Nou, ik ben vaak zat niet gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef Maeghan het volgende:
Haha inderdaad. Mijn levensdoel is het bereiken van het slanktopic =P *kuch*
(grapje ja) ('t is hier veel leuker, dikke mensen zijn toch gezellig? =P)
Kijk, zo goed hou ik het nu bij!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:24 schreef Pandorah het volgende:
Liejannuh: ik moest even denken toen je naar mijn vakantie vroeg want dat is alweer een tijdje achter de rug naar mijn gevoel (oktober). We zijn toen naar Tenerife (week) en La Gomera (1,5 week) geweest.
Praat me niet over weegschalen. Die van mij doet zo raar, hij geeft soms een korte tijd verschillende gewichten aan, dus dan houd ik maar het gemiddelde aan.
Ja, ik moet nog ca. 19 kilo kwijt. Het is wel erg veel, maar in ieder geval al een stuk minder dan de 28,6 die ik eerst kwijt moest. Als ik het zo bekijk dan denk ik dat het misschien wel haalbaar is, maar aan de andere kant zul je me ook niet horen klagen als ik nog maar de helft ervan kwijtraak. Met 75 kilo zie ik er ook al stukken beter uit, die 65 is meer het ideaal en niet noodzakelijkerwijs het streven, al zit het natuurlijk wel in m'n achterhoofd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:23 schreef Levitation het volgende:
Zelfs als ik mijn streefgewicht haal blijf ik nogsteeds in dit topic hangen, mijn BMI is dan 27,7. Ik zou nu nog ruim 20kg moeten afvallen voor een BMI van 25. (Dan nog 8kg)
Moet er niet aan denken, bah. Dan ben ik al mijn gezelligheid kwijt.
Streefgewicht is trouwens nog lager dan de diëtiste voor mij had vastgesteld, zij vond 82kg een mooi gewicht voor mij. Heb er maar 80kg van gemaakt. Al spring ik al een gat in de lucht als de weegschaal überhaupt een gewicht aangeeft dat begint met een 8. (wel 2 cijfers, geen 3, natuurlijk!)
Schon vrouwke....quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:54 schreef Faithy het volgende:
even een winterindicatie van mijn huidige uiterlijke toestand:
[afbeelding]
Ingepakt, dat wel, maar mn gezicht is naar mijn idee een stuk minder bol(foto is van 12 december)
Prachtige dame...en op de valreep...PROFICIAT!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:33 schreef kwakveense het volgende:
ik ben wel iets aangekomen, maar ik zie er nog wel ongeveer net zo uit als op deze foto van half december (-9 kilo).
mijn gezicht bevalt me zo wel, maar die kont is telkens op de foto weer groter dan ik dacht...(al moet ik zeggen dat mijn mobieltje hier wel uitsteekt)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ongetwijfeld moet die bovenste hier verwijderd worden en is ze overgestapt naar het anderequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef Troel het volgende:
over die verschillende topics he? Kroeltroel staat nog in beide topics?
Kroeltroel (1,83) (25,3) was 90,0 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 73 kg wegen -5,2
Kroeltroel (1,83) (24,6) was 90,0 kg, is nu 82,5 kg en wil graag 73,0 kg wegen. -7,5
Shit hé... even kijken wat ik er aan kan doen. (Zit ook op m'n werk te prutsen... niet echt handig)quote:
Jaaaaaaaaaa, ze doen het, goed te zien het verschil zeg!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:24 schreef Levitation het volgende:
Shit hé... even kijken wat ik er aan kan doen. (Zit ook op m'n werk te prutsen... niet echt handig)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm mijn fotos staan ook al een paar delen terug, maar inmiddels ben ik alweer iets van 6 kg meer kwijt... zal binnenkort ook eens nieuwe plaatsen.
Verder heb ik geen update deze week, omdat mijn gewicht op hetzelfde is blijven hangen...
*zwaait naar ymme> lees LUSH-reactie?*
Meeting klinkt goed!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:03 schreef octopussy het volgende:
ik heb een paar topics geleden foto's geplaatst. Je kan ze hier vinden.
Ik voel trouwens wel een beetje meeting-kriebels opkomen (even anders dan de sauna meets). Iemand nog leuke ideeen?
Niet teveel aan denken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:59 schreef Maeghan het volgende:
Ik in de buurt van Rdam.
Hebben jullie ook zo'n honger met die kou? Ik blijf eten en honger houden, niets helpt.
Dat is inderdaad vervelend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik kan niet anders dan eraan denken... =S Ik heb al drie bakjes AllBran met soyamelk op, een boterham met cashewnotenpindakaas, een boterham met kipfilet, een krokante wrap (zo'n magnetronding, hij lag in de weg in de vriezer en ik moest gewoon iets warms), een banaan, drie mokken spa marie-henriette, een kop thee, en ik val nu echt weer om van de honger.
Verse sinaasappelsap met yoghurtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:02 schreef Maeghan het volgende:
Ik kan niet anders dan eraan denken... =S Ik heb al drie bakjes AllBran met soyamelk op, een boterham met cashewnotenpindakaas, een boterham met kipfilet, een krokante wrap (zo'n magnetronding, hij lag in de weg in de vriezer en ik moest gewoon iets warms), een banaan, drie mokken spa marie-henriette, een kop thee, en ik val nu echt weer om van de honger.
noorder dierenpark Emmen lijkt mij prima voor de meetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef teigan het volgende:
Beessie Jen, als je in Hoogeveen woont, dan had je zo mee kunnen gaan met onze vorige saunameet..
Isabeau komt uit Hoogeveen, en Marchien komt/kwam er ook regelmatig..
Octopussy, ik zat ook alweer over een meeting na te denken, ik dahct aan iets dierentuinerigs ergens...
Ennuh, voor degenen die het niet weten, ik woon in het hoge noorden(Groningen dus)..
Verder heb ik vandaag niet echt gezond gegeten, we zijn naar Haarlem geweest, daar een paar uurtjes rondgeslenterd, toen een boog bekeken en gekocht,e n daarna weer terug naar Groningen inclusief wat vertragingen... Dus ik ben wel op nu... Ik ga zo lekker maffen..
ik heb al een jaar geleden een "cul-dieet-meet" bij mij aangeboden, alleen is er door een ontzettend druk en raar jaar niet echt iets van gekomen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:03 schreef octopussy het volgende:
ik heb een paar topics geleden foto's geplaatst. Je kan ze hier vinden.
Ik voel trouwens wel een beetje meeting-kriebels opkomen (even anders dan de sauna meets). Iemand nog leuke ideeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |