Octopussy, in het verleden kon je bij Runners World schoenen huren voor een bepaalde periode. Ik weet niet of dat nog zo is, ben er alweer een tijdje niet meer geweest, maar misschien is dat een idee.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:42 schreef octopussy het volgende:
[..]
Tja, het vervelende is dat ik niet weet of ik het wel een beetje leuk vind (of uberhaupt goed te doen). Daar wringt dus een beetje de schoen (ja, haha leuke woordspeling)
Ik heb wel fitness-schoenen die ik eigenlijk toch niet meer alleen voor indoor gebruik, maar ik weet niet of ik me daarbij niet ook een breuk loop.
Kan je daar op teren?? Dat zou een snack zijn voor mijquote:Op maandag 2 januari 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Vanavond iets lekkers op tafel gezet...
Sla op m'n bordje, wat avocado erop, hollandse garnaaltjes eroverheen en een dressing van yoghurt met ketchup en zout/peper.... Daarbij een tweetal crackers. Man o man, wat heb ik lekker gegeten
Zo wordt lijnen nog leuk ook
Ik had een bord vol liggen hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 19:18 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kan je daar op teren?? Dat zou een snack zijn voor mij
Zonde he.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:34 schreef octopussy het volgende:
OK, in het kader van eerlijk zijn tegenover jezelf: hier is mijn nieuwe regeltje:
Octopussy (1m76) (32,6) was 107,8 kg, weegt nu 101 kg en wil graag 75 kg wegen -6,8
bijna net zo zwaar als een paar jaar geleden toen ik begon bij de weight watchers dus![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |