreef Rewimo het volgende:
Je moet zelf je gegevens aanleveren, whosvegasJe kopieert een regeltje uit de OP en zet daar je eigen gegevens in. Als je afgevallen bent, lever je weer een nieuw regeltje aan.
goed van je! Maar niet gaan sporten als je koorts of griep hebt, okquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
Troel en Rewimo, wat is er al veel vanaf
En wat goed dat jullie toch je regeltje hebben durven plaatsen
Ik heb vanavond weer heerlijk gesport. Drie uur lang mezelf uit de naad gewerkt. En dit ondanks een fikse verkoudheid. Vroeger was een licht kuchje al voldoende om mezelf té ziek te voelen om te gaan sportenNu ben ik dus gewoon gegaan. Ik accepteer van mezelf geen smoesjes meer... En het was dus gewoon lekker, voel mezelf al beter dan vóór het sporten. Donderdag weer
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
goed van je! Maar niet gaan sporten als je koorts of griep hebt, ok
![]()
Nou het mag wel, maar het is niet zo goed voor je.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Ik heb nu geen koorts ofzo, maar ik wist niet dat het niet goed is om te sporten als je ziek bent...
hmjah, het op de weegschaal gaan staan is het probleem nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Ogen dicht, diep ademhalen, ogen open, even spieken en dan naar keuze: ogen open of stijf dicht
Dat heb ik nou ook. Ik kan nu al zien, dat mijn gezicht wat slanker is geworden. Lijk ik meteen weer wat jonger.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef kwakveense het volgende:
na drie weken van dat moet ik wel wat zijn afgevallen vind ik. dan durf ik weer op de weegschaal.
ik zie nu aan mijn gezicht dat ik wat aangekomen ben...t gaat meteen op mijn wangen zitten...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Nou dat biedt hoop voor een ouwe doos als ik dan
*morgen alweer een jaar ouder wordt*
ik ben ook morgen jarig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Nou dat biedt hoop voor een ouwe doos als ik dan
*morgen alweer een jaar ouder wordt*
tnx voor de link... Nooit geweten...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou het mag wel, maar het is niet zo goed voor je.
volg het linkje voor uitleg: linkje
Dan smijten we hier morgen samen een grote doos gebak naarbinnen. Zonder calorieën natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:35 schreef kwakveense het volgende:
ik ben ook morgen jarig!
woei!!!
vandaar dat 9 januari mijn 1 januari is...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:01 schreef Rewimo het volgende:
De handigste oplossing is natuurlijk er even een paar kilo bij te eten
quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:22 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb vannacht wel gemerkt dat mijn maag/darmen al meteen behoorlijk in beweging waren. Flink wat krampen en geborrel. Ik weet trouwens niet of hier meer mensen bietensap drinken, maar hebben die er ook last van dat hun ontlasting er roder uitziet? (ff ter geruststelling)
Het smaakt in ieder geval alsof ze vergeten zijn het zand te verwijderen voor het persenquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:30 schreef Faat het volgende:
Ik heb nog nooit bietensap gedronken, maar na jouw uitleg denk ik dat er ook maar niet aan begin ook
Ik dacht al wel dat het door het sap zou komen, maar voor m'n eigen geruststelling wilde ik het toch ff vragen. Ik heb overigens wel het idee dat het behoorlijk opruimt van binnen... Hoe ik dat idee heb zal ik maar niet uit de doeken doen hier. Poepverhalen horen meer in ONZ thuisquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:34 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
dat is volgens mij vrij gebruikelijk ja. Overigens vind ik bietjes heerlijk in alle varianten, behalve de sapvorm. Voor gekookte bietjes mag je me 's nachts waker maken.
O JAAAAAAAAAAAAA,quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:38 schreef Rewimo het volgende:
't Is nog wat vroeg, maar als jullie
[afbeelding]
willen, moet je even in de
[afbeelding]
kijken Y)
In het begin kan het inderdaad heel hard gaan, en dit is inderdaad voornamelijk vocht. Maar het scheelt toch weer 2 kilo meesjouwen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
Juich ik te vroeg als ik zeg dat ik na 5 dagen dieten al twee kilo kwijt ben? Echt waar, mijn weegschaal zei het zelf vanochtend
Volgens mij is het gewoon vocht of niet dan?
in verhouding met sommige hoeft er bij mij niet zoveel af, vandaar dat ik me hier ook niet heb gemeld (en ben net bezig)quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
In het begin kan het inderdaad heel hard gaan, en dit is inderdaad voornamelijk vocht. Maar het scheelt toch weer 2 kilo meesjouwen.
Zorg je wel dat je niet te weinig eet? Te streng lijnen geeft de eerste weken geweldige resultaten, maar is voor de langere termijn echt funest voor je lichaam.
Verder: gefeliciteerd met het goede begin en succes met de rest van de kilo's!![]()
BMI= gewicht/ lengte2quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
in verhouding met sommige hoeft er bij mij niet zoveel af, vandaar dat ik me hier ook niet heb gemeld (en ben net bezig)
maar voor de stats:
Puckzzz- 1.74 mtr. woog 71 - wil 60 wegen- weegt nu 69![]()
dat bodymass dinges weet ik niet waar ik dat kan uitrekenen, moet ik nog ff op googelen
Kerst 2006 moet lukkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:12 schreef teigan het volgende:
ik wil niet lullig doen, maar Puckzzz, je hoort met je BMI eigenlijk thuis in ons zusjestopic Slank voor de kerst deeltje XXIII
Het is niet bedoeld om je weg te jagen hoor, maar ik denk dat je daar iets meer op je plek bent..
Ennuh Sanne, wat is Imodium eigenlijk??![]()
Heel grof gezegd:quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kerst 2006 moet lukken
tsja ik kreeg deze link in mijn andere topic vandaar.....
edit- daar staan ook mensen tussen met een gewicht van 109 kilo e.d. hoe kan ik dan weten in welke 'gewichtsklasse' ik thuishoorbeetje raar dit hoor, ik bedoel afvallen = afvallen of je nu 120 kilo weegt 0f 80
ow okee ik wist niet dat het om het BMI draaide, ik zal daar ook maar ff reageren danquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:28 schreef Pandorah het volgende:
Puckzzz: in dat andere topic zitten de mensen met een gezond BMI (20 - 25) en dat kan je best zijn met een gewicht van 120 kg als je erg lang bent! Hier zitten de mensen met een BMI > 25. Dit onderscheid is destijds gemaakt omdat tussen de twee groepen toch anders naar afvallen wordt gekeken.
Of je nu veel of weinig kilo's moet, 't blijft lastig. Succes ermee!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow okee ik wist niet dat het om het BMI draaide, ik zal daar ook maar ff reageren dan
Nou, ik ben vaak zat niet gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef Maeghan het volgende:
Haha inderdaad. Mijn levensdoel is het bereiken van het slanktopic =P *kuch*
(grapje ja) ('t is hier veel leuker, dikke mensen zijn toch gezellig? =P)
Kijk, zo goed hou ik het nu bij!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:24 schreef Pandorah het volgende:
Liejannuh: ik moest even denken toen je naar mijn vakantie vroeg want dat is alweer een tijdje achter de rug naar mijn gevoel (oktober). We zijn toen naar Tenerife (week) en La Gomera (1,5 week) geweest.
Praat me niet over weegschalen. Die van mij doet zo raar, hij geeft soms een korte tijd verschillende gewichten aan, dus dan houd ik maar het gemiddelde aan.
Ja, ik moet nog ca. 19 kilo kwijt. Het is wel erg veel, maar in ieder geval al een stuk minder dan de 28,6 die ik eerst kwijt moest. Als ik het zo bekijk dan denk ik dat het misschien wel haalbaar is, maar aan de andere kant zul je me ook niet horen klagen als ik nog maar de helft ervan kwijtraak. Met 75 kilo zie ik er ook al stukken beter uit, die 65 is meer het ideaal en niet noodzakelijkerwijs het streven, al zit het natuurlijk wel in m'n achterhoofd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef Levitation het volgende:
Zelfs als ik mijn streefgewicht haal blijf ik nogsteeds in dit topic hangen, mijn BMI is dan 27,7. Ik zou nu nog ruim 20kg moeten afvallen voor een BMI van 25. (Dan nog 8kg)
Moet er niet aan denken, bah. Dan ben ik al mijn gezelligheid kwijt.
Streefgewicht is trouwens nog lager dan de diëtiste voor mij had vastgesteld, zij vond 82kg een mooi gewicht voor mij. Heb er maar 80kg van gemaakt. Al spring ik al een gat in de lucht als de weegschaal überhaupt een gewicht aangeeft dat begint met een 8. (wel 2 cijfers, geen 3, natuurlijk!)
Schon vrouwke....quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:54 schreef Faithy het volgende:
even een winterindicatie van mijn huidige uiterlijke toestand:
[afbeelding]
Ingepakt, dat wel, maar mn gezicht is naar mijn idee een stuk minder bol(foto is van 12 december)
Prachtige dame...en op de valreep...PROFICIAT!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:33 schreef kwakveense het volgende:
ik ben wel iets aangekomen, maar ik zie er nog wel ongeveer net zo uit als op deze foto van half december (-9 kilo).
mijn gezicht bevalt me zo wel, maar die kont is telkens op de foto weer groter dan ik dacht...(al moet ik zeggen dat mijn mobieltje hier wel uitsteekt)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ongetwijfeld moet die bovenste hier verwijderd worden en is ze overgestapt naar het anderequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef Troel het volgende:
over die verschillende topics he? Kroeltroel staat nog in beide topics?
Kroeltroel (1,83) (25,3) was 90,0 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 73 kg wegen -5,2
Kroeltroel (1,83) (24,6) was 90,0 kg, is nu 82,5 kg en wil graag 73,0 kg wegen. -7,5
Shit hé... even kijken wat ik er aan kan doen. (Zit ook op m'n werk te prutsen... niet echt handig)quote:
Jaaaaaaaaaa, ze doen het, goed te zien het verschil zeg!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:24 schreef Levitation het volgende:
Shit hé... even kijken wat ik er aan kan doen. (Zit ook op m'n werk te prutsen... niet echt handig)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm mijn fotos staan ook al een paar delen terug, maar inmiddels ben ik alweer iets van 6 kg meer kwijt... zal binnenkort ook eens nieuwe plaatsen.
Verder heb ik geen update deze week, omdat mijn gewicht op hetzelfde is blijven hangen...
*zwaait naar ymme> lees LUSH-reactie?*
Meeting klinkt goed!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:03 schreef octopussy het volgende:
ik heb een paar topics geleden foto's geplaatst. Je kan ze hier vinden.
Ik voel trouwens wel een beetje meeting-kriebels opkomen (even anders dan de sauna meets). Iemand nog leuke ideeen?
Niet teveel aan denken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:59 schreef Maeghan het volgende:
Ik in de buurt van Rdam.
Hebben jullie ook zo'n honger met die kou? Ik blijf eten en honger houden, niets helpt.
Dat is inderdaad vervelend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik kan niet anders dan eraan denken... =S Ik heb al drie bakjes AllBran met soyamelk op, een boterham met cashewnotenpindakaas, een boterham met kipfilet, een krokante wrap (zo'n magnetronding, hij lag in de weg in de vriezer en ik moest gewoon iets warms), een banaan, drie mokken spa marie-henriette, een kop thee, en ik val nu echt weer om van de honger.
Verse sinaasappelsap met yoghurtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik kan niet anders dan eraan denken... =S Ik heb al drie bakjes AllBran met soyamelk op, een boterham met cashewnotenpindakaas, een boterham met kipfilet, een krokante wrap (zo'n magnetronding, hij lag in de weg in de vriezer en ik moest gewoon iets warms), een banaan, drie mokken spa marie-henriette, een kop thee, en ik val nu echt weer om van de honger.
noorder dierenpark Emmen lijkt mij prima voor de meetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef teigan het volgende:
Beessie Jen, als je in Hoogeveen woont, dan had je zo mee kunnen gaan met onze vorige saunameet..
Isabeau komt uit Hoogeveen, en Marchien komt/kwam er ook regelmatig..
Octopussy, ik zat ook alweer over een meeting na te denken, ik dahct aan iets dierentuinerigs ergens...
Ennuh, voor degenen die het niet weten, ik woon in het hoge noorden(Groningen dus)..
Verder heb ik vandaag niet echt gezond gegeten, we zijn naar Haarlem geweest, daar een paar uurtjes rondgeslenterd, toen een boog bekeken en gekocht,e n daarna weer terug naar Groningen inclusief wat vertragingen... Dus ik ben wel op nu... Ik ga zo lekker maffen..
ik heb al een jaar geleden een "cul-dieet-meet" bij mij aangeboden, alleen is er door een ontzettend druk en raar jaar niet echt iets van gekomen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:03 schreef octopussy het volgende:
ik heb een paar topics geleden foto's geplaatst. Je kan ze hier vinden.
Ik voel trouwens wel een beetje meeting-kriebels opkomen (even anders dan de sauna meets). Iemand nog leuke ideeen?
Zo zeg, wat een verschil! Je ziet er hartstikke goed uit!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoals beloofd zal ik ook nog nieuwe fotos plaatsen:
jan 05
jan 06
Geweldig hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik woog toen ik begon volgens de dietiste 119,5 kg
inmiddels zit ik op 94,5 kg
en moet nog een kilo of tien kwijt
maar heb in elk geval weer een kaaklijn
Gaan we met z'n allen zuipenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:36 schreef teigan het volgende:
Dieetclubmeeting deel IX: beestjes kijken en strandwandeling
Hier het topic over de meeting, komt allen kijken!!!
Hey het gaat wel om een echte gouden beker hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
....en de plaats in de ranking maakt mij weinig uit......
Meidenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:11 schreef Faat het volgende:
Hoi mensen, hier weer even een volledig bijgewerkte update. Was deze keer iets lastiger dan
normaal, omdat niet iedereen de moeite heeft genomen om het volledige regeltje te posten.
Hier en daar heb ik in de geplaatste berichtjes een gewicht vermeld gezien dat anders was dan
de laatste regeltjes die gepost zijn. Voor zover mogelijk heb ik van iedereen het zo goed mogelijk
zelf aangepast, maar post volgende keer a.u.b even zelf je hele regeltje, dat scheelt enorm!!![]()
UPDATE WEEK 01
Anne1982 (1m75) (27,4) was 92,0 kg, weegt nu 84,0 kg en wil graag 75 kg wegen - 8,0
Babbelzz (1m78) (27,0) was 90,6 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 69 kg wegen - 5,0
babyfeet (1m72) (28,4) was 91,5 kg, weegt nu 84,0 kg en wil graag 75 kg wegen - 7,5
Beessie-jen (1m85) (27,7) was 115,5 kg, weegt nu 94,5 kg en wil graag 85 kg wegen - 21.0
Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen - 4,0
Cutie (1m87) (25,2) was 108,0 kg, weegt nu 88,0 kg en wil graag 75 kg wegen - 20,0
DaDude (1m85) (26.6) was 90,0 kg, weegt nu 89,0 kg en wil graag 70 kg wegen - 1.0
Droeke (1m70) (29,2) was 92,5 kg, weegt nu 84,5 kg en wil graag 75 kg wegen - 8,0
dnzl (1m88) (25,5) was 107,0 kg, weegt nu 90,2 kg en wil graag 85 kg wegen - 16,8
Eefje2602 (1m65) (27,2) was 105,0 kg, weegt nu 74 kg en wil graag 68 kg wegen - 31,0
Faat (1m65) (37,5) was 114,0 kg, weegt nu 102,8 kg en wil graag 80 kg wegen - 11,2
Faithy (1m75) (26,2) was 85,0 kg, weegt nu 80,5 kg en wil graag 70 kg wegen - 4,5
Fannetje (1m75) (28,0) was 99,0 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 76 kilo wegen - 13,4
FilmFanaat (1m80) (31,48) was 115,0 kg, weegt nu 101,5 kg en wil graag 90 kg wegen - 13,5
flugeltje (1m57) (39,8) was 100 kg, weegt nu 98,4kg wil eerst naar 90kg. - 1,6
Freecell (1m74) (25,76) was 87,0 kg, weegt nu 78 kg en wil graag 65 kg wegen - 9,0
Foetre (1m78) (26,5) was 91,0 kg, weegt nu 83 kg en wil graag 70 kg wegen - 8,0
Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen - 2,3
Gaoxing (1m72) (26,7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen - 14,5
Glimworm (1m75) (28,4) was 98,0 kg, weegt nu 87,0 kg en wil graag 70 kg wegen - 11,0
Ikiskoel (1m78) (42,3) was 134,0 kg, weegt nu 133,0 kg en wil graag XX kg wegen - 1,0
Iksje (1m71) (25.96) was 79.5kg, weegt nu 75.9 kg en wil graag 70kg wegen - 3.6
IlseV (1m69) (27,8) was 81,0 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 70 kg wegen - 1,5
Jolene (1m58) (34,6) was 89,0 kg, weegt nu 86,5 kg en wil graag 85 kg wegen - 2,5
Joyvke (1m60) (37,42 ) was 97,5 kg, weegt nu 95,8 kg en wil graag 60 kg wegen - 1,7
Koningin (1m70) (28,4) woog 85,0 kg, weegt nu 82,0 kg en wil graag 75 kg wegen - 2,8
Kaputwiehund (1m73) (25,2) was 114,5 kg, weegt nu 75,5 kg, en wil graag 75 kg wegen - 39,0
Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114,0 kg, weegt nu 105,4 kg en wil graag 100 kg wegen - 8,6
Kwakveense (1m60) (35,7) was 101,5 kg, weegt nu 91,5 kg en wil graag 75 kg wegen - 9,0
Ladybos (1m61) (27,0) was 76,5 kg, weegt nu 70,1 kg en wil graag 60 kg wegen - 6,4
Levitation (1m70) (32) was 102,7 kg, weegt nu 92,4 kg en wil graag 80 kg wegen - 10,3
m@x (1m65) (30,9) was 88,0 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen - 4,0
Maeghan (1m67) (30,4) was 93,6 kg, weegt nu 84,3 kg en wil graag 65 kg wegen - 9,3
Malchevia (1m87) (26,1) was 100,3 kg, weegt nu 91,2 kg en wil graag 85 kg wegen - 9,1
Meimeltje (1m64) (30,9) was 92,5 kg, weegt nu 83 kg en wil graag 65 kg wegen - 9,5
miss_dynastie (1m70) (38,5) was 114,0 kg, weegt nu 111,3 kg en wil graag 100 kg wegen - 2,7
Miss_S (1m67) (31,4) was 96,0 kg, weegt nu 88,5 kg en wil graag 70 kg wegen - 7,5
Octopussy (1m76) (32,6) was 107,8 kg, weegt nu 101 kg en wil graag 75 kg wegen - 6,8
Pandorah (26,3) (1m68) was 95 kg, is nu 74,2 kg en wil graag 65 kg wegen - 20,8
poohy (1m71)(25.3) was 81,4 kg weegt nu 74,0 kg en wil graag 68 wegen - 7,4
Rewimo (1m65) (42,8) was 150,0 kg, weegt nu 116,6 kg en wil graag 70 kg wegen - 33,4
Riann (1m72) (28.7) was 102,0 kg, weegt nu 85,0 kg en wil graag 70 kg wegen - 17,0
Sanne (1m48) (30,1) was 66,4 kg, weegt nu 66,4 kg en wil graag +/- 53 kg wegen - 0,0
Sjeen (1m70) (28,2) was 105,0 kg, weegt nu 81,4 kg en wil graag <80 kg wegen - 23,6
Stoopkind (1m76) (27,6) was 92,0 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen - 6,5
Stout (1m70) (32,3) was 106,8, weegt nu 93,5 kg en wil graag 70 kg wegen - 13,3
teigan (1m60) (34,84) was 96,1 kg, weegt nu 89,2 kg en wil graag 85 kg wegen - 6,9
Troel (1m78) (40,0) was 163,9 kg, weegt nu 127,0 kg en wil graag 70 kg wegen - 37,0
ThAzOnE (1m98) (26,5) was 110,0 kg, weegt nu 104,0 kg en wil graag 99/100 kg wegen - 6,0
Vogue (1m70) (27,5) was 85,4 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 63 kg wegen - 5,9
Ymme (1m66) (33,0) was 94,0 kg, weegt nu 91,7 kg en wil graag <70 kg wegen - 3,3
Zusje (1m77) (27,9) was 107,3 kg, weegt nu 87,3 kg en wil graag 80 kg wegen - 20,0
* Updatelijstje:
Week 02: Troel
Week 03: Sjeen
Week 04: Pandorah
Week 05: Teigan
Week 06: Faat
Behalve de "normale" updates zijn dit deze keer de belangrijkste veranderingen geweest:
[afbeelding] Sanne toegevoegd
[afbeelding] DaDude toegevoegd
[afbeelding] Rewimo toegevoegd
[afbeelding] Troel toegevoegd
[afbeelding] Ikiskoel toegevoegd, maar je hebt nog niet aangegeven wat je streefgewicht is
[afbeelding] Puckzz niet toegevoegd, deze mooie slanke dame gaat als het goed is naar het andere topic
[afbeelding] whoisvegas niet toegevoegd, wel verzocht, maar niet voldoende gegevens aangeleverd
[afbeelding] Kroeltroel verwijderd, wegens succesvol afvallen is haar BMI onder de 25 gekomen
[afbeelding] Ik zie dat miss_dynastie een update voor week 48 zou maken, maar dit niet gedaan heeft![]()
Omdat Troel aangegeven heeft ook een update te willen maken heb ik miss_dynastie uit het
lijstje gehaald en Troel ervoor in de plaats gezet. Dat betekent dus Troel, dat je niet in week 5,
maar in week 2 al een update mag maken. Hoop dat dit uitkomt [afbeelding]
En voor miss_dynastie als je gewoon wel in het lijstje wil blijven voor het maken van updates moet
je even een gil geven, dan zetten we je er volgende keer gewoon weer bij
De volgende lijst is ter motivatie en om nog eens extra te benadrukken wat een geweldige prestatie de
volgende mensen reeds hebben neergezet. Maar pas op, wij hijgen in jullie nek en komen er aan!!
[afbeelding] Op de 1ste plaats: Kaputwiehund is maar liefst 39,0 kg kwijt!! [afbeelding]
~ ~ ~ ~ ~ [afbeelding] Op de 2de plaats:Troel is maar liefst 37,0 kg kwijt!! [afbeelding] ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ [afbeelding] Op de 3de plaats: Rewimo is maar liefst 33,4 kg kwijt!! [afbeelding] ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ [afbeelding] Op de 4de plaats: Eefje2602 is maar liefst 31,0 kg kwijt!! [afbeelding] ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~[afbeelding] Op de 5de plaats: Sjeen is maar liefst 23,6 kg kwijt!! [afbeelding] ~ ~ ~ ~ ~ ~
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] ~ ~ ~ VAN HARTE ALLEMAAL!! ~ ~ ~ [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Mijn voorstel... ik heb iedereen eruitgehaald waarvan ik nog nooit of al een hele tijd niks gehoord heb. Misschien te actief geweest of niet actief genoegquote:UPDATE WEEK 01
Beessie-jen (1m85) (27,7) was 115,5 kg, weegt nu 94,5 kg en wil graag 85 kg wegen - 21.0
Cutie (1m87) (25,2) was 108,0 kg, weegt nu 88,0 kg en wil graag 75 kg wegen - 20,0
Droeke (1m70) (29,2) was 92,5 kg, weegt nu 84,5 kg en wil graag 75 kg wegen - 8,0
dnzl (1m88) (25,5) was 107,0 kg, weegt nu 90,2 kg en wil graag 85 kg wegen - 16,8
Faat (1m65) (37,5) was 114,0 kg, weegt nu 102,8 kg en wil graag 80 kg wegen - 11,2
Faithy (1m75) (26,2) was 85,0 kg, weegt nu 80,5 kg en wil graag 70 kg wegen - 4,5
Fannetje (1m75) (28,0) was 99,0 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 76 kilo wegen - 13,4
flugeltje (1m57) (39,8) was 100 kg, weegt nu 98,4kg wil eerst naar 90kg. - 1,6
Freecell (1m74) (25,76) was 87,0 kg, weegt nu 78 kg en wil graag 65 kg wegen - 9,0
Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen - 2,3
Ikiskoel (1m78) (42,3) was 134,0 kg, weegt nu 133,0 kg en wil graag XX kg wegen - 1,0
Iksje (1m71) (25.96) was 79.5kg, weegt nu 75.9 kg en wil graag 70kg wegen - 3.6
IlseV (1m69) (27,8) was 81,0 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 70 kg wegen - 1,5
Joyvke (1m60) (37,42 ) was 97,5 kg, weegt nu 95,8 kg en wil graag 60 kg wegen - 1,7
Kaputwiehund (1m73) (25,2) was 114,5 kg, weegt nu 75,5 kg, en wil graag 75 kg wegen - 39,0
Koningin (1m70) (28,4) woog 85,0 kg, weegt nu 82,0 kg en wil graag 75 kg wegen - 2,8
Kroeltroel (1,83) (25,3) was 90,0 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 73 kg wegen -5,2
Kwakveense (1m60) (35,7) was 101,5 kg, weegt nu 91,5 kg en wil graag 75 kg wegen - 9,0
Ladybos (1m61) (27,0) was 76,5 kg, weegt nu 70,1 kg en wil graag 60 kg wegen - 6,4
Levitation (1m70) (32) was 102,7 kg, weegt nu 92,4 kg en wil graag 80 kg wegen - 10,3
m@x (1m65) (30,9) was 88,0 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen - 4,0
Maeghan (1m67) (30,4) was 93,6 kg, weegt nu 84,3 kg en wil graag 65 kg wegen - 9,3
miss_dynastie (1m70) (38,5) was 114,0 kg, weegt nu 111,3 kg en wil graag 100 kg wegen - 2,7
Miss_S (1m67) (31,4) was 96,0 kg, weegt nu 88,5 kg en wil graag 70 kg wegen - 7,5
Octopussy (1m76) (32,6) was 107,8 kg, weegt nu 101 kg en wil graag 75 kg wegen - 6,8
Pandorah (26,3) (1m68) was 95 kg, is nu 74,2 kg en wil graag 65 kg wegen - 20,8
poohy (1m71)(25.3) was 81,4 kg weegt nu 74,0 kg en wil graag 68 wegen - 7,4
Rewimo (1m65) (42,8) was 150,0 kg, weegt nu 116,6 kg en wil graag 70 kg wegen - 33,4
Riann (1m72) (28.7) was 102,0 kg, weegt nu 85,0 kg en wil graag 70 kg wegen - 17,0
Sanne (1m48) (30,1) was 66,4 kg, weegt nu 66,4 kg en wil graag +/- 53 kg wegen - 0,0
Sjeen (1m70) (28,2) was 105,0 kg, weegt nu 81,4 kg en wil graag <80 kg wegen - 23,6
teigan (1m60) (34,84) was 96,1 kg, weegt nu 89,2 kg en wil graag 85 kg wegen - 6,9
Troel (1m78) (40,0) was 163,9 kg, weegt nu 127,0 kg en wil graag 70 kg wegen - 37,0
ThAzOnE (1m98) (26,5) was 110,0 kg, weegt nu 104,0 kg en wil graag 99/100 kg wegen - 6,0
Ymme (1m66) (33,0) was 94,0 kg, weegt nu 91,7 kg en wil graag <70 kg wegen - 3,3
:quote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef ymme het volgende:
[..]
Meiden![]()
![]()
Top gedaan hoor. Jullie zijn mijn grote voorbeeld.![]()
Lief jochie, jij bent ook een heel groot flink afgevallen voorbeeld!quote:
Leuk ideequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
noorder dierenpark Emmen lijkt mij prima voor de meet
Thnx!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:05 schreef Iksje het volgende:
neem vaak 'klassiekers' als tussendoortje: stuk fruit of wat worteltjes, yoghurtje,... de nieuwe fristi-snack (90gr, 88kcal) is ook wel lekker![]()
Op deze site staan best wat oefeningen, handig getoond met een flashanimatie:
oefeningen verschillende spiergroepen
En dit is een "mannelijke" site, met buikspieroefeningen:
buikspieroefeningen
quote:
Kaputwiehund is een jongetje. Ik denk dat hij daarom "Meiden" niet zo leuk vond.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:37 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb gewoon erg veel waardering voor het volhouden van jullie. De presatie die jullie gedaan hebben.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook zo happy...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef Fuente het volgende:
Sjeen! Ik post hier nog wel! Heb alleen even geen update gedaan omdat het slecht ging een hele tijd, dus ik wil graag in het lijstje blijven!!!!
Dat vond ik vanochtend anders niet, toen ik op de weegschaal ging staan en zag dat ik,quote:Op maandag 9 januari 2006 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Een pond per week is een reële hoeveelheid ja
Hoe krijg je dat nou toch voor elkaarquote:Op maandag 9 januari 2006 12:49 schreef Faat het volgende:
Dat vond ik vanochtend anders niet, toen ik op de weegschaal ging staan en zag dat ik,
na mijn eerste week lijnen dit jaar, een pond was AANGEKOMEN!!
Het dieet schijnt wel heel goed te werkenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef octopussy het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met het Sonja Bakker dieet. Daarvoor heb ik een boekje gekocht met 9 weekmenu's, want ik heb geen zin meer in punten tellen of hokjes afvinken of calorieen tellen op dit moment. Op zich weet ik dat dat best goed werkt, alleen ben je wel de hele dag ermee bezig. Dat wil ik dus niet meer.![]()
Dus ik ga me nu gewoon houden aan de menu's van Sonja Bakker, en kijken of ik dat vol ga houden. Ik moet zeggen dat het in eerste instantie namelijk wel wat weinig lijkt. Het mooie is dat er geen rare dingen bijzitten, maar veel van het type 'vlees, aardappels en groente". Drie maaltijden en daarnaast nog 3 tussendoortjes.
En nu maar hopen dat ik al te veel honger krijg![]()
Beats mequote:
Dus toch weer mijn regeltje voor hier hoor, ik laat me niet zomaar wegsturenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef Kroeltroel het volgende:
De beste wensen allemaal!
Naast een gelukkig jaar vol goede gezondheid ook een goed lijnjaar gewenst![]()
Ik leek bijna een goede update te kunnen geven na de kerst (een halve kilo afgevallen, ik vroeg me af hoe het kon!) maar na oud en nieuw is de weegschaal niet meer zo lief... Ach, het is beperkt gebleven tot een halve kilo dus die is er zo weer af![]()
Ik blijf gewoon gezond eten en veel sporten, maar ja dat deed ik in 2005 ook al![]()
Ja dat heb ik persoonlijk ook wel. Zeker omdat tussen het avondeten en het slapen gaan meestal toch wel zo'n 5 uur zitten bij mij. Ik denk dat ik toch wel standaard iets ga nemen 's avonds want ik kan echt niet slapen als ik honger heb.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook vrij weinig, de eetmomenten zelf zijn wel goed denk ik. Alleen 's avonds helemaal niks zou ik niet trekken... Dan ga ik van de graat
Best te doen jaquote:Op maandag 9 januari 2006 14:41 schreef teigan het volgende:
Ennuh Pluisje, zo probeer ik ook af te vallen hoor, gewoon beter nadenken bij wat ik eet, al was ik wel een enorme emotieeter. Ik zit nu op plusminus 7 kilo eraf, maarja, ik moet er wel meer dan jou nog... Maar zoals jij het nu ook gedaan hebt is het best vol te houden toch?
Jeetje wat weinig.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:26 schreef kwakveense het volgende:
dat vind ik wel gek...want het idee van het boek van sonja bakker was dacht ik juist om te leren niet emotioneel te eten en voldoende te eten en te bewegen
zou het kunnen dat ze net als dr phil een redelijk streng "rapid start" plan heeft, waarmee je in een paar weken wat kilo's kwijtraakt om je te motiveren door te gaan, waarna het lanbgzamer gaat als je echt met de methode aand e slag gaat?
Ik heb vandaag braaf gesport. Ik heb in mijn twee rondjes op het lifefitness circuit in totaal wel 5100 kg vertild...slaat nergens op, maar ik vind t wel kicken om te zeggen hahahaa...daarna nog een kwartiertje op de crosstrainer geweest (hartslag rond de 160 gehouden) en daarna begonnen met de eerste dag van mijn asics looptraining (2 minuten wandelen, 5km/u, 1 minuut hardlopen, 7,5 km/u en dat 6 keer achter elkaar.) ik doe het als alternatief op de loopband, want heb geen zin om buiten te gaan lopen...
ik voel me echt prima en ik heb ook goed gegeten:
-ontbij: 50 gram quaker energie mix (koolhydraten voor het gewichtheffen)
-na het sporten: 100gram magere kipfilet (eiwit vor spieropbouw) en een appel (voor de bloedsuiker)
-lunch: 2 geoosterde bruine boterhammen met zonder bakvet uitgebakken mager ontbijtspek
-tussendoor: 1 appel
-vanavond: pasta met rode saus. voor t omplete plaatsje zou het volkoren pasta moeten zijn maar ik ben blut en de witte pasta moet eerst op!
ik gebruik geen zuivel ivm allergieën. dit vang ik op met calciusupplementen.
totaal vandaag 1400 ckal.
Idd wat meer fruit, zou erg op zijn plaats zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:29 schreef Rewimo het volgende:
Red je dat dan om 's avonds niks meer te eten? Ik zou dan denk ik 's avonds nog wat nemen, stukje fruit misschien of zo (zou zelf bv voor yoghurt kiezen maar dat kan voor jou niet begrijp ik).
Hoiquote:Op maandag 9 januari 2006 14:35 schreef teigan het volgende:
Isa! Hoe gaat ie bij jou? We zien je hier zo weinig...![]()
Jammerquote:Op maandag 9 januari 2006 13:30 schreef Kroeltroel het volgende:
Kroeltroel verwijderd, wegens succesvol afvallen is haar BMI onder de 25 gekomen
Dat had ik gewild ja! Een heeeeele tijd geleden ben ik van hier naar daar verhuisd, maar net zo hard weer hiernaartoe gekomen..... De lijst uit het 'slank-topic' is dus gewoon nooit goed bijgewerkt.
[..]
Dus toch weer mijn regeltje voor hier hoor, ik laat me niet zomaar wegsturen![]()
Mijn 'halve-kerst-kilo' is er weer vanaf![]()
Het Sonja Bakker Dieet, nog nooit van gehoord! Kan je misschien eens een voorbeeld-dag posten, wat je dan allemaal mag eten?
Kom ik ook nog effe danquote:Op maandag 9 januari 2006 15:41 schreef teigan het volgende:
Ik durf hier bijna niet meer neer te zetten wat ik eet joh, het is zoveel vergeleken met jullie:
Ontbijt:
2 boterhammen met boter en hartig en zoet beleg
1 beker halfvolle melk
10 uur: 1 stuk fruit, 1 kop thee
Lunch:
3 boterhammen, 2 hartig, 1 zoet belegd
schaaltje rauwkost
1 pakje yoghurtdrink
15.00:
1 stuk fruit
1 kop thee
Avondeten:
vlees, aardappels, groente, een flink bord vol
schaaltje vla/yoghurt oid
Verder minimaal anderhalve liter water over de dag verdeeld.
Ik val er absoluut niet snel mee af, maar ik kom er ook niet van aan, en ik voel me er goed bij..
Isabeau Vervelend dat het zo rot met je gaat joh. Het kan zijn dat je gewoon "op" bent doordat je eerder teveel hebt gedaan. Probeer een ritme aan te houden en vooral ook met eten... Je bent zelf (al bijna) dokter, dus je weet zelf wel wat het beste voor je is. Maar hou jezelf in de gaten en zoek anders iemand om eens flink tegen uit te razen zo af en toe..
Ik weet zelf hoe vervelend een depressie is, en dat aankomen absoluut geen oppepper is in die periode, maar het komt vast wel weer goed.
Sterkte ermee
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:36 schreef Atrimar het volgende:
Trouwens, het basisidee van het Sonja Bakker dieet is absoluut toe te juichen. Drie normale maaltijden op een dag, gezonde tussendoortjes en bewegen. Alleen is het wat weinig eten en octopussy kennende (oftwel: mezelf kennende) gaat ze daar juist van eten(of zit ik er nu helemaal naast?)
Wij ook, maar daar hebben meer mensen last van als ze lijnen en tis meer lekkere trekquote:Op maandag 9 januari 2006 16:30 schreef Sannelie het volgende:
Als ik drie maaltijden eet met 2/3 tussendoortjes heb ik echt mega veel honger hoor.
Ik acht de kans héél klein, want jij beschrijft een normaal voedingspatroon waarbij eigenlijk nogquote:Op maandag 9 januari 2006 16:30 schreef Sannelie het volgende:
Kan ik zo wel afvallen?
Helemaal niet. Volgens het voedingscentrum moet je er zo'n 5 hebben geloof ik, dus dan is 6 echt niet buitensporig veel. En als je die met normaal beleg eet, dan val je dus echt wel af. Ik wel in ieder geval, als ik het daadwerkelijk houd bij brood, avondeten en fruit.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:50 schreef Faat het volgende:
[..]
Wij ook, maar daar hebben meer mensen last van als ze lijnen en tis meer lekkere trek
[..]
Ik acht de kans héél klein, want jij beschrijft een normaal voedingspatroon waarbij eigenlijk nog
wel wat boterhammen geschrapt mogen worden
Ja prima Maeghan, maar dat vroeg Sannelie niet. Ze vroeg of ze met hetgeen zij postte hierbovenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef Maeghan het volgende:
Helemaal niet. Volgens het voedingscentrum moet je er zo'n 5 hebben geloof ik, dus dan is 6 echt niet buitensporig veel. En als je die met normaal beleg eet, dan val je dus echt wel af. Ik wel in ieder geval, als ik het daadwerkelijk houd bij brood, avondeten en fruit.
Misschien moet je daar toch even doorheen? Als je gewend bent veel te eten dan is het behoorlijk wennen om opeens minder te eten, en dan zul je idd een tijdje honger hebben en je misschien zelfs rot voelen. Maar brood is toch echt bedoeld als maaltijd, en niet als tussendoortje. Misschien vervangen door een rijstewafel of een sultana ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:58 schreef Sannelie het volgende:
Wat zou ik dan moeten eten ipv brood?? Ik kan wel crackers eten maar die vullen ook totaal niet dus ik hou honger. En als ik honger heb wordt ik snel duizelig... en dat vind ik niet zo fijn![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:30 schreef Sannelie het volgende:
Als ik drie maaltijden eet met 2/3 tussendoortjes heb ik echt mega veel honger hoor.
ik eet dit:
in de ochtend: schaal cornflakes met yorhurt
2 boterhammen met meestal vleeswaren of slankie kaas
rond een uur of 10: 1 stuk fruit
12 uur: 2 boterhammen met vleeswaren of slankie kaas een appel en een paar wortels of mandarijnen dat soort klein gebeuren
3 uur iets van komkommer ofzo. Boulion.
Avondeten: gewoon groente, aardappels en vlees (normale porties)
's Avonds: 1 stuk fruit
Kan ik zo wel afvallen? Ik lees namelijk dat jullie echt weinig eten voor mijn doen
Enne ik drink de hele dag door wel veel water, 1,5 liter per dag
Misschien dat het zo beter gaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |