abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2006 @ 11:19:10 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33860118
Shit, ben ik te laat met m'n regeltje.... (ik weeg op maandagochtend)

Maar goed, voor de geïnteresseerden...

Oud:
flugeltje (1m57) (39,8) was 100 kg, weegt nu 98,4kg wil eerst naar 90kg. - 1,6

Nieuw:
flugeltje (1m57) (39,6) was 100 kg, weegt nu 97,6kg wil eerst naar 90kg. - 2,4

En dat terwijl ik voor m'n eigen gevoel nog niet eens heel erg streng aan het lijnen ben. Ik let gewoon goed op en ik sport. Schiet wel lekker op zo...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 11:26:10 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33860281
Dat gaat goed, flugeltje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 9 januari 2006 @ 11:31:38 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33860419
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:26 schreef Rewimo het volgende:
Dat gaat goed, flugeltje
Ik ben ook zo happy...

Ik doe het een keer op een gezonde manier en dat blijkt gewoon ook te werken Moet er wel bij vermelden dat ik dit keer m'n verwachtingen dus wat bijgesteld heb. Niet meteen kilo's per week verwachten, maar inzetten op 500 gram per week. Alles wat 't dan meer is, is meegenomen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 11:47:52 #254
13151 crew  Rewimo
pi_33860796
Een pond per week is een reële hoeveelheid ja
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33861372
Zo, weer terug van de feestdagen, MET een heleboel kerstkilo's Ik kan ze echt gewoon zien zitten. beetje jammer. Maar ik ga morgenvroeg even wegen, nieuw regeltje maken en dan weer er tegenaan!
  Licht Ontvlambaar maandag 9 januari 2006 @ 12:17:15 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33861588
quote:
Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef Fuente het volgende:
Sjeen! Ik post hier nog wel! Heb alleen even geen update gedaan omdat het slecht ging een hele tijd, dus ik wil graag in het lijstje blijven!!!!
aangepast
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_33861663
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

aangepast
Thnx
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 9 januari 2006 @ 12:49:48 #258
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33862419
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Een pond per week is een reële hoeveelheid ja
Dat vond ik vanochtend anders niet, toen ik op de weegschaal ging staan en zag dat ik,
na mijn eerste week lijnen dit jaar, een pond was AANGEKOMEN!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_33862812
Ik ben vandaag begonnen met het Sonja Bakker dieet. Daarvoor heb ik een boekje gekocht met 9 weekmenu's, want ik heb geen zin meer in punten tellen of hokjes afvinken of calorieen tellen op dit moment. Op zich weet ik dat dat best goed werkt, alleen ben je wel de hele dag ermee bezig. Dat wil ik dus niet meer.

Dus ik ga me nu gewoon houden aan de menu's van Sonja Bakker, en kijken of ik dat vol ga houden. Ik moet zeggen dat het in eerste instantie namelijk wel wat weinig lijkt. Het mooie is dat er geen rare dingen bijzitten, maar veel van het type 'vlees, aardappels en groente". Drie maaltijden en daarnaast nog 3 tussendoortjes.
En nu maar hopen dat ik al te veel honger krijg
  maandag 9 januari 2006 @ 13:08:47 #260
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33863036
Heb je een voorbeeldje van het Sonja Bakker dieet (idiote naam trouwens, had ze wel wat leukers
voor mogen verzinnen)
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 13:09:27 #261
13151 crew  Rewimo
pi_33863050
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:49 schreef Faat het volgende:
Dat vond ik vanochtend anders niet, toen ik op de weegschaal ging staan en zag dat ik,
na mijn eerste week lijnen dit jaar, een pond was AANGEKOMEN!!
Hoe krijg je dat nou toch voor elkaar
  maandag 9 januari 2006 @ 13:10:18 #262
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33863089
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef octopussy het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met het Sonja Bakker dieet. Daarvoor heb ik een boekje gekocht met 9 weekmenu's, want ik heb geen zin meer in punten tellen of hokjes afvinken of calorieen tellen op dit moment. Op zich weet ik dat dat best goed werkt, alleen ben je wel de hele dag ermee bezig. Dat wil ik dus niet meer.

Dus ik ga me nu gewoon houden aan de menu's van Sonja Bakker, en kijken of ik dat vol ga houden. Ik moet zeggen dat het in eerste instantie namelijk wel wat weinig lijkt. Het mooie is dat er geen rare dingen bijzitten, maar veel van het type 'vlees, aardappels en groente". Drie maaltijden en daarnaast nog 3 tussendoortjes.
En nu maar hopen dat ik al te veel honger krijg
Het dieet schijnt wel heel goed te werken

Ik heb het boekje gezien, een collega deed het. Ik vond het zelf eigenlijk ook een beetje weinig allemaal. Daar krijg ik geen volle maag van.
  maandag 9 januari 2006 @ 13:16:25 #263
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33863314
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:09 schreef Rewimo het volgende:
Hoe krijg je dat nou toch voor elkaar
Beats me

Maar ik ga er deze week gewoon weer volop tegenaan, hopelijk volgende week de schade
weer ingehaald
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 9 januari 2006 @ 13:30:39 #264
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_33863742
Kroeltroel verwijderd, wegens succesvol afvallen is haar BMI onder de 25 gekomen
Dat had ik gewild ja! Een heeeeele tijd geleden ben ik van hier naar daar verhuisd, maar net zo hard weer hiernaartoe gekomen..... De lijst uit het 'slank-topic' is dus gewoon nooit goed bijgewerkt.
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:09 schreef Kroeltroel het volgende:
De beste wensen allemaal!
Naast een gelukkig jaar vol goede gezondheid ook een goed lijnjaar gewenst

Ik leek bijna een goede update te kunnen geven na de kerst (een halve kilo afgevallen, ik vroeg me af hoe het kon!) maar na oud en nieuw is de weegschaal niet meer zo lief... Ach, het is beperkt gebleven tot een halve kilo dus die is er zo weer af
Ik blijf gewoon gezond eten en veel sporten, maar ja dat deed ik in 2005 ook al
Dus toch weer mijn regeltje voor hier hoor, ik laat me niet zomaar wegsturen
Mijn 'halve-kerst-kilo' is er weer vanaf
Kroeltroel (1,83) (25,3) was 90,0 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 73 kg wegen -5,2

Het Sonja Bakker Dieet, nog nooit van gehoord! Kan je misschien eens een voorbeeld-dag posten, wat je dan allemaal mag eten?
Op naar de 73!!!!
pi_33864529
OK, ik pik er even een dagje tussenuit:

Ontbijt: 250 gram magere yoghurt met 1 scheplepel halvajam - Tussendoor: 1 plakje ontbijtkoek - Lunch: 2 volkorencrackers met halvarine, 1x smeerpate en 1x kaas 30+, 1 glas halfvolle melk - Tussendoor: 1 mandarijn - Diner: 125 gram gekookte aardappelen, 200 gram prei, 100 gram scholfilet, 1 scheplepel magere jus - 's avonds: Streng!

Ik heb net een dag eruit gepikt dat er s'avonds geen tussendoortje is De rest van de weekdagen mag je 's avonds bijvoorbeeld 1 stuk fruit, magere yoghurt, een paar toastjes met magere smeerkaas of een glas rode wijn ( )

Daarnaast staan er in het boekje lijstjes met vervangende voedingsmiddelen voor als je iets niet lust. Voor fruit mag je bijvoorbeeld ipv een mandarijn een appel nemen, prei mag je vervangen met een andere groente. En yoghurt mag ook optimel gele vla zijn of melk etc.

Er staan dus voor 9 weken menu's in (voor de vrouw en voor de man apart) en daarnaast ook een aantal recepten en tips.
pi_33864547
Sonja Bakker, is dat niet dat dieet waar ze nu in de Flair mee bezig zijn??

Voor degenen die de flair niet lezen, er zijn 4 redactrices die met behulp van een dieet af gaan vallen, danwel aankomen..

octopussy, ik vind het weinig hoor, wat je eet... Maarja, ik ben nu ook wel aan redelijke hoeveelheden gewend natuurlijk
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 14:09:29 #267
13151 crew  Rewimo
pi_33864739
Ik vind het ook vrij weinig, de eetmomenten zelf zijn wel goed denk ik. Alleen 's avonds helemaal niks zou ik niet trekken... Dan ga ik van de graat
pi_33865068
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het ook vrij weinig, de eetmomenten zelf zijn wel goed denk ik. Alleen 's avonds helemaal niks zou ik niet trekken... Dan ga ik van de graat
Ja dat heb ik persoonlijk ook wel. Zeker omdat tussen het avondeten en het slapen gaan meestal toch wel zo'n 5 uur zitten bij mij. Ik denk dat ik toch wel standaard iets ga nemen 's avonds want ik kan echt niet slapen als ik honger heb.
pi_33865256
octopussy, wil je een ander dieet uitzoeken of meer eten...hiervan ga je absoluut afvallen, maar gezond is anders. Snel afvallen is een garantie voor snel aankomen Dit is leuk voor de kerstpondjes, niet voor overgewicht.

Kcal 745!!!
Eiwit 53 gram
Vet 27 gram
Koolhydraten 77 gram
Voedingsvezel 15 gram
Calcium 980 mg
Ijzer 4,4 mg (veel te weinig!!)
Vit A 1607 microg
Vit B1 0,65 mg (te weinig)
Vit B2 1.43 mg
Vit C 67 mg (krap aan voldoende)

Isa
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_33865637
Isa! Hoe gaat ie bij jou? We zien je hier zo weinig...

Dat is wel heel weinig ja als je het zo uitrekend, dat kan echt niet goed zijn ja!!
Je moet inderdaad wel meer gaan eten octopussy, je mag het dubbele en dan is het nog goed
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33865642
Ah, ik ben niet de enige die al honger kreeg bij het zien van het dieet. Honger in de zin van: daar kan ik niet op leven.
Nouja, ik lig lekker ziek in bed en heb uberhaupt geen eetlust. Ik ben al moe van anderhalf uur internetten.
  maandag 9 januari 2006 @ 14:40:29 #272
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_33865817
Ik heb het artikel in de Flair zitten lezen, en het werd echt leuk gepresenteerd, niet als hongerdieet ofzo, maar als ik dit nu lees...men, niet gezond

Oh, ik kom hier wel een beetje binnenvallen he
Lees regelmatig mee, ben het afgelopen half jaar een kilo of 12 afgevallen door gezond te eten, en me bij alles wat ik in mijn mond wilde steken eerst eens af te vragen of ik er nou echt wel trek in had. Dat scheelde dus al 12 kilo, nu doe ik een poging de laatste +- 5 er ook nog af te krijgen. En dat gaat dus een stuk lastiger
pi_33865846
Ik heb net nog ff op de site van Flair gekeken, en het is inderdaad het Sonja Bakker dieet wat zij doen..
Ik heb het gelezen in de Flair en kreeg gelijk jeuk omdat je voor de begeleiding enzo 95 euro moest betalen, en dat vertik ik gewoon... En wat ik zag aan menu's vond ik wel aan de weinige kant..

Maar ik ben de laatste tijd bang om af te vallen lijkt het... Zodra ik onder de 90 kom sta ik mezelf weer meer toe, zit ik er weer iets boven dan doe ik weer goed mijn best, zit ik er weer wat ruimer onder dan ga ik weer eten..

Dus vriendjelief gaat mij de komende tijd wel vertellen of ik afgevallen ben en of het goed gaat, maar niet welk gewicht erbij hoort.. Ik hoop dat dat gaat helpen

Ennuh Pluisje, zo probeer ik ook af te vallen hoor, gewoon beter nadenken bij wat ik eet, al was ik wel een enorme emotieeter. Ik zit nu op plusminus 7 kilo eraf, maarja, ik moet er wel meer dan jou nog... Maar zoals jij het nu ook gedaan hebt is het best vol te houden toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 januari 2006 @ 14:48:09 #274
13151 crew  Rewimo
pi_33866066
Eens kijken, wat eet ik zo op een dag...

Ontbijt:
Schaaltje muesli met melk

Tussendoor:
Halve liter karnemelk met eiwitreep (speciaal voor WLS-ers, 7 gram eiwit en 90 kcal)

Lunch:
Broodje met dubbele portie rosbief (alweer vanwege de eiwitten)
Appel

Tussendoor:
Eiwitreep of een paar biskwietjes
Bakje Optimelyoghurt
Paar laurierdropjes (daarvan heb ik niet zo de neiging om door te eten en er zit niks in)

Avondeten:
Warme maaltijd, ongeveer een kinderportie (ik kook twee kinderporties voor zoon en mij) vlees, aardappelen, groente of pasta of vulmaarin

Tussendoor:
Stukje kaas of een paar toastjes met beleg, in het weekend soms een paar chipjes of zoute sticks, ook weleens een koekje bij de thee/koffie, maar dan weer geen ander tussendoortje

Ik drink cola light, thee, soms cappuccino (automaat op het werk met vreselijke koffie ) maar dan wel braaf met een zoetje

Te veel vezels eten valt niet lekker, water momenteel ook niet. Rauwkost wil dus niet echt en eigenlijk zou ik nog ergens fruit moeten inpassen. Alleen heb ik daar niet altijd zin in

Verder slik ik ijzer, calcium, multivitamine, vitamine C plus zink en vitamine B-complex. Dat lijken erg veel vitamines maar vanwege de WLS-operatie moet ik overdoseren omdat ik minder opneem. Dat geldt overigens voor alle voedsel; dat is ook de reden dat ik veel eiwitten moet eten. In principe zou ik 1500 kcal moeten binnenkrijgen. Of dat nu al echt zo is weet ik niet, ik denk het niet maar mijn lichaam moet nog op orde komen

[ Bericht 1% gewijzigd door Rewimo op 09-01-2006 15:14:29 (Ik wist dat ik wat vergeten was...) ]
  maandag 9 januari 2006 @ 14:53:44 #275
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_33866265
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:41 schreef teigan het volgende:
Ennuh Pluisje, zo probeer ik ook af te vallen hoor, gewoon beter nadenken bij wat ik eet, al was ik wel een enorme emotieeter. Ik zit nu op plusminus 7 kilo eraf, maarja, ik moet er wel meer dan jou nog... Maar zoals jij het nu ook gedaan hebt is het best vol te houden toch?
Best te doen ja

Ik ben door de weeks meestal vrij streng, dan eet ik eik alleen een kommetje muesli met yoghurt, 2 bruine boterhammen met kaas en een bord warm eten, en dan 's avonds een lichte snack of wat fruit. Mocht ik eens een dag wat meer honger hebben dan eet ik gewoon wat extra, maar over het algemeen gaat dit zonder problemen (ben niet zo'n grote eter).

In het weekend mag ik, als ik er echt trek in heb, ook wat lekkers snoepen. Wat chocolade of een handje chips. Deze manier van eten is tenslotte iets dat ik vol wil blijven houden, en dat red ik niet als ik me 7 dagen per week alle lekkere dingen van de wereld verbied

Maar tijdens de feestdagen lijkt het elke dag wel weekend, dus ik moet weer een beetje in mijn ritme komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')